Deze score is berekend op basis van 12720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H. P. G . Cruijsen 08-02-2021

Fijne winkel goed advies, houd zich aan de afspraak ,ook voor reparatie of garantie komen ze afspraken na erg tevreden

Jolande 08-02-2021

Ik kies graag voor Coolblue vanwege de goede en snelle service. De klantenservice van Coolblue is makkelijk bereikbaar en er wordt goed meegedacht als ik vragen heb. Producten worden snel geleverd en ook retourneren (wat ik bij de hand had toen ik een airco had gekocht, die niet paste) gaat probleemloos.

Reinier den Hartogh 08-02-2021

Na 18:00 uur een wasmachine besteld, en nog geen 2 uur later de machine al in huis.
Zeer prettige updates over je bestelling gewoon een een goed verhaal.

Brigitte 08-02-2021

Correcte en snelle levering. Bovendien bestelde ik ook een 2de-kansartikel en dit zat keurig nog in de originele verpakking zoals beschreven op de website.

Sas 08-02-2021

Duidelijke website met correcte informatie. Je ziet de pluspunten en minpunten. Je kunt de zoekopdracht zo instellen dat je ziet, wat je wilt zien. prijs kan je ook tot een max inbrengen. Productinformatie is duidelijk, je krijgt wat je vraagt/zoekt. verzending is super snel.

Henk 08-02-2021

Snel geregeld, gebruiksvriendelijke site en ook de mails zijn duidelijk. En het lukt Coolblue altijd weer om je te laten grinniken om hun taalgebruik

Bob 08-02-2021

de shop is prettig. Als een product is uitverkocht staat die wel online, ik vind dat dit wat ruis veroorzaakt bij het zoeken van producten. Trouwens zal ik wel een keer wat willen winnen, daarom schrijf ik deze revieuw. En ik zal wel een keer koffie willen drinken met dhr Zwart.

michel 08-02-2021

mooie prijs en goed verpakt en op de juiste datum geleverd. Allen spijtig dat het via de post is gegaan want die waren nogal vrij laat met de levering. Na het aangegeven uur

Huveneers 08-02-2021

Hele duodelijke website met genoeg informatie over de producten. Zeer snelle levering!
Ik heb geen minpuntje kunnen ontdekken

Isabelle 07-02-2021

Goed georganiseerd en snel en netjes geleverd. De prijs gaf bij ons de doorslag om het bij Cookblue te kopen. Top bedrijf!!!

Arend Olie 07-02-2021

Shop is duidelijk, kiezen en afrekenen gaat goed. Levering. Was keurig tussen de afgegeven tijden.

mirella 07-02-2021

een tweedekans model gekozen. Aanwezige krassen duidelijk gefotografeerd en product werkt top!

Grietje 07-02-2021

snel, heldere toelichting op het product. Je kunt goed vergelijken en maakt makkelijk een keuze. waanzinnig snelle levering!

Bud 07-02-2021

Omdat ik vorige keer prima geholpen ben met problemen met de bestelling weer wat besteld. Nu gewoon alles goed. En netjes op tijd!!

R.Middeljans 07-02-2021

Makkelijke website om te bestellen, met reviews om beter je keuzes af te stemmen en supersnelle levering.

Maud 07-02-2021

De producten waren snel geleverd, het aanbod op de website is goed en de uitleg ook. Ook werkt de bezorging met de fiets erg leuk! Wij zijn blij met onze nieuwe hue lampen en google nest.

Lau 07-02-2021

De keuzehulp voor een nieuwe laptop was heel fijn aangezien ik er niet veel verstand van heb.
Savonds besteld en de volgende dag al in huis, supersnel! En ontzettend blij met mijn nieuwe laptop.

Stijn Peeters 07-02-2021

Correcte en vlotte afhandeling. Indien nodig deskundig en vriendelijk advies. Ruim aanbod en eerlijke prijs / kwaliteit verhouding.

Glenn 07-02-2021

De juiste informatie. Snel bestelproces. Vind alleen de reclame die je achteraf overal krijgt onnodig en vervelend. Zeker als ik er al wat gekocht heb heb ik geen zin in nog meer reclame van hetzelfde product.

Lieneke 07-02-2021

Ik heb net een Samsung tv gekocht. Wat een keuze en snelle service! Ideaal dat er ook gelijk bijhorende muurbeugels werden getoond dus mijn keuze was gauw gemaakt!.
De levering was ook conform afspraak.
Al met al super tevreden!!!
Bedankt!

Antoinette 07-02-2021

Coolblue is actueel met de voorraadbeheer van producten aangeven.
Dat is prettig shoppen. Zeker als je een product de volgende in huis wilt hebben.
Ook tijdsindicatie en levering zijn prettig verlopen.

Marc 07-02-2021

Er was een defect aan het toestel, heb dit onmiddellijk gemeld en binnen het uur had ik een label ontvangen om gratis terug te sturen via B-post (kosteloos )

Patrick 07-02-2021

Veel verschillende producten met goede omschrijvingen, foto's en reviews. Handige track en tracé, berichtje kort van tevoren. Praktische retour mogelijkheden. Handige tips en vriendelijke hulplijn

ellen 07-02-2021

Geweldig! Donderdag besteld, vrijdag in huis onze mooi verpakte Dyson snoerloze stofzuiger.
Binnen 24 uur na de bestelling konden wij ons huis stofzuigen

Natalia PS 07-02-2021

Al meerdere dingen gekocht, altijd goede service, snelle levering en vriendelijk!

