Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mr. Demafkees015 07-05-2017 Via de website gekocht

Spoepel verlopen

Niks aan te merken een 9 omdat er altijd ruimte is voor verbetering. De bezorger was een uurtje later. Maar nogsteeds binnen een dag het pakketje. Super!

M. 07-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Goede en snelle service. Uitleg van het product, zodat je vast in kunt lezen.
Goede retourservice indien nodig.

Annie van Druten 07-05-2017 Via de website gekocht

top winkel en website!

ik hun een dikke 10, goede service hele goede klantenservice en echt savonds voor 12uur besteld, ik had mijn wasmachine de volgende dag al om half 11! aardige jongens, behulpzaam binnen no time alles aangesloten en draaide mijn wasmachine.

Mark 07-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige sevice en afhandeling

Heb afgelopen donderdag een vaatwasser gekocht.je wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer het geleverd word.op de dag word je 15 min van tevoren gebeld door de bezorgers dat ze er aan komen.het word netjes op de plaats gezet en aangesloten.en de oude apparaat word meegenomen.al met al een aanrader om daar te bestellen

Jacek 07-05-2017 Via de website gekocht

CoolBlue? Snel & Goed!

Ik heb pas 1 keer gebruik gemaakt van webwinkel van Cool Blue en tot volledige tevredenheid dus cijfer staat nu op 10. Ik hoop dat ik deze beoordeling in de toekomst zal kunnen blijven geven, want een link naar goed en snel werkende webwinkel met computerbenodigdheden is tegenwoordig echt een must voor iedereen. Ik had een USB van 32 Gb nodig. Heb ik om 14:00 bij CoolBlue besteld en volgende dag om 14:00 had ik en mijn USB binnen, en 2 uur later een lekker draaiende Linux MInt op mijn laptop.
Wat kan een klant zich nog meer wensen, he? :))

Bethy 07-05-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf ????

Ik shop graag op de CoolBlue site. Overzichtelijk en goede beschrijving van het gezochte artikel. De resensies lees ik ook altijd. Vandaar is het invullen van enquete belangrijk voor kopers. De service is top en bij klachten zijn ze snel en behulpzaam. Ik blijf klant!! 😁

Anneke 07-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Zeer snelle levering. Wanneer er klachten zijn worden ze snel afgehandeld .

Maurice 07-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Vaak vesteld hier veelal goede producten, 1x een product gehad dat na 2 maandan het niet meer goed deed (een telefoon oplader) deze retour gestuurd en kreeg netjes een nieuwe!

Caner 07-05-2017 Via de website gekocht

Top service, erg snel geleverd en precies op de juiste tijd!

Ten eerste zou ik je Coolblue zeker wel aanbevelen. Het is de beste webwinkel die ik gehad heb na ervaringen met bestellingen van andere websites. Als je het product niet goed vind kan je het terug sturen, waarmee je ook nog het volledige bedrag terug krijgt. Natuurlijk geldt daarvoor bepaalde tijd, in dit geval dus 30 dagen. Laatst heb ik een laptop binnen gekregen, die je nergens goedkoper kon krijgen en die ik al voor een lange tijd wou hebben. Een dikke 10 dus voor zo'n top webwinkel.

Robert 07-05-2017 Via de website gekocht

Opvallend lage prijs

Was op zoek naar een set losse headsets voor in de helmen van sena. Zijn haast niet te vinden via internet en kosten dan ruim 70/80 euro. Via cool blue echter maar 47,50. Ook nogeens de volgende dag bezorgd en daar wordt ik blij van.

Eric 07-05-2017 Via de website gekocht

Prima service met oog voor de consument

recht door zee zaken doen. Afspraak maken en nakomen en zelfs een stap verder gaan. Ik koop graag via coolblue

Csaba 07-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Heel goede producten, snel levering. 22:00 uur besteld volgende dag om 11uur goederen binnen. Helemaal top!!!

R.A. Wiersema 07-05-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk

Dat je op de site producten kan vergelijken vond ik heel fijn. En dan zonder veel moeite bestellen en ontvangen.

