Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

An 24-08-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit, geweldige service

Al meermaals bij Coolblue besteld (oa. diepvrieskist en wasmachine) en steeds tevreden van de producten en de service. Vooral het feit dat je tot op een half uur precies weet wanneer je bestelling geleverd zal worden, is erg handig. Ook mooi meegenomen dat de producten bij levering geïnstalleerd worden en dat je oude machine wordt meegenomen!

dana 24-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service na verkoop

Reeds tot 2x toe bij een probleem prima geholpen zelfs nadat het product al uit garantie was . Vriendelijk en behulpzaam personeel . Bovendien ook steeds snelle levering bij on line bestellen

José 24-08-2017 Via de website gekocht

Apparaat voldoet aan verwachtingen

Mooi geprijsde combi magnetron. Snelle bezorging. En op tijd bezorgd! Er was voldoende keus op de website.

Martien 24-08-2017 Via de website gekocht

Aardige bezorgers

Duidelijk overzichtelijk goede uitleg kan direct contact opnemen met help desc Ga er zeker nog vaker kijken

spat 24-08-2017 Via de website gekocht

Prima service, snel en vriendelijke!

Zeer goede ervaring met deze webwinkel. Contact verloopt vriendelijk. Snelle levering en reactie op mails.Enige minpunt zijn de vele reclamespotjes op youtube.

Ton kost 24-08-2017 Via de website gekocht

Kan coolblue aanbevelen

De bestelling via internet makkelijk,volgende dag geleverd, keurige af levering en plaatsing .
Ben zeer tevreden

Paul Pouwels 24-08-2017 Via de website gekocht

Adequate afwikkeling bestelling in winkel

Ik had twee producten besteld en aangegeven dat ik deze af zou halen in de winkel in Eindhoven. Een bestelling zou pas een dag later arriveren. Gelukkig was de laptop die ik voor mijn dochter besteld had wel binnen, dus deze kon ik haar op deze dag van haar verjaardag geven. De tweede bestelling waar ik niet zo'n haast mee had zou de volgende dag beschikbaar zijn. Omdat ik de volgende dag aan huis gebonden was annuleerde de verkoopmedewerker deze bestelling om vervolgens een nieuwe te plaatsen, zodat deze bij mij thuis kon worden afgegeven. Hij ronde het bedrag naar beneden af en ik kreeg hiermee een korting van €9,00. Erg leuk en onverwacht. Het pakket werd de volgende dag keurig binnen de afgegeven tijdindicatie bezorgd en zoals altijd keurig beschermd verpakt.

aroelink 24-08-2017 Via de website gekocht

Goed advies!

Via de klantenservice geweldig advies gekregen terwijl ik op vakantie in Oostenrijk was! Daarna alles perfect verlopen dankzij de online mogelijkheden in de goede webshop.
Exact op tijd geleverd en precies zoals afgesproken!

Lilyjazz 24-08-2017 Via de website gekocht

Goede service !!!

Prijs was de beste van internet. echter de bij geleerde accessoires waren bij betaling duurder als bij de info op de site.

Paul 24-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en snel geleverd

Makkelijk besteld, goed op de hoogte gehouden tot en met levering, duidelijke site met vele produkt beoordelingen incl tips van coolblue.

H. Beckhuis 24-08-2017 Via de website gekocht

nieuwe TV

Alles verliep prima, ook de levering op zondag. Het Tv-toestel is gelukkig redelijk makkelijk te installeren.

Jos 24-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service.

Je krijgt eerst mail wanneer de order ongeveer geleverd wordt, +/- half uur van te voren krijg je sms en een kwartier voor levering bellen ze!

keurig op de gevraagde plaats neer gezet.

zeer tevreden!

Ronald 24-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, assortiment en prijzen

Product via de webshop gekocht. Zou volgende dag geleverd worden want dan had ik hem nodig, maar Post liet het afweten (konden het adres niet vinden). Coolblue heeft het super snel geregeld, zodat ik de scanner alsnog in de winkel kon afhalen en mijn geld via de webshop de volgende dag al terug had.

