Deze score is berekend op basis van 2182 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marc VM 24-05-2015 Via de website gekocht

grasmachine is licht, stil, mulch werkt perfect, supersnelle levering op zondag!

Maurice 045 24-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke webshops. Aparte websites voor verschillende product groepen. Nooit zoeken in onoverzichtelijke webshops waar alles bij elkaar staat.

Service is gewoon perfect, Niet tevreden over je aankoop? Met 1 telefoontje is het geregeld. Gratis retourneren. Telefonische bereikbaarheid is gewoon goed. Geen duur betaal telefoonnummer, gewoon een lokaal telefoonnummer. Deskundige hulp bij vragen en probelemen. Kunnen veel andere webshops een voorbeeld aan nemen.

Omdat elke produktgroep zijn eigen website/webshop heeft, weet je precies waar je moet zoeken.

Wilma3101 23-05-2015 Via de website gekocht

Klik en klaar

Gaf een dag aan die ik fijner vond en dit was prima. Had de TV de volgende dag al kunnen laten bezorgen maar ik koos voor een andere dag.

Prima

Zeker, hou mijn oren open.

Winkel ken ik niet. Maar mail bijvoorbeeld wordt snel op gereageerd.

shadowkrok 23-05-2015 Via de website gekocht

Ze doen niet moeilijk.

Ze doen niet moeilijk.

Goede kwaliteit & kwa preis geen rip-off

Beste site om elektronica te kopen ever.
ook geen bullshit 399,99 of 399,95 prijzen maar gewoon BAM 400,00 dokken voor deze mooie shizzle maat. Fenomenaal.

Ze zijn eerlijk. Ze denken niet alleen maar aan winst. Ze doen niet moeilijk.

pierrerieu 23-05-2015 Via de website gekocht

Niets staat een snelle bestelling in de weg. De website is zeer gebruiksvriendelijk.

Na bestelling direct een mail dat alles nu in het werk gesteld wordt om zo snel mogelijk te leveren. Twee uur later een mail dat het pakje klaar is voor verzending. Dat geeft veel vertrouwen.

Bij coolblue echt het gevoel dat alles in het werk gesteld wordt om zo snel en goed mogelijk de producten te leveren en daarbij krijg je als klant het gevoel dat je aankoop gewaardeerd wordt. Dat zie je tegenwoordig in fysieke winkels al niet meer, laat staan in internetwinkels. Knap gedaan.

clodica 23-05-2015 Via de website gekocht

Alles is heel duidelijk aangegeven

ontzettende snelle levering, goede opvolging. je ontvangt een sms en mails dat jouw pak onderweg is!

ruim assortiment!

als je zelf goed overweg kan met het installeren van software is bestellen bij Cool blue een heel goede keuze. Aantrekkelijke prijzen, veel keuze, snelle levering en super goede opvolging!

Zoals eerder vermeld als je zelf overweg kan met het installeren van software etc. raad ik cool blue aan. Super snelle levering, goede prijzen, veel keuze en goede opvolging (sms en mails dat jouw pak onderweg is)

Silvain1951 23-05-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk te installeren, mooie afgewerkt toestel, wel opletten bij het plaatsen, heeft meer hinder van zoninslag tegenover mijn oude toestel.Gelukkig heb je in ons landje daar niet zo veel last van.

Emma1005 23-05-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk website, je kan de gezochte goederen vlug terugvinden, de plus- en ook de minpunten worden weergegeven door de kopers.

Dacht van dat kan toch niet dat men zo vlug de goederen kan leveren, maar het is dus wel echt zo, rond 23u. besteld en de volgende dag in de voormiddag geleverd, super toch!

Van de goederen die ik kocht waren er verschillende merken en in diverse prijsklasse, het zijn dus niet enkel de duurdere goederen die worden aangeboden, voor elk wat wils.

