Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

René Schoone 05-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service!!!

We hadden op korte termijn een nieuwe koel-vries combinatie nodig. Bij Coolblue gekeken en een gebruikte uitgekozen. Met iDeal betaalt (lekker makkelijk) en zou de volgende dag (zaterdag) bezorgd worden. Helaas kon dit door omstandigheden niet, maar het werd dan wel op zondag. Toen deze bezorgd en geplaatst werd, bleek, dat wij een verkeerde besteld hadden. Zonder problemen werd deze weer teruggenomen. Daarna met de website en de helpdesk een ander passend model uitgekozen en besteld. De volgende dag werd deze al bezorgd en geplaatst. Hoefde alleen de schroefjes weer te plaatsen. Alles paste. Na een dagje rust aangezet en we kunnen weer genieten van onze ijsjes uit het vriesvak.

Tongagi 05-07-2018 Via de website gekocht

Weinig service en valse beloftes.

Na 2 weken raakte mijn nieuwe Samsung TV QE55Q7F van 2000 euro defect. Volgens Coolblue is het niet mogelijk om deze TV gelijk te ruilen voor een nieuw exemplaar. Eerst moet de defecte TV naar hun terug en gecontroleerd worden, daarna wordt een nieuw exemplaar gestuurd.
Met de WK voetbalwedstrijden voor de boeg is het geen optie om ca. 1,5 week te wachten.
Na een lang telefonisch overleg met Coolblue bleek dat er niets geregeld kon worden. Hierna heb ikzelf nogmaals 2000 euro betaald en nog een nieuwe TV besteld die wel een dag later bezorgd kon worden.
In het telefonisch gesprek met de Coolbleu medewerker heb ik aangegeven dat ik de defecte TV niet alleen kon demonteren en in de oude verpakking kon doen. Dit was geen probleem.
Een dag later hebben de transporteurs van Coolbleu de defecte TV niet meegenomen omdat hij niet ingepakt was. Vreemd.
Nogmaals gebeld met Coolbleu. Tijdens dit gesprek werden excuses aangeboden en er werd een financiële vergoeding geboden die ik diezelfde dag zou ontvangen.
Nog een dag later, waarvoor ik thuis moest blijven, heeft Coolbleu eindelijk de ingepakte TV opgehaald.
De beloofde vergoeding, volgens Coolbleu medewerkers 5% van de aanschafprijs, had ik nog steeds niet ontvangen.
Weer gebeld met Coolbleu hierover. Weer het hele verhaal verteld en uiteindelijk bleek de vergoeding een voucher van 10 euro te zijn die besteed kunnen worden bij Coolbleu.
Belachelijk! 2000 euro voorschieten, enkele dagen extra thuisblijven, 3 telefoontjes en een aantal valse beloftes verder. Dat alles voor een voucher van 10 euro.
Deze voucher zal ik waarschijnlijk nooit inwisselen. Ik heb het gehad met de zogenaamde service van Coolbleu.

Officiele reactie van Coolblue 09-07-2018

Beste meneer/mevrouw,

Vervelend om te zien dat hier zo'n beetje alles is misgelopen en dat de afhandeling waar mogelijk nog slechter gaat. Mijn welgemeende excuses hiervoor.

Helaas kan ik vanuit hier je klantgegevens niet opzoeken. Ik wil je daarom graag verzoeken om even dit bericht door te sturen naar mt-klantenservice@coolblue.nl onder vermelding van je ordernummer en dat het vanuit Kieskeurig reviews komt. Ik kan je garanderen dat we het via die kant een stuk netter en beter voor je kunnen aanpakken.

Hopelijk kunnen we je dan toch weer blij maken.

Riny Hendriks 05-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering.

Duidelijke website met veel informatie en ruime keuze uit allerlei artikelen.
Bestellen op website is zeer eenvoudig en je ontvangt per mail een bevestiging met eventueel extra informatie.
Bestelling wordt snel geleverd.

J. Neven 05-07-2018 Via de website gekocht

Geen gedoe!

Duidelijke site, goede prijzen, snelle levering, klantvriendelijk, gewoon geen ‘gedoe’! Het product werd de dag erna al geleverd, had de laagste prijs en was in een muisklik besteld.

a.m.e.meijer 05-07-2018 Via de website gekocht

Heel goede resultaten met het communiceren via de computer.

Een heel goede shop om via de computer te kopen,betrouwbaar en met veel respect voor de aankoop,altijd met een glimlach!!!!

Leo 05-07-2018 Via de website gekocht

Heel erg tevreden. Absolute aanrader!

