Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Aad 01-12-2016 Via de website gekocht

Lenco radio model Lucille

Zowel over CoolBleu als over de Lenco radio zeer tevreden. Bestelling de volgende dag afgehaald bij NL-shop. Radio heeft veel mogelijkheden voor het geld: DAB+, FM, Bleutooth, Aux-in en USB oplaadfunctie. Speelt op 220 V en op ingebouwde accu. Geluid is redelijk. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Leuk retro uiterlijk

Kamel 01-12-2016

Bounaga

Ik zou het de volgende dag hebben maar is 2 dagen later binnen gekomen.....daar baalde ik echt van aangezien ik het keihard nodig was.

Officiele reactie van Coolblue 01-12-2016

Beste heer of mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend dat uw bestelling twee dagen later geleverd is. Dit is niet de bedoeling en zeker niet wat u van ons mag verwachten. We willen dit graag voor u nakijken. Kunt u het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl mailen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

G. Roemers 01-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Ik heb een vaatwasser gekocht bij Coolblue op maandagavond. Dinsdagochtend werd hij al om 9:00 uur geleverd. Je wordt keurig op de hoogte gehouden via email en sms. De chauffeur belde een half uur van te voren. De vaatwasser werd uitgepakt, neergezet bij de plaats waar hij moet staan. Verpakkingsmateriaal en oude vaatwasser werd meegenomen. Echt top service. De volgende keer bestel ik weer bij Coolblue.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Verpakkingsmateriaal en oude machine meegenomen
  • goed op de hoogte gehouden

Arnout 01-12-2016 Via de website gekocht

telefonische leveringsbeloften werden niet nagekomen

Twee weken geleden heb ik bij Coolblue 4 Harde schijven besteld. Er waren er slechts 3 op voorraad. Telefonisch werd mij dit verteld dat ik een paar dagen zou moeten wachten tot het 4de exemplaar beschikbaar zou zijn. De 3 exemplaren zouden bewaard worden tot het ontbrekende exemplaar binnen was. De totale zending zou ruim voor mijn deadline worden opgestuurd. 1 dag na de afgesproken deadline heb ik gebeld omdat ik nog niets ontvangen had. Coolblue had toen geen enkele harde schijf meer (de gereserveerde exemplaren zijn naar andere klanten gegaan). De oplossing van Coolblue: we annuleren uw order en besteld opnieuw bij ons en u betaald het verschil bij om bij ons andere schijven te kopen.

Pluspunten

• personeel blijf vriendelijk aan de telefoon
  • personeel doet moeite te helpen

Minpunten

• telefonische beloften worden niet nagekomen
  • personeel kan mij als klant niet helpen

Officiele reactie van Coolblue 01-12-2016

Beste Arnout,

Allereerst willen we u bedanken voor de feedback. Wat is dit een vervelende situatie. Dit is niet wat u van ons mag verwachten en we willen u dan ook onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. We willen het één en ander graag nakijken, zodat we onze interne processen kunnen verbeteren. Kunt u het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl mailen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Harry 01-12-2016 Via de website gekocht

Prettig

Bijzonder goed contact, snelle levering en vriendelijke, nette bezorgers (keurig hand geven).
In het verleden iets per abuis dubbel besteld, was geen probleem, gewoon terugsturen.

Dries De Wit 01-12-2016 Via de website gekocht

Samsung A3 2016 plus Panzerglass

de online shop is overzichtelijk, volledig, heel gebruiksvriendelijk.
1 minpuntje: ik bestelde per ongeluk een Panzerglass voor een ander type telefoon en dat paste dus niet. de orderpicker had dit kunnen detecteren? geretourneerd en netjes mijn centen terug gekregen.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • volledig
  • gebruiksvriendelijk

Anita 01-12-2016 Via de website gekocht

Snel en goed

Snel geleverd, goede webshop. Ze nemen je oude apparaat gratis mee en sluiten de nieuwe aan. Ze bellen vlak.voor ze er zijn, ideaal, dus niet de hele middag thuis wachten!

Pluspunten

• Snelle gratis levering
  • Vriendelijke bezorgers
  • Aansluiten van het apparaat
  • Nemen oude apparaat mee
  • Nemen de verpakking mee

Els 01-12-2016 Via de website gekocht

snelle correcte levering

snelle correcte levering van een nieuwe smartphone. duidelijke communicatie. niets op aan te merken !

