Jan De Nil 01-02-2022

Velen onder ons kopen uit gewoonte bij Coolblue en dat kan wel eens verkeerd uitdraaien want Coolblue is blijkbaar niet meer wat het ooit geweest is. Zelf ben ik namelijk door zo en "gewoonte aankoop" erg in het zak gezet. Doordat mijn laptop het begeven had en ik als zelfstandige daar niet zonder kan, heb ik genoodzaakt een nieuwe besteld bij Coolblue. Toen ik de factuur kreeg ging ik toch nog maar eens op hun website kijken naar de laptop die ik gekocht had. Tot mijn verbazing stond er dat deze nooit meer beschikbaar zou komen. Dit deede bij mij een belletje rinkelen en ik stelde mij uiteraard de vraag of ik misschien dan een oud model zou gekocht hebben. Daarom googelde ik het type laptop eens om te zien of dit inderdaad zo was. Hierdoor kwam er een oudere advertentie tevoorschijn van Coolblue waarin dezelfde laptop die ik gekocht had 150€ goedkoper aangeprijst was. Door verder te zoeken bleek deze laptop overal 150 € goedkoper dan wat ik betaald had. Sterker nog het nieuwe model koste net hetzelfde dan wat ik bij Coolblue betaald had voor het oude model. Uiteraard vond ik het normaal om daaromtrent hun te contacteren want ik had het vermoeden dat zij een fout gemaakt hadden bij het prijzen van de laptop en dat de prijzen verwisseld waren. Daar kreeg ik echter het deksel op de neus. Het enige wat ik volgens hun kon doen was de laptop retour sturen,maar omdat ik echt zonder zat en een terugbetaling 2 tot 3 weken zou duren bleek dat voor mij niet meteen de ideale optie te zijn . Trouwens de configuratie van de laptop was voor mij voldoende. Het enige waarmee ik in mijn maag zat was de 150€ die ik teveel betaald had, maar daar wilden zij op geen enkele manier over onderhandelen. Kortom deze laptop koste origineel 1499 € maar het laatst exemplaar hebben zij met 150€ duurder gemaakt met het idee dat er ergens wel een onozelaar zal zijn die dit zou kopen. En die onozelaar ben ik dus geworden. Coolblue heeft dus onterecht150€ gepikt van mij. Een ander ellement dat mij over de streep getrokken had tot aankoop was de belofte "vandaag besteld, morgen geleverd" Niet dus ! Reken daar maar een dag of twee extra bij . Heel vervelend als je met een onderneming zit. Bestolen voor 150 € en levering niet zoals beloofd , Zelf doet u natuurlijk wat u wil als u ook eens graag bedrogen wil worden, maar voor mij geen Coolblue meer.

Inge 01-02-2022

Wat een service in de shop! Love it!
De reservatie via de webshop verliep heel vlot en de ophaling was een hele aangename ervaring: mooie en ruime winkel, en het personeel is werkelijk fantastisch. Ik werd geholpen door een hele vriendelijke man, die me bovendien nog een kleine korting gaf.
Hier kunnen heel wat winkels iets van leren. Bravissimo!

Rob 31-01-2022

Heel vriendelijk personeel, artikel was super snel beschikbaar, heel goede service

Dirk van Eck 31-01-2022

Razend snel, met de fiets, keurig verpakt, vriendelijke bezorger. Excellente firma!

Ilse 31-01-2022

We hadden een tweedekans prosuct gekocht, en hebben meer of 2 weken moeten wachten op ons product. We hadden ook contact opgenomen met Coolblue en ze zeiden dat ze nog maar de betaling hadden ontvangen en 2 dagen erna zeker bij ons ging zijn.
Een paar dagen erna nogmaals contact opgenomen, toen werdt gezegd dat ze ging nakijken en ons terug opbellen.
Maar geen telefoon gekregen.
Toen we op het moment stonden de bestelling te annuleren kregen we een email dat ons product verstuurd was.
Heb nog nooit zo slechte service gehad van Coolblue. Er is daar iets grondig fout gelopen, en konden ons een duidelijk antwoord geven.
Deze keer ben ik zeer ontevreden. En als we nog iets nodig hebben zullen we toch ergens anders bekijken, vrees dat ik niet meer graag bestel bij Coolblue, omwille van de communicatie

Nadia 31-01-2022

Zeer goede laptop. Ik had deze aangekocht om 23uur en de dag nadien om 8u30 werd deze al geleverd. Dat is echt super snel.

smithsmith 30-01-2022

Snelle levering, goede retour service, goede klantenservice en overzichtelijke site.

