Deze score is berekend op basis van 13713 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Andre 26-02-2021

Coolblue blijft cool in alles wat het doet; goede prijzen, zeer uitvoerige klantinformatie over je bestelling,factuur en aflevering, zonder het zelf irritant te vinden.Betrouwbaar en “green” met fietslevering van mijn bestelling, top!

Ruth 26-02-2021

Coolblue werkt met snelle en aardige werknemers. Samsung tv snel en vakkundig geleverd.
Goede service en ben blij met mijn Samsung tv

Arie 26-02-2021

Goed vindbaar, prima site, uitstekende productinformatie en een snelle, goede aflevering. Wat wil je meer.

Silvia 26-02-2021

is goed duidelijke informatie, uitstekende bezorging, vooral de bakfiets was cool net als cool bleu en de bezorger met de bijpassende jas, aardig netjes en correct, gewoon harstikke goed en vooral cool!!!!! maar dan ook echt!

Riek 26-02-2021

Snelle en goede levering en duidelijke informatie over producten en duidelijke mail over wanneer je pakker geleverd wordt.

Monique 26-02-2021

Ruim assortiment, website ziet er gelikt uit. Uitgebreide productspecificaties. Reviews bij een artikel doen het goed bij mij.

Gina 26-02-2021

Super goed geholpen, zeer snel artikel kunnen afhalen en factuur via mail. Geen minpunten alleen maar voordelen!

Anna dekker 26-02-2021

Alles prima verzorgd. Geleverd op de afgesproken tijd en in een stevige verpakking.

Rens Vervaart 26-02-2021

Supper snelle levering voor de beste prijs

Alleen de tip achteraf aanpassen aan de producten.
Zou wel professioneelst staan. Die sloeg nergens op voor mijn produckt

Draaisma 26-02-2021

Goede betrouwbare winkel, uitstekende service en soms leuke aanbiedingen zoals de tweedekansjes

SRN 26-02-2021

Duidelijke omschrijving van het product en ook prettige service over het instellen voor gebruik. Zeer tevreden over het zoekfilter, zodat ik de juiste keuze kon maken.

Mirella 26-02-2021

Meestal kies ik voor Cool Blue!
Snelle levering van mijn mini Nespresso apparaat. De volgende dag kon ik 'm al ophalen om de hoek! Heel fijn want geen koffie geen inspiratie😊

Rick Verheij 26-02-2021

Tv op tijd bezorgd, vriendelijke bezorger, netjes op tijd gebeld. En proactief gevraagd of het klopt dat ik geen hdmi kabel had bijbesteld. Hij vroeg zich af hoe ik het dan op elkaar wilde aansluiten. Hij had nog een kabel in z'n bus liggen, dus dat was mooi meegenomen. Super!

Hans 26-02-2021

Zeer snelle levering. Vriendelijke mensen. Eigenlijk te veel keus. Ga zeker vaker iets bestellen

Francis van den Heuvel 26-02-2021

Makkelijk en snel besteld, alles duidelijk, en supersnel ook nog eens op de fiets precies op de minuut af voor de deur.

Eugène Westhoven 26-02-2021

Er wordt nagekomen wat er belooft is. Dat is bij velen wel anders. Gewoon in de avond besteld en de volgende dag in huis. Ook de op de site opgenomen productinformatie is top. Geen spijt van mijn aankoop bij Cool Blue, zeer zeer tevreden. Was mijn eerste aankoop en zal zeker terugkomen bij Cool Bliue.

Sansoma 26-02-2021

Wat blijft het toch een feestje om bij Coolblue te kopen. Met zoveel aandacht wordt het verwerkt en bezorgd. Niet neerzetten en wegwezen, maar laten weten dat ze blij met je zijn als klant. Dit zie ik bij geen enkele andere online speler.

Ton Oonk 26-02-2021

Wat ik zocht was makkelijk te vinden op de site van Cool Blue. Het artikel werd goed beschreven en er werden mogelijke alternatieven aangeboden.

Daisy 26-02-2021

Het bestellen ging heel makkelijk. De informatie bij het product was duidelijk en voldoende. De volgende dag al in huis. Top!

