Deze score is berekend op basis van 2709 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anoniem 20-01-2014 Via de website gekocht

niets op aan te merken.
betelen en de andere dag in huis.

je wordt prima op de hoogte gehouden van je bestelling

grote keuze duidelijke omschrijving.

ja wat moet ik nou zeggen.

TrudiN 20-01-2014 Via de website gekocht

Zeer ruime keuze en de klantreviews helpen zeker mee een keus te maken.
Zogenaamd "idiot proof" bestellen. Makkelijk en snel.

Zoals ik gewend ben van deze organisatie, zij doen wat ze beloven. Vandaag bestellen is morgen keurig geleverd.

Niet alles is er te koop, maar er is voldoende keus. En je kan nu eenmaal niet alles aanbieden natuurlijk.

Deze organisatie doet wat ze beloven/zeggen. Vandaag besteld is morgen keurig geleverd. De informatie op de site is meer dan voldoende. De klantreviews helpen je om een keus te maken evenals de "keuzehulp" van de site. Kortom TOPorganisatie.

ikieboy 19-01-2014 Via de website gekocht

duidelijk zeer snelle levering

ruim aanbod en aanzienlijk goedkoper dan elders, en de snelle levering

albert5860 19-01-2014 Via de website gekocht

Tweede keer in korte tijd dat ik daar wat heb gekocht. Eerste keer een printer. Ik had niet de juiste besteld. Terug leveren ging makkelijk. Jammer dat ze mij nog even met een tegoedbon probeerde af te schepen. Na een kort mailtje geld keurig teruggestort. De gekochte Smart Phone is snel en keurig afgeleverd.

kimidzardi 19-01-2014 Via de website gekocht

Alles is verlopen zoals het hoort te lopen, heerlijk om dat eens een keer mee te maken. Ze krijgen van mij daarnaast een hoog cijfer omdat de hele ervaring met deze keten (CoolBlue) heel erg vrolijk is. Op de doos staan bijvoorbeeld tips om de sensatie van het openmaken van je pakketje nog leuker te maken. Ik heb ze tot slot gebeld met een vraag en binnen 5 seconden was het opgelost, en dat op zondag! Kortom, een erg tevreden klant.

sheijnen 18-01-2014 Via de website gekocht

rustig op internet bestellen. daarna thuisgebracht volgens afspraak. half uur tevoren gebeld en goed afgeleverd.

wasdroger staat op zolder. 2 trappen op, werd daar keurig geplaatst en de oude de 2 trappen weer terug af gesjouwd. keurig meegenomen, inclusief verpakking van de nieuwe.

wist tevoren goed welke ik wilde. maar verder goede alternatieven

LucciLa 16-01-2014 Via de website gekocht

Zoeken en bestellen met een paar klikken, de volgende dag in huis.

Grote keuze.

Ik vertel het door. Gemakkelijk via internet bestellen met eventueel ondersteuning via mail/telefoon of de fysieke winkel.

G. Uido 14-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijk informerende website en uiteraard de mogelijkheid om via ideal te betalen.

In de avond een HP-computer besteld en betaald. Deze werd de volgende dag keurig bezorgd, zoals was aangegeven.

Toelichting overbodig, kijk op de website en oordeel zelf.

Enig risico bij bestellen via een website voel ik altijd, maar deze bestelling werd afgerond zoals je vooraf hoopt dat het zal verlopen.

Daar de hele aankoop is verlopen zoals ik vooraf hoopte, vind ik dit een prima bedrijf.

gebrouwe 14-01-2014 Via de website gekocht

De website bevat een keuzehulp die je het heel gemakkelijk maakt om een selectie te maken uit het aanbod.

Assortiment bevat de meest gangbare artikelen. Als een artikel is uitverkocht, wordt dat ook getoond op de website. Bij andere winkels heb ik te vaak meegemaakt dat een artikel toch niet voorraad bleek te zijn.

Elders kun je wellicht goedkoper terecht, maar met de Coolblue shops heb ik alleen maar goede ervaringen.

Zoals gezegd, niets dan goede ervaringen met deze winkel.

wimdebakker 14-01-2014 Via de website gekocht

Op Bol.com kostte deze set aanmerkelijk duurder dan bij deze webwinkel. De informatie die ik tussen de bestelling en de levering kreeg was uitstekend.

jamesbok 14-01-2014 Via de website gekocht

Bestelprocedure met/zonder registreren werkt lekker vlot en logisch.

