Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Babette Soffer 30-07-2019

Ter info bericht aan Coolblue.

Service van Servilux zelf is fantastisch!!!!

Wat een tegenvaller/slechte klantenservice.

Februari 2018 heb ik via jullie een wasdroogcombinatie van Samsung Nederland gekocht. Zoals altijd snelle levering en goede service. So far, so good.

Mei dit jaar begonnen al de eerste gebreken op te treden. Via de website heb ik hier melding van gemaakt. Gewoon volgens de procedure.

Ik werd vervolgens verzocht om hierover contact op te nemen met Samsung Nederland zelf. Die hebben hiervoor weer een extern bedrijf Servilux. Afspraak met hen gemaakt en monteur gekomen.

De monteur heeft zo ongeveer het hele apparaat uit elkaar gehaald en zei het gefixed te hebben.

Vlak daarbij begon het volgende gebrek. Meteen weer gebeld. Ik moest het even aankijken. Gedaan. Gebrek werd erger dus toch weer een afspraak gemaakt. Monteur gekomen. Heeft ook naar een en ander gekeken en ongeveer een halve nieuwe wasmachine besteld. Ik moest dan de week erna weer een nieuwe afspraak maken om deze nieuwe onderdelen te laten plaatsen.

De monteur was nog niet weg of het volgende gebrek diende zich aan. Natuurlijk meteen weer contact opgenomen met Servilux. Echter deze keer meldde ik dat ik geen genoegen meer neem met herstel. Ik vind dat een nieuwe machine op zijn plaats is. Zoveel gebreken in zo een korte tijd. Voor zo een duur en relatief nieuw product.

Servilux verwees mij terug naar jullie, coolblue. Ik heb bij jullie het product gekocht dus voor een nieuwe machine moet ik bij jullie zijn.

Meteen naar jullie klantenservice gebeld. Na 20 minuten in de wacht kreeg ik een medewerker aan de telefoon. Aan deze persoon heb ik ongeveer 5 x het hele verhaal moeten melden voordat hij het überhaupt begreep. Toen wist hij mij te vertellen dat hij mij niet kon helpen aan een nieuwe machine omdat de reparaties niet via hen, maar via Servilux zijn gegaan. Normaal gesproken zou je een nieuwe machine krijgen als hij zo vaak defect is in korte tijd. Maar in dit geval kon hij mij niet helpen.

Dit is toch niet te geloven. Over van het kastje naar de muur gesproken. Service noemen ze dat.

Hoe je het verhaal ook went of keert, de machine is bij jullie gekocht. En heeft binnen de 2 jaar (net een jaar) diverse problemen. Ik zou toch verwachten dat ik daarom zonder probleem een nieuwe machine zou krijgen.

Het zou verder aan jullie moeten zijn om contact op te nemen met Samsung en Servilux om kort te sluiten wat voor reparaties hebben plaatsgevonden etc.

Ik neem echt geen genoegen met weer een reparatie. Ik hoop daarom dat jullie zelf met een oplossing komen voor een nieuwe machine. En of dit nou via Samsung, Servilux of coolblue zelf geregeld wordt zou niet mijn probleem moeten zijn. Is al erg genoeg dat ik hier zoveel tijd in moet steken en steeds zonder wasmachine zit.

Ik ben in verwachting en hoop toch echt dat de oplossing snel komt zodat ik op een normale manier kan wassen en voorbereiden tot de komst van mijn baby. Nu maakt de machine zoveel lawaai dat ik met een baby niet eens kan wassen.

Beste Babette,

Dank je wel voor je review en fijn dat je ons meeneemt in het conflict met de reparateur. Wij zijn benieuwd of je ondertussen ook een officiële klacht bij Coolblue hebt ingediend.

Helaas verteld jouw review geen contact gegevens om het meteen op te pakken.

Babett 31-07-2019

Beste Coolblue

Ik heb met niemand een conflict en zeker niet met de reperateur.
Ik ben ontevreden over jullie service.
Ik verwacht van jullie een nieuwe machine. Ik heb deze bij jullie gekocht.
U kunt contact opnemen met mij : 0640691069

Toon 29-07-2019

Goed compleet productaanbod, goede, duidelijke website, makkelijk bestellen, snelle levering Goede, correcte informatie over het bestel- en leverproces.

Sylvia Hollanders 29-07-2019

De proffesioneler kennis . De directe vragen die bij ons past . Persoonlijke benadering : alle tijd voor ons : geen verkopers praatjes . Supertevreden over deze medewerkster !

