Deze score is berekend op basis van 2218 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mirjam 29-08-2019

Correcte en vlotte service..de bestelling werd zelfs geleverd in milieuvriendelijke verpakking.

edwin 29-08-2019

erg vriendelijke medewerkers en goede servicehet aanbod van wat de winkel xxl in tilburg valt vooralsnog een beetje tegen.

Jose 29-08-2019

Gekozen voor de shop ivm keuze schoonouders welke geen internet hebben. Duidelijkheid van de medewerker die transparant was met de vragen en de antwoorden.
Ivm de warmte werd er tot 2x toe drinken aangeboden.
Ook de chauffeur was erg correct en behulpzaam zeker naar mijn schoonouder toe,
Achteraf jammer dat ze product niet uitpakten en het verpakking materiaal niet meenamen.

B 29-08-2019

Coolbleu kan levertijd niet waarmaken, na een klacht te hebben ingediend met duidelijke onderbouwing laat men zich helaas een onwaarheid vertellen door Bpost, vervolgens is voor Coolbleu blijkbaar de zaak afgehandeld en neemt men deze onwaarheid gewoon over.

Aletta Renken 29-08-2019

De website van Coolblue biedt een ruim assortiment en door allerlei keuzemogelijkheden krijg je goed advies over het te kiezen product. De service en levering is goed en snel, evenals de transparante communicatie.

Ivar 29-08-2019

Word goed op de hoogte gehouden van de bestelling,
Mooie overzichtelijke website.
Lief personeel in de winkels + Het bestelde product is super verpakt .
Ga zo door CoolBlue!

Aad 29-08-2019

Assortiment, vriendelijk personeel, bezorgmogelijkheden, prijsstelling, informatieverstrekking etc.
Hoe ik dit alles zou kunnen onderbouwen? Dat kan ik alleen maar met het advies: probeer het zelf.

Andre 29-08-2019

zeer slecht bedrijf
koop een koelkast wasmachine vriezer
koelkast is binnen een jaar kapot die vriest in plaats van koelen
word van kasje naar de muur gestuurd.
word het verhopen nee word niks aan gedaan.
beter is het om er niks te bestellen en zeker hope dat er niks kapot gaat dan ben je zuur
verholpen word het niet een koelkast van net een jaar oud kan zo naar de stort
en een nieuwe kopen. elders niet meer bij cool bleu mooie reclame het is gewoon lokaas al is het wat mee word er niks gedaan.
dag koelkast met 5 jaar garantie
lijkt een mooie zaak maar niets is minder waar

Karen 29-08-2019

Ik kies heel bewust voor Coolblue vanwege de snelheid de manier van communiceren en de geweldige service.

Wouter S, 29-08-2019

Coolblue is voor mij de ideale winkel combi. Orienteren op hun website Coolblue.nl, Overzichtelijk, veel informatie, vergelijkmogelijkheid met andere producten. Helpdesk bereikbaar als je het even niet zeker weet. Daarna de keuze tussen zelf halen in de winkel op en moment dat het jouw uitkomt of online shoppen en overgeleverd zijn aan de bezorgdienst en hun vage afspraken. Ik doet het zelf wel ophalen :) Dus Coolbue, alles voor een glimlach? Missie geslaagd!

Ingrid 29-08-2019

Coolblue heeft een zeer gebruikersvriendelijke site. Er is een veelheid aan producten. Veel van de producten zijn goedkoper dan bij andere webshops. De levering is snel en efficiënt.

Marli 29-08-2019

Onze koelkast was kapot. Zondagavond besteld, maandagmiddag nieuwe koelkast in huis!

Poelie 28-08-2019

Voordat ik naar Coolblue ging heb ik eerst mijn huiswerk gemaakt .. deze winkel staat ook als nummet 1 bovenaan bij de testen voor de beste online winkel in de consementengids.
Ook veel vrienden bevelen deze winkel aan.
Mijn tv is netjes op tijd bezorgt door zeer vriendelijke behulpzame bezorgers .

Yvonne 28-08-2019

Netjes en op tijd bezorgd. Duidelijke communicatie, makkelijk betaalsysteem. In één woord super!

Roel Vos 28-08-2019

Top winkel/webshop, ze hebben bijna alles in het assortiment. Goede service en goede prijzen. Kortom geweldig

Enrico 28-08-2019

Snel , goed productaanbod , makkelijke betaling, makkelijk retourneren , goede duidelijke website, goede klantenservice , echt een geen gelul winkel!!

Gulcan 28-08-2019

Coolbleu heeft een overzichtelijke webshop site. Je hebt een ruime keuze en meestal liggen de prijzen lager dan andere webshops. Bij de meeste producten hebben ze ook een persoonlijke video uitleg over desbetreffende product waardoor je meer inzicht krijgt in de grootte, vorm en produktgebruik, wat ik erg prettig vind. Natuurlijk een snelle levering en dit zegt iets over hun vertrouwelijkheid, ze komen hun afspraken na. Wanneer ze toch iets verlaat zijn krijg je heel netjes een bericht.

