Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daan 02-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Pelicase aangeschaft. Tegen 2200 in de avond. Volgende dag lag de doos al bij het afhaalpunt. Duidelijke en goede en gebruiksvriendelijke webshop. Prijzen zijn goed.

rox 02-09-2017 Via de website gekocht

top site !

in een woord gezegd een top site ! het omvat alles zeer tevreden . ga zo door

een uitstekende dienstverlening en zeer snelle bezorging ook via mail en chat hulp verlening top .

Macferdinand 02-09-2017 Via de website gekocht

doen wat ze beloven

Professionele aanpak. Zakelijk doch vriendelijk. Fijn geholpen bij de keuze en op m'n vraag die ik had snel antwoord gekregen. Kortom zeer tevreden ook met m'n speaker die ik heb aangeschaft.

Moon 02-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Prima website: zeer overzichtelijk. Goeie prijs. Afspraken en beloften worden nagekomen. Zeer klantvriendelijke medewerkers (telefoon en bezorgers)

Annelies 02-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering,

Makkelijk kiezen uit heel veel producten
Zondag bestellen en maandag leveren.
Lage prijzen,
Prima webshop

T 02-09-2017 Via de website gekocht

Niet alles voor een glimlach

De website is prima hoor. Ik had juist voor coolblue gekozen omdat ze de volgende dag for de deur zouden leveren. Ik woon op 5 voor met een lift. Ik kreeg een smsje en de bezorger belde keurig netjes op van hoe en wat te doen helemaal prima. Echter heb ik een slechte rug en mag dus niet tillen. Kreeg ik te horen dat ze niet tot aan m'n deur konden bezorgen omdat ze maar 10 minuten hadden. Voor de slogan "alles voor een glimlach" deed dit m'n glimlach best wel verdwijnen want wie mocht er uiteindelijk de koelkast verslepen en plaatsen? Precies ik... Niet cool, coolblue...

Officiele reactie van Coolblue 02-09-2017

Hey,

Bedankt voor het invullen van een review. Wat zuur dat de levering niet helemaal naar wens is verlopen. Wij zijn helemaal met je eens dat dit niet is wat wij samen af hebben gesproken, en daar willen wij onze oprechte excuses voor aanbieden. Wij willen dit heel graag met je rechttrekken en willen je daarom vragen om ons een bericht te sturen via geenglimlach@coolblue.nl. Als je ons dan meteen jouw ordernummer en situatie uit kunt leggen, lossen wij dit met alle liefde voor je op. We hopen snel van je te horen.

Kane 02-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Er is een ruime aanbod met een goede beschrijving per assortiment. Prijs/kwaliteit klopt alles ook. Betaling gaat vlot en coolblue garandeert een zeer snelle levering. Voor 23u59 besteld en volgende dag effectief aan huis geleverd.

G.I. Jane 01-09-2017 Via de website gekocht

Altijd goede service!

De service voor en na de aankoop is top! Als er wat mee is kan je altijd contact opnemen en dan wordt het opgelost. Ik koop liever bij Coolblue dan een onbekende webshop.

Tonnie 01-09-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Ik heb al eerder producten besteld en nu weer, op tijd ontvangen, goed verpakt en 1 van de goedkoopste, ben zeer tevreden.

Rinus 01-09-2017 Via de website gekocht

Na meer als 6 maanden kreeg ik problemen met mijn aangeschafte asus laptop. Na 1 mail gelijk retour formulieren gekregen en dit opgestuurd geheel kosteloos.
nadat ik een mail kreeg dat het niet duidelijk was wat het probleem was nog een keer alles via de mail uitgelegd. Na een paar dagen later kreeg ik de melding dat de laptop door gestuurd werd naar een erkende reparateur. 2 weken later kreeg ik de keus of wachten tot mijn laptop gerepareerd was of shop te goed voor het hele bedrag. ik heb het shoptegoed gekozen en nieuwe spullen gekocht bij coolbleu.
Uit eindelijk ben ik zeer tevreden met de geboden oplossing van cool bleu en ik kan het iedereen aanbevelen.

Truus 01-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, onvriendelijke bezorgers

Wasmachine 's avond 22.00 uur besteld, volgende morgen om 09.00 uur in huis. Zeer tevrden over de wasmachine en levering. Ontevreden over het aansluiten van de machine. De heren waren zeer onvriendelijk, op het botte af. Reageerden soms helemaal niet als ik iets vroeg. Hadden duidelijk veel haast. Gaven 2x om een kleinigheid aan dat ze de machine niet konden aansluiten. Uiteindelijk is dat ook niet gebeurt omdat de vloer niet egaal was en ze de machine niet om z'n plek geschoven kregen. Dat heeft mijn zoon later gedaan en dat kosten hem nog geen minuut.

