Deze score is berekend op basis van 2188 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John 02-01-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Super geregeld, snelle service, duidelijk aangegeven leveringstijd, en sms'jes wanneer de aanwezig zijn

Patricia 02-01-2017 Via de website gekocht

Patricia

Ik vond de website overzichtelijk en duidelijk. Prijs/kwaliteit verhouding erg gunstig. De info die ik nodig had om een goede keus te maken was makkelijk achterhalen.

HJK 02-01-2017 Via de website gekocht

HJK

Ik sta nog steeds paf van de snelle levering. Ik had de laptop net voor middernacht besteld (en betaald) en binnen 13 uur had ik het ding in huis. Amazing!
Het navigeren op de site gaat redelijk goed. De laptop is een lastig product want er zijn zo veel merken en opties en modellen dat je al snel door de bomen het bos niet meer ziet. En dan knaagt het gevoel of je wel de juiste besteld hebt.....

Pluspunten

• snelle levering
  • redelijk duidelijke webshop

Minpunten

• soms veel klikken door de webshop

Michiel Kolstee 02-01-2017 Via de website gekocht

helemaal top!

op 30 december on 14.00 uur besteld en dezelfde avond nog in huis.
perfecte tracking informatie inclusief google earth kaartje waar de chaufeur zich bevind.
Helemaal af en daarom een topervaring.

Pluspunten

• snelheid
  • tracking info

Peter Gielissen 02-01-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd, zelf in deze drukke periode.

Er staat goed aangeven wat het is, maatgeving is juist en er staan duidelijke fotos op de site. De reviews zijn prettig om enigzins een gedegen keuze te kunnen maken.

R. van der Linden 02-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue B.V. (Rotterdam)

Coolblue personeel geeft goed en eerlijk advies.
Duurder product op het oog maar volgens verkoper had ik na overleg voldoende aan een goedkoper product. Genieten er nog elke dag van want de verkoper had gelijk. Goed en eerlijk advies en super snelle levering (tot nu toe alles binnen 24 uur na bestelling in huis).

Pluspunten

• Advies
  • Levering
  • Aanbod
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Géén

mireille nevejans 02-01-2017 In de winkel gekocht
lochristi

top

Cool blue is echt toppie. mooie service, vlug en heel vriendelijk. wanneer het toch eens misgaat met de levering proberen ze je altijd zo veel mogelijk te helpen.

Ans 02-01-2017 Via de website gekocht

Mevrouw

Overzichtelijke website, duidelijke omschrijvingen, snelle levering en artikel is precies zoals ik verwachte....kortom een aanrader!

Doen wat ze beloven!

Twee dagen voor kerst een camera gekocht en de belofte om de volgende dag te leveren keurig waargemaakt! Dit na teleurstelling bij andere webshop dus tijd van levering was kort

Pluspunten

• Maken belofte waar
  • Super website
  • Goede communicatie

anita noten 02-01-2017 Via de website gekocht

gemakkelijke online winkel

gemakkelijk online webwinkel die zichzelf verwijst hoe je er mee moet omgaan.
alles wordt netjes geleverd.
je hebt veel keuzes op de website.

Pluspunten

• gemakkelijke website

Redmer 02-01-2017 Via de website gekocht

CoolBlue.nl, goede service

Na een chatgesprek via de site geadviseerd over het meest geschikte type wifi-router. Goed en duidelijk de wens bepaald en daarbij het juiste apparaat geadviseerd

Pluspunten

• Advies via chat
  • Snelle levering

Jan 02-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Kiezen tussen Garmin 57LM en MIO 7500LM

IK ben zeer vriendelijk te woord gestaan en de medewerkers hebben met mij meegedacht over hoe ik tot een keuze tussen beide apparaten kon komen. Toen het er op aan kwam kon ik beide apparaten proberen en heb er daarna één teruggebracht. De bediening van de MIO vind ik prettiger, maar de Garmin werkt en voelt meer solide.

Pluspunten

• ben zeer vriendelijk te woord gestaan
  • uitstekend meegedacht met mijn keuzeproces

Aris, Delft 02-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke informatie en foto van de kabel (hdmi naar DVI D)

Levering was 100% in orde en mooi op tijd.
Ik heb echter gekozen voor bezorging omdat ophalen bij een PostNL servicepunt langer duurde. Best raar. Ik haal spullen liever (met de fiets natuurlijk) op want minder auto's in de woonwijk.

Pluspunten

• duidelijke info en foto
  • snel geleverd

JimH 02-01-2017 Via de website gekocht

Top online shop!

Ondanks de feestdagen heeft Coolblue de aankoop van een AVM FRITZ!Box 7490 snel, dus de volgende dag, afgeleverd. De specificaties van het product waren zeer gedetailleerd en je kon nog heel laat op de avond bestellen om de volgende dag geleverd te krijgen. De website van Coolblue is heel intuïtief. Ik ga hier weer shoppen.

