Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hjc hoogesteger 10-09-2017 Via de website gekocht

hele goede klacht afhandeling

ik had een campingkoelkast besteld thuis even getest koelde,maar deze bleek op de camping een enorm lawaai te maken het leek wel een scooter. Hierover gebeld want ik had de originele doos al weg gegooid. Even overleg gepleegd en de lawaai koelkast terug gestuurd. Binnen 4 dagen had ik een splinternieuwe op de stoep staan en deze is fluisterstil. Top service en ontzettend vriendelijke mensen. Niet zo gek dat coolblue in nederland zo hard groeit. No nonsense en service. Hard to find these days :-)

Theo 10-09-2017 Via de website gekocht

Niet voldaan aan belofte

Als je zegt: "Volgende dag leveren" dan moet je dat doen. Communicatie over te late levering werd wel gedaan en de overige communicatie was ook goed maar je ... je zal er maar op rekenen als cadeau of zo.

Officiele reactie van Coolblue 10-09-2017

Hoi Theo,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat jouw pakket niet op tijd is bezorgd. We snappen heel goed dat je hiervan baalt en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor deze situatie. Mocht je verdere vragen voor ons hebben, kun je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Arjen 10-09-2017 Via de website gekocht

Erg snelle levering

Grote keuze, goede advies site, zeer snelle levering. Duidelijk een moderne en goede olie manier van aanschaffen van elektronische apparatuur

gertjan Frowijn 10-09-2017 Via de website gekocht

Super beste online store

Zeer goeie service en snelle bezorging en altijd te bereiken👍Medewerkers zeer vakkundig en altijd vriendelijk!

Paulien 10-09-2017 Via de website gekocht

Topbedrijf

Groot aanbod, over het algemeen goede prijzen en veel goede productinformatie. Ook test CoolBlue zelf producten om vervolgens zelf een product in de betreffende categorie te kunnen aanbevelen.

Nicole 10-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Na eerst via marktplaats een koelkast gekocht te hebben die na 2 dagen al kapot ging een 2e kans koelkast bij Coolblue besteld omdat ik niet weer hetzelfde probleem wilde hebben en Coolblue in elk geval een goede garantie biedt. Tijdens het bestellen ging er iets mis met de betaling en ´savonds stond de koelkast die ik wilde bestellen nog wel bij mijn bestelling omdat ik al gedeeltelijk met cadeaubonnen had betaald maar kon ik de betaling niet meer afronden. Dus na hierover even telefonisch contact te hebben gehad kon ik binnen no-time de bestelling afronden en had ik de koelkast de volgende dag al in huis! Een halfuur voor aankomst ontving ik een sms en een kwartier voor aankomst een telefoontje van de bezorgers. Zo wist ik precies wanneer ze kwamen en kon ik de deur alvast open doen en zorgen dat de gang vrij was. Medewerkers waren heel vriendelijk en zelfs op vrijdagavond nog in een goed humeur. Ik ben dus zeer tevreden over de service van Coolblue!

Rob Baaij 10-09-2017 Via de website gekocht

Alles klopt!

Alles klopt bij Coolblue. Ongelooflijk eigenlijk. 's Avonds laat besteld en de volgende dag al in huis. De service bij Coolblue is echt super.

Peter 10-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Snel en overal leveren ;-) Ik gebruik dit om mijn team die verschillende dingen nodig hebben te bevoorraden . In hun auto of in de leslokalen . Gsm houders - geluid boxen - VGA en HDMI kabels enz..;-)

Floris 10-09-2017 Via de website gekocht

Een winkel die levert zoals het heurt

Snel
Ook prettig dat de fysieke winkels goed communiceren met de webshop
Echt een winkel van deze tijd

Bernard2434 10-09-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel om te kopen

Grote keuze in alle artikelen, Snelle en zorgvuldige levering en niet vervelend bij een beroep op garantie.

Cees Schoutens 10-09-2017 Via de website gekocht

Prima om zaken mee te doen

heel gemakkelijk te bezoeken site, altijd keurig verzorgde leveringen. Mocht er onverhoeds toch iets mis zijn geen probleem, Ook retouren worden netjes afgewerkt. Geld wordt snel overgemaakt naar je bankrekening. Retourkosten komen voor rekening van Coolblue.
Ik kan iedereen aanbevelen lekker te shoppen bij Coolblue, ook gezien het ruime aanbod van artilen, voor iederen is er wel iets te vinden.

