Daan 12-01-2023

Het product werd besteld op een zaterdag en maandag om 10:00 was het al beschikbaar in het gekozen postpunt. In vergelijking met andere fabrikanten leeft coolblue wel de leveringsdatum na.

Joni Smout 12-01-2023

Ik had eerst het verkeerde product aangekregen. Ik heb dan naar de helpdesk gebeld en ze waren heel vriendelijk en hebben me goed verder geholpen. Een dag later heb ik dan het juiste product toegekregen en heb ik het andere zonder problemen kunnen retourneren.
Zelf ook heel blij met mijn nieuwe koffiemachine, de machine geeft de installatie instructies weer op de display en zijn heel duidelijk. Het enige wat ik nu nog moet doen is de juiste koffiebonen vinden!

Gerard 11-01-2023

Heel,gebruiksvriendelijke website. Als dan ook nog blijkt dat de prijs veruit de beste is die te vinden is, is de keuze vlug gemaakt.

Monique Decock 11-01-2023

Snel geleverd, ook vindt ik uur dat ze door geven super gemakkelijk zo moet je niet onnodig thuis blijven.
Ook de persoon die het artikel geleverd heeft was ook super vriendelijk.
TOP

Antoine 11-01-2023

Snelle en verzorgde levering , correcte prijs van de geleverde producten, het is steeds gemakkelijk producten te vinden op de webwinkel.

Tessa 11-01-2023

Daags na bestelling geleverd. (wasmachine en droogkast)
Handig dat men tijdig laat weten wanneer de bezorger er precies zal zijn. Toestellen meteen geïnstalleerd en oude toestellen en verpakkingsmateriaal allemaal mee terug. Vriendelijke en snelle service. Zeer tevreden!

Sa ni ra 11-01-2023

Ik vind coolblue heel gebruiksvriendelijk, indien er vragen zijn heb je zelfs een chat ter beschikking. Klantendienst is ook heel behulpzaam. Indien er een probleem is lossen zij het zo snel mogelijk op. Ook steeds correcte levering.

Lien 11-01-2023

Super vlotte aankoop. Vlotte communicatie. Mijn pakje kwam een dagje later omdat het druk was op Bpost, maar Coolblue communiceerde daar heel helder over.

Ann De Beer 11-01-2023

Zaterdag besteld en maandag al bericht dat ik men pakket kon ophalen. Ook het product was goedkoper op de site dan in een stenen winkel ook al een pluspunt . Snelle service

karine 11-01-2023

wasmachine sharp besteld
prima levering, ook direct antwoord op mijn vraag via email.

Glenn 11-01-2023

Snelle levering (op zondag!) En prijs in vergelijking met andere leveranciers uitstekend

Elisabeth 10-01-2023

Het was even wachten op mijn bestelling gezien de drukte in de winkel, maar alles verliep vlot dankzij het professioneel en uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bruno 10-01-2023

Ik ben al enkele jaren klant bij Coolblue en telkens wanneer ik iets bestel krijg ik een vriendelijk onthaal en zijn de medewerkers behulpzaam. Ook nu weer maakt men een factuur op voor een goeie vriend van mij waarvoor ik een nieuwe laptop heb aangekocht, ook hier geen enkel probleem. Zelfs toen ik een probleem had met een bestelling, werd ik geholpen zoals ik het had verwacht. Vandaar mijn hoge waardering, iets wat Coolblue zeker verdient.

Pieter-Jan 10-01-2023

Online een product reserveren verloopt eenvoudig.
Super leuke ervaring eens in de winkel te Wilrijk. Onmiddellijk een behulpzame medewerker die je begeleidt en doorverwijst naar de correcte balie. Het was een zaterdag, dus enige drukte had ik verwacht in de soldenperiode. Toch was de wachttijd binnen het redelijke en werd ik ook aan de afhaalbalie snel verder geholpen door een gemotiveerde verkoper die het product uit het magazijn ging halen voor me. Nadien ter plekke betalen (ook handig dat niet alles online moet) en uiteindelijk naar huis met een glimlach op mijn gezicht om een nieuw IT gadget uit te testen. Persoonlijke service met een glimlach. Beter kan ik het niet omschrijven. Coolblue onderscheidt zich van de rest met hun aanpak en efficiënte werking. Een aanrader.

