Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Finn 01-05-2017 Via de website gekocht

Beste webshop van Nederland!

Coolblue is veruit de beste webshop in Nederland. Het aanbod is enorm en meestal zijn alle producten ruim op voorraad. Bovendien hebben ze ook nog een super snelle bezorgservice, de volgende dag heb je je producten al in huis. De klantenservice is goed bereikbaar en de websites zijn zeer overzichtelijk.

Tom Manse 01-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service met een glimlach

Wij zochten een nieuwe TV, omdat ons oude toestel niet meer om aan te zien was. Bij Coolblue vonden we een ruime sortering aan TV toestellen in diverse prijsklassen. Wij hoefden niet zo'n reuze toestel en we zijn geen gamers, dus een redelijk eenvoudig toestel met een 80 cm beeld was voldoende. We kozen voor een Samsung. Het bestelde apparaat werd de volgende dag afgeleverd. Tussentijds ontvingen we een mail met "wacht therapie" en uitpaktips. Die waren om te schateren, dus gelijk op Facebook geplaats. Aflevering door Post nl.

daniel sloof 01-05-2017 Via de website gekocht

goede service het pakket kwam zelfs eerder als verwacht

Ik vind de klantvriedelijkheid altijd heel belangerijk, en dat hebben ze hier zeker. Ze doen er alles aan om je tevreden te stellen. Ook de bezorging is goed. De website is overzichtelijk en mooi. En een acount aanmaken gaat ook heel makkelijk. Het grappige vond ik dat je tips kreeg voor het wachten op je pakket nog nooit eerder gezien, heel orgineel ! Bedankt voor alles ik ga zeker nog een keer iets bestellen bij jullie.

Lonneke 01-05-2017 Via de website gekocht

Fijne vriendelijke service!

Ik was op zoek naar een goede cameratas voor mijn nieuwe camera. De maten waren duidelijk omschreven en op de website staan duidelijke foto's van het product. Ik twijfelde of de regenhoes bij het product was inbegrepen, daarom besloot ik een e-mail te sturen. Binnen 5 minuten had ik al een reactie binnen! Mijn complimenten! Ook de levering was binnen het geplande tijdvak en geheel gratis (gratis is voor ons Nederlanders altijd goed he :P) Bedankt team Coolblue!

Lirema 01-05-2017 Via de website gekocht

Beste service/winkel

Naar mijn mening de beste webwinkel van het moment. Ik kijk altijd eerst of iets via Coolblue te bestellen is. Soms betaal je een paar cent meer maar je krijgt er de beste service voor terug. Heb 2x over te maken gehad met een productiefout van een gekocht artikel. Je stuurt een WhatsApp bericht en wordt meteen geholpen. Geen retourproblemen of verwijzingen naar de fabricant. Coolblue regelde meteen een retourservice en een nieuw product zonder enig gedoe. Je kan overal wel producten online kopen. Maar bij deze winkel ben ik er in ieder geval ook zeker van dat je goed wordt geholpen en serieus wordt genomen.

Rob B. 01-05-2017 Via de website gekocht

Alles goed verzorgd, wasmachine was niet meer bestelbaar volgende dag mailtje dat hij weer op voorraad was. Afgesproken datum en tijd bezorgd door 2 gemotiveerde medewerkers van coolblue. Goede uitleg over wasmachine netjes geplaatst moest naar zolder geen probleem. Oude machine weer meegenomen. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

René 01-05-2017 Via de website gekocht

Bezorgdatum product lang niet bekend

Heb weleens vaker wat via Coolblue besteld. Normaal altijd perfecte service en snelle bezorging. Ook in toekomst wil ik zeker blijven bestellen.

Echter nu een aankoop bij een onderleverancier gedaan (fietsencenter.nl) voor een fietsstoeltje. Bezorgdatum schoof eerst steeds op en is nu reeds meerdere dagen onbekend.

Ik had graag gezien dat Coolblue me informeert als de bezorgtijd anders wordt dan origineel aangegeven, ook als nog niet bekend is wat deze wordt. Nu kreeg ik veel standaard mailtjes van Coolblue over interessante accesoires etc en of ik blij was met mijn bestelling, terwijl ik nog steeds op mijn bestelling wacht.

Marije 01-05-2017 Via de website gekocht

Topservice!!

