Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johan 02-10-2016 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Eerlijke en relevante product informatie, goed te vergelijken verschillende producten en duidelijke levertijden. Er wordt snel gecommuniceerd en morgen in huis is ook echt morgen in huis!

• Assortiment
  • Informatie

Trees Smeets- Neuhaus 02-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Alles wat beloofd werd op de site, is ook in de praktijk ten uitvoer gebracht. Keurige service vanaf de bestelling tot en met de installatie.

Pluspunten

• Duidelijke bestellingsmehode
  • Snelle levering
  • Prima installatie

Bart de Lange 02-10-2016 Via de website gekocht

Je kan altijd bij ze terecht met vragen en je wordt dan ook nog eens erg snel geholpen. Coolblue is voor mij alles wat ik in een webshop zoek. Ik mis alleen we de verlanglijst optie :-)

Pluspunten

• Snelle service
  • Klantvriendelijk
  • Retourneren kan ook zonder reden

Minpunten

• Geen optie om een verlanglijstje aan te maken

Renée Oskamp 02-10-2016 In de winkel gekocht
webshop

Prima web shop met razendsnelle levering van de gekochte producten. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend, ruim product aanbod, heldere website en zeer klantvriendelijke medewerkers.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs- kwaliteit verhouding
  • ruim proiduct aaanbod
  • klantvriendelijke medewerkers

karin venema 02-10-2016 Via de website gekocht

goede en snelle service.

goede en snelle service en een goede uitleg over de geleverde wasmachine door de bezorgers.het was onze eerste bestelling bij cool bleu.

Nfleal 02-10-2016 Via de website gekocht

Great and reliable way to shop online

I have been shopping via coolblue for a few years now and I have never been disappointed. Their website is easy to use, with many criteria to use for comparison (much better than other sites). Only once I had to return something, and it was as easy as sending it back through the post; no big fuss. I do strongly recommend them.

Pluspunten

• Great selection of products
  • Many useful criteria for comparison
  • Easy to order
  • Quick delivery
  • Easy to return, if necessary

Minpunten

• Some products could have more photos.

Laura M 02-10-2016 Via de website gekocht

Blij met mijn keuze!

De wasmachine hield op met werken.. tijd voor een nieuwe. Dan kom je al snel bij Coolblue terecht. Coolblue heeft namelijk een ruim assortiment en een behulpzaam team die klaarstaat voor vragen.

De wasmachine heeft een grote trommel van maar liefst 9 kg, is stil, heeft veel opties en ziet er ook nog eens mooi uit.

Erg blij met dit apparaat die in een paar dagen tijd al de nodige uurtjes heeft gedraaid.

De programma's zijn soms aan de lange kant maar heb je even wat minder tijd kun je gebruik maken van de "speedprogramma" knop waardoor een programma van bijvoorbeeld 2 uur veranderd in 1 uur.

De was is netjes schoon en goed droog dankzij de 1600 toeren. Kortom ik ben tevreden.

Het enige puntje van kritiek heb ik op de bezorgdienst, de wasmachine moest naar boven toe middels een trap met een draai. (een standaard trap in een rijtjeswoning) De bezorgers wilde dit eigenlijk niet doen wat ik zeer vreemd vond. Volgens hun waren de trappen normaal recht?? Ze wilde hem wel in de gang zetten dan moest ik dat zelf maar doen. Veel gemopper en enkel praten tegen elkaar in een voor mij vreemde taal gaf me echt geen fijn gevoel. Met behulp van een lieve buurvrouw die ik erbij geroepen had hebben ze de machine boven gekregen.

Maar de machine zelf is top en ik raad deze dan ook zeker aan!