Syl 26-02-2021

Ik vind jullie service geweldig. Mijn zus had mij jullie aan geraden ook ivm met de snelle reacties en de hulp met problemen oplossen. Ik denk het is beter geregeld dan bij jullie concurenten.

Anja 26-02-2021

Snelle levertijd van verschillende producten. Goede service wanneer het binnen 30 dagen niet deugt. Klantenservice telefonisch functioneert goed. via mail wel traag maar werd ook opgelost.

Martijn 26-02-2021

Tot nu toe altijd correct geholpen en afgehandeld. Snel bezorgd geen gedoe! Ook de droger die wij enige tijd geleden besteld hebben werd netjes naar boven gedragen en neergezet!

Peet 26-02-2021

Uit ervaringen in het verleden en ervaringen van vrienden weet ik dat Coolblue een goede en betrouwbare zaak is. Het assortiment is zeer ruim, de prijzen zijn doorgaans beter dan bij concurrenten, de webshop is duidelijk en overzichtelijk opgebouwd. De levering is snel, doorgaans de volgende dag al in huis. Wat er op de site staat, klopt ook. Dat heb ik in andere webshops weleens anders meegemaakt, vooral wat betreft de levertijden. Bij Coolblue is what you see is what you get. De klantenservice is zeer goed bereikbaar, de medewerkers heel vriendelijk. Antwoorden komen afhankelijk van de drukte heel snel tot nagenoeg snel, zijn eerlijk en accuraat. De levering komt netjes verpakt in de welbekende blauwe doos die keurig aansluit op de afmetingen van het bestelde product. Dus geen enorme verpakking om een hele kleine bestelling. Dat is milieuvriendelijk en prettig, zo zit je niet met grote verpakkingen. Fijn is ook dat bij aanschaf van bijvoorbeeld een mobiele telefoon de garantie twee jaar is in plaats van een jaartje. En de verzekeringspakketten, zeker de meer uitgebreide beloven heel wat wat andere aanbieders niet leveren. Hopelijk zal ik geen aanspraak hoeven maken op de verzekering, maar het geeft wel een veilig gevoel. En dat is al heel wat.

Jan 26-02-2021

Wat ik vraag en wil. Krijg ik met hele goede service en medewerking bij eventuele problemen

Esther van Wijk 26-02-2021

Goede service , snelle levering .
Wij waren aan nieuwe router toe na lang wikken en wegen voor de TP link archer ax 11000 gekozen.
Kost wat maar dan heb je ook wat . Met heel veel geluk hadden we een Tweede keus dat scheelde weer iets in prijs.
Man blij kind blij kunnen ze allebei weer goed online gamen !!

Geuko 26-02-2021

De levering werd correct op de vermelde tijd gedaan. Het besteld,. eenset AirPods , voldoet geheel aan mijn verwachtingen. De ingebruikname was eenvoudig dankzij de heldere handleiding.

Fre 26-02-2021

Alles gemakkelijk te vinden op de site.
Bestellen en dag erna ontvangen, super service.

Ruben 26-02-2021

Duidelijke informatie over het product op de website en snelle bevestiging en levering van de bestelling.

Ruud Wichgers 26-02-2021

Uitstekende service! Je weet op welk tijdstip je ze kunt verwachten en hebben keurig de wasmachine aangesloten en het testprogramma ingesteld. Ook hebben ze de oude machine en verpakking meegenomen, zoals toegezegd! Ik kan idereen aanraden bij Coolblue te gaan kijken!

MJ 26-02-2021

door de eenvoudige vergelijkingsmogelijkheid, snelle service en uiteraard goede producten ben ik blij met Cool Blue

Erwin 26-02-2021

Beeldscherm besteld en volgende dag in huis. Uitgebreid geïnformeert over waar het pakket zich bevond. Aanvullend nog mail ontvangen waarin tips voor optimaal gebruik beeldscherm. Kortom alles gewoon goed zoals het hoort.

Lilian 26-02-2021

je kan weloverwogen goed beslissen door goede website. Er wordt snel geleverd door goede logistiek en inderdaad..... een lach bij de deur. Deze laatste is gratis.

