Deze score is berekend op basis van 2765 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kitty Levin 20-12-2018

Ik ben heel erg tevreden over de service en vriendelijkheid van de bezorgers

Mevr GEJ schreven 20-12-2018

het is een fijne winkel snelle levering als je nu dingen besteld dan heb je de volgende dag al meteen en het is een makkelijke website en alles is ook duidelijk aangegeven op de website

Remy 20-12-2018 Via de website gekocht

Goede en vakbekwame verkoper bij de aankoop van product naar mijn keuze keuze.
Ook goede voorlichting over de verkoopvoorwaarden.

buckg 20-12-2018

goede produkten; snelle levering met mogelijkheid afhaalpunt bij supermarkten; goede service.
Mijn nieuwe Nokia telefoon begaf het binnen 2 dagen. Direct na invullen formulier nieuw exemplaar gestuurd zonder problemen. Prima.

Peter 20-12-2018

De winkel heeft een betrouwbare reputatie opgebouwd, met name bij aangekochte spullen sinds jaren. Goede garantie en snelle levering. Staan open voor eventuele vragen èn aanverwante oplossingen. Betaalbare kwaliteit en contact met de verkoop. Een aanrader denk ik.

torteur 20-12-2018

Ik heb inmiddels best veel producten gekocht via Coolblue. Zoeken (en vinden!) is op hun site erg makkelijk. Assortiment is groot en veelzijdig. Bij prijsvergelijking met andere aanbieders komt CoolBlue er met enige regelmaat (net) iets boven, maar dat wordt ruim gecompenseerd door hun dienstverlening. Ongehoord, wat een goede service biedt Coolblue. Levering altijd op tijd (of PostNL heeft vertraging); informatie via de site is duidelijk en uitgebreid; telefonisch goed te bereiken en altijd goed te woord gestaan; via WhatsApp idem. Retourneren en/of omruilen gaat eenvoudig en zeer snel; geen lastige langdurige procedures.
Samenvattend: Coolblue is met hun serviceverlening zéér klantgericht en denkt uitsluitend in oplossingen, samen met die klant. Chapeau!!

Dagmar 20-12-2018

goede ervaringen opgedaan met Coolblue, Goede spullen, goede prijs, snelle levering.Ze krijgen alleen geen 10 van mij omdat ik niet weet hoe ze klachten afhandelen. Nooit een klacht gehad.

chris 20-12-2018

Vandaag zou ik een pakketje ontvangen, echter die is op een ander adres afgeleverd en getekend en in de brievenbus gegooid?
Na het bellen met de klantenservice werd mij verteld dat ze binnen 24uur het oppakken en dan kan het aan de hand van de verkrijgbare info nog wel een paar dagen duren.
HEERLIJKE SERVICE WAARBIJ IK OOK WERD BESCHULDIGD VAN HET WEL ONTVANGEN HEBBEN
Dagen wachten nu
een nieuwe bestellen gaat sneller maar ik bestel hierna nooit meer bij Cool blue

Beste Chris,

Dank je wel voor je review. Ontzettend vervelend te lezen dat jouw bestelling op een ander adres is geleverd. Wat stond er op de order?
Ondertussen zijn wij een postonderzoek voor je gestart, dit kost tijd.
Natuurlijk baal je, wij ook. Helaas kunnen wij dit onderzoek niet versnellen.

Maik 20-12-2018

In één woord fantastisch! Apparaat snel geleverd en volledig naar wens. Kreeg zelfs 34 euro teruggestort omdat het apparaat enkele dagen later in de aanbieding was. Wat verwacht een mens nog meer van een webshop! Super! Lekker bezig coolblue :)

Andrensek Rudy 20-12-2018

Overzichtelijke Website en een zeker goede afhandeling can de Bestellung. De levering van het bestelde product werd op de afgesproken dag adgeleverd.

Harriëtte 20-12-2018

Erg duidelijke webshop, ook voor mensen die niet zo vaak online bestellen.
Afspraken worden nagekomen en vlugge en correcte afhandeling.

