Deze score is berekend op basis van 1415 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Marieke 25-09-2019

Coolbleu heeft een ruime keuze, goede kwaliteit en een snelle levering. De site is heel overzichtelijk.

Carin 24-09-2019

Groot assortiment, alle informatie over een product te vinden. Snelle levering, erg vriendelijke bezorgers.

A. 24-09-2019

Goede overzichtelijke site met goede informatie. Hele goede prijs. Snelle bezorging

Silvia 24-09-2019

Veel keus, snelle vriendelijke levering en duidelijke uitleg. Oude (kapotte) apparatuur nemen ze gratis mee.

Chris 24-09-2019

Heb voor COOLBLUE gekozen omdat ze qua prijs zeer scherp zaten in vergelijking met andere aanbieders. Ook bieden ze voldoende keuze, en is de dienstverlening prima. Tevens werd het product de dag erna reeds kosteloos geleverd! Top shop en service - dat is mijn mening!

dhr. h. vd Berg 24-09-2019

heel vriendelijk personeel, misschien, maar dat is persoonlijk, zelfs wel een beetje te amicaal.
wat ik heel slecht vind is, dat ik zelfs geen tegoedbon krijg als ik iets koop voor 249 Euro en dit afreken met een kadobon van 300 Euro en zodoende dus 50 Euro aan cool bleu schenk.
Wel goedkope winst voor Cool Bleu.

Diana 24-09-2019

Goede website met veel keuze en artikelinformatie. Voor zover ik kon zien niet duur, en echt supersnelle levering. Om 23.00 uur besteld en om half 8 's ochtends al geleverd.

Marc A 24-09-2019

De goede prijs/ kwaliteit verhouding. Een uitstekend gedetailleerd website en zeer klantvriendelijk.

Remon 24-09-2019

Een tv besteld op zondag die de volgende dag geleverd zou moeten worden. Die volgende ochtend kreeg ik om half 8 's ochtends het berichtje dat de bezorger mij heeft gemist. Er was echter niemand langs geweest dus had ik meteen gebeld waar ik te horen kreeg dat de bezorger mijn bestelling kwijt was. Apart dat ik dus een mailtje kreeg alsof het mijn schuld was dat ik niet open deed. Maar goed, ik werd gecompenseerd met een 10 euro tegoed bon (die ik zeer waarschijnlijk toch niet ga gebruiken, maar het is iets). Er werd mij verteld dat ik het de volgende dag zou ontvangen. Die volgende ochtend had ik geen mail ontvangen met een tijdvak, dus ik belde maar weer. Toen kreeg ik te horen dat mijn bestelling verwijderd was, helemaal mooi dus! Het enige lichtpuntje was dat die nu 50 euro toevallig goedkoper was geworden, maar moet nu eerst wachten tot mijn geld terug gestort is om vervolgens weer te betalen (minus de 50 euro) waardoor de 'waarschijnlijk' er donderdag of vrijdag pas is. De winkel krijgt van mij een 1, de overige 2 punten krijgen ze voor de vriendelijke klantenservice, daar was niks op aan te merken. Niet aan te raden dus!

Liesbeth 24-09-2019

Meest onderscheidende aspect van Coolblue vind ik de supersnelle en gratis levering. Wij wonen buitenaf waardoor veel bezorgdiensten ons vaak niet vinden. Dat is met bezorging in opdracht van Coolblue nog nooit gebeurd.

E. Peters 24-09-2019

Overzichtelijke site.
Duidelijk bestel en betaal proces.
Je wordt goed geïnformeerd over de status van je bestelling.
Je bestelling wordt netjes geleverd.

J 23-09-2019

Zeer goede webwinkel met ook nog filialen. Heel klantvriendelijk en goed advies over aangeboden producten. Ook bij klachten over de aangeschafte artikelen word niet moeilijk gedaan over het retour zenden. Niet altijd de goedkoopste, maar nooit de duurste. Daarnaast krijg je waar je voor betaald, echte service en goede producten.

René 23-09-2019

Nette duidelijke website, met voldoende keuze aan producten. Ook is er duidelijke informatie over de producten beschikbaar, en indien gewenst een advies. Snelle service en levering en dat alles voor een goede markt prijs.

Roberto 23-09-2019

Zeer tevreden snelle service en vlotte betaling en alles wordt vakkundig aangesloten heb mijn wi kel gevonden

Veerle 23-09-2019

Makkelijke website, vlotte service en goede bezorgservice
Extra informatie over de apparatuur

Jan Zwager 23-09-2019

Enorm assortiment, concurrerende prijzen en de levering is snel, zelfs op zondag! Er zit geen winkel bij ons in de buurt dus daar kan ik niets over zeggen. Maar als webshop uitstekend.