Overzichtelijke site, makkelijk vergelijken en bestellen, wordt van tevoren gebeld dat de levering er bijna is, het oude apparaat wordt meegenomen, nieuwe apparaat wordt aangesloten en aangezet, kleine uitleg wordt gegeven en de chauffeurs zijn vriendelijk. Niks op aan te merken.

Lyan Schreurs 01-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering , goede prijs kwaliteit verhouding!!

De site is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De bestelling 's avonds nog laat gedaan, levering meteen de volgende dag 's middags. Alles keurig verpakt. We hebben ons artikel via cool blue besteld, omdat we daar de beste prijs hadden. Dus prijs/kwaliteit is super!

Els Pieters 01-05-2017 Via de website gekocht

Super service kan niet beter.

Koop al jaren bij cool blue bij pech met het product wordt je super snel geholpen.
Je wordt prima op de hoogte gehouden via de mail en dit alles voor een prima prijs van de producten.Dus koop met een gerust hart bij cool-Blue.

Erica 01-05-2017 Via de website gekocht

Zeer ruim assortiment, goede selectie mogelijkheden

Coolblue heeft ontzettend veel sub-websites waarop de selectie van het product waarnaar je zoekt zoveel makkelijker maakt. Vaak begin ik bij coolblue te zoeken wat ik ongeveer wil. Dan vergelijk ik uiteraard nog wel even de prijs op internet en als CoolBlue bij de prijs in de buurt komt in CoolBlue mijn voorkeurswebsite. Verzending gaat snel en goed.
Daarnaast moet ik wel gniffelen om de flauwe grappen op de dozen en facebook :) Wel een bedrijf van deze tijd.

JOHN BOEGMAN 01-05-2017 Via de website gekocht

mooie verpakking en veilig

Heb een steelstofzuiger gekocht en het was er binnen 2 dagen en keurig verpakt.
En ik kon ook nog 5 cadeaubonnen inleveren.
Bij bestellen op internet ging dit erg eenvoudig.
Dus tot volgende bestelling zou ik maar zeggen!!!

joyce 01-05-2017 Via de website gekocht

Top

Iedere keer weer perfecte service. Coolblue weet hoe het hoort!
De leveringen zijn altijd op tijd, plaatsen van wasmachine en droger geen probleem. Als je even niet weet wat je moet aanschaffen zijn de medewerkers zowel telefonisch als persoonlijk eerlijk en geven zij een goed advies.

George 01-05-2017 Via de website gekocht

deze webwinkel is zeer goed!

Zec doen wat ze beloven,afhandeling en aflevering volgens afspraak en degelijk verpakt.
Ook de traxch en trace service is goed,niks meer zelf invullen maar op de button klikken en de post gegevens komen zichtbaar in beeld.

stefan 01-05-2017 Via de website gekocht

super service

Hadden een wasmachine gekocht en de bezorgers hadden m zo boven staan en wat fijn was de oude weer meteen mee naar beneden gesjouwd

Rob van den Bosch 01-05-2017 Via de website gekocht

afspraken goed gecommuniceerd en nagekomen

Vond snel wat ik zocht en vond daar ook een goede specificatie. Verder duidelijke informatie over levering en, bijkomende, kosten.

Alexander 01-05-2017 Via de website gekocht

Nette service!

Wasmachine en droger gekocht vanwege de levertijden en service. Geen spijt van gehad. Volgende dag netjes geleverd en geïnstalleerd. Advies gekregen over de tussenlade en hoe het beste de droger aan te sluiten omdat er geen Y splitsing was. Al met al een topservice. Daarna ook nog eens een mailtje met wastips! Ideaal voor de startende student!

van Boven 01-05-2017 Via de website gekocht

prima service

Ze kwamen op tijd met een keurige vermelding via mail en telefoon. Plaatsten de nieuwe wasmachine en namen de oude mee. Ik kreeg zelfs nog uitleg over de nieuwe wasmachine en alles gratis. Prima

Janny 01-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Geweldige service snelle levering geen gezeur als de wasmachine met de trap omhoog moet! En de oude Miele 135 kg mee terug.
Keurig personeel die komt leveren geen lange levertijden en nog goedkopere dan de andere!
In een woord TOP!!!

SK België 01-05-2017 Via de website gekocht

Correcte service. Perfecte levering.

Onze vraag over het product aan een medewerker werd onmiddellijk beantwoord.

