Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Els Leuwerink 08-02-2017 Via de website gekocht

Een overzichtelijk aanbod. Alles is snel te vinden. En een super snelle service.
Minpuntje: ik kon geen tijdstip van levering vinden.

Didi 08-02-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering. Prachtig product!

Overzichtelijke site met veel keuze. Mooie producten en goede mogelijkheden om producten te vergelijken. Super snelle levering.

Marian Coenen 08-02-2017 Via de website gekocht

wasdroger

zeer snelle en zeer goede bestel en levertijd. Prima conctact zodat je thuis bent als ze leveren. Zeer vriendelijke bezorgers.

Manon 08-02-2017 Via de website gekocht

Top!

Cool Blue is een fantastische winkel! Ook al bestel je laat op de avond, de volgende dag is het binnen. Echt geweldig! Alles is netjes verpakt wat ervoor zorgt dat er geen onnodige schade ontstaat.

Zeebonk 08-02-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Duidelijke website, snelle levering met vriendelijk personeel. Kwalitatief goede producten. Een goed bedrijf

mireille 08-02-2017 Via de website gekocht

super bediening

Deze shop is correct! Levering op zondag!!! Vind je nergens denk ik.
De artikelen worden klaar en duidelijk omschreven. Het is een overzichtelijke site.
Super bediening!

Fam Kramer 08-02-2017 Via de website gekocht

Fam Kramer

Coolblue is een duidelijke website waar je goed kunt filteren en goede vergelijkingen kunt maken. Zo kom je altijd tot je beste keuze!

Loes 08-02-2017 Via de website gekocht

Fijne blender

Levering was erg snel, maar daarom bestel ik ook bij Coolblue. Echt een fijne blender. Lekker veel vermogen en bevroren fruit maakt hij makkelijk en snel kapot tot een lekkere smoothie. Makkelijk schoon te houden en nog makkelijker te gebruiken.

bluebox 08-02-2017 Via de website gekocht

Prima en behulpzame klantenservice. Alleen jammer dat de bezorgdoos waar mijn laptop van 1049 euro inzat zo groot was. Op deze manier beweegt de laptop alle kanten op tijdens de bezorging. Ook lijkt me het handiger dat de beschermfolie aan BEIDE banten zit ipv alleen de bovenkant...

Amber 07-02-2017 Via de website gekocht

Goed advies en snelle bezorging

Ik was op zoek naar een apparaat waar ik zelf weinig verstand van had, dus ik werd erg blij van de advies pagina's en review video's die ik op Coolblue kon vinden. Uiteindelijk heb ik daardoor voor mijn gevoel een top apparaat gekocht. Daarnaast is het geweldig dat mijn pakket de volgende dag, op zondag, werd bezorgd.

Prima 07-02-2017 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik zocht, snel bestelt en snel in huis

Makkelijk en overzichtelijk site, wat ik zocht snel gevonden, bestelling ook makkelijk, voordeel, je kunt het product ophalen wannner het jou uitkomt, krijgt ook update waar het pakket is.

Petra 07-02-2017 Via de website gekocht

Levering

Al vaker bij Coolblue gekocht en telkens een goede levering op de eerstvolgende werkdag. Je wordt vanaf het begin goed oo de hoogte gehouden hoelaat de bezorging ongeveer komt en alle keren is dat goed uitgekomen. De artikelen worden goed en deugdelijk ingepakt en altijd in een ruime overdosis met lucht gevuld plastic opgevuld om schade te voorkomen. 3x elektronische artikelen gekocht en alle keren zonder schade aangekomen. Eenmaal hadden we na verloop van tijd een defec aan onze luxe senseo, konden hem retour sturen en oo zeer korte termijn kregen we hem weer terug met een nieuw onderdeel erin. Super service dus.

Mt93 07-02-2017 Via de website gekocht

Perfect

Perfect. Zaterdag 23:00 besteld, zondagmiddag in huis. Ofwel, snelle levering voor een goede prijs. Helemaal tevreden

Ron 07-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling is een opéénstapeling van fouten. Slecht!

