Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marie-Antoinette Wassenaar-Keltjens 14-12-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam, Gustav Mahlerlaan

De klant... daar gaat het om!!

Coolblue.nl (site) steekt met kop en schouder uit boven andere web-shops. het gemak van bestellen, de overzichtelijkheid, het aanbod, precies goed.
De koppeling met een Coolblue winkel in de buurt waardoor het shoppen nog gemakkelijker kan worden. De nauwkeurige leveringstijden. "Wat ze zeggen, dat gebeurt". Het opgewekt karakter van een winkel-team. Allemaal punten om voor Coolblue te kiezen

Mark 14-12-2017 Via de website gekocht

Het blijkt dat ze niet voor niets adverteren met hun service

Contact met de klantenservice is spoedig. Heb een product geretourneerd omdat ik niet tevreden was, is direct de volgende dag bevestigd dat ik mijn geld terug zou krijgen en dat mijn retour verwerkt was. Nog nooit zo'n snelle retourverwerking gehad, vaak is dat altijd veel gedoe maar nu niet. Direct een nieuw product gesteld, en dat werdt direct de volgende dag weer geleverd, zo hoort het.

? 14-12-2017 Via de website gekocht

Inderdaad, geweldige service.

Als digibeet heb ik niet de minste moeite met het vinden van het door mij verlangde artikel.
De levering is snel en de berichtgeving over de tijd van levering is perfect.

? 14-12-2017 Via de website gekocht

Inderdaad, geweldige service.

De levering is snel en de berichtgeving over de tijd van levering is perfect.

Yvonne Bergwerff 14-12-2017 Via de website gekocht

Wederom geweldige service van Coolblue

Na mijn eerdere uitstekende ervaring opnieuw voor Coolblue Rotterdam gekozen. Uitstekende bereikbaarheid, zeer scherpe prijs/kwaliteit verhouding, 24 uurs levering, uitstekende garantie voorwaarden. Zeer tevreden met mijn Philips waterkoker en Herman de Blijker 9 liter pan. De producten worden zeer zorgvuldig verpakt aangeboden. Daarbij kwam Coolblue er ook nog eens het meest prijsgunstig uit. Als je je aboneert op de nieuwsbrief kun je bij je volgende aankoop de cadeaubon van 5 euro inzetten, mooi gebaar toch! Geen verzendkosten hoeven te betalen dat scheelt mooi ook weer. Coolblue, betrouwbaar, uitstekende dienstverlening, zorgvuldig en vlotte levering, voor mij geldt Coolblue de beste (online) onderneming waar je zeker kan zijn van uitstekende producten tegen de meest gunstige prijs.

Willem 14-12-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort !

Gemakkelijk besteld, betaald en bezorgd.. deze keer een Philips stofzuiger gekocht, vorige keer een Nespresso.. die ging na 1,5 jaar kapot en ik kreeg gewoon een nieuwe !
Ik kan echts niets bedenken wat beter zou kunnen !

Ernst 64 14-12-2017 Via de website gekocht

Top service

Ben al jaren klant. Website prima, bestel proces soepel. Vragen worden vriendelijk en adequaat behandeld. Geen lange wachttijden bij telefonisch contact. Levertijden top. In de winkel bekwaam en vriendelijk personeel. Kortom de glimlach is er.

Annemie 14-12-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en snelle levering.

Je kan snel vinden wat je zoekt en mits betaling kan je ook aangeven in welk tijdsblok dit voor je past.

NinaD 14-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle goede service

De omschrijvingen van de producten waren zeer uitgebreid waardoor ik een goed doordachte keuze kon maken. Ook was het product hier het voordeligst, en de verzending zeer snel.

Pearl 14-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Fijne en overzichtelijke website.Ons gezin koopt altijd bij coolblue omdat de service fantastisch is en bezorging altijd op tijd is.

