Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

rozen 05-12-2016 Via de website gekocht

coolblue story

we kochten een wasmachine en droger doordat de laptop leeg raakte tijdens de betaling ging er daarna van alles mis maar telkens zeer correct en vriendelijk door de medewerkers opgelost.een excuuskaartje na de levering en een wasmiddelpakket op de koop toe.grote klasse

Pluspunten

• duidelijk
  • vlot

E den Boer 05-12-2016 Via de website gekocht

Ik had een verkeerde laptop besteld. Toen ik dat opmerkte (ik had hem al thuis gehad) hielp een coolblue medewerker mij uitstekend. Ik kon hem ruilen, terugsturen en mijn geld terug krijgen. Hij dacht mee hoe ik op een snelle manier de juiste laptop kon hebben! Het was echt top service!

Pluspunten

• Hele snelle levering
  • Goede begeleiding als er wat mis is
  • Tot laat gebruikmaken van de klantenservice

Paul 05-12-2016 Via de website gekocht

Een prima tweede kans!

Mijn oude laptop 17" kreeg steeds meer te lijden onder Windows 10, dus toch maar eens tijd voor een nieuwe. Het model dat op mijn shortlist stond had Coolblue als 'tweede kans' liggen. Dat scheelde toch bijna 20%. De laptop zat keurig in de verpakking en ziet er uit als compleet nieuw. De krasjes die vermeld stonden kan ik amper terugvinden.
Prima deal zo.

Pluspunten

• Mooie prijs bij tweede kans
  • Producten ook te bekijken in echte winkel
  • Keurig geleverd volgens aangegeven levertijd

Minpunten

• Niet echt lage standaard prijzen

Suzanne Van Damme 05-12-2016 In de winkel gekocht
Zaventem

Professioneel personeel en aangenaam onthaal

Ik bezocht de winkel in Zaventem. Zeer ruim en aangename inrichting. Bij het binnenkomen werd direct een koffie of ander drankje aangeboden. Het gesprek verliep zeer spontaan. Samen met de verkoper hebben we het beste toestel gezocht dat een mijn wensen voldeed. De verkoper vroeg naar mijn budget en drong geen duurder toestel op. En nog zeer belangrijk: koelkast vrijdagavond om 18u35 besteld en de volgende dag, zaterdagmorgen, om 9u15 reeds geleverd. Fantastisch.

Pluspunten

• Bekwaam personeel
  • Vriendelijk onthaal

Inge 05-12-2016 Via de website gekocht

Inge

Snelle en betrouwbare levering. Plus en eventuele minpunten worden eerlijk door coolblue aangegeven.

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Groot assortiment

Minpunten

• Soms even zoeken

m 05-12-2016 Via de website gekocht

perfect

Coolbleu is echt aan te raden. Levering, bestelling en de afwerking van uw bestelling verloopt héél correct. Gestuurde emails met vragen worden direct beantwoord. Gevraagde artikel zelfs al de namiddag nadien aan de deur. Bedankt

Pluspunten

• levering
  • snelheid

Anne 05-12-2016 Via de website gekocht

Wát een service !

Ik heb al vele malen bij Cool Blue besteld en altijd weer komt het meer dan prima in orde. De levering is snel en correct, de medewerkers super-vriendelijk evenals de site. Waar vind je tegenwoordig een site, die je zo goed voorlicht wat er allemaal gaat gebeuren, met een wachtmomentje om de tijd door te komen tot je bestelling wordt afgeleverd. Dat is dan meestal de dag erna, maar kan ook nog dezelfde dag als je dat wenst. Daar betaal je dan, terecht, een klein bedrag extra voor. Ik blijf terug komen bij Cool Blue. Alleen maar +punten.

B.hammer 05-12-2016 Via de website gekocht

Super snel en beste prijs

Altijd een van de sites die ik bezoek wanneer ik een aankoop ga doen. Prijs voldeed aan mijn verwachting, en de levering was zoals altijd netjes en super snel.

Pluspunten

• Behoord tot goedkoopste
  • Zeer brede keus
  • Snelle levering

Minpunten

• Soms wat zoekwerk op de site

Iwan 05-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Duidelijke productinformatie en juiste prijsstelling. Goede service, perfecte levering en ook de juiste informatie over de voortgang van levering.