Pluspunten

• Volgende dag geleverd
  • Duidelijke website

D. Tio 02-01-2017 Via de website gekocht

Ipad case

Kort na de kerstdagen heb ik een Ipad case besteld. Tot mijn verbazing kreeg ik mijn bestelling de volgende dag, ondanks de drukke periode van het jaar, al in huis.Snelle service en goede afhandeling. Erg tevreden klant hier.

de vliegher johan 02-01-2017 Via de website gekocht

ramblokken bestellen voor pc

ik vond de productinfo heel duidelijk en snel en goed geleverd thuis. het jammerlijke was wel dat men het in de brievenbus stak en later gelevert werd dan aangegeven. eenmaal in huis, uitgepakt zonder beschadiging en het juiste product zat erin wat we besteld hadden. echt super

Piet 02-01-2017 Via de website gekocht

Mijn Coolblue

Ik koop graag bij Coolblue.
De prijzen zijn goed.
De serves zijn goed.
De afhandeling is goed
Kort om alles is goed (al kan er af en toe wel best een paar euro van de prijs af)

Renata 02-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige levering Bosch wasmachine.

Net voor kerst crashte mijn oude wasmachine. Meteen bij Coolblue een nieuwe Bosch besteld. Deze werd op dinsdag na kerst geleverd, netjes uitgepakt en geïnstalleerd op de eerste verdieping. De oude wasmachine werd retour genomen. Ik had er dus verder geen omkijken naar. TOP.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geïnstalleerd en oude machine afgevoerd.
  • Wast perfect.

Minpunten

• Geen aquastop.

Remco 02-01-2017 Via de website gekocht

Fitbit Alta

Voor de 1e keer bij coolblue besteld. Makkelijk via de website/shop, snelle levering binnen 1 dag, ik heb gekregen wat ik wilde. Ik geef Cooblue een goede beoordeling.

Marion 02-01-2017 Via de website gekocht

Blij met Cool Blue

Wij hebben inmiddels al vaker online bij Cool Blue besteld en onze ervaring is dat de service goed is en de levering snel. En de prijzen zijn ook nog eens scherp, top!

Rick 02-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger Bosch

Snelle levering, goed verpakt! Laat op de avond besteld en de volgende morgen al in huis echt top! Tevens €30,- cashback via Bosch

Pluspunten

• Nette verpakking
  • Snelle levering

Ilse 02-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is te gek, ik ben verliefd!

Een snelle correcte levering, zonder poespas. Verder een leuke, overzichtelijke webshop met een ruim aanbod.

Danielle 02-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en super service

Pech! wasmachine stuk, je ziet het al voor je berg wasgoed die maar groeit. Gelukkig leveren ze bij Cool blue GRATIS de volgende dag of tegen betaling zelfs wel de zelfde dag nog.
Wij hebben er dus 1 besteld maar ja onze oude stond op zolder en ja de meeste online winkels leveren dus in de woonkamer, wij hadden ons al geestelijk voorbereid op een aardige sjouwpartij.
Echter toen ik tegen de heren van coolblue zei dat ze hem maar in de woonkamer moesten zetten aangezien de oude op zolder stond wouden ze hier niets van weten en vertelden ze mij dat ik immers bij hun had besteld en dat zij dan ook de machine op zijn plaats zetten, aansluiten en de oude meenamen!
Geweldige service en wat een beleefde jongen mannen! ze hebben zelfs nog een oude droger die ook op zolder stond meegenomen.
Coolblue bedankt mijn jaar is top afgesloten en goed begonnen omdat de wasmachine het top doet.

Pluspunten

• snelle levering GRATIS
  • top Service
  • niet duurder dan een ander

Karine 02-01-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering

Coolblue is mijn winkel waar ik altijd op kan rekenen,
ze is niet alleen goedkoop, maar heeft ook een hele overzichtelijke website, de bestelling word razendsnel verstuurd en altijd netjes verpakt.
kortom top Coolblue doe zo verder!
en bedankt!!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • kwaliteit
  • snel
  • als het nodig is een goe dienst na verkoop

Kockx 02-01-2017 Via de website gekocht

Slecht bedrijf

Zeer slecht bedrijf orders worden geplaatst en betaald zonder reden geanuleerd grote mond van medewerkers vervolgens kan je dagen wachten op je geld beveel deze coolbleu aan niemand aan

Minpunten

• Slechte klantenservice bij problemen
  • Reageren niet op mails en telefoon

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2017

Hey Kockx,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat uw bestelling zonder opgaaf van reden is geannuleerd. Dit lijkt ons niet de bedoeling en deze service mag u niet van ons verwachten. Wij willen het graag voor u nakijken. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Rani Devriendt 02-01-2017 Via de website gekocht

De artikelen worden zeer snel geleverd, en indien je niet tevreden bent kan je het zeer makkelijk retourneren en heb je binnen de week je geld terug.