Al meerdere bestellingen gedaan via de site van Coolblue. De producten, de levering en de service zijn fantastisch. Ik kan werkelijk geen enkel negatief punt bedenken en Ik kan deze site dan ook van harte aan iedereen aanbevelen.

Henk 05-07-2018 Via de website gekocht

Helemaal geweldig.

Al veel over Coolblue gehoord en iedereeen was lovend , maar ik had er nog nooit iets besteld. Tot nu toe dan. Eén ding weet ik zeker. Dit was zeker niet dd laatste keer. Afspraak is afspraak. Dat geldt zeker voor Coolblue. Alles keurig op tijd en volledig geleverd. Dat heb ik al weleens anders meegemaakt. Helemaal geweldig.

Avh 05-07-2018 Via de website gekocht

I ? Coolblue

Sinds de dag dat mijn vader mij kennis liet maken met Coolblue, weet ik waar ik terecht kan voor electrische apparaten. Vlugge verzending, uitgebreide uitleg, de site is ook overzichtelijk en simpel. Ik heb hier een IPL apparaat gekocht en wat erg handig was dat er ook een handleiding over het apparaat was terug te vinden op Coolblue! Zo kon ik meer informatie vinden over het apparaat. Kortom, ik ben erg tevreden over Coolblue :-)

Frans Kruidbos 05-07-2018 Via de website gekocht

Tof bedrijf en toffe personeelsleden

Ik hoorde al dat ik bij Cool Blue goede kans had op slagen en dat het personeel klantvriendelijk is. Welnu al 2 dingen besteld en kan niet anders zeggen dat zowel het bedrijf als het personeel en de service voor mij de hoogste score krijgen. Zelden meegemaakt dat je op zo'n klantvriendelijke r geholpen wordt. Complimenten.

Theo 05-07-2018 Via de website gekocht

Wasmaschine

Na enig speurwerk i v m de aankoop van deze wasmachine en de overzichtelijkheid van de site
en de service en op de juiste tijd geleverd door Coolblue , ben ik zeer tevreden met deze aankoop .

Aad WM 05-07-2018 Via de website gekocht

prima service. op tijd geleverd

Doen wat ze beloven. Voor 23.50 uur besteld en de andere dag product geleverd volgens afspraak. helemaal goed.

lambert 05-07-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

Site is duidelijk en goed ingedeeld. Wat ik zocht snel gevonden en informatie betrouwbaar.
Ook betaalkoppeling werkt uitstekend

Gilberte van aken 05-07-2018 In de winkel gekocht
Wilrijk

Personeel is heel behulpzaam en zij nemen de tijd om een antwoord te vinden voor al je problemen en stappen ondernemen zodat je verder kan werken.

Emmy 05-07-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik had per ongeluk de verkeerde kleur Vivofit 4 van Garmin besteld. Met 1 telefoontje naar de klantenservice werd dit opgelost en de bestelling werd correct en snel afgeleverd.

Wim 05-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig goede service!

Ik had een foutje gemaakt in het bezorgadres, dus werd het pakket op het verkeerde adres bezorgd. Ik dus bellen naar Coolblue en nu is er een nieuwe bestelling voor me geplaatst inclusief gratis (!) spoedlevering. Wordt dus vanavond alsnog op het goede adres bezorgd. Echt geweldige service!

Berend 05-07-2018 Via de website gekocht

CoolBlue helpt je overal mee!

Een 9, omdat er altijd ruimte voor verbetering is. In mijn ogen de beste service van alle online shops die ik tot nu toe bezocht heb. Via whatsapp zoeken ze alles voor je uit wat jij maar wilt en is een artikel zo uitgezocht en besteld.

Wendela 05-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

De site is overzichtelijk met heldere productomschrijvingen. Bestellen is makkelijk en levering heel snel, prijs is ook prima in orde!

Elie De Buck 05-07-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

heel tevreden klant

Ben heel tevreden over de bediening in de winkel,zeer vriendelijk personeel,ook heel tevreden over de webwinkel,je vind er wat je zoekt zonder moeite,
mvg: Elie

Nathalie van Elck 05-07-2018 Via de website gekocht

Snelle, duidelijke levering

Kijk, die tablet is dus overal hetzelfde. De prijs scheelt meestal ook niet veel. Maar de service...dat is een ander verhaal. Prettige website, met goede vergelijkingsmogelijkheden. En eenmaal besteld wordt je goed en regelmatig geïnformeerd over de status van je bestelling. Absolute aanrader!

N de Goed 05-07-2018 Via de website gekocht

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Ruime keuze, handige site, snelle levering( kreeg zelfs een mail met tips om de autoradio te instaleren), prima produkten en prima service, we zijn zeer tevreden!

