Deze score is berekend op basis van 3410 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MarloesS 29-12-2016 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

Vond het erg prettig om producten te kunnen vergelijken in een gemakkelijk overzicht. Tevens werd inzichtelijk gemaakt welke acties er lopen bij de leverancier, dus wordt je erop attent gemaakt wat de voordelen zijn. Dinsdagmorgen bezorgd zoals beloofd. er ging wat mis met de verzendbevestiging, dus daarom stond postnl zo vroeg aan de deur.

Pluspunten

• Gemakkleijk
  • Overzichtelijk
  • Klantenservice zeer vriendelijk

Minpunten

• Verzendbevestiging niet gehad

Sebastiaan 29-12-2016 Via de website gekocht

Goede winkel, goede service

Breed assortiment, duidelijke en tijdige informatie met betrekking tot product en levering, snelle levering

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke informatie
  • Tijdige informatie

Tjeerd 29-12-2016 Via de website gekocht

Dikke prima

Ik heb 's avonds op tweede kerst dag een nieuwe stofzuiger besteld omdat de onsen kapot was. De volgende ochtend om 9.00 uur stond de postbode al glimlachend voor de deur. Super service voor een scherpe prijs. Aanrader!

Pluspunten

• Snelheid
  • Snelheidprijs
  • Overzichtelijk

Frederick 29-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer tevreden zijn wij van coolblue. We hebben ook al meermaals contact gehad via telefoon, messenger en steeds krijgen we de perfecte uitleg op onze vragen. Gewoon top om daar te bestellen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Alles zeer duidelijk op de site
  • Zeer klantvriendelijk

Ron 29-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Goede duidelijke en overzichtige website, voldoende keuze, scherpe prijzen, snelle levering en een hele goede service.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs

Mignon 29-12-2016 Via de website gekocht

Smile! :)

De afgelopen periode 2 maal wat besteld bij Coolblue, in beide gevallen eigenlijk te laat, dus een spoedje. In beide gevallen (ondanks de drukte voor de kerst) gewoon de volgende dag gratis en met een glimlach van de bezorger geleverd binnen het afgesproken tijdsblok. Kwalitatief goede producten (fijne uitgebreide informatie op de site). Vooral genoten van de humorvolle kleine dingetjes op zowel de website als op de verpakkingen, die de klantbeleving net even aangenamer maken. Ja, ik had een lach op mijn gezicht, vooral bij de tips tijdens het wachten op mijn bestelling :) Volgende keer graag weer Coolblue!

Pluspunten

• snelle en betrouwbare levering
  • klantbeleving, met humor!

Minpunten

• soms erg grote doos in verhouding tot het produkt

Pia 29-12-2016 Via de website gekocht

Airfryer

Deze site was goed te vinden, airfryer was de goedkoopste, levering supersnel, goed verpakt, enthousiaste mensen die daar werken. Zeker aan te bevelen!

T. 29-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Overzichtelijke shop met voldoende aanbod aan producten. De vele reviews, foto's en videos geven een goed beeld van het product.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Mooi product

Minpunten

• Hele grote doos voor relatief klein product

Niek 29-12-2016 Via de website gekocht

SImpelweg betrouwbaar!

Overzichtelijke webshop die gewoon doet wat het zegt, op tijd de spulletjes in nette staat bij je thuisbezorgen. Op het laatste moment bestellen geen probleem, vragen of klachten ook geen probleem en bij retouren razendsnel je geld terug. Simpelweg zoals een webwinkel hoort te zijn!

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snel
  • Correcte service
  • Overzichtelijke site

Minpunten

• Heel veel spullen
  • Wel heel makkelijk bestellingen doen

H.Timmerman 29-12-2016 Via de website gekocht

keurig aangekondigd en op tijd

prettige manier om zo te shoppen en alles op tijd ondanks dat het rond de kerstdgn is
bedankt.ik zal zeker vaker van cool bleu gebruik maken!!