Ron 10-09-2017 Via de website gekocht

Prima ondersteuning

Mijn laatste 2 aankopen bij CoolBlue hebben mij voor mij bewezen dat men ècht hecht aan goede service. De 1e keer bood de bezorger zelf aan om samen met mij mijn roeitrainer naar de 1e etage te tillen. Bij de powerline adapter bestond de service uit prima telefonische ondersteuning bij het (uiteindelijk succesvol) installeren. Wat ook opviel was de snelheid van contact krijgen en de wil aan de andere kant van de lijn om er samen uit te komen. Heb het allemaal als heel positief ervaren.

Bruno 10-09-2017 Via de website gekocht

Prachtig opgelost

Ik had een cartridge voor mijn printer gekocht. Die werd echter niet door de printer herkend.
Ik kon de cartridge probleemloos omwisselen in de winkel in Zaventem.
Waarvoor dank!

Henk 10-09-2017 Via de website gekocht

Goede en duidelijke site, veel keus. En een snelle levering. Correcte bezorgers, die een heldere uitleg gaven.

MJS73 10-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Geweldige shop met een heldere en duidelijke website. Uitstekende service. Een Netgear R8000 besteld, maar kreeg niet direct een mail van de bestelling terwijl het geld wel afgeschreven was. Een mailtje naar Coolblue gestuurd en binnen een uur een terugkoppeling ontvangen (zelfs laat in de avond). Product alsnog de volgende dag in huis en ook een persoonlijk kaartje ontvangen n.a.v. de mail die ik gestuurd had. Super!

Dilek 10-09-2017 Via de website gekocht

Slechte service!

Met veel enthousiasme hebben wij 1 dag voor onze verhuizing een wasmachiene besteld bij Cool Blue, omdat Cool Blue luid en duidelijk adverteert dat alles voor een bepaalde tijd besteld direct de volgende dag in huis is. Simple zat toch? Helaas is dat niet het geval bij ons. De dag van verhuizing (afgelopen vrijdag) krijgen wij een doodleuke mail dat de wasmachiene in kwestie pas 5 dagen later geleverd wordt!!! Na lang in de telefoonwachtrij te hebben gestaan kregen wij een dood vogeltje aan de telefoon die ons vertelde dat het zo is omdat wij ook een stapelkit hadden besteld. Maar op opnze vraag waarom wij dan niet direct op de hoogte worden gehouden, tijdens het afwikkelen van de betaling bijvoorbeeld of in de bevestiginsmail, kon de persoon in kwestie niets over vertellen. Belachelijk! Slecht en totaal aan je lot overgelaten.

Officiele reactie van Coolblue 10-09-2017

Hoi Dilek,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat jouw nieuwe wasmachine niet op tijd is geleverd. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor deze situatie. Dit is zeker niet wat je van ons mag verwachten en wij vinden dit ook heel vervelend. We kijken jouw situatie graag na om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw verhaal en ordernummer naar het volgende e-mailadres toe te mailen: geenglimlach@coolblue.nl? Alvast bedankt.

Maartje 10-09-2017 Via de website gekocht

prettige snelle en complete service

De jongens van coolblue waren op tijd. Ze plaatsten de wasmachine, gaven uitleg en advies en hebben de wasmachine gekalibreerd. De service was gewoon top!

Nora 10-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Bestellen, hun leveren het. Nacht voordat zij zouden komen wist ik hoelaat Coolblue ongeveer bij mij thuis kwam leveren. Hun brachten het naar boven, installeerde het en hadden de wasmachine ook aangezet. Kids kregen ballonen en kleurplaat. Hoefde zelf niks te doen alleen bestellen en de rest regelde Coolblue! Nieuwe vaste klant heb en jullie erbij!!!!

Meijeringh 10-09-2017 Via de website gekocht

Alles goed geregeld

Goede service , en vriendelijke bezorgers.
Alles ging precies als afgesproken
Ik kan iedereen coolbleu aanbevelen

Frenk 10-09-2017 Via de website gekocht

Top service

goede service! Na mijn bestelling nog een aantal vragen, via whatsapp binnen 10 min uitgebreid antwoord gekregen!

Jan Kerkhoffs 10-09-2017 Via de website gekocht

Kun je altijd op vertrouwen

In het verleden al verschillende apparaten gekocht bij Coolblue.Als er iets mis b.v. levering altijd een goede oplossing aangeboden.

Ria 10-09-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

ArtIkel is uitgebreid en duidelijk beschreven. Het bestellen is snel geregeld zonder problemen de andere dag in huis.

Ria van Rijswijk 10-09-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf

Duidelijke site. Met heel veel keuze uit broodbakmachine's goede prijs kwaliteit. En bovendien ook nog een heel snelle levering. Met een duidelijke tijds limit. Kortom iets nodig hier weer bestellen.