Petra 29-07-2019

De webshop is duidelijk. De service is uitstekend. Je wordt goed op de hoogte gehouden hoe laat de monteurs er zijn. Al het verpakkingsmateriaal nemen ze mee. De montage gebeurt snel en deskundig. Ook krijg je goede uitleg en nemen ze de tijd voor je vragen.

Ronald Mijnhart 29-07-2019

Snelle levering, en leuke filmpjes met goede uitleg.
Trouwens goed strijkijzer.

Gino 29-07-2019

Bij mijn vorige aankopen en nu ook weer vriendelijk ontvangen, wachttijden zijn wat mij betreft ok!
De service, kennis van producten, en uitleg over product is prima! En wat ik belangrijk vind is dat je niet gepusht wordt om een product aan te kopen

raymond eyckmans 29-07-2019

zaterdaglevering bij bestelling de dag ervoor
desnachts krijgt men email de tijdspan binen welk uur er zal geleverd worden
mits bijbetaling kan tijdspan aanvragen
best te vermelde on top van de website
geleverd binnen gemailde tijdspan ,zeer vriendelijke,dienstvaardig personeel

Kathy 29-07-2019

Overzichtelijke website, goede prijs/kwaliteit en zeer snelle levering, hebben vaatwas naar het 2de verdiep gebracht en het oude meegenomen, nieuwe aangesloten. Verwittigen ook via sms en telefoon wanneer ze exact komen.

C. Mulder 29-07-2019

Wij raden Coolblue van harte aan en zijn onder de indruk van de snelle levering waarbij
het hele proces van bestellen en de bezorging door xxx en xxx en het afstellen op
ons een geweldig positieve indruk hebben achtergelaten.

Thea 29-07-2019

Heel tevredem over het aanbod, service en levering.
Om heel eerlijk te zijn eerst bij een grote keten besteld ( daar had ik een kadokaart voor), beloofde de volgende dag te leveren maar na 4 dagen nog niets.
Dus heel blij met coolblue

Greetje 29-07-2019

Er wordt altijd geleverd zoals afgesproken en in de winkel in Groningen werken mensen die duidelijk plezier hebben in hun werk en die weten waar ze over praten en anders een collega er bij halen, je de voor en nadelen van verschillende types vertellen zodat je met een goed gevoel de juiste keuze maakt.

Ria Pors 29-07-2019

Voor ik overging tot t kopen van een airfreyer heb ik heel veel aanbieders bekeken en vergeleken met Coolblue.nl
Ik heb daarna voor Coolblue gekozen omdat de informatie over de gewenste airfreyer t beste was bij Coolblue. En ook wel een fijn iets.....hij was bij Coolblue het voordeligst.

Rita 29-07-2019

prijs-kwaliteit TOP, een heel goede aankoop, (prima artikelen), heel vriendelijk personeel, ze kennen zeker hun job, een goede service, heel blij met de producten die ik tot nu toe gekocht heb, raad Coolblue zeker aan,

Marieke 29-07-2019

Prima service. Snelle levering. Uitstekende prijs. Onthouden dus voor een volgende keer!

Eric 28-07-2019

Gewoon top, goeie prijzen goeie uitleg en snel en leuke pakketjes !!
Net dat beetje extra je krijgt waardering voor je aankoop ! Ga zo door toppers echt Cool(blue)!!!!

Erik 28-07-2019

Ik heb gekozen voor Coolblue omdat ze beter gespecialiseerd zijn in elektronica dan ander websites. De productomschrijving was zeer gedetailleerd, een nette prijs/kwaliteitverhouding, ik werd per telefoon uitstekend op de hoogte gehouden van de details van de bestelling en de levering zelf was uitstekend verpakt en werd keurig op tijd bezorgd. Zeer tevreden!

Jankees 28-07-2019

Hoezo voor zondag 23.59 uur besteld, maandag gratis bezorgd. Eerst mogelijke bezorgmoment is niet maandag maar woensdag. Mooie lege huls

Beste Jankees,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en dat spijt ons. Het is drukker dan verwacht.

Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Jan 28-07-2019

Toegankelijke website met optimale productinformatie en gebruikersrecensies. Transparante procedure bij betaling en aflevering. Superieure klantenservice.

doris88 28-07-2019

De stofzuiger die ik wilde hebben was alleen bij Coolblue te verkrijgen.
De levering was snel, dat had niet gehoeven. Ik heb geen mogelijkheid gezien om dat aan te geven.
De aflevertijd werd niet gehaald door de bezorgdienst, maar dat was niet erg in dit geval.

