Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maarten 04-03-2017 Via de website gekocht

Snel, accuraat, gemakkelijk.

Ruim assortiment, goede producten, gemakkelijke bestelling en snelle levering. Ik zou niet weten hoe het beter kan.

Lin 04-03-2017 Via de website gekocht

Ongekende service

Ongekend snelle levering van onze wasmachine - en dat is zo'n apparaat die wij geen dag kunnen missen. Bijzonder goede service - werd gratis naar zolder gebracht en aangesloten!!! En onze oude daar ook weer vandaan naar beneden gebracht en meegenomen.

Dick 04-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Veel keuze, naar aanleiding van de levering die niet helemaal goed liep, hebben ze dit prima opgelost. Hierna een verkeerde keus door mijzelf, het omruilen ging prima. Ben nog wel benieuwd hoe Cool blue het prijsverschil gaat afwerken, de Tas die ik omgeruild heb was goedkoper.

Rob 04-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webshop!

De Coolblue website blinkt uit door gebruikersgemak en overzichtelijkheid. De video's waarin uitleg wordt gegeven, zijn perfect!

Yvonne 04-03-2017 Via de website gekocht

Goede bezorgservice

Goede keuzemogelijkheid uit een groot aantal producten. Snelle levering en een goede bezorgservice die de machine vakkundig plaatst.

Tevreden klant 04-03-2017 Via de website gekocht

Prima product

Duidelijke site met veel keuze.
Zeer snelle levering en een goed product.
Voor de volgende aankoop kom ik zeker terug.

Mich 04-03-2017 Via de website gekocht

Correcte en betrouwbare winkel

Snelle en correcte levering, grote produktkeuze, filtering om je te helpen bij keuze product, duidelijke informatie, geen discussie bij terugname als produkt niet aan verwachting voldoet. Kortom zeer betrouwbare winkel

Oda van Schoonhoven van Beurden-Sikken 04-03-2017 Via de website gekocht

Voor mij voortaan Coolblue

Het heeft mij verbaasd hoe groot de service is van Coolblue. Zij doen wat zij beloven. Het snelle leveren is een groot voordeel. De h eren die de wasmachine kwamen leveren waren vriendelijk en deskundig. De site is overzichtelijk. Zullen iedereen Coolblue aanbevelen.

Jan 04-03-2017 Via de website gekocht

bezorging

ik kreeg tegenstrijdige berichten over het afhaalmoment: de eerste mail vermeldde dat het product om 16.00 de volgende dag klaar zou liggen; de tweede mail gaf aan dat het de dag erna om 15.00 er zou zijn. Stel dat ik de eerste gelegenheid had kunnen benutten, had het dan voor mij klaargelegen?

Officiele reactie van Coolblue 04-03-2017

Beste Jan,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review over ons achter te laten. Wat jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan over het afhaalmoment van je bestelling, wij kunnen begrijpen dat dit niet zo fijn is. Het is lastig achteraf te zeggen of je pakketje de eerste dag al klaar had gelegen maar we wagen graag een poging om dit te achterhalen. Wanneer je het ordernummer van je bestelling met een begeleidend schrijven stuurt naar geenglimlach@coolblue.nl gaan wij meteen voor je aan de slag. Alvast bedankt!

HD63 04-03-2017 Via de website gekocht

PRIMA

Snel, makkelijk, goede prijs, keurig op tijd geleverd. Niets op aan te merken.
Snel, makkelijk, goede prijs, keurig op tijd geleverd. Niets op aan te merken.

Schuimer J. 04-03-2017 Via de website gekocht

Goede service, ook na aankoop

Door een persoonlijke fout ging de koop mis. De vriendelijke en behulpzame Coolblue medewerkers hebben mijn fout direct hersteld.

Vrouw (beetje digibeet) 04-03-2017 Via de website gekocht

Altijd geweldige service.

Als ik van een aangeschaft apparaat iets niet begrijp, bel ik en dan er wordt met mij meegedacht en goede adviezen gegeven.

Anneke 04-03-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering. Goeie prijs.

Na verschillende shops vergeleken te hebben kwam Cool Blue als goedkoopste uit de bus. Scheelde, schrik niet bijna €50.- op 1 artikel. Snelle levering en prima service. Een aanrader dus.

