Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Heidi 10-01-2016 Via de website gekocht

Zeer handige website met vergelijkmodule. Super!

Zeer groot assortiment van vele producten

Betrouwbaar, handig, goede prijs-kwaliteit, snelle levering, enz...

Yvonne 10-01-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle levering! Top!

Geen Franstalige spelletjes in assortiment

winters 10-01-2016 Via de website gekocht

gewoon makkelijk vergelijken

voor12 uur besteld volgende dag geleverd

Jeroen 10-01-2016 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel besteld, makkelijk betalen en voldoende assortiment.

Afleveren op tijd, continue op de hoogte gehouden via mail/sms.

In ons geval prima, binnen no time gevonden wat we zochten.

Er kan altijd wel iets beter maar ze komen in de buurt van een 100% score!

Een vorige keer iets moeten retouren, zonder problemen de volgende dag opgehaald en centen terug.

Jan Pieter 10-01-2016 Via de website gekocht

Goede Website en snelle afhandeling

Zeer snel thuis bezorgd

Je kunt alles terug vinden op de website

Goede service en goede website

Alexander Van den Spiegel 10-01-2016 Via de website gekocht

Ik wacht nog altijd op mijn pakket dat ik donderdag namiddag heb besteld. Ik vind dit spijtig want een deel van de betaling, heb ik gedaan met een korting die ik had gekregen voor een vorige teleurstellende levering.

Een heel mooi en ruim assortiment

Tot kort was ik een vaste klant bij Coolblue, maar ik vrees dat hun samenwerking met sommige koerierdiensten en postdiensten, hun voor de rest uitstekende service te niet doet.

Anneke 10-01-2016 Via de website gekocht

Met 1 klik vind je wat je zoekt

Levering de volgende dag, ook in het weekend!

Keuze in overvloed, echt voor elk budget

Ik heb al veel gekocht op de site, en telkens met een positieve ervaring

Micky 10-01-2016 Via de website gekocht

vanuit je stoel thuis bestellen. Hoeft geen account aan te maken

s avonds besteld, volgende ochtend thuis.

ruime keuze 9 koffiezetters)

gemakkelijk, snelle levering, goede prijs, geen verzendkosten

Patricia 10-01-2016 Via de website gekocht

Ook na de werkuren, wanneer de meeste winkels al gesloten zijn, kan je nog rondkijken in de verschillende "winkels", en prijzen vergelijken.

Zoals beloofd hebben wij de bestelde producten de volgende dag thuis geleverd gekregen.

Ik heb gevonden wat ik zocht

Als de service blijft zoals ze nu is, zeker een 10. Er is een uitgebreid assortiment, en je moet geen dagen wachten op je product.

Anita 10-01-2016 Via de website gekocht

Ik had dringend een strijkijzer nodig. Vandaag besteld en 's anderdaags om 10h aan huis geleverd. Bovendien goedkoper dan in andere winkels!

Vorig jaar in de winkel zelf geweest voor aankoop cover e-reader. Veel volk maar toch vlotte service!

Grote keuze aanwezig en altijd snel geleverd.

Tot nu toe alles perfect!

Jack 10-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijke website.

Goede communicatie via mail en telfoon.

Je kunt zo gek niet bedenken, of Coolblue heeft er wel een webshop voor.

LR 10-01-2016 In de winkel gekocht
Wilrijk

klare site, gemakkelijk bestellen

doen wat ze zeggen!

tot hier toe alles gevonden wat ik zocht

simpel, klaar en duidelijk

André 10-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website.

Leveringstermijn wordt gerespecteerd. Wat mij betreft, mag het pakje - indien niet thuis - afgeleverd worden bij de buren, zodat ik niet naar het postkantoor hoef te gaan.

Reeds meerdere bestellingen geplaatst. Dit is gewoon een betrouwbare winkel met correcte verkoopprijzen.

Dennis D 10-01-2016 Via de website gekocht

ruim aanbod mee met de nieuwe dingen

uit vorige bestelling steeds een vlotte dienst na verkoop gehad.

het aanbod is ruim en up to date

al altijd positieve ervaring gehad met cool blue nog geen enkele negatieve

Blommaert 10-01-2016 Via de website gekocht

Handige site, duidelijke categorieën. Je vindt zo wat je zoekt!