Joachim 09-09-2017 Via de website gekocht

super snelle printer levering

klopt wat ze beweren: vandaag besteld, morgen binnen. super!! keurig verpakt met genoeg verpakkingsmateriaal.

Terra bouw en advies 09-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Goede prijs, snelle levering en bij defect zeer vriendelijke klantenservice en na een paar dagen nieuw element van hoge drukreiniger alweer in huis.

Eddy 09-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue roept dat ze topservice hebben. En dat is ook zo ;)

Netgear Orbi gekocht en na een paar maanden problemen gekregen. WiFi viel steeds weg. Gewacht op nieuwe firmware updates, maar was zelf niet op te lossen. Aanspraak gemaakt op de garantie bij Coolblue, apparaat opgestuurd op koetsen van Coolblue, werd tussendoor op de hoogte gehouden en na twee weken bleek dat de fabrikant het probleem niet kon oplossen. Toen een compleet nieuwe gekregen. Coolblue is niet altijd de allergoedkoopste, maar je koopt ook een stuk service van topniveau. Chapeau Coolblue, petje af. Een voorbeeld voor de geheel retail hoe het waarschijnlijk dus ook kan!

C. Assink 09-09-2017 Via de website gekocht

Panasonic kx-tg6823nl

Fijne vlotte bestelling snel geleverd en ziet er prachtig uit! Goed te begrijpen en mooi van geluid en uitleg!

Palace Casino 09-09-2017 Via de website gekocht

Foutloos en geweldig!

Coolblue is vanzelfsprekend! Gemak zoals de consument wil en Coolblue biedt. Goed geselecteerde producten en voor ieder budget leverancier.

Mj 09-09-2017 Via de website gekocht

Veel keus en snelle levering

Veel keuze met een goede prijs en een hele snelle levering. Ook voor vragen achter af zijn ze goed bereikbaar op verschillende manieren.

Tom Verbroekken 09-09-2017 Via de website gekocht

Nette afhandeling van vertraging en goede producten!

Ik had een bestelling gedaan en deze had vertraging opgelopen - hij kwam pas de volgende ochtend door op de website. Desondanks dat ben ik goed geholpen door de klantenservice en heb ik mijn product in uitstekende conditie ontvangen! :)

Uitmuntend 09-09-2017 Via de website gekocht

Buitengewoon fantastische service !!!

Nieuwe wasmachine die de dag erna uitmuntend geleverd wordt. Er wordt continu info gegeven hoever de levering is. Wasmachine wordt snel en zorgvuldig geïnstalleerd en de oude mee genomen scheelt weer een rit naar de vuilstort. Papieren en handleiding wordt netjes overhandigt en je krijgt mondeling een snel cursus ober het gebruik van de machine. Kan niets anders zeggen dan buitengewoon goede service !!!!

Wouter 09-09-2017 Via de website gekocht

Altijd goed!

Altijd snelle levering, ook bij fouten reageren ze snel en zorgen dat alles zo snel mogelijk in orde komt.

Anjes 09-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zijn heel goed geholpen,vriendelijk en beleefd.
Kan het iedereen aanraden.
Alles was er op tijd.
Anjes

Natasja 09-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Oh jee paniek bij mijn moeder afgelopen vrijdag; wasmachine stuk. Reparatiekosten te hoog voor een apparaat van 20 jaar oud, dus er moet snel een nieuwe komen. In een folder van een andere witgoedleverancier had ze een wasmachine in de aanbieding gezien, maar helaas met een levertermijn van 4 a 5 werkdagen. Dat duurt echt te lang. Als tip op de site van Coolblue gekeken: '..volgende dag geleverd' zegt de website. En ze sluiten de nieuwe aan en nemen de oude mee. Dat zou perfect zijn, helemaal omdat ze slecht te been is. Via Track en Trace is de bestelling en tijdstip van aflevering te volgen en ja hoor, om 11 uur stonden de mannen van Coolblue bij mijn moeder voor de deur. Ze hebben de wasmachine naar zolder gebracht en aangesloten, een kleine uitleg gegeven en zijn met de oude wasmachine weer en verpakkingsmateriaal vertrokken. De mannen waren erg behulpzaam voor mijn moeder. Niets was een probleem. Ze is weer blij en het allerbelangrijkste: ze kan weer wassen. Een topservice van Coolblue én een snelle levering! Fantastisch!

Pauline 09-09-2017 Via de website gekocht

Top!