Klaas 01-12-2016 Via de website gekocht

Zoals altijd tevreden

Altijd zeer tevreden met coolblue.
Er staat altijd een goede omschrijving van het product en zoals beloofd de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Goede omschrijving product
  • Volgende dag in huis

Lies 01-12-2016 Via de website gekocht

Alle afspraken worden nagekomen

De service was wat je zou moeten verwachten. En omdat dit in de praktijk niet zo vanzelfsprekend is gebleken, was mijn ervaring niet goed, maar geweldig. Ik had kort daarvoor dezelfde droger elders besteld, wat uitliep op een reeks aan frustraties en teleurstellingen. Daarom product geretourneerd en voor de herkansing bij CoolBlue besteld. Het was het juiste product, tegen de juiste prijs, in de juiste staat, op het juiste moment geleverd (zoiets vanzelfsprekends is bij andere leveranciers moeilijk gebleken). Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden en de afspraak wordt nagekomen. Diegenen die de droger kwamen leveren waren ook nog eens schoon en netjes (is ook niet altijd zo bij anderen, is mijn ervaring).
Ik had alleen wel van te voren willen weten dat ze al in de vrachtwagen de droger uit het verpakkingsmateriaal halen. Ik was verbaast dat ze met een uitgepakt apparaat voor de deur stonden. Ze hebben me kunnen overtuigen dat hij wel goed verpakt tot aan de deur was vervoerd... :-)

Pluspunten

• betrouwbaar
  • goede service

H.J. Eigenbrood Nagel 01-12-2016 Via de website gekocht

Mevr. Eigenbrood Nagel

Deze site heb ik van de T.V en gelijk even alles bekeken en snel mijn keus gedaan. Het is Fantastisch zoals ik dit heb ervaren. Vriendelijke mensen en de ene dag beslist en de andere dag in huis. De vrieskast doet het erg goed, maar het is nog nieuw. Vr. gr. Mevr Eigenbrood

Natasja 01-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig bedijf

Fijne website, fijn personeel met goed, snel en professioneel klantcontact. Snelle levering en fijne informatieverstrekking via de mail. Geen spam na een keer wat bestellen of onnodige gratis "waardebonnen" van 2,50. Gratis verzending, overzichtelijke artikelen met handige pluspunten en minpunten over artikelen van Coolblue zelf!

Pluspunten

• Goede en goed bereikbare klantenservice
  • Flexibel met retouren
  • Snelle levering
  • Overzichtelijke site
  • Leuke en handige informatie over artikelen

Petrus 01-12-2016 Via de website gekocht

Eerste bestelling bij coolblue

Ik heb nu voor het eerst bij coolblue besteld en mede omdat je een ruime keuze hebt voor afhaalpunten zodat je zelf je moment in kan plannen om je pakket af te halen.

De website vind ik overzichtelijk en duidelijk. De bestelling is snel geleverd en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Voor mij dikke prima!

De cameralens die ik had besteld was degelijk verpakt.

Pluspunten

• Snelle levering. Volgende dag in huis
  • Ruime keuze afhaalpunten
  • Informatie over voortgang bestelling

Lieske van der Waals 01-12-2016 Via de website gekocht

Super snel in huis!!

Na een periode van het vergelijken van verschillende tablets een keuze gemaakt: Apple IPad Pro 9.7 128 GB. Erg tevreden met het brede assortiment waardoor je echt alle opties kunt bekijken om zo tot een passende keuze te komen. Besteld om 23.00 en de volgende dag 09.30 in huis! Wat een ongelofelijk snelle service!! Daarnaast factuur digitaal ontvangen, heel fijn en ik ben blij met mijn aankoop, waar ik nu dus dit review op schrijf :-)

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goede communicatie
  • Groot aanbod
  • Assortiment is op voorraad

Anita 01-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijke mensen

Snelle levering,fijne website en heel vriendelijke bezorgers die het apparaat direct monteren. Ze nemen de verpakking weer mee, ook handig.

Pluspunten

• Snelle gratis levering
  • Nemen het oude apparaat mee
  • Bellen 20 min voordat ze er zijn
  • Monteren het apparaat
  • Nemen verpakking weer mee

Debby 01-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling/levering

Super, Mijn sporthorloge die ik in de pre order besteld had kon niet geleverd worden op de aangegeven beschikking/levertijd.
Ik kreeg daar keurig mailtje over gehad en kreeg 3 optie aangeboden waar ik uit kon kiezen 1 iets anders er voor zoeken, 2 mijn geld terug laten storten, of 3 wachten. ze konden alleen niet precies zeggen wanneer die wel zou komen omdat de leverancier niet op tijd kon leveren. ik heb optie 3 genomen. ik heb zelf nog een keer gebeld omdat ik (zelf) vond dat het lang duurde en kreeg keurig en heel vriendelijk antwoord. Mijn wachten werd beloond kreeg een dag of 2 van te voren een antwoord wanneer ik mijn sporthorloge kon verwachten.
Dus super winkel.