Volgende dag netjes in huis, top!

Ze waren de eerste/ vooralsnog enige aanbieder van de Acer c720p Chromebook in Nederland. Ook relevante artikelen.

Totaalplaatje van bestellen, leveren en communicatie zit goed in elkaar! Ook relevante marketing/ mails, complimenten!

turnhob 12-01-2014 Via de website gekocht

Voorbeeld voor andere webshops.

Van het begin tot het einde wordt je geholpen, ondersteund en op de hoogte gehouden. Ongekend.

Je betaald gemiddeld ietsie meer als in andere webshops, maar het gemak, de service en snelheid zijn onge-evenaard.

Ik kan geen negatieve punten bedenken. Het is een webshop met een prima ondersteuning, goede service, snelle afhandeling van de bestelling. Meerdere malen al wat van gekocht, nooit een tegenvaller.

JH_A 12-01-2014 Via de website gekocht

Webshop is duidelijk en overzichtelijk.

Zondagmiddag espressomachine bestelt en maandagochtend om 11.00 in huis.

Espressomachine die ik zocht was hier het goedkoopste èn de volgende dag in huis. Want meerdere dagen zonder koffie is geen optie.

herbertbeld 12-01-2014 Via de website gekocht

heldere site; makkelijk kiezen

je wordt prima op de hoogte gehouden van de bestelling

teveel om op te noemen

gewoon goed

goed apparaat goede service, prima levering en op tijd!!

M.de.W. 12-01-2014 Via de website gekocht

Voor 23 uur besteld en al de volgende dag in huis. Helemaal makkelijk is dat je een leverdatum kunt aangeven. Dus je kunt het online bestellen en direct aangeven welke dag je het geleverd wilt krijgen.

Redelijke assortiment. Sommige merken voeren ze helaas niet. Soms ook lastig te vergelijken. Als je een vergelijking maakt dan blijken er geen verschillen te zijn tussen de stofzuigers van hetzelfde merk (wel ander type), maar in feite is dat dus onjuist.

erikderoode 11-01-2014 Via de website gekocht

ClemensvanB 11-01-2014 Via de website gekocht

Jammer dat men haast geen HDMI kabels op voorraad had.

Het was teleurstellend dat de headset van (verkoopprijs) 100 euro die ik gratis bij de MSI laptop van 1000 euro kreeg, niet erg goed was. Een afdankertje als cadeau?

Prrrcilla 11-01-2014 Via de website gekocht

Om 22:00 besteld, volgende dag in huis. Tv is niet helemaal wat ik ervan had verwacht maar misschien moet ik nog wat aan de instellingen sleutelen.

Ronald140270 10-01-2014 Via de website gekocht

Adrie van Overveld 09-01-2014 Via de website gekocht

's Avonds bestelt en de andere dag bezorgd

Je wordt d.m.v. Sms op de hoogte gehouden

Heel uitgebreid

Ik ben zeer tevreden

Hele mooie site

Hans2325 08-01-2014 Via de website gekocht

idobormann 08-01-2014 Via de website gekocht

Prima en snel geregeld met bestellen en ophalen in de winkel ondanks niet op voorraad in de winkel.
Staat volgende dag netjes klaar ondanks tussen de Kerst en Oud en Nieuw.

Prima en ruime keus.
Verder een goede gedetailleerde informatie op de website

Hebben de zaken prima voor elkaar en zeer betrouwbaar

Een zeer tevreden klant

Anton Weijertze 07-01-2014 Via de website gekocht

makkelijk en snel te bestellen

heb je vragen en je bel wordt deze ook goed beantwoord

kan je goed en fijn zaken mee doen. komen hun afspraken na.

echt een geweldige zaak om zaken mee te doen. iedere vraag die je heb wordt goed en duidelijk beantwoord. levering is ook keurig en wordt netjes op zijn plaats gezeten en aangesloten. terwijl de bezorgers een bakkie koffie doen heb je de tijd om de ouwe vriezer over te stappelen in de nieuwe vriezer, zodat ze gelijk de ouwe mee kunnen nemen.

