Deze score is berekend op basis van 13713 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Louise 03-10-2020

Heel goede website. Overzichtelijk en goede klantenservice. Het enige minpuntje was dat de bon van €5 die je krijgt na aankoop, wat later in mijn mailbox kwam waardoor ik deze niet meer kon gebruiken voor een nieuwe aankoop binnen de 10 minuten.

cool bleu 03-10-2020

goede levering vriendelijke mensen wasmachine was goed geplaatst en veilig aan gesloten

Eddy 03-10-2020

zeer goede informatie op de site en supper snelle levering. doe zo verder!!

Carrie 03-10-2020

Prijstechnisch waren ze het goedkoopst. Volgende dag werd alles keurig geleverd, per fiets :)

Remco 03-10-2020

Duidelijke omschrijving, klantenreviews bij bijna alle producten, geeft vertrouwen.
Levering en communicatie over bezorging duidelijk. Al met al prettig winkelen bij Cool Blue

Dirk 03-10-2020

Alles prima verzorgd,ook nog even gebeld en ik een kreeg een vlot en prima antwoord.

Max B. 03-10-2020

Coolblue heeft een groot assortiment, ik heb daarom sinds ik klant ben geworden niet meer naar een andere site hoeven zoeken om het product dat ik zocht te bestellen. De levering is ontzettend snel en komt daadwerkelijk op het moment dat in de sms wordt aangegeven. Met name sinds ze hun eigen bezorgservice hebben opgesteld wordt je perfect op de hoogte gehouden van je bestelling en is er geen afhankelijkheid van PostNL meer.
Zelf maak ik vaak gebruik van de mogelijkheid om een product te reserveren en het dan in de winkel op te halen en te betalen. De service hierbij is perfect, binnen een kwartiertje sta je weer buiten met je producten, en tijdens het wachten krijg je een complementair kopje koffie wat de wachttijd nog minder lang laat lijken en de ervaring wat persoonlijker maakt.
Onlangs heb ik hier een laptop gekocht waar twee onderdelen niet helemaal goed werkte. Ik ben ermee naar de winkel gegaan, de werknemer heeft ernaar gekeken en het kon helaas niet opgelost worden. Dezelfde dag heb ik een back-up gemaakt van alle belangrijke bestanden, en vervolgens de laptop een dag later naar de winkel gebracht. 20 minuten later stond ik weer buiten met een swap apparaat.
Al met al een zeer goede service en een groot assortiment voor zowel luxere, als budget gerichte producten.

Alex van Hulst 03-10-2020

Overzichtelijk, mooie duidelijke layout. Alles snel te vinden. Voldoende informatie

Sofie 03-10-2020

Ik had het producten 's avonds besteld en 's morgens om 9u 30 werd het al geleverd. Super snelle service! Ook goede kwaliteit van de producten.

Margot 03-10-2020

De levering was heel snel en de bezorger was erg vriendelijk. De webshop was duidelijk en de informatie en reviews waren correct.

Isabelle 03-10-2020

Ruime keuze, eerlijke prijs, veel info over de artikelen en snelle correcte levering.

Adeel 03-10-2020

De site is heel gebruiksvriendelijk en de levering is altijd op tijd en goed verzorgd. Nooit problemen gehad met coolblue!

S. Ghisaidoobe 03-10-2020

Ik heb een aantal keren spullen gekocht bij Coolblue. Ik had het idee dat ze van hun fouten
hadden geleerd. Maar nee.
Ze gaan op de zelfde manier door.
Echt heel triest.
Bij niemand aan bevelen.

Vriendelijke groet,
S. Ghisaidoobe.

Wouter Tragter 03-10-2020

Prima ervaring alles was als afgesproken duidelijke website en alles op tijd geleverd een aanrader

Ans 03-10-2020

DuidelIjke site, snelle levering. Heel fijn dat een tijdstip van levering vermeld wordt.

