Deze score is berekend op basis van 1464 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

wilma 09-01-2018 Via de website gekocht

helemaal tevreden

zeer tevreden , besteld , en inderdaad de dag erop netjes binnen , alles prima aangesloten , en zeer vriendelijke chauffeur, en bijrijder , de jongens waren zeer professioneel . en vriendelijk

Maarten van Hemsbergen 09-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Wasmachine verkocht aan mijn schoonouders. Hij was blijkbaar groter dan de het apparaat dat er eerder stond en dat was vooral hun probleem. Het apparaat werd half aangesloten, scheefstaand achtergelaten en werkte dus niet. Waardeloze club dat Coolblue

Beste Maarten,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons van deze feedback te voorzien. We kunnen ons goed voorstellen dat je hier helemaal niet blij van wordt, dat worden wij ook niet. We willen graag voor jou en jouw schoonouders uitzoeken hoe we dit netjes kunnen oplossen voor ze. Zou jij, of je schoonouders, ons een e-mail willen sturen op geenglimlach@coolblue.nl met het ordernummer en een korte toelichting erbij? Dan gaan wij ons best doen om de glimlach terug te toveren.

Groet,

Jos 09-01-2018 Via de website gekocht

Snel, correct en een top artikel. Verschillende websites boden het artikel aan maar Coolblue had de beste deal.

Geert Steenbeek 09-01-2018 Via de website gekocht

Aflevering gekocht artikel top verzorgd!

Overzichtelijke website , groot assortiment, makkelijk betaal traject en overzicht van bestelde artikelen.

M.R. Hage 09-01-2018 Via de website gekocht

Wederom mooi op tijd geleverd

Ondanks dat ik vaak pas laat bestel, toch altijd keurig op tijd geleverd!
Goede kwaliteit producten.

Mohammad 09-01-2018 Via de website gekocht

goed

heel goed en heel snel bezorgen en goed tijd voor denken en garantie en er zijn veel soorten van producten.

mikmans 09-01-2018 Via de website gekocht

Zo gemakkelijk

Snel en direct Goed overzicht en veel keuze
Heerlijk shoppen op n ontspannen manier
Makkelijk kiezen en bestellen

Rosetteke 09-01-2018 Via de website gekocht

Een voortreffelijke website

Deze winkel is zeker tenvolle aan te bevelen door de overzichtelijke website, de voordelige prijs, gratis en vlugge levering en die zich aan zijn beloftes houd!

CGVeerman 08-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal tevreden!

Scherpste prijs, bezorgkeuze, extraatje bij het product en snelle levering! Fijn winkelen bij Coolblue!

Yvonne 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, bijzonder klantvriendelijk, glimlach .

Ik kom graag bij Coolblue, Goede hulp, altijd vriendelijk en eerlijk. Ik ga altijd met een glimlach weg!

M van Houtum 08-01-2018 Via de website gekocht

we hebben de prima service mogen ervaren

duidelijke site met prima product- omschrijving. We hebben een prima koop voor een interessant leuke prijs.

Wilco 08-01-2018 Via de website gekocht

Dat is snel!

'S avonds besteld, 's morgens om 10 uur aan huis. Waar maak je dat mee. Keurig verpakt. Top geregeld.

Willem Vinke 08-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Cooblue is voor mij de beste web winkel van Nederland. (er zijn ook veel andere die zeer goede service leveren !)

Dit bedrijf staat voor service en klantvriendelijkheid. Naast hun grote assortiment en vele ander domeinen (websites) bied cooblue zeer royale tijden met de support. De kennis is altijd zeer groot bij de medewerkers en het systeem is geweldig gebouwd zodat de coobluers snel de juiste informatie hebben.

Ik heb zelf geen enkele negatieve opmerking met mijn vele ervaringen die ik heb gehad. Handgeschreven excuses per post tot product advies tot dat je volledig geïnformeerd bent. Het zijn de kleine dingen die veel bedrijven met hun monopoly positie over het hoofd zien.

Voor een groot assortiment, veel kennis, snelle support, service en levering dus naar Coolblue !

Maret 08-01-2018 Via de website gekocht

Hier iets kopen is een feestje!

