Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart Voorn 14-03-2017 Via de website gekocht

Dijk van een service

Snelle levering zonder verzendkosten. Duidelijke informatie op de site en via de mail gehad. En een mogelijkheid om het product terug te sturen als het niet bevalt

Frank 14-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Doen wat ze beloven, komen afspraken na, zeer duidelijk en volledig in de communicatie
Door op de hoogte gehouden te worden van de bestellings status

Christian 14-03-2017 Via de website gekocht

Fijne ervaring

Goede prijs voor het apparaat dat ik wilde kopen. Het orderproces is duidelijk, zeker ook qua communicatie. Aflevering op de zondag was een aangename verrassing.

Peter 14-03-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze en zoals altijd een snelle levering

Ruime keuze uit veel merken en modellen en een concurrerende prijs. Was daardoor eenvoudig om een keuze te maken mede door een goed selectie mogelijkheid.
Jammer dat er maar een beperkte keuze is voor hoesjes die bij een andere firma besteld.

Andrea 14-03-2017 Via de website gekocht

Bezorging toch nog op tijd!

Geweldige service van ....... van de klantenservice! Zij zorgde ervoor dat mijn zoon zijn tv, als cadeau bij uit huis gaan, alsnog op tijd kreeg. De order die bij de koeriersdienst verkeerd gesorteerd was en dus niet bezorgd werd, heeft zij geannuleerd en door het plaatsen van een nieuwe order en het overboeken van de betaling, kwam alles nog goed! Nogmaals bedankt ......., je bent een topper!!

Emmy 14-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Voldeed volledig aan mijn verwachtingen en zelfs nog meer. Tijdig en goed geïnformeerd over de levering, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Geïnstalleerd en zelfs uitleg gekregen, kon gelijk beginnen met wassen!

Richard 14-03-2017 Via de website gekocht

Ruim assortiment en prima service!

Coolblue heeft een ruim assortiment producten, waarvan veel op voorraad in de webshop(s), maar zeker ook de fysieke winkels. Daarnaast wordt ook nog eens snelle en goede service geboden!

Rob 14-03-2017 Via de website gekocht

Levering op zondag !

Zaterdag besteld, zondag in huis Top ! Ja Coolblue maakt het echt waar. weet alleen niet of het ook in de biblebelt geappriceerd wordt.

Barry 14-03-2017 Via de website gekocht

Zaterdag besteld en gewoon geleverd op zondag!! Top service!

Coolbleu stelt gewoon niet teleur!
Zoekt makkelijk, en alles gaat zoals je mag verwachten. Dat is lang niet zo bij concurrentie...

Ignace Kula 14-03-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig, doen wat ze beloven en snel!!!

Makkelijke en overzichtelijk winkelen op de site. Evt. fouten zijn goed te corrigeren.
Je kunt je bestelde product het gehele traject volgen. Maken waar wat ze beloven: Vandaag besteld, morgen in huis.
Netjes afgeleverd in een deugdelijke verpakking.
Super !!!

Leo Bayezt 14-03-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering en afhandeling

Ik deel graag mijn beoordeling mee daar bij talrijke bestellingen er een vlotte afhandeling en snelle levering heeft plaatsgevonden. De webaankopen kennen een prima verloop. Een aanrader.

ds 14-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Goede klantenservice en uitleg en vriendelijk personeel. De bestelling werd op zondag geleverd. Heel prettig.

Chris 14-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Door onduidelijke omschrijving op een cadeaubon was de datum verlopen en na veel email verkeer is de datum verlengd zodat we de bon konden besteden.
Goed geregeld!

William 14-03-2017 Via de website gekocht

Top service en snel bezorgd

Zaterdag besteld en zondag binnen! Uitstekende service, ik had gebeld omdat ik bij 1 order geen verzend bevestiging had maar op zondag kon de klantenservice netjes vertellen dat deze ook gewoon onderweg was en had ook de T&T na me mail verstuurd. Wij van Wveen.com Bestellen zeker weer!

Jose 14-03-2017 Via de website gekocht

Goede Service en snelle levering

Prijs/kwaliteit is goed! Pakketjes worden netjes afgeleverd! Een overzichtelijke website, zelfs voor oudere mensen.

Geke 14-03-2017 Via de website gekocht

Super!!

Toplevering!. Goed op de hoogte gehouden van aflevering, email, sms en gebeld. Goede afspraken, snelle respons op vragen. Perfect!