Edpo 04-03-2017 Via de website gekocht

goede service

betrouwbaar online winkelen bij Coolblue, heb mijn spullen gekregen zoals zij belooft hadden. Top! .

vd Heuvel 04-03-2017 Via de website gekocht

Cool blue is top

Het was niet de eerste bestelling bij Cool Blue en zeker niet de laatste! Super snelle levering en super aardige en behulpzame medewerkers! 👍🏼

Bas 04-03-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop

Super webshop. Goede site. Producten snel gevonden en de afhandeling van levering en betaling gaat zoals je het wil hebben.
Coolblue geeft de mogelijkheid een bezorgdag te kiezen. Dat zouden er meer moeten doen. Scheelt een hoop overbodige beweging van de bezorger. Ik ben niet altijd de volgende dag vrij van het werk om mijn pakket te ontvangen. Simpel en doeltreffend.
Geen 10 omdat ze niet altijd de scherpste prijs hebben.

Ton Gielen 04-03-2017 Via de website gekocht

Snelle probleemloze bezorging zoals toegezegd

Status van gekozen artikel was voorraad en "voor 23:00u. besteld is morgen bezorgd".
Mijn bestelling is conform de toezegging afgewerkt inclusief de betaling per Visacard en de dag na bestelling goed en degelijk verpakt in de bekende blauwe Coolblue-doos bezorgd.

Jean 04-03-2017 Via de website gekocht

prachtige service

besteld en dag nadien geleverd ( zoals beloofd wordt door coolblue )
website is overzichtelijk en duidelijk ingedeeld
alle producten zijn gemakkelijk te vinden
thuis geleverd aan een lage prijs

Ellen van de Plas 03-03-2017 Via de website gekocht

Service met een echte BIG SMILE!

Heb al vaak wat besteld bij van allerlei bedrijven maar Coolblue steelt mijn hart!
Zo'n leuke bezorging van onze nieuwe vaatwasser heb ik nog nooit mee gemaakt! Vrolijke leuke bezorgers, die netjes een half uurtje van tevoren bellen dat ze er aan komen, er keurig uit zien, een BIG SMILE hebben, en alles keurig neer zetten, en de rommel meenemen. Ik voelde me net jarig , kreeg ik ook nog eens een prachtige pannen set cadeau, en heel verrast was ik van de vriendelijkste ansichtkaart die de dag daarna kwam.
Coolblue je service is heel warm! Dank jullie wel.

Hans 03-03-2017 Via de website gekocht

goede prijs/kwaliteit verhoudeing; snelle levering

Voor de eerste maal Coldbleu.
Keuze op laagste prijs.
Coolbleu doet zeker niet onder voor andere online-aanbieders.

H 03-03-2017 Via de website gekocht

Snelle Service.

Duidelijke website.Veel producten dus veel keus.goede service. Snelle en duidelijke afhandeling via de Mail
Top!

Blij 03-03-2017 Via de website gekocht

blij met mijn aankoop bij Coolblue

Dit is mijn tweede bestelling. Goede prijs, goede klantenservice en prima geinstalleerd. Al duurde het langer dan ik had verwacht voordat de inbouwkoelkast ook geleverd werd.

Inge 03-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

's avonds nog kunnen bestellen en de volgende middag al in huis. Snel bezorgd, goed verpakt en heel veel keus uit producten.

H. Oosterveer 03-03-2017 Via de website gekocht

top top top service

We hadden een WMF melkopschuimer gekocht bij Coolblue. Na bijna twee jaar liet de coating van de bodem los. Werden blij verrast na de bezorging van een gloednieuwe melkopschuimer van WMF. Hulde voor Coolblue en WMF.

Versendaal 03-03-2017 Via de website gekocht

Fijn dat je datum en tijdstip naar keuze in kon geven. Oude wasmachine retour en nieuwe wasmachine boven gezet en aangesloten en advies gekregen. Heel vriendelijk personeel terwijl wij het laatste adres van de dag waren. Goed gemotiveerd!

Marcel 03-03-2017 Via de website gekocht

stofzuiger Bosch

Zeer snelle levering zaterdag besteld en zondag geleverd. Stofzuiger doet wat hij doen moet.
Coolblue leverd wat afgesproken is.

Lennard 03-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, snel, niks te klagen.

Website is duidelijk en ik ben vooral fan van de service. Het YouTube kanaal maakt alles zo duidelijk over de producten. Levering was snel. Vind het wel vreemd dat er af en toe twee losse pakketjes komen voor 1 bestelling. Verder zeer tevreden

peggy 03-03-2017 Via de website gekocht

de perfectie

Ik heb een wasmachine aangekocht bij Coolblue. De site is overzichtelijk, de informatie accuraat, het aanbod groot en de betaling en levering correct.
Kopen via Coolblue is een echte aanrader

Mark 03-03-2017 Via de website gekocht

Redder in nood!