Pluspunten

• service
  • product info
  • prijs

Erik 05-12-2016 Via de website gekocht

Snel geleverd, bug in het betalingssysteem helaas

Ik wist wat ik wilde hebben. Op de site ging het kiezen van het juiste product, het bestellen en de levering erg snel. De betaling had echter een bug (na-gebeld voorde zekerheid), waardoor mijn betaling via iDeal vast liep en mijn winkelwagentje gevuld bleef terwijl de bestelling al wel was doorgekomen. Hopelijk wordt de bug van het betalingssysteem snel gefixt, waardoor de ervaring naar een 9,5 gaat. TIP: Lees de orderbevestiging: erg leuk en hilarisch ;)

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Hilarische orderbevestiging

Minpunten

• Bug in het betalingssysteem

Carlo 05-12-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle levering!

Coolblue.nl biedt een ruim assortiment tegen zeer concurrerende prijzen. Overzichtelijke indeling en het bestelde artikel wordt de volgende dag bezorgd. Een aanrader!

Pluspunten

• Lage prijzen
  • Snelle levering
  • Uitstekende klantenservice

Arya 05-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Makkelijk, snel, goede prijzen, goede service, sluiten ook aan, vriendelijk, meerdere betaalmogelijkheden

Pluspunten

• Paypal
  • Aansluitservice
  • Snel

Jolein 05-12-2016

bestelling op verkeerd adres

Bestelling ging goed. Ik had alleen zelf eerst verkeerd afleveradres ingevuld. Snel aangepast voordat het verzonden werd maar is toch nog verzonden naar verkeerd adres. Is nu geweigerd en wordt naar cool blue terug gestuurd en dan weer naar mij gestuurd. Dat is wel weer een goede service. Werd ook gelijk geholpen op de chat toen ik er naar vroeg. Dus goede service daar in.

jeanice 05-12-2016 Via de website gekocht

Goede hulp en service

Ik vind de site overzichtelijk, goede uitleg en gebruiksvriendelijk. Uiteindelijk gebeld voor smartphones. En ik ben goed geholpen. Ik legde neer en zei gelijk tegen mijn man, wat ben ik goed geinformeerd!!

1 verbeter punt. BIj de tweedekans van de smartphones staat de status.
Wat is er bijvoorbeeld gerepareerd. Of er ontbreken onderdelen. Welke onderdelen dan? Daar zou iets uitgebreidere informatie bij kunnen staan

Pluspunten

• goede site
  • goede service
  • personeel die weet waar ze over praten

Tamara 05-12-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Ik was op zoek naar een navigatiesysteem, wist al welke ik ongeveer wilde hebben. Coolblue gaf goede informatie en maakte de keuze nog makkelijker. Daarnaast ben ik heel blij met de service waarbij je je pakket bij een PostNL-punt kan laten afleveren. Ik had het navigatiesysteem namelijk snel nodig, maar moest de hele week werken. Door de service van Coolblue kon ik het pakket de volgende dag na kantoortijd afhalen bij mijn supermarkt. Top!

Kees 05-12-2016 Via de website gekocht

matige aflevering

Omdat de vloer onder het aanrechtblad nogal slecht afgesmeerd is, is het plaatsen van de wasmachine niet zo eenvoudig. Met twee planken heb ik dit de euvel opgelost, zodat ik mijn oude machine met de nodige moeite goed kon plaatsen. De bezorger heeft de nieuwe wasmachine aangesloten en onder het blad geschoven, maar niet ver genoeg. Volgens hem kon de machine niet verder. Vanuit mijn ervaring heb ik 't daar bij gelaten met 't idee dat doe ik zelf wel. Wat ook goed gelukt is.
Daarnaast is er bescherm-plakband blijven en is de machine niet waterpas gesteld.