Pluspunten

• 9 kg trommel
  • 1600 toeren
  • speedprogramma knop bij minder tijd
  • de was is goed schoon & droog
  • ruime keuze uit programma's die je kunt aanpassen

Minpunten

• geen minpunten aan het machien

Luuk 02-10-2016 Via de website gekocht

Niks op aan te merken

Enorm breed assortiment en goede omschrijving bij producten. Als je een account hebt gemaakt kan het bestellen van een product in zo'n drie minuten achter de rug zijn. De levering wordt altijd zoals beloofd de dag na bestelling bezorgd en het geschatte tijdstip van levering klopt altijd redelijk. Kortom, geen reden om minder dan een 10 te geven.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Goede omschrijving

Petra 01-10-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Vandaag besteld, morgen in huis. Echt super snel. Je wordt goed op de hoogte van de levertijd. De tijd van leveren wordt ook steeds ingekort. En dan wordt je ook nog eens gebeld van te voren om te zeggen dat ze eraan komen. Echt helemaal top!

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke levertijd

Minpunten

• Heb ik niet

Rob 01-10-2016 Via de website gekocht

010 waardig... Geen Woorden maar Daden! :)

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Bestel- en leveringsproces in één woord perfect.
Ik ben vaste klant geworden en beveel Coolblue bij iedereen aan.

Rob 01-10-2016 Via de website gekocht

Meer dan goed, kom hier steeds terug!

Van de website tot de levering (supersnel) is het bijna een genot hier iets aan te kopen. Ik kom hier steeds terug voor de wat serieuzere aankopen. Dat heeft o.a. te maken met het productaanbod en -overzicht en de klantreviews. Die zijn objectief en daar kun je veel mee.

De service van Coolblue vind ik uitmuntend. Ruilen is geen probleem en iets vervangen ook niet. Ze hechten erg veel aan klanttevredenheid. Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar de service is zoveel waard!

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig betalen
  • Goede service
  • Goede website
  • Eenvoudig producten vergelijken

Hasanovic 01-10-2016 Via de website gekocht

Er is volgens mij geen betere webshop dan Coolblue: je bestelt voor 00:00 uur en de volgende dag in huis. De site is goed te gebruiken vanaf laptop en vanaf tablet, betalen gaat makkelijk via iDeal. Alles snel geregeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Dynalogic is goede partner voor de levering

Minpunten

• Misschien wat duurder dan anderen
  • Afwikkeling compensatie duurt iets te lang

Maurice 01-10-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Top webwinkel

Top. Ik had met spoed een SSD nodig. Deze heb ik snel via de webshop besteld en ik kon hem al direct ophalen en ze hadden hem voor me klaar gelegd, zodat ik snel door kon naar de klant! Binnen een uur was alles geregeld! Top Service! Ik bestel vaker bij CoolBlue

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Vriendelijkheid

Bart 01-10-2016 Via de website gekocht

Goede ervaring

Veel keus, prima prijs en al eerder goede ervaringen. Dat is voor mij de reden om weer hier te bestellen

Pluspunten

• Productaanbod
  • Supersnelle levering
  • Duidelijke informatie mbt orderstatus

Herman 01-10-2016 Via de website gekocht

Zo moet het!

Een combinatie van vriendelijkheid en professionaliteit!
De afspraken worden keurig nagekomen, met een heel goede communicatie.
De prijzen zijn scherp en het aanbod is ruim.
Een aanrader dus!

Bokkie 01-10-2016 Via de website gekocht

Alles gaat en is cool bij coolblue!

heb al meermaals wat besteld bij coolblue en tot nu toe tot grote tevredenheid!
Oriëntatie de prijs bestellen en de levering alles gaat van een leien dakje.

Pluspunten

• Alles

Larissa 01-10-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden

S'avonds om 21 u besteld & de andere dag 15u15 geleverd .. Niet alleen snel geleverd maar ook nog is verzorgd & hele vriendelijke mensen die hem brachten !
Zeker een aanrader !

Thierry 01-10-2016 Via de website gekocht

Altijd goede service

Ik koop regelmatig bij coolvlue. Niet altijd loopt alles van een leien dakje maar de opvolging is altijd zeer goed. Nog nooit heb ik noemenswaardige problemen gehad. Leveringen in Wallonie gebeuren onder andere voorwaarden. Informeer hiernaar indien van toepassing. Verder alles top, ik ben en blijf tevreden klant.