Benoit delabarre 01-12-2016 Via de website gekocht

Benny

Goede en snelle thuisbezorging. Ook terugzenden van paketten verloopt vlot! Bovendien is het een zeer gemakkelijke site om met te werken.

Pluspunten

• Snelle thuisbezorging
  • Goede service en producten

Jack 01-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue perfect. Bezorging PostNL ??

Bestelling werd afgeleverd als brievenbus post. Hoewel op tijd aangeleverd door Coolblue aan PostNL duurde het drie dagen voordat de postbode het pakketje door de brievenbus gooide. Op zich geen ramp natuurlijk maar als de belofte ' levering volgende dag ' is dan verwacht ik dat dat ook gebeurd.

Pluspunten

• Altijd voorraad.
  • Overzichtelijke website
  • Prima prijs

Minpunten

• Brievenbus post wordt te laat geleverd

Iris Stolk 01-12-2016 Via de website gekocht

super

website: geen uren zoeken, makkelijk en snel net als de bezorging 's avonds half 10 besteld, volgende dag half 2 in huis. Door 2 hele nette, vriendelijke heren is de oude droger van 1e etage naar beneden gehaald en is door hen meegenomen en de nieuwe droger op de 1e etage neergezet. Dit alles zonder extra kosten, niet voor de bezorging, plaatsing of oude apparaat mee te nemen. Prijs ook goed.

Pluspunten

• snel
  • vriendelijk
  • goede prijsverhouding
  • geen extra kosten

Susan van Keulen 01-12-2016 Via de website gekocht

Prijs vergeleken met andere websites. Prijs was bij anderen gelijk maar door de uitgebreide info op de site van Cool blue besloten hier te bestellen.

Fub 01-12-2016 Via de website gekocht

Dirtdevil stofzuiger

Oude stofzuiger was aan vervanging toe.
Zocht een zakloze.

Coolblues "aanrader" gekozen. Nette prijs en idd voor de prijs is het een goede en dus verdient die titel aanrader.
Stofzuiger is ook lekker licht en zuigt echt goed.

Pluspunten

• Goede aanbeveling
  • Snelle correcte levering

Etienne Hamers 01-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

Gebruiksvriendelijke website, goede voorraad positie, volop mogelijkheden tot leveren op andere locaties dan je eigen adres, volop betaalmogelijkheden & goed bereikbare klantenservice

Enige nadeel is dat ze adverteren met vandaag voor 23:59 besteld morgen in huis. Hiervoor zijn ze echter afhankelijk van PostNL en deze haalt dit niet altijd.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Levermogelijkheden

A. de Hoog 01-12-2016 Via de website gekocht

Prima! Duidelijk site, gemakkelijk besteld en snel geleverd

Weinig woorden voor nodig. Coolblue staat bekent om de eerlijke prijs en goede service. Productspecialist niet nodig gehad want ik weet hoe een stofzuiger werkt.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Snelle levering
  • Goed verpakt
  • Geen irritante remarketing tot nu toe

Frank 01-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine met of zonder aquastop

Goede ervaringen zorgen voor terugkerende klanten. Zo ook bij ons.

Op zoek naar een nieuwe wasmachine werd er online geshopt en vergeleken. Coolblue kwam met de juiste prijs/kwaliteit.

Na levering en installatie bleek er echter geen aquastop bij te zitten. Ik ging er vanuit dat deze erbij zat en had dus de oude aquastop op de oude wasmachine laten zitten. De monteurs hadden hierover ook geen opmerking gemaakt anders hadden we de aquastop natuurlijk er af gehaald en op de nieuwe wasmachine gezet.

Na een telefoontje met Coolblue bleek toch echt dat ik zelf zou moeten betalen voor een nieuwe aquastop.

Het ging niet om het bedrag maar om de miscommunicatie met monteurs en missende info op de website (mijn idee). Maar na enige discussie werd er besloten om ons kosteloos alsnog een nieuwe aquastop op te sturen.

Nu maar hopen dat bij het kopje ' handige accessoires' bij het bestellen van een wasmachine standaard een aquastop vermeld wordt.

Coolblue, bedankt voor de correcte afhandeling!

P.s. de wasmachine is een heel stuk stiller dan de oude Bosch.

