Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dennie vcb 23-01-2021

Eerst en vooral een dikke pluim voor hun gevoel voor humor! De leuke slogans op de dozen en website. De focus ligt niet enkel op verkopen, maar op een totaalbeleving. Vanaf het aanklikken op de webwinkel tot het ontvangen van het paketje is het een aangename ervaring. Er is een ruim assortiment en een schitterende klantendienst waar je met al je vragen terecht kan.

Altijd mijn eerste keuze voor electro!

T. 23-01-2021

Vlotte en super vriendelijke hulp! Enig minpuntje, door corona is het koud wachten, maar service maalt alles goed

Nick 23-01-2021

Zeer vriendelijke levering en goede, duidelijke communicatie op voorhand via telefoon en email.
Naar ecologie is de levering via fiets zeker een pluspunt. Ook in deze tijden van Corona is de levering zeer vriendelijk en veilig verlopen. Dikke pluim voor de courier die zeer enthousiast was!

Koen de Bruijn 23-01-2021

Binnen twee klikken vind ik altijd wat ik nodig heb, bestellen gaat vlot en ik weet tenminste zeker dat het pakketje de volgende dag in huis is. Misschien niet altijd de aller goedkoopste, wel de aller beste en betrouwbaarste! Oh ja, en met een glimlach :)

Maurice De Lauw 23-01-2021

Ik probeerden al twee weken aan het product (macbook pro m1proccessor) te geraken maar niemand kon het deftig op tijd leveren. Coolblue kon dit wel besteld op 22u en volgende dag om 12u lag hij al bij de post klaar om op te halen.

Ellen De Temmerman 23-01-2021

Duidelijke overzichtelijke website die veel productinformatie weergeeft. Groot gebruiksgemak door te kunnen kiezen op welke dag je de levering wil. Alles werd netjes op tijd en tip top in orde geleverd! Dank je wel cool blue 😀

robbe 23-01-2021

Een van de enige handelaars die mijn product nog in stock had. Zeer snelle levering en correcte service.

Maya 23-01-2021

Super snelle levering. Duidelijke communicatie. Heel vriendelijk personeel.

Liliane 22-01-2021

Was heel tevreden van de service hebben alles aangesloten en mijn oude droogkast meegenomen en ze waren zelfs een uurtje voor de afspraak bij mij heb de nieuwe droogkast nog maar 1x maal gebruikt en tot hiertoe ben ik heel tevreden

Marcus 22-01-2021

Er is een zeer breed aanbod, een duidelijke technische vergelijking en een eerlijke vergelijking prijs/kwaliteit. Alle belangrijke merken zijn vertegenwoordigd. Dat voorkomt het 'hoppen' van site naar site.

JK 22-01-2021

Ik heb online besteld voor ophalen in de winkel omdat ik met ecocheques wou betalen. Super klantendienst in de winkel! Zeer vriendelijk en hulpzaam en alles verloopt vlot.

Fenna 22-01-2021

Ik ben altijd super content met de service van Coolblue. Een hele duidelijke website met veel informatie en relevante reviews. Makkelijk te bestellen en tenzij anders is aangegeven, morgen meteen in huis! Heb er maar één woord voor, topservice!

Rob B 22-01-2021

Zeer duidelijke beschrijvingen van de producten. Veel informatieve video’s en uitleg.
Vriendelijke klantenservice met snelle reacties!

Kim 22-01-2021

Gemakkelijke site en vlot om te bestellen en de volgende dag was het pakketje al netjes geleverd ;-)

Clément 21-01-2021

Ruim aanbod, duidelijke webshop, duidelijk voorradigheid aangegeven, afhaalmogelijkheid, zeer correcte en behulpzame afhandeling.

Thevoke 21-01-2021

Bestelling geplaatst via klantendienst om een shop tegoed te gebruiken de bestelling is even vlot verlopen als een normale bestelling. Super vriendelijk geholpen.

JeanPierre 21-01-2021

Super service perfecte levering .Altijd vriendelijk bij elk eventueel probleem en direct een goede oplossing. Top.

Leon 21-01-2021

Vandaag om 16 uur in winkel in Hasselt geweest. Kreeg een volgnummer en iemand zou komen helpen. 1 winkelmedewerkster was met enige aanwezige klant bezig. Overige 7 personeelsleden waren op sluitingsuur aan het wachten ? Ben na 10 minuten vertrokken en heb gelukkig in andere winkel mijn aanschaf kunnen doen.

DV 21-01-2021

Super service. En altijd met een grappige ondertoon. Zo kan je toch nog eens glimlachen ☺️

Charlie 21-01-2021

Nog nooit problemen gehad met coolblue! Erg klantvriendelijk en zijn er meteen om je te helpen als er iets mis is. De levering is ook altijd dik in orde, op het afgesproken uur en de leveranciers helpen ook altijd een handje mee als het een zware lading is. Top!

Nadia 21-01-2021

Levert ontzettend snel na het doorgeven van een bestelling.
Ook handig:een sms en mailtje deelde ons om 7u 's morgens een uur in de voormiddag mee wanneer onze bestelling zou worden gebracht. De twee zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers plaatsten die onze koelkast zelfs in de kast en gaven een paar tips ivm het deur-op-deur systeem.Verpakkingsafval en oude koelkast netjes meegenomen.
Een paar uren na onze levering ontvingen we nogmaals een mailtje met de afleverbon én handige filmpjes met tips voor het plaatsen van diverse keukentoestellen.Wat een service!
Coolblue is ook zeer makkelijk te bereiken .Zeer vlug antwoord op een mailtje.
Dit was niet onze eerste bestelling bij deze onlineshop en telkens opnieuw een heel positieve ervaring!

Bert 21-01-2021

ik heb er nog nooit geen problemen mee gehad in tegenstelling tot andere online websites zoals bol.com

Hofman jari 21-01-2021

Ik heb een apple watch bij jullie besteld omdat ik altijd tevreden ben van jullie en omdat het de beste prijzen zijn en super snelle levering! Top service

Eric 20-01-2021

Mooie en goede kwaliteit Monitor.
Snelle levering vrijdag besteld zondag thuis geleverd

Nulens brigitte 20-01-2021

Prijs, kwaliteit, levering, zeer goede service
Bedankt, een aanrader voor ons allemaal.