Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Luciënne van Esch 24-09-2020

Gebruiksvriendelijke Site, ik heb eerder een wasmachine gekocht en nu een beeldscherm, kreeg nog een Mail met tips. Ze zijn erg klantvriendelijk!

webschop 24-09-2020

alles was dik in orde ,van het begin van de bestelling tot de levering,alles was juist zoals ze het gezegd hadden ,zeer vriendelijke mensen ook bij de levering,zoals ik al zei dik in orde .

Elke 24-09-2020

beste webshop die er bestaat, makkelijke search, duidelijke communicatie en productinformatie en en plus een topservice.

S. Nicolai 23-09-2020

Eerst een wasmachine besteld bij Veiligkopen.nu, want daar was het iets goedkoper. Vervolgens hele dag gewacht op een wasmachine die niet kwam terwijl ik wel elk kwartier een update kreeg dat de bezorger eraan zou komen. Deze order volgende dag gecanceld en wasmachine bij Coolblue besteld. Wat een verademing! Je krijgt exact de tijd door wanneer de wasmachine wordt geleverd, twee vriendelijke bezorgers, die binnen een kwartier de wasmachine hadden geïnstalleerd en het oude apparaat mee namen. Wat een top service! Misschien betaal je iets meer maar ik ga niet meer voor goedkope webshops! Coolblue is top!

marielle 23-09-2020

zeer gebruiksvriendelijk. Online gereserveerd en opgehaald in het filiaal van onze keuze. Snel, eenvoudig, persoonlijk en van deze tijd.

Vermarc 23-09-2020

Prijs product (koelkast) ok snelle levering vriendelijke bezorgers wel jammer dat je extra moet betalen voor levering als je vm of nm kiest. Extra moet betalen voor levering verder dan de drempel. extra moet betalen voor plaatsing (pas zetten). Veel x extra minpunt toch

Martien1952 23-09-2020

Snelle levering van de bestelde spullen. Goede ervaring met telefonische ondersteuning.

Harm V 23-09-2020

Uitermate tevreden over coolblue. Niet altijd de allergoedkoopste maar scheelt niet veel. Zeer betrouwbaar in levering en snelheid, bovendien een zeer goede en adequate service in geval van vragen. Geweldig!

Judith 23-09-2020

Genoeg keus, snelle levering, mooie prijzen, fijn dat 2e keus ook tot mogelijkheid behoort.

john wijna 23-09-2020

uitstekend geholpen met de bestelling. Perfecte website. Goede reviews van andere kopers

Jos 23-09-2020

Alle artikelen duidelijk omschreven, je kunt artikelen goed met elkaar vergelijken en de prijzen zijn concurrerend met andere webwinkels. Kortom een hele goede webshop met een gedegen uitleg En filmpjes over de te verkopen apparatuur.

Joke 23-09-2020

Al een paar maal iets besteld bij coolbleu.
Alle keren keurig op tijd gekomen en een hele goede service.
Als ik wat ik nodig heb Google en er komen verschillende webwinkels voorbij ,kies ik 9 van de 10 keer voor Coolblue.

MiNi 23-09-2020

Heb al meerdere iets besteld bij Coolblue en altijd zeer goede service gehad. De leveringen thuis worden altijd op tijd geleverd met een glimlach, wat wil je nog meer? Prijs - kwaliteit ook prima. Prima shop, ga zo door!

Megan 23-09-2020

Ik vind coolblue een super fijne winkel! Ik heb een wasmachine en een televisie van coolblue en daar ben ik erg blij mee. De medewerkers zijn altijd erg vriendelijk en een kwartier voor het bezorgen van je bestelling laten ze altijd even weten dat ze onderweg zijn, erg handig!

Barbara H 23-09-2020

We waren op zoek naar een box. De omschrijving is duidelijk, waardoor we snel het bewuste artikel konden kiezen en bestellen ging snel.

H.k.Schra 23-09-2020

Prima service en een nette prijs en komen afspraken na direct reactie op bestelling

Wilma 23-09-2020

Uitstekende service! Artikel dat defect was werd teruggenomen en vergoed, zonder problemen.
Het nieuw bestelde product werd supersnel gratis op zondag geleverd. Top!

J W ten Pas 23-09-2020

Ziggo ging digitaal net terug van vakantie dis snel via site coolblue een tv besteld die wel geschikt was voor digitale kabel zondag besteld en maandagmiddag om twee uur hing hij al aan de muur hartelijk dank voor de snelle service

Anja 23-09-2020

Bestelling gedaan van een laptop, ophalen een dag later, nog wat vragen en ook de jonge medewerker wist prima verder te helpen met onze vragen... dit bij coollblue in leiden

Ilse 23-09-2020

Wilde graag een product hebben dat overal was uitverkocht, bij Coolblue kon ik een mailtje ontvangen als het weer op voorraad was. Direct besteld en volgende dag in huis.

