Deze score is berekend op basis van 4136 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sienna 27-08-2020

De website van Coolblue is erg duidelijk en geven precies de informatie die je nodig hebt. Het kiezen van een product maakt het erg gemakkelijk en heb je de keuze eenmaal gemaakt leveren ze de producten snel aan huis. Ook de hulp na aankoop is goed.

Anouk 27-08-2020

Altijd een top service! Zowel bij advies, leveringen en reparaties ben ik altijd goed en spoedig geholpen.

Laura 27-08-2020

Overzichtelijke website, optie om apparaten met elkaar te vergelijken. De koelkast die ik besteld had werd de volgende dag geleverd. Ik kreeg 's ochtends een sms met een tijdsvenster van een uur, een kwartier voor aankomst werd ik netjes gebeld om aan te kondigen dat ze er bijna waren. De bezorger was vriendelijk en behulpzaam, gaf goed advies en heeft de oude koelkast meteen voor me meegenomen. Fijne service, goede prijs.

K 27-08-2020

goede informatie op de site; producten zijn goed te vergelijken; scherpe prijzen en snelle levering

K 27-08-2020

Raymond 27-08-2020

1 set gekocht die in 2 dozen geleverd wordt. Beide op verschillende dagen en voor slechts 1 doos een track and trace code ontvangen.

frans 27-08-2020

geweldig. Zondag besteld - maandag in huis.
levertijd via mail ontvangen, perfect

Erik 27-08-2020

Aansluit set om een warmtepompdroger eenvoudig en goed op een afvoer aan te sluiten.
Duidelijk uitgelegd via youtube.
Snelle levering.
Gewoon goed, wat wil je nog meer!

Johan Theo 27-08-2020

Goede prijzen
Ruime keuze
Super snelle levering
En niet te vergeten: HUMOR 🤗

Pm sandtmann 27-08-2020

Supersnel en top mensen hebben het top geregeld ik was niet thuis hebben mij netjes gebeld mijn man is invalide kon niet veel doen maar hebben gedaan watje mochten en konden doen top !!

Danny 27-08-2020

Super makkelijk en snel geleverd. Top dat je hoort wanneer de levering is, qua tijd.

Pedro5100 27-08-2020

Het tablet Samsung Galaxy Tab 10.1 versie 2019 werd volgens afspraak en oed verpakt bij ons afgeleverd. Het apparaat was eenvoudig gebruiksklaar te maken. Ziet er goed strak uit. Mooi beeld en makkelijk te bedienen. Best redelijk snel. een goede aankoop voor een redelijke prijs.

Fred 27-08-2020

Goede omschrijving producten
Prima vergelijkingssiite
De levering is prima,fijne nette en vriendelijke bezorgers
Super snelle levering

kurt 27-08-2020

Kleinere bestelling en nog levering op zondag, wat meer moet je nog hebben.
Al gaat veel credit ook uit naar de transport firma dynalogic. Ook al was het wat later geleverd, kreeg ik netjes via sms en track & trace een bericht om me te verwittigen van een later uur.
Ook een zeer vriendelijke chauffeur gehad. (Kwam misschien ook omdat ik hem buiten al stond op te wachten en direct terug weg kon)

Jaap 26-08-2020

Coolblue wil graag dat je met een glimlach je boodschap doet en dat lukt ze. Of je nu iets kleins besteld via de webshop en dan krijg ik het van de mailtjes en de ideeen die ze geven tijdens het wachten. Of iets groots dat gebracht wordt door vriendelijke mensen. Erg leuk om zo geholpen te worden. Ook van de dozen en wat je er van kunt maken wordt ik blij!

Marijke Vermeij 26-08-2020

We zochten een nieuwe oven en vonden een passend exemplaar die aan onze wensen voldeed.
De prijs was prima en de kwaliteit is goed.
We zijn er erg blij mee en de bezorging was prima. De oude oven werd weer mee terug genomen.

Abe 26-08-2020

Met de fiets bezorgen een hele vriendelijke oplossing en organisatie met veel jongen mensen staat me wel aan.