Ronald 28-08-2019

Top zowel product als service en levering. 22.00 besteld de volgende dag ‘s-avond’s gratis geleverd en dat voor een product van €17,99 !!!

Bert Kromhout 28-08-2019

In mei 2018 een Samsung tv gekocht voor 1699 euro. Nu is de afstandsbediening kapot, dus Coolblue gebeld. De oplossing die wordt gegeven is dat ik de afstandsbediening moet opsturen ter reparatie. Op de vraag of ik dan een bepaalde tijd geen tv kan kijken wordt gezegd dat ik dan een universele afstandsbediening via coolblue kan kopen. Dus ik moet om tv te kijken een universele afstandsbediening kopen. Een andere oplossing is niet aangeboden. Ik ben hier zeer ontevreden over. Ik heb in 2 jaar tijd voor duizenden euro's bij coolblue gekocht. Dit is de laatste keer dat ik daar gekocht heb, en ik zal ook tegen iedereen zeggen dat ze daar niet meer moeten kopen. Coolblue alles voor een glimlach, maar niet meer op mijn gezicht.

Dorine 28-08-2019

Ik was erg tevreden over de manier van leveren van Coolblue. De nacht van te voren heb ik een tijdvak van 1 uur ontvangen waarbinnen ze zouden leveren en ze waren keurig op tijd. Daarnaast werd mijn wasmachine zonder klagen op zolder gezet (ondanks uitdagend trappetje) en de oude keurig afgevoerd. Dit alles heel erg snel. Echt top service.

Jerry 28-08-2019

Hele klantvriendelijke shop. Komt altijd beloftes na en is super betrouwbaar. Hier kunnen vele winkels een voorbeeld aan nemen.

patrick 28-08-2019

zoals beloofd de volgende dag geleverd ,alleen jammer dat de afgesproken tijd bij lange na niet gehaald is.

Rico 28-08-2019

Prima prijs, levering supersnel. Duidelijkheid in alles. Waarom ergens anders shoppen?

Jolanda 28-08-2019

Artikel is snel te vinden, duidelijke uitleg over de mogelijkheden van het apparaat, snelle en goede levering

Machtelt Smit 28-08-2019

Wij hebben een vaatwasser gekocht. Er stonden te veel modellen en types op de site en ondanks de filters kwamen we er niet goed uit. De klantenservice gebeld en die meneer heeft ons heel erg goed geadviseerd. Binnen 1 dag werd de vaatwasser geleverd en geïnstalleerd. Super service!

Ton Rutgers 27-08-2019

27-08-2019
Afgelopen zondagmiddag mijn derde tv in een maand besteld. maar kennelijk is dat de goden verzoeken. De eerste 2 bestellingen gingen vlekkeloos, de tweede tv moest geruild worden naar een kleiner exemplaar omdat deze te groot bleek voor de ruimte waar deze moest komen.
Zondag dus een derde nieuwe besteld en omdat er nog een bedrag te verrekenen stond moest ik een bedrag bijbetalen, dat heb ik direct gedaan, zelfs voordat ik de daarvoor bestemde link kon gebruiken had ik het bedrag al overgemaakt. Met de verkoper sprak ik af dat ik het bedrag direct zou overmaken en hij zou zorgen dat de tv op maandagochtend geleverd zou worden.
Inmiddels 6 telefoontjes (erg lang wachten) obligate tekst die al heel lang loopt 'het duurt momenteel langer dan u van ons gewend bent'. Elke keer een uiterst vriendelijke dame of heer aan de telefoon, die kan 'zien' wat er is gebeurt. Maar wezenlijk word er niets opgelost. Op de site zie ik nog steeds dat ik een bedrag moet bijbetalen. Bij alle telefoontjes krijg ik steeds te horen nog één dagje af te wachten omdat de betaling 'nog verwerkt' dient te worden. Ik heb niet per postduif betaald, maar gewoon per ING bank. Volgens mij zijn betalingen binnen Nederland tegenwoordig praktisch op hetzelfde moment van overmaken bij de ontvanger. Hoe dan ook de ergernis is nu groot. Ik kan annuleren, maar dan weet je helemaal niet meer in welk moeras je terecht komt. Als ontvangen al zo'n probleem is, lijkt me dat terugbetalen helemaal een moeilijk traject word.
Rest mij, (overgeleverd) verder af te wachten met een zeer vervelend gevoel.
Dus vooralsnog erg ontevreden.

