Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Heleen 06-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Onze op zondag gekocht tv bleek maandag opeens 150 euro goedkoper te zijn. Na 1 mailtje stond dat bedrag op onze rekening!
Na mijn bestelling om 19.00 uur kwam er een mail om 00.45 (sliep ik al) dat er na 7.30 geleverd werd. Om 7.45 uur sliep ik nog, maar de buurman gelukkig niet!

Tycho G 05-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue, zoals het hoort.

Coolblue staat bekend om zijn geweldige service en dat klopt. Verder heb ik niet veel service nodig gehad, maar van wat ik heb mee gekregen was het fantastisch. Ook zit de website erg gemakkelijk in elkaar: makkelijk filters toepassen, duidelijke vergelijkingen en producten zijn goed verdeeld in categorieën. Ook heeft Coolblue veel aanbod tegenover een lage prijs. Perfecte webshop dus!

Covent 05-12-2018 Via de website gekocht

zeer slechte service

2 samsung 860 evo ssd schijven gekocht, betaald, maar lege doos geleverd ! na contact gingen ze onderzoek starten. zelf verschillende malen moeten bellen en mailen om reactie en oplossing intussen 6 weken verder, geld kwijt en geen reactie meer van hen. ik koop daar nooit nog iets !!! zeer slechte klantenservice !!!

Marcel Tiny 05-12-2018 Via de website gekocht

prima

Alles perfect.
Geen toeters en bellen.
Bestellen en sanderendaags thuis geleverd op afgesproken uur.
Daar hou ik wel van!!!

Dennis 05-12-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden!!!

Zeer snel geleverd! al het verpakkings materiaal , oude wasmachine en zelfs de kapotte lekbak mee terug genomen👌🏻

Mark 05-12-2018 Via de website gekocht

Beste Internet winkel voor witgoed

Overzichtelijke website en goede eerlijke informatie. Prijs oke... Telefonische contact goed en belangstellend en zeer vriendelijk. Levering door enthousiaste bezorgers. Kortom een zeer goed bedrijf houdt zich aan de afspraken.

Otto 05-12-2018 In de winkel gekocht
Groningen Sontweg

Wordt er vriendelijk ontvangen. helemaal top

Een leuke nette en overzichtelijke winkel. Vriendelijke personeel met verstand van zaken. Werd er goed geholpen en duidelijke uitleg bij mijn aankoop.

Jojanneke 05-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goeie shop om te kopen! Betrouwbaar! Mooie spullen, ook heel belangrijk! Zou deze shop zeker aanbevelen!

Henk Hanswijk 05-12-2018 Via de website gekocht

Waardoze service

Ik vind de levering top maar binnen 4 maand 2 machines waarvan 1 wasmachine en 1 vaatwasser.
3 x o.ruilen met veel waterschade en ze laten je domweg zitten nooit weer c.b

Officiele reactie van Coolblue 10-12-2018

Beste Henk,

Dank je wel voor je review. Wat een ongelofelijke pech heb jij gehad zeg met jouw producten. Wij begrijpen goed dat je hiervan baalt. Coolblue maakt de wasmachine en vaatwasser niet zelf en willen het daarom altijd oplossen met een omruiling.

Waterschade hoort natuurlijk niet en daar kunnen we zeker iets aan doen. Heb je al contact gehad met onze klantenservice over deze schade?

Henk 10-12-2018

Ja hoor exper geweest en afgedaan met een fooi van 280 euro en 500 schade netjes Not .
Echt nooit geen coolbleu meer .
Moet een nieuwe koel vries kast .
Koop wel elders bah

Jean 05-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende website, service bij de levering

Gebruiksvriendelijke website,met enorme keuze van producten, zo kan je makkelijk vergelijken.het hele bestelproces tot en met de levering.

Gjalt 05-12-2018 Via de website gekocht

Snelheid

Voor 22.00 uur besteld, dag later in huis, sommige beloven het Coolbleu doet het!!! en dat is knap ga zo door

Klazien 05-12-2018 Via de website gekocht

snelle levering

op de website is artikel snel te vinden voor een uistekende prijs, snelle levering, artikelen met kwaliteit

SwitchBL8 05-12-2018 Via de website gekocht

Super winkel!