Nino 28-07-2019

Goede eerlijke betrouwbare informatie over de product en de bijbehorende reviews die de doorslag kunnen geven en het retour beleid maakt de keuze makkelijker en durf je sneller het risico te nemen zonder dat je het product fysiek hebt gezien en getest....zo krijg je de kans om het product uit te proberen....fijne en veilige gedachte en beleid ...
keep up the good Work.

Gabriël Van Soest 28-07-2019

Ik ben reeds klant bij Coolblue en telkens valt me op dat wanneer ik een bestelling plaats die er is voor ik met mijn ogen kan knipperen! Goeie service. Heb nog nooit producten moeten terug sturen.

C.v.K 28-07-2019

Diverse malen iets besteld en altijd gekregen zoals zij vertellen op de site. Keurig op tijd. Wanneer niet iets goed even tel. bellen en alles wordt keurig geregeld.

Mia 28-07-2019

Dit was mijn eerste kennismaking met Coolblue. De winkel werd me aangeraden door een vriendin die het had over de goede service, de goede prijs/kwaliteitverhouding, de garantie... Ik geef haar over heel de lijn gelijk. Ik ben enthousiast en beveel op mijn beurt jullie shop graag aan anderen aan.

Marion 28-07-2019

Ik geef maar het cijfer 9, hoewel ik niet weet wat er nog extra zou kunnen voor een 10. De site is gebruikersvriendelijk en duidelijk, vragen zijn snel beantwoord. De levering is vlot en duidelijk aangekondigd (2-uur periode en dan 15 minuten voor aanvang nog een telefoontje). Bezorging, vriendelijk, snel en probleemloos. Voor wasmachine en aansluiten waren ze slechts 5 minuten bezig. En de oude zonder problemen mee teruggenomen. Ook inpakmateriaal is meegenomen.
Kortom, ik koop in ieder geval een volgende keer weer bij CoolBlue. Ik kan het van harte aanbevelen.

Ron 28-07-2019

Aankopen zoals op websites beloofd, telefonisch ook goed geholpen met aankopen, goede service, bezorgen op tijd ook de keuze op adres of afhaalpunt. Zeer tevreden klant. Echt een aanrader.

Beher 28-07-2019

Duidelijke website, nadat ik een verkeerde keuze had gemaakt geen probleem met terug zending. Prima informatie over retour en snel geld terug. Andere artikel werd de volgende dag geleverd.

Suzanne 28-07-2019

Gebruikersvriendelijke site. Prima informatie over de artikelen maar ook over de levering. Heel vlotte orderverwerking. Ik geef eigenlijk nooit een tien maar Coolblue krijgt er eentje 👍

Hugho 28-07-2019

Ruim van tevoren geinformeerd wanneer de 'CoolBlue bezorgers ' waren te verwachten(mail). De dag zelf nog een sms en een half uur van tevoren een telefoontje. Vriendelijke gasten, pakket netjes afgeleverd, verpakkingen meegenomen en, ook erg fijn, het oude apparaat meegenomen. Top. Bedankt

Gerard 28-07-2019

Prima geregeld. Ook het retour sturen van een vorige aankoop ging zonder problemen. Geld zeer snel teruggekregen. Daardoor ook deze aankoop gedaan. Aflevering was prima. Netjes aangesloten en vriendelijke bezorgers.

Peter 27-07-2019

Alles klopt zoals gewoonlijk. En natuurlijk de snelle levering en het uitgebreide aanbod

Dylan de Jong 27-07-2019

Wat een ge-wel-dig bedrijf! Echt waar, alles tot in de puntjes perfect. Het aanbod van de producten is ten eerste al groot, bij Coolblue zelf dacht ik aan alleen een elektronica winkel toen ik er de eerste keer over hoorde, maar zelfs de perfecte hoesjes voor mijn iPad hebben ze! Ik heb die nu al een tijdje en hij is nog steeds helemaal top, en dat voor 27 euro! Als je eenmaal je product hebt uitgekozen en klaar bent om te betalen, begeleiden ze je heel makkelijk door het betaalproces. Nadat je hebt betaald word je ook nog eens doorgestuurd naar een hele grappige en misschien ook wel hulpvolle pagina met tips hoe je enthousiasme voor je pakketje in lijn kan houden, wat eigenlijk niet eens nodig is, want je pakketje ligt de volgende dag al meteen in huis! Hoe mooi is dat?? Ik kan niks slechts bedenken over Coolblue en ik denk dat niet veel bedrijven aan deze dienstverlening kunnen tippen.

