Deze score is berekend op basis van 2181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeannette 14-02-2017 Via de website gekocht

Laptop HP

De laptop is keurig verpakt en wordt perfect uitgelegd hoe je deze kan installeren en er is een helpdesk, ik al onwetend hoe dit moet is er zelfs uitgekomen, super.

Jet 14-02-2017 Via de website gekocht

Blij

Wat heerlijk dat je de producten, ook op zondag (zaterdagavond besteld), gratis thuisbezorgd krijgt! Dat is in ons geval nog nooit gelukt. We wonen op een woonboot met onduidelijke nummering. Moeilijk te vinden, maar de bezorger heeft volgehouden en het thuisgebracht! Super!

Jacqueline 14-02-2017 Via de website gekocht

Kabeltje

Je zal maar een hdmi kabeltje nodig hebben om muziek uit je radio te krijgen... Binnen 24 uur zonder bezorgkosten, super!

Henk Westenberg 14-02-2017 Via de website gekocht

deskundig advies

Als je belt, krijg je deskundige mensen aan de lijn die je advies geven. Ik heb diverse dingen bij Coolblue gekocht. Twee keer is iets stuk gegaan. Dat werd razend snel opgelost. Dit is echt de webwinkel waar ik bij voorkeur koop, als ze het in het assortiment hebben.

P. V.d.berg 14-02-2017 Via de website gekocht

PSM

Supersnelle en correcte levering. Alleen mag de verpakking wel een meer aangepast formaat hebben. De printer werkt prima.

Sebas 14-02-2017 Via de website gekocht

Doet wat belooft. Betrouwbaar.

Al diverse zaken gekocht en altijd correcte afhandeling gehad. Komt afspraken na. Heeft meestal de goedkoopste keus.

piet zuur 14-02-2017 Via de website gekocht

Ik ben nog nooit zoo,n goede website tegen gekomen .

Ik ben nog nooit zoo,n goede website tegen gekomen .
Na dat ik zoveel beleeft heb met andere websites, is er eindelijk nu 1 die zich echt aan de afspraak houd , grt piet.

Bas 14-02-2017 Via de website gekocht

Top levering

Snelle levering. Zaterdagavond besteld, zondag in huis! Complimenten, daar kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen

Jordy 14-02-2017 Via de website gekocht

Super webshop!

Regelmatig bestel ik producten op Coolblue. Enkele keren zullen ze ietwat duurder zijn dan hun concurrenten (wat ze zelf ook niet zullen ontkennen), maar de klantenservice laat me toch voor Coolblue kiezen. Wanneer er problemen zijn met je product, kun je altijd terecht bij hen. Ook het retourneren gaat perfect. Al met al, super webshop met vriendelijk personeel!

Bea 14-02-2017 Via de website gekocht

Fan van Coolblue

Coolblue. Kun je ergens fan van zijn? Ik weet dat het kan. Ben een regelmatige bezoeker/klant bij Coolblue. Duidelijk, overzichtelijk, doet wat ze beloofd. Zo hoort het te zijn. Door eigen ervaring, met zowel de website als in de winkel weet ik dat je service en kwaliteit krijgt. Ook telefonisch is Coolblue ruim bereikbaar. Ook qua prijs zit je bij Coolblue goed. Ik kan alleen maar zeggen......Coolblue, daar word je vrolijk van.

boy1958 14-02-2017 Via de website gekocht

Bluetooth Handsfree voor in de auto

De bestelling was heel zorgvuldig en de bezorging was op tijd en ik ben heel tevreden met het product. het werkt perfect.

Mitchell 14-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle service

Na meerdere bestellingen te hebben gedaan bij coolblue, kan ik zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben! Uitstekende klantvriendelijkheid en support, en daar bovenop goede prijzen en snelle levering. Zelfs de verpakking is origineel/grappig. Top webwinkel als je het mij vraagt!

A v.d.Weegen. 13-02-2017 Via de website gekocht

Ik heb een afzeugkap gekocht van pelgrim.

De bestelling was geheel naar wens.
Erg klantvriendelijk.
En een snelle bezorging.
Zeker omdat je de bezorging kunt volgen op de mail. Zit je niet onnodig te wachten.

Tweet 13-02-2017 Via de website gekocht

Tweet

Makkelijk te navigeren online winkel, duidelijke omschrijving, en... snelle levering (volgende werkdag en indien vrijdag besteld vrijwel zeker zaterdag in huis). Al vaker hier besteld, altijd precies volgens leveringsvoorwaarden keurig op tijd geleverd.

W. de Heus 13-02-2017 Via de website gekocht

Perfect.