Pluspunten

• houdt zich aan de afspraak
  • product goed ingepakt

Wim 29-12-2016 Via de website gekocht

Hier kun je goed zaken doen

Inmiddels heb ik al flink wat aankopen bij deze webshop gedaan en eigenlijk is alles altijd goed verlopen. Het uitzoeken van het product, de bestelling, de betaling, de informatieverstrekking, de aflevering, de verpakking, alles is goed en verloopt gladjes, netjes en snel. Ook heb al gebruik gemaakt van levering dezelfde dag en op zondag, ook dat verliep prima. Misschien zijn ze niet altijd de aller goedkoopste aanbieder, maar gezien alle service en de goede ervaringen die ik heb gehad is dat ook logisch. Daarbij hebben ze ook nog een flink aantal fysieke winkels, daar heb ik zelf nog geen gebruik van gemaakt, maar ik kan me voorstellen dat in geval van een garantiegevalletje dat veel handiger is dan postverzending, etc.
Dus kortom, een topzaak.
Zijn er dan verder helemaal geen minpunten? Ja, misschien een kleintje, de laatse zending (Philips Airfryer) kwam ruim een uur te vroeg! Maar lag dat aan CoolBlue, nee waarschijnlijk aan de bezorgdienst van PostNL. Misschien moet CoolBlue overwegen om ook nog zelf te gaan bezorgen ....... :-) Met een drone? Dan wordt het echt COOL.

Pluspunten

• Snel
  • Accuraat
  • Goede informatieverstrekking
  • Ruime keuze
  • Perfecte service

Minpunten

• Niet duur, maar niet de allergoedkoopste
  • Bezorging afhankelijk van bezorgdienst (PostNL)

Sandra 29-12-2016 Via de website gekocht

ProGo Selfiestick

Prima service en een zeer snelle levering.
Duidelijk bestel proces.
Zeer tevreden. Overzichtelijk site.

Paul 28-12-2016 Via de website gekocht

Top

Groot assortiment waarin je makkelijk kan filteren. Marktconforme prijs en super communicatie over status van verzending en alle tussenstatussen

Pluspunten

• Filtermogelijkheid
  • Communicatie over verzendstatus

Minpunten

• Prijs is marktconform, niet de allergoedkoopste

Ralf 28-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling

Levertijd conform belofte. Product werkt naar verwachting. Prijs is concurrerend. Fijne site om je te orierenteren en kennis op te doen.

• Website

Vink 28-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering, binnen 10 uur geleverd product!

Coolblue.nl is zeer overzichtelijk en uitgebreid aan productkeuze. Bovendien scherp geprijsde producten en worden deze altijd goed voorzien van onderbouwing en omschrijvingen. Beste keuzes van Coolblue in een bepaalde productcategorie en de zichtbaarheid van reviews en waarderingen maken het zeer makkelijk om je keuze te maken. Rond 23:00 uur een vaatwasser besteld en 09:00 uur stonden ze al voor de deur! Zeer tevreden over de leveringstijd en het gemak van keuzes en aanbod.

Sylvia 28-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue maakt 'alles voor een glimlach' helemaal waar. De bestelprocedure is al een feestje en de bezorgers zijn erg vriendelijk.

Pluspunten

• alles voor een glimlach
  • klantvriendelijk

Wasmachine. 28-12-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke, aanbieding, correct en zeer juist afgehandeld. De bezorgers waren ook correct en attent.

Hiltjo 28-12-2016 In de winkel gekocht
Groningen

Koffiezetapparaat Siemens

Klantvriendelijk ontvangst
Professionele personeel die verstand van zaken hebben.
Snelle bediening en goeie service

Pluspunten

• Snelle bedienimg
  • Klantvriendelijk

cindy 28-12-2016 Via de website gekocht

mooie koelkast, zeer goede service

Ik heb al meermaals bij Coolblue besteld en ik ben zeer tevreden over de website, over de service (altijd vlot, accuraat en vriendelijk) ook over mijn nieuwe koelkast ben ik heel tevreden. Goede prijs en zeer snelle levering, vriendelijke bezorgers.

Michel 28-12-2016 Via de website gekocht

super service, goede producten

Goede service, snelle levering, fair in prijs en verzendkosten hoewel niet altijd de goedkoopste maar wel betrouwbaar.
Een enkele keer vind ik de omschrijving of specificaties op de website niet helemaal kloppen of goed overkomen, maar meestal is dat wel zo. Dat overkwam mij bij een lens voor een camera én een PC-monitor. Medewerkers hebben daarbij wel heel goed geholpen en écht geluisterd.

