Richke 17-01-2021

prima bedrijf en snelle levering en goed verpakt. alles was weer ok en zal mijn volgende benodigheden weer bijjullie bestellen

Jietse van nerom 17-01-2021

Ze hebben allemaal top producten hoor een zeer goe prijs die je nergens anders vind. Van al mijn aankopen die ik bij coolbleu heb gedaan ben ik niet 1 keer teleurgesteld geweest. service is zeer goed ze helpen je zo snel en geven je de juiste informatie. Levering is zeer snel en de producten zijn altijd zeer goed ingepakt.

Kris Meyers 17-01-2021

Was een zeer aangenaam bezoek met een vlotte afhandeling van hetgeen ik had besteld.

Zeer vriendelijke dame die me snel heeft verder geholpen.

mrr 17-01-2021

duidelijke webshop, genoeg aanbod en genoeg reviews. zeer snelle en vriendelijke levering. alles prima dus!

Thijs 17-01-2021

Zeer gebruiksvriendelijke en duidelijke webshop. Wij kochten een droogkast en op Coolblue kon je met behulp van filmpjes en vergelijkende tabellen perfect een keuze maken welke de meest geschikte is.

De levering was ook zeer punctueel waarbij er voldoende communicatie was (mail, sms en oproep) wanneer deze geleverd werd. Installatie en uitleg door de vriendelijke bezorgers is zeker een plus.

Kortom, tevreden!

Christiaan 17-01-2021

Zeer goede mogelijkheid tot opvolging van de bestelling
Zeer goede en vriendelijke levering.Kortom prima firma.

Jelle 17-01-2021

Volgende dag geleverd, vriendelijke fietskoerier & all round gemakkelijke manier om iets aan te kopen

Iris Loris 17-01-2021

Van het product zijn we tevreden. Maar van de levering niet. De levering is gebeurd bij iemand anders in een andere straat zelfs terwijl hier thuis altijd iemand aanwezig is geweest. Kan echt niet als je bedenkt dat het een levering van meer dan 1000 eur is. Is eigenlijk schandalig. Gelukkiglijk is die dame zo goed geweest om dit bij ons te komen af geven.

Rudy 17-01-2021

Prijs / kwaliteit zeer goed product, omschrijving op site goed. Makkelijke keuze betaling . Levering correct en stipt op tijd zoals op de site gemeld.
Website zeker aan te raden.

Luk De Raedt 17-01-2021

Goede begeleiding bij zoeken op webpagina. Vlugge service, goed te volgen, op tijd verwittiging, kortom perfect!

Krpauwel 17-01-2021

Handig overzicht van het aanbod en wat in stock is op de eebsite, veel gedetailleerde informatie die het item beschrijft, makkelijk te bestellen, de dienstverlening is zoals men belooft: levering op vooropgesteld tijdstip, het pakket was goed verpakt en in perfecte staat aangekomen. Ben een tevreden klant dus die vertrouwen heeft in deze webshop en deze dus aanbeveelt.

Marc 17-01-2021

snelle en perfecte afhandeling van mijn bestelling. Was om 18.00 uur besteld en een dag later om 11.30 uur was mijhn bestelling geleverd.Daarna nog een mail gekregen met de juiste beschrijving voor het juist te laten functioneren. Echt klasse.

Jitse 17-01-2021

Geen problemen ondervonden en goede communicatie. Alleen vind ik het wel spijtig dat als je een bon van 50eu wilt gebruiken het goed dat je bestelt 50eu of meer moet zijn om geen geld te verliezen. Dus dat je de hele 30eu kwijt bent als je iets maar van 20eu koopt. Hmm.. Als ik niet fout ben kan dit bij jullie concurrent wel zonder geld te verliezen en dat doet me dan weer kiezen voor de concurrentie als iemand me nog eens een cadeaubon cadeau wilt doen. Of omgekeerd.. als ik er eentje cadeau wil doen aan iemand.

Hans-Jürgen 16-01-2021

Website heel overzichtelijk, communicatie TOP, personeel bij levering super vriendelijk en beleefd !!

Tom F 16-01-2021

Als ik nieuwe elektronica wil kopen kies ik altijd voor Coolblue. Hier vind ik steeds een uitgebreid aanbod met vaak leuke acties. Wat nog een pluspunt is, is dat er vaak filmpjes over het product staan waar Coolblue-medewerkers nog een extra woordje uitleg geven. De levering is ook prima, gewoon de volgende dag in huis. Zeer tevreden!

Egon Buyck 16-01-2021

De bestelling van de volgende dag al in huis én werd met de fiets geleverd: top!

Mm 16-01-2021

We zijn uiterst tevreden over coolblue. De producten zijn van uitstekende kwaliteit. De service is Prima. De informatie eerlijk en juist.

Marc 16-01-2021

'S namiddags besteld en de dag erop geleverd, netjes op tijd en in goede conditie, op een veilige manier afgehandeld !
Bovendien ben ik heel tevreden met mijn friteuse en mijn AEG diepvriezer !
Perfecte keuze voor een aangename prijs.

Zohra 16-01-2021

Super snelle levering!
Alles wat er bij de omschrijving stond klopt.
Je kan het heel makkelijk installeren en direct gebruiken!

JULIEN 15-01-2021

Al bijna 10 jaar klant, van elke aankoop zeer tevreden, de bestelwebsite en de wijze van verzending, toppie!!!.
In al die tijd maar eenmaal iets moeten terugzenden, is zonder probleem met de glimlach vervangen.
Dank U Coolblue.

An 15-01-2021

Ben altijd heel tevreden van de diensten van Coolblue. Voor de corona bieden ze u een tas koffie of iets anders. Zo attent. Nu begrijp ik dat dit moeilijk ligt. Maar je krijgt een warm onthaal bij het binnen komen. Je wacht maar paar minuten en iemand komt je helpen. Zo sympathieke mensen top winkel gewoon! En ook goedkoop! Een aanrader gewoon. Jullie gaan me nog veel zien. Veel succes aan jullie allen.

Jozef 15-01-2021

Bestelling geplaatst en betaald op 9 januari. Nummer 50240016. Levering door bpost zou zijn op maandag 11 januari. Niets ontvangen....
Tot op vandaag (15 januari ) geen bericht van datum van levering...

Syrhane Touil 15-01-2021

Snel, betrouwbaar en voorraad en vriendelijk ontvangst...winkel is groot en heeft een ruime keuze.

Johan 15-01-2021

Zeer vriendelijk, to the point, verwelkomend en professioneel. Een absolute aanrader, ook voor advies.

Olivier 14-01-2021

Enorm snelle levering gecombineerd met een uitstekende dienst na verkoop die mijlenver boven de concurrentie uitsteekt. Ik bestel al mijn benodigdheden bij Coolblue en nog nooit heb ik een nare ervaring gehad.