Bram 03-10-2020

Op de site vind ik de vergelijking functie heel handig. Ik was op zoek naar een nieuwe monitor en dmv deze functie heb ik de goede gevonden. Vervolgens de volgende dag, zoals vermeld, netjes bezorgd.

Lenie 03-10-2020

Hele goede en snelle service , heb al heel wat gekocht en alles naar alle tevredenheid

Robert 03-10-2020

Ik heb een tweedekeus Apple Watch gekocht en deze voldeed precies aan de omschrijving en werd dezelfde dag nog geleverd. Dat was dus top.

Klein minpuntje was dat er een tweedekeus stikker en een barcode sticker op de doos was geplakt die er niet zonder beschadigingen af wou. En omdat de door van apple producten vaak een deel van de waarde mee bepalen als je het later weer wilt verkopen of omruilen is dat wel zonde.

Hidde 03-10-2020

Super service! Ik had online een printer geserveerd, en kon hem direct ophalen in de winkel

J 03-10-2020

Coolblue heeft een grote diversiteit aan producten. Wij waren op zoek naar een monitor en met een aantal selectiekeuzen hadden we de keus uit een aantal monitoren die aan onze eisen voldeden. Besteld en de.volgende dag keurig geleverd. Top!

Jan Ploeg 03-10-2020

Ik vind deze wepshop helemaal niet COOL!!!! Op zondag 27 september bestelde ik een product waarbij werd aangegeven: Morgen in huis! Bij de keuze van de te bezorgen datum dan ook aangegeven het product maandag 28 september te willen ontvangen. Direct afgerekend via IDeal. Volgens de gegevens van Coolblue zou ik die nacht voor 00.30 uur een mail krijgen met mijn factuur en zou ik mijn pakket kunnen volgen.
Helaas, geen mail en ook op maandag geen pakket en geen track and trace code. Dinsdag nog niets inzichtelijk. Dus dan maar bellen met de hotline van Coolblue, er is niet doorheen te komen. Een half uur in de wacht lijkt normaal!
Dan, na dit telefoongesprek krijg ik ineens wel een verzendbevestiging en factuur via de mail. Heel apart! Helaas blijft de komende dagen bij PostNL. mijn pakketje staan als aangemeld. Maar bellen op donderdag met PostNL. leert mij dat dit niet betekent dat zij het ook daadwerkelijk in huis hebben zodat het verzonden kan worden. Ik besluit toch nog maar een keer in de hotline van Coolblue te klimmen. Er word om even geduld gevraagd als ik in de wachtrij sta. Hoe lang dat even duurt wordt er niet bij verteld. Eindelijk iemand aan de lijn, weer in de wacht want meneer gaat het nakijken. Heel frappant dat als meneer terugkomt het aan PostNL. zou liggen? Ik vraag dan ook netjes aan meneer wie nu wie voor de gek houdt? Want PostNL. geeft aan dat zij nog niets ontvangen hebben. Het is inmiddels zaterdagmiddag en nog geeft track and trace alleen de informatie dat het pakket is aangemeld bij PostNL.
Ik besluit nog eens naar de site van Coolblue te gaan en vind daar de volgende regels, ik citeer:

“ Wat je verder van ons mag verwachten
Wachttherapie
Via Mijn Coolblue kun je de bestelling volgen. Heb je een hekel aan wachten? Je kunt bij ons in wachttherapie”.

Wachttherapie??????? Dat heb ik niet besteld! Ik heb serieus betaald voor een pakketje wat ik Maandag 28 september al in gebruik had kunnen nemen. Nu zaterdag 3 oktober nog steeds geen zicht wanneer mijn bestelling gebracht wordt!

Ben heel benieuwd welk excuus er nu weer komt. Maar ik vind het een hele slechte zaak hoe ik hier in de maling genomen wordt!
Die kans op €250,00 zal ik nu ook wel kunnen vergeten!

Jan

jaap tebbens 03-10-2020

Coolblue prima shop, wij kopen er vaker
Zeer snelle leveringen en goede voorraad.
Verder prima prijsniveau

n.v..t. 03-10-2020

Goede begeleiding c.q. advies om de juiste aanschaf te doen.
Prijzen zijn in vergelijking met andere aanbieders goed.