Coolblue 01-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel snel en makkelijk

Makkelijk webshop duidelijk en snelle levering van producten prima webshop is zeker aan te bevelen geen minpunten

Eline 01-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe Wasmachine Samsung Eco Bubble

Afgelopen weekend een nieuwe wasmachine besteld. Na heel wat websites te hebben afgeklikt kwam ik op de wasmachinestore van Coolblue. Overzichtelijke en duidelijke keuzes, makkelijk te filteren opties en een nette prijs. Ik hoefde niet lang na te denken over welke wasmachine het moest gaan worden. De volgende dag werd de wasmachine al geleverd, daarbij kreeg ik ook een tijdsindicatie. De wasmachine is netjes aangesloten door twee meedenkende en behulpzame heren. Erg prettige ervaring, en erg blij met de nieuwe wasmachine!

Pluspunten

• snelle levering met tijdsindicatie
  • gebruiksklaar gemonteerd
  • behulpzaam & vakkundige installatie

tom 01-12-2016 Via de website gekocht

inktpatronen

het is niet gegaan zoals beloofd . heb een dag langer moeten wachten op mijn artikel . had nochtans voor deze winkel gekozen omdat ik dan het product de dag nadien al zou hebben . heb wel een mail gekregen dat het een dag langer zou duren maar daarmee kon ik natuurlijk niets mee afprinten .

Richard 01-12-2016 Via de website gekocht

Richard

Goede snelle levering zoals op de website staat.
Alleen jammer dat de doos met ipad zo afgegeven word bij de buren omdat ik niet thuis was.

DWV 01-12-2016 Via de website gekocht

duidelijk, snel en betrouwbaar

Alles is bij Coolblue dik in orde! Van uitkiezen, bestellen, aflevering en nazorg. Echt een aanrader!

Pluspunten

• ruime keuze
  • duidelijke website
  • snelle levering
  • heldere communicatie

Mirella 01-12-2016 Via de website gekocht

prima service

Ik heb een iphone gekocht en ben geholpen door een vriendelijke meneer. Hij heeft alles geduldig uitgelegd en alles was mogelijk. De levering was heel snel en alles was compleet. Ik bestel mijn abonnementen altijd via Coolblue vanwege de goede service en de redelijke prijzen.

Pluspunten

• heel veel keus
  • goede prijs/kwaliteitverhouding

Sijmen 01-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Goede opties om een keuze te maken, snelle levering en erg fijn dat alles wordt geïnstalleerd en ook de oude wasmachine weer meegenomen wordt.

Ook is het erg fijn dat de leveringstijd nauwkeurig is en er van tevoren nog even gebeld wordt.

Pluspunten

• Snelle levering

S.K. 01-12-2016 Via de website gekocht

betrouwbaar, snel en goedkoopste

De bestelsite is overzichtelijk, werkt goed en snel. De prijs is zeer concurrerend zo niet de goedkoopste en de levering snel EN op tijd!
chappeau!

Lore 01-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Het product is zoals beschreven en verwacht en levering de volgende dag. Perfecte service van Coolblue.

Klaas 01-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is niet altijd de goedkoopste (web)winkel, maar ze hebben wel enorm goede service en snelle levering. Zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Snel
  • Goede service
  • Duidelijke website met goede productspecificaties

Piet van der Hoeff 01-12-2016 Via de website gekocht

Goed telefonisch bereikbaar ! Belangrijk

s'avonds besteld en twee dagen later, in de avonduren, gratis bezorgd op het afgesproken tijdstip. Perfect telefonisch bereikbaar zonder "er zijn nog .........wachtenden voor u". Een verademing dus.
Een foutje op de orderbevestiging van Ben ( de provider) werd door Coolblue opgepakt en in orde gemaakt.
Prima club !!

Pluspunten

• bereikbaarheid
  • nakomen afspraken

Saskia 01-12-2016 Via de website gekocht

fijne webwinkel

Snelle levering, fijne webwinkel. last minute sinterklaas of kerst cadeau's bestellen gaat heel goed.

W.Scholten 01-12-2016 Via de website gekocht

Ben je blij met Coolblue

Wat een vraag of ik blij ben met Coolblue. Ja, dat ben ik zeker bij telefonisch contact wordt je goed en vriendelijk behandeld en doen ze hun best om je goed van dienst te zijn. Daarna een snelle en goede levering dus wat wil je nog meer? O, de prijs nou die is ook in orde. Met vriendelijke groet, Willem Scholten

Jan Willem 01-12-2016 Via de website gekocht

Heel erg tevreden, snelle levering op zondag.
Helaas beviel mijn product niet en heb ik een retouraanvraag ingediend welke binnen een dag geregeld was. Nieuw product ter vervanging besteld en geleverd gekregen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • goede klantenservice
  • handige website

A.M. 01-12-2016 Via de website gekocht

aankoop

Ruim assortiment, overzichtelijke website. Snelle levering. Keurig verpakt. Al vaker wat gekocht en altijd zeer tevreden.