Omdat ik een verjaardagcadeau wilde kopen voor schoonvader, de bestelling telefonisch gedaan en specifiek gevraagd of het lukt op tijd te leveren. Bij ophaaladres kwam ik erachter dat het pakket pas twee dagen later zou arriveren. Om toch een cadeautje te hebben, naar de winkel gereden en moest ik de bestelling opnieuw afrekenen. Gevraagd de andere bestelling te annuleren en tot twee keer toe niet gebeurd. Nu in afwachting of mijn betaling binnen 2/3 werkdagen wordt geretourneerd zoals ze hebben beloofd. Conclusie: er gaat veel mis in het bestelproces!

Officiele reactie van Coolblue 07-02-2017

Beste Ron!

We vinden het ontzettend vervelend dat het u zoveel moeite heeft gekost om het verjaardagscadeau van uw schoonvader te kunnen ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Verder zijn we erg verbaasd dat uw telefonische bestelling tot twee keer toe niet is geannuleerd. We willen het graag voor u nakijken. Wilt u zo vriendelijk zijn om het ordernummer van uw telefonische bestellingen en een kleine toelichting per e-mail te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

Wennekes 07-02-2017 Via de website gekocht

P. Wennekes

Een apparaat ging zaterdags kapot. Zaterdagmiddag besteld en zondag 14 uur keurig in huis, en voor een nette prijs.

Mirjam Verheij 07-02-2017 Via de website gekocht

Wat een surprise

Tot onze schrik kregen wij een wasmachine (
Samsung WF70F5E0Q4W/EN EcoBubble) kado. Zaterdag kregen wij via via een mailtje dat er een wasmachine besteld was. Maandag gelijk al binnen, werd netjes naar 3 hoog getild (flatje zonder lift) en de oude wasmachine werd weer meegenomen, na een week niet kunnen wassen omdat de oude van 20 jr kapot was. Wat een luxe opeens. We genieten nu van onze wasjes doen.

Sandra 07-02-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven, gewoon top service!

Er zijn zoveel bedrijven die zeggen voor 20uur besteld volgende dag in huis maar de meeste zoals media markt en bol.com maken dit niet waar. Je moet soms weken wachten en vaak sturen ze ook nog eens het verkeerde product. Ik heb nu meerdere keren bij Coolblue iets besteld en ze doen gewoon wat ze beloven. Ik heb s'avond een powerbank besteld als verjaardagscadeautje en ik had m de volgende dag rond lunch tijd al in huis, netjes ingepakt en wel. Had best wel rondgeshopt en ondanks dat ik ergens anders Euro 5 korting kreeg kwam ik bij Coolblue voor een gelijkwaardig product nog goedkoper uit. Versturen is ook gratis wat ik erg op prijs stel. Al in al, een betrouwbare online winkel met goede prijs/kwaliteit verhouding en top service!

Prima winkel

Bestel regelmatig bij Coolblue. Tot nu toe gaat de verzending altijd snel en goed.
Qua prijs zijn ze niet altijd de allerlaagste. Maar heb wel enkele keren gebruik gemaakt van hun service i.v.m. Defect of niet tevreden en die afhandeling was elke keer foutloos en naar volle tevredenheid. Voor zo'n service hoef ik dus niet altijd de goedkoopste te hebben.

Eric K. 07-02-2017 In de winkel gekocht

Bestelling op Zaterdag 04/02 en nog niet in mijn bezit 07/02

Belofte van "7 dagen per week geleverd" en "Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis" niet gerespecteerd.

Ben special zaterdag 04/02 naar de winkel van Zaventem gegaan want had het artikel dringend nodig. Artikel niet in voorraad en bediende stelde voor om deze zondag 05/02 te late leveren.

Heb expliciet 2 keer gevraag of ze zeker waren dat het op zondag gingen lever en verzekerde dat dit zal gebeuren.

Vandaag 07/02 heb ik steeds mij artikel niet en op de hoop toe kan ik naar postkantoor gaan om mijn artikel af te halen.

Dit was te verwachten want men moet echt naïeve zijn om te geloven dat Bpost zijn plichten respecteert.

Ton Verhoeven 07-02-2017 Via de website gekocht

personen weegschaal met bluetooth

goede keuze uit div. weegschalen,duidelijke omschrijving meerdere reviews.
goede prijs en snelle levering.

w stok 07-02-2017 Via de website gekocht

bezorging

Service uitstekend, voorraad voldoende keus, prijs kwaliteit prima, snelle bezorging en op zondag zonder extra kosten te berekenen.