Ross 20-12-2018

Naim Muso WiFi luidspreker op donderdag besteld én via IDeal betaald. Levertijd binnen één dag lukte niet, vanwege (kerst)drukte bij Post.nl. Hier heb ik begrip voor. Maandag bericht om 07.45 dat de Naim tussen 08.45 en 10.45 bezorgd zou worden. Om 08.21 bericht: pakket bezorgd. Huh??! Niets ontvangen, ook niet bij de buren afgegeven. Meteen Coolblue gebeld, zij zouden pakketonderzoek laten verrichten bij Post.nl. Dat zál wel, maar ondertussen is het al ‘n week geleden dat ik de Naim heb besteld én betaald. Nu moet ik afwachten totdat Post.nl naar Coolblue reageert alvorens er verdere actie ondernomen kan worden. Dat kan nog ‘n tijdje duren met de feestdagen... ik wil gewoon dat het product geleverd wordt, ik heb er toch voor betaald?! Het gaat om ‘n hoog bedrag dat nu ergens “rondzwemt”. Ik baal écht als ‘n stekker en mijn vertrouwen in ‘n goede afloop verdwijnt met de dag. Voor de bemoedigende woorden dat het uiteindelijk wel goed komt koop ik niets... Het moet toch niet zó moeilijk zijn om ‘n track & trace code en in dit geval de verantwoordelijke bezorger te achterhalen???

Beste Ross,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit hoort natuurlijk niet. Ondertussen zijn we alweer een paar dagen verder en zijn wij benieuwd of je het ondertussen hebt ontvangen?
Wij ontvangen graag jouw reactie + ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl
Wij gaan graag voor je aan de slag.

Marco 20-12-2018

Bij Coolblue bestellen is ‘n feestje. De klantgerichtheid is top. De bezorgers zijn vriendelijk en servicegericht, de luchtige humor in de correspondentie geeft je een goed gevoel. Superclub!!

sylvia smet 20-12-2018

prijs kwaliteit van de producten is top.
Heb je een extra vraag, geen probleem, de medewerkers helpen je met veel plezier om jouw vraag te beantwoorden. je krijgt correct antwoord zonder de 'klassieke' verkoperspraatjes om te 'willen' verkopen en dat apprecieer ik ten zeerste :-)

Mirjam 20-12-2018

CoolBlue heeft geweldige klantenservice, goede uitleg van producten, prettige webshop. Soms niet de goedkoopste maar daarvoor krijg je wel altijd super service. Snelle levering. Aanrader.

Sis 20-12-2018

Snel en ze maken er een feestje van top volgende dag in huis en je wordt goed op de hoogte gehouden

Elly 20-12-2018

Wij waren snel aan de beurt (lees: veel medewerkers aanwezig). De jonge man die ons heeft geholpen vroeg waarvoor wij kwamen en heeft duidelijk geluisterd naar onze wensen. Hij heeft ons meerdere mogelijkheden laten zien die een keuze gemakkelijk maakte.
Helemaal super!

Monique 20-12-2018

Duidelijke product informatie, vergelijkingen met andere producten. Daardoor maken van de keuze makkelijker. Erg tevreden met de service

Th. Moras 19-12-2018

Voor 23.59 uur besteld, en morgen al gratis in huis.
En heb je een verkeerde keus gemaakt geen enkel probleem en wordt verholpen en opgelost.

Marieke 19-12-2018

Ik had goede ervaringen bij Coolblue, tot ik er een wasmachine bestelde. Fijn, dacht ik, volgende dag geleverd. Want zonder wasmachine is toch niet echt handig. Donderdag besteld, vrijdagavond levering. Helaas liep het anders. Klemschade, dus zaterdagochtend zou een onbeschadigde komen. Helaas was er intern niet goed gecommuniceerd, waardoor er geen levering plaats vond. Zondagochtend herkansing. Helaas verkeerd ingepland, levering zou zondagmiddag plaatsvinden. Ik had toch echt aangegeven dat ik dan niet thuis zou zijn... Toch maar weer de klantenservice gebeld (inmiddels voor de 4e keer in twee dagen tijd). Kreeg ik te horen dat ik zaterdag gebeld had moeten worden, omdat levering op zondagochtend niet mogelijk was. Niemand gebeld, dus intern communicatiefoutje van Coolblue. Oké, ik blijf positief, levering naar woensdagavond verzet. Ja, eindelijk stonden ze die avond voor de deur! Helaas bleek bij het uitladen dat de wasmachine klemschade had...
Toen maar besloten dat ik mijn geld terug wilde en de wasmachine elders besteld.
Samengevat, wasmachine besteld en 6 dagen later nog geen onbeschadigd product in huis. Erg teleurstellend.