Joiz 27-08-2019

Zeer prettig om hier te bestellen. Persoonlijk kies ik altijd Coolblue als ze het desbetreffende artikel hebben. Goede service, levering altijd op tijd en zeer vriendelijke mensen bij telefonisch contact ze nemen hier tenminste de tijd voor je.

Danny34 27-08-2019

Koop al veel vaker hier producten en ben er altijd heel tevreden over. Je kan makkelijk zien wat er op voorraad is, wat de alternatieven zijn en je kan producten vergelijken. Je bestelproces is heel makkelijk te volgen via je eigen account. Hier kan je ook makkelijk zien wat je in de jaren gekocht hebt. En natuurlijk de snelle levering van de producten. je kan tot 1 minuut voor 12 nog bestellen. Dat hebben niet alle winkels met ook nog een goede service erbij. Als je vragen hebt over een product wordt je er ook goed mee geholpen

K.M 27-08-2019

Mooie overzichtelijke site. Supersnelle levering na betaling met meerdere cadeaubonnen die gemakkelijk in te leveren waren. Levering op zondag binnen 24 uur zoals beloofd.

trees 27-08-2019

goede service klantvriendelijk duidelijk overzichtelijk bestel betaal en verzendproces . Prijs kwaliteit verhouding is oke .

Norkievh 27-08-2019

De service van coolblue spreekt mij altijd erg aan om mijn producten bij deze winkel te kopen. In de winkel beheerst het personeel veel kennis over de producten en ze hebben individuele aandacht voor de wens van de klant. Bijvoorbeeld klein detail wat ik leuk vind, op de papieren tassen van coolblue staat dat je er een huisje van kunt vouwen maar dat je dat ook niet kunt doen en het je weer 5 minuten scheelt, geestig. Ik vind de functie van vergelijken op de website ook altijd ontzettend fijn omdat je dit echt helpt een duidelijk overzicht te geven van de diverse producten. Ik kom graag bij deze winkel en verkies deze ook zeker boven bijvoorbeeld de mediamarkt, de service bij deze winkel is vele malen beter. Ga zo door coolblue!

Bos 27-08-2019

Enkele maanden geleden een Kärcher hogedrukreiniger besteld. 2e keer gebruik. Defect. Kan gebeuren. Maar toen begon de ellende. Eerst om de defecte machine retour te krijgen ( je moet zelf maar even een verpakking van die omvang regelen). Vervolgens zijn ze de klacht kwijt ( terwijl de aan/ uit knop niet werkt). Redelijk cruciaal toch. Uiteindelijk ruim 5 weken verder en nog geen oplossing. Vandaag gebeld en na aandringen toezegging dat indien het 3-9 niet opgelost is, we een nieuwe ontvangen. We zijn dan 6 weken verder en de zomer voorbij. Kortom Coolblue, leuke reklame, maar ik koop hier geen serieuze artikelen. Hier zijn ze ( nog) niet klaar voor.

Freek 27-08-2019

Verjaardagscadeau zo besteld dat deze een dag voor de verjaardag binnen zou zijn. De bezorging vond echter een dag later plaats dan toegezegd. Dus niks: vandaag besteld morgen in huis. Vandaag besteld, overmorgen in huis. Houd het cijfer toch op een 5 ivm met eerdere betere ervaringen.

Andy 27-08-2019

Heb meerdere aankopen gedaan bij deze winkel.

De medewerkers nemen de tijd om je voor te lichten.
Ik heb de service van de winkel ervaren ivm foutief gekocht product en kan zeggen dat deze service bijzonder goed is (zeker vergeleken met de concurrenten)

Jan van de Riet 27-08-2019

altijd goede service en retouren indien je niet tevreden bent met het product. duidelijke vergelijken en uitleg van de producten en indien je meer info wil kun je live chatten.
heb diverse malen hier electronica gekocht en ben zeer tevreden

Sylvia en Jan, Den Haag 27-08-2019

Modern top bedrijf met een traditionele klantbeleving. Vanaf de (telefonische) reservering tot en met het binnenkomen, persoonlijk welkom geheten, en de afhandeling alles super geregeld. Jullie hebben er een vaste klant bij! Ga zo door, met jullie gastheer, -dame schap!

jan van sorge 27-08-2019

de bestelling werd keurig op tijd afgeleverd en vervolgens werd de tv aangesloten en uitgelegd door de monteur

Denise 26-08-2019

Ik ben superblij met Coolblue, voor mij is er voor het aankopen van grotere producten gewoon geen betere winkel dan Coolblue.
Mijn vaders wasmachine was kapot via de site van coolblue een andere besteld de levering zou de volgende dag plaats vinden. Hoewel ik niet apart betaald had voor het aansluiten van mijn vaders nieuwe wasmachine op een trekschakelaar, hebben de bezorgers dit wel gedaan. Dit verdient voor mij zeker een dikke duim, top service.
Coolblue is echt mijn winkel zeker voor aankoop van de grote producten.