Wat een verademing deze site: supersnel en zo gemakkelijk. Het is alsof Coolblue met je meeleeft als je daar iets besteld. Zelf de track and trace verbindt gelijk door met de site van de bezorger. Niks code intikken. Grappig: ze laten een hilarisch filmpje zien over hoe ze daar allemaal in actie komen om jouw pakketje in orde te maken voor verzending. Verrassend: in afwachting van mijn pakketje kreeg ik alvast tips over het gebruik van de schroefboormachine. Een feestje vanaf de eerste click tot en met het hergebruik van de verpakking.

Tiny 08-01-2018 Via de website gekocht

Mevr

Veel keuze, voor ieder budget. Hier vind je wel wat je zoekt. Snelle en goed geïnformeerde bezorging.

Kristel M. 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima klantendienst (voor én na !!!) en snelle levering!

Bij de zoektocht naar een nieuwe smartphone heb ik hulp gevraagd aan Coolblue. De medewerkers hebben me online allemaal uitstekend geholpen met al mijn vragen en opmerkingen.
Ik bestelde de smartphone op vrijdag namiddag en op zaterdag voormiddag stond de postbode al aan de deur met mijn nieuwe aankoop.

Ik heb de klantendienst al eerder gecontracteerd voor de aankoop van andere (elektronische) apparaten en telkens krijg ik dezelfde uitstekende en snelle behandeling door de klantendienst.
Ook indien er een probleem is, of je een vraag hebt na aankoop word je snel en vriendelijk geholpen.

Ron v Dooren 08-01-2018 Via de website gekocht

Prettig en vakundig geholpen

Makkelijk en een goed overzicht.
Ruime keuze, en toch het gevoel hebben dat, je door het bos de bomen ziet.
“Ze zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen “
Kortom, we zijn erg blij met coolblue

Gilbert 08-01-2018 Via de website gekocht

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ??

Makkelijk vinden wat je zoekt, simpel vergelijken van artikelen, duidelijke omschrijving, goed geprijsd..en dat allemaal lekker vanaf de bank thuis, echt ideaal met dit weer dus ☺

Snetselaar 08-01-2018 Via de website gekocht

slechte bezorging

De winkel werkt goed. maar, er wordt beloofd voor 23:99 besteld volgende dag in huis. Nu 4 dagen verder en nog niks ontvangen.

Beste klant,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat wij onze belofte aan jou niet hebben waargemaakt. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit aan ons te laten weten. We willen dit natuurlijk graag met jou oplossen, dit is immers niet de service die je kan en mag verwachten van ons. Hiervoor onze oprechte excuses. Zou je ons een e-mail willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met daarin jouw ordernummer en een korte toelichting? Dan kijken we direct hoe we dit op kunnen lossen.

Groet,

Marijke 08-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue komt beloftes na!

Bij Coolblue genoeg keus in goede kwaliteit telefoon hoesjes voor de Iphone X. Online besteld en werd met mail op hoogte gehouden wanneer ik het kon verwachten. Dus service en ook belangrijk, snelle levering. Top!

Jos Pierik 08-01-2018 Via de website gekocht

Snel en duidelijk advies en de bestelling exact op tijd

Heb om advies gevraagd en kreeg dit binnen 24 uur. Aanvullende vraag gaf een reactie binnen een uur. Aangegeven bezorgtijd was perfect.

Stefan 08-01-2018 Via de website gekocht

Niet goed, geld terug kennen ze niet.

100 euro betaald voor een telefoon die bij aankomst al niet goed functioneerde. Door normaal gebruik zaten er een paar krasjes op de telefoon, door die krasjes moet er 25 euro bijbetaald worden om in te wisselen voor een goed werkend exemplaar. Ik had meer verwacht van Coolblue.

Beste Stefan,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met ons. Indien een product binnen de 30 dagen Tevredenheidsgarantie wordt omgeruild, dient deze wel in goede staat te zijn. Is dit niet zo, dan ontvang je maximaal 75% van het aankoopbedrag retour. Natuurlijk hebben wij op deze manier nog geen gegevens van jou, we willen dan ook graag met jou kijken hoe we dit op kunnen lossen. Zou je ons jouw ordernummer en een korte toelichting willen mailen op geenglimlach@coolblue.nl? Dan zoeken wij het direct met jou uit.

Groeten,

Ger Mug 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Helaas was mijn gekozen product niet op voorraad, maar ik kon meteen kiezen om te ruilen voor iets gelijkwaardigs of annuleren. Was in no time geregeld na een belletje.