Ad 07-02-2017 Via de website gekocht

Mio Spirit

Prijs, kaliteit, snelheid van levering vandaag besteld morgen in huis, ook in 't weekend. Duidelijke website.

Jeanet 07-02-2017 Via de website gekocht

Uitstejkende service en snelle levering

Bedrijf doet wat het zegt, goede website, prima service, snelle levering, en je wordt stap voor stap op de hoogte gehouden

Wim Engels 07-02-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende Webshop

Wat een goed klantvriendelijk en vooral service gericht bedrijf is Coolbleu.
Wij hoorde dit van anderen en hebben dit nu zelf ervaren wij moesten een
aankoop ruilen binnen de kortste tijd geregeld absoluut top.
Zeer service gericht personeel prima.

Gerard Roth 07-02-2017 Via de website gekocht

G Roth

We zijn uiterst tevreden over Coolblue. Inmiddels hebben we 3 aankopen gedaan, een vrieskast,een wasmachine en een koelkast. Telkens is alles gegaan zoals we het graag wilden hebben. Duidelijke website met gunstige prijzen, snelle levering, track en trace : het werkte allemaal prima. Zou Coolblue met vertrouwen aanbevelen.

Helga 07-02-2017 Via de website gekocht

H.A. Leenaars

Snelle bezorging. Goede voorlichting over de artikelen. Mochten de artikelen toch niet aan je verwachtingen voldoen, geen problemen met retourneren.

Vond wat ik zocht.

Ik vond het gewenste artikel voor een heel scherpe prijs. De levering ging volgens afspraak. De bestelprocedure is eenvoudig en duidelijk.

Stephan 07-02-2017 Via de website gekocht

Levering bestelling

Ik vindt cool blue echt top, zocht de nieuwe galaxy 5a 2017 in goud kleur voor mijn vriendin, bij mediamarkt kon ik er nog maand op wachten, bij cool blue op zaterdag besteld op zondag geleverd, hartelijk dank voor de topservice

Coolblue......een aanrader

Bij coolblue altijd een snelle levering, correct, goede voorwaarden voor eventuele retournering.
Je weer waar je aan toe bent.

Frank 07-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon Top!

De site van Coolblue is overzichtelijk, snel, eenvoudig en daardoor snel besteld en betaald.
Daarna gaat het nog sneller ;) Zelfs op zondag komt de analoge postbode jouw digitale spulletjes brengen.

Jan Henriet 07-02-2017 Via de website gekocht

Grandioos

Correct, snel en betrouwbaar. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect. De levering op zondag is natuurlijk ook geweldig.

Peter van Schagen 07-02-2017 In de winkel gekocht

Cool Coolblue

De klantenservice in de winkel is vriendelijk en professioneel. De producten worden (zelfs op zondag) snel geleverd.

Govert 07-02-2017 Via de website gekocht

Eerste bestelling bij Coolblue

Duidelijke leverings informatie, ook wat je kan doen tijdens het wachten er op. En een leuke blauwe doos waar het bestelde artikel in zit!

Anne 07-02-2017 Via de website gekocht

De perfecte winkel

De uitgebreide productreviews en filter mogelijkheden lokten mij naar deze webwinkel.
Vooral de 'top 10 lijstjes' vindt ik ideaal. Maar het is ook erg prettig om te weten wat andere mensen van een product vinden.
Inmiddels weet ik ook dat de klantenservice top is en dat levering altijd keurig op tijd is.

Marjolijn 07-02-2017 Via de website gekocht

Top service!

Geen op of aanmerkingen op de service, zaterdagavond bestelling geplaatst voor 23:59 en de volgende dag op zondag al in huis! Goed op de hoogte gehouden van de status van het pakket! Helemaal top!

Loes Brepols 07-02-2017 In de winkel gekocht

toetsenbord voor desktop: zo ondiep mogelijke toetsen

prima! Heel prettige persoonlijke service en advies. Ik kwam om instructies te vragen over een JBL speaker; had mijn eigen laptop ook meegenomen. Was in een mum van tijd geregeld. Tóch in de winkel zijnde vroeg ik naar een "öndiep"toetsenbord. prima tip en meteen besteld ( want niet op voorraad; volgende dag thuis!