Jan C. 05-07-2018 Via de website gekocht

prima teleshop

Coolblue heeft een goed aanbod en de afhandeling is prima.
Ben heel tevreden en kan Coolblue zeker aanbevelen.

Ron van Riemsdijk 05-07-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak afgehandeld, perfect

Groot aanbod, makkelijke site prima prijs en alles volgens de afspraak.
Nemen ook zeer de tijd om te weten te komen hoe tevreden de klant is.

Ton 05-07-2018 Via de website gekocht

echt goed bezig

coolblue, net een stukje meer service, vriendelijke bezorgers, die tot op de plek afleveren. product koelkast uitgepakt geplaatst oude koelkast hebben ze retour genomen . zeer tevreden over de energiezuinige en geluidsstille nieuwe Exquisit KS16-1RVA+++ wat ze ook goed doen de uitlevering vandaag besteld morgen geleverd. TOP.

Johan 05-07-2018 Via de website gekocht

Top webshop

Erg fijne webschop met zeer goede service. Bij problemen kun je zelfs langs in een visieke winkel waar je vervolgens erg goed geholpen wordt.

Mickstroo 05-07-2018 Via de website gekocht

Prima op tijd doen wat ze beloven

Prima op tijd doen wat ze beloven, Prima op tijd doen wat ze beloven,Prima op tijd doen wat ze beloven

Ad Bus 04-07-2018 Via de website gekocht

Maken waar wat ze zeggen!

Leveren met een glimlach, op tijd, zonder fouten en buitengewoon servicegericht! Nu al een paar keer de ervaring dat de bezorger bij de installatie meer doet dan afgesproken met een vanzelfsprekendheid die mij als klant het gevoel geeft er echt toe te doen.

Gerard Pompert 04-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige dienstverlening

Opdracht wordt feilloos geaccepteerd en verwerkt. Aangekochte papiervernietiger die keurig op zondag met vooraf vermelding op SMS liep al na 2 uur vast. Met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen. Terug naar Cool Blue, situatie uiteen gezet. Ik kreeg meteen een nieuwe mee, weliswaar een ander type, maar dit apparaat werkt prima.

Avsteen 04-07-2018 Via de website gekocht

heel slecht !!!!!!!!

Vorige week een printer besteld Epson en 4 toners maar de gele toner was niet geleverd en bij Coolblue weigerde men om de gele na te leveren. na deze review belde ene X van geenglimlach@coolblue.nl ze bood wel 20x haar excuus aan en bood me aan om de gele na te sturen prim , vandaag kwam het doosje zat er een BLAUWE toner in .klasse. ECHT HEEL SLECHT COOLBLUE zou het misschien goed opgelost kunnen worden ?????????

Officiele reactie van Coolblue 09-07-2018

Beste meneer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat het meerdere keren fout is gegaan met de levering van je orders.

Mocht het inmiddels niet opgelost zijn, dan wil ik je aanraden om weer even contact op te nemen via hetzelfde kanaal als vorige keer.

Ik vertrouw erop dat we het dan voor je kunnen oplossen.

Ad Dekker 04-07-2018 Via de website gekocht

Fatastisch snelle levering

Iets bestellen bij Coolblue gaat bijzonder snel en eenvoudig, vooral als je hier al eens hebt besteld.
De gegevens staan direct klaar en is een bestelling plaatsen een fluitje van een cent.
Ook voor wat betreft de levering, super snel.
Als je voor 00:00 uur iets besteld heb je het de volgende ochtend veelal al in huis.
Ronduit fatastisch.

Marc 04-07-2018 Via de website gekocht

Goede producten . Prima prijs kwaliteit. Korte doorlooptijd tussen het in winkelmandje plaatsen en afronden van betaling. Snelle levering.

Jan 04-07-2018 Via de website gekocht

Altijd netjes en correct

Wat je ook besteld.
, altijd op tijd, op zijn plek gezet, en als het een keer niet bevalt geen problemen met retour.

Ad G 04-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

's middags voor 15:00 besteld en 's avonds om 21:50 in huis. Wat wil je nog meer.
Kost wel 4,95 extra maar dat is de service meer dan waard!

Jan Z 04-07-2018 Via de website gekocht

Levering en service

Snelle levering zonder verzendkosten. Coolblue monitoort d.m.v. e-mail constant of de levering goed gaat.

Sven 04-07-2018 Via de website gekocht

Coolblue is een duidelijke en overzichtelijke webshop. Producten wirden netjes en op tijd afgeleverd. Bij grote producten zoals een wasmachine is er duidelijk aangegeven wanner hij aankomt. De bezorgers can Coolblue zijn vriendelijk en zirgen ervoor dat het product snel en zonder schade geplaatst wordt. Voor vertrek krijg je extra informatie over je product. Dus al met al geweldig.