Pluspunten

• goede keuzemogelijkheid
  • duidelijke productbescherving
  • vlotte levering, binnen 1 dag
  • Wel tevreden over mijn bestelling bij Cool Blue

Minpunten

• Slechte bezorging

Beste meneer Kees,

Bedankt voor uw review. Ik vind het ontzettend vervelend om te lezen dat uw levering niet helemaal naar uw verwachting is afgerond. Dit is ook zeker niet de bedoeling. Wij proberen ons best te doen om de wasmachine te plaatsen op de plek waar u dit wenst. Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Cooblue

sam 05-12-2016 Via de website gekocht

Ik ben fan

In de afgelopen maand meerdere keren een bestelling gedaan bij Coolblue en ben erg tevreden! Kwam eerlijk gezegd steeds bij Coolblue uit vanwege de prijs. En naast dat er een ruim en toch overzichtelijk assortiment is, ben ik vooral erg te spreken over de levertijden en -mogelijkheden. Duidelijk klantgericht en het werd ook waargemaakt.

Pluspunten

• scherpe prijzen
  • snelle levertijden
  • ook gratis avondleveringen

Ton 05-12-2016 Via de website gekocht

ton

Duidelijke website goede antwoorden op de vragen, alles voor mij uitgezocht en snel verzonden.
prima service.
aanrader

S V Kampong, E. van der Pas 05-12-2016 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

had een nieuwe cartridge nodig voor mijn printer, bij andere webshops besteld, kreeg "huismerk" als advies op en ook besteld, tot twee keer toe werkte deze cartridges niet, uiteindelijk bij Cool Blue besteld, de volgende ochtend kon ik mijn bestelling af halen in het filiaal, heel fijn, moet wel vermelden dat de wachttijd bij het filiaal behoorlijk lang was, de volgende keer laat ik mijn bestelling ook door Post NL bezorgen, scheelt mij weer tijd.

Alexandra 05-12-2016 Via de website gekocht

Op drukke (bezorg)dagen toch op tijd kunnen leveren! Klasse!

Ongelofelijk maar waar! Tijdens de drukke sinterklaasdagen een tv besteld op vrijdag (23 uur), volgende dag in huis! Dat is top!

Pluspunten

• Levertijd!
  • Overzichtelijke site

Sebas 05-12-2016 Via de website gekocht

Mijn mening betreffende Coolblue

Ik ben een zeer tevreden klant bij Coolblue. Heb er nu meerdere keren spullen besteld.

Over de service (garantie en reparatie) kan ik nog geen oordeel over vellen. Daar ik hier (gelukkig) nog niet mee te maken heb gehad.

Alle spullen die ik besteld heb kwamen netjes verpakt aan. En zeeeeer snel geleverd.

Via internet, een zeer duidelijke site, waar men ook nog kan vergelijken met andere merken bv.
Super Coolblue, ga zo door.

Pluspunten

• Snelle levering, uiteraard indien op voorraad.
  • overzichtelijke website
  • Klantenservice met vragen over een product

Minpunten

• Niet alle merken/modellen leverbaar

Joly 05-12-2016 Via de website gekocht

Joly

Wij hebben voor deze shop gekozen via mond aan mond reclame. Wij zijn tevreden van de vlotte aanpak. Ook had ik nog een vraag telefonisch gesteld en deze werd zeer vriendelijk beantwoord, de medewerker heeft onmiddellijk ook de nodige aanpassing gedaan waardoor alles perfect verlopen is.

Roel Saenen 05-12-2016

Zeer goede service

Snelle levering, en zeer goede service bij een defect. binnen de 3 dagen omgeruild. Reeds meerde producten bij hun gekocht online.

JM Fredriks 05-12-2016 Via de website gekocht

goede website

goede overzichtelijke Website en informatie
bij je bestelling word je per email goed op de hoogte gehouden van je orderstatus
snelle levering van je producten geen bezorgkosten toppie

Leonard 05-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is zorgvuldig..

Coolblue doet wat het beloofd, ze informeren goed en hanteren scherpe prijzen. Coolblue voelt betrouwbaar aan en zo hoort het.

marjolein 05-12-2016 Via de website gekocht

toppers

mijn wasdroogcombi werd netjes op de gekozen dag bezorgd. eerst een mailtje met de dag, toen een sms met de tijd(kwart voor 10 tot kwart voor elf) en een kwartier van te voren werd ik gebeld dat ze er bijna waren. perfect!
mijn oude wasmachine hebben ze netjes meegenomen en de nieuwe geplaatst (ook al was het heel krap)
ze zijn pas weg gegaan toen de was machine aanstond en draaide. perfect geregeld!