Pluspunten

• Makkelijk retourneren
  • Snelle levering

Gerdien 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima koffieapparaat

Goede keuzemogelijkheden. Snel kunnen bestellen en goed afgeleverd. Verpakking is ok. Dichtbij een afhaaladres.

Adriaan 02-01-2017 Via de website gekocht

Hele fijne webshop

duidelijke site, ik vind het heel prettig dat je makkelijk producten kan selecteren met de keuzehulp, je vult je wensen in en de site filtert op die wensen de producten.
goede service. goed bereikbaar. klantvriendelijk.
Al jaren tevreden klant.

Pluspunten

• zeer snel geleverd
  • duidelijke productvergelijkers
  • makkelijk wensen in te stellen voor producten

Fisser 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Bestel-, handling- en bezorgproces zeer inzichtelijk en vriendelijk vormgegeven. Snelle en duidelijke vragenbeantwoording. En wat een schitterende doos!

Suzanne 02-01-2017 Via de website gekocht

Sporthorloge polar via coolblue

Duidelijke site, scherpe prijs, leuke en duidelijke communicatie, supersnelle levering; heel tevreden!

Mijn go-to webwinkel

Goeie winkel met een duidelijke en overzichtelijke website, heeft meestal wat je zoekt en levertijd is altijd razendsnel.

Pluspunten

• assortiment
  • leversnelheid
  • prijs/kwaliteit

FHoogeboom 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima!

Had snel een vervangende koelvriescombinatie nodig. Eenvoudig te bestellen op de site. Duidelijke communicatie rondom aflevering, zelfs eerder dan afgesproken. Zeer vriendelijke en hulpvaardige bezorgers.

Pluspunten

• Intuïtieve website
  • Snelle levering
  • Glasheldere communicatie over aflevering

Minpunten

• Geen.

Peter 02-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue aankoop HP Multifunctionele printer

Zeer duidelijk en stipte levering. Uitleg over de printer zelf en verdere afhandeling van de bestelling is perfect geregeld!

ronny 02-01-2017 Via de website gekocht

awsome

Super snel alles duidelijk en een goed advies heldere site en een snelle levering.
ook is het gemakkelijk de producten te vergelijken.

misschien niet de allergoedkoopste maar een zekere service

Martie 02-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle en correcte levering.

Onlangs weer eens iets besteld bij Coolblue, en het blijft geweldig hoe snel dit afgehandeld en geleverd word, daar kan menig concurrentie niet aan tippen.

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • duidelijke beschrijvingen
  • wat je ziet op de site is voorradig >
  • en dus snel geleverd

Minpunten

• je moet wachten op pakketje
  • soms iets duurder

Brigitte 02-01-2017 Via de website gekocht

Snel, goedkoop en perfecte service !

Veel artikelen zijn bij Coolblue goedkoop, zonder leverkosten, en voorraad status is altijd juist. Goede service voor retouren of klachten. Mijn favoriete webshop voor veel electronica artikelen!

Pluspunten

• Service

du pree 02-01-2017 Via de website gekocht

Eerste bestelling bij Coolblue

Ik had nog nooit bij Coolblue besteld, maar was ze al vaker tegen gekomen op social media dmv geplaatste filmpjes. Toen onze wasmachine kapot ging, ben ik dan ook bij Coolblue gaan zoeken of zij mij konden bieden wat ik zocht. De juiste machine, tegen de juiste prijs. Snelle afhandeling, prima bezorging en plaatsing. Ze houden je uitstekend per mail op de hoogte, en bieden ondertussen jet nodige vermaak. De bezorgers zijn vriendelijk, duidelijk van uitleg en behulpzaam. Het apparaat staat in pakweg 15 minuten (van aankomsttijd tot vertrek) op zn plek, mn oude machine is weg, en ik hoef geen rommel op te ruimen. Ik hoop het niet, want dan zou het betekenen dat het me weer geld gaat kosten, maar als er wat kapot gaat dat vervanging nodig heeft, bestellen we weer bij Coolblue.

Pluspunten

• duidelijke mails met vooruitgang
  • aardige bezorgers
  • je hoeft zelf niets te doen

Minpunten

• Mail, sms en bellen is wel veel

Gewoonweg de beste

Coolblue heeft alles perfect voor elkaar. Ze hebben ten eerste een geweldige service voor al hun producten door deze op een persoonlijke en open manier toe ten lichten. Dit helpt om de juiste keuze te maken en wanneer je er ondanks deen video's en vergelijkingen niet uitkomt zijn ze gemakkelijk te bereiken voor keuzehulp. Ten tweede is hun manier van bestellingen afhandelen gemakkelijk, ze leveren op een door de klant aangegeven moment en zelfs op zondag! Het laatste punt is hun nabehandeling: ze controleren of alles naar wens is gegaan en sturen emails met uitleg of handige tips voor het product.

