Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

welkom02 07-08-2015 Via de website gekocht

de service van Coolblue is gewoon uitstekend.
in mijn geval Heb ik gewoon pech gehad

Hoesje per kerende post teruggezonden. Het hoesje paste niet ondanks het goed vermelde model smartphone. Waarschijnlijk komt dit omdat de smartphone sinds kort verkrijgbaar is.

Letta01 07-08-2015 Via de website gekocht

Een goede webshop, alles is makkelijk en snel te vinden.

De volgende dag je bestelling al in huis!

Ruime keuze.

Snelle levering en een goede service kan ik iedereen aanraden.

Coolblue heeft een gebruiksvriendelijke site; alles is snel en gemakkelijk te vinden. Als je je product voor 23.59 uur besteld, is het de volgende dag al in huis. Wat wil je nog meer?

Jaxx81 07-08-2015 Via de website gekocht

De site en het bestelling's proces zijn erg overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.
Ook de uitgebreide betaling's opties (zoals ideal en paypal) spreken mij erg aan.

Coolblue heeft een snel bestelling's proces. Je hebt het product snel in huis en mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met het product, ze hebben een erg goede klantenservice die goed bereikbaar is en met meerdere opties komt om het probleem op te lossen.

Ze hebben een uitgebreid en overzichtelijk assortiment. Je kunt je zoekopties uitgebreid verfijnen, wat het komen tot een keuze van een product er gemakkelijk maakt.

Ik ga Coolblue zeker aanbevelen aan anderen

Useless 07-08-2015 Via de website gekocht

Je moet er nog niet voor uit je zetel komen.

Zeer snel en netjes geleverd

Geleverd op minder dan 12 uur. Echt wel super snel!!

houtenkast 07-08-2015 Via de website gekocht

Veel foto's, video's en beoordelingen. Websites zijn makkelijk navigeren en er is altijd keuzehulp.

Meerdere manieren van contacteren en altijd snel antwoord. Bij elke stap van verzending wordt je op de hoogte gehouden.

Genoeg assortiment. Voor de echte budget niet echt, maar goede kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Altijd snel verzonden en 99 van de 100 keer ook de volgende dag bezorgd. Site is overzichtelijk, makkelijker en snel.

Snelle levering, keuzehulp, makkelijk en het beste is goede communicatie. Ik wordt ten alle tijde ingelicht hoe ver Coolblue is in het verzenden van mijn order. Zeer prettig. Het enige minpunt is dat echt budgetspul of spotgoedkope kabeltjes of wat dan ook niet te krijgen zijn.

Davevank1985 07-08-2015 Via de website gekocht

Goede, duidelijke website.

Afspraken worden nagekomen wat betreft levering en je wordt erg goed op de hoogte gehouden.

Bijna alles valt te bestellen op het gebied van mobiele telefonie.

Goede winkel. Goede prijzen. Ruim assortiment. Goede service.

Christophe19 07-08-2015 Via de website gekocht

snelle levering in 1 etmaal

goeie vriendelijke service, gebeld voor adreswijziging, werd direct aangepast

groot assortiment, veel keuze maakt vergelijken gemakkelijk

Snelle, correcte service wil ik aanbevelen, bij deze dus ...

Alles top. Goede product, goede service/levering.

archisofie 07-08-2015 Via de website gekocht

Via marktplaats een '2e kans' monitor gespot en met een simpel mailtje aangeschaft.

Niks op aan te merken. Coolblue houd je op de hoogte van en bevestigd elke stap in de bestelprocedure.

Ik heb met een tamelijk specifieke vraag op het gebied van monitoren, toch een interessante hoeveelheid potentiële producten aangeboden gekregen.

Tja; een goede aankoop met een heel plezierig aankooptraject laat zich makkelijk rondbazuinen natuurlijk!

Voorafgaand aan de internetaanschaf ben ik eerst even langs een coolblue-winkel gegaan om te overleggen of mijn vraag cq. voorwaardenpakket wel haalbaar zou zijn. Servicedeskmedewerker kon me echter een heel rijtje goede opties aanbieden en hielp me bovendien nog specifieker te zoeken, zodat mijn uiteindelijke aanschaf zo goed als een maatwerk-product lijkt!