Gewone stofzuiger begaf het tijdens het opzuigen van grote hoeveelheden bouwstof. De volgende dag moest het huis stofvrij zijn voor de schilders. Het was carnaval, dus geen bouwmarkt in de buurt meer open. Om 14.45 een bouwstofzuiger besteld en voor maar 9 euro extra diezelfde avond om 20.15 uur al in huis en daardoor geen vertraging opgelopen! De koerier was via de website zelfs realtime te volgen op een kaart en ik kreeg netjes een half uur voor aankomst een sms. Andere werkzaamheden konden onder het wachten dus gewoon doorgaan.

Stef 03-03-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering.

Op zoek naar de vervanging van onze wasmachine, kwam ik uit bij Coolblue. Ik had wel eerst Kieskeurig geraadpleegd om merk en type te bepalen. Waarom vervolgens kopen bij Coolblue? Wel, in de eerste plaats doordat Coolblue snel kon leveren, wat wel erg handig was bij een defecte wasmachine. Waarna de eigen bezorgdienst van Coolblue ook nog eens kostenloos de wasmachine naar boven bracht (twee trappen op), installeerde en de oude machine meenam. Vervolgens werd de machine gestart in het specifieke opstartprogramma. Kortom, bestellen en betalen was het enige waarover ik mij druk hoefde te maken. Trouwens, de prijs van de wasmachine viel ook niet tegen.
Waarom toch geen tien? Ach, kleinigheidje. Het tijdvak van bezorgen is redelijk groot en de bezorgers waren er ineens (hoewel er eigenlijk eerder gebeld zou worden). Was dat erg, niet echt, zoals gezegd, kleinigheidje.

Sander H 03-03-2017 Via de website gekocht

Vanaf nu alleen nog maar bestellen bij Coolblue!

Coolblue gaf een goede productvergelijking, het bestellen verliep eenvoudig en ik kon zelfs een datum kiezen voor bezorgen. Op de dag dat ik zou verhuizen kreeg ik een melding dat de bezorger er tussen 8:30 en 10:00 zou zijn, echter kregen wij pas om 10:00 de sleutel. Coolblue gebeld en die hadden een avond voor de bezorgdatum het moment nog kunnen aanpassen! De medewerker aan de telefoon was super vriendelijk en zeer behulpzaam. De bezorgers belden 10 minuten voor aankomst om te melden dat ze er bijna waren. Super communicatie! De bezorger zette de wasmachine gratis op zijn plek, zette een programma aan en nam het verpakkingsmateriaal mee, in tussentijd boden de bezorgers aan dat wij het steekkarretje mochten lenen om wat dozen te verhuizen! Nu hadden wij gelukkig een lift en geen oude wasmachine maar in principe bezorgt Coolblue tot en met de 4e verdieping met de trap en nemen ze zelfs de oude wasmachine weer mee! Fantastische service! Daarnaast was Coolblue de goedkoopste in prijs! Vanaf nu bestellen wij alleen nog maar bij Coolblue!

Topper in webwinkel wereld....! 03-03-2017 Via de website gekocht

Prachtige duidelijke website Scherpe prijs , snelle levering

Precies wat ik zocht voor mooie prijs,met prima informatie en snelle levering.
Ook de topgarantie en dito service spreken mij zeer aan.

Sabine 03-03-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Je kan tot laat bestellen en tóch de volgende dag vroeg in huis hebben. Helemaal top! Ik ben er in ieder geval erg blij mee, dat ik daarom mijn verjaardagskado (camera) stiekem al kan uittesten en oefenen zodat ik met mijn verjaardagsfeestje zelf mooie foto's kan maken.

Luk 03-03-2017 Via de website gekocht

Alles tip top in orde dit verdient een 10
Fantastisch toestel en aan een zacht prijsje
Keep on the good work !

Theo 03-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goed.

Wij hebben op vrijdagavond een BK pannenset besteld bij COOLBLUE. Deze werd zaterdagmiddag afgeleverd door PostNL. Dit noemen wij snel en goed. COOLBLUE heeft ruime keuze en goede (lage) prijzen.\
De website is het bezoeken waard.

Highlander64 03-03-2017 Via de website gekocht

Service is ok maar er is altijd ruimte voor verbetering

Coolblue is een betrouwbaar bedrijf dat zijn afspraken altijd nakomt.
Pluspunt is de bezorgservice: installeren van de nieuwe wasmachine en het gelijktijdig afvoeren
van het oude apparaat.

Minpunt :Bezorgmoment was voorzien tussen 15.00 en 18.00 uur.
Bezorger kwam pas om 18.20 uur hoewel de ''track & trace'' beweert dat de machine om 17.43 is afgeleverd. Installeren was niet helemaal perfect: Bovenop de machine banen van doorzichtige
tape en de plastic afdekkingsdoppen(Waar de transportschroeven hebben gezeten)
mocht ik zelf gaan monteren dus daar is de ruimte voor verbetering.

