Nulens brigitte 20-01-2021

Prijs, kwaliteit, levering, zeer goede service
Bedankt, een aanrader voor ons allemaal.

Nina 20-01-2021

Coolblue is zeer efficiënt. Het is makkelijk en snel en je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakketje is.

Anoniem 20-01-2021

Altijd goede ervaringen gehad met Coolblue niet zoals met sommige andere online webshops (zonder namen te noemen). Makkelijk contact met de medewerkers en altijd goed geholpen geweest. Alleen maar positieve feedback.

andre 20-01-2021

koolstoffilter wel betaald maar niet geleverd.heb al mail gestuurd en telefonisch maar geen antwoord

kim 20-01-2021

Ik ben helaas niet tevreden over de service bij coolbue. Ik bestelde bij black friday (november 2020) een laptop met de bijhorende korting. Ik betaalde 520 euro. Eens geleverd bleek het toetsenbord niet te werken. Ik stuurde deze terug met de vraag voor hetzelfde product, maar die naar behoren werkt. Hierop zou ik nog tot februari 2021 moeten wachten. Dit vond ik te lang. In de winkels lag het toestel blijkbaar wel nog en ik kon het hier gaan ophalen. Ik ben geen fan om naar steden te gaan en al zeker niet nu tijdens de coronaperiode, maar het toestel naar me toezenden (zoals ik oorspronkelijk besteld had!) was helemaal niet mogelijk. En plus moest ik nog 100 euro bijleggen omdat de korting niet meer gold. We konden overeenkomen dat ik in de winkel nog 50 euro zou opleggen. Mijn broer ging deze laptop voor mij halen in de winkel, hij moest het VOLLEDIGE bedrag van 570 euro betalen! Na weer een telefoon van mij, zou het bedrag toch terug gestort worden. Nu een maand later is het bedrag nog steeds niet terug gestort, ik kreeg de belofte aan de telefoon dat ze het tegen volgende week zouden terug storten. De mensen aan de telefoon steeds zeer vriendelijk, maar over deze service ben ik absoluut niet tevreden!

Sverre Keymeulen 20-01-2021

de producten zijn van goede kwaliteit en de levering duurt niet langer dan een dag of 2.

Koen Wens 20-01-2021

Veilige corona maatregelen, vriendelijke bediening en uitermate goede ondersteuning bij mijn aankoop.

Christof 19-01-2021

Ik heb vergeleken met andere saits een deze was de goedkoopste ,mijn bestelling was achteruit een door en mail te sturen had ik het de dag nadien .

Volkan 19-01-2021

Heel vriendelijke service, en heel snelle levering
Een aanrader als je snel iets nodig hebt

Cop.boye 19-01-2021

Zeer snelle verwerking, zeer vriendelijk snelle service ,en koerierdienst vriendelijk zeer snel echt top aanrader

Kathleen 19-01-2021

De winkel heb ik gekozen omdat deze op dit moment de beste prijs bood voor het type droogkast dat ik wilde.
Van de levering ben ik zeer tevreden. Er was via mail en sms een super goede communicatie. Ik wist precies binnen welke tijdsspanne de levering arriveerde.
Bezorgers waren vriendelijk en hadden ook oog voor de nodige afstand wegens corona.
Een positief punt was ook hun technische kennis.
De volledige bestelling werd op relatief korte termijn afgehandeld.
Zeer tevreden 👍🏼.

Julie 19-01-2021

Vlotte levering. Goede en uitgebreide informatie product en recensies. Makkelijk online hulp in kiezen van geschikte product aan de hand van ‘coolblue’s keuze’.

Loek Ritzen 19-01-2021

Ik had een iPhone 12 pro Max besteld op zaterdag en deze werd op zondag geleverd. Dat was de reden waarom ik die besteld had bij Coolblue. Wat blijkt nu. Er is iets misgelopen bij het distributiecentrum. Ok kan gebeuren natuurlijk dacht ik. Geen probleem levering zou dan eventueel in de avond zijn maar dat was ook niet. Ook geen probleem dan zou de telefoon op maandag maar geleverd worden. Dat dacht ik althans. Nee hoor het zou dinsdag worden. Nee hoor het zou woensdag worden tot uiteindelijk ze niet wisten wanneer ze de telefoon gingen leveren. Toen heb ik beslist om de bestelling te annuleren. Ook al omdat ik 3 verschillende redenen te horen kreeg waarom de telefoon niet geleverd werd.
1 er ging iets fout bij distributiecentrum van externe bezorger
2 er was niemand thuis
3 het pakje was nog in verwerking.