Netty 08-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering.

Nieuwe wasmachine gekocht. makkelijk zoeken door mogelijkheid criteria aan te geven.
overzichtelijke site, gemakkelijk betalen, zeer snelle en correcte levering, inclusief aansluiten, dus de machine was direct gebruiksklaar. TOP !!

Bas Dijkstra 08-01-2018 Via de website gekocht

keuken machine

Een ruime overzichtelijke site met volop aanbod alles is duidelijk omschreven. de machine bij geen enkel ander goedkoper aan kunnen aanschaffen. Verzending was bijzonder vlot , er was meer dan voldoende keuze mogelijkheid over de tijd van levering . Alles was bijzonder goed en veilig ingepakt.

Ines Benoy 08-01-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle levering

Coolblue geeft steeds een duidelijke en eerlijke productinformatie weer. Dit gecombineerd met reviews/ervaringen van andere kopers geven een duidelijk beeld van elk product. Hun prijzen zijn ook voordeliger.
De klantenservice is ook top en heel flexibel (denk maar aan retours, vraag om extra info, betaalmogelijkheden, ...).
De levering is bij de meeste producten al de dag erna, zelfs levering in het weekend!
Absoluut aan te raden.

MVB 08-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ruime keuze aan producten van alle merken. Je kan dus gemakkelijk vergelijken en beslissen welk voor jou de beste keuze is. Vóór middernacht besteld is de volgende dag reeds thuis geleverd (of op een andere dag naar keuze, zelfs in het weekend!), en bovendien gratis! Je krijgt 's morgens een tijdvak van een uur waarbinnen geleverd wordt zodat je geen halve of zelfs hele dag nutteloos hoeft zitten wachten.
Het oude toestel wordt zonder morren meegenomen evenals het verpakkingsmateriaal. Je krijgt een duidelijke uitleg over de werking van je toestel bij levering en ze zijn super vriendelijk!!! Ook bij de dienst naverkoop kan je zonder problemen terecht als je achetraf vragen hebt. Gewoon een top service die er met schouders boven uitsteekt in vergelijking met de "concurrentie", waar we koudweg aan de deur werden gezet omdat het bijna sluitingstijd was...
Niet aarzelen dus: Coolblue is echt de beste!

Max 08-01-2018 Via de website gekocht

Klik, klik en sporten maar!!

Om mijn goede voornemens voor 2018 extra kracht bij te zetten heb ik besloten om een crosstrainer aan te schaffen. Dankzij de overzichtelijke informatie en toelichting op de website van Coolblue was het maken van een keuze niet zo moeilijk. Wat ik erg handig vind is dat er meteen een voorstel voor een aantal accessoires getoond wordt. Uiteraard is dat in de hoop dat ik nog meer geld uitgeef, maar de toegevoegde waarde mag ook benoemd worden! Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op een model welke door Coolblue is aangeraden, een Coolblues keuze.
Waar ik zeer over te spreken ben is de bezorgservice. Bij het bestellen kies je een afleverdatum en vervolgens krijg je een bericht in je mailbox waar je tot op het uur kunt lezen wanneer ze langskomen. Een kwartier van te voren bellen ze op dat ze bijna in de buurt zijn. Al met al prima informatie-verstrekking over het bezorgen.

Gerrit Paans 08-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Gemakkelijk bestelproces,mooie en overzichtelijke website en zeer snelle levering in goede verpakking en een kans op € 500,00 cheque van de HEMA 😄

Myrthe 08-01-2018 Via de website gekocht

Super service!!

Ik vind coollue een superwink. Ze zijn enorm snel, lekker duidelijk, erg veilig en bovendien word je er geweldig geholpen. Heel erg vriendelijke medewerkers. Iets om trots op te zijn!

Francisca Datema 08-01-2018 Via de website gekocht

Zeer beleefde jonge mannen

Ik zag jullie reclame op de televisie en dacht ach waarom niet eens proberen daar.
Ik heb via de website mijn wasmachine uitgekozen en gekocht.
Ik vond het onwijs prettig dat ik constant op de hoogte werd gehouden over wanneer mijn bestelling zou arriveren.
De bezorgers waren uitermate beleefd en zeer duidelijk in de uitleg over wat ze gingen doen.
Mijn complimenten aan hun. Of te wel al met al zeer tevreden.