H.F VD WERF 03-03-2017 Via de website gekocht

perfect !

stofzuiger gekocht, via een webwinkel ,kon rustig alle informatie krijgen die ik hebben wilde
en de volgende dag al bezorgd

Marjolein 03-03-2017 Via de website gekocht

Snelle, betrouwbare, duidelijke service :)

In mijn kerstpakket ontving ik een cadeaubon van Cool Blue dus die moest ik natuurlijk wel besteden. De eerste keer bestellen bij jullie bevalt mij helemaal top. Ik bestelde om 23:00 en de volgende dag om 09:00 kon ik mijn pakketje al in ontvangst nemen! Ik zal voortaan mijn electronica altijd via jullie bestellen. Dankjewel!

Holstein 03-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Komen na wat ze beloven. Verzending is perfect. Bij eventueel retourneren wordt bedrag netjes teruggestort. Ben heel blij met mijn telefoon

erremes 03-03-2017 Via de website gekocht

Een van de betere webshops

Duidelijke site, snelle levering, niet altijd de scherpste prijs maar wel een vertrouwd adres. Door de vele bezoekers vaak ook bruikbare product reviews.

Klant 03-03-2017 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering

Op zoek naar een goede fototas viel mijn oog op een aanbieding bij cool blue. Omdat ik twijfelde, heb ik gemaild en advies gevraagd. Binnen een uur had ik een duidelijk antwoord, heb ik mijn tas besteld en binnen de kortste keren in huis.

Kim 03-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Fijn dat ik wat goedkoper terecht kon voor de aanschaf van vaak dure koffers! Ik was welliswaar aan een bepaalde kleur gebonden maar dat mag de pret niet drukken. Keurig verpakt en verstuurd. Ik ben blij!

Janneke 03-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service , Mooie site

Het is een mooie site , overzichtelijk . Mooi met die video uitleg bij producten . De verzending is uitstekend en het product netjes verpakt , Helemaal top .

Alessandra 03-03-2017 Via de website gekocht

Great service

The product had a good price and was delivered on time - according to what was informed.
I do recommend the web store and I do plan to buy more products of Coolblue

Elly Gebuis 03-03-2017 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website . Heel overzichtelijk . Snelle levering en goede service. Kortom een zaak om aan te bevelen!

GW 03-03-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijke service! Perfecte levering volgens afspraak

Klantvriendelijke site en goede service! Je kan kiezen uit een heel groot assortiment en vergelijken met andere winkels. Heb al enkele aankopen gedaan via Coolbleu en was steeds tevreden!

Oudshoorn 03-03-2017 Via de website gekocht

Prima!

Duidelijk, makkelijk, snelle levering.. Gewoon prima! Bij het ouderwetse winkelen is de keuze vaak beperkt, niet voorradig, of lastig uit te vinden welk product je moet hebben. En het winkelen is allang geen beleving meer. Prima online store dus

Patrick 03-03-2017 Via de website gekocht

Niet helemaal vlotjes ....

Bestelling was geannuleerd omdat de betaling van Ideal niet binnen 15 minuten ofzo bij hen zichtbaar was. Gebeld en toen konden ze mijn betaling wel zien. Huisnummer had ik verkeerd ingevuld, ja domme fout van mij, maar hadden ze vervolgens na een volgend telefoontje niet in de juiste bestelling gewijzigd dus dat is fout gegaan. Verder ok.

Officiele reactie van Coolblue 04-03-2017

Beste Patrick,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Wat jammer dat we iets te voorbarig waren met het annuleren van uw bestelling terwijl de betaling onderweg was. Gelukkig kon één van onze medewerkers dit voor u rechtzetten en uw bestelling door laten gaan. Dat hierbij uw huisnummer niet goed is gewijzigd, is natuurlijk niet de bedoeling. Als u het ordernummer van uw bestelling zou willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl samen met een begeleidend schrijven, gaan wij voor u kijken of we nog iets kunnen doen om u nog wat positiever te stemmen over uw bestelling. We vernemen het graag, alvast bedankt!

Klaas 03-03-2017 Via de website gekocht

Deskundige service!

Zeer deskundige service die voor mij reden was de aankoop bij Coolblue te doen, ondanks dat Coolblue dit keer niet de goedkoopste was.

Martin 03-03-2017 Via de website gekocht

Fantastisch van A tot Z

Het is een feest om bij Coolblue te bestellen. Een hele belevenis! Alles klopt gewoon.. van bestelproces tot communicatie tot levering. Heerlijk, zoals het hoort!