Fred jansen 14-12-2017 Via de website gekocht

CoolBlue, nummer 1 in zijn soort

Een betrouwbare webwinkel met uitmuntende reputatie, materiaal, prijzen en levering voorwaarden is van hoge kwaliteit.Waarom verder zoeken als CoolBlue de beste is, bespaar je energie en ga voor CoolBlue, ikzelf en vele anderen zijn al lange tijd tevreden klanten dus wat let je?

Super Mario 14-12-2017 Via de website gekocht

Een super service.

Ik had Krefel of Mediamarket in gedachten.

Een vriend zei bij Coolblue nemen ze je oude wasmachine mee.

Toen ben ik op jullie site gaan surfen en ben in de winkel geweest op de boomsesteenweg.

Wat me opviel was dat er geen toestellen waren. Dat had ik niet verwacht.

Ik word vriendelijk geholpen door een jonge lieve dame. Toen heb ik het thuis online besteld.

Het geeft soewieso vertrouwen als je door een verkoper word geholpen en achteraf of ter plaatsen kan je het bestellen.

Bij de leveringen waren de jongens zeer vriendelijk.

Ik ben achteraf opgebeld of ik tevreden was. Alles was pico bello.

Denise 13-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

op de site snel gevonden wat ik zocht met uitgebreide informatie, zeer duidelijk.
Zaterdagavond besteld, maandagmorgen geleverd!

Rob Ossewaarde 13-12-2017 Via de website gekocht

Super shop in alles

Nog nooit een webshop gehad die zo meedenkt aan oplossingen als er eens ene keer iets niet in orde is met een product. In de regel is het bij hun gewoon omruilen en gratis terug sturen. Zelfs een artikel, in mijn geval een Tristar keukenmachine, dat ik al een half jaar in mijn bezit had en er toch niet zo tevreden over was stuurden ze gelijk ongevraagd een retour formulier om het gratis terug te sturen. Ik kreeg de keus om het om te ruilen voor een nieuwe machine of mijn geld terug. En dat nadat ik de machine al een half jaar in gebruik had. Ik heb uiteraard een nieuwe machine, Kenwood met een betere kwaliteit weer bij hun besteld ook al kon ik gewoon op zoek of ik hem ergens anders nog goedkoper kon krijgen. Als klant beteken je nog echt iets bij Coolblue. En daar ontbreekt het nogal eens aan tegenwoordig.

Frank 13-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische winkel met groot aanbod !

Hier vind je een groot aanbod toestellen, maar ook potten en pannen e.d.
Duidelijke info over het product, en zeer concurrentiële prijs.
Meestal wordt het bestelde product de dag nadien al geleverd door Bpost.

Victor 13-12-2017 Via de website gekocht

Eindelijk een bedrijf dat doet wat het beloofd!!

Zeer gebruiksvriendelijk. Snelle bevestiging van de opdracht en goede track en trace... Bij telefonisch contact krijg je altijd en mens aan de lijn..

Temmerman Kim 13-12-2017 Via de website gekocht

Goede service, vlugge levering en goede opvolging dossier.

De site is in orde. Wij hadden het product gekocht, de dag nadien stond dit minder geprijsd, maar na een telefoontje heeft coolBlue het verschil teruggestort, zonder lastige vragen. Bijgevolg een goede opvolging van het dossier.

bryan 13-12-2017 Via de website gekocht

coolblue service zoals het hoort en je gewend bent.

De prijs is altijd competitief. De levering subliem. Verder werkt de website feilloos en is overzichtelijk

Goedermans 13-12-2017 Via de website gekocht

slechte naverkoop service

De levering was niet in orde.
Het bijgeleverde antennedraadje had de verkeerde aansluitingsplug (moest coax zijn).
Het verhelpen van het euvel is niet gebeurd. Omruilen kon eerst niet. Maar na aandringen wel maar dan moest ik het hele toestel terugsturen zonder garantie dat het juiste draadje zou geleverd worden. Het antennedraadje alleen retourneren kon niet.

Marc 13-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Duidelijke website en zeer snelle levering. Kwaliteit nog niet te beoordelen omdat het artikel nog maar pas in gebruik is.