De levering is snel en goed.
Ik kreeg netjes een sms dat ze onderweg waren en de heren belde mij vlak voordat ze er waren. Ze hebben hem gelijk geïnstalleerd. De jongens waren erg vriendelijk. Ik kon gelijk wassen!

Mark 09-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue review

Kwalitatief goed product gekocht. Er was een snelle levering. Coolblue maakt gebruik van goede voorwaarden.

Joos 09-09-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen, product snel geleverd

Duidelijke website. Ik kon aangeven waar het product afgeleverd mocht worden. De rugzak lag de dag erna al klaar om opgehaald te worden.

Noud 09-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon een winkel die doet wat ze zeggen !

Als je iets besteld online gaat het gewoon in een keer goed. Als je langs de winkel gaat ben je ook zo weer buiten. Goede voorlichting, kundige en vriendelijke mensen.

Diana 09-09-2017 Via de website gekocht

Super srevice..nog nooit zo goed en vriendelijk mee gemaakt

Mijn volgende aankoop zal zeer zeker weer bij coolbleu zijn omdat het gewoon super goed en klantvriendelijk is

Hedzer Meintema 09-09-2017 Via de website gekocht

Prima service en advies.

Veel keuze en overzichtelijke webshop. Aardige medewerkers in de winkel die de tijd nemen om je de juiste keuze te laten maken en dus niet snel en opdringerig willen verkopen. Ook een prima gevoel dat er eenvoudig geruild mag worden wanneer het product niet 100% bevalt, ze doen niet moeilijk. Snelle levering, en erg handig dat je het product de volgende dag in de winkel kan afhalen. Al met al een aanrader, niet in de laatste plaats omdat de prijzen ook goed zijn.

renardo de jager 09-09-2017 Via de website gekocht

perfecte website goede vilter

De coolblue.nl is gewoon een goedkopere website dan anderen en je kan der veel achter grond informatie op vinden en de website is gewoon overzichtelijk.

margriet 09-09-2017 Via de website gekocht

helemaal top

Dinsdag besteld, woensdag geleverd... Wasmachine prima afgesteld en aangesloten, het ging allemaal wel razendsnel maar ik kan niks verzinnen wat ik gemist heb. Gewoon helemaal top.

Mike 09-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Vriendelijke medewerkers. Goeie service. Helpen goed op afstand. Denken met je mee . En ze sturen zelfs een kaartje na. Hoe geweldig is dat. Ze verlenen service zoals je van een bedrijf mag verwachten. Anderen kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Mirjam 09-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Artikelen zijn makkelijk te zoeken en te vinden. Bestellen gaat super makkelijk en zelfs de aflevering op zondag!

Caroline 09-09-2017 Via de website gekocht

Als altijd prima service

Als ik tegenwoordig iets bestel dan kijk ik altijd eerst of coolblue het heeft en bestel het daar. Het komt altijd snel aan en ziet eruit of het met zorg behandeld is. Totale afwikkeling altijd uitstekend.

rookpijp 08-09-2017 Via de website gekocht

goeie service tot nu toe

De levering en alles wat er mee samenhangt is perfect.
Het enige waar ik 'n beetje moeite mee heb is de laserprinter zelf...
Ze leveren de cartridges met inhoud maar daar zit niet in wat je normaal in 'n cartridge die je koopt zit, dat hebben ze zelf verteld in 'n andere winkel over die samsung die ik nu bij cool blue kocht. Ze geven aan dat 'n koop-cartridge goed is voor zo'n duizend afdrukken maar van de cartridge die er bij de levering inzitten weet je helemaal niks. Ik vind het vervelend dat men nergens aangeeft hoeveel afdrukken je kan maken ongeveer met de geleverde die erin zitten bij aankoop

selm 08-09-2017 Via de website gekocht

super!

De prijs kwaliteit verhouding was precies goed. Ik ben er erg blij mee. Ook was het de volgende dag ook al binnen! Lekker snel dus.

Roy 08-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en betrouwbaar!

Coolblue is een webshop welke aan mijn hart ligt, klantvriendelijk en zorgzaam!
Heb vaker online besteld en heb de producten altijd ongeschonden en op tijd thuis bezorgd!

Leo Berkhout 08-09-2017 Via de website gekocht

Snel Goed en ze zijn niet moeilijk
Eerste printer had ik terug gestuurd. Ik had niet goed gekeken.
Maar daar deden ze niet moeilijk over.

Texel28 08-09-2017 Via de website gekocht

Keurige service !!

Keurig bedrijf met een heel goede klantenservice die ook echt advies geven en probleem oplossend meedenken. Super communicatie over de levering via mail en SMS.