Pluspunten

• Overzichtelijke keuzehulp
  • Gemakkelijk bestellen
  • Handige tips voor het product

Minpunten

• Geen andere webwinkel die in de buurt komt

Wilma K 02-01-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Grote keuze, snelle levering en goede service. Door mailopvolging van je bestelling ben je op de hoogte van de voortgang.

Pluspunten

• 1 dag levering
  • Mailopvolging bestelling

m van dijk 02-01-2017 Via de website gekocht

coolbleu

ruime keus, snelle levering en retourservice, goede kwaliteit. goede en overzichtelijke website, ruime keus in betaal mogelijkheden.

Pluspunten

• makkelijk bestellen op overzichtelijke website
  • snelle levering

Minpunten

• niet bekend

Jaap 02-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima advies en snelle levering

Ik wilde bij het ombouwen van mijn laptop wel wat advies en ben daarom naar de winkel in Utrecht gegaan. Prima organisatie, heel goed en geduldig advies, razend snelle levering, 's avonds alles in huis.

Pluspunten

• Goede organisatie
  • Vriendelijke mensen
  • Goed advies

Rinihoog 02-01-2017 Via de website gekocht

luchtbevochtigers

Snelle levering, goede verpakking en goed advies over producten welke je erbij moet hebben voor een goede werking. Duidelijke Nederlandse handleiding.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede info

J. de Jong 02-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf wasmachine

Nadat onze wasmachine het had opgegeven een nieuwe bij Coolblue besteld omdat de wasmachine snel geleverd kon worden, de nieuwe wasmachine geïnstalleerd zou worden en de oude mee genomen zou worden. Ze konden snel leveren en ze namen de oude wasmachine (door mij al losgekoppeld) ook mee. Maar van de nieuwe wasmachine werd de waterslang aangesloten en de afvoerslang in de afvoer gestopt, maar niet de elektriciteit aangesloten. Wij hebben nog een trekschakelaar en daar mogen ze blijkbaar niet op aansluiten. Ik kan me dat wellicht ook voorstellen, maar dan moet dat ook duidelijker blijken op de website als je de bestelling plaatst. Het "aansluiten" zoals vermeldt op de website is blijkbaar alleen als ze de stekker in een stopcontact kunnen stoppen. Voor veel (alleenstaande) vrouwen een groot probleem om zelf aan te sluiten.

Pluspunten

• oude mee terug
  • snelle levering

Minpunten

• niet op electrsich aangesloten

Hans, Enschede 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering. Zeer prettig is het kunnen volgen van de on-line bestelling en levering.

Gerard 02-01-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Deskundige hulp, uitstekende service

Duidelijke website, en erg plezierig dat er fysieke winkels zijn. Ik bezocht de winkel in Groningen. Vriendelijke ontvangst, deskundige hulp bij het uitzoeken van een laptop en uitstekende service ten aanzien van een eerder door mij gekochte telefoon. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Service

Roland 02-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf laptop

Coolblue heeft de goede uitgebreide keuze criteria om tot een goede laptop keuze te komen. Door meerdere filters te gebruiken krijg je een voor jouw geschikt aantal laptops te zien. Helemaal top om op deze wijze tot een goede keuze te komen.

Cecile 02-01-2017 Via de website gekocht

Perfect geinformeerd

Snelle levering, netjes verpakt en perfecte informatievoorziening: meteen na verzenden info over hoe laat mijn bestelling geleverd wordt (tijdsperiode van 2 uur) EN bij levering bij de buren meteen een berichtje hierover!

R.Appelhof 02-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Wasmachine merk Mielè

Hele afhandeling van A tot Z is zeer goed, complementen voor de mensen die u in dienst heeft.
ik ben zeer te vrede over het merk Mielè hij voldoet aan eisen die ik van Mielè wasmachine mag verwachten, mij oude mielè was 19 jaar oud en toe aan een nieuwe uit dading..

Cees 02-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en efficiente afhandeling.

Regelmatig bestel ik bij Coolblue. De prijs is altijd zeer concurrerend en de afhandeling van een order is snel en zorgvuldig. Ik ben er altijd zeker van dat ik de artikelen op tijd en in goede staat ontvang.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Snelle afhandeling reparaties en retouren

Erick 02-01-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel met een heel snelle helpdesk

Ik was op zoek naar een nieuwe monitor en ik vond er een in de monitor webshop van Coolblue.
Het e-mail contact is erg aangenaam en men reageert echt binnen een uur.