Wilma 07-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service, fantastische communicatie!

Ik ben een groot fan van Coolblue. De service is geweldig en ze krijgen me altijd weer aan het lachen met hun humoristische communicatie.

Mary 07-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Super aardige bezorgers, fijn dat je van tevoren gebeld wordt! Zijn heel behulpzaam en zorgen dat alles werkt voor ze vertrekken.

Marijan 07-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en super snelle levering

Prima service en bezorging. Blij met mijn aankoop.
Ook de telefonische service bij problemen is dik in orde

Hapjespan 07-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig, binnen 24 uur bezorgd !!

De hapjespan woensdagavond besteld en donderdagmiddag al in gebruik , makkelijk toch , boven verwachting wat een snelle service

Manuela 07-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service in 10 minuten zetten ze de nieuwe wasmachine boven en installeren hem. Ook nemen ze de andere naar mee naar beneden en voeren deze af.

wiel kuijpers 06-05-2017 Via de website gekocht

Een winkel die zijn woord houd

Kijk dit is een shop waar op kunt vertrouwen deze mensen doen wat ze beloven, ze bezorgen je geen slapeloze nachten wat ze beloven doen ze een top winkel

E.G. Noels 06-05-2017 Via de website gekocht

De blauwe doos met goed verpakte inhoud was nog warm!

Ruime keuze in artikelen, vaak ook met klantwaardering. Razendsnelle, vaak gratis verzending.
Snelle rakkers daar bij Coolblue!

Hans 06-05-2017 Via de website gekocht

Supersnel !!

's avonds besteld, 's morgens in huis.
Mijn koffiemachine was kapot en dat is lastig. Maar gelukkig heb ik niet lang moeten wachten om de machine te kunnen herstellen. De volgende dag had ik alweer verse koffie dankzij COOLBLUE.
bedankt mensen.

Rene 06-05-2017 Via de website gekocht

Fijne betrouwbare plek voor je aankopen

Klantservice van Coolblue staat op eenzaam hoog niveau, daar niets over te klagen. Nadat ik bij levering aangaf dat ik de deur van de koelkast nog moest omdraaien was dat voor de bezorgdienst jammer genoeg reden snel weer weg te gaan, apparaat ingepakt en al achterlatend. Dacht toch dat ie minimaal wel uitgepakt werd? Daarom een 7.

Officiele reactie van Coolblue 07-05-2017

Beste Rene,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Dat waarderen we heel erg. We vinden het uiteraard vervelend dat we uiteindelijk op een 7 uitkomen, dat kan beter. Dit moet ook beter, want de afspraak met de bezorgdienst is dat de koelkast wordt uitgepakt en op zijn plaats wordt gezet. We gaan dit met ze bespreken, zodat dit in de toekomst niet meer voor kan komen.

Dylan 06-05-2017 Via de website gekocht

Prachtige marketing, prima prijzen, en ruime keus

Door het ruime aanbod van Coolblue, en de manier waarop zij hun klanten benaderen (alsof ze je al jaren kennen) is Coolblue onderscheidend van haar concurrenten.

MD 06-05-2017 Via de website gekocht

Super enthousiast

De shop is echt humoristisch! Ik appte voor wat vragen, top gewoon! Binnen 20 minuten antwoord op mijn vraag! De levering was de volgende dag er direct, en het zat keurig verpakt! Het was erg breekbaar, maar niks geen schade! Top winkel! Super kwaliteit!

Ellen 06-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Site is makkelijk en de opties van bezorging vond ik helemaal top. Het enige minpuntje was dat ik twee koekenpannen had besteld die beide apart in een mega doos werden bezorgd. Dit had volgens veel makkelijker in 1 doos gedaan kunnen worden maar verders helemaal tevreden!

Josephine 06-05-2017 Via de website gekocht

Heerlijke winkel

Coolblue: overzichtelijk, ruim aanbod, vaak goede informatieve filmpjes, vriendelijke klantenservice en altijd perfecte levering !