Gilbert 14-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Tot op heden heb ik nog nooit problemen gehad met Coolblue. Ze hebben een zeer uitgebreid aanbod en wanneer je eindelijk een keuze hebt kunnen maken aan de hand van de uitgebreide productpagina's met goede omschrijvingen en plus/minpunten van de producten, is het product snel bezorgd. Voor 23.59 besteld, volgende dag in huis, ook op zondag! Wanneer er dan toch een probleem is, zoals een betalingswebsite van de bank die niet correct terugstuurd naar de webshop, dan kun je tot 23.59 terecht bij de klantenservice, die altijd snel een goed antwoord weet te vinden.

Al met al een van de beste webshops waar ik de laatste jaren graag gebruik van maak!

Mr_maya 14-03-2017 Via de website gekocht

Ja ik ben super tevreden, met alles

Echt hele goede winkel, spullen zijn snel in huis en de klantenservice is ook top.
Ik had na de Airfryer die heel snel in huis was al het idee om een nieuwe koffieautomaat te kopen maar kon nog niet kiezen. En toen mijn keus gemaakt was heb ik een Senseo latte duo Besteld. Ik zou hem een dag later krijgen maar ik zou niet thuis zijn. Dus de klantenservice gebeld en dat meisje had mijn bestelling voor me gewijzigd en drie uur later had ik hem binnen.. Geweldig gedaan Cool Blue...

Menno van Hout 14-03-2017 Via de website gekocht

GEWELDIGE Service!

Coolblue is the best company ever!!!
love the service!

Heel erg snel en goed geholpen alleen jammer dat PostNL fuckt met de bezorgtijden.
Zondag voor niks gewacht maar dat is niet de schuld van coolblue.

Ake 14-03-2017 Via de website gekocht

Wat een drama's

Heb een wasmachine en droger besteld en werkelijk alles ging mis. Wasmachine was tot 2 x toe zoek, geleverde droger deed het niet. Heel vaak met klantenservice gebeld om de boel geleverd te krijgen, behulpzame en vriendelijke medewerkers die mij van de regen in de drup hielpen bleek later. Meerdere keren voor niks thuis gebleven wachtend op iemand die niet kwam. Geld terug krijgen gaf erg veel discussie. Heb vaker bij Coolblue besteld maar nu nooit meer.

Officiele reactie van Coolblue 14-03-2017

Hoi Ake,

Bedankt voor je review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend vervelend dat het afronden en bezorgen van jouw bestelling niet helemaal soepel is verlopen. We begrijpen volkomen dat je dit geen leuke situatie vindt. Allereerst onze oprechte excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet wat je mag verwachten van de service van Coolblue. We willen dit heel graag voor jou nakijken waar het fout is gegaan. Ook willen dit natuurlijk intern doorzetten zodat we onze processen voor in de toekomst kunnen verbeteren. Indien je hier interesse in hebt, zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw ordernummer en e-mailadres te willen mailen naar ons toe? Je kunt hiervoor het volgende mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. Alvast bedankt voor de medewerking en we zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

HFl 14-03-2017 Via de website gekocht

Service is zo goed als ze zeggen.

Coolblue komt helemaal waar wat ze zeggen. Levering de eerstvolgende werkdag. Ook krijg je een mail als de order een stap verder is. Zo weet je altijd hoe het met je order staat!

Wilco. 14-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd.

Omdat de laadkabel van mijn ipad beschadigd was bij Coolblue een nieuwe besteld, de andere dag was hij al binnen.
Omdat de kabel in een envelop en dus in de brievenbus paste hoefden we er niet voor thuis te blijven.

Wim rookt weer! 14-03-2017 Via de website gekocht

Als je nu bestelt, wordt er morgen gebeld (aan de deur!).

Producten worden duidelijk omschreven en in beeld gebracht. Bestellen en afronden is eenvoudig.
Vandaag bestellen, morgen in huis!

Vincent 14-03-2017 Via de website gekocht

Snel, geweldig en beste keuze!

Het snel leveren en vergelijken van producten op de website kan je bij geen andere winkel krijgen dan bij Coolblue, zoek je een elektronisch apparaat dan is Coolblue je eerste keuze!

Dankzij de super eenvoudige uitgebreide filter kan je eenvoudig het gewenste apparaat vinden dat aan jou criteriums voldoet!