Gerrit 26-02-2021

Oude snijmachine gaf de geest, een mooi nieuw exemplaar gekocht bij Coolblue. Perfecte service, ondanks de drukte binnen 24 uur geleverd. Mooi apparaat, grote klasse!

Rianne 26-02-2021

Alles klopt bij Coolblue en ja, ik had een glimlach, meerdere keren zelfs! En dat is waar Coolblue het voor doet toch?

Heijboer 26-02-2021

We hadden voor de aanschaf van een huishoudelijk apparaat weer diverse websites afgezocht, maar uiteindleijk toch weer bij Coolblue terechtgekomen; heldere en duidelijke website en goede afleveringscondities

Floortje 26-02-2021

Goede website met duidelijke uitleg. Zou normaal naar de winkel gaan om een medewerker te laten helpen maar nu lukt het ook via de website. Als je toch over iets twijfelt dan kun je ook de klantenservice bellen. Uiteindelijk ook nog snelle levering.

Ruth 26-02-2021

Super snelle afhandeling en netjes afgeleverd installatie en levering Samsung tv.
Artikel was online twee dagen later goedkoper geworden. Heb via mail gereageerd en was binnen 24 uur korting overgemaakt op mijn rekening. Kortom fijne ervaring.

AA 26-02-2021

Net als in de reclame werd mijn pakket bezorgd met een glimlach😀. Bezorger kwam in de kenmerkende bakfiets en op tijd. Het fijne is ook dat je een bericht krijgt dat een bezorger onderweg is. Hierin staat ook over hoeveel minuten hij/zij zal arriveren.
Het pakketje was netjes ingepakt.
Bezorger vertrok ook weer met een glimlach.
Super winkel met een uitstekende service. CoolBlue doet eer aan de slogan: De klant is Koning 👑.

Maris 26-02-2021

Super snelle levering en heel precies met de tijd inplannen voor de bezorger top ga zo door

Visser 25-02-2021

Wat me aanspreekt bij Coolblue is dat ze een goede en snelle service hebben en handig dat je kunt appen. Ik had nog wat vragen en deze stuurde ik via WhatsApp, waarop ik snel antwoord kreeg. Ook per mail krijg je snel en duidelijke antwoorden. Wat ik erg fijn vind is dat de klantenservice, dus ook voor technische problemen, tot (één minuut voor :-) 24.00 uur open is.

Ronald van den Borden 25-02-2021

Deze beoordeling geef ik omdat het klopt wat ze schrijven, afspraak is afspraak en de tekst bij het product klopt ook.

Bvo 25-02-2021

Enorm tevreden, snelle levering, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website en behulpzame medewerkers met genoeg kennis om je te kunnen helpen, zowel online als in de winkel

Linda 25-02-2021

Goede vergelijking van producten op de site om zo tot een goede keuze te komen

Jeantine Zethof 25-02-2021

De site is erg gebruiksvriendelijk. Zo kon ik een goede keuze maken welke televisie ik graag wilde hebben. Product werd snel en vakkundig bezorgd.

Maria 25-02-2021

Goede webshop, duidelijk en makelijk artikellen te vinden.
Vrijwel altijd de volgende dag in huis .

Conny 25-02-2021

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat de e-reader die ik wilde kopen, een PocketBook bij hun het goedkoopste was. En omdat ze bekend staan om de goede service, heb ik bij hun besteld.
Ook nog eens snelle bezorging, dus ik ben een tevreden klant!

Hans van Neerven 25-02-2021

Buitengewoon overzichtelijke gebruiksvriendelijke website
Snelle service
Zeer solide verpakking

Roos 25-02-2021

Hele goede en snelle service. Je wordt goed geïnformeerd over het tijdstip van de bezorging en ontvangt een kwartier van te voren een laatste sms berichtje. Goed dat Coolblue in Amsterdam per bakfiets bezorgd. Top.

Alice 25-02-2021

Prima service. Snelle levering. Ik had een Nespresso apparaat gekocht. De volgende dag afgeleverd. Prima apparaat. Ook goed verpakt.

wasmachine 25-02-2021

Bezorging goed. Geen 15 minuten van tevoren opgebeld terwijl dat wel op de site staat.