Alex 13-10-2022

De site is super gebruiksvriendelijk. Klantenservice is ook erg goed, telefonisch maar ook in de winkels.
Levering gaat meestal prima.

Cool blue 13-10-2022

wat is het fijn om te kopen bij Cool blue, steeds vlugge bezorging en een site om van te smullen, overzichtelijk, duidelijk en qua prijzen onklopbaar. Alles wat men kan verlangen van vlotheid , betalingen en facturatie .

ALEXANDER 13-10-2022

Snelle service - top deals.
Ook de tweedekans producten zijn de moeite waard om eens naar kijken.

Lies 13-10-2022

Ik koos voor een 2de kans product: goedkoper, prima in orde en snel geleverd.

Jill 13-10-2022

Overzichtelijke website, vlot te bestellen en op te volgen.
Vlotte service in leveren en indien nodig ook vlotte service achteraf indien retour nodig is.

Jenny Folla 12-10-2022

Prijs. Veel goedkoper dan elders.
Heel vlotte, stipte levering. Oud toestel meegenomen. Zeer vriendelijke man.

Gaetano 12-10-2022

Ik ben echt een technologie nerd. Wat mij heel blij zou maken is een app die meer inspeelt op mijn koopgedrag met bijvoorbeeld tips of nieuwe releases etc op de voorpagina. “Dit kan je mogelijk interesseren”, of “De nieuwe X is uit!”.

Ik kijk regelmatig op de app (nooit de website) en je moet al heel goed weten dat je zoekt en dan effectief de zoekfunctie gebruiken. Ik haal mijn technologie nieuws dus uit anderen bronnen en voor de aankoop kom ik dan jammer genoeg niet altijd bij Coolblue.

Erik 11-10-2022

Veel keuze in goede producten en supersnelle levering met een, zeer uitgebreide uitleg over het product ook is er een zeer grote keuze in het menu zodat er dadelijk enkel producten te zien zijn die u persoonlijk het beste zouden bevallen.

caroline 11-10-2022

Alles is correct en vlot geleverd. De vibroshaper trilplaat voldoet aan alle verwachtingen.

Maarten 10-10-2022

super service, nooit verrassingen over prijs of kwaliteit
en je kan (als je alles goed naleest) goed geinformeerd in 1 keer het juiste product aanschaffen tegen een goede prijs

Bram 10-10-2022

Coolblue is steeds in staat om haar klanten een fantastische dienstverlening aan te bieden. Wanneer ik een pakje 's avonds laat bestel, wordt het de dag erna rond de middag al geleverd. Bovendien is de website zeer gebruiksvriendelijk en is het aanbod zeer uitgebreid. Ook bij problemen wordt je steeds snel en correct geholpen door de klantendienst. Als conclusie is Coolblue steeds een betrouwbare keuze wanneer je online iets wil bestellen; je bent altijd zeker dat de dienstverlening top zal zijn.

Peter 10-10-2022

Levering was in orde. Het toestel voldoet aan al mijn verwachtingen. Het afhalen in de winkel (Kuurne) was zeer vlot. De bedienden waren heel vriendelijk en behulpzaam.

Eline 10-10-2022

Ik ben altijd heel blij met mijn aankopen bij Coolblue. Ze hebben ook een hele goed klantenservice. Wel spijtig dat de chauffeurs bij de levering van mijn nieuwe oven 2 uurtjes te vroeg kwamen leveren waardoor ik niet thuis was. Ik moest dan zelf maar een nieuwe levering boeken. Dit vond ik iets minder. Uiteindelijk hebben ze hem in de gang achtergelaten en had ik hem toch nog op de dag dat ik gekozen heb.

Anthony 09-10-2022

Op basis van mijn budget, wensen en de beoordelingen van het product kies ik steeds een geschikt apparaat.

Remco 09-10-2022

Het welkom heten in de winkel met een kopje koffie naar keuze is fantastische. Ik kwam voor een online bestelling af te halen. Deze heb ik ook nog aan de oude prijs gekregen aangezien er iets was mis gelopen met mijn online bestelling. Top service.

K b 09-10-2022

Ik krijg wel e-mails met de vraag om de webshop te beoordelen…
Maar ik heb de bestelling nog niet eens ontvangen.
Buiten een e-mail dat de levering vertraagd is geen info.

Marijke 09-10-2022

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ze de enige waren die het product dat ik wilde al in voorraad hadden, nl de iPhone 14 Pro. Ik twijfelde tussen de kleuren paars en zilver en reserveerde ze dus allebei. In de winkel bleek dit geen enkel probleem en ik werd heel vriendelijk en professioneel geholpen. De gewenste accessoires waren in de winkel in Kuurne niet beschikbaar maar werden netjes besteld in de Coolblue tegen mijn woonplaats, waar ik ze 's anderendaags kon gaan oppikken. Alles werd keurig voor mij geïnstalleerd, mét nog een woordje extra uitleg.

Mike 08-10-2022

Stressloos. Het bestelde apparaat wordt afgeleverd op de afgesproken datum en tijd en geplaatst. Verpakkingsmateriaal wordt afgevoerd.

Gerda 08-10-2022

levering 's anderendaags, zoals vermeld bij bestelling. Product zoals omschreven.

Calor strijkijzer 08-10-2022

Ik vind het een goede servise en een vlugge levering van mijn calor strijkijzer vriendelijk bedankt 👍👍👍👍

Jeroen VdB 08-10-2022

Zeer overzichtelijke website. Altijd snel geleverd. Zeer goede klantenservice en nog nooit problemen gehad bij retourneren.

Moni 08-10-2022

Snelle afhandeling van bestelling, pakje goed ontvangen en op afgesproken dag geleverd ,goed kunnen volgen door de track and trace dus ik ben zeer tevreden over de bestelling, zeer goede webshop met grote keus aan artikelen aan goede prijzen en veel informatie wat betreft de artikelen zodat men goed zijn keuze kan maken

Heyvaert nicky 07-10-2022

Veel keuze , prijs kwaliteit de beste!
Mijn keuze was rap gemaakt!
Bestelling op tijd gekregen s avonds besteld en dag nadien in vm had ik mijn artikel al dus super content!
Doe zo verder!!

Broos 07-10-2022

Ik kocht een tweedekans scheerapparaat op Coolblue van het merk Braun. De opzetstukken van de machine bleken gebruikt te zitten en nog haren te bevatten van de vorige eigenaar. Het apparaat zelf ontbrak maar was vervangen door een apart onderdeel aangeleverd in een tweede doos.
Ik shopte bij speciaal bij Coolblue voor hun positieve review ivm tweedekans producten maar deze stelde me toch teleur.

Eva 07-10-2022

Ik kon snel vinden wat ik graag wou hebben dankzij de filterfunctie en het was de volgende dag al geleverd in huis.