Ik bestel regelmatig bij Coolblue. Vooral hun enorme productaanbod en de supersnelle levering zijn geweldig. Laatst de "vóór 23:59 besteld, morgen in huis" regel getest door om 23:51 een bestelling te plaatsen, en jawel hoor, gewoon de volgende dag in huis. Top toch?

peter 05-12-2018 Via de website gekocht

prima bedrijf.

Coolblue heeft een zeer groot aanbod,een uitstekende website en een eenvoudige bestel-en betaalprocedure.En als er al eens iets mis gaat,hun service is zeer goed.

Surendiran 04-12-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Ik heb voor het eerst bij cool blue besteld. Had meer technische informatie en mijn twijfels over de prijs / kwaliteit verhouding. Had een medewerker aan de lijn die de nodige informatie kunnen velenen en naar de juiste bestelling kon begeleiden.

Sonny 04-12-2018 Via de website gekocht

super eerste date met Coolblue!

Eerste aankoop bij Coolblue. Zelf eerst een goed vergelijkend warenonderzoek gehouden:-) Coolblue had heel veel keuze en een goede beschrijving van de verschillende aangeboden wasmachines.
Klaar en duidelijke stappen bij de bestelling en hoe/wanneer de levering zal gebeuren.
Superkerels die mijn wasmachine geleverd hebben.
Het was dus een hele goede ervaring!

Ingrid 04-12-2018 Via de website gekocht

Supervriendelijke service

Supervriendelijke mannen leverden de wasmachine stipt op tijd! Installeerden, stelden, controleerden en vertrokken pas (met mn oude wasmachine) op t moment dat ik tevreden was. En dat was overigens binnen een minuut of tien.

Mirjam 04-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Betrouwbare webwinkel, goede informatie, word goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is, bezorgen ook op zondag!

Melino 04-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Geweldige site, ik heb besteld op zaterdag en zondag was het in huis. Zijn super vriendelijk ook :-)

Jan 04-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden !!

Al vaker hier gekocht, Snelle levering, keurig personeel die de bestelling bezorgden, kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen, heel tevreden met Cool Blue.

Henjo 04-12-2018 Via de website gekocht

Snel en correcte levering zoals altijd

Altijd tevreden met leveringen in het verleden en onlangs. Nooit problemen gehad en altijd bereid om info te geven.

Jordy Deweer 04-12-2018 Via de website gekocht

Een winkel waar je blijft kopen

Coolblue is een winkel, die een schitterende service kan leveren en waarbij je waar krijgt voor je geld. Ik koop nu al tijden bij hen, en ik heb nog nooit geklaagd, wat ik bij andere webshops wel al eens gedaan heb.
Coolblue levert heel snel (binnen de 24 uur), als je iets koopt dat op voorraad is; en dit zelfs op zondag. Ik had afgelopen weekend een product bij hen besteld (op zaterdag) en zondagnamiddag werd het al geleverd. Als dat geen dienstverlening is!
Als je iets gekocht hebt, maar het was het verkeerde… geen nood. Je mag het direct terugsturen (binnen de dertig dagen) en je krijgt, zonder vragen, je geld terug. Dat heb ik ook al mogen ervaren: ik had, door mijn eigen onoplettendheid, een verkeerdelijk product aangeschaft, en ontdekte het pas toen het al geleverd was. Geen probleem: ik heb het product aangeboden voor terugzending en kreeg binnen een week al mijn geld terug; nadat Coolblue het product in perfecte staat ontvangen had).
Conclusie: als je snel iets nodig hebt of je wil iets kopen wat in Coolblue's assortiment voorkomt… aarzel dan niet en doe het gewoon! Je krijgt altijd de service die je als klant wil hebben.

Letty 04-12-2018 Via de website gekocht

Een betrouwbare webwinkels. service ook op zondag.
Ik koop alles bij deze web winkel ook mijn wasmachine ..

N.J. in 't Hout 03-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Je hoort via de media veel over onbetrouwbare websites, gelukkig is het mij nog niet overkomen om iets te kopen wat daarna niet is geleverd, maar dat komt dan ook dat wij al onze aankopen doen bij gerenommeerde en betrouwbare websites zoals CoolBlue!