Ik blijf erbij dat er altijd iets kan gebeuren. Alleen de vraag is dan hoe gaat een winkel ermee om.
Mijn mening is dat toen Coolblue wist dat er iets fout gelopen was, toen ze wisten dat de iPhone trg naar coolblue gestuurd werd toen had Coolblue moeten beslissen om mij een nieuwe telefoon op te sturen. Dan was iedereen tevreden geweest. Zelfs ik was tevreden geweest ondanks het feit dat de telefoon een dag te laat was. Want uiteindelijk had ik de telefoon bij coolblue gekocht omdat deze op zondag geleverd werd.
Ik ben vaste klant bij Coolblue omdat ze juist een top service hebben. Ben dit absoluut niet van Coolblue gewoon.

Gavin 19-01-2021

Enorm uitgebreid gamma, steeds de correcte prijzen die worden gehanteerd. klanten worden correct behandeld en ook zeer eenvoudig retourbeleid in geval van defect of gewoon niet tevreden van het toestel.

Katrien De Plancke 19-01-2021

Voor Coolblue gekozen omwille van het ruime aanbod en de volwaardige uitleg over de artikels. De site is ook praktisch en duidelijk. De bestelling en betaling verliepen vlot. De levering, op zondag dan nog, verliep heel goed en volgens de afgesproken tijd. Coolblue draagt ook mijn voorkeur omdat er een bedenktijd is en je het product kan testen. Ook de naservice is mooi mee genomen !

Maricar 19-01-2021

Super tevreden! Zeer makkelijk uitgelegd
Zeer vriendelijk en hulpvaardig
Top top top

Yvan 19-01-2021

Dag nadien al geleverd, prima kwaliteit en werkt perfect.
Is zeker een aanrader.

David 19-01-2021

Uitstekende en snelle service. En ook een dikke pluim voor de klantendienst :)

Stefanie 18-01-2021

1. Zeer duidelijke en overzichtelijke webshop!
2. Ruime keuze in betalings en afhaal/leermogelijkheden!
3. Zeer behulpzame en vriendelijke mensen in de coolblue winkel te Hasselt!
4. Iets nodig ? Hulp nodig?! Coolblue is waar je moet zijn!

Holbrecht Leona 18-01-2021

Van het product ben ik tevreden... men had aan de telefoon gezegd dat men mijn oude machine ging meenemen... ik had zelfs geen tijd om aan de man van de post iets te vragen... heeft alles afgezet en trek u plan!!!!
nu moet ik ofwel naar Gent rijden (vanuit

Luc 18-01-2021

Naast de duidelijke info op de website beloven ze "voor 23h59 besteld, morgen gratis in huis". En terwijl zowat alle andere webwinkels corona inroepen om niet morgen maar overmorgen, of toch binnen de week te leveren, levert Coolblue netjes en keurig zoals beloofd : morgen.
Keurig en correct verpakt. Super!

Manuel 18-01-2021

Levering voorzien op zaterdag tussen 8 en 17u en we zijn ondertussen maandag 17u en nog steeds niets ontvangen? Geen enkele info waar het pakket is buiten onderweg. Zeg dan liever gewoon dat het 3 dagen of meer zal duren.

Bloeddrukmeter 18-01-2021

Ben tevreden over deze webshop omwille van de juiste productomschrijving, betaalbare prijs en de snelle en vlotte levering.

Faiza 18-01-2021

Heel goeie service beste service ik ooit heb gehad alles was op zijn ze bellen je voor ze komen heb ook sms gekregen super tevreden ik zal iedereen aanraden naar coolbleu

Dominique 17-01-2021

Steeds correct en vriendelijk. Geen vraag is te veel. Bij aanschaf ook snelle levering zelfs via webshop.