Jan 06-05-2017 Via de website gekocht

vlotte berichtgeving, vlotte aflevering

Andere zaken niet een directe aflevering en ook geen stapeling.Vielen voor ons dus af.
Bij coolblue was alles vlot en zakelijk en geen poespas.

Nina 06-05-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Coolblue had de beste aanbieding en een zeer goede service: woensdag aan het einde van de middag besteld, donderdag middag in huis.

R. Goudkuil 06-05-2017 Via de website gekocht

Met Coolbleu loop je geen blauwtje

Goede service. Binnen 1 dag wordt de bestelling geleverd, zelfs op zondag !!! Dus van garte aan te beveken.

Marcel vredenburg 06-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue een top service

Ik had een sporthorloge ontvangen maar die was helaas niet wat ik dacht dat ik besteld had. Dus heb kontakt gezocht met de klantenservice om te vragen of ik het produkt kon omruilen voor een ander sporthorloge. En ben daar heel goed bij geholpen. Had later op de dag nog wat vragen en heb toen via de chate van coolblue . En ben daar ook heel netjes en vriendelijk geholpen met het beantwoorden van mij vragen. Dus ik raad iedereen aan om via Coolblue hun produkten aan te schaven.

Alfred Riepma 06-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, snelle levertijd

Ik heb een wasmachine gekocht bij Coolblue.
Netjes een mail ontvangen wanneer de bestelling geleverd zou worden en, zoals beloofd, een kwartier voor tijd gebeld hoe laat ze er zouden zijn.
De heren waren precies op tijd en hebben de wasmachine keurig geïnstalleerd (twee hoog)) en de oude kapotte machine weer meengenomen.

Ruud 06-05-2017 Via de website gekocht

Toppertje

Gewoon goed, snel, super service,
Vriendelijk personeel en vakkundig.
Snelle bezorging.
Duidelijke en overzichtelijke sites

c.franken 06-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

je kunt het product laten afleveren wat jou het beste uitkomt. en wanneer je het in de cool blue shop laat afleveren is het ook goed geregeld daar , vriendelijk en prima geregeld

Bundervoet Lucien 06-05-2017 Via de website gekocht

een aanrader !

Duidelijke afspraken inzake levering van de goederen. Degelijke verpakking en een kwaliteitsvolle , vriendelijke en behulpzame aflevering van de bestelde goederen door Bpost.

Klaas Kraaikamp 06-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, stipte levering

Makkelijk, duidelijk, snelle levering en op afgesproken tijd, duidelijke omschrijving van het product, groot assortiment

Linda 06-05-2017 Via de website gekocht

Prettige winkel, snelle klantenservice.

De site van coolblue is overzichtelijk en leuk, bestellen makkelijk en de klantenservice is snel en vriendelijk.

John & Mimi 06-05-2017 Via de website gekocht

Een feestje!

Zo hoort n webshop te zijn! Super gebruiksvriendelijk. Duidelijke mails - de gebruikersinfo kan zo ih lespakket vd middelbare school en de wachttherapie is hilarsch!!! Verzendinfo met foto vd bezorger, helemaal top!

Hans 06-05-2017 Via de website gekocht

Uniek simpele retour en geld terug procedure!

Omdat de eenvoudige versie van deze cam net niet goed genoeg was toch de grotere duurdere aangeschaft en de eerste weer teruggestuurd. Binnen 4 dagen alles geregeld, incl. geld terug en alles zonder verzendkosten. Werkelijk subliem!

A. Stuy 06-05-2017 Via de website gekocht

Ik had een nespresso app. besteld met voor 30€ koffie tegoed en de volgende dag al supersnel ontvangen, Nu is dat voor de grotere bedrijven tegenwoordig eigenlijk al normaal. Maar het gaat mij dus om de service, want ik kreeg het niet voor elkaar om het gratis koffiepakket van nespresso te bestellen. Zelfs met nespresso gebeld maar dit was een teleurstellend telefoontje.....waar ik niks mee opschoot!! Met klantenservice van Coolbleu gebeld, met het voorstel om dan maar naar de winkel te komen met alle gegevens. Daar stelde de medewerker voor dat het door hun in behandeling werd genomen en ik niet zelf naar de winkel hoefde te komen. Vlak daarna kreeg ik al een mailtje dat mn koffiepakket onderweg is. Dus van mij een dikke duim voor de service. Ik vind het trouwens ook een pre dat ze genoeg hebben aan je naam, bij andere bedrijven moet je alles zelf opnoemen kl.nr., bestelnr., enz. De medewerker aan de telefoon was direct van alles op de hoogte.