Pluspunten

• snelle levering
  • ook goed service contact
  • producten betrouwbaar
  • kan altijd retour
  • makkelijk via website

Minpunten

• soms specificatie op website niet juist
  • Niet alle producten leverbaar
  • niet altijd goedkoopste

Gerard keijbets 28-12-2016 Via de website gekocht

Weer een bestelling en wederom snelle levering door coolblue

Reeds meerdere producten bij Cool Blue besteld en ik ben altijd verbaasd hoe snel de levering en reactie bij klachten is. Sneller dan in een winkel en bij telefonisch contact word ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijk en deskundig personeel
  • goede klachten behandeling

Pierre 28-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden met Coolblue!

Een aantal dagen geleden kocht ik dit toestel bij Coolblue. Dit was de eerste aankoop die ik bij hun deed en dan is het natuurlijk altijd even afwachten. Omdat er nog een paar vragen waren heb ik voor ik bestelde nog even via de live chat contact gehad met een van de medewerkers en daarna waren alle vragen beantwoord en had ik er vertrouwen in dat alles goed zou komen en met een gerust hart de aankoop kon doen. Toestel besteld en daarna via de volgservice de bestelling gevolgd. De volgende dag kwam het toestel, een paar uur later dan beloofd, aan. Goed verpakt, compleet en, ook belangrijk, precies wat ik besteld had.
Ik ben in elk geval zeer tevreden met het bestelproces, de service en expertise en de levering. TOP!

Pluspunten

• goede expertise
  • duidelijk bestelproces
  • snelle levering

Minpunten

• later dan beloofd geleverd (drukte PostNL?)

Liana 28-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Ik heb meerdere malen een bestelling gedaan op de website, dit is altijd netjes afgehandeld. De website heeft daarnaast een mooi design en is erg helder en overzichtelijk. De klantenservice staat altijd voor je klaar en je hebt binnen het uur een reactie op je vraag! Er is een ruim assortiment aan producten te vinden op de site en er zijn regelmatig leuke acties bij de aanschaf van een product. Kortom een top webshop!

Pluspunten

• Helder en overzichtelijk
  • Geweldige service
  • Humor
  • Ruim assortiment

Minpunten

• Actievoorwaarden soms onduidelijk

Ontevreden klant 28-12-2016 Via de website gekocht

Let op!! Coolblue handelt het retourproces slecht af!

In tegenstelling tot andere grote internetketens als bol.com en zalando maakt coolblue het retour proces onmogelijk. Twee pakketten teruggestuurd, 1 naar bol.com en 1 naar coolblue. Bij bol.com ontving ik het geld na 4 werkdagen terug, bij coolblue heb ik ondanks herhaaldelijk contact na vijf weken nog niks ontvangen. Als excuus wordt er aangedragen dat ze mijn pakket niet hebben ontvangen, ondanks het compleet naleven van alle retourlabels, en dat ik maar contact moet opnemen met de post.nl.

Minpunten

• Slecht retourproces

Officiele reactie van Coolblue 28-12-2016

Beste meneer/mevrouw,

Onze oprechte excuses dat het retourproces te lang duurt voordat wij de retourzending ontvangen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u zelf contact moet opnemen om meer duidelijkheid te ontvangen over het retourproces. Wij willen de verantwoordelijkheid niet volledig op u afschuiven en daarom gaan we dit direct voor jou uitzoeken. Bent u in de gelegenheid om een ordernummer of retournummer met een korte samenvatting van het verloop van het retourproces per e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan beschikken wij over de juiste gegevens en gaan wij achterhalen waarom dit 5 weken heeft stil gelegen.

Nogmaals willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak en zien uw bericht zo spoedig mogelijk tegemoet.

Groeten,

Coolblue.

Fam. van Loon 28-12-2016 Via de website gekocht

Fam. van Loon

Op zoek naar iets simpels als een leren telefoonhoesje bracht ons al snel bij Coolblue.
Zij hadden de meest overzichtelijke site, de meeste keus en de beste prijs.
Na de bestelling verliep de levering zoals verwacht mag worden; transparant en volgens afspraak.

Pluspunten

• Levering volgens afspraak
  • Overzichtelijk webshop

Fred 28-12-2016 Via de website gekocht

Ondanks drukke feestdagen......

Nog snel een kado bestellen. Het is 22:45 voor kerstavond!
Coolblue, jullie maken waar wat je zegt, voor 23:00 besteld, volgende dag in huis. Zelfs met de drukte van de feestdagen!
TOP!