Nino onderdonck 23-09-2020

De prijs - kwaliteitsverhouding het het gekochte product was aantrekkelijk. De communicatie was super, ik kon perfect mijn pakketje volgen en raadplegen.

Ronald 23-09-2020

Goedkoopste site waar mijn aankoop werd aangeboden. Daarnaast werd de wasmachine geplaatst door de meest vriendelijke en kundige personen die ik tot nu toe heb meegemaakt.

Marjolein 23-09-2020

Juiste product snel verstuurd. Nuttige informatie op de website om het product te kunnen kiezen.

Szilvi 23-09-2020

ik vind het site heel overzichtelijk, snel bestelling en snel levering. grote assortiment, mooi producten en omschrijvingen.

Harold 23-09-2020

Duidelijke site, ruime keuze. Vlotte bezorging en accuraat op de hoogte gehouden van de gang van zaken. Kortom 100%

H Stijnen 23-09-2020

Veel keus in de webshop; goed geïnformeerd over tijd van aflevering; precies volgens afspraak

Jean-Pierre Scheepens 23-09-2020

Heel duidelijke webshop, goede keuze uit verschillende aanbieders, leveren wat je bestelt en snel via Post.nl !!!

S.vy 23-09-2020

Super mooie wasmachine gekocht voor een mooie prijs. De bezorgers belde netjes van te voren dat zij onderweg waren en ze hebben mijn wasmachine aangesloten. Ze hebben tips gegeven en bleven totdat alles prima werkte. Super blij!

Timo 23-09-2020

heb afgelopen maand een chromebook en een gsm gekocht de gsm was een 2e keus wegens beschadiging ik kon deze maar amper waarnemen. maar doordat ze deze producten zo aanbieden kun je er een leuk voordeeltje mee doen. beide aankopen werden snel en netjes bezorgd meer dan tevrede over Coolbleu.

Lin 23-09-2020

Duidelijke informatie over de bestelling, het proces van levering en de snelheid van levering

P. van Rossem 23-09-2020

Winkel doet goed wat het goed moet doen. Uitstekende service. Zeker een aanrader.

M.G.Woolf 23-09-2020

Overzichtelijke webwinkel, informatie was makkelijk te vinden en het bestelprocedure was erg gemakkelijk.

Maarten 23-09-2020

Wat een waardeloze bezorging en service. We kopen een wasmachine en we vragen of de wasmachine naar de tweede verdieping kan worden gebracht. Jawel dat kan meneer. Mooi denk ik. Komen de bezorgers en zeggen dat ze door Corona het woonhuis niet meer in mogen?? Vervolgens zetten ze letterlijk de wasmachine in de voordeur. Moet je er overheen klimmen?
Doordat ik een hernia heb gehad, kan ik het risico niet nemen om deze wasmachine op te tillen. Dus heb ik via via mensen gebeld en al direct hoorde ik: “oh coolblue je bent nummer 10!” Via werkspot heb ik voor €100,- twee jongens gevraagd en die hebben het wel gedaan.

Maar nu komt het!! Wij installeren de wasmachine en die bleef maar “wandelen”. Bellen we een spoedservice a €150,- per uur en die dacht eerst dat we een grap maakten. Deze man zei letterlijk onbegrijpelijk dat ze de transportbouten er niet uit halen. Als klant weet je dat niet dit behoort Coolblue te doen. Dit heeft hij op de bon geschreven. Weet je wat de reactie van Coolblue is? Doordat de wasmachine niet naar binnen is gebracht hoeven de bezorgers de transportbouten er niet uit te halen!?

Wat een schandalige service van Coolblue. Ik wens iedereen daar een hernia en dan zullen zelf ervaren hoe het is.

Viktorija 23-09-2020

levering het pakket ging naar mij voor drie dagen.elke dag wachtte ik op een pakje en het werd niet afgeleverd.op de derde dag kreeg ik het eindelijk.

Joke 22-09-2020

De goede 2e hands luchtbevochtiger bleek helaas toch niet goed te werken. Geen nood. Teruggestuurd en zonder gedoe of discussie binnen 2 dagen het aankoopbedrag teruggestort gekregen. Super service! In het verleden ook prima ervaringen met Cool Blue. Gewoon no nonsense ouderwetse service en betrouwbaarheid. Chapeau!!

Rob 22-09-2020

Door medewerkster van coolblue supergoed geholpen aan de telefoon!
Snel bezorgd met een e-bakfiets, coolblue gaat met haar tijd mee!!