Binnen 14 uur werd de Lenovo TAB3 10 Plus tablet afgeleverd. Zeer mooie tablet met schitterende weergave. Ligt fijn in de hand.

Klaucke 13-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht / geleverd.

Onlangs een mooie wasmachine gekocht en laten bezorgen door Cool Blue. De bestelling was gemakkelijk geplaatst. Vervolgens een duldelijke indicatie gekregen van de verwachte levertijd. Uiteraard de volgende dag geleverd.

Helaas door falen van de huisinstallatie was het niet mogelijk om de machine werkend achter te laten. Desalniettemin hebben de mannen van Cool Blue er alles aan gedaan om dit wel te doen.

Uiteindelijk een onderdeel in de huisinstallatie vervangen en de machine zijn eerste spoelbeurt laten doen zoals geïnstrueerd door de bezorgers van Cool Blue.

Bedankt!

Melanie 13-02-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Prettig dat je precies weer via de mail en een telefoontje dar ze er aan komen. Jammer dat de machine aangezet werd zonder hem waterpas te zetten.

marscha 13-02-2017 Via de website gekocht

Super service

Dit was de eerste keer dat ik iets duurs bestelde via internet, normaal gesproken vind ik dit niet zo een fijn idee maar op aanraden van mijn partner die al vaker iets bij coolblue had besteld toch maar gedaan. alles ging prima en ik had de volgende dag mijn laptop in huis waar ik superblij mee ben. ook vond ik het fijn dat ik het pakketje kon traceren. voortaan ga ik vaker producten bestellen bij coolblue.

MarcP 13-02-2017 Via de website gekocht

Ontplofte wasmachine

Wat te doen als je wasmachine ontploft ? Ding was al oud maar toch. Daar moet een nieuwe voor komen. Via enkele sites bij Coolblue terecht gekomen. Met de duidelijk beschrijvingen en selectiemogelijkheden was het nieuwe toestel snel geselecteerd en de volgende morgen werd het al geleverd. Goede communicatie over de tijd van levering. Vakkundig geïnstalleerd en goede tips voor gebruik.

PAUL 13-02-2017 Via de website gekocht

Perfect

Moeilijk vekrijgbaar product toch op voorraad. Makkelijk bestellen. Zelfde dag tegen kleine extra betaling nig in avond ontvangen.... waarom nog naar een winkel in het centrum (waar je 25 cent moet betalen voor een tasje) als het zo beter en sneller kan en thuis bezorgd word....

jan 13-02-2017 Via de website gekocht

vaatwasser

de keuze is uitgebreid op de site, het bestellen is eenvoudig en duidelijk,de levering is supersnel, met heel behulpzame en vriendelijke bezorgers, alles goed begeleid met info wanneer er bezorgt wordt,het bestelde produkt wordt gecontrolleerd en op plaats gezet, echt prima verzorgt complimenten

Ilona 13-02-2017 Via de website gekocht

Snel

vrijdagavond laat besteld, de volgende dag in huis. Per e-mail goed op de hoogte gehouden van levering. Product voldeed aan de verwachtingen. Ben er blij mee!

Arne 13-02-2017 Via de website gekocht

Beste webshop die er is

Coolblue is met afstand de beste webshop vanwege het gebruiksgemak van de website, de snelheid waarmee bestellingen worden bezorgd en de uitstekende klantenservice. De klantenservice is een toelichting waard. Mijn eerste ervaring was met de kabel van een B&W-koptelefoon die kapot ging: kostenloos vervangen en heb het product niet op hoeven sturen. Laatst is de bumper van m'n telefoon kapotgegaan: contact opgenomen met de klantenservice en een dag later een nieuwe in huis, geen gezeik met het oude product opsturen etc. Ze zijn soms een tientje duurder dan de goedkoopste aanbieders op Tweakers oid., maar dat is het prijsverschil zeker waard.

Paul 13-02-2017 Via de website gekocht

VIP behandeling bij aflevering

Ik had een wasmachine en droger besteld en op zaterdag laten bezorgen. Een dag can tevoren werd ik geïnformeerd over het verwachtte tijdstip van bezorgen. Hedurende de nacht werd via sms bezorgmoment scherper gezet en uiteindelijk werd 's ochtends her tijdstip tot op een half uur nauwkeurig gemeld. Ideaal als je nog even de honden wilt uitlaten. Uiteindelijk werd ik zelfs gebeld toen ze de straat inreden. Drie jonge mannen hebben de machines binnen gebracht en netjes uitleg gegeven. Ik voelde me echt een heel belangrijke klant en dat voelt bijzonder prettig. Echt helemaal top.