Sandra Letschert-Van den Bosch 27-07-2019

Duidelijke productomschrijving, goede service, goed product en keurig op tijd geleverd.

Ria 27-07-2019

Ik heb de shop gekozen omdat ze ook 7 winkels hebben (altijd handig als er iets niet in orde is of retour moet). Ze vragen géén verzendkosten. De prijs is goed . Producten zijn goed . Super snelle levering .

Wim Karssemeijer 27-07-2019

directe terugkoppeling inz.bestelling en correcte afwikkeling. Al drie zaken bij Coolblue tot tevredenheid gekocht. Bestaat er een membership bij Coolblue.
ik beschouw Coolblue als een triple A Bedrijf inz. website,bestelling etc.
M.vr.GR.W.Karssemeijer RMT.

Michel 27-07-2019

Cool bleu heeft een ruim aanbod aan producten.
Levering is erg snel. Heb om 23.30 besteld en werd de volgende dag netjes geleverd.
Zal er zeker nog wel eens bestellen.

Patrick 27-07-2019

Donderdag 25/07/19 wasmachine besteld bij Coolblue en levering gevraagd op vrijdag 26/07, maar helaas kon de machine pas geleverd worden op zaterdag 27/07. Orderbevestiging ontvangen dat deze zou geleverd worden tussen 9u30 en 10u30. Om 9u30 alvast kijkje genomen buiten en brievenbus leeg gemaakt. Toen merkte ik op dat er een kaartje van Coolblue tussen zat waarop te lezen staat dat ik niet thuis was, maar niemand heeft op de deur geklopt. Direct gebeld naar Coolblue ( 40min wachten tot ik iemand kon spreken) en deze mevrouw vertelde mij doodleuk in triestig nederlands dat de machine maandag zal geleverd worden in de loop van de dag. Wanneer, kon ze me niet vertellen, er was ook geen mogelijkheid om iets af te spreken. Toen ik de orderbevestiging per e-mail bekeek stelde ik vast dat er een oud telefoonnummer op vermeld stond. (Deze vaste telefoonlijn was al 5 jaar afgesloten en vervangen door een GSM nummer). De mevrouw vertelde mij doodleuk dat telkens ik de Coolblue website bezoek, gezocht wordt naar een e-mail adres en er een nieuwe account aangemaakt wordt, blijkbaar had ik al verschillende accounts waar ik niets van wist.
Niet tevreden van de behandeling en opvolging, Zal bij mijn toekomstige aankopen toch eens rondkijken naar iets anders.

Wim 27-07-2019

groot sortiment en snelle levering, duidelijke informatie over het te bestellen artikel.

Gerty 27-07-2019

Overzichtelijke website en snelle en correcte levering! De hometrainer voldoet aan de verwachting.

Jos 26-07-2019

Koeien met gouden horens beloven ze. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Echt niet! Via track en tracé lees je dat de bestelling tussen 09.00 en 11.30 de volgende dag wordt afgeleverd. Je stelt je daarop in en leest de volgende dag dat het een dag later wordt.
Je hebt afspraken etc afgezegd en rekent erop dat je bestelling in ontvangst kan nemen. Geen bericht van coolblue en postnl. Klantenservice van Coolblue reageer dat ze het erg druk hebben en reageren niet. Dat kan stukken beter. Belofte maakt schuld.

Beste Jos,

Natuurlijk ontzettend vervelend als uitgerekend jouw bestelling vertraging oploopt. Dit hoort absoluut niet, helaas gebeurt het wel.

Het spijt ons dat jij daar de dupe van bent geworden.

Til van der Werff-Tijm 26-07-2019

Het klopt met wat men zegt: Veel keus, snelle service en zeer gemotiveerde monteurs, die duidelijk plezier in hun werk hebben [ondanks de hitte!], alles keurig aansluiten,uitleg geven, de machine proefdraaien en je oude toestel mee terug nemen. Top!

Bibi 26-07-2019

Snelle service en snelle levering. Ik bestelde een elektrische tandenborstel, volgende dag al in huis. Super.