Super snelle service. 'S avonds besteld en de volgende ochtend al in huis.

Ruime keuze uit vergelijkbare items. Makkelijk te vergelijken en aan een lagere prijs dan de meeste andere winkels!

Top webshop! Volgende keer opnieuw coolblue!

Lennart 10-01-2016 Via de website gekocht

In het assortiment vind je een overvloed aan producten. Hierdoor vind je gegarandeerd wat je zoekt.

Binnen de 16uur was mijn bestelling al geleverd.

Gelijk wat je zoekt , je vind het. Alsook staat alles mooi aangeduid in de verschillende prijsklasses.

Zeker een aanrader voor al u producten !

Adv 10-01-2016 Via de website gekocht

Je vindt alles op een makkelijke en snelle manier

In de winkels zelf : personeel weet wat ze verkoen

Tja, wat wil je nog meer ?

Jwinas 10-01-2016 Via de website gekocht

snel besteld & betaald

zeer snelle levertijd

ze hadden wat ik zocht, voor de rest niet echt vergeleken met andere producten

Er kon nog iets meer info over het product worden meegegeven. Service achteraf nog geen ervaring mee. Hopelijk blijft dat zo.

frans 10-01-2016 Via de website gekocht

goede bediening

ik denk goed

rappe bediening goed verpakt

vindt hem goed duidelijke overeenkomst.vlotte bedieng

Dennis 10-01-2016 Via de website gekocht

Je bestelling is zo gedaan en je kunt ook op de site nog verschillende producten vergelijken.

Het assortiment is ruim, maar toch missen er wel eens wat dingen wat ook meer dan logisch is.

Hele goede winkel met snelle levering, alleen zijn de prijzen voor sommige producten net iets te hoog.

Stijn 10-01-2016 Via de website gekocht

De producten zijn zeer mooi geordend per categorie waardoor je snel je product kan terugvinden dat je wilt kopen.

Mijn pakketje had ik de volgende dag rond de middag al gekregen, zeer snelle service dus!

Zeer veel keuze aan producten.

Beter kan gewoon niet!

Zeer goede winkel, zeer betrouwbaar en een snelle levering! Bovendien is er een zeer goede prijs-kwaliteit!

Nathalieke 10-01-2016 Via de website gekocht

Heel veel keuze, een computerklikje en klaar.

Om 21u55 besteld en de volgende ochtend om 9u30 geleverd!

Heel ruime keuze

Ik heb al heel vaak gekocht bij coolblue en heb nog geen enkel probleem ervaren!

duikertje 10-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht van producten, veel diverse webshops (submenu's)

Snel geleverd, track and trace, vaak gratis verzenden

Heel veel artikelen, vaak kom je tegen wat je zoekt. Zo niet: vraag je lief of ze het in hun assortiment willen nemen.. (denk aan de wijnglashouder voor in bad, op het toilet of in de keuken)

Vaak nergens goedkoper, snelle levering, duidelijke recensies, goede specificaties, kortom helemaal goed

Tot nu toe zeer tevreden na diverse bestellingen

A M Bart 10-01-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen via de website. Het is ook fijn dat bij betaling per creditcard geen extra kosten in rekening worden gebracht.

Goede communicatie per e-mail (wat de toon van de mails betreft: die is soms wel erg lollig). Wel jammer dat je bij de Post NL afhaalpunten alleen kunt kiezen uit winkels die tot 18.00u open zijn, nu moest ik alsnog vrij nemen van mijn werk om het pakje de volgende dag op te kunnen halen. Hierbij had ik wel iets meer gemak en service verwacht.

Het assortiment is beperkt, maar als ze het artikel hebben dat je zoekt, raad ik Coolblue aan vanwege de service.

Officiele reactie van Coolblue 10-01-2016

Beste meneer/mevrouw Bart,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn altijd bezig om het assortiment uit te breiden, en met inmiddels meer dan 150 winkels lukt dat ook aardig. Mist u toch iets? Dan kan het altijd lonen om dit door te geven. We kunnen niet altijd garanderen dat we een artikel (snel) in het assortiment opnemen. Maar we willen wel degelijk weten wat mensen missen.