Jolanda 13-02-2017 Via de website gekocht

WiFi versterker devolo

Zeer snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakje wordt bezorgd. Via mail uitleg hoe je de versterker kunt installeren met tips en live chat.

Hervé 13-02-2017 Via de website gekocht

enkele uren later belde men reeds aan met het pakje !

Snelheid, ik moest thuis doorwerken, bestelde via Coolblue en ik kan 's avonds doorwerken door de levering van papier en inktcassette

menno 13-02-2017 Via de website gekocht

aankoop koffiemachine

Super snel en fijn dat ze mogelijkheid geven om apparaten die retour komen als 2de kans verkopen, scheelde mij 75 euro en hij was als nieuw!

Piet Spoelstra 13-02-2017 Via de website gekocht

Miel wasautomaat

een bijzonder snelle service; je wordt constant op de hoogte gehouden van je bestelling en een zeer vriendelijke en behulpzame aflevering van je bestelling, echt super!!

Yvonne 13-02-2017 Via de website gekocht

Super snel !!!

Onze wasmachine begaf het en dat gebeurt altijd op een moment dat het niet uitkomt. Even oriënteren op internet welke machine het moet worden, vervolgens bij Cool blue een goede prijs gevonden en 's middags tegen 17.00 uur besteld.
De volgende ochtend om 12.00 uur draaide de nieuwe machine al in onze bovenwoning waar de knappe jongeman de machine met zijn collega twee lange trappen op had gedragen. Wauw, een nieuw record en de oude machine mooi mee genomen. Onze hartelijke dank voor deze super snelle service.

Henk Vreeman 13-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en cuncurerende prijs!

Ik had op zeer korte termijn een nieuwe wasmachine nodig van een bepaalde afmeting. Bij Coolblue had men een ruim aanbod, zodat de keuze niet moeilijk was en ik ben dan ook zeer tevreden over de bestelling, mede door de snelle en accurate levering.

Erik 13-02-2017 In de winkel gekocht

Bedankt!

Coolblue is sowieso een geinig bedrijf en eentje waaraan niemand kan tippen volgens mij. De iPhone die ik kocht was defect en dankzij de 14 dagen tevredenheids-garantie kon ik deze de volgende dag in de winkel omruilen zonder gezeur. Ook de hoes die ik gekocht had kon ik zonder problemen teruggeven waarna ik later een andere hoes heb gekocht. (bij Coolblue ook uiteraard).

Tandy 13-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede telefonische ondersteuning!
Uitgebreid gamma!
Correcte verkoopprijzen buiten alle concurentie!

Anthonie 13-02-2017 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine

Bestelling: Goede vergelijkingssite. Snelle afhandeling en keuze voor afleverdag.
Wachten: Werd goed geïnformeerd over aflevertijd.
Afleveren: Aardige gasten die goede tips hadden en Jimi Hendrix kunnen waarderen :)

hennie 13-02-2017 Via de website gekocht

wasmachine gekocht bij coolblue

je krijgt het product heel snel word goed op de hoogte gehouden zijn heel klantvriendelijk de borgers zijn heel vriendelijk leggen alles goed uit en nemen echt de tijd voor je

José - Purmerend 13-02-2017 Via de website gekocht

Ongewoon correct !!

Ik heb al iets vaker via de online-winkel iets bij Coolblue besteld en iedere keer is het op zeer korte termijn leverbaar ( 1 dag ), is heel beschermend verpakt en de website is heel duidelijk. Ja zal ze zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Jr. 13-02-2017 Via de website gekocht

Weer niet geleverd.

TV besteld, maar er was iets misgegaan met de aflevering bij het depot, dus een nieuwe afspraak gemaakt bij DynaLogic voor vandaag. Gaat nu voor de 2e keer fout, TV is afgeleverd bij het verkeerde depot en we moeten voor de 3e keer iets gaan plannen.

Ook vervelend (maar dat is persoonlijk); het overdreven populaire taalgebruik ("Hoi, wat leuk dat je een TV hebt gekocht"...).

Positief; snelheid van reageren vd helddesk.

Officiele reactie van Coolblue 13-02-2017

Beste meneer/mevrouw Jr.

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat de levering van uw nieuwe tv tot twee keer toe fout is gegaan. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen het graag nakijken. Wilt u zo vriendelijk zijn om het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per mail te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Ruben 13-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue beoordeling

Ik ben zeer tevreden omdat coolblue groot assortiment heeft en vergeleken andere grote concurrenten een lage prijs heeft.
ook vind de website makkelijk te gebruiken.
en ook zeker niet te vergeten voor 23:59 besteld is morgen nog in huis echt TOP!