Minpunten

• geen minpunten

Alan 05-12-2016 Via de website gekocht

Ruime, stille en zuinige koelvriescombinatie aangekocht

Supersnel aangeschaft en geleverd. Ondanks de opengebroken straat via de stoep keurig op tijd voorgereden. Uitgepakt en binnen geïnstalleerd. Met twee man gelukkig, want een ruim twee meter hoog apparaat is niet met één man binnen te krijgen. Verpakking en mijn oude KVC in de wagen en in z'n achteruit over de stoep terug. Super, mannen! Dank!

m 05-12-2016 Via de website gekocht

mkg

Slechte levering. Wacht al 3 dagen voor niks op de levering. Iedere keer een andere smoes. Vergeten in te plannen. Verkeerde gegevens ingevoerd ondanks goede aanlevering. Iedere keer een ander aan de telefoon die aangeeft dat collega toezeggingen doet die ze niet kan doen. Kortom van het kastje naar de muur gestuurd. Waardeloos ondanks de belofte voor 23.59 besteld de volgende dag in huis!!

Beste M,

Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend te lezen dat uw bestelling nog niet is geleverd en u hierdoor voor niets heeft gewacht. Uiteraard zullen we altijd ons best doen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Wij helpen u graag verder.

Suzanne 05-12-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Coolblue is makkelijk in gebruik en ruime keuze in producten. Voor 23.59 uur bestellen en de volgende dag is ook een groot pluspunt.
De wasmachine en droger worden op de gewenste plaats neergezet en geïnstalleerd. Ook verpakkingsmateriaal wordt meegenomen. Ideaal.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Vriendelijk personeel
  • Wasmachine/droger worden op gewenste plaats gezet

Minpunten

• Door een storing niet volgende dag in huis

Tanguy 05-12-2016 Via de website gekocht

Ik vind de website goed gemaakt. Ik heb een product op een vrijdag voor 15uur besteld. Ik heb een "NogVandaag" levering (gegarandeerd tussen 18:00 en 22:00) gekozen (+/- 10€ extra kost). Ik heb tot 23:30 's avond voor niks gewacht. De levering is nooit toegekomen. Ik heb een bericht via de post gekregen: "te laat besteld, levering geannuleerd". Ik stuur een mail naar Coolblue. Ik heb een antwoord de dag daarna gekregen (op website stond in 1 uur - een antwoord). Eindelijk heb ik iemand via Facebook zaterdag voormiddag gehad. Mijn product kan op maandag geleverd worden. Op de Website, staat "besteld voor 23:59 krijg je het de dag daarna". Samenvatting: besteld om 14uur de vrijdag, geleverd op de maandag met een NogVandaag levering. Ik heb op mijn product tot 23:30 afgewacht.

Pluspunten

• Mooie Website

Minpunten

• antwoord via mail komt niet rap
  • NogVandaag absoluut niet gegarandeerd

Huisman 05-12-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, overzichtelijk en snel!

Wij hebben gekozen voor Cool Blue, omdat het een duidelijke en overzichtelijke website is, ruim assortiment en er een zeer snelle levering is.

Bart 05-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is echt cool

Gigantische chille gasten, niks is teveel gevraagd en alles kan! Service is super snel, geen gezeik bij retour en geld netjes snel terug op de bankrekening. Het grote assortiment maakt deze winkel helemaal af!

Pluspunten

• Service
  • Chill
  • Assortiment
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid

Robert 05-12-2016 Via de website gekocht

Supersnel en ook nog de goedkoopste!!

