Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Durk 29-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Duidelijk en helder qua bestellen. Je wordt steeds op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling.

Marcel de L. 29-08-2018 Via de website gekocht

Service met een hoofdletter

Bij Coolblue doen ze wat ze beloven. En als het een keertje onverhoopt toch niet helemaal gelukt is (een keer een beschadigd product ontvangen), dan wordt er niet moeilijk gedaan maar wordt het opgelost. En heel snel ook.

Sjaak 29-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Coolblue is betrouwbaar en snel. De artikelen die ik bij hun heb gekocht waren goed, het waren merkartikelen en daar hebben ze natuurlijk geen invloed op. Ik vind het momenteel de beste online shop voor consumenten apparatuur.

marco 29-08-2018 Via de website gekocht

snel, correct en zonder drama

Je bestelt , zij leveren de volgende dag en scheelt er toch iets , wordt het met de glimlach opgelost !

Tg Molenaar 29-08-2018 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht en in geen tijd boven gebracht( moest naar zolder) aangesloten en aangezet om te kijken of alles het deed. Dit kosten niets extra's dus een perfecte service

Hilde 29-08-2018 Via de website gekocht

Fijne bezorgers, goede levering en aansluiting

Ik had een wasdroger besteld. De volgende dag werd die geleverd. Heel fijne levering, geen gezeur over trappen doen. Ze hebben hem volledig aangesloten, inclusief de bijgekochte accessoires. En ze hebben ook nog de wasdroger vastgezet op de wasmachine. De bezorgers waren bovendien erg aardig en beleefd.

Dirk 29-08-2018 Via de website gekocht

perfecte aflevering.

Heb zondagavond een droger besteld op de naar mijn mening duidelijk website, kreeg maandagmorgen s.m.s. de tijd van levering, en die klopte precies, de chauffeur en zijn bijrijder waren vriendelijk en correct (komt waarschijnlijk omdat er met eigen personeel gewert wordt) alles netjes geplaatst en aangesloten, ook nog een paar goede tips gekregen over het apparaat.

Dus goede service en betaalbare producten

Marco uit Riethoven 29-08-2018 Via de website gekocht

CoolBlue is een eigenwijze webwinkel waarbij gemak, plezier van bestellen, scherpe prijzen voorop staan! Als je bij CoolBlue hebt gekocht, verwacht je dat andere webshops ditzelfde niveau van service (experience) halen.

Marjo. Nederweert. 29-08-2018 Via de website gekocht

Gewldige webshop!!!

Duidelijk beleid. Snelle levering en goede retour zonder gezeur.
Telefonisch goed bereikbaar en duidelijke antwoorden op vragen.

Marion 29-08-2018 Via de website gekocht

Niks aan veranderen!! Behalve bijblijven natuurlijk....

Normaal vind ik het internet nogal "ingewikkeld", maar nu was ik zo klaar...en de volgende dag het bestelde in huis...

Jose 29-08-2018 Via de website gekocht

Afspraken nagekomen

Precies op het tijdstip van track&trace belt de bezorger aan. Geweldig!
De doos was wel erg groot. Kan dat kleiner, want waar laat ik het weer.

Adriana 29-08-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk !

Wij zijn blij met coolbleu !
Omdat ze klantvriendelijk zijn , snelle levering en je altijd terecht kan met vragen !

King 29-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zeer goede service en kennis

Gemotiveerd personeel en goede service, ze zijn bereid om wat extras te doen. Voldoende kennis en duidelijk en snel

Onbekend 29-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

1e keer hier besteld.
Ze hebben de wasmachine naar de 1e verdieping gebracht en aangesloten, tevens hebben ze de droger ook op de wasmachine gemonteerd en naderhand alles getest of het goed functioneerde.
Daarna uitleg en tips gekregen.

Super service.

Paul 29-08-2018 Via de website gekocht

Verrassende en nieuwe ervaring!

Bijzonder gastvrije ontvangst en spontane uitleg. Aanbod om het product zonder probleem binnen 30 dagen te retourneren als het niet zou bevallen. uitgebreide schriftelijke informatie per email over de installatie. Ideale combinatie van winkel en webwinkel. Aantrekkelijk aanbod van goedkopere inktcartridges van eigen merk. Kortom een sterke aanrader. Ik weet ze vast weer snel te vinden. Alle lof!

Carin 29-08-2018 Via de website gekocht

Geen service!