Linda 28-12-2016 Via de website gekocht

Top

Eigenlijk nooit iets aan te merken op de service van Coolblue. Duidelijke site, reviews op de site vind ik erg waardevol. Snelle levering en duidelijke communicatie, meer heb je niet nodig. De humor van Coolblue maakt het af ;)

Pluspunten

• Communicatie

Minpunten

• Geen!!

Nijntje 28-12-2016

Snel in huis

Makkelijk overzicht uitgebreide assortiment
Snelle levering goede uitleg video revieuw goede prijs..

lex 28-12-2016 Via de website gekocht

aankoop staafmixer

Uitstekende snelle service.
Staafmixer werkt goed met weinig geluid. Er zit alleen geen lus aan om hem op te hangen. Verder uitstekend apparaat.

Chris van Baal 28-12-2016 Via de website gekocht

Precies zoals het hoort

Coolblue heeft het product, de prijs en de levering waar je op kan vertrouwen. Niet de eerste keer hier iets gekocht en wss ook niet de laatste.

Pluspunten

• Assortiment
  • Goede prijzen
  • Betrouwbare levering

Joske 28-12-2016 Via de website gekocht

Op en top klantenservice

Top klantenservice bij Coolblue! Overzichtelijke website met alle telefoons en providers op een rij, zodat je goed kunt vergelijken. Vrijdagavond om half 9 mijn bestelling geplaatst, om 9 uur werd ik gebeld door een medewerker om mijn gegevens te checken. Zaterdagochtend een mail in mijn box met de bezorgtijd voor die dag en die firma kwam ook keurig op de aangegeven tijd mijn pakketje brengen. Contractafhandeling aan de deur en ik kon direct mijn nieuwe iPhone uitpakken! Topservice, dat zouden meer internetbedrijven moeten doen :-)

Mo 28-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue - i love you!

Fantastische webshop die het voor jou heel eenvoudig duidelijk maakt wel product je het beste kunt kiezen. Makkelijk te bestellen, en supersnelle levering met een beetje humor. Ik hou d'r van!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Betrouwbaar
  • Goede prijzen

pvselm 28-12-2016 Via de website gekocht

Topwinkel met goede service

Coolblue, al jaren ben ik er fan van vanwege de snelle levering en de goede service. Prijs is concurrend (niet in alle gevallen de goedkoopste ookal scheel het weinig, maar service, betrouwbaarheid en levering telt ook mee)

Pluspunten

• snelle levering
  • reviews op de site
  • helpdesk die meedenkt

Minpunten

• niet gevonden

M 28-12-2016 Via de website gekocht

Simpel: topwinkel

Top service en vriendelijk en enthousiast winkelpersoneel. Aanrader, zeker gezien de voordelige prijzen.

Pluspunten

• Voordeel
  • Winkel
  • Meteen geholpen

L Schagen 28-12-2016 Via de website gekocht

Top service

De prijzen zijn relatief laag en de service is geweldig. De bestelling was de volgende dag al bezorgd. Door een fout bij PostNL was het pakket helaas niet bij mij thuis bezorgd, maar bij een afhaalpunt. CoolBlue heeft dit binnen een uur nadat ik het heb gemeld uitgezocht en als goedmaker een cadeaubon van €10 euro gegeven. Kortom, fantastische service, zeker aan te raden.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Snelle reactie klantenservice
  • Vriendelijke en behulpzame klantenservice
  • Ontzettend ruim assortiment
  • Lage prijzen

Kiah 27-12-2016 Via de website gekocht

Mooi apparaat voor medere personen.

Goede overzichtelijke shop en veel informatie en specificaties over het product, zodat je niet verder hoeft te zoeken of met vragen blijft zitten.

Bob 27-12-2016 Via de website gekocht

Panasonic FZ1000

Op zoek naar een Panasonic FZ1000 fotocamera
deze gevonden bij COOLBLUE ,terwijl die overal niet meer leverbaar was
en ook nog voor een goede prijs
na bestelling ,zo als beloofd de volgende dag in huis
goed verpakt. moet wel met een camera
dus ook deze keer zeer tevreden me de service van COOLBLUE

Pluspunten

• goede site
  • doen wat ze beloven
  • product goed verpakt
  • snelle levering

Debra 27-12-2016 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Coolblue heeft mijn wasmachine zeer snel geleverd.
In verband met tijdstip levering had ik nog een vraag per mail gestuurd tijdens het weekend. Toch kreeg ik heel snel reactie.
Medewerkers zijn vriendelijk en flexibel.