Beste Marieke,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend balen om te lezen dat het allemaal zo moeizaam is verlopen met jouw bestelling. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.
Volgens onze laatste gegevens is de order geannuleerd.
Het spijt ons dat het zo gelopen is.

Frans 19-12-2018

zondagavond besteld en maandag met de middag was de vaatwasser er. De bezorgers waren zeer vriendelijk en hebben keurig alles uitgepakt en de oude meegenomen. De website is gebruiksvriendelijk en geeft veel informatie over de producten.

Will 19-12-2018

Prima, wat op de website staat kan ook geleverd worden.

Je hoeft niet eindeloos door te klikken om op de pagina te komen die angeeft dat het product niet geleverd kan worden.

Loes 19-12-2018

Duidelijke shop goede informatie snellle simpele afhandeling en afspraken worden na gekomen

Mvr 19-12-2018

Altijd een snelle levering, supergoede klantenservice en makkelijke, overzichtelijke site.

Sylvia willems 19-12-2018

Ik ben zeer tevreden over coolblue, super snelle levering. Ze houden echt woord. Echt een aanrader als je iets wilt bestellen super snel geleverd zelfs op zondag toppie.

Rob 19-12-2018

Werkt altijd goed. Zo lang ik er klant ben nog nooit een probleem mee gehad. Ook als de garantie termijn verstreken is komen ze met acceptabele oplossingen.
Levering altijd op tijd.

Francesca 19-12-2018

Goede duidelijke webwinkel, veel producten. Bestelproces is duidelijk en levering is zeer snel. Producten komen netjes aan.

Nico 19-12-2018

Snelle levering , goede begeleiding , ruime sortering genoeg reviews om een goede keuze te kunnen maken

Kwaliteit en service 19-12-2018

Artikel snel gevonden op site. Deze besteld via aangegeven duidelijke stappen.
Daarnaast werd het artikel de volgende dag geleverd. Kortom zeer tevreden.

Francis 19-12-2018

Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en goede service.

Jpablo 19-12-2018 Via de website gekocht

Great service! They put the wasmachine where we want it, they installed and made the first trial. Really happy with the service and the product

R.A. Lodewijks 18-12-2018

Een zeer goede en overzichtelijke winkel waar goed en vriendelijk personeel werkt.

En nog voordelig ook , helemaal top

Rene B 18-12-2018

S'avonds besteld en volgende dag in huis
Das beter als een andere keten waar het product volgens de site op voorraad staat en na 3 weken nog niet geleverd

P. Nijkamp 18-12-2018

Geen enkele aankoop gedaan waar ik spijt van had, altijd goede service en zeer betrouwbaar. Het prijsverschil moet wel enorm zijn wil ik hier niet bestellen als coolblue het aanbiedt. Zelfs als het hier een tientje duurder is gaat mijn geld naar CoolBlue.

En dan nog maar niet te beginnen over CoolBlue vandaag nog! 😍

Wendy ten Velden 18-12-2018

Snel, betrouwbaar, goede updates onderweg via de mail. Goed aanbod van merkwaren, op voorraad. Echt heel tevreden.

Ankie Pankie 18-12-2018

Zeer betrouwbare website en shop! Levering is ook tip-top in orde. En ook zeer goede naservice. Ik heb al meerdere malen bij coolblue.be bestelde, en ben steeds zeer tevreden. Aanrader dus.