Mit 30-01-2022

Zeer duidelijke website, veel opties (vergelijken) en veel informatie bij producten.
Betaling gaat vlot, ook hier duidelijk.
Bezorging volgende dag via fiets, ook hier weer duidelijk met mails en een tijdskader en een sms op voorhand.
Zeer vriendelijke bezorger, zag dat er kindjes waren, kregen tekening en stickers!

Kurt 30-01-2022

altijd correcte service, advies en afhandeling. De keuze van Coolblue is een hele mooie leidraad als je zelf niet echt een voorkeur hebt

Hilde 30-01-2022

Tevreden over de shop; duidelijk aanbod, mooie korting en snelle levering (zelfs op zondag)

F 29-01-2022

Het gewenste artikel snel gevonden en gemakkelijk besteld. Enige spijtige was de dienstverlening van Bpost die in de namiddag zouden langskomen, bleek net voor de middag te zijn met resultaat dat ik nog naar het centrum van Merelbeke moest rijden om het licht beschadigde pak op te halen.

ErikG 29-01-2022

Bestellingen worden steeds correct en op de afgesproken/aangegeven datum geleverd.

jef gossey 28-01-2022

duidelijk, snel, super vriendelijke koerier, komt zelden voor dat er iem die aan huis levert zo vriendelijk is, maakte mijn dag goed!

fluxbe 28-01-2022

Ik heb eerder gekocht , in het algemeen met succes. Mijn laatste aankoop zou geleverd worden, ik bleef ervoor thuis. levering werd afgezegd (te laat) . Ophaaladres werd doorgegeven. Nog steeds geen bevestiging dat het product daar af te halen is. Geen goede communicatie... en nog steeds niet het product. Jammer.

Michel 28-01-2022

Snelle levering, goed product en goed ingepakt. Aangename site.
Daar vindt je alles wat ge moet hebben in die categorie.

Joyce B. 28-01-2022

Altijd als ik bestel bij Coolblue, zijn ze altijd vriendelijk. Helpen ze u met plezier zonder dat het hen teveel is. Verzorgde winkel/ aangename winkel. Bij het binnen komen word je telkens en opnieuw hartelijk ontvangen + ook bij het verlaten van de winkel word er altijd een dankjewel en vaarwel gezegd.

Gijs 28-01-2022

Snelle en correcte service. Ook echte klantenservice anders dan een klantendienst waar geen waarde wordt gecreëerd voor de klant. Geen lange discussies maar oplossingen!

Liezelot D 27-01-2022

Heel vriendelijk, rustig, correcte herstelling en volgens afgesproken prijs! Dik in orde!

Mauro Baele 27-01-2022

Ik vond het zeer rap geleverd en een groot aanbod aan producten. Ook de positiviteit en klantvriendelijkheid is geweldig. Ik vind het ook super dat jullie werken me elektrische fietsen in plaats van auto’s.

Rudy 27-01-2022

Zeer goede site. Zeer vriendelijke korrier, kortom alles was in orde.
Goed op de hoogte gehouden van de levering, een sms een 15 min voor het pakje geleverd werd.

Sylvianne Cassol 27-01-2022

Je suis très satisfaite des services que vous offrez et je tiens à resouligner la compétence et la gentilesse de vos collaborateurs qui prennent le temps de m'écouter et qui me donnent des solutions efficaces et rapides.

Evi 26-01-2022

Je vindt heel wat informatie terug over de producten en kan deze met elkaar vergelijken.
Het product werd de dag na de bestelling al geleverd en werd hierover goed op de hoogte gehouden via mail.

Bruno 26-01-2022

product zoals omschreven , vriendelijk personeel, enkel het vermelde leveradres, (wat verschillend was van het factuuradres) werd niet juist vermeld, en dus ook niet op de juiste plaats geleverd, maar alles is toch goedgekomen.

Elke 26-01-2022

Snelle levering, duidelijke informatie over het product & duidelijke communicatie over bestelling, levering, ...

Dylan 26-01-2022

Zeker een aanrader om te shoppen bij Coolblue! Ruim aanbod van producten voor degelijke prijzen. Levering is helemaal top en zeer snel. 'S avonds besteld, de volgende dag in huis. Klopt helemaal!!!