Pluspunten

• Contact
  • Aanbod
  • Service
  • Website

Minpunten

• voor leveringen in Wallonie andere voorwaarden.

Arjen 01-10-2016 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf

Alles wat ik bij CoolBlue besteld heb, en dat is best veel, wordt van het begin tot het einde van het bestelproces op een goede manier begeleid. Betrouwbaar, Snel*, en goed verpakt.

*Afhankelijk van PostNL. Dat is het bedrijf die ervoor zorgt dat CoolBlue niet de volgende dag bezorgd. Ligt zeker niet aan Coolblue

Pluspunten

• Goed verzorgd
  • Snel
  • Correct
  • Goede service

Minpunten

• Zie hierboven

Maria 01-10-2016 Via de website gekocht

Een tevreden klant

Ik heb al meerdere malen bij Coolblue besteld en ben zeer tevreden over het aanbod, de keuze en de snelheid van levering.

Pluspunten

• Keuze
  • Aanbod
  • Levering

Petra 01-10-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Volgende dag je bestelling in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Tijdsvak van levering wordt steeds ingekort. En dan wordt je ook nog eens gebeld van te voren om te zeggen dat ze er binnen zoveel minuten zijn. Echt helemaal top!

Pluspunten

• snelle levering
  • communicatie over levertijd

Minpunten

• Heb ik niet

Inge 30-09-2016 Via de website gekocht

Goed geregeld ??

Ik ben heel tevreden over de bezorging van de wasmachine die ik heb besteld bij Coolblue. Bij levering bleek de slang van de wasmachine lek maar de mannen van Coolblue hebben het probleem goed opgelost. Bedankt!

B. Groene 30-09-2016 Via de website gekocht

B. Groene

Wat een wereldzaak!!!
Je besteld en je krijgt een bevestiging van wat je hebt besteld, daarna wordt je gebeld voor een afspraak, de periode dat je thuis moet blijven is minimaal en als er iets mis gaat lijkt het wel alsof er 20 man voor jou alleen klaar staan om het probleem op te lossen.
Complimenten!

Pluspunten

• Makkelijke website
  • Vriendelijk meedenken en servicegericht personeel
  • Goede communicatie over je bestelling

LaraR 30-09-2016 Via de website gekocht

Zeer goede service

Enorm goede service. Mijn wasmachine en droger zijn tm de derde verdieping naar boven getild en vervolgens netjes voor mij geïnstalleerd. Ook hebben ze mij instructies gegeven waardoor het apparaat zo goed mogelijk zijn werk kan doen.

Pluspunten

• Ze tillen zware producten voor je naar boven.
  • Ze installeren de producten gratis.

Minpunten

• Website deed gek toen ik wilde bestellen

rob 30-09-2016 Via de website gekocht

iedere keer weer prima keus, advisering en afhandeling.

Door veel uitstekende ervaringen met eerdere aankopen ook nu gekozen voor Coolblue.
Opnieuw zelfde uitstekende adviezen en afhandeling.

Han 30-09-2016 Via de website gekocht

online shoppen zoals je dat graag wilt

Binnen een dag een nieuwe wasmachine. Duidelijke site, scherpe prijzen, prima retourregeling (niet nodig...), heldere communicatie over levermoment, apparaat werkend achtergelaten, wat wil je nog meer?

Claudia 30-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en super service

Wij hadden een nieuwe wasmachine nodig omdat de oude er mee opgehouden was. In eerste instantie hadden we ergens anders een machine besteld. Op de dag dat deze binnen zou komen, werden we geïnformeerd dat de bestelling niet binnen was en de machine in productie genomen moest worden. Binnen 1,5 week zou duidelijk worden op welke termijn er geleverd kon worden. Hier konden wij niet op wachten, dus in allerijl online op zoek gegaan naar een nieuwe, goede machine. De site van Coolblue gaf met een tweedekansje de goedkoopste optie voor de machine die wij wilden. 's Middags besteld en 's ochtends om 9:00 uur was de machine volledig geïnstalleerd. De oude machine hebben ze voor mij afgekoppeld en meegenomen. Ik kreeg uitleg over het gebruik en het testprogramma werd opgestart. Top service! Onwijs blij mee