Fatiha 26-07-2019

Snelle levering, goede communicatie. Vriendelijke medewerkers. De chauffeur belde een uur voor de levering netjes op om door te geven hoe laat ze hier zouden zijn. Koelkast werd keurig op de plaats neergezet en we kregen instructies hoe lang bijv aanzetten.

Chris 26-07-2019

In mijn mening de beste en vriendelijkste service van alle webshops.
Bij eventuele defecte producten (kan altijd) altijd super goed bijgestaan en nooit betalen voor verzending.

Mijn webshop bij uitstek.

10/10

Rox 26-07-2019

Op 25.07 heb ik een airco twv EUR 750 besteld via coolblue, de klantenservice gaf aan dat deze de volgende dag zou worden bezorgd. Ik heb vervolgens 3 e-mails en 2 sms berichten ontvangen waarbij werd bevestigd dat ik mijn bestelling de volgende dag zou ontvangen. Op 26.07 was het 38 graden buiten en mijn woning ligt aan het zuid-westen met hoge ramen aan de gehele zijde. Gevoelstemperatuur is bij mij thuis op zo’n dag 45 graden. Ik heb een baby van 4 weken oud derhalve was het dringend dat de airco geleverd zou worden op 26.07. Ik ontving op 26.07 om 10.04 een sms bericht dat de bezorger onderweg was en er binnen een half uur zou zijn. Toen de bezorger er na een half uur niet was heb ik contact opgenomen met coolblue en werd mij verteld dat de bezorger mijn adres niet kon vinden. Dit is natuurlijk onzin aangezien mijn adres in Google Maps te vinden is en daarnaast heeft elk ander bedrijf waar ik spullen heb gekocht wel weten te leveren. Tevens had de bezorger mij ook kunnen bellen als hij mijn adres niet kon vinden ook dit is niet gebeurd. Coolblue liet mij weten niks voor mij te kunnen betekenen want schijnbaar zijn zij het enige bedrijf in NL die hun eigen bezorgers niet kunnen bereiken. Ik zit nu in deze hitte met een pasgeboren baby die haar eigen lichaamstemperatuur niet kan reguleren wat een levensbedreigende situatie veroorzaakt. Dit was de slechtste ervaring die ik OOIT met een bedrijf heb gehad! Hun website staat vol met onzin over klanttevredenheid en dat klant koning is en vervolgens vertellen ze je dat je dikke pech hebt en je het maar moet uitzoeken want ze kunnen hun eigen fouten niet herstellen. Ik weet nu niet wat ik moet doen want de baby is compleet versuft en ik kan in deze hitte geen kant op! Als ik dit had geweten had ik via mediamarkt besteld of wie dan ook!! Dit kun je mensen niet aandoen!

Beste Rox,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Het is een ontzettend vervelende situatie, zeker met een baby in huis.

Ondertussen hebben wij jouw via een andere review site voorzien van een reactie.

Karin 26-07-2019

Juist met dit warme weer ging mijn vriezer stuk. Meteen een nieuwe besteld via coolblue. 23.45u besteld en de volgende ochtend om 9.30u had ik hem al. Super snel dus. Fantastisch

Sander 26-07-2019

Makkelijk te vinden product-info. Gezochte artikel snel gevonden. Snelle afhandeling en prima communicatie over levering. Als extra pluspunt: Bezorging met fietskoerier die zelfs drie trappen opliep om het pakket af te geven. Stond al voor de deur van mijn appartement nog voordat ik de tijd had om naar beneden te lopen!! En dat op de dag dat Nederland de 40 graden grens aantikte!
Hulde aan deze bezorger!

Wilma 26-07-2019

Ik ben zeer tevreden met de geleverde producten en snelle levering.
De service is perfect, je wordt goed op de hoogte gehouden ook als een artikel is uitverkocht.

Maarten 26-07-2019

Duidelijke snelle levering. De chauffeur ging pas weg, toen alles in orde was.

Marco 26-07-2019

Kortgeleden voor het eerst bij Coolblue geshopt, Alles van voor naar achter helemaal goed. Verpakking en aflevering waren gewoon zoals het hoort, maar de info naar de levering toe was super! Prijs was ook gewoon in orde. Coolblue gaat mij zeker terugzien!

Tim Vink 26-07-2019

Ik heb afgelopen weekend mijn eerste bestelling gedaan. Was een Google home mini. Het bestellen ging vlot en het bezorgen nog sneller, zondag besteld en maandag! Alles verliep prima dus ik ga vaker bestellen.