YvW 07-02-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Begin januari bij Coolblue een Asus Zenbook gekocht. Uitstekende laptop, alleen er was helaas iets mis met het scherm.

Daardoor nam ik dus contact op met de klantenservice, en deze hebben me uitstekend geholpen (ondanks dat ze dat probleem zelf ook nog nooit gehad hebben) door me een aantal tips gegeven die het misschien konden verhelpen.

Helaas hielp het niet, maar ik kon, ondanks dat het net buiten de garantieperiode viel, mijn laptop nog opsturen waarna ik een dezelfde nieuwe zou krijgen.

Helaas hadden ze hem niet meer in dezelfde kleur, dus kreeg ik mijn geld terug. Hier heb ik uiteindelijk dezelfde laptop voor besteld, maar dan in een andere kleur. Deze had ik de volgende dag al in huis en deze werkt perfect!

Dinis dos Reis Miranda 07-02-2017 Via de website gekocht

Plezierig en efficient

Alle procedures gingen snel, makkelijk en efficiënt. Levering was precies als aangegeven. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop.

Irina 07-02-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snel

Ik koop steeds vaker bij Coolblue.nl . Je kan 's avonds je bestelling gemakkelijk plaatsen en volgende dag staat er een postbode voor de deur. Ook als je niet goed weet welke model moet je kiesen, dan kan je tips en suggesties van Coolblue.nl volgen.

Marianne 07-02-2017 Via de website gekocht

Marianne Jansen

Geweldig gewoon. Ten eerste veel goedkoper dan op andere plekken. Snelle service, ik had mijn senseo-apparaat de volgende dag al binnen.

George 07-02-2017 Via de website gekocht

CoolBlue echt cool

Website, bestellen, betalen, leveren: in 3 woorden FANTASTISCH !!! Supersnel geleverd. Alles te volgen op internet .

Daisy 07-02-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Ik heb al vaak besteld via coolblue.. Cool blue komt zijn afspraken na, volgende dag geleverd, dan is dat ook zo. Fijne bestelmethode, betaalmethode prima. Kortom: Helemaal top!!

Sarina 07-02-2017 Via de website gekocht

Super snel, easy en goede service

Coolblue heeft bijna altijd de beste prijzen. En het is gewoon een feit dat het afleveren super snel plaatsvind.
Website is overzichtelijk.
Ook erg fijn dat er een foto bij staat van de bezorger, zodat je weet wie je kan verwachten.
Top!!

Vlasta 06-02-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Perfecte service! Op vrijdag mijn wasmachine gekocht en op zaterdag werd hij netjes, zoals beloofd, geleverd. Zonder extra kosten werd hij naar de 2e etage gebracht en mijn oude machine weer meegenomen. Doen wat ze beloven.

Tim v Dijk 06-02-2017 Via de website gekocht

2 woorden 9 letters : TOP WINKEL

Zonder overdrijven ken ik geen andere winkel waarbij ik altijd een glimlach krijg.
super snelle levering, mocht het product niet goed zijn o.i.d. hebben ze een fantastische service.

Frits 06-02-2017 Via de website gekocht

Prima deal Coolblue

Compleet en snel bestelling afgehandeld. Toezeggingen nagekomen. Goed geinformeerd bij relevante updates. Aflevering in winkel vlakbij is prima oplossing.

Johan 06-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Prima winkel, duidelijke productomschrijvingen. Levering als beloofd de volgende dag.
Zeer tevreden.

Vulpen 06-02-2017 Via de website gekocht

Cool Blue: een aanrader!

Snelle bezorging, goede service, uitgebreid aanbod, makkelijk contact indien nodig. Duidelijke en overzichtelijke site. Een aanrader!

Suzanne 06-02-2017 Via de website gekocht

Top!

Ongelooflijk snelle en complete levering.
Weinig met elkaar te maken gehad door prima ervaring. Qua kosten gelijk aan anderen.

Marcel W 06-02-2017 Via de website gekocht

heel goede service

Prima shop. Snelle levering, wasmachine helemaal naar zolder gebracht (wel jammer voor de jongens die het moeten sjouwen) en aangesloten, oude wasmachine weer meegenomen.