Vera 26-08-2019

Ik kwam naar Coolblue om een Bluetooth koptelefoon te kopen en ben erg blij met het advies dat ik heb gekregen! Ik ben heel tevreden met mijn aankoop, en de medewerkers waren erg vriendelijk en lekker spontaan.

Guusje 26-08-2019

Alles op tijd en uitstekende service. Zeer klantvriendelijk. Garantie perfecte garantieregeling

Henk Aarts 26-08-2019

mooie en duidelijke website geen addertjes onder het gras zeer snelle levering scherpe prijs
echt een aanrader

Baukje 26-08-2019

Ze doen wat ze beloven. Uitleg is helder en beknopt. Precies wat je moet weten.

peedie 26-08-2019

Duidelijke site, snelle bezorging datum en tijdstip naar eigen keuze. Vriendelijke bezorgers en vooraf regelmatige actuele informatie over de bezorging. Netjes afgeleverd. Jammer dat de tv niet aan een gipsen muur werd opgehangen. Maar met de bijbestelde steun als nog zelf geregeld.

Sander 26-08-2019

Al jarenlang koop ik zowel zakelijk als privé bij Coolblue, waarbij ik altijd zeer tevreden was over hun diensten en service. Recentelijk kocht ik bij hen een muurbeugel om mijn TV op te hangen, die door Coolblue zelf werd aangeraden voor mijn type TV. Toen ik deze wilde installeren werd echter duidelijk dat de beugel de boxen van het apparaat bedekt. Ik heb met Coolblue gebeld omdat ik deze beugel wilde terugsturen (alles zat nog netjes in de originele verpakking) en een nieuwe bij ze wilde kopen; dit kon echter niet omdat het buiten de 30 dagen omruilgarantie viel. Ik kan dit tot op zekere hoogte begrijpen, maar er werd niet oplossingsgericht meegedacht, en het feit dat deze beugel werd aangeraden voor mijn TV terwijl hij het geluid volledig zou blokkeren, werd door de betreffende medewerker ook totaal niet als probleem gezien.
Jammer genoeg is het flexibele Coolblue ook een stugge bureaucratische mega webshop geworden.

Roosmarie 25-08-2019

Veel keuze, lagere prijzen dan in andere webshops ( voor het product dat wij wilden), levertijd snel en precies op tijd. Goede communicatie en heel belangrijk: nette vriendelijke bezorgers die alles keurig aansloten en hebben getest voordat ze weggingen.

Mdm 25-08-2019

Snelle en super vriendelijke levering + product aan een correcte prijs. Heb al meerdere keren besteld op Coolblue en iedere bestelling is altijd goed geleverd geweest met de glimlach

Wing Yan 25-08-2019

Is het normaal dat de CoolBlue bezorgers eerst je stelling gaan uitgepakken voordat je het in huis hebt? Vandaag 25 Augustus om 14:14 kwamen ze beneden bij de flat aan. Daar hebben ze ook zonder te vragen alles uitgepakt. Ze hebben vervolgens de LG koelkast zonder bescherming 12 verdiepingen (wel lift overigens) met een kar vervoerd. Buiten mijn voordeur moesten ze wel neerzetten, slepen, en tillen dus nu heb ik allerlei kleine krasjes aan de onderkant + zijkant van mijn nieuwe koelkast. Ook hadden ze de koelkast per ongeluk tegen de bovenkant van onze keukendeur gestoten. Daar zit nu ook een deukje in. Als de doos/verpakking er nog omheen zat, was dit niet gebeurd... Ik heb getekend voor ontvangst omdat ik verder hieraan ook niks kan doen... Verder wel aardige mannen, die bezorgers! Dit is de eerste keer dat ik ooit bij CoolBlue heb besteld, en ben eerlijk gezegd wel een beetje teleurgesteld. Ik moet nu 4 uurtjes wachten voordat ik onze nieuwe LG koelkast kan gebruiken: hopelijk doet ie het! Fingers crossed!

Marjan 25-08-2019

Ik ben eigenlijk niet van de internet-aankopen, maarjeetje bij Coolblue is t wel echt heel fijn en makkelijk! Koelkastje en convectorkacheltje netjes op tijd bezorgd, appje een half uur van te voren, en de oude koelkast mocht mee!

Sylvain De Roeck 25-08-2019

De zekerheid van de garantie, toch zeer belangrijk bij internet aankopen, de aangeboden producten, de goede beschrijving en foto’s van de producten, de zekerheid van de snelle levering en opvolging van de aankoop. Coolbleu is niet altijd de goedkoopste maar servies kost ook inzet en geld.

Iris 24-08-2019

Coolblue is een fijne winkel met hoge klantvriendelijkheid en toffe service. Ik ben nog nooit ontevreden weggegaan.