Leon Claes 07-08-2015 Via de website gekocht

handig toch, bestellen via het net en de volgende dag reeds geleverd.

mocht na het openen van je bestelling het product toch niet voldoen aan je verwachtingen kan je het gratis retourneren, zelfs zonder opgave van reden, en heb je de keuze tussen geld terug of omruilen tegen een ander product.Er zijn ook nog zoveel andere redenen, maar het is veel te veel om op te noemen of ik zit hier binnen een uur nog te typen.

Voor mij persoonlijk is dit groot genoeg, je hebt de keuze binnen verschillende prijsklassen, al naar gelang je behoeften.

makkelijk, prijs/kwaliteit en keuzes.

mjp22 07-08-2015 Via de website gekocht

bestellen, nette informatie en volgende dag keurig verpakt in huis

eenvoud en snelheid

veel keuze

gewoon goed

ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

francino 07-08-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle actie en continu berichten over de stand van zaken rond bezorging,

zie gemak!

ruimschoots

goede, adequate service

Bovenstaande spreekt voor zich. Prima ervaring.

channel52 07-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Vlug geleverd

Grote keus artikelen van goede kwaliteit

Mooie glazen van goede kwaliteit

RiDali 07-08-2015 Via de website gekocht

Producten zijn overzichtelijk, website is snel, bestellen is zo gepiept! Accessoires worden overigens ook handig weergegeven.

Na aanschaf een product toch retour gestuurd. Makkelijk, snel. Gewoon goed geregeld. Het is gewoon goed!

Keuze genoeg bij Coolblue, wat verkopen ze eigenlijk niet?

Met name omtrent mijn ervaringen de laatste tijd kan ik Coolblue aanbevelen. Gewoon doen.

Bestellen gaat makkelijk en snel, je wordt uitstekend op de hoogte gehouden omtrent je bestelling. En retouren zijn ook helemaal geen probleem. Dit is echt een uitstekende keten aan webwinkels. Vaste klant in wording hiero!!

Olivier Chef 07-08-2015 Via de website gekocht

Het bestellen voor 22.00 u morgen thuis geleverd is een zeer handige functie, vooral de zondaglevering.

Ik heb nog nooit gebruik moeten maken van de dienst na verkoop maar de service die wordt geleverd voor de aankoop is behulpzaam. Vragen worden op verschillende media snel beantwoord.

Een zeer volledig assortiment, maar er is nog ruimte. Telefoonhoesjes voor minder verkochte telefoons zouden beter vertegenwoordigd kunnen worden.

Dit heb ik in het verleden ook veel gedaan.

Coolblue is een totaalpakket. Het grote en nagenoeg volledige assortiment doet mij terugkomen. Nare ervaringen heb ik niet met Coolblue.

Rotsaert 07-08-2015 Via de website gekocht

6,7

Na 2 uur afkoelen deed ik weer verder.

Afwassen gaat vlot onder kraan met warm water.

Coolblue heeft zoals gewoonlijk dit toestel snel geleverd via Bpost.
Daarbij denk ik noten, fruit, groenten en pitten.

omwille van de snelle levering, bessen stonden te wachten in de frigo.

Sana by Omega EUJ-707 Coolblue heeft zoals gewoonlijk dit toestel snel geleverd via Bpost. Maar Coolblue doet geen inspanningen om (zoals andere online slowjuicer-verkopers) hun producten te demonstreren door sap uit fruit en groenten te persen. Nergens kon ik op het internet met zekerheid opmaken of de "Sana by Omega EUJ-707" ook zwarte bessen aan kan, wel was te zien (bij concurrent) dat hij rode bessen aan kan. Direct nadat hij uit de doos kwam werd die ingezet om zwarte bessen te verwerken. Het toestel heeft mijn 5253 gram zwarte bessen verwerkt en 4127 gram puur sap eruit geperst, dus 78% sap. Dit werk heeft uren in beslag genomen. Zowat halverwege stopte het toestel met werken omdat die te warm had. Na 2 uur afkoelen deed ik weer verder. De motor draait links of rechts volgens de schaklaar, maar daarvoor moet die wel eerst volledig tot stilstand komen, zoniet draait hij de vorige richting verder. Afwassen gaat vlot onder kraan met warm water. Als consument zou ik het professioneler vinden van Coolblue als ik ook kan nagaan wat wel en niet mogelijk is met de sap machines. Daarbij denk ik noten, fruit, groenten en pitten. Andere online verkopers doen dat prachtig en demonstreren hoe diverse soorten groeten en fruit kunnen verwerkt worden. Ze vergelijken zelfs de opbrengst bij twee machines waarbij elk 1kg wortelen uitperst. Servic is iets wat aan de klant geleverd wordt, zoals onderdelen van het toestel. Van deze juicer kan ik de onderdelen enkel kopen bij de concurrentie.... deze weet wel wat service is.