Uwe Rayer 13-12-2017 Via de website gekocht

de beste kwaliteit-prijs verhouding

Transparant, gebruikersgemak. Ze doen wat ze beloven. Top shop. Wat een weelde dat iets op de tijd bezorgt wordt die door de shop is aangegeven.

A10 13-12-2017 Via de website gekocht

Op tijd bezorgd ondanks forse sneeuwbui

Coolblue levert een prima aanbod en prijs, geweldige bezorging en daarbij ook prima track en trace en telefonische melding

Alles top dus

herman 13-12-2017 Via de website gekocht

geweldige service

goede overzichtelijke shop dus voor iedereen aan te raden !!
goed verpakt en lekkere snelle levering!!

Tom 13-12-2017 Via de website gekocht

TOP !!

Goede service, snelle levering, uitgebreid overzicht in de webshop, en medewerkers die weten waarover ze praten, echt TOP!!

Tom 12-12-2017 Via de website gekocht

Geen levering

Ik heb op 8-12-2017 via de klantenservice een vaatwasser van Bosch SMV25AX01N gekocht en betaald. De vaatwasser was op voorraad en omdat ik een vrije dag moest opnemen heb ik via de klantenservice afgesproken dat deze machine op 12-12-2017 thuis afgeleverd zou worden. Ik heb maandagavond 11-12 om 23 uur een berichtje gehad dat de vaatwasser 12-12 in de middaguren gebracht zou worden. Op de bezorgdag kreeg ik heel vroeg in de morgen bericht met daarin vermeld een preciezer tijdstip van de levering. Echter laat in de ochtend kreeg ik telefonisch te horen dat de vaatwasser niet bij de te leveren spullen zat en of ik contact met de klantenservice kon zoeken. De klantenservice kon mij melden dat de bestelde vaatwasser niet op voorraad was. Iets wat ik heel vreemd vond want op de dag van de bestelling was hij wel op voorraad en het was al telefonisch afgesproken!!! Ik kreeg het voorstel om te zoeken naar een vergelijkbaar of ander toestel. Via de website zocht ik samen met de mevrouw van de helpdesk en vond een andere bosch vaatwasser welke 150 euro duurder was. Als aanbieding kwam Cool Blue mijn 30 euro tegemoet. Dus ik vond dat bar weinig omdat ik toch voor niets een vrije dag had opgenomen en zijzelf hun afspraken niet na komen. Ik werd daar niet vrolijk van en heb de aankoop helemaal geannuleerd en kreeg te horen dat mijn geld na 3 a 4 dagen op mijn rekening gestort zal worden. Mijn betaling stond er wel meteen op!!!!! Ik ben dus zeer ontevreden en zoals het er nu voorstaat zal ik nooit geen aankoop doen bij Cool Blue!!!!! Voor niets een vrije dag opgenomen en geen bestelling geleverd.

Officiele reactie van Coolblue 14-12-2017

Beste meneer Tom,

Allereerst wil ik u bedanken voor het feit dat u de tijd heeft genomen ons te voorzien van feedback. Wij vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat uw bestelde vaatwasser niet is geleverd. Daarnaast vinden wij het erg vreemd dat de bestelde vaatwasser niet meer op voorraad is. Excuses voor het ongemak!

Wij vinden het ontzettend jammer dat onze collega's u geen voorstel konden aanbieden waarmee u akkoord bent gegaan, waardoor de bestelling is geannuleerd. Natuurlijk willen wij graag met je meedenken. Wilt u zo vriendelijk om het ordernummer in een begeleidende e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Wij willen het graag nogmaals voor u nakijken. Wellicht kunnen wij alsnog een passende oplossing aanbieden.

We horen het graag van u! Alvast bedankt voor uw reactie.

Ad Fiers 12-12-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Klantvriendelijk zeer goede uitleg.