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijk personeel voor installatie
  • Aansluiting nieuwe wasmachine
  • Meenemen oude wasmachine

esmaralda halstein 30-09-2016 Via de website gekocht

wasmachine

ze laten je keurig weten wanneer het artikel bezorgd word.Ze bellen een kwartiertje van tevoren op om er voor te zorgen dat je niet de hele dag thuis hoeft te zijn en ze brengen de wasmachine zonder moeilijk te doen naar boven en ze sluiten hem ook aan en ze nemen je oude wasmachine weer mee kortom ideaal !!

Pluspunten

• het telefoontje
  • naar boven brengen

MAria 30-09-2016 Via de website gekocht

Topservice

Vrijdagmiddag ging de wasmachine stuk, bij Coolbleu kon die de volgende dag al geleverd worden dus gelijk gekocht.
We ontvingen netjes een sms met een tijdsbestek van 2 uur en ze belde ook nog een kwartier van te voren. Aardige jongens die zich keurig voorstelden. Oude machine mee en nieuwe op de zolder neergezet en aangezet.
Zeer tevreden!!

Auke 30-09-2016 Via de website gekocht

prima keus!

Wasmachine besteld en zoals beloofd netjes de volgende dag geleverd. Alles verliep soepel. Ik had eerst de fout gemaakt bij mediamarkt te bestellen. Toen kreeg ik een defecte en moest 5 dagen wachten op vervanging. Cool Blue was veel sneller.

Pluspunten

• snelle levering
  • vaak de voordeligste

Minpunten

• nog niet gevonden

Patrick 30-09-2016 Via de website gekocht

Super

Snelle levering (om 22.00 besteld en volgende dag geleverd) en product was zeer scherp geprijsd (niet goedkoper online gevonden).

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Scherp geprijsd
  • Betrouwbaar

Erik 30-09-2016 Via de website gekocht

Geheugenbank

Ruime keuze.
Ik heb nog niet iets niet kunnen vinden.
Goede prijs, kwaliteit en service.
Bestelling altijd op tijd, afspraak = afspraak

Pluspunten

• Teveel om op te noemen

Marco 30-09-2016 Via de website gekocht

Perfecte service, super snel!

Om 19.30 uur wasmachine besteld en de volgende morgen om 8.30 uur stond apparaat al zijn testprogramma te draaien. Super vriendelijke bezorgers namen oude apparaat ook mee en waren binnen no-time weer weg. We hebben geen wasbeurt gemist :-)

Pluspunten

• Snel
  • Vriendelijk
  • Geen poespas

Myrthe 30-09-2016 Via de website gekocht

Super!

Op vrijdag rond een uurtje of 10 een nieuwe laptop besteld en op zaterdag kon ik hem rond 4 uur als gebruiken. Echt een topservice. Daarnaast ook nog is een leuke winkel en een overzichtelijke site. Helemaal super!!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Levering
  • Veel keus, maar niet teveel

Margot 30-09-2016 Via de website gekocht

Super!

Het shoppen bij Cool Bleu is makkelijk..door het instructiefilmpje waren we er zeker van dat we voor de goede espressomachine kozen. Levering oke! En snel! Leuke teksten op de doos trouwens!

Pluspunten

• Alles word stap voor stap duidelijk gemaakt

Minpunten

• Nog niets kunnen vinden

sandra 29-09-2016 Via de website gekocht

miele wasmachine

de goedkoopste prijs. Super snelle levering. Hele aardige bezorgers. En ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden met de tijd wanneer ze zouden bezorgen. Top.

Carla 29-09-2016 Via de website gekocht

Mevr

Leuke site, snelle levering geen verzendkosten super geregeld. Groot assortiment, gezellig zou ik het zelfs willen noemen, hoewel dat een beetjeraar klinkt voor een website.

Daan 29-09-2016 Via de website gekocht

Alles prima

Dit is een hele gemakkelijke webshop, met een zeer snelle en gratis levering (volgende dag), inclusief gratis installatie, goede prijs en service.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Gratis installatie

Francien 29-09-2016 Via de website gekocht

Je kunt altijd wel slagen , voor ieder wat wils .