Dun 26-08-2020

Snel overzichtelijk goede adviezen en altijd snel bezorgd. Veel dingen besteld tot nu toe nooit negatieve opmerkingen over Coolblue.

Luiting 26-08-2020

Zeer geslaagd goede service had een klein scherm wilde een groter scherm op de laptop geen probleem goed inpakken en binnen een dag weer een andere
Top ga zo door

Aileen 26-08-2020

Coolblue heeft mij meerdere malen verkeerde informatie gegeven over producten, waar ik voor aanschaf van het product via de klantenservice naar heb geïnformeerd. Als je coolblue hier achteraf mee confronteerd is er geen mogelijkheid tot tegemoetkoming, je hebt het product aangeschaft dus is het verder niet meer hun probleem. Maar nu ik een product ter reparatie aangeboden heb gehad is de maat vol. Een A product van philips hue is na 1 jaar helaas defect gegaan, en is na onderzoek niet meer te repareren. Maar omdat dit product het afgelopen jaar een upgrade heeft gehad en nu €35 duurder is geworden geeft coolblue aan geen vervangend product te leveren. Nee ze proberen je shoptegoed aan te smeren zodat je met bijbetaling hetzelfde product bij hun kan aanschaffen. Natuurlijk is dit GEEN service met de nodige moeite en het nodige geduld, 30 min wachten bij de klantenservice, hebben ze me toegezegd het geld terug te betalen. Wachten hoelang dat gaat duren. Ik vind het bijzonder slecht! GEEN service.

Mo 26-08-2020

Coolblue blinkt uit in service. Keurige eigen medewerkers, goed getraind, die echt service verlenen en prettig zijn in de omgang. Steken met kop en schouders uit boven de bezorgdiensten van menig concullega.

Arie 26-08-2020

Naast vlotte levering heb ik ook ervaren dat binnen 24 uur een beschadigd product wordt omgeruild! Personeel is vriendelijk en hulpvaardig!

Catherine 26-08-2020

Duidelijke site, uitgebreide info, ook als je producten wil vergelijken . Faire prijs en aanbiedingen. Ruime keuze.
Levering: sinds er met Bpost samengewerkt wordt , wordt ‘vandaag besteld, morgen geleverd’ niet altijd bereikt . Op zich geen probleem, maar dan mag je het ook niet beloven.
Maar alles bij elkaar: wij zijn fan.

Nic 26-08-2020

Snelle levering, perfecte service, goede producten voor een goede prijs, vrirndelijke klantenservice.

Enes kaya 26-08-2020

Ik vond het heel makkelijk om te bestellen en heel snel alles afgehandeld
Via mail alles op tijd kunnen meevolgen waar mijn pakket was.
Coolblue = TOP

FHo 26-08-2020

Ruim assortiment, duidelijke website en concurende prijzen. Ook korte levertijden als de bezorgdienst het niet af laat weten😊

Dietrich 26-08-2020

De cijfer wordt een 10:
Bestelling en levering liep perfect. Tussentijds was de prijs naar beneden aangepast maar ook ik kwam in aanmerking van de korting.
Het is trouwens niet de eerste keer dat ik bij Coolblue altijd perfect ben geholpen.
Dus hier is een buitengewoon tevreden klant.

erik posthumus 26-08-2020

We zochten een vrieskist , goed maar niet te duur en vonden deze bij coolblue en een snelle aflevering , de volgende dag al in huis , wij zijn eer erg tevreden mee. Wat moet je hier nog aan toevoegen gewoon top . Bedankt COOLBLUE

Robbin 26-08-2020

Super snelle levering, zelfs als je laat besteld. Had last minute nog iets nodig (dual charging pad voor samsung) voordat ik op vakantie ging. Volgende dag keurig optijd geleverd.

sabine 26-08-2020

zeer duidelijk website en gemakkelijk om te bestellen , ook de levering heeft snel plaats

van roy paul 26-08-2020

SNELLE SERVICE ,vandaag besteld,morgen geleverd.Alles geleverd zoals overeengekomen.

Yvan 26-08-2020

Duidelijke en correcte gegevens op de site. De communicatie en levering verloopt perfect en op de gestelde tijd. Geen enkele negatieve opmerking

Jet 26-08-2020

Marketing spreekt enorm aan en klant staat centraal wordt behandeld met heel veel vriendelijkheid.