Jacqueline Buskens 07-02-2021

Ik vind het een goede winkel, aantrekkelijk artikelen, ben een vaste klant daar, goede service, ook als je problemen heb met een artikel, staan ze voor je klaar, levering gaat soms nog een beetje mis, het niet bezorgen van levering, gaat wel eens fout

Niels 07-02-2021

Zeer direct, geen vertragingen, nette verpakking, heldere uitleg producten op website.

Pieter 07-02-2021

Zeer goede service
De oude droger is netjes retour mee genomen.
Voor de levering werd ik netjes gebeld dat ze er over 10 minuten waren en dat waren ze ook vroegen of ik nog vragen had en vertelde dat ik hem 24 uur moest laten staan voor dat ik hem in gebruik kon nemen
Dus zeer tevreden

Ruud 07-02-2021

Het apparaat , is top . Het werdt alleen niet door Coolblue zelf bezorgd , dus het oude apparaat mee terug nemen ging niet lukken .

Onur Oz 07-02-2021

Snelle levering geen problemen eerste bestelling ging perfect dus kijken hoe de volgende bestelling gaat:))

SL 07-02-2021

Goede informatie op de site, factuur met garantie in je account, snelle levering en product voldeed aan verwachtingen, top!

Herman 07-02-2021

Goede omschrijving van het produkt, je weet wat je koopt, Goed verpakt , snelle levering en aantrekkelijke prijs!

Merlijn 07-02-2021

Goedkoper product dan elders en eenmaal op te halen in de winkel werd ik zeer vriendelijk ontvangen in een toffe werksfeer. Enkel de aanduiding naar de ver gelegen kassa die overeen kwam met mijn wachtnummer ontbrak, dus dat was heel even zoeken, maar het kwam goed!

Kijkert 07-02-2021

Was goedkoopste voor mijn verrekijker. Binnen 24 uur geleverd.😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

jeb 07-02-2021

Vrijdagmiddag besteld, ondanks corona maatregelen en weersomstandigheden, zaterdagavond vroeg afgeleverd. Perfect !

Ghislaine 07-02-2021

Snel bezorgd en vriendelijke medewerkers. Het enige punt was dat ze een uur later waren dan telefonish gemeld en dit niet lieten weten. Uitlopen kan altijd, maar laat dit even weten gezien er mensen zitten te wachten.

Myriam 07-02-2021

Supersnelle levering, goed verpakt en een mailtje met tips voor gebruik van het product.

Ferry 07-02-2021

Perfect geregeld. Laat op de dag nog een wasmachine besteld, die de volgende dag al werd gebracht door twee zeer aardige bezorgers. Alles precies gegaan zoals men het graag zou willen. En dat tegen een zeer goede prijs!

Ilse 07-02-2021

Fijne site! Vooral de vele reviews van andere klanten zijn fijn om een keuze te maken. Product snel en goed geleverd. Geen problemen gehad.

Els 07-02-2021

Ik heb gekozen voor Cool blue omdat deze een goede reputatie heeft en eerdere bestellingen ook altijd correct werden uitgevoerd. Ook deze bestelling is helemaal goed gegaan. Duidelijke tijdsaanduiding en vlotte bezorging.

Leendert 07-02-2021

Steengoede support: om 23:25 uur nog vakkundige telefonische support.
Een goed advies en een handige "connectivity-check-link" werden mij direct door toegestuurd. Kon ik met een gerust hart een losse gigahandset bestellen!

Kitty en Jerry 07-02-2021

Wij hebben voor deze shop gekozen vanwege de klant vriendelijkheid, mocht je er niet uitkomen dan helpen ze je graag. We hebben nu al verschillende producten gekocht en altijd de volgende dag geleverd. Als er iets niet goed is dan kan je het terug sturen of een korting krijgen of een hele nieuwe. Andere winkels hebben het meestal niet op voorraad en hun wel. We blijven klant bij Cool blue. Super winkel

M 07-02-2021

Snel geleverd en in goede staat ontvangen Al met al heel erg tevreden met mijn aankoop

Frank 07-02-2021

Makkelijk bestellen en online betalen.
Snel geleverd binnen 24 uur.
Duurzame bakfiets voor de bezorging niet van die vieze grote diesel bussen in de straat 👍

Sep 07-02-2021

Hele snelle levering, uitstekend verpakt. Bij een probleem even via WhatsApp contact gehad en direct opgelost.

Brice 07-02-2021

Wij kiezen altijd voor coolblue aangezien wij hier een heel goede service krijgen! Correcte en snelle service & levering. Bij problemen wordt altijd een oplossing geboden binnen de 2 werkdagen, heel tevreden van!

Ronald 07-02-2021

voor 23h besteld volgende week geleverd ....nou niet dus,geen communicatie en dan zelf maar gaan bellen

T.Stulen 07-02-2021

Ik heb mijn bestelling heel snel en goed verpakt ontvangen.
Dank je wel Coolblue, voor de snelle en goede service !

Robbert Warmenhoven 07-02-2021

Alles op tijd wat beloofd was,vandaag besteld morgen in huis. Kon niet beter.

Lilian 07-02-2021

De site is overzichtelijk. Je kan meteen zien of iets voorradig is. Heeeeeel prettig dat het meeste de volgende dag al geleverd wordt. Super blij word ik daarvan. Als je zeker weet wat je wil kun je soms ook kiezen voor tweede kans producten. Super dat deze mogelijkheid geboden wordt.