J Voogd 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima alternatief voor bol.com!

Eenvoudig te gebruiken web-site, vlotte procedures, duidelijkheid en betrouwbaarheid! Tevens een vriendelijke organisatie!

Sander 08-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering nieuwe koelkast

levering nieuwe koelkast binnen 14 uur. fantastisch. erg serive gerichte medewerkers. goed geoliede machine. er zat een klein deukje in de deur, en kreeg keurig de optie om te wachten op een nieuwe koelkast of deze te accepteren met 10% korting op het aankoopbedrag. erg netjes. heb de korting aangenomen.

ook oude koelkast weer meegenomen. scheelt een hoop gedoe!

Marianne 08-01-2018 Via de website gekocht

Aanschaf laptop

Voor mijn werk was ik op zoek naar een nieuwe laptop. Via de site van Coolblue kon ik makkelijk selecteren voor welke doeleinden ik de laptop ging gebruiken waarnaar er een aantal aanbevelingen werden gedaan. Erg handig want dit scheelde me heel veel zoektijd.
Ook de snelle service vind ik erg prettig. Ik bestelde de laptop in de avond en de volgende dag was deze al in huis.

Hanno 08-01-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare zaak

- Makkelijk om product dat je niet kent te kiezen op de site; weet niet zker hoe de aanbevelinegn van Coolblue tot stand komen, maar het zijn wel goede keuzes als je je er zelf niet echt veel verstand van hebt.

Inmiddels wel een aantal grotere aankopen gedaan bij Coolblue, bijv wasmachine (avond tevoren besteld, werd keurig twee trappen opgesjouwd en aangesloten), grasmaaier (ik dacht dat er iets mee was, werd benaderd voor service, maar bleek zelf een niet solide snoer te gebruiken en terrasverwarmer. Alles volgens afspraak geleverd en ook nog te volgen.
Dat ik maar een 9 geef komt niet omdat ik iets weet dat aan de service ontbreekt, maar meer omdat ik denk dat niets volmaakt is op deze wereld:-)

Jacob 08-01-2018 Via de website gekocht

Fijne website, product is de volgende dag in huis. Verder geen contact gehad met de klantenservice oid, dus kan daar weinig over zeggen

Frank 08-01-2018 Via de website gekocht

Aanschaf van een wasmachine

Aanbevolen door familie; snelle levering (dag na bestelling via website) en super service van de bezorgers; plaatsing en weghalen van resp. nieuwe en oude wasmachine, uitleg en vriendelijkheid!

Riet coolen 08-01-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld en morgen in huis, zonder verzendkosten!

Op alle punten kan ik voor coolblue de vlag uitsteken!! Geweldige service en geen verzendkosten, wat ook uniek is!

H.A.Woertman 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede site,snelle levering.

Prima en duidelijke site met goede info welke je nodig hebt om een keus te maken
voor het produkt dat je wilt kopen,bij ons was dat een wasmachine.

M.G. 08-01-2018 Via de website gekocht

Teleurstellend

Op donderdag 06-01-18 gaf onze Miele stofzuiger na vele jaren trouwe dienst de geest.
Onmiddelijk bij coolblue een nieuwe Miele besteld,die op vrijdag tussen 08.30 en 11.00 uur geleverd zou worden, netjes toch ?

Helaas op vrijdag niets ontvangen, het zou zaterdag worden.

Helaas op zaterdag niets ontvangen!!!
Mijn vrauw is echt boos, de naalden van de verwijderde kerstboom liggen nog steeds door ons huis.

Het is maandag en ik lees dat de PTT - HOOPT -dat ze vandaag kunnen leveren!!!
PTTkan nog geen juiste tijd vermelden.
Het pakket is door coolblue namelijk wel aangemeld MAAR nog steeds niet geleverd!!!

HARTELIJK BEDANKT coolblue,van jullie kant nog steeds niets vernomen!!!

Officiele reactie van Coolblue 08-01-2018

Beste M.G.

Bedankt voor de review. Niemand wordt natuurlijk blij van vertraging bij een bestelling. Wij niet en jullie al helemaal niet. Onze oprechte excuses daarvoor. Zou u het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen? Dan kijken wij mee wat de status is en gaan wij proberen dit proces te versnellen. Bij voorbaat dank.

