Thomas 19-03-2022

ja let op, van alle online stores is er geen een zoals coolblue. Zelfs Mediamarkt kan niet mee met deze service. Ze zijn, snel, vriendelijk, behulpzaam en vooral bekwaam om je te helpen zoals het hoort.
Zowel voor verkoop als na verkoop.
En vandaag besteld morgen in huis, wat bij veel "multimedia" offline stores gewoon niet kunnen aanbieden.
Kortom, Coolblue is mijn first go to store als ik iets nodig heb.

Durpa bvba 19-03-2022

Bij aankoop van een nieuwe iPhone 13 is het te veel gevraagd om de gegevens van de oude iPhone over te zetten naar de nieuwe.
Na net een aankoop te hebben gedaan van 1700 € vinden wij dit absoluut GEEN dienstverlening.
Het zou wel kunnen al er extra betaald wordt. Schandalig. Er was geen kat in de winkel , dus aan tijdgebrek lag het zeker niet. Personeel in overvloed. Hulpvaardigheid en dienstverlening ver te zoeken. Dit nemen we zeker mee wanneer we ergens anders onze bestellingen plaatsen. Jammer en ontgoocheld.

Marnix wolfcarius 19-03-2022

Bepaalde producten goedkoper zijn dan in andere grte electronica winkels en de dienstverlening ook want zoals ik heb ervaren had ik het product al de dag erna.

Karel 18-03-2022

Gemakkelijk betalen, stipte levering, leuk bijkomend cadeautje bij het bestelde product

Valerie 18-03-2022

Fantastisch bedrijf, voor alles van elektrische toestellen is coolblue de eerste waar ik contact mee neem. Beste van alle anderen, zowel voor mijn bedrijf als prive.

Guy 17-03-2022

Alles tip top verlopen ! Echt een aanrader ! Van begin tot einde supervlot !

Govaerts 17-03-2022

Dag erna rond het uur dat gemaid was geleverd.
Top en alles was in orde.Geleverd door Bpost ook in orde

Ghislain 17-03-2022

Voor mij nog steeds de allerbeste online shop: snel, breed gamma, correct, juiste prijs, maar vooral een goede dienst voor- en naverkoop.

Frederik 17-03-2022

Altijd een duidelijke uitleg bij de producten en duidelijke vergelijkingen tussen producten. Daarnaast is de klantendienst steeds enorm vriendelijk en hulpvaardig.

Www 17-03-2022

Er was een goed aanbod met zeer keurige uitleg Het was mogelijk voor een snelle bestelling en het werd ook nog eens snel geleverd

Mauro 17-03-2022

ik ben zeer tevreden en dat vooral door de snelheid van de leveringen, de levering verliep vlot en mijn bestelling is goed aangekomen.

Nikoals Vandaele 17-03-2022

doet wat verwacht wordt. De levering was de volgende dag zoals geadverteerd. geen schade aan het pakketje

Kurt_V 17-03-2022

Een 2de kans product bestelt bij CoolBlue. Het artikel was exact zoals op de omschrijving. Het was niet van nieuw te onderscheiden. Top systeem om toch een beetje te besparen op een artikel!

Titi 17-03-2022

Heel correct geleverd
Al meerdere male, iets besteld
En altijd een zeer goede dienstverlening

Erick 16-03-2022

De site is ook gemaakt, klantenservice heel vriendelijk , design van dozen en aflevertijd top , coolblue is zeker mijn fav shop , ik word altijd blij als die blauwe dozen open doet , leuke ervaring en voor de rest zeer betrouwbaar zeker als er problemen zijn de site ervaring kan nog beter maar voor de rest na mijn aantal bestellingen zeer tevrijden

Janis 16-03-2022

Al jaren klant bij Coolblue voor zowel kleine tech-snufjes als grotere toestellen en elke keer opnieuw een tevreden klant!

Dankzij een transparante website, duidelijke en snelle communicatie via verschillende platformen en een behulpzame klantendienst ken je bij Coolblue een geweldige service die je met geen enkele andere winkel kan vergelijken!

Michiel 15-03-2022

Vandaag besteld = morgen geleverd en ze maken het echt waar. Daarnaast staan zij ook in voor de keuze van de bezorging, deze was in mijn geval BPost, wanneer ik iets bestel bij de concurrentie ben ik hier minder tevreden over (er wordt niet eens aangebeld en gewacht, pakje werd al vaak terug meegenomen...). Bovenop dit alles biedt Coolblue ook een retour aan. Is het product niet wat je verwacht had? Geen probleem! Je kan het gewoon terugsturen (binnen de dertig dagen).

Michaël 15-03-2022

Overzichtelijk, goed gebruik van track en trace, en voornaamste, geen PostNL

Ignace 15-03-2022

Prijzen zijn heel mooi, en Coolblue toont bij ieder artikel een goed en duidelijk omschreven beschrijving. De levering gebeurt ook zoals beloofd dus geen lange wacht tijden!

Ashley De Buck 14-03-2022

Heel gebruiksvriendelijke website met veel productinfo en een goede/snelle service. Ik ben altijd heel tevreden van mijn aankopen die ik op Cool blue heb gedaan. De prijs kwaliteit is ook zeker naar behoren.

AlainG 14-03-2022

Heel makkelijk te bestellen, veel betalingsopties, goede communicatie over levering, CO2 - vrije levering met de bakfiets op zaterdag !

Frans Naessens 14-03-2022

Stipte en correcte levering van het aangekochte product.
Product beantwoordt volledig aan de beschreven eigenschappen.

sabine 14-03-2022

gewoon zeer goed. Overzichtelijke site , snel besteld , snel klaargelegd in de winkel en afhalen en betalen was supersnel !

NVH 13-03-2022

Zeer gebruiksvriendelijke app! Je vindt er alles in een oogopslag. De prijzen van Coolblue zitten altijd goed. Zeer snelle verzending. Ook hun dienst na verkoop zijn makkelijk te bereiken via verschillende kanalen. Top winkel!

Peggy 13-03-2022

Ik heb onmiddellijk gevonden wat ik zocht. De prijs/kwaliteit was heel goed. Het bestelde artikel werd supersnel geleverd!
Ik ben zeer tevreden!