Maurice 23-09-2019

Coolblue blinkt uit in alles wat ik persoonlijk belangrijk vind.
De website is duidelijk en overzichtelijk, alle gegevens en specificaties zijn per product aanwezig.
Verder is de prijs altijd superscherp, de levering en snel en netjes, de service verdient een dikke pluim.

Al met al, ik ben meer dan tevreden over Coolblue en al meerdere jaren klant.

Nienke 22-09-2019

Mijn eerste ervaring met Coolblue was een zeer goede! In de winkel ben ik vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Het vriendelijke personeel is uniek, dit vind je niet in veel winkels meer. De medewerker nam de tijd om mij te helpen bij het zoeken naar verschillende producten. Er werd geen verkoper-toneelstuk opgevoerd waardoor het gesprek soepel verliep en mij geen (dure) dingen worden ‘aangesmeerd’.

Samenvattend: ik kom zeker terug!

Adrie bijdevier 22-09-2019

Ik vind het een geweldige site .veel keus en goede service en idd heel vriendelijke mensen die komen bezorgien

Bva 22-09-2019

Zeer goede service, klanten service staat je netjes te woord en er zijn nooit problemen

sly 22-09-2019

Snelle levering. Makkelijke afhandeling. Eigenlijk alles wat je onder automatisch verstaat.

Ben 21-09-2019

Een week geleden via de site van Coolblue een setje van drie koppelbare rookmelders aangeschaft: Alecto SA-33. Levering prompt de volgende dag en stipt op tijd. Helaas bleek na montage één van de drie melders niet gekoppeld te kunnen worden. Is natuurlijk vervelend, maar kan gebeuren. Contact gezocht met de klantenservice voor een oplossing. Zij stelden voor het setje om te ruilen in de winkel. Lag meteen de volgende dag al klaar. Kopje koffie, meneer? Hoefde nauwelijks te wachten. Kijk, die snappen het! Nieuwe setje meteen geinstalleerd en dat werkte wel naar behoren. Dikke pluim voor de service van Coolblue.

Ton 21-09-2019

Waarom een 10
Kopen is makkelijk.
Maar is een probleem dan komt de ware aard voor de dag.
Mijn ervaring met Coolblue helpdesk is zeer positief.
Netjes en goed geholpen.
En eerst naar een oplossing gezocht.
Samen op internet gekeken.
En ze heeft een link gestuurd.
En .
Geholpen hij doet wat hij voor bedoeld is.
En als het nog niet werkt kon ik alsnog het apparaat retour zenden en geld terug krijgen.
Een 10
Verzending 10
Van mij al met al.
Een 10

Redgy 21-09-2019

groot aanbod, eenvoudig te bestellen en supersnelle levering! Zéér tevreden Top!!

Wilma 21-09-2019

Ruim assortiment, snelle levering, prijs/kwaliteitverhouding is goed, duidelijke afspraak over levering (kwartier voor aankomst wordt er even gebeld). De inbouwkoelkast is tegen vergoeding vakkundig geplaatst door zeer correcte monteurs. Volgende keer kiezen we weer voor Coolblue!

Betty Sluman 21-09-2019

Hele goede service, snelle aflevering, ook bij retour producten goeie service, snel geld terug. Ik ga hier zeker weer bestellen als ik iets nodig ben.

20-09- 2019 20-09-2019

goede service, klant gericht en altijd klant gericht. nemen de tijd voor je

Nab JF 20-09-2019

savonds een Inventum inductiekookplaat besteld ,de volgende morgen om 11 uur smorgens al bezorgd . in de loop van de middag al voor de eerste keer gekookt op de Inventum kookplaat .Zowel de Inventum kookplaat als de bezorging prima inorde

Riny 20-09-2019

Fijne manier om online bestellingen te plaatsen.
Ik ben heel bij met het product maar natuurlijk ook de snelle levering en het gemak van de website. Ik ben nog nooit teleurgesteld door deze coolblue winkel.

Huub 20-09-2019

Uitstekende service met uiterst redelijke voorwaarden + uitmuntende bezorging zonder gezeur over een trap meer of minder.

Humphrey 20-09-2019

Ik heb al diverse producten via Coolblue gekocht. Ditmaal ging het om een accuboormachine van DeWalt. Prachtig product! Veel onderzoek vooraf gedaan en bij deze uitgekomen. Tot nu toe heel tevreden. Ook de andere producten die ik heb besteld, zijn goed. Levertijd, communicatie en service zijn ronduit prima!

Dirk 20-09-2019

Installatie van de koelkast is voor de 2° keer zonder boe of ba niet doorgegaan zonder iets te laten weten. Geen enkele communicatie naar de klant toe.
Klantendienst kan enkel zijn excuses aanbieden en een nieuwe afspraak inplannen.
Dit strookt niet met de beloftes die in de reclame gedaan worden. Dit lijken me eerder slogans dan een engagement.