Lekker thuis je keuze maken , en het word groot of klein in of aan je huis afgeleverd.
We bestellen regelmatig omdat het assortiment ruim en voor elke prijsklasse aanwezig is.
Duidelijk omschrijvingen en eerlijke reviews .

Pluspunten

• Eerlijk
  • Betrouwbaar
  • Groot assortiment
  • Goede service

• Nog niet mee gemaakt

Gertrude Fieret 29-09-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Snelle bezorging en een goede prijs voor het product. En ook niet te vergeten de leuke verpakking, een vrolijke doos.

Mart 29-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en hele goede klantenservice

De website is zeer toegankelijk. Een ruim aanbod voor een goede prijs. De klantenservice is heel goed en ik vind ze zeer betrouwbaar.

B. van der Kwaak 29-09-2016 Via de website gekocht

wasmachine

Na 1 dag al geleverd. Keurig apparaat op zijn plaats gezet op bovenverdieping en aangesloten. Verpakking en oude machine afgevoerd. Hulde voor de bezorgers

Pluspunten

• snelle bezorging
  • op verdieping geplaatst
  • verpakking meegenomen tevens oude machine

Coolblue 29-09-2016 Via de website gekocht

Aanbevolen !!

We hadden in eerste instantie een inbouw-koelkast gekocht met verkeerde deur, de afhandeling en het advies van wat wij nodig hadden was echt fantastisch, de volgende dag stond er al een nieuwe, (met goede draaideur) koelkast. Ook het terug sturen was echt zeer goed geregeld. Dus zo kan het echt ook, een aanrader: Coolblue!

LittleDriver 29-09-2016 Via de website gekocht

Kenwood DDX4016DAB autoradio

Zeer klantvriendelijke shop. Mensen nemen de tijd voor je en tonen ook interesse. Iets wat je niet bij alle andere webwinkels ziet.
Service is goed, contact is uitstekend. Bestellen gaat makkelijk en de volgende dag in huis.
Goed bezig CoolBlue.

Pluspunten

• Goede service
  • Vakmensen die weten wat ze verkopen

Canon Pixmania MG6800 series 29-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden over mijn aankoop en snelle levering

Heel overzichtelijke site met een veelheid aan producten en merken en de bijhorende uitleg.
Klantvriendelijk en waarheidsgetrouw: de levering werd zoals beloofd de volgende morgen gratis aan mijn deur afgeleverd en vakkundig en met grote zorg verpakt

Peer 29-09-2016 Via de website gekocht

Perfect

Niet altijd de goedkoopste, maar wel perfecte service. Je weet dat het goedkomt en vertrouwen is ook belangrijk als het om webwinkelen gaat.

Willy P 29-09-2016 Via de website gekocht

Reiswekker

Ben reeds klant sinds een jaar of twee, telkens zeer tevreden geweest, zelfs bij een verkeerd besteld apparaat werd dit zonder dralen terug aangenpmen

Lil 29-09-2016 Via de website gekocht

Lil

Volop keuze voor elk budget wel iets passends , super overzichtelijke site duidelijke uitleg bij elk produkt erg snelle levering.

Pluspunten

• Levering
  • Overzichtelijk
  • Prijs/kwaliteit

Ludo 29-09-2016 Via de website gekocht

black line sttofzuiger

Handig te vergelijken , vlotte en correcte afhandeling complete productinformatie en ruim aanbod in ieders genre

Pluspunten

• stil
  • praktische hulpstukken
  • lang snoer

Lotje 29-09-2016 Via de website gekocht

Online en toch persoonlijk

Een online shop met een snelle levering en persoonlijke tint. Dat maakt coolblue een sterkte shop. Op de verpakking is bijvoorbeeld ruimte voor de postbode om iets persoonlijks op te schrijven wanneer het pakket bij de buren bezorgd wordt. Maar ook de website zelf straalt persoonlijkheid en aandacht voor de klant uit.