Officiele reactie van Coolblue 02-09-2017

Hey Truus,

Heel erg bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat de levering niet is verlopen zoals je die van ons zou mogen verwachten. Wij balen daar zelf ook heel erg van en willen je onze oprechte excuses aanbieden. Wij zijn op dit moment heel erg hard bezig met het verder uitrollen zodat wij hierna kunnen garanderen dat dit niet nogmaals voor kan komen. Als wij hier verder toch nog iets in kunnen betekenen, horen wij dat natuurlijk graag van je. Hopelijk tot gauw.

Jules 01-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijker kan bijna niet.

Nadat onze oude wasmachine kapot ging op internet gespeurd voor een nieuwe. Bij Bol.com een leuke wasmachine gezien en besteld. Die werd gewoon de dag erna bezorgd, maar dan was ik niet thuis maar de mogelijkheid om deze zaterdag te bezorgen ging ook. De oude wasmachine afgekoppeld en laten staan op de 2e verdieping. Die werd netjes meegenomen en de nieuwe naar boven gesleept en aangesloten. De wasmachine werkt prima.

Sandra 01-09-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk, goede prijs en snel!

Coolblue heeft een hele duideljke website. Wij zochten een specifieke maat smart TV en die was makkelijk te vinden. Verder duidelijke instructies m.b.t. betalen en natuurlijk supersnelle levering. Wij hebben de afgelopen maanden 3 redelijk grote dingen aangeschaft (Dyson Kinetic stofzuiger, Tunturi roeitrainer en Samsung TV) en wat mij betreft blijf ik al dit soort aankopen bij Coolblue doen.

Martin 01-09-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie! en supersnel geleverd!

Goede uitleg, ook de minpunten worden aangegeven, reviews, alle specificaties goed vermeld. En 24 uur levering, Ideal betaling dus geen gedoe met cash aan de deur. Chauffeur neemt een half uur nog extra contact met je op. Track- en trace zodat je echt goed kunt volgen waar je bestelling zich bevindt. Echt super, zaken goed op orde!

Floris 01-09-2017 Via de website gekocht

Ik ken geen betere winkel/webshop!!!

Je word hier altijd snel en vooral goed geholpen. Super service als een product stuk is! Goede helpdesk die goed luisteren en snel handelen.

Veer 01-09-2017 Via de website gekocht

Lekker snel!

Ik heb deze shop via een vriend en top dat ze ook op zondag leveren. Ik ging op vakantie en 1 dag van te voor besteld via de web shop en meteen volgende dag in huis! Ook fijn dat jullie ook nog aanbevelingen doen voor bij het gekochte apparaat.

AMT 01-09-2017 Via de website gekocht

Snelle,correcte levering

Al vaker via Coolblue verschillende artikelen besteld.Ben zeer te spreken over de snelle levering,de goede,duidelijke website en mocht het nodig zijn:het persoonlijke contact

Peter 01-09-2017 Via de website gekocht

Goed advies

Gebeld voor info laptop , geen opdringerige verkoopadvies ,advies goed rond te kijken voor juiste keuze .

Cornelis 01-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue komt na wat ze zeggen.

Ik ben zeer tevreden over Coolblue .
De website is overzichtelijk .
De levering was snel 's avonds besteld volgende dag bezorgd.

Dorine Woesthuis 01-09-2017 Via de website gekocht

Juiste service door zeer vriendelijke jongens!

Coolblue gekozen doordat mijn zoon mij erop wees. Hij was zelf zeer tevreden en het gemak van online bestellen en afrekenen heeft de toekomst.
Hij heeft niet teveel gezegd! De service is super.

Bert 01-09-2017 Via de website gekocht

Cool Blue doet wat zij belooft

Na een weloverwogen keuze via de cool Blue website, waar je eenvoudig producten tot in detail kunt vergelijken, is mijn pakket op het afgesproken tjidstip keurig verpakt afgeleverd. Heel fijn dat je op deze club kunt vertrouwen.

MJIpad 01-09-2017 Via de website gekocht

Het ideale product en supersnel geleverd!

Geweldig dat Coolblue de gewenste cover voor de Ipad nog wel verkocht. Super dat het dan binnen een dag in huis is, en binnen een beperkt tijdslot aan de deur wordt geleverd.

Geert Schollaert 01-09-2017 Via de website gekocht

Eenvoudige én gestructureerde aanpak !