Juist door dergelijke terugkoppelingen hebben we bepaalde shops geopend én voor sommige shops het assortiment uitgebreid.

U heeft ook gelijk dat we aardig eigenzinnig zijn. Een product bestellen moet namelijk leuk zijn. Wanneer nodig zullen we u altijd serieus te woord staan en u op een professionele manier helpen, echter in onze andere berichtgevingen willen we graag laten zien dat we plezier hebben in ons werk en dat iets bestellen ook leuk is zonder altijd superserieus te zijn.

Komt het dan bij klachten aan - want wij maken ook wel eens een fout - dan mag u verwachten dat wij u net als ieder ander bedrijf professioneel te woord staan.

Wat betreft de keuze omtrent de afhaallocaties dat zullen we oppakken. We werken namelijk met een koppeling in het systeem van PostNL, u zou dus het volledige overzicht moeten krijgen van alle afhaalpunten. Wij hebben daarin geen beperkingen ingebracht, in tegendeel, we zouden het juist zeer fijn vinden als er winkels zijn die langer open zijn dat deze in de selector kunnen worden meegenomen.

Nogmaals, bedankt voor uw terugkoppeling en hopelijk tot de volgende keer.

Petra Oomen 10-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website.

Je kunt het artikel eenvoudig terugbrengen als het niet aan je verwachtingen voldoet.

Leen 10-01-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Kan alles goed bekijken op internet en ook in de winkel

Je word goed geholpen in de winkel

Groot assortiment

Tot nu toe zeer goed zeker in de winkel,ze nemen de tijd voor je en als je twijfelt tussen merken helpen ze je meedenken wat het beste aan je verwachtingen voldoet

Nog geen slechte ervaring gehad

samsonite 10-01-2016 Via de website gekocht

super

perfect

zeer volledig

de hoogste score

Neen

Rolf Van Lierde 10-01-2016 Via de website gekocht

eenvoudig qua gebruik . Makkelijk te navigeren goed dat ook via Paypal kan betaald worden

Teleurgesteld dat de levering de volgende dag niet werd gerespecteerd. Toch bijna een week geduurd eer de goederen werden ontvangen. Daarentegen wel goede service van de helpdesk om probleem mee te helpen oplossen.

Assoritiment is gemiddeld. Bepaalde zaken zijn niet te vinden bv. badlinnen en dergelijke meer. Ook van de zaken die wel te vinden zijn bv. Lego is er ook maar een beperkte keuze.

Op zich tevreden maar wel ruimte voor verbetering. Heb ook al op Bol.com gekocht en heb daar persoonlijk nooit issues gehad ( maar wel weet van problemen bij andere mensen). Assortiment is vrij gelijklopend.

Geert 10-01-2016 Via de website gekocht

heb reeds enkele bestellingen gedaan en altijd tevreden !

Ruime keuze .

Prijzen zijn zeer concurentieel !

Laatste bestelling was voor mijn moeder van 88jaar . Na enige uitleg was ze zeer content en kon ze de oven al gebruiken .

Raf 10-01-2016 Via de website gekocht

Juist voor middernacht besteld en volgende dag om 09.30 h al geleverd.

Het product dat ik besteld heb was het goedkoopste bij coolblue .

Heel content van coolblue.be !

Sophie 10-01-2016 Via de website gekocht

heel veel te vinden op jullie website
duidelijke bestelprocedure
volledige inlog niet nodig om te bestellen
transparant

snelle, verzorgde levering
vlotte bereikbaarheid van de klantendienst!

bijna alles... :)

was voor mijn bestelling nu, TOP!

Greta 10-01-2016 Via de website gekocht

Rustig kiezen, gemakkelijk betalen, de volgende dag reeds gebruiken.

Er was geen factuur en dus evenmin een garantiebewijs bij de levering. Werd onmiddellijk digitaal toegestuurd op mijn verzoek.

Klein foutje was het ontbreken van de factuur. Rest vlekkeloos verlopen.