Lies7878 06-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, makkelijke navigatie en eenvoudig bestelproces.

Top: zeer breed assortiment.

Goed prijzen, breed assortiment, snelle levering en zeer goede service.

Goed prijzen, breed assortiment, snelle levering en zeer goede service.

Kingma1234 06-01-2014 Via de website gekocht

4,5

Laptop met fout erin opgestuurd. Afhandeling van probleem duurt veel te lang, je wordt van kastje naar de muur gestuurd.

Afhandeling van problemen duurt veel te lang. Meer dan 2 dagen wachten op een reactie en dan van het kastje naar de muur gestuurd worden. Claimen gewoon doodleuk dat ze je spul niet ontvangen hebben, terwijl ik het kan aantonen.

afhandeling van problemen duurt te lang. Telefonisch wordt er gewoon gezegd dat je geduld moet hebben. Voor een bedrijf wat snelle service pleegt te hebben, moeten ze ook binnen 2 dagen wel zeggen wanneer je een nieuwe laptop krijgt. Niet dus.

Flipmade 06-01-2014 Via de website gekocht

6,2

Veel moeite moeten doen om laptop te krijgen vanwege bezorgingsfout.

Maar eenmaal per email bericht gehad over bezorgingsfout en 5 euro tegemoedkoming is een grap.

Speciaal bij laptopshop besteld vanwege snelle levering. Uiteindelijk door toegegeven fout bij de post zou de laptop een dag later bezorgd worden. Als tegemoedkoming een waardebon van 5 euro gekregen. Vervolgens was de laptop zonder enkel bericht de volgende dag weer niet aanwezig. Naar herhaaldelijk langsgaan bij afleveradres uiteindelijk mijn laptop verkregen pas 2 dagen later. Niets meer gehoord van Coolblue. Niet voor herhaling vatbaar dus, slechte afhandeling.

elmindreda 06-01-2014 Via de website gekocht

Aanbieders van de telefoon gezocht op kieskeurig.nl en bij PDAshop.nl uitgekomen. Makkelijk om te bestellen.

Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang, deels per sms (handig!).
Na de bestelling kreeg ik zelfs nog in de mail tips om met de smartphone om te gaan. Ideaal.

Gericht gezocht op 1 telefoon, nieuwste model van Sony op dit moment en die was op voorraad en relatief goedkoop.

Naast deze goede ervaring met PDAshop.nl ook goede ervaringen met andere coolblue webshops, dus deze winkel zou ik zeker aanbevelen.

Eppi01 05-01-2014 Via de website gekocht

Was in een handomdraai gedaan

Ondanks dat het een dag te laat was werd ik goed en tijdig op de hoogte gebracht en kreeg ik een cadeaubon voor het ongemak. De volgende ochtend was het mooi op tijd geleverd

Al met al goede levering, laagste product prijs en makkelijk online te bestellen. Top!

keessie19 05-01-2014 Via de website gekocht

Houden zich aan de beloofde afspraken alleen jammer dat TNT post dat niet doet voor coolblue een 10 en tnt post een dikke 0

snelle levering sneller kan niet en goede service

Ik kan geen punten bedenken alles aan deze shop is goed.

robvandersande 05-01-2014 Via de website gekocht

Uitstekende service; die je goed op de hoogte houdt van de vorderingen van je bestelling.

hay.smeets 05-01-2014 Via de website gekocht

nog dezelfde dag kreeg ik al bericht dat de camera verzonden was.
Dus zoals belooft direct aktie

de service van cool blue was goed. alleen kwam de camera niet zoals verwacht de volgende dag maar 3 dagen later. dit was de schuld van pakket post en niet van cool blue

de keuze van video camera's is ruim voldoende . De door mij gekochte camera was nergens anders goedkoper.

zie alle bovenstaande motivaties

ik heb geen enkel commentaar op de afhandeling. Gewoon erg goed

Brouwer77 04-01-2014 Via de website gekocht

Groot aanbod, scherpe prijs.

Vlotte en correcte levering.

Betrouwbaar en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Groot aanbod, scherpe prijs. Vlotte en correcte levering.

nelschuil 04-01-2014 Via de website gekocht

Ondanks de jaarwisseling, een snelle levering van het gewenste product. ik zal deze website zeker aanbevelen en kom zelf ook terug.