Vincent 22-09-2020

Voor Coolblue gekozen om wille van het gemak, maar jullie vermelding voor 23:59 besteld en morgen geleverd klopt totaal niet! Hiermee misleiden jullie mensen op jullie website...!
Donderdag 17/9 besteld en op heden 22/9 nog steeds niet geleverd...zelf bij navraag op jullie klantendienst kan er geen datum van levering worden gegeven...enkel dat het order nog verwerkt moet worden...spijtig en in het vervolg ga ik terug naar de lokale shop wanneer ik nog iets nodig heb.

Martin - Boskoop 22-09-2020

Het online reserveren en daarna ophalen in de winkel is helemaal top. Echt vlekkeloos. Daarnaast heb ik gekozen voor Coolblue omdat je 30 dagen het product kan uitproberen en als het niet bevalt ook terug kunt brengen. Wat helemaal de doorslag gaf was dat Coolblue een “authorized service provider” is van Apple. Letterlijk hoe cool(blue)!

Nicole 22-09-2020

Uitgebreid geholpen in de winkel. Zeker een uur netjes, eerlijk en vriendelijk advies gekregen. Zeer snelle service, zelfs op zondag thuisbezorgd (gratis). Nadat product niet naar behoren werkte de volgende dag een nieuw product ontvangen. Werd niet moeilijk over gedaan.

Val 22-09-2020

Snelle levering,
Goed verpakt,
Goede communicatie over levering,
Gemakkelijk besteld op de site.

Nath 22-09-2020

Coolblue maakt het makkelijk online te bestellen en kan haar belofte waarmaken. Zaterdag een kapotte wasmachine. Ik bestel er een online en de wasmachine was zondag al in huis. Trap op met dat apparaat is geen probleem voor de heren. De oude namen ze weer mee terug. Ook trap af. En ze hebben de droger op mijn wasmachine geplaatst.

De communicatie is helemaal top. Ieder bericht is makkelijk en goed te lezen, vriendelijk en to the point.

Wanneer mijn droger ooit stuk gaat bestel ik er zeker weer een ben hen.

Sandy 22-09-2020

Ik ben erg tevreden. De bestelling werd snel in behandeling genomen en netjes de volgende dag bezorgd zoals aangegeven staat op de site.

Ism Merz 22-09-2020

Heel aangename medewerkers, snelle levering en zijn zeer behulpzaam en begaan met je situatie of een probleem moest dat het geval zijn. Er was een klein foutje gebeurd met de bestelling/levering van mijn goederen, maar de klantendienst heeft dit zeer snel en professioneel opgelost. De website is makkelijk te gebruiken, alles is makkelijk terug te vinden. Ik zou enkel aanraden dat pakjes samen geleverd worden op 1 dag, ipv gesplitst op verschillende dagen, al moet dat op een latere moment gebeuren. Het is namelijk niet altijd even gemakkelijk om paar dagen na elkaar 1 bestelling te ontvangen, aangezien mensen werken en dergelijke. Voor de rest ben ik zeer tevreden met Coolblue, 1 van de beste services die ik als klant heb mogen ervaren.

Brigit de Roode 22-09-2020

Prettig shoppen bij Coolblue, hun keuze is altijd goed. De levering is prima en de site heel gebruiksvriendelijk.

Van Beek 22-09-2020

Er werd goed opgelet hoeveel mensen binnen waren. Er werd wat te drinken aangeboden. Heet attent.

Minpuntje was dat het erg lawaaierig was.

jos 22-09-2020

alles van het motto "alles met een glimlach" wordt door Cool Blue waargemaakt. Perfecte uitleg; duidelijke en snelle berichtgeving over de levering. Ik heb de tv opgehaald en dit grote scherm werd door het personeel, ook met een glimlach van vriendelijkheid door hen in mijn auto gelegd. Daarnaast is de kwaliteit van de tv ook precies zoals mij in de uitleg over de tv is perfect. Ga voor volgende aankopen heeeeel zeker in eerste instantie naar Cool Blue.

Rita 22-09-2020

Overzichtelijke website, goede service en vlotte levering. Coolblue doet dus wat het belooft.

Nadine 22-09-2020

Het was de 1ste keer dat ik een bestelling deed bij Coolblue.
Dit was een positieve ervaring.
Snelle levering.
Levering conform bestelling.

Levering komt er maar niet door. 22-09-2020

Heb een Tablet besteld en betaald en na 2 dagen nog niks geleverd. De reden dat ze daarvoor geven is dat ik het zelf heb terug gestuurd omdat het pakje beschadigd was. Dat is dus niet waar want er is niemand aan de deur geweest. Ik werk 100% van thuis en ben hier niet weg geweest. Allemaal leugens dus.

Kelly 22-09-2020

Ik vind Coolblue een hele fijne webshop om te shoppen. Ze zijn altijd scherp geprijsd en heel klantvriendelijk. Daarnaast hebben zij een hele snelle levering. Ik bestelde zaterdagmiddag een screenprotector en deze werd de dag erna op de zondag al geleverd.