Marinus 03-12-2018 Via de website gekocht

Ouderwets goede service

Coolblue heeft over het algemeen een nette prijsstelling voor zijn assortiment. Het bestelproces, de levering en de service(als er een keer iets defect is)is onverbeterlijk goed. De concurrentie van Coolblue kan nog wat van ze leren.

A.C.Scheepmaker 03-12-2018 Via de website gekocht

informatie verstrekking duidelijk en ook bij vragen achteraf over bepaalde aspecten van het product een snelle opvolging.

s. tillmann 03-12-2018 Via de website gekocht

wasmachine

fijne webwinkel, zal er in de toekomst veel meer gebruik van maken. de aflevering van de machine was ook uitstekend. Vriendelijke medewerkers, die de machine vakkundig hebben geplaatst

Gilbert Lenaers 03-12-2018 Via de website gekocht

Prima service zowel in de winkel als on-line.

Steeds de beste prijs kwaliteit verhouding en een gemak van bestelling en in de winkel(antwerpen) de beste informatie.

Linda 03-12-2018 Via de website gekocht

Heldere site. Snelle, nette levering.

Op deze website is het makkelijk om producten te zoeken en vinden. Bij de producten staat heldere informatie, op een overzichtelijke manier weergegeven.

Liesbeth 03-12-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijke winkel

Coolbue is voor mij de eerste winkel waaraan ik denk wanneer het gaat over elektronica. Kwaliteitsproducten, snelheid en efficiëntie bij de levering en duidelijkheid na de verkoop of extra toelichtingen... Sinds ik klant geworden ben ('12) heb ik hiermee enkel goede ervaringen.

Jaap van der Veen 03-12-2018 Via de website gekocht

Binnen 24 uur alles geregeld.

Het artikel waar ik wilde kopen was snel gevonden. Goede vergelijking met soortgelijke producten.
Duidelijke technische specificaties. In de verpakking geen overbodige zakjes en dozen, want dat spaart het milieu.

meri 03-12-2018 Via de website gekocht

Telefoon reparatie

Een smartphone gekocht in mei. Ging nu helaas kapot. Kon de telefoon gratis terugsturen en was binnen een week gemaakt en weer in huis! TOP!

Elizabeth 03-12-2018 Via de website gekocht

Haast een week later nog steeds niet beleverd

Op woensdag 28/11 bestelde ik een item, bewust bij Coolblue omdat het nog de volgende dag geleverd zou zijn. Vandaag is het maandag 3/12 en heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen.

Ik liet het pakket leveren bij mijn vriend, die op donderdag 29/11 speciaal de ganse dag is thuisgebleven om het pakket in ontvangst te nemen. Volgens de track n trace was alles op schema en zou het dra geleverd worden. 's Avonds was het echter nog steeds niet gearriveerd (hoewel het nog onderweg zou zijn)

De volgende morgen (vrijdag 30/11) vinden we een briefje in de bus. De bode zou langsgeweest zijn, maar niemand thuis. Ons pakket is af te halen vanaf 11u diezelfde dag.

Mijn vriend is naar het betreffende kantoor gegaan, waar men geen pakket had ontvangen met de raad om de volgende dag opnieuw te proberen.

Ik ben dan zaterdag 1/12 nog maar eens naar het kantoor gegaan in de hoop mijn pakket eindelijk in ontvangst te kunnen nemen. Maar nog steeds is het daar niet gearriveerd. Men heeft mij daar zelf aangeraden om pas medio volgende week eens te proberen.

Voor een winkel, die een levering de volgende dag belooft, vind ik dit extreem teleurstellend.

Spencer 03-12-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging en geweldige service daarna.
Het artikel was eventjes in prijs verlaagd .
Na één mailtje van mij kreeg ik het prijsverschil terug.

Miranda 03-12-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik vind Coolblue geweldig. Snelle levering. De koelkast werd helemaal nagekeken door de bezorgers op beschadigingen. Alles was oké. Je kunt hier gerust iets bestellen. Schilt altijd met de winkels met de prijs.