Jane 03-10-2020

Precies zoals afgesproken En snelle levering van mijn IPad
Heel attent om een mail te sturen waarin de uitleg staat om de gegevens van de oude IPad naar de nieuwe te sturen.

Lianne 03-10-2020

Bij Coolblue weet ik zeker dat als er iets is ik ook goed geholpen zal worden. Ze doen niet moeilijk maar denken met je mee. En producten zullen soms goedkoper zijn bij een ander, maar als er dan iets aan mankeert zijn ze niet thuis. Dus doe mij maar Coolblue. Super service! Plus dat ze ook nog eens mijn oude tv direct hebben meegenomen, helemaal top!

bruno 03-10-2020

snel geleverd, goede kwaliteit-prijsverhouding, makkelijk om te kiezen en te vergelijken.

Ron 03-10-2020

Voor de tweede keer de belofte: "voor 23:59 uur besteld, de volgende dag geleverd" niet waar gemaakt. Nu één dag te laat, de vorige keer vier dagen te laat. Wanneer je iets belooft, moet je het waarmaken...

Mirjam Vrolijk 02-10-2020

Altijd goede produkten., de levering was op tijd en het personeel was weer zeer vriendelijk. Ik vind het geweldig dat je een wasdroger besteld en de volgende dag heb ik hem in huis, geen stinkende wasgoed en het werkt perfect!!!! Dank jullie wel voor de goede service, als er weer iets stuk gaat bestel ik bij Coolblue.

Gerrie Panen 02-10-2020

Geweldige service ze brachten mijn nieuwe TV en hebben mij geholpen dat ik meteen TV kon kijken, heel vriendelijk en kundig , de twee medewerkers kwamen uit Venlo , dank voor jullie begrip en hulp 👍

Hockey Belgium 02-10-2020

Prachtige snelle service en levering door een prachtige vriendelijke juffrouw.

josuiteindhoven 02-10-2020

Snelle levering van wasdroger door coolblue. Wat mij verbaasd is toen ik de wasdroger bestelde er bij stond dat de oude droger gratis werd meegenomen op de plaats waar hij stond en dat is 1 verdieping hoog. Na mijn betaling stond er dat de oude droger bij de voordeur gratis werd meegenomen. Na contact met klantenservice werd bij verteld dat ik de aansluitservice moest kopen a 19,95€ . Dus gratis levering en oude retour is dus onzin.
Want niemand heeft zijn oude droger bij de voordeur staan.

Mohammed 02-10-2020

Site is super overzichtelijk. Je krijgt ook de beste keuze van Coolblue te zien, daarnaast worden er automatisch vergelijken vertoond. Bovendien zijn ze milieubewust (op de fiets in mijn geval) en wordt je pakket bezorgt wanneer het belooft wordt. In het verleden ook top service gehad, kan de winkel daarom alleen aanbevelen!

M 02-10-2020

De bestelfase, afhandeling, levering en verpakking zijn top👌🏻
Ik had bij een ander kunnen bestellen, maar Çoolblue maakt bestellen leuk.

Sieds 02-10-2020

Goed product snelle levering duidelijk proces. Prijs de laatste tijd iets aan de hoge kant.

Thom Boer 02-10-2020

Het is een goeie webwinkel die alles snel leverd. Niet altijd de goedkoopste maar wel altijd goeie service. Retouren kan ook heel makkelijk. De zendingen komen altijd netjes binnen en de producten zijn zelden slecht. Alleen alles heeft ruimte voor verbetering!