Op voorraad, snel uitleveren en de goedkoopste... wat wil je nog meer? Ik ben iig superblij met deze service. Zodanig zelfs dat als het maar een paar euro scheelt ik het toch bij Cool Blue koop

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop

willem schuijt 05-12-2016 Via de website gekocht

service en bestelling

Een super shop met een perfecte webshop en goede adviezen. sneller dan snel kan het niet bestellen voor 23 uur en je kan het de volgende dag in huis hebben gegarandeerd.ophalen net zo makkelijk wordt snel en vriendelijk geholpen met een kopje koffie.kom daar weer terug .willem

geertvma 05-12-2016 Via de website gekocht

schitterende oplossing

Ik maak meer en meer korte filmpjes met mijn iphone en dan kom je wel eens met een vol geheugen te zitten als je de 16 gb versie bezit, gelukkig kan je snel met de sandisk usb (met lightning connector), zonder tussenkomst van laptop of ipad, uw filmpjes of foto's naar de usb stick verplaatsen. Zeer handig ! En pluspunt.. snelle en correcte levering.

Pluspunten

• klein gemakkelijk mee te nemen
  • goede app

Larssonhs 05-12-2016 Via de website gekocht

Overgangs kabel

Kabel die goed aansluit en het geluid perfect door lijdt! De service was super. Savonds besteld en de volgende dag al binnen! Top!

Pluspunten

• Snelle service
  • Snelle levering
  • Goede kwaliteit

j .van Klaveren 05-12-2016 Via de website gekocht

wasmachine gekocht

Heb een wasnachine gekocht bij Cool Blue
Ben er erg blij mee
De bezorging was snel en zeer kundig.
De service is top!
Je word goed op
de hoogte gehouden.
Waar en wanneer je artikel bezorgd wordt.
Ook de prijs was perfect.
Bedankt Cool Blue

Pluspunten

• prijs
  • service bezorging

PPO 05-12-2016 Via de website gekocht

Rugzak center

Snelle levering + goed product + de juiste toon oftewel helemaal goed! top service. Alles goed ingepakt, een mail ter bevestiging en een mail dat het pakket onderweg is. Op een vriendelijke niet dwingende manier geschreven, kunnen andere online aanbieders nog iets van leren!

Pluspunten

• levering
  • prijs / kwaliteit

j .van Klaveren 05-12-2016 Via de website gekocht

wasmachine gekocht

Heb een wasnachine gekocht bij Cool Blue
Ben er erg blij mee
De bezorging was snel en zeer kundig.
De service is top!
Je word goed op
de hoogte gehouden.
Waar en wanneer je artikel bezorgd wordt.
Ook de prijs was perfect.
Bedankt Cool Blue

Pluspunten

• prijs
  • service bezorging

Inga 05-12-2016 Via de website gekocht

Excellent customer service

The shop has a good selection and the delivery is very fast and efficient. But even better, when I had problems with a product purchased from the website, the customer service was very friendly and helpful and resolved my issue quickly while making everything very easy for me.

Pluspunten

• Excellent service
  • Quick and reliable

MK 05-12-2016 Via de website gekocht

Out of the box

Had al eerder iets bij cool blue gekocht omdat het de eerste website is die mij laat lachen.
En als de doos eenmaal binnen is begint de pret pas echt. Je zou haast vergeten dat het om de inhoud gaat. Die klopt...heb je immers zelf voor gekozen. Ik kom zeker bij jullie terug!

Rosetta 05-12-2016 Via de website gekocht

snel, helder, humor

Alles in orde, snelle levering en er is aan allerlei leuke details gedacht. een deel van de doos kun je afknippen en als bedank-kaart aan de buren geven die je pakket in ontvangst hebben genomen. Alles is ook helder omschreven. Je hoeft nergens twee keer te lezen.