Nick v/d Adel 01-12-2016 Via de website gekocht

Waarom ik wederom bestellingen bij CB zal doen

Final Fantasy 15 heeft tien jaar geduurd voordat het uitkwam. Als echte Final Fantasy fan reserveerde ik hem dan ook zo snel mogelijk. Zoals iedereen eigenlijk verwachtte, had het spel continu last van vertragingen en als je dat nieuws niet volgt, tja.. Dan kan je lang wachten.

Maar niet bij Coolblue. Zo kreeg ik netjes voor elke vertraging een mailtje opgestuurd van wanneer ik het spel zou kunnen verwachten, aldus ook het mailtje dat het onderweg was. Dat het pakje om half 9 al op mijn bureau op me lag te wachten, was dan ook erg fijn (vooral met dit soort kleine pakjes die nog wel eens verstopt willen raken in de brievenbus).

Kortom, veel feedback, vroege en vooraf aangegeven aflevertijden en niet het 'prop maar tot het past' probleem.

Pluspunten

• Accurate feedback mbt bestelling
  • Snelle levering
  • Leveren fatsoenlijk af, proppen niet tot het past
  • Zorg van bestelling tot aflevering

de Jong 01-12-2016 Via de website gekocht

Laptop

Ik vind Coolblue altijd een fijne zaak om iets te bestellen! Ze hebben een andere uitstraling dan de meeste webshops met een leuke humoristische twist, ook op social media! Snelle levering & gratis verzending is een groot pluspunt. Ik ben erg blij met mijn laptop, prima ding voor een leuke prijs.

Pluspunten

• Gratis en snelle verzending
  • Leuke webshop met goede service

Minpunten

• Prijzig

Emma 01-12-2016 Via de website gekocht

Topservice!

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht op de shop, ook via de mobiele website. Een aantal mooie aanbiedingen kunnen vinden en uiteindelijk afgerekend. 's Avonds besteld, en de volgende middag had ik het product al in huis.

Pluspunten

• Verzending gratis
  • Snelle verzending
  • Overzichtelijke website
  • Goed geprijsd

San 01-12-2016 Via de website gekocht

te laat

Cool Blue zegt voor 23.59u bestellen en morgen in huis...Dat klopt echter niet, want mijn bestelling is 2 dagen later aangekomen.

Jan Papenfuss 01-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Libratone Too

Ik heb geen verbeterpunten en ben 100% tevreden met de service: Alles is perfect en strak geregeld van betaling tot levering! Zo doorgaan.

Naomi 01-12-2016 Via de website gekocht

Ongelooflijk snelle levering

Hele vlotte levering. 'S avonds om 22.30 besteld en de dag nadien 's middags al geleverd.
Al verschillende keren via Coolblue besteld en nog nooit geen problemen gehad.

Pluspunten

• vlotte service

Lammie 01-12-2016 Via de website gekocht

De beste webshop die ik ken!

Nu een aantal jaren spullen besteld bij Coolblue. Echt geweldig. Super klantvriendelijk. Of het nu telefonisch is of efficiëntie. Super!

An 01-12-2016 Via de website gekocht

doen wat ze beloven

ze doen wat ze beloven,
goede service,
heldere informatie, waar je echt wat aan hebt.
gewoon top!!!

Joep 01-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en prima prijs.

Makkelijk te vinden site, overzichtelijk, snelle levering. Prijs is vaak ook zeer scherp.

Enige min punt is mijn ervaring omtrent een reparatie waarbij ik na 8 weken het product terug kreeg zonder reparatie werkzaamheden.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle levering

Minpunten

• Service bij reparatie

Wida Khatab 01-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is geweldig in de service voor klanten. Mijn telefoonhoesje had ik in juli dit jaar gekocht en onlangs liet een randje ervan los. Ik kreeg meteen een nieuwe toegestuurd en mocht zelfs een nieuwe kleur kiezen. Omdat de prijs van het hoesje inmiddels gezakt was kreeg ik tot mijn verbazing ook nog het verschil gestort op mijn rekening! En dat bijna 5 maanden na aankoop! Geweldig. Ook ben ik nog nooit een onvriendelijke medewerker tegengekomen.

Pluspunten

• Geweldige service
  • Vriendelijke medewerkers
  • Snelle levering
  • Makkelijk retourneren

Ouidad 01-12-2016 Via de website gekocht

AEG wasmachines

De wasdroger s'avonds bestelt en de volgende ochtend was hij al afgeleverd. Ik heb nog nooit mijn bestelling zo snel binnen gekregen.

Pluspunten

• Snel service