Peter 13-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine besteld bij Coolblue

Vrijdag een wasmachine besteld via coolblue. Is de zaterdag keurig geleverd volgens afspraak. Door 2 zeer vriendelijke bezorgers. Hebben de machine aangesloten en uitleg gegeven en oude machine meegenomen. Ben uitermate tevreden over de service.

frank Knuvers 13-02-2017 Via de website gekocht

Snel en heldere wijze van bestellen. Ik ben niet iedere dag thuis om het pakketje in ontvangst te nemen en dan is het handig om aan te kunnen dat ik het zelf kan ophalen.

HP 13-02-2017 Via de website gekocht

IPhone

Duidelijke afhandeling van reparatie tijdens garantie. Binnen afgesproken tijden worden updates gegevens.
Apparaat was niet binnen de afgesproken tijd te repareren en een 1 op 1 vervanging niet leverbaar.
Snel een tegoed bon gekregen om een vervangend apparaat aan te schaffen.

Sander Fase 13-02-2017 Via de website gekocht

Prima organisatie

Uitgebreid assortiment met toelichting en adviezen. Supersnelle verzending. Super prijzen.
Je kunt er op vertrouwen dat je het product in beloofde tijd in huis hebt.

Dirck 13-02-2017 Via de website gekocht

nespresso

Snelle levering en een geweldige service capea.
Bij coolbleu kan het iedereen aanraden.
Dus eerst als je iets nodig hebt eerst even langs coolbleu

S.Korban 13-02-2017 Via de website gekocht

Telefoonset met hele goede eigenschappen

Zeer snel product kunnen vinden. Uitstekende navigatie waarbij de reviews een goede onderbouwing van de beschrijving waren.
De onduidelijkheden die er nog waren werden met een eenvoudig telefoontje vriendelijk en snel opgelost.

GP 13-02-2017 Via de website gekocht

Laptop besteld

Hoi, ik ben erg blij met de snelle levering en kundige informatie op de site. Echter vond ik de verpakking waar het product mee werd verstuurd wel erg groot en bevatte het veel plastic. Dat kan misschien in het vervolg wel minder.

Gerard 13-02-2017 Via de website gekocht

Goede service en levering

'sAvonds een wasmachine besteld, de volgende dag geleverd. Ruim vantevoren ingelicht over de levertijd en een belletje van de chauffeur, half uurtje vóór de levering. Hier kunnen andere webwinkels een puntje aan zuigen. Top!

Robert 13-02-2017 Via de website gekocht

Leuk shoppen

Vooropgesteld dat Coolblue een goede service heeft, prima prijzen en snelle levering is ook de manier waarop ze jou als klant aanspreken heel fijn. Een goed geplaatst grapje op zijn tijd maakt het leuk om bij Coolblue te shoppen. Daarnaast hebben ze op de webshop goede filters en mogelijkheden om producten te vergelijken.

Pascal 13-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling stofzuiger /levering

Het product is nog niet ontvangen, het artikel was voorradig maar liep vetraging op. Juist door de snelle service hebben we het artikel via Coolblue gekocht omdat we hem voor de verhuizing 1 dag later nodig hadden.

Patricia 13-02-2017 Via de website gekocht

Service kan beter

Koelkast werd de volgende dag geleverd echter de bezorgservice wilde de koelkast niet uit de verpakking halen en heeft dit ook niet gedaan terwijl het wel op de site vermeld staat. Koelkast Werd midden in de keuken gezet.

Officiele reactie van Coolblue 13-02-2017

Beste Patricia,

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat uw nieuwe koelkast niet uit het verpakkingsmateriaal is gehaald. Het is verder ook niet de bedoeling dat de koelkast midden in de keuken wordt neergezet als u dit niet wens. Wij willen dit graag uitzoeken. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per mail versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

wout bakker 13-02-2017 Via de website gekocht

Snel, transparant en prettig door mijn bestelling heen

Fijn als je al weet wat je wilt, dat je zonder veel poespas gewoon snel kunt bestellen.
Hierbij heb ik het vertrouwen dat ik niet teveel betaal. Dit scheelt me enorm in eerst allerlei vergelijkings-sites bezoeken. Thanks Coolblue !

Liesbeth Lammers 13-02-2017 Via de website gekocht

aanschaf koel/vriescombinatie

Prima website, gebruiksvriendelijk. Snelle levering, goed geïnformeerd wanneer er geleverd wordt. Zeer correcte en vriendelijke chauffeur en bijrijder.