Jaco 19-09-2019

Deze winkel is duidelijk in zijn afspraken en komen ze ook na,ook bij problemen worden deze
naar volle tevredenheid opgelost

Jacqueline 19-09-2019

Ik surf vaak direct naar Coolbleu toe als ik iets nodig heb.
Duidelijke en overzichtelijke website, vele recensies van klanten die mij dan doen besluiten het product te kopen ja of nee.
Prijzen zijn zo goed als gelijk aan andere websites, aankoop volgende dag in huis dus geef mij maar CoolBleu

Ingrid 19-09-2019

Ruime keuze, zeer snelle levering en goede informatie. Top product, bevalt erg goed.

Tanja 19-09-2019

Fijne en betrouwbare webwinkel. Daarnaast een snelle levering en tijdens en na mijn bestelling heel veel humor gespot. Daar hou ik wel van!
Ik heb hier mijn toestel gevonden voor een hele scherpe prijs en daarnaast nog gebruik kunnen maken van een actie via Samsung zelf.

Jimmy 19-09-2019

Het aanbod is zeer ruim, scherpe prijzen, snelle verzending (vandaag besteld voor 23 59 is morgen in huis) en uitstekende service

Jet 19-09-2019

Ik ben heel tevreden over Coolblue, veel aanbod, goede prijs/kwaliteit, vlotte levering en (vaak) gratis verzending

EvdH 18-09-2019

Op zoek naar een grote vrieskast, kon ik het aanbod gemakkelijk filteren en vergelijken. De bezorgers waren supervriendelijke en correct, en ze informeerden mij goed. Na het plaatsen van de vrieskast namen ze alle verpakkingsrommel mee. Fijn.

Robert 18-09-2019

Duidelijke website maakt het makkelijk om snel een juiste keuze te maken.
De reviews zijn bij mij doorslaggevend voor de aanschaf.
Het bestellen is bij Coolblue simpel en er word supersnel geleverd!

Aviwa 18-09-2019

Nog nooit problemen met Coolblue gehad. Snelle levering, goede producten en top klantenservice

Marc 18-09-2019

Goed overzicht in de verschillende producten. Makkelijk om af te rekenen. En vooral, snelle levering. Zelfs te snel. Pakje ontvangen op zondag. Had rekening gehouden met maandag of dinsdag. Van mij hoeven jullie niet te werken op zondag, en kan de pakjesman ook eens een terrasje doen. 😊 Het leven is al druk genoeg.

Sjaak 17-09-2019

Typisch gevalletje van veel marketing maar als het er op aan komt niet de service leveren die je zou verwachten. Laptop van EUR 1000 na 2 jaar en 2 dagen kapot en guess what? Pech gehad. Kansloos.

Sven Golz 17-09-2019 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice

Ik had een aantal vragen over producten dat ik wilde kopen. Ik kreeg duidelijk en snel antwoord terug. Erg fijn!

Patty de Boer 17-09-2019

Beamers zijn niet meer zo 1,2,3 in een winkel te koop. Helaas. Want ik wil ze zien en eigenlijk ook werkend zien. Echter, in de winkel van Coolblue in Amsterdam-Zuid werden mij zulke goede vragen gesteld en mij de garantie gegeven dat het wel goed zou komen dat ik op advies van de medewerkers mijn keuze kon maken. De beamer kwam eerder dan verwacht en daardoor had ik extra tijd om ermee om te leren gaan en te customizen.

Cornelis 17-09-2019

Groot assortiment, prima toelichting op alle producten, keuzehulp, duidelijke bestelprocedure inclusief voortgangsinformatie, snelle levering, en prima service.

Melanie 16-09-2019

Coolblue bood een Macbook Air 2018 (128gb) aan voor €999. Wat een topdeal! De bestelling ging vlot en de pc was al de volgende ochtend rond 9u30 geleverd in een veilige doos met bescherming. Zeer tevreden!

Barbara 16-09-2019

Via website aankoop gedaan + installatie. Zeer vriendelijke (en gezellige) medewerkers die prima werk hebben afgeleverd. De aankondiging was ook zeer perfect. Heel blij dat ik precies op de hoogte was wanneer ze kwamen. En ondertussen hebben de medewerkers die de apparatuur kwamen afleveren en installeren me ook nog informatie over andere zaken van Coolblue.
Ben uiterst tevreden!. De volgend apparatuur bestel ik weer via Coolblue!

Mieke 16-09-2019

Alle contact die ik ooit gehad heb met Coolblue was betrokken , persoonlijk en zeer informatief. Daardoor is het voor mij een enorme winkel met ruime keus en info,maar met een oersoonlijk tintje, vind ik fijn😊

Jeanne van de Geest 16-09-2019

Snelle levering, track en trace, geen gedoe, prima what you see is what you get