We zijn met een bepaald verwachtingspatroon naar de winkel van Coolbleu gegaan, en hebben daar zeer goede uitleg gekregen over de producten. De voordelen en nadelen van alle andere merken hebben de revue gepasseerd en dat heeft ons de juiste keuze doen maken. De service om de producten gebruiksklaar te maken is volledig uitgevoerd zonder te haasten, en men heeft de tijd genomen om extra uitleg te geven indien nodig.

Erik 12-12-2017 Via de website gekocht

Vandaag voor 20 uur besteld en morgen al in huis!

Perfecte shop, op de site is al de informatie te vinden die je wilt weten omtrent je bestelling. Kom jij er niet uit is een telefoontje voldoende om de resterende informatie te verkrijgen.

Ingmar 12-12-2017 Via de website gekocht

Ludieke en snelle service!

Een uitstekende service met een glimlach. Dit merk je aan alles, de verpakking, de levering en het klantencontact. Kortom geen ruimte voor verbetering!

Hugo 12-12-2017 Via de website gekocht

Eerste maal besteld. Ben verrast dat alles zo vlot verliep. De levering op tijd zoals ze vermelde, alsook de vriendelijke chauffeurs die dan nog heel behulpzaam waren. Zeker een aanrader vind ik.

paula 12-12-2017 Via de website gekocht

goede services

goede overzichtelijke website ,goede services .leuke verpakking en makkelijk .snelle verzending
vriendelijke klant gerichtheid

Guus 12-12-2017 Via de website gekocht

Goede berichtgeving via de mail en bezorgen ook wanneer ze het beloven. Verpakking is zeer goed en degelijk waarin het product vervoert wordt.

Johan 12-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zeer vriendelijk en daarbij overzichtelijke en prima website daarbij nog een snelle levering.
zeer tevreden over Cool Blue

Gunther 12-12-2017 Via de website gekocht

Topservice

Ik koop al jaren via CoolBlue en dat zal niet veranderen. Ik heb een aankoop gedaan via de coolblue app maar er liep iets fout met de doorverwijzing naar mijn betaalapplicatie op mijn telefoon waardoor de betaling dus mislukte. Ik heb de bestelling opnieuw geplaatst via de computer en deze lukte wel. Ik kreeg echter 2x een orderbevestiging binnen, ook van de mislukte bestelling. Snel even een berichtje via Facebook en binnen de 15min was alles geregeld en kreeg ik bevestiging dat de foutieve bestelling werd geannuleerd. Groot voordeel: Ze leveren ook op zondag zonder meerprijs!

Arie 12-12-2017 Via de website gekocht

Prima product en levering

De goedkoopste aanbieder van betreffend product. Heel prettig is de afhaalmogelijkheid bij een winkel in de buurt. Dan kun je een tijdstip kiezen dat voor jou het best uitkomt.

Agaath 12-12-2017 Via de website gekocht

Service levering betrouwbaarheid....perfect!!!

Top zaak betrouwbaar klantvriendelijk kortom een aanrader. De bezorging was ook top.met sms en bellen

Dries 12-12-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging, niet te dure prijs!

is echt een super site om te gebruiken. Is niet te duur, leveren enorm snel en leveren zelfs op zondag!

Ook als je een probleem hebt is de klantenservice enorm goed.

Alexander 12-12-2017 Via de website gekocht

Super webshop

De Coolblue website is heel informatief en bovendien meer dan een product portal. Er is veel product specifieke informatie, uitleg, tips en advies te vinden. Duidelijk en tegelijkertijd ook compleet.

Selma 12-12-2017 Via de website gekocht

Super bedankt!

Super snelle en correcte levering en ook nog eens op ZONDAG!!! Mijn strijkbout heeft het opgegeven in het weekend. Zaterdag besteld en zoals de toezegging op zondag geleverd. Perfect ingepakt en tijdige levering. Erg bedankt!!!

Linda 12-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima service , correcte en vriendelijke bezorging die nota bene volledig gratis is met uitleg ! Op andere website's meestal te betalen voor plaatsing en of uitleg.onze volgende aankoop is zeker opnieuw bij Coolblue.