Geen Service!
Vanmiddag Oled tv besteld. Voor 2e kans product gekozen met minimale beschadigingen. Scheelde ruim 200 euro met nieuwprijs. Lang weekend voor de boeg. TV zou morgen geleverd worden .Krijg om 21.30 mailtje dat ze het product niet in het magazijn kunnen vinden. Ik mag annuleren of naar alternatief zoeken door te bellen met 'product specialist". Alternatief blijkt gewoon de nieuwe tv kopen tegen de reguliere prijs of ander model tegen reguliere voorwaarden. Ik antwoord dat deze zelfde tv nieuw bij bol.com 100 euro goedkoper is. Als ik voor 20.00 uur bericht had gekregen had ik daar kunnen bestellen en alsnog in mijn lange weekend van mijn nieuwe tv kunnen genieten. Product specialist gaat even overleggen. 10 minuten later komt hij terug met het aanbod. ik kan 25 euro korting krijgen op de nieuwe tv, ofwel nog altijd 75 duurder dan bij de concurrent. En dit model komt met een mini vakantie waar ik niet om gevraagd heb en ook geen behoefte aan heb. Order dus maar gecancelled en geen nieuwe tv in mijn lange weekend. Kortom geen bereidheid van dit bedrijf om eigen fouten op een klantvriendelijke manier te herstellen. Als je een hogere prijsstelling rechtvaardigt met het argument van uitstekende service, moet je dat ook waarmaken. In dit geval geen begrip en geen service ! Voor mij geen Coolblue meer

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2018

Beste Carin,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend om te lezen dat jouw gekozen TweedeKans niet te leveren is. Een goede service is erg belangrijk voor ons en die willen wij jou dan ook bieden. Nu hadden wij meer middelen tot handen gehad, wanneer het een nieuw product betrof. Doordat dit een tweedehands model is, waar verder geen identieke varianten van bestaan, kunnen wij niet een vergelijkbaar model aanbieden. Wij proberen met je mee te denken door je een korting te geven.

In een dergelijke situatie gaan wij inderdaad niet mee met de aanbieding van een andere aanbieder, waar wij geen laagste prijsgarantie bieden. Wij proberen ons namelijk te onderscheiden door de service die wij aan onze klanten bieden. Zo is de verzending en retournering van een pakket altijd kosteloos, leveren wij gratis op zondagen en is onze klantenservice 365 dagen per jaar tot 00.00 uur geopend voor al je vragen.

Miranda 29-08-2018 Via de website gekocht

Echt top!

Ik heb hier een harde schijf besteld. Aangezien ik niet zoveel kennis heb van dit soort producten was het voor mij erg handig dat er een duidelijke uitleg bij het product stond. Ook de reviews bij het product hielpen mij enorm, evenals de plus- en minpunten.
Het bestelproces was eenvoudig en het is fijn dat er geen bezorgkosten in rekening worden gebracht. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van de levering (dmv mail en sms) waardoor je precies weet wanneer je pakketje wordt bezorgd. De bezorger kon ons huis niet vinden (is ook lastig te vinden) en belde toen hij in de buurt was. Super aardige bezorger en het pakketje zat netjes ingepakt. Kortom.. kan niet beter!

Frank houwaard 29-08-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Wat een top winkel

Coolblue geeft mij een welkom gevoel, zowel op internet maar ook zeker in de winkel. Zeer vriendelijk en deskundige medewerkers die alle tijd voor je nemen en zeer zeker niet opdringerig zijn. Echt een top winkel!!!!!

Koen 29-08-2018 Via de website gekocht

Jong en dynamisch! Maakt betalen een stuk leuker

Coolblue is helemaal van deze tijd en denkt graag mee met de klant. Goeie services, goed advies en vooral erg leuk. De teksten op de site spreken aan en maken het bestelproces super comfortabel. Ik ben Coolblue fan!

Prima 29-08-2018 Via de website gekocht

Fijne vaatwasser en fijn gemonteerd

Ik heb gekozen voor coolblue vanwege de naam dat ze service leveren. Er was geen probleem met vaatwasser dus ik weet niet hoe die service geweest zou zijn. Benadering vind ik van hen altijd erg prettig

Ron 28-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Alles in huis en voor 0000 bestellen is de volgende dag in huis. Prijs/kwaliteit top! Aantal producten per groep gigantisch veel mogelijkheden.

alfred 28-08-2018 Via de website gekocht

héél tevreden

Coolblue doet correct en snel wat wordt beloofd . De verhouding prijs:kwaliteit is prima
ik kan deze winkel aanbevelen

Antoinet 28-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service door vakkundig personeel !

Heb een wasmachine besteld omdat de vorige het opeens af liet weten. Na een dag kwamen er drie vakkundige mannen, die ook nog eens zeer klantvriendelijk waren, precies op tijd de wasmachine bezorgen, goede uitleg erbij en ik mocht altijd bellen. Ze maakten totaal geen rommel en sloten de machine zorgvuldig aan. Ik was er verrast door deze ouderwetse vakkennis in een modern blauw jasje !

Paula de Vries 28-08-2018 In de winkel gekocht
A'dam

Goed advies en alternatieven worden aangereikt,zeer nuttig!