frankverstraeten 07-08-2015 Via de website gekocht

Moet de deur niet uit

Snel en onberispelijk

Ziet er goed uit, en eerlijk van prijs

Zie voorgaande

Zie hoger

edgard vandevoort 07-08-2015 Via de website gekocht

duidelijke, overzichtelijke site,
makkelijk te vergelijken specificaties en prijzen

een internetwinkel die waar men zijn woord houdt, op tijd besteld, de volgende morgen geleverd geleverd

behoorlijk grote keuze, zeker als je bedenkt dat je in elke brange terecht kan

tot nu toe nog geen enkele slechte ervaring mee gehad, geen verassingen of "addertjes onder het gras" en dit kan zeker niet van elke internet winkel gezegd worden.

Ik kan tot nu toe echt nog geen minpunt bedenken, men zou kunnen zeggen dat niet alles verkrijgbaar is maar dat hindert mij niet, ik hoef ook niet alles hier te kopen,

Hermiona 07-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Alles verliep op rolletjes, van begin tot levering!

Uitgebreid assortiment,

Gezien de goede ervaringen zou ik bij vrienden en familie Coolblue van harte aanbevelen

geen commentaar

EveM23 07-08-2015 Via de website gekocht

we hadden een verkeerde bestelling gekregen.
en moesten uiteindelijk tot 5 dagen wachten op onze juiste bestelling

goede punten: Alles is duidelijk. De omschrijving van het product, de kenmerken ervan, ...alles. minder goede punten: bij verkeerde levering van een product. hebben wij lang moeten wachten op onze juiste bestelling. MAAR, kregen wel een compensatie in ruil voor deze vertraging. Dit is dan weer een goed punt :)

MirKool 07-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site

Coolblue levert geweldige service op alle vlakken

Dat wát ik zoek, heb ik tot nu toe bij Coolblue kunnen vinden

Iedereen die het maar horen wil, vertel ik over Coolblue!!

Ik zweer bij deze webshop! Ik ambieer zelfs om er te werken!!!

CVDA1987 06-08-2015 Via de website gekocht

24u/24 u beschikbaar (zo snel geraak ik soms niet tot bij de winkel)

Klantvriendelijk en snel

Er is genoeg om uit te kiezen

Ik zie geen reden om het niet te doen.

Snel, simpel in verwerking, simpel om te betalen. Voldoende info en reviews van anderen. Gewoonweg super handig.

ruud uit Almere 06-08-2015 Via de website gekocht

De site is erg duidelijk en overzichtelijk.

Het aanbod is gewoon erg uitgebreid

Bij het bestellen werkt de site alsof er een persoon aan de andere kant zit die meedenkt. Je kunt ook zonder een account aan te maken bestellen. (ik heb een account aangemaakt omdat ik hier veel meer ga bestellen). Ik heb ook een Samsung artikel in een fysieke winkel laten bezorgen en opgehaald omdat ik nog vragen had die perfect werden beantwoord. Door het antwoord moest nog een artikel worden geleverd... dit werd meteen de volgende dag (op Zondag) geleverd.

Is erg mooi en werkt prima.

patrick laforce 06-08-2015 Via de website gekocht

veel keuze en veel reviews!!!

fijn op de hoogte te zijn van leveringprocedure

erg veel keuze, en goede info over de goederen

enorme snelle levering!! waaw!

de snelle levering, de prima informatie over goederen en levering, de max!

Calimero1995 06-08-2015 Via de website gekocht

Veel betaalopties, aan huis geleverd

Was niet zoals gememd volgende dag in huis, dit duurde 2 dagen.

Enkel volledige systemen te koop, geen onderdelen.

Meermaals al een aankoop gedaan en nog maar 1 keer te laat geleverd.

Nooit echt klachten, altijd snelle reactie bij vragen, ...

Marc Wuytjens 06-08-2015 Via de website gekocht

Alles duidelijk terug te vinden op de site

Besteld, en direct de volgende morgen geleverd. Sneller kan niet.

Uitgebreid assortiment, keuze genoeg, uitstekende service, geen verplaatsing naar winkels.