Baska 24-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijke informatie

Altijd heldere informatie over producten op de site van CB te vinden. Samen met goede productlijn en aanbiedingen en tweedekans een geweldige (web)winkel.

MonK 24-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

's avonds besteld, rond de middag in huis terwijl tussen 15.00-17.00u aangegeven was. helemaal goed!

Paul 24-08-2017 Via de website gekocht

Goed gevoel over Coolblue

Sony koptelefoon besteld. Lage prijs, op voorraad, levering conform toezegging, product in ongeschonden staat en origineel verpakking. Ging allemaal prima.

MFredrix 24-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

De belofte van levering de volgende werkdag werd waargemaakt. Dit gebeurt bij anderen helaas niet altijd.

Ploon 24-08-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid..

Dit was mijn eerste bestelling bij Coolblue, het bestellen was eenvoudig en het kon de volgende dag al worden geleverd bij een servicepunt zodat ik het kon ophalen wanneer het mij uitkomt en dat de chauffeur niet voor de dichte deur komt. Het product was in zeer goed in gepakt en heelhuids aangekomen.

Leo van den Herik 24-08-2017 Via de website gekocht

bestellng lag al klaar

Vroeg of de laptop eerst opgeladen moest worden. Nee was het antwoord. Fout je moet de laptop volgens de gebruiksaanwijzing eerst een paar uur opladen. FF een kleine bijspijker instructie denk ik,

Edwin van den hoven 24-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en koerier was vriendelijk

Geweldige site en over zichtbaarder dan andere sites en duidelijke advies klant vriendelijke service duidelijke afspraken met de koerier nete service met sms dienst waneer hij levert en hoe laat klasse levering

marc 24-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering en goede service

bestelling netjes en optijd geleverd bij mijn gekozen pickup point. vragen werden iets langzamer beantwoord dan de geadverteerde tijd, maar nog steeds heel snel. Verder heb ik niets op de service en de bezorging aan te merken. Mijn Coolblue ervaring was gewoon top.

Gabor Kovacs 24-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering...maar vooral beste prijs...

Eigenlijk prijs toch tegenwoordig doorslaggevend...maar dat ie de volgende dag al geleverd werd is natuurlijk super..ondanks dat de bestelling op zondag geplaatst was

Natascha 24-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Maandag wasmachine besteld, dinsdag geleverd. Netjes naar zolder gesjouwd, aangesloten, uitleg gehad. En dat alles door zeer vriendelijke heren!

SoniaS 24-08-2017 Via de website gekocht

Super en snelle service!

Online bestellen zeer eenvoudig. Betaald via Ideal en volgende dag geleverd. Wasmachine aangesloten en oud machine meegenomen. Echt top service!

Ronald 24-08-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Vriendelijke en zeer deskundige service

Amsterdam was voor ons de best bereikbare Coolblue store en aangezien het weekend was was parkeren geen probleem. Handig dat de winkel op zondag open is. De man die ons hielp was super deskundig en kon feilloos de voors en tegens van vergelijkbare producten uitleggen. Daarbij gaf hij ook aan waarom het duurdere product niet beter was voor wat wij zochten. Heel goed!

Lucas 23-08-2017 Via de website gekocht

Beste service ooit

Zondag een wasmachine besteld en maandag kon ik al wassen. Ik hoefde niks te doen, de wasmachine werd volledig aangesloten, getest en ik kreeg nog handige tips over wassen, onderhoud en als ik hem in de toekomst wil verplaatsen. Een service met een grote smile. 😃
Tot gedaan heren, en knap dat ik jullie in zo een smal straatje zonder piep hebben bezorgd. 👍🏻

Andries van der Voort 23-08-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering

de levering wordt zeer snel uitgevoerd en makkelijk bij een post nl punt afleverd omdat wij op de camping zitten

Maaike 23-08-2017 Via de website gekocht

Top webshop!