MvdSanden 03-01-2014 Via de website gekocht

Website is zeer toegankelijk

Snelle levering, goede prijzen

Duidelijk en nakomen van afspraken.

Anni Philips 03-01-2014 Via de website gekocht

snel besteld en geleverd

prima prijs

snel en gemakkelijk besteld

Lekkere koffie, beschrijving erg beknopt, maar op internet een prima gebruiksaanwijzing gedownload

ikosters 31-12-2013 Via de website gekocht

Snelle behandeling+ verzending

Laheki50 30-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, goed op de hoogte gehouden via mail van de levering van het gekochte product.

Prima, zonder moeite ruilen of geld terug. Snelle levering. Mooi dat via IDeal betaald kan worden.

Zeer uitgebreid assortiment.

Zeer zeker aanbevelen bij iedereen.

Prima onlineshop. Al heel vaak besteld en zal dat ook zeker blijven doen. Ook prima afhandeling van klachten en snel aankoopbedrag terug op de rekening mocht het nodig zijn om iets anders te willen kopen. Wel iets duurder dan andere webshops bij vergelijkbaar product maar daar staat weer tegenover dat bezorging zeer snel en gratis is. Ga zo door Coolblue!

Huawei 29-12-2013 Via de website gekocht

Smartphone heb ik online het weekend voor kerst besteld en maandagochtend had ik hem al in huis. Deze Huawei g700 zou ik zo weer bestellen. Telefoon is snel, heeft een groot en goed scherm en ook de camera is prima! Een super mooie, snelle en goede smartphone voor een hele goede prijs.

frappo 29-12-2013 Via de website gekocht

Straalt kwaliteit en betrouwbaarheid uit.

sprits98 29-12-2013 Via de website gekocht

strijland 28-12-2013 Via de website gekocht

de aankoop was zo geregeld en betaling ideal ging perfect

levering goed te volgen en snel

veel meer keus dan in de winkel

gewoon een firma die zijn levering snel en goed na komt

snele levering en ruime keus en veel voorlichting met YouTube filmpjes. heel belangrijk want je ziet wat je koop en wat het product kan.

keknou 27-12-2013 Via de website gekocht

goede en makkelijke site

snelle levering

wat je zoekt hebben ze

top winkel

had nog nooit van deze site gehoord. ben heel tevreden over alles

Petra1212 27-12-2013 Via de website gekocht

's Avonds rond 8 uur besteld, de volgende avond al geleverd.

Je krijgt een sms als je bestelling is ingepakt, dus je wordt goed op de hoogte gehouden.

Veel keus!

Snelle levering, goede service.

Je bestelling wordt snel geleverd. Als PostNL tenminste op tijd bezorgt, maar goed daar kan Coolblue niks aan doen.

HarmLess 27-12-2013 Via de website gekocht

Nigos 27-12-2013 Via de website gekocht

Prima aankoop bij prima online-winkel. Dit keer erg tevreden. Vlotte, nette levering van goed apparaat.

daanpunt 26-12-2013 Via de website gekocht

Prima website.

Ruime keuze.

Zeer snelle levering. Do avond besteld Vr geleverd. Netjes verpakt.

Prima prijs, zeer snelle levering, goede website.

IngeMeevis 26-12-2013 Via de website gekocht

Istvan Penzes 25-12-2013 Via de website gekocht

Simpel, helder duidelijk, website geeft voldoende informatie, informatie is betrouwbaar!

Mail inzake beschikbaarheid item is accuraat geweest, een keer te laat gekeken, lens was dus meteen weg. Opnieuw service aangevraagd en geslaagd! :)

Keuze is main stream gericht, ik zoek soms toch wat meer professionele dingen, echter assortiment is goed te noemen, tenminste begrijp ik de keuze van de winkel.

Altijd probleemloos boodschappen kunnen doen, snel en betrouwbaar!

Christian96 25-12-2013 Via de website gekocht

S avond besteld en de volgende dag al binnen gekregen. helemaal top. Super service

ruudkruger 24-12-2013 Via de website gekocht

Heel makkelijk te bestellen

S avonds besteld, vlg dag al in huis

Zeer makkelijk en snel te bestellen, s avonds besteld en de vlg dag al thuis