Yvonne 26-08-2020

Coolblue heeft een overzichtelijke shop, goede prijs-kwaliteit en super bezorgservice. Door hun vrolijke toon, trekken ze ook prettig personeel aan. Top!

Tom 26-08-2020

Goede informatie op de site over het product. Correcte en tijdige levering zoals beloofd.

Wilmster 26-08-2020

De service was top van het begin tot het einde !
De prijzen zijn ook top ! Zo jammer dat ik deze winkel niet eerder heb ontdekt.

Dirk 26-08-2020

Coolblue heeft competitieve prijzen een profesionele afhandeling en een snelle en correcte levering

Bart 26-08-2020

Uitstekende webshop, vriendelijke mails en bezorging binnen 1 dag desondanks dat andere webshops problemen hebben met binnen 1 dag leveren.

jojo 26-08-2020

mooie frituurpan snel warm maar heeft wat onvolkomenheden als je het mandjeshandvat inklapt en het mandje terug doet in de pan verdwijnt het handvat onder de olie dus beter verwijderen wat makkelijk gaat ook het geurfilter heeft geen doel want in de gebruiksaanwijzing staat bakken zonder deksel aanbevolen maar verder prima pan

Mirjam 26-08-2020

Ik hoorde via andere gebruikers van CoolBlue dat prijzen altijd ontzettend voordelig waren. Dit was ook zeker zo, mijn laptop kreeg ik bij CoolBlue inclusief Antivirus, 2 jaar garantie en 30 dagen de kans om te retourneren. Vergeleken alle andere winkels was dit dus het meest voordelig. Ook werd ik vanaf het moment van de aankoop meteen op de hoogte gehouden van de plaats van het pakketje. De levering was ontzettend snel, en het kon zelfs op zondag als je dat zou willen. Al met al zou ik deze webshop zeker aanbevelen aan iedereen.

E 26-08-2020

Coolblue is een goede webshop waar ik altijd weer op uit kom. De levering is snel en ze staan open voor feedback, wanneer er iets niet is goed gegaan door hun leverancier.

Hans Moolhuijsen 26-08-2020

Prima. Toen ik het artikel ontving bleek het idd zo goed als in de advertentie stond. Ik ben er blij mee.

Bram 26-08-2020

Duidelijke En Overzichtelijk Website. Snelle en correcte, aangekondigde, levering.

Maja 26-08-2020

Zeer nette en vlotte service! Heel fijn dat er wordt gewerkt met een tijdslot en er 15 min. tevoren wordt gebeld dat de chauffeur onderweg is.

werner 26-08-2020

Goedkoopste prijs voor het gekochte item, snelle en gratis levering, eenvoudige website

Habets 26-08-2020

Prima service!
Zowel voor levering dag erna geleverd.
Maar ook de na service is top!

Carmen 26-08-2020

Goed apparaat aan correcte prijs! De levering gebeurde stipt en de leveraars waren heel vriendelijk.

Fleur 26-08-2020

Vorige week heb ik in mijn hoofd gehaald dat ik graag weer wilde beginnen met piano spelen. Een echte piano vind ik nogal duur en daarom ging ik op zoek naar een digitale piano. Nou heb ik zelf altijd moeite met het maken van keuzes. Zeker omdat elke digitale piano verschillende eigenschappen en opties heeft.. Ik weet dat Coolblue tegenwoordig 'Coolblue's keuze' dat heeft me enorm geholpen bij mijn keuze. Tot mijn verbazing was dit ook nog eens de goedkoopste optie! Ik had veel zin om aan de slag te gaan. En was dan ook erg blij dat mijn digitale piano de volgende dag al in huis was. Ik ben dan ook erg tevreden over Coolblue. :-)

Loes 26-08-2020

Laat in de middag besteld en de volgende ochtend in huis.
Ook nog voor een leuke prijs!

DM 26-08-2020

snelle levering, prijs/kwaliteit 10/10
Heel mooie laptop met groot scherm en perfecte kleurenkwaliteit