Snelle afhandeling,bereikbaarheid,advies en alternatieven zijn eveneens bespreekbaar,goede inschatting van personeel!

HP 28-08-2018 Via de website gekocht

goede service

Snelle levering en goede service van de geleverde laptop. komen de afspraken na die ze op de website zetten.

Triumph66 28-08-2018 Via de website gekocht

Een woord is bij bol.com een woord ??

Alles is absoluut zoals aangekondigd. Bijv het artikel was defect en ik stuurde het gratis terug, enkele dagen later stond het geld al terug op mijn rekening

Hans van der Wal 28-08-2018 Via de website gekocht

Supersnel en service gericht

Snel en goede indicatie van bezorgtijd. Oude toestel (tv) wordt meegenomen. Zeer service gericht, precies zoals je dat wenst.

Joop 28-08-2018 Via de website gekocht

Beste webwinkel

Ik koop hier met regelmaat artilelen. De laatste maanden zitten we in de vervangingsmodus en hebben koelkast, wasmachine en vaatwasser hier besteld dit bestel en leverproces verloopt vlekkeloos. Met wasmachine wat pech maar geen geneuzel met repareren gewoon binnen 24 uur een nieuwe. Dus nu ook hier een nieuwe i-pad besteld. Alleen al door de wijze hoe zij werken, vanavond besteld morgen in huis wordt je vrolijk!

Binnert Callenbach 28-08-2018 Via de website gekocht

zeer snelle bezorging

heel erg snelle bezorging maar vooral ook een bijzonder gunstig in prijs, naast een zeer breed assortiment.

Bella 28-08-2018 Via de website gekocht

Ik heb deze shop al eerder online gevonden voor 3 telefoons.
Vanwege de snelle levering en vriendelijke telefonish onderhoud ben ik zeer positief.
Vandaar dat ik weer een bestelling heb gedaan aldaar.

N 28-08-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service

Snelle en goede communicatie en levering van coolblue. Wel veel enthousiaste emails tussen bestellen en levering. Dat stoorde mij echter niet.

Robin 28-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik heb de HP Pavilion G15-cx0963nd besteld via de website van Coolblue. Voordat ik dit deed heb ik gevraagd welke laptop het meest geschikt was voor mij. Samen kwamen we uit bij deze laptop. Na het bestellen bij Coolblue word je netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling (via e-mail en bij mij ook via sms). Ik heb het product opgehaald in een winkel van Coolblue. Ze nemen daar goed de tijd voor je (de laptop werd uit de doos gehaald en ik kon deze goed bekijken) en de medewerkster was erg vriendelijk!

Voor mij is Coolblue de nummer 1 webshop van Nederland!

Ruud van Dordt 28-08-2018 Via de website gekocht

Afgeleverd perfekt op tijd.

Mijn nieuwe vaatwasser werd door de eigen bezorgdienst perfekt op de afgesproken dag en tijd afgeleverd. Daar schort het bij andere expediteurs nog al eens aan. Zo kost wachten op je bestelling tenminste niet de hele dag!

Stefan 28-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Telefoon verzekering via Coolblue

Donderdag 2 augustus heb ik mijn Iphone 8 aangemeld voor een schermreparatie. Aangezien ik bij Coolblue allrisk verzekerd ben, moest ik mijn toestel opsturen en zou deze gerepareerd worden.

Op 4 augustus in mijn telefoon aangekomen bij Coolblue. Deze heeft hier vervolgens 6 dagen stilgelegen voordat deze in het systeem gezet is (10 augustus).

Nu 25 augustus ligt mijn telefoon bij de reparateur die 24 augustus pas goedkeuring gehad heeft tot reparatie. Coolblue geeft aan dat het dagen kan duren voordat dit door is gekomen bij de reparateur.

Ik hoef mijn telefoon aankomende week ook nog niet te verwachten volgens de medewerker van Coolblue. Dit betekent dat ik mijn Iphone 4 weken kwijt ben geweest voor een reparatie die ze in de winkels doen terwijl je erop staat te wachten.

Slechte service! Je telefoon verzekeren via Coolblue is dus zeker af te raden.

Officiele reactie van Coolblue 28-08-2018

Beste Stefan,

Bedankt voor je feedback. Natuurlijk ontzettend balen dat jouw iPhone defect is geraakt. Gelukkig ben je verzekerd en gaan we dit voor je oplossen. Het is druk, dat klopt. Daarnaast moeten we ook toestemming vragen aan de verzekering. Helaas kost dit tijd.

Natuurlijk doen we er alles aan om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Ons excuus voor het ongemak.

FM 27-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

De website is bijzonder duidelijk en de bestelling wordt snel geleverd. Op deze service is niets aan te merken.

johan 27-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snelle levering

Duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk vergelijken tussen producten. Nuttige tips dmv instructievideo

Adjana 27-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering, geweldige service!

