Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Karine 22-07-2019

Ruime keuze, duidelijke informatie op de website, snelle levering, goede prijs-kwaliteit.

Petet B 21-07-2019

Bbq besteld (buitenkeuken): prima prijs, gratis levering en een prachtige leveringsservice (sms + tel betreffende uur van levering, alsook oude bbq meegenomen en super vriendelijke mensen)
10/10 service, kan echt niet beter 👍

simons 20-07-2019

zeer goed strijkijzer zeer te vrede gewoon de max zou het iedereen aanbevelen

Nena 18-07-2019

Alles picobello. Apparaat eerste klasse en levering verliep vlot. Zeker voor herhaling vatbaar!

Anne 15-07-2019

Betrouwbaar, snel en goede prijs-kwaliteit verhouding. Indien gewenst krijg je goed en uitgebreid advies met betrekking tot het aan te schaffen artikel. Ik heb alleen maar goede ervaringen met Coolblue! Wellicht overbodig, maar toch misschien wel belangrijk: ik ben een nogal kritische klant en zou mijn kritiek ook niet onder stoelen of banken steken.

Nicole uit Leuven 15-07-2019

S avonds bestellen en s anderendaags in huis. Heel efficiënt. Je wordt op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering tot 10 minuten voor je bestelling thuis arriveert.

Onlineshopperkid 15-07-2019

Besteld op cool bleu voor middernacht, volgende dag geleverd zoals geadverteerd, zelfs iets te vroeg 😀, ze waren er om 9u en ik lag nog in mijn bed. Credits voor Bpost ook! Simpel, duidelijk, en ... all in all kreeg ik de service die ze verkopen, en dat is eerlijk.

Frank Moerman 15-07-2019

1- projectbeschrijving is zeer uitgebreid en deskundig
2- de pro's & con's zijn zeer waardevol (niet veel winkelwebsites vermelden graag de mindere kanten van hun aangeboden producten)
3- gemakkelijke manieren om te betalen
4- de vlugge levering, aan huis of in een afhaalpunt
5- de verpakking is dik in orde

Moens Koen 14-07-2019

Enorm aanbod, de beste prijs en de dag nadien aan huis geleverd. Wat wil een mens nog meer?

Devro 13-07-2019

het is wat ik zocht en dit zonder accessoires want die gebruik ik toch niet en zijn reeds voorhanden van vorige aankopen een plastic valies erom een kan ik best missen het dient om te gebruiken en niet om in de kas te staan ook verdere toebehoren boren en bits hoefden niet daarom !!!!!!!!!!!!!!

T. Ooms 13-07-2019

Snelle levering van een mooi product en zeer stevig en netjes verpakt en afgeleverd!!

Gauthier 12-07-2019

Altijd top service bij Coolblue. Ondertussen al vaak op besteld en zelden problemen gehad. 1x was er na een jaar een probleem met mijn headset (met 2 jaar garantie erop) en heb meteen een volledig nieuwe gekregen. Ook was er 1x een probleem met de levering. Ik ben toen goed geholpen en heb ook een tegoedbon gekregen als compensatie. Over het algemeen dus nog nooit een negatieve ervaring gehad met Coolblue.

Marc 12-07-2019

Snelle levering. Goede na verkoop service. Heel blij met aangekocht product.

dbartolo 11-07-2019

Coolblue = betrouwbare webwinkel met super klantgerichte service,interessant aanbod,lage prijs,zeer snelle levering en netjes verpakt daar kunnen veel bedrijven iets van leren.

Mw. B 09-07-2019

Je aankoop bij Coolblue loopt super, van de eerste search op site tot afleveren pakket.

Luc Peersman 08-07-2019

Snelle bediening en alle beloften nagekomen. Oud toestel meegenomen en nieuw geplaatst met de nodige uitleg door de bezorgers.

Eliane 08-07-2019

Ik kende Coolblue van de reclame op TV en nu heb ik ondervonden dat het wel degelijk waar is wat er in de spot op TV beweerd wordt. Ik bestelde een wasautomaat om 14u op vrijdagnamiddag en zaterdagmiddag om 11:30 stonden er 2 vriendelijke jongens voor de deur met het bestelde product nadat men mij een half uur daarvoor gemaild had dat ze in aantocht waren en zij me zelf gebeld hebben 5 minuten voor aankomst dat ze er bijna waren! Alles tiptop in orde! Dikke duim!

GeertV 05-07-2019

iPad besteld voor verjaardagskado 2 dagen later. Na 3 dagen is Coolblue er nog steeds niet in geslaagd het toestel te leveren, te laat dus ivm de verjaardag. De dag na de bestelling wel een sms gekregen dat de bezorger op de fiets zit en dat de bestelling 15min later zou toekomen, 2 dagen later nog steeds niks...platte band? Geen probleem op zich dat ik een aantal dagen moet wachten maar adverteer dan niet met 'vandaag besteld voor 23:59, morgen bezorgd', dat is pure misleiding. Volgende keer gewoon weer naar de retailer, de prijzen zijn toch dezelfde.

Funny Bandito 05-07-2019

Coolblue heeft een uitgebreid aanbod degelijke producten aan goede prijs. De service zowel voor als na is echt klantvriendelijk en je wordt als mens respectvol behandeld. Elke coolblue medewerker staat duidelijk achter dit bedrijf.

LynnDc 05-07-2019

Duidelijke prijs en beschrijving product.
's avond besteld, enkele uren later bericht gekregen dat levering product reeds voorzien was de ochtend nadien.
Enorm vriendelijke mannen die product kwamen leveren en aansluiten.
Duidelijke uitleg over product gekregen.

lea 05-07-2019

alles was in orde, de klantvriendelijkheid, de winkel, het personeel en ook de koeriers

Passe 05-07-2019

Voor het éérst dat ik iets besteld hebt is het perfect gelopen zoals op de site beloofd is levering alles op tijd .Top site

Paul 04-07-2019

Dit bedrijf heeft een perfecte slogan : 'alles voor een glimlach' ! Deze slogan blijkt geen loze kreet maar een omschrijving van de normen en waarden waar het bedrijf voor staat. Inmiddels heb ik diverse produkten besteld bij Coolblue met telkens dezelfde positieve ervaring.
De glimlach op je gezicht wordt echt gevormd omdat het bedrijf zijn beloftes nakomt. Het bestelproces is eenvoudig met een duidelijke communicatie van de vervolgstappen via email. Zelfs de bezorgdienst van Coolblue is uitermate behulpzaam / vriendelijk bij het op de juiste plek neerzetten van zelfs zware produkten. Ideaal is dat je op de leverdatum steeds sms-jes krijgt (en zelfs telefoon) over het exacte tijdstip van levering. Echt klasse want de hele dag voor niets thuis zitten voor de levering van je pakketje is bij Coolblue dus niet nodig.
Naar aanleiding van een vraag aan de klantendienst kreeg ik een bericht dat ze binnen 24 hr met een antwoord zouden komen. Het antwoord had ik al binnen een uur in mijn mailbox; een goede professionele uitleg waar ik opnieuw blij van werd.

marc de wit 04-07-2019

savonds besteld , smorgens was koelkast er al :p mannen die vriendelijk waren en hun job goed kende.we kregen het tijdstip welk uur en dan nog is een telefoontje 10min ervoor , gewoon top niet de hele dag te moeten wachten bedankt top service

Kristel 04-07-2019

Wij kopen heel graag bij coolblue voor de goede service, ook na de aankoop als je nog vragen hebt, goede kwaliteit, goede prijzen, snelle levering, altijd correct.