Is er dan nog steeds te veel keuze dan gebruik je hun vergelijk tool waar dat je maximum 3 producten naast elkaar kunt plaatsen en eenvoudig met elkaar vergelijken. Wat wel jammer is dat je max 3 producten met elkaar kunt vergelijken van mij mag dat best 5 of 6 zijn vandaar mijn 9/10!

Top klantendienst mocht je nog verdere vragen hebben over het product.

Henk 14-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Woensdagavond besteld, donderdag al in huis. Zeer snelle levering dus. Hierbij dient tevens te worden vermeld dat een digitale gebruiksaanwijzing van het geleverde goed in een mail werd bijgevoegd. Perfect. Zo hoort het. Zeker aan te bevelen en daarom was het zeer zeker niet de laatste keer dat ik zaken met Coolblue zal doen.

Ron Dassen 14-03-2017 Via de website gekocht

geweldig

goede kwaliteit van apparatuur en gebruiksvriendelijkheid
lange levensduur
met een toner kun je heel lang printen

M 14-03-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Wat een snelle, vrolijke en goede service. Wasmachine om 15u besteld, en de volgende ochtend om 8u stonden er al twee enthousiaste mannen met devwasmachine voor de deur die binnen no time de twee trappen op waren met het zware ding en alles aangesloten en geïnstalleerd en uitgelegd hebben.
Perfect :)

Nantko 13-03-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Prima winkel met goede prijs/kwaliteitverhouding. De belofte van vandaag besteld, morgen in huis wordt moeiteloos gehaald.
Helaas onnodig HDMI-kabel bijbesteld. Niet goed opgelet, want het stond op de website, dat deze in de verpakking zit. Ook een beetje overbodig, dat er een combinatieaanbieding op de website staat van monitor + HDMI-kabel. Gelukkig is de kabel nog wel bruikbaar voor andere zaken.

Kathleen 13-03-2017 Via de website gekocht

Positieve ervaring!

Een bepaald product dat ik zocht was niet meer beschikbaar in een andere winkel waar ik eerst zocht. Een vriend vond het product hier nog wel, en voor dezelfde (verlaagde) prijs. Hij had al meerdere positieve ervaringen met Coolblue, en ik heb er nu ook een. Leverdatum is flexibel te kiezen, zelfs op zaterdag en ik werd werd nauwkeurig op de hoogte gehouden zodra men een concreter leveruur wist. En het waren vlotte, behulpzame leveraars.
De koelkast is, denk ik, wel luider dan dat op het label staat, maar daar heeft de webshop weinig mee te maken.
Als ik nog eens iets nodig heb, zal ik terug op hun website kijken.

Sonja 13-03-2017 Via de website gekocht

Voor het eerst besteld bij Coolblue. Duidelijke website, voldoende informatie. De bezorgers vriendelijk en geven nog enkele goede tips. De service is top!

Richard 13-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte communicatie

Wasmaschine gekocht, betaald via paypal. Mailtje met bezorg tijdstip, half uur van te voren een sms en 15 min van te voren de chaufeur aan de telefoon dat hij er zo is...perfect geregeld. Keurig nette bezorgers.

NVL 13-03-2017 Via de website gekocht

Super blij met mijn nieuwe koelkast

De shop was overzichtelijk met een breed aanbod. Snelle levering en ook daarbij de goede service van een sms/mail en een telefoontje een kwartier van tevoren dat ze de koelkast komen afleveren echt top!

johan brouwers 13-03-2017 Via de website gekocht

waardeloze service

6-3 besteld en na diverse pogingen en zelf aangedragen oplossingen geen bestelling ontvangen en alles noodgedwongen geannuleerd daarna bij concurent Wehkamp besteld en binnen 12u geleverd ! nooit meer coolblue of dynalogic ... stelletje prutsers ! en nu mag ik waarschijnlijk nog lang wachten op mijn geld retour !!!

ria 13-03-2017 Via de website gekocht

heel tevreden!

Vlotte en snelle levering, onmiddellijk antwoord -zowel telefonisch als via chat-op vragen betreffende installatie -door vriendelijke medewerkers-en terugname oud toestel! TOP!

Finix 13-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte dienstverlening

Begint met hun overzichtelijke site, een geweldig assortiment tot en met en de mogelijkheden van ontvangst. Heldere instructies en berichtgeving. Wat wil je nog meer!

frank snip 13-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon een top bedrijf

zondagavond bestellen en maandagmorgen bezorgd, gewoon super. ook het whatsapp met coolblue is super en snel voor de meest ingewikkelde vragen.
voor mij is dit het beste online bedrijf en in de echte winkels word je ook super en snel geholpen.