Edwin Brinkman 05-12-2016 Via de website gekocht

koelkast 50cm breed

eerst een koelkast besteld van het merk etna en die zou de volgende dag geleverd worden, op de website stond nog 4 in voorraad. volgende dag smsje gehad dat het was uitverkocht een zware teleurstelling. Gebeld met coolbleu en de enige andere keuze was een koelkast van 10 euro duurder.samen met de servicemedewerker de bestelling in orde gemaakt en ook deze zou de volgende dag geleverd worden. De volgende dag email gehad zou tussen 14:45 en 17:45 afgeleverd worden. Er zat een track and trace systeem bij waar aan je kon zien waar de bezorger zich bevond maar helaas dat deed niks gebeld met coolbleu die zou contact opnemen met de bezorger en mij terug bellen. Helaas ben ik nooit terug gebeld. Om 17:50 ging de bel van mijn huis en ik woon op 3 hoog. Hijgend en puffend kwam er 1 ja lees 1 bezorger met een zware koelkast de trap op. onze verbazing was dan ook groot.op de vraag of hij tijd had om samen de koelkast uit te pakken en plaatsen antwoorde hij nee want het was een over de drempel bezorging. Groot was zijn verbazing dat hij onze oude defecte koelkast moest meenemen (zoals afgesproken met coolbleu).wij hadden zelfs medelijden met de bezorger.
samen met mijn vrouw de koelkast uitgepakt en geplaatst. En verpakking materiaal wat we zelf moeten weggooien. Nadat ik een klacht had geschreven naar coolbleu werd ik de volgende dag gebeld met excuses en een cadeaubon van 7.50 euro. tot zover mijn verhaal over deze webwinkel.

Beste meneer Brinkman,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat de eerste koelkast niet meer op voorraad was. Het kan goed mogelijk zijn dat er een aantal klanten u net voor was met bestellen. Gelukkig is er in overleg met u een alternatief aangeboden. Verder is het vreemd dat de bezorger de koelkast alléén levert. Dit is normaal gesproken niet de bedoeling. Wij willen het graag voor u nakijken. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten! Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Henk van Bulken 05-12-2016 Via de website gekocht

Super geregeld bij cool bleu

Keurig geholpen de informatie via e.mail tot de bezorgers toe.je krijgt via de e.mail wanneer ze komen ongeveer dus je hoeft niet de hele dag thuis te zijn. De bezorgers bellen ook nog een keer dat je er binnen een kwartier zijn .
Ze nemen netjes de oude machine mee.
En sluiten de nieuwe aan en zetten hem aan.
Echt super echt heel belangrijk van de bezorgers uitstraling . Beleeft . Nogmaals ik ben dik te vrede
Als ik weer wat nodig heb komt het bij jullie vandaag geloof me.

Pluspunten

• Informatie
  • Bezorging

Hannie 05-12-2016 Via de website gekocht

Sinterklaaskapoentje

Mijn jarige job op 5 december is op en top blij
Met de coolste rugzak voor op reis
Gaat zij voor de tweede keer op een rij
Vliegend voor stage , heel eigenwijs

Martin 05-12-2016 Via de website gekocht

netjes op tijd

Gewoon goed. Snel besteld en op tijd geleverd. nette site en duidelijk overzicht. Nog wel eens ergens gehad dat het product toch niet leverbaar bleek. In die geval geen probleem.

Gerrie 05-12-2016 Via de website gekocht

Slechte service

Duurde 1,5 maand voor er een oplossing kwam. Dit ook na dreiging rechtsbijstand.
Ik ben 1,5 maand mijn fornuis kwijt geweest, veel extra kosten, geen excuses.

Minpunten

• Slechte service
  • Duurt lang voor er een oplossing is
  • Veel verschillende medewerkers

Beste Gerrie,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat het een anderhalve maand heeft moeten duren, voordat er een passende oplossing aangeboden kon worden. Dit is zeker niet de bedoeling. Wij willen het graag voor je nakijken. Kan je het ordernummer en een kleine toelichten versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Elroy 05-12-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Coolblue is altijd betrouwbaar en spullen worden lekker snel afgeleverd. Zoals mijn meeste aankopen bij Cooblue heb ik ook rondt 10.00u mijn aankoop gedaan en die was keurig de volgende dag nog afgeleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar

Elly 05-12-2016 Via de website gekocht

Aangekocht: Samsung UE55KS8000XXN

Medewerkster dacht mee mbt tijdstip levering, gaf alle mogelijkheden aan wat resulteerde in een SUPER levering! Fijne site om iets te kopen, goede info en makkelijke site.

Pluspunten

• medewerkers denken met je mee
  • super makkelijke site
  • vriendelijke medewerkers

M verheijen 05-12-2016 Via de website gekocht

Top, snel, goede service en korting!

Ik heb een hoesje besteld met korting en de volgende dag had ik het binnen en hab via de telefoon al mijn vragen beandwoord gekregen. Helemaal top

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop
  • Goede service
  • Veel keus
  • Veel advies