Joyce 08-01-2018 Via de website gekocht

Grandioos, verwachting overtroffen!

De website is gebruiksvriendelijk en middels de filter functie kom je overzichtelijk bij de prijs/kwaliteit die we zochten. Goed vergelijk en helder omschreven wat de functies, pluspunten en minpunten zijn van een bepaald product.
De levering is buitengewoon goed. Vooraf ontvang je een tijdsvlak per email waarin verwacht wordt dat het bestelde product de volgende dag wordt afgeleverd. Een half uur voor die tijd ontvang je een sms bericht en 10 minuten voor die tijd bellen de chauffeurs dat ze er bijna zijn.
Zo hoef je niet eindeloos te wachten en weet je waar je aan toe bent. Vervolgens twee uitstekende, behulpzame en vakbekwame chauffeurs mogen ontvangen. Product is geïnstalleerd en duidelijke uitleg en voorzien van handige/bruikbare tips. Daarnaast werd het oude (defecte) product meegenomen en hoeven wij thuis ons alleen maar te focussen op ons nieuwe product.

Kortom, een zeer prettige ervaring met Coolblue en verwachtingen van de dienstverlening en service zelfs overtroffen. Dat is nog eens glimlachen :-)

Theo 08-01-2018 Via de website gekocht

Snel maar kan nog sneller

Als bedrijf een bestelling gedaan. Eerste levering vond na sluitingstijd van kantoor plaats waarbij je je afvraagd dat dit toch redelijkerwijs te verwachten is als je een levering doet op een zakelijk adres. Cooulblue met transporteur te fine tunen!

Karin 08-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue staat voor uitmuntende service!

Fantastische snelle service, bijzonder vriendelijke bezorgers! En een goed product, de AEG wasmachine is een absolute aanrader.

Esther 08-01-2018 Via de website gekocht

Snel en gezellig

Ik ben fan van Coolblue vanwege hun geweldige, creatieve marketing. De bus (klopt.) laat me elke keer glimlachen als ik hem zie, de flap van de doos die je bij de buren kunt brengen om ze te bedanken voor het aanpakken van je pakket... Ik houd ervan!
De levering was heel snel ('s avonds besteld, volgende dag bezorgd) en de communicatie was helder (fijn dat je meteen door kon klikken in de mail van Coolblue om de status van de levering te zien).
Ik beveel Coolblue dus zeker aan!

Niels de Vries 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, ook bij een foutje

Ik bestel vaker bij Coolblue, en van de week ook weer. Ik had zelfde dag levering gekozen maar helaas was het ze niet gelukt mijn pakket op tijd te verschepen. Via de app een klantenservice medewerker gesproken die alles prima in orde gemaakt heeft. Daarnaast kreeg ik de dag erna nog een handgeschreven kaartje!

Kortom zelfs als er iets mis gaat, ben ik blij met coolblue!

S. van den A. 08-01-2018 Via de website gekocht

Hele fijne service

Ik wilde een router bestellen en kon dat meteen doen aan de hand van handige reviews. Toen ik het had besteld kreeg ik meteen bevestiging en track and trace waardoor ik deze de volgende dag heel fijn in ontvangst kon nemen.

Henk 08-01-2018 Via de website gekocht

Je word keurig geholpen ook als je problemen heb met een produckt wat kapot is gegaan. Het word snel opgelost Coolblue is een goede webshop.

Manon 08-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Snelle levering en heel erg duidelijk wanneer ze precies komen. Erg fijn dat ze tot de 4e verdieping de spullen naar boven brengen.

Tony Schellekens 08-01-2018 Via de website gekocht

Hele goede servise

Bij telefonisch contact zijn de medewerkers super vriendelijk
Bij Coolbleu de laagste prijs
Hele snelle aflevering ,ook als een product niet goed is komt er een snelle oplossing

Anky 08-01-2018 Via de website gekocht

Heel blij!

Al eerder was ik onder de indruk van het gebruiksgemak van jullie site en de vriendelijkheid van jullie medewerkers. Nu hebben jullie me geweldig en heel snel uit de brand geholpen met een kapotte wasmachine. Dank voor de snelle levering en vooral het aansluiten. Prima service! 👍