Groot aanbod, meer dan degelijke prijs-kwaliteitsverhouding, eenvoudig aanmelden, eenvoudig bestellen en héél eenvoudig afrekenen. En daarna ook nog eens super snel geleverd, ook in België !

Laura Gouka 01-09-2017 Via de website gekocht

Loze beloftes

De ene dag besteld, de volgende dag in huis? Nou niet dus. Afgelopen dinsdag een wasmachine en magnetron besteld, maar doordat er iets mis gegaan is met mijn order (fout van Coolblue), zou ik worden teruggebeld voor een nieuwe leverdatum / tijd, vanochtend zelf maar weer gaan bellen en weer het bericht gekregen dat ik binnenkort word teruggebeld. Ik wacht nog steeds..

Officiele reactie van Coolblue 01-09-2017

Hey Laura,

Wat onwijs vervelend om te horen dat je jouw nieuwe wasmachine en magnetron nog niet ontvangen hebt. We begrijpen natuurlijk dat je van ons mag verwachten, dat we onze beloftes nakomen. Hier heb je volkomen gelijk in. Door enorme drukte kan het voorkomen dat onze collega's iets langer, dan 24 uur, nodig hebben om je van een oplossing te voorzien. Wel kunnen we je de garantie geven, dat we ons uiterste best doen om je zo snel mogelijk te helpen. Heb je ondertussen al een reactie van ons ontvangen? Zo niet, dan kan je ons via het volgende e-mailadres benaderen: geenglimlach@coolblue.nl. Graag zien we jouw ordernummer en een uitleg van de situatie tegemoet. Dan helpen we je graag verder.

Groeten,

Paul 01-09-2017 Via de website gekocht

Probleem snel en goed opgelost

Ik kreeg de Wi-Fi aansluiting van een nieuwe printer niet geconfigureerd. De klantenservice wist in eerste instantie ook geen oplossing, maar schakelde een productexpert in die de volgende dag heeft gebeld. Samen is het gelukt het gat in de gebruikershandleiding te dichten en de Wi-Fi verbinding op alternatieve wijze tot stand te brengen. Chapeau!

Hans 01-09-2017 Via de website gekocht

Goed en snel geregeld. Alles was duidelijk en prima in orde. Overzichtelijke site en goede artikelen voor de beste prijs.

Sieneke 01-09-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Onze zoon na lange tijd eindelijk een tas uitgezocht. En dat in de laatste week vakantie. Maar Coolblue heeft gedaan wat ze beloven. Ene dag besteld, andere dag in huis. Top!

Maria 01-09-2017 Via de website gekocht

tosti ijzer

goed product en snelle levering !! Top kwaliteit en niet te duur. Raad het iedereen aan. Dus kopen maar bij Cool Blue !!

Hugo 01-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service tot heden. Ik ben nog niet lang klant.

Alles oke bij de levering. Vooral de snelheid maakt mij opgetogen. Om de addertjes onder het gras niet te hoeven ontmoeten heb ik ook telefonisch contact gehad en dat is mij heel erg bevallen. Ik zoek altijd wel meer informatie dan wat wordt aangegeven en die heb ik zo deskundig gekregen. Waarvoor mijn dank.

Pepetien 01-09-2017 Via de website gekocht

Zowel service alsmede prijs TOP!

Bij elke bestelling uitermate tevreden over de gekochte producten, qua prijs en service. Bij één aankoop ontstond na 3 maanden een probleem. Geen punt bij Cool Blue, ik kreeg de keuze of een vervangend artikel of geld terug. Binnen één dag opgelost tot mijn volle tevredenheid. Ga zo door Cool Blue!

Theo 01-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Mooie duidelijke site. Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed. Zeer vriendelijk personeel. Producten worden keurig daar geplaatst en aangesloten waar je wilt.

B.Koster 01-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Materiaal goed verpakt. Omschrijving materiaal op computer heel duidelijk. Bestelling de volgende dag reeds geleverd is geweldig.

K. Vergoossen 01-09-2017 Via de website gekocht

Weer een TOP levering van Coolblue!

Via de Nespresso site viel mijn oog op de "nieuwe" Krups Essenza Mini". Echter zag ik ook de mooie melkopschuimer. Bij Nespresso zelf kon je deze niet in een combi deal kopen. Dus ik nog even bij Coolblue kijken waar deze dus wel als pakket werd aangeboden. Dit scheelt toch al snel zo'n €10,- Voor dat bedrag maar direct een paar mooie koffie (lungo) glazen erbij besteld. Bestelling ging eruit om 23.58. De dag erna kreeg ik de nodige mails met zeer gedetailleerde info waar mijn pakket was en wanneer ik deze thuis kon verwachten. Zo'n TOP service heb ik nog nooit meegemaakt. De tracking was super en ik ben erg blij met de Nespresso Essenza!