H Ros 10-01-2016 Via de website gekocht

Beloofde artikel inderdaad op tijd in huis

Duidelijke en overzichtelijke artikelen met uitgebreide informatie.

matthijs 10-01-2016 Via de website gekocht

4,5

duidelijke website, producten makkelijk te vinden

eenvoudig retourneren, retour zending blijkt echter onverzekerd tegen kwijtraken en/of schade

ruim assortiment, zowel in model als in prijs

wegens de slechte ervaring met retourzending (apparaat was vlgs Coolblue tijdens vervoer beschadigd (barst in glazen deur). Het is voor consument niet te controleren of en waar het beschadigd heeft plaats gevonden.

In april 2015 Inventum combimagnetron gekocht, in december 2015 was het mechanisme van het draaiplateau kapot. REtour gezonden naar Coolblue, vlgs Coolblue is onderweg het ruitje gebarsten (en wat dan nog, met een barst kan het toch gewoon werken?) en is het draaimechanisme niet meer te repareren. Boden tegemoetkoming van € 29 aan op een aanschaf van € 170, een karige tegemoetkoming. meerdere producten bij Coolblue gekocht, had mede daarom op betere service gerekend. Nieuwe combimagnetron aangeschaft bij andere online leverancier. Voor ons geen Coolblue meer.

Officiele reactie van Coolblue 10-01-2016

Beste Matthijs,

Vervelend dat u deze ervaring heeft. Onze kosteloze retour is, inderdaad, onverzekerd. Wel is het zo dat wij, mits u een afgiftebewijs heeft, garant staan voor kwijtraken.

Vervoersschade ligt net iets anders. Net als dat het voor u moeilijk te zien is waar de beschadiging heeft plaatsgevonden geldt dat ook voor ons. We kijken daarom altijd na of de doos ook beschadigd is. Als er ook schade aan de doos zit dan is het vervoersschade en kijken we altijd tot in hoeverre we daarin mee kunnen denken aan een oplossing.

Op het moment wanneer een artikel fysieke schade heeft en er geen andere sporen van onzorgvuldigdheid gevonden kunnen worden op de verpakking, dan kunnen we dat, helaas, niet. Dat zou immers betekenen dat mensen hun beschadigde producten alsnog opsturen en de vervoerder de schuld kunnen geven van de schade.

Beschuldigen wij u daarvan? Absoluut niet, we beschuldigen niemand daarvan, maar we gaan wel op die manier om met schade. Het is daarom soms nuttig om foto's of dergelijke te maken van een product voordat u het opstuurt, of te besluiten toch het toestel verzekerd op te sturen. U maakt dan, inderdaad, kosten, maar u heeft wel de zekerheid dat als er iets gebeurt dat u kunt terugvallen op de verzekering.

Als laatste optie kunt u ook het toestel langsbrengen in een van onze winkels. We hebben helaas niet in elke stad een winkel beschikbaar maar hebben er wel voor gezorgd dat we centraal liggen en het dus voor iedereen mogelijk moet zijn om langs te komen. Gaat het om héle grote producten? Dan halen we die vaak ook op.

Het is spijtig dat u deze ervaring heeft, desondanks hopen we dat u ons in de toekomst weer eens komt bezoeken.

ahwizard 10-01-2016 Via de website gekocht

je krijg wat je vraag lekker thuis gebracht

ik heb nog altijd gevonden wat ik nodig heb

snel gemakkelijk wat ik wil krijg ik voor een goede prijs thuis bezorgt uit deze winkel

Fanny 10-01-2016 Via de website gekocht

mooie, duidelijke overzichtelijke website.

Deed wat beloofd werd. Snelle levering.

Keus genoeg.

De website in combinatie met snelle service en betrouwbaarheid in het hele proces van bestellen, en afleveren, is top.

Had al eerder wat gekocht bij coolblue en de betrouwbaarheid van deze webwinkel had ik onthouden. Zodat ik er nu een afwasmachine heb gekocht.

Pascal 09-01-2016 Via de website gekocht

Heel handig een coolblue winkel in je buurt, gamakkelijk om iets zelf af te halen en daar te kunnen betalen veiliger kan toch niet, gewoon bestellen en de dag nadien ophalen.

service echt heel goed, hhel vriendelijk onthaal en erg behulpzaam, niet verder zoeken om iets te bestellen ik vindt coolblue gewoon top en classe service.
het is wel nog maar de eerste keer dat ik daar iets bestel en afhaal daarom een 9 maar heb vol vertrouwen op de volgende keren voor mijn aankoop waarschijnlijk wordt dat een 10 wie weet?

gewoon na mijn eerste indruk veel keuze!

ik vindt geen negatieve opmerking over de winkel na mijn eerste bezoek en bestelling!