Joke 06-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Snelle service. Bij vragen vriendelijke en behulpzame medewerkers aan de telefoon.
Als product niet goed is, makkelijk te retourneren en snel nieuw product.

Aksr 06-05-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging en goede prijs!

FitBit Charge 2hr besteld, snelle reactie op wanneer de levering mét track en trace - een levervenster bezorgd wordt. Een nette prijs voor een 'aparte' kleur.

Bruno 06-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en uitstekende service zonder gezeur

Coolblue heeft een breed assortiment, prima prijzen en levert supersnel, ook op zondag. En als er een keer wat stuk gaat aan en product leveren ze ook snel een nieuw product, zonder extra kosten en zonder gezeur. Ook al is het product meer dan een jaar geleden gekocht. Een voorbeeld voor andere bedrijven.

I. 06-05-2017 Via de website gekocht

fantastisch sevice

betrouwbare bezorgdatum en tijdstip; het monteren ging super efectief; de wernemers waren vanzelf erg zorgvuldig met de wasmachine dragen en plaatsen zonder dat ik iets moeste zeggen (ik waardeerde dat enoorm omdat ik nieuwe houten vloeren heb)

Zaar 06-05-2017 In de winkel gekocht
Online

Super snelle levering

Fijne duidelijke site, goede snelle service. Uitgebreid assortiment, dus genoeg keuze. Mijn aankoop was inderdaad de volgende dag in huis, duidelijk per mail aangegeven wanneer er geleverd wordt!

lydia 06-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service en ook na service bij reour

zeer snel een nieuwe headset gekregen na een defect onder garantie.
Zeer vriendelijke klantenservice via mail.

Sophie 06-05-2017 Via de website gekocht

Goede productinfo en prima prijzen plus service

De productinformatie is specifiek en je kunt vergelijkbare producten onderling vergelijken. Prijzen zijn altijd scherp en de service is prima. Ik heb hier al veel gekocht en ben tevreden.

Helga 06-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar!

Inmiddels al een aantal producten via deze webshop gekocht. Zeer tevreden over de adviezen die online gegeven worden en de prijzen zijn concurrerend. Service is geweldig. Het motto van Coolblue is "alles voor een glimlach" en dat maken ze ook echt waar. Van de omdoos alleen al ga je glimlachen!

patkr 06-05-2017 Via de website gekocht

top winkel

Overzichtelijke website, goede service en snelle service. Producten zijn goed, netjes en stevig verpakt. Je kan tot laat in de avond bestellen en toch vaak volgende dag geleverd. Altijd goede ervaringen gehad met deze winkel.

Jannet Scholten 06-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Ik had gehoord dat er bij coolblue producten zijn van goede kwaliteit met een goede prijs. Dit vind ik heel belangrijk als het gaat om smartphones. Dus ben ik een kijkje gaan nemen op de website. Hier ben ik de smartphone tegengekomen die ik uiteindelijk ook heb gekocht: goede kwaliteit, goede prijs en zeker een snelle levering! Voor 23:59 = de volgende dag in huis, dat wil toch iedereen!

Hetty 06-05-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld, tijdig en goed verpakt geleverd

Ik heb gekozen voor Coolblue voor deze bestelling omdat de winkel goed bekend staat en ook een eerdere bestelling goed is verlopen. Je wordt ook goed op de hoogte gesteld over de status van je bestelling. Klein minpuntje,, je wordt overladen met mails. Op zich geen groot probleem, wel irritant, De kwaliteit van de producten, de prijs en het feit dat je bestelling op tijd wordt geleverd, goed verpakt, is natuurlijk veel belangrijker.