Anouchka 01-09-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Voor Coolblue gekozen omdat de site overzichtelijk is met veel informatie en bestellen gaat super makkelijk. Ook fijn dat je het pakketje kan laten aankomen bij een postpunt in je buurt hoef je niet thuis te blijven om het pakketje in ontvangst te nemen, je kunt het gaan ophalen wanneer het je uitkomt.

Krista 01-09-2017 Via de website gekocht

Topservice met een glimlach

Super snelle service. Geweldige informatievoorziening over bestelling en levering. Mooie adequate tijdsindicatie voor bezorgmoment. Vriendelijke en vakkundige bezorgers.

Marc.M 01-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en altijd snelle levering

Uitgebreid assortiment en bij reclamaties heel coulant, top! Verder meestal een van de goedkopere webshops. Aanrader!

Martijn 01-09-2017 Via de website gekocht

Ze hebben het gewoon goed voor elkaar!

Overzichtelijke site, goed platform dus goede reviews, prijzen zijn goed en wanneer nodig krijg je goede service!

Ollie 01-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service hele fijne winkel

Ontzettend fijne winkel en ook hele goede service ik zou het iedereen aanraden! Ook zijn de ontwerpers van de site zijn olheel grappig e n ze hebben goed nagedacht over hun verkoop tactiek.

Cyanne 01-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik heb voor jullie gekozen door aanbevelingen van andere, dit aangezien zij jullie service super vonden. Zelf telefonisch contact gehad en direct besteld, volgende dag al op het ophaalpunt. Perfect

Melsana 01-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Overzichtelijk doch beter tot uiting laten komen dat memorycard voor camera apart bijbesteld moet worden.

Dhr. Mulder 31-08-2017 Via de website gekocht

Hoge verwachting volledig waargemaakt!

Producten goed vindbaar tegen concurrerende prijs. Helemaal top! Van bestelling tot levering gemakkelijk, leuk. Een feestje.

Harry 31-08-2017 Via de website gekocht

Jullie hebben het goed voor elkaar!

Wat jullie beloven op de
site lukt altijd weer.
Het pakketje afhalen bij de Bruna bij ons on de wijk, werkt geweldig. Je hoeft er niet voor thuis te blijven. Tevens kan de chauffeur altijd zijn zending kwijt. Wij kunne het op eigen gelegenheid afhalen. Super!

Anne 31-08-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid aanbod, snelle levering, duidelijke communicatie

Fijn dat er een filmpje met uitleg over het aanbrengen van het veiligheidsglas werd opgestuurd. Duidelijke website, mogelijkheid om modellen te vergelijken, filters werken goed, scherp geprijsd

Marion Fransz 31-08-2017 Via de website gekocht

Lekker snel geleverd!

Mooie en klantvriendelijke webshop, alles gaat makkelijk.
's avonds om 9.00 uur besteld en de volgende middag om 14.00 uur al geleverd. TOP!

fred 31-08-2017 Via de website gekocht

goede service

snelle bezorging van de koelkast. Alleen jammer dat de deur nog omgedraaid moest worden.
Ze waren vergeten om het vriesvak deur om te draaien.

Michiel Roos 31-08-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke en directe begeleiding bij het kiezen!

Goede helpdesk, ruime keuze, eenvoudig bestellen en persoonlijke, directe begeleiding bij het kiezen!

Ilona 31-08-2017 Via de website gekocht

goede serivce

Goede website en je word goed op de hoogte gehouden met de 'status' van verzending. Ook is het retourneren erg makkelijk en vriendelijk.

Jan Visser 31-08-2017 Via de website gekocht

Weer super geregeld

Ook deze bestelling weer super snel en zonder problemen bezorgd. Het geef een vertrouwd gevoeld om bij Cool blue te bestellen. Chapeau "

johnjanse1 31-08-2017 Via de website gekocht

Perfect volgens afspraak

Zoals afgesproken werd de wasmachine door twee super behulpzame en vriendelijke medewerkers op de eerste verdieping geplaatst en aangesloten, ook de oude werd netjes afgevoerd, chapeau

Joanne .B 31-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige top service

Een super overzichtelijk en betrouwbare site!
Letterlijk alles wat je maar nodig hebt voor school en werk kun je hier vinden.
De rugtassen die ik heb besteld zijn van super kwaliteit.
Ook worden ze super snel geleverd.
Er volgen zeker nog meer bestellingen hier.
Ik ben zeer tevreden!!