Sherwin 02-10-2020

Altijd tevreden met Coolblue. Helaas heb ik laatst de lg 27GL850 UltraGear gekocht. Dit maal een 2e-kans artikel. Er was duidelijk aangegeven dat er een reparatie was uitgevoerd en dat de prijs daarom was gedaald. Toen ik de doos in ontvangst nam en hem opende, zag ik dat de scherm uit de beschermfolie lag, met het scherm tegen het karton. Het bubbeltjesplastic lag eronder. De kabels lagen naast de accessoiresverpakking los in de doos. Er zat linksboven nu een paar krasjes aan de buitenkant van de monitor en op de monitor zelf zitten lichte krasjes. Dit valt echter niet op als de monitor aanstaat.

Gezien de prijs heb ik braaf mijn mond gehouden, maar vind deze service toch wat matig. Er stond expliciet aangegeven dat de monitor geretouneerd is, vervolgens gerepareerd en weer aangeboden voor 2e-kans verkoop. Naar mijn gevoel dus niet helemaal waar.

Als het gaat om 2e-kans producten, denk even dubbel na voor jouw aankoop!

Arjen Snijder 02-10-2020

Heel snel geleverd savonds besteld en volgende dag in huis. En dat op een wadden eiland.

Jan 02-10-2020

Online besteld en dezelfde dag op gehaald. Alles stond netjes klaar en was gelijk mee te nemen.

Maarten 02-10-2020

Na een garantie geval een shop tegoed gekregen, en deze telefonisch ingeruild voor een rugzak. Perfect geregeld

Sonja 02-10-2020

Duidelijke website, gemakkelijk te zoeken wat je wilt, grote selectiecriteria, reviews bij de producten is interessant, zeer snelle levering! Tevreden over mijn product, zoals omschreven, correcte prijs

jan 02-10-2020

Service uitstekend, alles volgens schema geleverd. Bezorging door Post NL is minder.

Alexander 02-10-2020

Coolblue levert wat het beloofd en op tijd. Ruime keuze, veel en goede reviews van producten en keuze hulpen om het passende product te vinden.

Ellen 02-10-2020

Overzichtelijk en makkelijke site, de levering is echt supersnel.

Wel jammer dat ik mijn commentaar hier aan moet passen, omdat het niet lang genoeg is.

Sara 02-10-2020

Duidelijke website, je kunt je eigen tijd van bezorgen kiezen, en de bezorger brengt het naar de gewenste plek in huis.

Vandijck 02-10-2020

Niet zoals beloofd. Voor 23.59 besteld de dag er na in huis.Was twee dagen later in de namiddag

Frank 02-10-2020

Coolblue is mijn favoriete winkel. Je weet gewoon dat de service top is en als er wat is met het product dat ze je altijd uit de brand helpen!

Allian 02-10-2020

CoolBlue weet er steeds maar weer in te slagen om je als consument een goed gevoel te geven. Zo helpen ze je met hoe je het beste je product kan uitkiezen. Ook bij het filteren van producten staat duidelijk aangegeven per filter optie wat het inhoudt.

Het fijne is vooral dat CoolBlue zelf producten een review geeft in 'CoolBlue's keuze'. Hierin is een uitgebreide review te lezen die kopers zelf niet zo vaak zouden geven. Daarin worden de pluspunten en minpunten duidelijk uitgelegd.

Het enige nadeel wat ik kan verzinnen is dat sommige esthetische dingen op de site beter kunnen. Zo staat er in bepaalde tekst nog HTML code die niet verwerkt is. Bijvoorbeeld kan voor en na een tekst staan. Dit staat een beetje amateuristisch en dat verwacht je niet van een site als CoolBlue. Echter vermindert dat niet de functionaliteit van de site die overigens prima werkt verder.

Als ik op zoek ben naar elektronica voorwerpen kijk ik altijd als eerst op CoolBlue en weet er meestal in te slagen om een goed product te vinden voor de juiste prijs. Dat is de kracht van CoolBlue!

anoniem 02-10-2020

Mijn bestelling is op tijd geleverd en ook in nette form. Verder een top product, nergens wat op aan te merken.

maxime b 02-10-2020

Goede service en een vlotte levering! De ene dag besteld en de andere al in huis!

Robin 02-10-2020

Perfecte service, snelle levering en ook tijdens transport bellen de chauffeurs