P.olinga 04-07-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Snelle levering goeie prijzen staan je vriendelijk te woord goeie produkten een bedrijf om aan te bevelen

Marsha 04-07-2018 Via de website gekocht

snel, goede service

Levering was snel, bij vragen kreeg ik een snel antwoord, makkelijk proces om te bestellen, bereidheid tot helpen. Uitgebreide informatie over producten

neen 04-07-2018 Via de website gekocht

Een uitstekend bedrijf met hart voor de client

Ik heb gekozen voor kwaliteit prijs verhouding maar eveneens voor de wijze waarop je behandelt wordt, kunnen menige internationale bedrijven zoals TomTom, UPC, microsoft e.d. een puntje aan zuigen.

Carla 04-07-2018 Via de website gekocht

Mijn nummer 1 online shop !

Gebruiksvriendelijke site. Wat je zoek vind men er meestal wel.Goede degelijke artikelen. Correcte verhandeling. Snelle levering .Degelijk verpakt Mijn nummer 1 online shop !

Mattie Bodden 04-07-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze. Snelle levering

Genoeg keuze. Goede uitleg, reviews staan erbij, ook als deze niet zo positief zijn. Track&trace is fijn.

Plagge 04-07-2018 Via de website gekocht

Voorbeeld bedrijf

Ik heb opnieuw ervaren hoe secuur dit bedrijf een order uitvoert. Je blijft op de hoogte waar het bestelde zich bevindt en wanneer ze ( in dit geval het bezorgen van een wasmachine) voor de deur staan. Dan plaatsen twee uiterst vriendelijke medewerkers de machine, sluiten hem aan en testen of alles naar behoren werkt. Was de bediening van klanten maar overal zo goed geregeld!

Sannie 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle nette levering

Totaal geen op of aanmerkingen. De levering kwam op de afgesproken dag. Alles zat goed verpakt.
Inmiddels heb ik de afzuigkap hangen en in gebruik.ik ben zeer tevreden met mijn keuze

Wolfs 04-07-2018 Via de website gekocht

Super!

De paar keren dat ik gebruik heb gemaakt van de diensten van coolblue was ik 100% tevreden en raad deze winkel aan

Catoo 04-07-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk

Elke bestelling wordt prima afgehandeld. Servicegericht, vriendelijk en snelle levering. Erg tevreden.

Gerda 03-07-2018 Via de website gekocht

Een prima bedrijf, veel keus, mooie producten, ik ben heel tevreden, goede service,, vriendelijk personeel. Als ik wat nodig heb, kijk ik altijd eerst bij Cool Blue en meestal slaag ik daar meteen.

Arno 03-07-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Ik heb meerdere keren wat bij deze winkel besteld en elke keer voldoen ze aan mijn verwachtingen. Snelle leveringen, veel producten op voorraad. De website werkt overzichtelijk en snel.

JMCW 03-07-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd als altijd!

Zoals altijd weer snel geleverd. Prima geregeld. Groot assortiment. Duidelijke uitleg van de producten.

Geert 03-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige serves

Wasmachine goed stuk wie kent dat niet.
Even kijken bij coolblue, je vult in wat je wilt hebben je maakt je keuze, kies bezorg dag en besteld.
Geweldige serves ,de mogelijkheid dat je 7 dagen per week je bestelling kan ontvangen,
dat ze netjes morgens een mailtje met ongeveer de lever tijd en +/- een halfuur voor verering
even bellen.
Dan word ik mijn geval de wasmachine naar drie hoog gebracht ,aangesloten en het trommel
reinigingsprogramma van de wasmachine gestart zodat ik hem meteen daarna kan gebruiken
en krijg nog wat uitleg.
De oude wasmachine word netjes meegenomen en na het in vullen van het afleveringsbewijs
Kan je weer gewoon de was doen.

D van Wijk 03-07-2018 Via de website gekocht

Altijd een goede service ik zou Coolbleu altijd aanbevelen die ik ken als je naar de winkel gaat is de personeel altijd vriendelijk je voelt je daar altijd op gemak en je wordt goed behandeld

Edwin de bie 03-07-2018 Via de website gekocht

top en super snel.

De gopro camera was in andere winkels niet leverbaar?
Bij Coolblue wel.
En de volgende dag in huis.
Dus snel en voor een goede prijs.

patrick 03-07-2018 Via de website gekocht

Top winkel

coolbleu is echt een top winkel.
goede service en perfect contact met de klant.
deze winkel begrijpt wat de klant wil
super knap👍