Ruud 13-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service via chat

Op de website kwam ik er tijdens een buitenlandse vakantie even niet helemaal uit. Via een chatgesprek werd de bestelling keurig overgenomen en kwam op de beloofde tijd binnen.
Bij thuiskomst lag er nog een ansichtkaart van de behulpzame dame.

Eric 13-03-2017 Via de website gekocht

Een feestje

In de avond een printer bestellen en binnen 18 uur geleverd. De printer voldoet volledig aan de verwachting zoals Cool Blue gewekt heeft in de zeer uitvoerige omschrijving. De vergelijkingsmodule werkt uitstekend en helpt om de juiste keuze te maken. Ik heb inmiddels meerdere producten bij Cool Blue gekocht en als ik iets nodig heb is Cool Blue dan ook de eerste website waar ik ga shoppen. Klasse met een hoofdletter.

Ives 13-03-2017 Via de website gekocht

snelle en vlotte service

Geweldige shop met heel veel keuzes en tegen de beste prijzen. Ook handig zijn de accessoires die je in een handomdraai kunt zien.

rinicees 13-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en makkelijk. Uitgebreide informatie over het artikel. Genoeg reviews om een oordeel over het artikel te kunnen vormen.

Jan Akkerman 13-03-2017 Via de website gekocht

Goede ervaringen in het verleden. Men maakt beloftes waar. Prima site en uitstekende service.
Duidelijke omschrijving van het artikel!

Ruudje 13-03-2017 Via de website gekocht

# Overzichtelijke site.
# Veel keus en je kunt de produkten gemakkelijk vergelijken.
# Zeer snelle levering.
# Ook gemakkelijk retoursturen

Ruud 13-03-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger en belnder worden vliegensvlug geleverd.

Goede informatie op de site, een ruime keuze uit producten en een snelle levering. Daarnaast konden we gebruik maken van een aangename cashback actie van €30,-.

Danny 13-03-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Na eerst met de klantenservice contact te hebben gehad werd ik prima geinformeerd om te bestellen. Dat ging zonder enige problemen. Wat ik met name fijn vind aan Coolblue is dat je tot middernacht kunt bestellen en toch de volgende dag krijgt geleverd.

m den hertog 13-03-2017 Via de website gekocht

samsung Galaxy A5

keurige informatie, op de webside en natuurlijke goede info product, duidelijke mails voor ontvangst telefoon.
telefoon werkt super

Michael 13-03-2017 Via de website gekocht

Prima duidelijke prijs en snelle levering

Prima assortiment, scherp geprijsd en snelle leveringen. Zoals gewoonlijk mijn eerste stop voor online aankopen .

Abraham Harm Jan van den Berg 13-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue Review

Een bedrijf wat eer doet aan zijn reclame en waar het voor staat.

* goede service
* uitstekende afhandeling
* snelle levering
* vriendelijk en gemotiveerd personeel
* eenvoudig/vriendelijke site (snel de gewenste informatie kunnen vinden)

Waarmee ze naar buiten treden wordt ook waar gemaakt waar menig ander bedrijf een voorbeeld aan mag nemen! Veel succes nog gewenst!

Marja heinen 13-03-2017 Via de website gekocht

Super

Alles is prima en afspraak is afspraak, duidelijke ( goede) vorwaarden, prijstecnisch prima, monteurs.....inderdaad met glimlach

Rustam Guseynov 13-03-2017 Via de website gekocht

Quality of service

I have ordered TV samsung ue55j6240
I received the product with broken packaging. And also it seems that TV was second hand. Because I see footprint on the button on the pult.
Very poor quality of TV and pult for TV (cheap plastic and bad assembly of TV). I was upset. I hope that this quality of service is not the reason due to the fact that i am not dutch.

Officiele reactie van Coolblue 13-03-2017

Hello Rustam,

Thank you for your review and of course for the time you took to provide us with feedback. How unfortunate that the television you recently ordered is broken. We would like to take a look where it went wrong and of course provide you with a solution for this situation. If it is not to much work for you, we would like you to send us your order number. You can send an e-mail to: geenglimlach@coolblue.nl. We will pick up the e-mail as soon as possible and contact you on this platform.

Yours sincerely,

Sander 13-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Overzichtelijke website(s), duidelijke productomschrijvingen, scherpe prijzen en een ruim assortiment. Doen wat ze beloven dus gewoon goed!