Mijn eerste kennismaking met Coolblue is een voltreffer en zeker voor herhaling vatbaar !

guyencil 06-08-2015 Via de website gekocht

Vòòr de computer gaan zitten en klaar is kees

prachtig, want ik had niet eens service nodig.

Voor hetgeen ik nodig had, had ik keuze tussen zowat 50 aanbiedingen.

Ik had tegelijkertijd bij een andere firma besteld en ik zal dat pas ontvangen binnen 10 dagen.

Top!

Dadema 06-08-2015 Via de website gekocht

Wat ik ook schijn te zoeken op het gebied van consumenten electronica etc. Ik schijn elke keer toch bij CoolBlue terecht te komen. De website is uitstekend en de after sales service is uitstekend!

Twee maal een probleem gehad met een aankoop. Beide malen, tot in de perfectie afgehandeld door de klantenservice!

de beoordelaar 06-08-2015 Via de website gekocht

duidelijke site, makkelijk keuze te maken

ruim assortiment, er valt wat te kiezen

prettig on line winkelen

duidelijke site, keuze met alternatieve, ook keuze tussen origineel en vervanging, snelle levering

StefaanC 06-08-2015 In de winkel gekocht
Antwerpen Boomsesteenweg

Eenvoudig bestellen via internet

Ronduit groots

Faire prijzen, snelle levering.

Vlotte bediening maar houd wel rekening ermee dat je vanaf de winkel zelf niks kan meenemen, het wordt wel de volgende dag geleverd, zelfs op zondag.

Timmy Baert 06-08-2015 Via de website gekocht

Super éénvoudig, én op zondag geleverd! Eerst sceptisch, maar het werkt (kan ook niet anders ;-)). Erg leuk ook de 'ludieke' sidenotes (fitness met de doos, wat te doen als je wacht, ...)! Ik hoop dat die vaak veranderen ;-)...

Karder 06-08-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk

Zeer klantvriendelijk

Zeer uitgebreid

Intussen al veel aangeraden

Zeer tevreden over gans de lijn

dutch_anykey 06-08-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke en duidelijke site. En snelle levertijd.

Een tijdje geleden een hoofdtelefoon gekocht. Deze was na een week defect. Bij coolblue een ticket aangemaakt en retour nummer gekregen. Gratis retourverzending. Netjes afgehandeld, ik heb een niewe gekregen.

ruim genoeg.

shop is gewoon goed. Geen enkel risico om hier bestellingen te doen. Alle bestellingen zijn snel geleverd.

Super online winkel, gegarandeerd volgende dag in huis. Zelfs als je laat in de avond besteld. En ook nog mogelijkheid om het op dezelfde dag te laten komen als je echt niet kan wachten. Heb dat een eer geprobeerd en inderdaad koerier om 19.00 uur met een pakketje aan de deur :)

davidvangeene 06-08-2015 Via de website gekocht

coolblue overtreft elke keer mijn verwachting op het gebied van snelheid, klantvriendelijkheid en service voor een goede prijs. Top winkel

efftins 06-08-2015 Via de website gekocht

6,7

Bezorging kan soepeler verlopen. Ik had gekozen voor gratis bezorging op dinsdag na 18:00. Ik was om 18:30 thuis en vond een brieftje van TNT dat ze al geweest waren en de volgende dag tijdens kantooruren terug zouden komen. Nadat ik via de site van TNT had aangegeven dat ze op donderdag na 1800 terug konden komen, bleek dat ze toch gisteren overdag (toen wij aan het werk waren) het pakket tevergeefs opnieuw hadden geprobeerd af te leveren. Nu moet ik het alsnog gaan halen....

Het product zelf nog niet kunnen gebruiken, zie opmerking over bezorging. Site, assortiment en prijs/kwaliteit zijn goed

matheukitzen 06-08-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk en groot assortiment om te bestellen.

Alles is prima volgens afspraak afgehandeld.

Wat vind je niet bij Coolblue

Ik heb nog geen problemen ondervonden bij bestellingen van Coolblue dus, dat blijf ik doen.