Lia 18-12-2018

Hele snelle en correcte levering zelfs in de
drukke periode. Wij hebben vaker zaken bij coolblue besteld en alles Is altijd uitstekend verlopen. Zeer tevreden.

Wim 18-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering, en goede dienst na verkoop. En je kan altijd in 1 van de winkels terecht , waar je heel goed geholpen wordt door de vriendelijke verkopers.

Thea 18-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, prima bezorgers. Heel tevreden als klant! Een dikke 10 is verdiend.

Hanny van de Sande 17-12-2018 Via de website gekocht

Goede service, goede prijzen, prettige bezorgers en heel snelle levering indien gewenst.

Martin 17-12-2018 Via de website gekocht

Zeer goede website en correcte levering en afhaling, was tot voor kort een trouwe klant. Mijn Motorola G4 Plus viel echter na 20 maanden normaal gebruik uit, weigering van Coolblue om dit onder waarborg te herstellen, 'onherstelbare oxidatie door vochtschade', allemaal volledig mijn schuld natuurlijk.
Vroegen ook 39.95 Euro om mijn nog altijd even onherstelbare GSM naar mij terug te sturen.
Geen enkele poging tot zelfs maar een begin van een oplossing. Frustrerend en ergerlijk, zeker omwille van hun 'niet de laagste prijs maar de beste service'-marketingkreet.
Mij zien ze nooit meer terug.

Chris 17-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue is een superstore, heeft een zeer overzichtelijke website, zorgt voor snelle levering. Ik heb gebruik kunnen maken van de gespaarde Jini's (BNV Mobility) bij betaling. Heeft ook goede retourservice, maar meestal niet nodig. Zeer tevreden klant.

Mark B. 17-12-2018 Via de website gekocht

Een zeer duidelijke en heldere site zonder poespas, alle artikelen zijn duidelijk voorzien van productinformatie. De bezorging was perfect. S'nachts (had nogal laat besteld de avond ervoor) een mail gehad wanneer ze kwamen leveren en een kwartier voor tijd kwam er ook nog een belletje van ze. Geen bezorgkosten. Product werd netjes geplaatst (ook zonder kosten) en er wordt ook nog wat informatie verstrekt hoe het product te gebruiken. Na afloop werd ook nog het oude product meegenomen.

Petravhs 17-12-2018 Via de website gekocht

Site werkt goed, levering nu en ook bij eerdere bestellingen netjes en op tijd geleverd. Goede keuze.
Mét wachttherapie :) maar niet nodig.

Bart van de Sande 17-12-2018 Via de website gekocht

meerdere keren iets besteld. Super tevreden. Bezorging op zondag is helemaal TOP!!! professioneel met behulpzame medewerkers ( ik zou alleen al iets bestellen voor de superleuke verpakking :)

Esther1973 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht en het product werd geleverd zoals ik het wilde. Aansluiten was makkelijk, en de mail van coolblue over dit product was nuttig.

Eric 17-12-2018 Via de website gekocht

Goede site, snelle en correcte levering en prijs is ook redelijk! Fijne zaak en zeer klantgericht!
Heb trouwens een Miele wasmachine gekocht, keuze bepaald door review en aanbeveling van Coolblue

Pieter 17-12-2018 Via de website gekocht

Hoe makkelijk ishet om een TV te kopen ….. goede uitleg op de site en een overzichtelijk bestelproces.

Martin 17-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue is gewoon OK ! Een duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Veel selectiemogelijkheden om te vinden wat je zoekt. De mogelijkheid om producten te vergelijken is erg plezierig. Heb je vragen, dan worden deze zelfs 's-avonds en in het weekend snel en uitgebreid beantwoord. De levering van je bestelling is, zoals beloofd wordt, snel, en je wordt op de hoogte gehouden van het leveringsproces.

De Pooter Frank 17-12-2018 Via de website gekocht

Ruim aanbod van producten met een zeer goede prijs/kwalitietsverhouding.Regelmatig interessante promo's.Zeer gebruiksvriendelijke website.De levering gebeurt echt zoals ze aangeven,voor een bepaald uur besteld de volgende dag reeds in huis.Zeker een aanrader.