Product is uitgepakt geleverd; hoe weet ik nu dat het een nieuw apparaat is, dat ik geen showroom model heb gekregen.

Pluspunten

• snelle levering
  • snelle reactie op mijn vraag per mail

Minpunten

• product is uitgepakt geleverd

Nanda 27-12-2016 Via de website gekocht

Veilig kopen bij coolblue

Persoonlijk koop ik graag bij Coolblue, ruime keuze, overzichtelijke website en productinformatie, goede kwaliteit/prijsverhouding, hele vlotte levering en dat ook nog gratis evenals retourneren, zeer klantvriendelijk.

P. Palmans 27-12-2016 Via de website gekocht

CoolBlue is top.

Ik ben zeer tevreden over CoolBlue omwille van de goede keuzemogelijkheden en productinformatie op de website. Ook de snelle levering en de service na verkoop is top!

Francis 27-12-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Service met een grote 'S'

Altijd grote keus en correct advies m.b.t. levertijd, snel en op tijd. SMS en e-mail als de zending in de winkel is. Winkelpersoneel zeer vriendelijk en beleefd.

john plugge 27-12-2016 Via de website gekocht

steelstofzuiger nilfisk handy 2-in-1

Vlot en accuraat. Had een fout gemaakt bij de bestelling. Via klantenservice zonder poespas verholpen. Prima!

J. D. Adam 27-12-2016 Via de website gekocht

de prijs,bezorging en klantvriendelijkheid

Duidelijke informatie, levering precies volgens afspraak. Wat ik ook belangrijk vindt dat is de klantvriendelijkheid en uitleg over de geleverde producten.

theet 27-12-2016 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle levering

vind coolblue handig en wat een plus punt is je kunt tot 2300 bestellen en dan wordt het nog de andere dag bezorgt en hebben een uitgebreid assortiment top site om te bestellen ga zo door een tevreden klant

knmg2189 27-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede service!!

Overzichtelijk, hebben een groot assortiment en een snelle levering!! Makkelijke website met een handige (en goed te gebruiken) search engine

Pluspunten

• Service
  • Assortiment
  • Website
  • Snelle levering
  • Duidelijk

SC 27-12-2016 Via de website gekocht

Ergerlijke reclamemails

Ik heb nog maar net iets gekocht bij Coolblue en daar zijn ze al met hun reclamemails. Om mij een accessoire te verkopen bij het product dat ik zonet hebt aangeschaft. Om mij te vragen om een review te schrijven over dat product. Om te informeren naarmijn ervaringen bij Coolblue. Enzovoort. Er-ger-lijk !

Minpunten

• Ergerlijke reclamemails

Ruud 27-12-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Ing

Overzichtelijke winkel, werd snel en deskundig geholpen. op 2e kerstdag (!!) werd bestelling keurig afgeleverd. Bleek alleen dat ik het verkeerde besteld had. Vandaag 27e terug naar de winkel. In no-time juiste besteld, omgeruild en morgen wordt het goede artikel weer afgeleverd. Prima service

Vergissen is menselijk 27-12-2016 Via de website gekocht

Foutje, maar toch bedankt

Het door mij bestelde artikel is snel en correct geleverd. De bijgevoegde factuur, waarop een ander artikel stond vermeld, was echter van een andere klant.

Jan 27-12-2016 Via de website gekocht

Zoals altijd perfect

Voor sommige dingen hoef je niet lang te zoeken. Als ik iets moet kopen wat ze bij Coolblue hebben koop ik het (bijna) altijd daar. Uitstekende service, deskundig personeel, snelle levering, eenvoudig gratis retourneren en dat allemaal voor de laagste prijs. Wat moet je nog meer?

Pluspunten

• goedkoop
  • snel
  • eenvoudig retourneren

Robert 27-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is top

Coolblue komt de gemaakte afspraken uitstekend na levering snel telefonisch goed te bereiken tot 23.59 (en dat klopt) ruime keuze in te bestellen artikelen voor mij geen andere webwinkel. Ga zo door Coolblue

Pluspunten

• Levering
  • Bereikbaarheid