Doe zo verder!!!

Berrie 09-01-2016 Via de website gekocht

Alles zeer overzichtelijk

Levering makkelijk te volgen

Ruim assortiment

Super snelle levering

Is voor mij de eerste keer bij Cool Bleu, maar ben zeer tevreden

SCM Hartstra 09-01-2016 Via de website gekocht

simpele navigatie met veel filter mogelijkheden

pakket werd bezorgd in het tijdvenster dat ik zelf had gekozen.

ruime keuze uit verschillende modellen en prijsklassen

bestelling, betaling en levering was perfect

Mika 09-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden

Vrijdag nacht besteld, geleverd op zondag, en zeer goed ingepakt voor transport
Alles zoals belooft

Groot assortiment

Veel keuze, gemakkelijk te vinden artikels, goede product omschrijving, goede prijs

super content!

Nicolas 09-01-2016 Via de website gekocht

Keuze, betaling enz ging heel vlot

Levering ging heel vlug

Niet alle producten van de merken beschikbaar

Niemand is perfekt ;-)

tine 09-01-2016 Via de website gekocht

Er zijn veel producten, maar je kan ze gemakkelijk vinden via de verschillende sub-categorieën. Handig!

Steeds op tijd.
Fijn dat er ook levering mogelijk is op zondag.
Komt goed van pas bij last-minute, maar dringende aankopen.

Er is al veel, maar er kan nog altijd iets bij!

Ik heb al vaker zaken besteld bij Coolblue en ben tot nu toe altijd erg tevreden geweest. Zowel over de kwaliteit, service als levering.

Philips 48 inch flatscreen 09-01-2016 Via de website gekocht

Zeer goede keuzemogelijkheden.

Uitstekende begeleiding begeleiding in het leveringsproces

Zeer uitgebreid

Gwoon zeer goed, en snel

Zeer goede en betrouwbare site

hubert 09-01-2016 Via de website gekocht

alles precies vlgs afspraak.

meerder bestellingen gedaan. prima geregeld.
eenmaal gebruik (moeten) maken van de garantie. prima geregeld.

MRianne 09-01-2016 Via de website gekocht

Omdat ons hele interieur in vlammen opgegaan was,kozen we voor coolblue... Veel tegelijk geregeld en zo snel besteld en bezorgd . Heerlijk

Vooral de communicatie is prima.

Veel variatie , veel keuze

Lspd 09-01-2016 Via de website gekocht

Vlotte bestelling, alles mooi uitgelegd en het verliep zoals beschreven werd.

Beloofde service werd perfect nageleefd.
(laat op de avond besteld, volgende ochtend al in huis)

Vrij uitgebreid, kan soms nog iets uitgebreider (maar dit zal andere moeilijkheden meebrengen, dus al bij al wel in orde)

Vrij uitgebreid aanbod, goede service en goede prijs.

Lieven Van Gysegem 09-01-2016 Via de website gekocht

Correcte levering volgens de voorgeschreven waarden en normen van Coolblue .

Blijven verbeteren in service en aanbod.
Opvolgen van concurrente bedrijven, aangaande in prijs en aanbod.
De beste prijs en correcte levering als doelstelling bereiken.

Annette 09-01-2016 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk, goede duidelijke informatie bij de producten.

Er is een snelle mailing. Je weet direct waar je aan toe bent of wat de status is van de bestelling.

Naar mijn idee is er een breed assortiment, je kunt via 1 site, coolbleu,in heel veel verschillende categorieën artikelen bestellen.

robins 09-01-2016 Via de website gekocht

Fijne webshop alle info beschikbaar

Binnen gezet zonder problemen

David 09-01-2016 Via de website gekocht

eenvoudig bestellen, correcte informatie over afhandeling van levering en betaling

bij problemen steeds correct te woord gestaan