De (zeer correct geschatte) leveringstijd wordt 's morgens vroeg per mail meegedeeld en de exacte leveringstijd is online perfect op te volgen (tot op de 5 minuten nauwkeurig). Een voorbeeld voor velen.

Pieter 01-05-2017 Via de website gekocht

Originele koptelefoon Samsung

Via Samsung bij Coolblue terecht gekomen voor een originele koptelefoon (oortjes) voor een S3 mini met 3 verschillende maten dopjes erbij. Dit zijn de enige die goed zitten en goede kwaliteit geluid geven voor een veel lagere prijs dan de adviesprijs van Samsung. Super dus!!

Linda 01-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Een erg Duidelijke site met voldoende keus aan produkten . Goed advies personeel met kennis van zaken en super service. En een snelle levering.

Michiel 01-05-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Prima levering van Cool Blue. De duidelijke website en goede communicatie over het levermoment zorgen er voor dat ik graag een paar euro meer betaal.

Verena 01-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Online bestellt en de levering naar huis brengen laten. De info wanneer de waschmachine komt super precies, 30 min periode.
En opstellen was ook heel netjes gedaan

Michael AE 01-05-2017 Via de website gekocht

Eenvoudige en prettige koopervaring

Coolblue biedt een goed assortiment aan producten en handige middelen om te selecteren. De prijzen zijn passend. Er zijn ook uitstekende videoreviews. Kopen is een no-brainer en er is altijd die prettige sfeer en fijne humor die de klant op zijn of haar gemak stelt. De service is prima.

GVR 30-04-2017 Via de website gekocht

Prima site, makkelijk en duidelijk

Alleen op deze site kwam ik er achter dat wat ik wilde combineren ook daadwerkelijk op en bij elkaar paste. Daarna makkelijk besteld en zeer snel in huis. Kortom een site om aan te bevelen.

Jerry 30-04-2017 Via de website gekocht

Toegankelijk, snel en betrouwbaar

Ze doen precies wat je van een webshop verwacht. Overzichtelijk enduidelijk website en producten tegen concurrerende prijzen die ze ook nog eens snel leveren.

Simon 30-04-2017 Via de website gekocht

snelle service

je kan er vinden wat je zoekt. Goede service via website en hele snelle bezorging. goederen netjes bezorgd.

J van Leeuwen 30-04-2017 Via de website gekocht

Alles klopt

Informatie op site klopt, extra product informatie is in orde. Brede informatie voorziening van product tot klantenreviews, ook negatieve reviews

Jacqueline 30-04-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, goede en duidelijke communicatie

Grote keuze, duidelijke omschrijvingen van producten, snelle verzending en goede communicatie v.w.b. de verzending en levering van het product.

V. Veldhuis 30-04-2017 Via de website gekocht

Goede (web)winkel!

Coolblue heeft aan al mijn verwachting gedaan. Ze hebben een zeer scherpe prijs. Daarnaast werd het snel en goed thuis geleverd. Ik zal Coolblue zeker aanraden. Ik ben over het geheel zeer tevreden! 😀

Ariesan 30-04-2017 Via de website gekocht

Snel en keurig geleverd

Van te voren al duidelijk wanneer er bezorgd zou worden. En die belofte zijn ze na gekomen. Keurig verpakt en een product ontvangen die voldoet aan de wensen

Roelke Posthumus 30-04-2017 Via de website gekocht

Precies volgens afspraak en goede service

Overzichtelijke en duidelijke site; aflevering volgens de afspraak en vriendelijke medewerker, die het apparaat op de daarcoor bestemde plaats zette en dit ondanks de slechte toegankelijkheid.

marijke 30-04-2017 Via de website gekocht

vlotte bezorging en keurig verpakt

super jammer dat de 28 inch er niet meer was. staat er op de site dat hij binnenkort er weer was zelf de zelfde week nog, dus moest ik wel een maatje kleiner nemen wat op zich best jammer is.
vond de foute informatie op de site best slordig .zelf de mede werker aan de telefoon zei eerst ja maar ineens zei hij o die komt niet meer.het is namelijk wel de zuinigste tv en is op de boot erg handig.

J. Visser 30-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

De door ons gekozen inductie kookplaat werd snel geleverd en vakkundig en razendsnel gemonteerd door 2 vriendelijke monteurs!