Marja 11-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Top service

Beste Coolblue,
ik wil even kwijt dat ik super goed ben geholpen in de winkel Rotterdam. Wanhopig was ik opzoek naar een oplossing om mijn netwerk op orde te krijgen. Mijn wifi was erg traag en ik wed er gek van. Coolblue-er Seven heeft mij geweldig geholpen. Hij had het geduld om de situiatie even uit te tekenen en adviseerde mij deskundig over de opbouw van mijn WIFINetwerk met multiroom en een NAS. Alles werkt nu perfect en ik heb super snel internet!!! Bedankt Seven van Coolblue! Groet, Herman Groen (mijn man)

Mirjam 11-12-2017 Via de website gekocht

Top service!

Overzichtelijke website en een zeer snelle levering door 2 klantvriendelijke bezorgers van Coolblue! Op dinsdag besteld en de volgende ochtend al in huis. Ook de uitleg over het gebruik van de wasmachine van de bezorgers was prettig.

Alida 11-12-2017 Via de website gekocht

Vol vertrouwen winkelen

Ik ben niet meer van de jongsten en stond eerder wantrouwig tegenover on line shoppen. Betalen voor je je artikel hebt kunnen bekijken, keuren, was heel vreemd voor me, gaf me geen goed gevoel. Nu ik bij Coolblue al meerdere keren heb gewinkeld kan ik mijn enthousiasme niet genoeg tonen. Ben uiterst tevreden van hun aanbod, prijzen en diensten, maar vooral over de vriendelijkheid en behulpzaamheid, zowel bij de aankoop als bij het terugzenden van een artikel, wat ook kan, zonder problemen. Nogmaals bedankt Coolblue.

Fransen 11-12-2017 Via de website gekocht

Ondanks de drukte van Sinterklaas was de bestelling op tijd

Goedkoopste winkel namens Kieskeurig en de volgende dag snel geleverd tot in huis en goed aangesloten.

tevreden klant 11-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon prettig!

een makkelijke site, goed overzicht en zeker de berichtgeving van de stand van zaken van de bestelling via de mail. Gewoon heel prettig.

Martin ter Horst 11-12-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Groningen

Geweldig en leuk behandeld in de vestiging in Groningen

Via de website mijn iPhone 8 besteld met voorkeur van afhalen in de Winkel.
Op een vriendelijke en snelle manier werd ik geholpen.
Overigens was dit de 2e keer dat ik tot volle tevredenheid mijn bestelling (Canonprinter)kon afhalen.

Rien 11-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Uitstekende webshop met een groot aanbod van artikelen met duidelijke omschrijvingen.
Snelle levering en duidelijke retour voorwaarden mocht er überhaupt toch nog iets misgaan.

Cynthia 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Duidelijke website en voldoende keus. Snelle levering en goede service. Via mobiel op de hoogte gehouden van de leveringstijd. Monteurs waren vriendelijk en de wasmachine doet het prima.

Eric Hendrikse 11-12-2017 Via de website gekocht

Goede webshop

Eenvoudig bestellen, goede informatie over afleveringstijden etcetera, prettig personeel bij aflevering, nemen alle verpakking materiaal mee. Kortom top.

Liakat J. 11-12-2017 Via de website gekocht

Inderdaad: Geweldig service!

Het omschrevene op de website over service en duidelijke informatie verstrekking klopt in werkelijkheid. De bezorgers zijn klantvriendelijke, geduldig, communicatief en hebben ons informatie verstrekt die nodig waren. de levering was perfect. dat heb ik nooit eerder meegemaakt bij een online bestelling.

Hendrikus 11-12-2017 Via de website gekocht

Perfect verlopen bestelling

Mijn wensen zijn volledig en naar tevredenheid uitgevoerd. Ik kan iedereen Coolblue aanraden.
Coolblue heeft uitgebreide keuze mogelijkheden, en de beschrijving van het product geeft je de mogelijkheid een goede keuze te maken.