Ik bestel al jaren van alles bij CoolBlue en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Top items, geweldige service en ik word altijd super goed geholpen als ik een vraag heb.

Charlotte 23-08-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Ik ben tevreden met Coolblue als bedrijf, de aankoop en afhandeling ging vlot en soepel, alleen de bezorging (dynalogic) was ongeïnteresseerd en slecht. Eén bezorger liep alleen maar te klagen en ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen. Coolblue: dikke + Bezorging: dikke -

Anne Marie boex 23-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Het aanbod was enorm, hebben een keuze gemaakt via de goede referenties, de on line bestelling ging heel vlotjes en werden goed op de hoogte gehouden

Peter Goossens 23-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en prijs-kwaliteit verhouding.

De ´daarom is ook een reden´ mentaliteit waardeer ik enorm, bestellen zonder risico, want je weet, niet tevreden is geen probleem, retourneren zonder moeilijke vragen. Goede producten, goede prijs, prima service en hou ook vooral de humor vol ! Al klant in het winkeltje op de Oude Dijk en nog altijd !

Anne-lies 23-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue houdt zich aan de gemaakte afspraken. Super!

de website is gebruiksvriendelijk. indien nodig kan men telefonisch een medewerker spreken die ook nog eens goed op de hoogte is van de werkwijze bij Coolblue

Riny 23-08-2017 Via de website gekocht

goede en duidelijke site

goede en leuke site makkelijk om iets te zoeken heb er al meerdere keren iets besteld prijs technisch valt het me ook niet tegen

Marie 23-08-2017 Via de website gekocht

Goede Coolblue review

Fijn om te horen waarom Coolblue een bepaalde waardering voor een product heeft. Hier ga ik over het algemeen wel op af.

NL-Frank 23-08-2017 Via de website gekocht

Goede webpagina, snel geleverd, sympathieke afhandeling!

Op zoek naar nieuwe TV, Coolblue goed assortiment en de beste prijzen. We kennen de leverbetrouwbaarheid en snelheid van Coolblue, dus rap besteld en rap geleverd (

Een klant 23-08-2017 Via de website gekocht

De gebruiksvriendelijkheid van de site is prima evenals de prijzen. De levering is gegaan zoals beloofd. Half uur van te voren een sms dat ze eraan kwamen. De firma die het transport verzorgt ben ik wat minder enthousiast over. De wasmachine werd geplaatst en aangesloten. De proefwas stelt niks voor hij draait, dus alles is oké? Hij werd niet afgesteld dus ging tekeer als een gek. Later heeft mijn man dit zelf verholpen door hem waterpas te zetten. Toen ze al weer vertrokken waren zag ik dat het behang op de trapopgang flink beschadigd was en dit zit er net een half jaar op! Dus, Coolblue doet wat hij belooft, maar aan de aflevering valt nog wel wat te verbeteren.

harry 23-08-2017 Via de website gekocht

overzichtelijke site en snelle service

veel produkten, je wordt soms wel via andere sites uiteindelijk toch naar Coolblue verwezen, direct naar Coolblue zou netter zijn.

Ernst 23-08-2017 Via de website gekocht

Een aanrader

Prima manier om je product te vinden, uitgebreide beschrijving, levering vind op jouw tijd / datum plaats, perfecte service, nieuwe wasmachine geplaatst en aangesloten en werkend gecontroleerd, daarna oude wasmachine meegenomen, echt super!!

Jan Willem de Jong 23-08-2017 Via de website gekocht

Coolbue: Wat wil je nog meer?

Ben trouwe klant van Coolblue. Je voelt je daar thuis, alles kan en mag. Deskundige adviezen, zeer vriendelijk personeel, toezeggingen worden nagekomen. Je hoeft de deur niet meer uit!. Thuis bezorgen, op het werk of afhaallocatie het kan allemaal. Normaal gun ik lokale winkeliers de omzet, maar deze blijven achter in alles waar Coolblue in uitblinkt!