Moniek 03-12-2018 Via de website gekocht

Super fijne service

Prima service. 's avonds om 10 voor 12 nog een tv besteld, de volgende morgen om 9u al in huis. Uurtje van te voren een berichtje gekregen dat deze over een uur werd bezorgd. Vriendelijke bezorger die me nog voorzag van extra informatie. Prima service, ik ben tevreden!

Sophie 03-12-2018 Via de website gekocht

Top service

Niks op aan te merken, er is zelfs wachttherapie🤪
Alles verliep vlot, optijd gelevers, dezelfde dag opgestuurd als dat ik hem besteld had. Zeer snelle service dus. Toppie!

JB 02-12-2018 Via de website gekocht

Bestelling snel geleverd ondanks de Black Friday problematiek. Werd keurig op de hoogte gehouden van de leveringsroute.

Antoine 02-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Ik heb al verschillende producten gekocht bij coolbleu, en ben er zeer tevreden over.
Mijn laatste bestelling om 23 uur besteld was de volgende dag om 9.30 uur al bij bpost.

De Roose Dirk 02-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Alles tip top in orde een uitstekende sevice die we nog nergens anders hebben gekregen, en een zeer goede uitleg over het aangekochte goed

Thomas Desta 02-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service van coolblue

Ze zijn duidelijk, houden je goed op de hoogte en leveren geweldige en snelle service! Coolblue is zeker weten een aanrader!

Marco 02-12-2018 Via de website gekocht

Goede service en professioneel.

Prijs / kwaliteit is prima door snelle levering in goede verpakking. Mogelijkheid voor bezorging bij ophaalpunt. Klantenservice is s’avonds gewoon bereikbaar en bieden direct professionele hulp indien nodig.

Henk 02-12-2018 Via de website gekocht

Top aankoop

Heldere pagina's. Het artikel gekocht tijdens de black friday. Ik moet zeggen, de prijs was voordien niet aangepast en we hebben een "echte" black friday prijs betaald. Dat is gewoon eerlijk zaken doen!

Edward 02-12-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk, snel en zeer klantvriendelijk

Goeie website, alle produkten goed te vinden en duidelijk omschreven, geeft mogelijkheid om produkten goed en eenvoudig te vergelijken. T/m de bezorger is de hele benadering klantvriendelijk, complimenten!

Wim 02-12-2018 Via de website gekocht

Deskundige en heerlijke service.

Ik heb al een aantal keren een bestelling geplaatst en is steeds naar volle tevredenheid verwerkt.
Ik had een probleem met een smartphone.
Heb op de site gekeken hoe ze daar mee om gaan en ben vervolgens naar een winkel geweest om te kijken of het probleem kon worden opgelost, ter plaatsen.
Dat probleem kon niet worden opgelost in de winkel dus werd er een service opdracht gemaakt voor reparatie.
Wekelijks een mail met de stand van zaken, na drie weken(hun voorwaarde) werd mij een alternatief aangeboden omdat ze niet konden aangeven hoe lang het nog zou duren.
Ik heb gekozen voor een nieuwe smartphone onder garantie.

Wijsman Hugo 02-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en goede service

Prijs kwaliteit veel interessanter dan bij de concurrent
Heel vriendelijke en snelle service.
Mijn volgend product koop ik zeker bij Cool Blue

Dirk van Reijendam 02-12-2018 Via de website gekocht

Inderdaad geweldige service

Er is veel keuze en snelle levering ik heb een sony bluray speler gekocht voor €249 twee dagen later stond hij te koop voor €229 ik kreeg netjes € 20 terug gestort op mijn rekening

Jukke 02-12-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!!

Coolblue is gewoon de beste webwinkel wanneer het op elektronica aankomt. Geven je het gevoel dat je niet een van de vele klanten bent, maar alsof je persoonlijk geholpen wordt.

Ronald 01-12-2018 Via de website gekocht

prettige winkel

prettige winkel en vriendelijk personeel met verstand van zaken. makkelijk te bestellen via de webshop en in de winkel ligt het netjes klaar met als je wil nog advies van de verkoper.

Ben Seppen 01-12-2018 Via de website gekocht

Goede winkel

Goede levering , goede verpakt nu nog een andere bezorg dienst, geen post-nl graag die is meestal te laat