Joost 30-04-2017 Via de website gekocht

Precies zoals het hoort te zijn

Na kort gezocht te hebben bij de site van coolblue terecht gekomen. Alles was super duidelijk wat betreft specs en prijzen, je weet precies wat je in huis haalt. Vervolgens ging ik, zoals de goedkope hollander die ik ben, op zoek naar andere sites die het beeldscherm dat ik gevonden had goedkoper aanboden. Na een half uur zoeken niets goedkopers gevonden dan coolblue. Daarnaast is de nazorg van coolblue ook erg goed, aanrader dus!

yeung 30-04-2017 Via de website gekocht

snel service

bestellen op zaterdag avond 23 uur, levering gratis op volgende dag zondag middag. ongelofelijk ! Prima service .

Marina P. 30-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, ook bij garantiegevallen.

Medewerkers telefonisch snel benaderbaar. Dit houdt het makkelijk en menselijk.
Geweldige service, ook bij garantiegevallen.
Medewerkers zijn bovendien erg enthousiast en echt behulpzaam.
Het persoonlijke kaartje bij het oplossen van een garantiegeval was heel spontaan. Dit laatste zorgde bij ons ook voor een "Wow"-reactie.

Iette van den Bogaard 30-04-2017 Via de website gekocht

Goede service!!

Heb kort geleden opzetborstels besteld bij coolbleu dit was de eerste keer dat ik hier wat bestelde. Mijn complimenten voor de snelle bezorging en goede communicatie zal zeker weer iets hier bestellen.

Erik 30-04-2017 Via de website gekocht

Ruim aanbod, goede prijs en snelle levering

De shop beschikt over een zeer uitgebreid assortiment die, met behulp van de filteropties, eenvoudig te doorzoeken is. Groot voordeel zijn echt de levertijden. Nagenoeg alles wordt binnen één dag geleverd en vooral de leveringen in de weekenden óf de leveringen op afspraak voor in de avonduren op werkdagen zijn zeer handig voor als je doordeweeks druk aan het werk bent!

Saskia R. 30-04-2017 Via de website gekocht

Mijn favoriete (online) winkel!

Doen nooit moeilijk als iets terug moet, als iets net buiten de garantie valt word dit ook netjes opgelost! Tegenwoordig koop ik hier alles, of het nou net even wat duurder is of niet, je weet in ieder geval dat de service beter is dan bij wie dan ook.

Groetjes, een vaste klant

Maike 30-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, super service ook na je aankoop.

Om de snelle levering. Mijn wasmachine was bij Coolblue wel €10 duurder maar ze brengen hem 2 trappen omhoog en sluiten hem aan. Bij BCC betaal je daar €19,95 voor.

Harrie Sars 30-04-2017 Via de website gekocht

Top winkel.

Een goede web winkel met goede service en aanbiedingen ,ik heb er een leuke curve tv gekocht en voor dat hij geleverd was had ik al een email gekregen van cool bleu met een uit gebreide gebruiksaanwijzing, helemaal top.

Ton van Dishoeck 30-04-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijke service

Omdat de site helder is en de bestelling plaatsen is een eitje,het volgt z'n eigen.
Zeer prettig om mee samen te werken.
👍😀

Gerard 30-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie

Ik had een stofzuiger besteld en zag dat die geleverd zou worden op zondag. We zouden net die dag weg zijn. Ik heb contact gezocht met de klantenservice en dit is perfect opgelost. We kregen hem 's maandags op de afgesproken tijd.
En de stofzuiger doet het perfect!
Klasse!

Silviah 30-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

maandagavond besteld en de volgend ochtend bezorgd bij de winkel waar ik de iPad kon afhalen. Dat is een fantastische service.

Bianca 30-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en super service!

Ik heb voor deze shop gekozen om de snelle levering (zelfs op zondag). De prijzen en het aanbod. Product omschrijving is uitstekend, zodat je weet wat je in huis krijgt.

jacqueline Horden 30-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service

zowel online als in de winkel wordt je goed geholpen . ze hebben een vlotte levering en als er iets niet goed is doen ze ook niet moeilijk

Hans 30-04-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering, zware wasmachine tot 2e verdieping.

Voordeligste shop voor mijn keuze, vlotte levering en komen de afspraken na, kan deze shop, Coolblue.nl aan iedereen aan bevelen

W.J.Stok 30-04-2017 Via de website gekocht

Decttelefoon

Snelle levering.
Ik heb een 2e hands gekocht, vindt het alleen jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit.
Gelukkig op het internet gevonden