Anouchka 10-01-2023

Super makkelijke website waar je dankzij een aantal filters meteen vindt waar je naar op zoek bent. Een item is ook makkelijk te reserveren en snel in een gekozen winkel af te halen, waar je dan met ecocheques kan betalen. In de winkel zelf heb je dan ook nog eens een super vriendelijke ontvangst. Top ervaring!

Sibren 10-01-2023

De site is zeer straightforward en het duurt niet lang om door het volledige bestelproces heen te geraken. De levering is zo goed als altijd punctueel. Moesten er toch problemen zijn, dan helpt de klantenservice altijd.

Dirk Heremans 09-01-2023

Zeer duidelijke website, voor elk onderdeel de nodige uitleg. Mogelijkheid om meerdere toestellen te vergelijken. Prijs kwaliteit is Coolblue bij de betere websites. En niet te vergeten, super snelle service. Ook bij consultatie bij een medewerker alle nodige info ontvangen. Fantastisch bedrijf. Zonet nog aangeprezen bij mijn schoonouders.

Evi Cornelis 09-01-2023

We waren op zoek naar een Amerikaanse koelkast . In de winkel kregen we voorafgaand reeds veel informatie omtrent het online aankopen van een toestel . We werden daar ook wegwijs gemaakt op de site om de juiste producten , volgens onze wensen , te kunnen vergelijken . Eens we besloten hadden om over te gaan tot een aankoop , was dit in 5 min geregeld . In minder dan 12u , zelfs iets voor het voorziene tijdsvak, werd het toestel aan huis geleverd en geïnstalleerd . Een echte aanrader !

Marco 09-01-2023

Correcte prijs, goede producten en snelle levering. De website was ook heel overzichtelijk.

Deke 09-01-2023

Ik heb mijn bestelling op vrijdag geplaatst en ik moest normaal mijn product op zaterdag ontvangen zoals beloofd maar dus niet, ik heb het nog altijd niet ontvangen en ik hoor van jullie of niets, ik als klant moet zelf gaan zoeken waar het blijft. Schandalig! Echt!

Rudy 09-01-2023

misschien niet echt de schuld van Coolblue, maar mijn bestelling loopt via jullie...

Bestelling had 'normaal' zaterdag dienen te gebeuren.
Vandaag staat er opnieuw 'Verwacht vandaag'
Op de App van bpost staat er bij Track & Trace "zending onderweg naar jouw regio" en dit sinds zaterdag 07.01 08h43
Ik had hierop gerekend om mijn nieuwe tablet in gebruik te nemen.
Bij de bestelling stond immers vermeld 'levering morgen'
Zoniet had ik de bookcover en de screenprotector in de winkel bijgekocht.

Willy 09-01-2023

Gebruiksvriendelijk en vlotte ,correcte en snelle service ! Top! Er is ook een heel divers aanbod in alle prijsklassen.

Chloë 09-01-2023

Duidelijke website, uitstekende klantenservice.

Goeie prijzen en interessante aanbiedingen.

Snelle levering!

Josefien 08-01-2023

Ik wou een nieuwe noice cancelling koptelefoon kopen en op de website van coolblue stond er bij elke koptelefoon wat de voor/nadelen waren en waneer je een bepaalde koptelefoon best wel of niet moet kopen. Hierdoor heb ik perfect mijn keuzes kunnen afwegen en nu ben ik erg tevreden met mijn nieuwe aankoop!
Het pakketje kwam ook zeer snel aan. Ik had in de namiddag mijn bestelling gedaan, en de volgende ochtend was het pakket al aangekomen.

Eline81 08-01-2023

Jullie hebben een ruim aanbod aan producten ter beschikking en een supersnelle levering. Ook een aantal betaalmogelijkheden zijn aanwezig. Prima service!
Mijn laatste aankoop was een elektrische tandenborstel van Oral B. In nog geen 2 dagen tijd had ik deze al in mijn bezit. Top!