Mijn bestellingen zijn tot op heden prima afgehandeld, waarom zou ik veranderen.

jeanmariebollen 06-08-2015 Via de website gekocht

is er een mogelijkheid een vorige bestelling te herhalen ? heb ik niet direct gevonden

's avonds besteld, 's morgens geleverd

wat ik nodig heb was er

handig, grrot aanbod, ultra-snelle levering

FVE01 06-08-2015 Via de website gekocht

geen gedoe met wachtwoord en login

producten onderling vergelijken

Snelle levering, al was één van de twee producten een dag later geleverd. Opz ich geen probleem, maar niet volgens wat op de website vermeld stond

alle merken, modellen,

H. Bloemberg 06-08-2015 Via de website gekocht

makkelijk te zoeken wat je wilt bestellen

lekker snel geleverd

ik heb niet alles gezien

snelle levering en betaalbaar

goed omdat ik op zondag bestelde en op maandagmorgen het al in huis had

jkurt 06-08-2015 Via de website gekocht

alles vlot terug te vinden

vlotte levering en afhandeling van de betaling

ruime keuze

3de maal dat ik er iets besteld en altijd zeer tevreden

Prima webshop!

dhondt luc 06-08-2015 Via de website gekocht

alles vanuit je zetel, en het wordt op je schoot thuis geleverd, voor info wordt je in de winkel perfect verder geholpen indien nodig

geen klachten van coolblue, prima service in de winkel, plus gratis thuislevering

Rat4dead 06-08-2015 Via de website gekocht

Het is super simpel te bestellen.
Geen zoekwerk, gewoon heel erg klantvriendelijk.

Ik heb tot nu toe na 27 bestellingen 1 keer iets moeten retourneren, dit werd super opgepakt en heel snel kreeg ik het product nieuw terug gestuurd.

Ik ben al geruime tijd zeer tevreden over Coolblue, Voorheen was het altijd gebruik maken van de pricewatch van Tweakers, maar nu is het steeds meer het gemak van de Coolblue webshops.

dave luypaert 06-08-2015 Via de website gekocht

's avonds besteld vanop tablet.

's anderendaags in de voormiddag geleverd.

Hele ruime keuze aan producten.

Zeker en vast een aanrader.

's avonds besteld en 's anderendaag in de voormiddag geleverd.Gekochte product was degelijk verpakt en werkt uitstekend.

vcfa 06-08-2015 Via de website gekocht

het artikel wat ik zocht had ik in twee muisklikken gevonden.

om 10 uur s avonds besteld, inderdaad de volgende dag binnen

genoeg te kiezen

prettige, heldere en moderne vormgeving, snelle service.

heineken12 06-08-2015 Via de website gekocht

Is zo gebeurd in enkele minuten

Alles gaat snel en goed

Keuze genoeg

Gaat gemakkelijk en snel

Ik vind het makkelijk ff online bestellen en volgende dag in huis vind ik super zouden meer mensen moeten doen en service is ook goed ga zo door

hugomiseur 06-08-2015 Via de website gekocht

Om 14 h besteld, 's anderendaags om 9 h geleverd - gratis. Mooi!

Zie hierboven

Juiste prijs, snelle levering.

Jani1 06-08-2015 Via de website gekocht

Groot assortiment, overzichtelijke site, snelle levering en goede communicatie.

Belofte van snelle levering nagekomen en goede communicatie.

Breed assortiment en laptop die ik kocht was via Coolblue laptopshop ook het goedkoopst.

HanyM 06-08-2015 Via de website gekocht

Goede service en helderheid

Idem

MiguelS 06-08-2015 Via de website gekocht

Volledig overzicht van producten en de nodige accessoires zijn voorhanden.

Zeer goed, een bestelling geplaatst en nadien pas gezien dat het foute leveringsadres gekozen was (onze fout). Gebeld naar Coolblue en die hebben het onmiddellijk aan gepast!

Ik raad veel mensen aan om te kijken naar Coolblue, omdat deze zo goed als alles hebben en een top-service aanbieden

Christie123 06-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Je word telkens via mail en sms op de hoogte gehouden over je bestelling en bezorging

Van alle merken is er veel aanbod. Dus niet alleen een paar van elke merk

gemak en goeie service

Heel goed omdat je na bestelling nergens meer aan hoeft te denken. Je word vanzelf op de hoogte gebracht.

selinakyle 06-08-2015 Via de website gekocht

Sneller en gemakkelijker kan niet, nadat je éénmaal bent ingeschreven.

Levering zoals beloofd. Bestellen en de volgende dag aan huis (of op de gewenste leveringsplaats).

Uitgebreid genoeg voor de basics.

Als hetgeen je nodig hebt in het assortiment van COOLBLUE zit, kan je nergens beter terecht.

What you see is what you get!