Anneloes 23-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Super snelle service, zondag gekocht en maandagochtend om 9 uur in huis. De monteurs hebben de wasmachine naar zolder gebracht, geïnstalleerd en goede uitleg gegeven. Vervolgens hebben ze de oude (hele zware) wasmachine weer meegenomen. Erg fijn dat het werk gedaan werd voor ons!

Geranne 23-08-2017 Via de website gekocht

snelle, goede service!

Klantenservice medewerker die meedenkt en duidelijk het proces uitlegt! Tweede kansjes, wat een geweldig idee om producten op deze wijze aan te bieden.!

Ronald 23-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering binnen 24 uur ook op zondag

Duidelijke en inzichtelijke webwinkel, goede reviews en productinformatie. Ook de filmpjes hebben een grote toegevoegde waarde als je een keuze wil maken. Niet de standaard aanbevelingen maar heel praktisch.

PIET 23-08-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Goede en overzichtelijk met reviews. Gemakkelijk en toegankelijk. Vergelijkbaar met andere producten

Frank Oostende 23-08-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijk slechte (geen) service

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wij bestellen een vaatwasser bij Coolblue omdat zij op TV reclame maken dat hij binnen de 3 werkdagen geïnstalleerd zal worden. ( mits bijbetaling van €70 !)
Na verschillende keren bellen naar Coolblue kreeg ik een email vanuit Nederland met de vraag om naar Nederland te bellen om een afspraak te maken voor de installatie.
Ik vind dit al raar dat ik moet bellen ipv dat ik opgebeld word vanuit het buitenland maar om alles te bespoedigen heb ik dat dan maar gedaan.
Het toestel werd geleverd na een 8 tal dagen en de technieker had geen tijd om hem te installeren.
Na eindeloos veel telefoons met Coolblue en hun Nederlandse installateur en na 3 weken wachten heb ik gevraagd om het toestel geïnstalleerd teug te komen afhalen.
Met verhalen dat zij de toevloed van bestellingen niet aan kunnen, dat zij 50 vaatwassers op een dag verkopen , dat zij de installaties niet zelf kunnen doen etc. …. Ben ik niet echt gediend.
Waarom reclame maken op TV als je beloftes gewoon niet waar te maken zijn !!

van deijzen 23-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige afhandeling

Prima op afgesproken tijd.Hele correcte uitleg en aflevering.De wasmachine is ook prima na mijn zin.

Thijs057 23-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering op het tijdstip dat mij uitkomt. Goede omschrijving van het product! Klopt helemaal!

Fran 23-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Coolblue is geweldig! Ik heb al me huishoudelijke artikelen hier besteld! Bezorgers kwamen alles tot aan de 4e verdieping leveren van een koelkast tot aan me gasfornuis zonder lift! Het enige wat ontbrak was mijn magnetron maar na 1 telefoontje met de klantenservice had ik het de volgende dag in huis. Echt top service!!!!!!

Liam 23-08-2017 Via de website gekocht

Service is een flop

Levering, assortiment en klantvriendelijkheid is top. Behalve als het om service gaat. vanaf het moment dat er iets schort bij coolblue of je een product binnen moet doen voor garantie zit je met de gebakken peren.
Onmogelijk om een degelijk gesprek te voeren met een medewerker, je wordt van de ene medewerker naar de andere gestuurd,...

Benny Vandenwijngaerden 23-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Gedaan wat beloofd, ongelooflijk snelle levering en bovendien vriendelijk en met het nodig woordje uitleg. Aanbevelingswaardig!

Martijn 22-08-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld, op zondag!

Iets bestellen bij Coolblue betekent dat het vlot wordt geleverd. Zelfs als je iets op zaterdagavond besteld is het de volgende (zon)dag in huis volgens de planning.