Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Veerle 16-01-2023

De website is zeer gebruiksvriendelijk, je vindt snel wat je zoekt. Er is ook veel info te vinden over de producten en de vergelijkfunctie is zeker een meerwaarde. Een product bestellen gaat zeer vlot en Coolblue levert ook zeer snel, doorgaans de volgende dag al.

K 15-01-2023

Niet leveren op de beloofde datum en na klacht antwoorden met een onsamenhangende uitleg.
Niet erg professioneel.

Koen V 15-01-2023

Prima site met goede filtermogelijkheden, duidelijke omschrijving van de producten en een hoop reviews. Correcte prijs ook, maar mag altijd goedkoper ;-) Heldere communicatie en correcte levering

Floris 15-01-2023

De webshop is duidelijk en geeft veel informatie, er zijn ook veel opties om te zoeken wat je nodig hebt of te vergelijken, echt niks op aan te merken. De levering ging ook vlot en de bezorger was vriendelijk. Alleen spijtig dat het aanbod bijna alleen maar apparaten zijn, dingen zoals een fles perslucht voor onderhoud had ik graag gekocht bij jullie.

Celine D 15-01-2023

Goeie site, snel en vlots te zoeken. Ook de vergelijktool is handig. Ze komen ook hun afspraak na qua levering. Goeie opvolging mogelijk naar levering toe. Ik bestel zeker nog bij coolblue.

Lore 15-01-2023

Vlotte service en levering. Duidelijke omschrijving en veel reviews bij het artikel maken keuze makkelijker!

Michiel 15-01-2023

Gebruiksvriendelijke site, makkelijk om juiste producten te zoeken, duidelijke voorwaarden

magda 15-01-2023

verkeerde bestelling mijn fout mag het terug sturen en nieuwe bestelling doen

Lp 14-01-2023

De shop blijft heel vaak hangen. Bijvoorbeeld als ik op iets fruk heb ik niets op mijn scherm, ik doe mijn gsl dan uit, zet het weer aan en dan pas komt het op mijn scherm. Maar overal ben ik tevreden.

ANDRE 14-01-2023

Overzichtelijke website met veel keuze en informatie. Snelle levering binnen aangekondigde tijdvak, goed verpakt.

Guido 13-01-2023

Supersnel geleverd, zeer goed verpakt... zoals voorheen zijn we zeer tevreden

Frans Gantois 13-01-2023

waarom deze winkel, hij is dichtbij. mijn eerste ervaring met winkel van Coolblue, heel goed, vriendelijke ontvangst, heel mooi aanbod van tv tot wasmachien tot laptop of koptelefoon en dat alles met verschillende modellen. En heel belangerijk voor mij is de heel vriendelijke bediening terwijl ik maar een kleinigheid heb gekocht.

Ruben Wos 13-01-2023

Savonds besteld en de volgende dag al om 10h geleverd. Wat een super snelle service. Sneller dan te gaan uithalen in de winkel.

Tanja 13-01-2023

Duidelijke website en heel snelle levering.
De « coolblue keuze » ook interessant om toestel te kiezen
De reparatieservice in de winkel is ook top👍
Ze houden je op de hoogte hoe ver het staat met de reparatie.
Heel,ongecompliceerd retourneren

Rita 13-01-2023

geen ervaring met shop, koop online! webshop zeer gebruiksvriendelijk. Goede tips, aanbevelingen van Coolblue zijn handig

Brigitte 13-01-2023

Heel snelle levering en alles perfect verlopen! Dikke pluim voor jullie! Site ook heel duidelijk!

Dossche Dirk 12-01-2023

Bestelling, levering, verpakking...alles correct!!!
Wat kan, moet ik nog toevoegen???

Sarena Shipping BV 12-01-2023

We hebben niet lang moeten wachten en daarna heel goed bediend en heel vriendelijk.

Vegito1978 12-01-2023

Levering mooi ingepakt en de dag nadien ontvangen. Snelle en beste service wat betreft online shoppen in belgie. Heb er meermaals besteld en altijd perfect in orde

David 12-01-2023

Altijd vlotte service, voor en na verkoop, nooit problemen gehad met omruilen. Goed ook dat ze leveren met een bakfiets, milieubewust. Ook hun reclamespots hebben tenminste wat humor.

Frans De Clerck 12-01-2023

informatie goed vergelijkbaar en scherpe prijs; perfecte leveringsinformatie en opvolging

Louisa Heine 12-01-2023

Goed en vriendelijk geïnformeerd in de winkel. Besteld via internet. Snelle levering en goed verpakt 💝🙏

mark 12-01-2023

zoals steeds komt de product omschrijving alsook de technische details overeen met het geleverd product . Ook de vele reviews van de producten zijn een meerwaarde en beïnvloeden zo toch ook mijn aankoop

jan 12-01-2023

geleverde artikel is top, de prijs was zeer goed ( was een artikel dat een tweede kans was ) en zoals beloofd in de beschrijving was het toestel tip top in orde. Alleen jammer dat het door de drukte bij Bpost twee dagen later geleverd werd vandaar de score van negen en geen tien.

Daan 12-01-2023

Het product werd besteld op een zaterdag en maandag om 10:00 was het al beschikbaar in het gekozen postpunt. In vergelijking met andere fabrikanten leeft coolblue wel de leveringsdatum na.