Om 22.30 uur besteld en de volgende ochtend om 9 uur geleverd.....zo fijn!!! Ik begrijp gewoon niet hoe ze het doen bij Coolblue maar ze doen het!

Robbin 27-08-2018 Via de website gekocht

Beste webwinkel

Ik shop graag bij coolbleu zij hebben een Groot assortiment duidelijke en overzichtelijke webwinkel en vandaag besteld is echt morgen in huis.
De mensen zijn vriendelijk en ja ze zijn meestal echt de goedkoopste als het gaat om prijs kwaliteit en service het zoeken en vergelijken op de site is ook duidelijk.een wasmaschine ook eens gekocht bij coolbleu werd netjes naar boven gedragen en aan gesloten door vriendelijk personeel. ik ben blij met een eerlijke nette vrolijke webwinkel als coolbleu

Jorgen de winter 27-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Een aanrader voor iedereen!

De prijs van het desbetreffende toestel was het laagste online. Super snelle en zeer vriendelijke service!

Cobet 27-08-2018 Via de website gekocht

Mooie producen voor betaalbare prijs. levering geweldig.

Overzichtelijk. gebruiks vriendelijk. Beloven en maken het waar. goede inlichting via de shop.
Vriendelijke medewerkers

M. de Wit 27-08-2018 Via de website gekocht

Prettig bezorgd

Eerste aankoop bij Cool Blue en ik was een beetje sceptisch, maar het klopt dat de volgende dag al wordt bezorgd. Heel prettig, bezorgers stellen zich netjes voor. Oude product retour en in mijn geval een nieuwe Miele wasmachine geplaats, aangesloten en een programma aangezet zodat hij daarna klaar voor gebruik is. Er werd ook nog een gratis Miele stofzuiger bij geleverd.
Ik ben super tevreden.

D. Hamoen 27-08-2018 Via de website gekocht

Een winkel met mensen en producten waar je blij van wordt!

We hebben de Samsung A6 aangeschaft voor onze dochter en ze is er super blij mee. Installatie is gemakkelijk en spreekt voor zich.

Ook werden we blij van de Coolblue bezorger die exact op tijd op zijn mooie elektrische bakfiets. Voor ons zoontje had hij zelfs een ballon en tekening meegenomen!

Jayden Paliama 27-08-2018 Via de website gekocht

''Excellent Service''

Ik vind Coolblue een geweldige site , omdat het gebruiksgemak echt optimaal is , de communicatie tussen Coolblue en de klant is echt goed en dat is heel belangrijk.

Steve F. 27-08-2018 Via de website gekocht

100 % betrouwbaar

al ca 15++jaar klant bij Coolblue, nog nooit, letterlijk nooit, een probleem gehad, noch met het product, noch met de levering, noch met de service. beter kan ik het niet omschrijven, ik koop bij hen altijd via coolblue website , uitstekend.

Egon 27-08-2018 Via de website gekocht

hele goede service en ruim product keuze!

goeie prijs kwaliteit verhouding. super service en aanbod. telefonisch goed te bereiken echter soms duurt de wachtrij wat lang.

een minpunt was dat een actie ineens weg was. dus achteraan moeten bellen

P Verkerk 27-08-2018 Via de website gekocht

Snel in huis!

Afstandbediening tv ging 's avonds kapot. Direct gekeken op de site voor een nieuwe. Was bijna overal uitverkocht of niet verkrijgbaar. Gelukkig lukte de bestelling wel bij Coolblue en werd die snel bezorgd, was niet duur en werkte gelijk perfect!

Hans 27-08-2018 Via de website gekocht

Eerste aankoop bij Coolblue

Ik was op zoek naar een voordelige en goede wasmachine. Op de site van Coolblue kwam ik een goede(veel goede recensies) en goedkope wasmachine tegen. Bestellen verliep vlot en de volgende dag had ik mijn aankoop in huis. Aflevering was meer dan goed en heel vriendelijk.

Cees 27-08-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Een half uur na aankoop werd het product op de website voor €50 lager aangeboden. Na telefonisch contact werd mij meteen beloofd om het verschil teruggestort te krijgen. Dit werd binnen 2 dagen gerealiseerd.

Jan S 27-08-2018 Via de website gekocht

Goede begeleiding. humor en volledige informatievoorziening

Mooie webshop met veel informatie. Goede begeleiding in het bestel/levertraject met humor en volledige en transparante informatievoorziening

Wadden 27-08-2018 Via de website gekocht

Rond uit goed.

Bij Coolblue ben ik tot op heden vrijwel altijd geslaagd. Een prima assortiment, een goed functionerende site, redelijke prijzen, goede bereikbaarheid via telefoon èn zeer vlotte bestelling door vriendelijke bezorger door eigen bezorgdienst.