Zou deze direct aanbevelen, alhoewel ik niet zo veel online goederen koop (een beetje aarzelend), wij zijn opgegroeid waarbij alles in de winkel werd gehaald om het te bekijken, maar ik zal mijn mening moeten herzien.

Het is de eerste keer dat ik bij coolblue iets aankoop (was deze website door mijn zoon aangeraden) en voor het ogenblik heb ik enkel positieve ervaringen.

chris matthys 23-05-2015 Via de website gekocht

beantwoord volledig aan wat er beloofd werd tot aan de levering (heb toestel nog niet gebruikt)

aangeboden mogelijkheden zijn meestal voldoende.

naverkoopdienst nog niet nodig gehad (dus reeds een positief punt)

leuk zijn de professionele video's waarmee men zich een goed beeld van het product kan vormen. Heb geen ervaring met bezoek in de winkel. De ondersteuning van verkoop en uitleg in de winkel is zeker een groot pluspunt voor artikelen waar dit echt nodig is en zeker om de klant te overtuigen.++ Naar Levering en duidelijkheid van de website niets dan goede punten. Doe zo voort !

jempyken55 23-05-2015 Via de website gekocht

6,8

Handig

nog geen ervaring mee

Ik bestelde een bosmaaier ,doch tapdraad niet in voorraad ,nog steeds niet trouwens ,wat ben ik met een bosmaaier zonder tapdraad ,dit ouz altijd in voorraad moeten zijn

over het algemeen goed ,maar beloftes zoals vandaag besteld ,morgen in huis klopt niet,en die e-track van B-post is ook een lachertje

Alle accesoires moeten in voorraad zijn ,er is geen tapdraad in voorraad ,wat ben ik met een bosmaaier zonder tapdraad

JeroenSt 23-05-2015 Via de website gekocht

Er wordt keurig uitgelegd in duidelijk taal wat er allemaal gaat gebeuren. Alles met de muis kunnen afhandelen, had natuurlijk al een account met adres en betaalgegevens.

Service is een lastig punt om te beoordelen. Heb nog geen issue gehad met CoolBlue...dus een beoordeling over de service is dan lastig te maken.

Kan hier en daar wat hipper en uitgebreider, maar aan de andere kant alle noodzakelijke dingen die een mens denkt nodig te hebben worden verkocht.

Ik ben er nooit zo van om een winkel aan te bevelen. Is de verantwoordelijkheid van het individu zelf, maar goed deze keer...heb ik het wel gedaan. Mede door het gemak waarop de webwinkel werkt.

EllenMoor 23-05-2015 Via de website gekocht

Zondag besteld maandag in huis !!
Super goed verpakt.

aa123aa 23-05-2015 Via de website gekocht

Alles perfect verlopen, zeer vlotte levering !!! Echt een aanrader!

Machteld stickens 22-05-2015 Via de website gekocht

Bestelling gaat vlot

Bestelling is op de bekal ik zeker doen

mooi assortiment

ik zal de winkel aanbevelen

Ik had bij de skottelbraai wel een paar resepten verwacht;

elroy90 22-05-2015 Via de website gekocht

Ik heb bij Coolblue de Airport Express gekocht. Het bestellen ging vrij gemakkelijk. De bezorging was ook top. Het instellen van de AirPort Express ging ook vrij gemakkelijk, alles was binnen twee minuten ingesteld, en ik had gelijk een goede en sneller Wifi. Nu heb ik overal in huis een goed Wifi-bereik.

Piccaso 22-05-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie zetel kiezen tussen de verschillende producten!

Vandaag besteld morgen geleverd... Kan niet beter en altijd in de meest beste verpakking!

Keuze genoeg en je kan vergelijken!

Omdat ikzelf er zo veel plezier aan beleef!

Kwaliteit, garantie en levering! Duidelijk overzicht van je bestellingen in het heden en verleden, facturen die je zelf na een jaar nog kan af printen! TOP!

Annagreet 22-05-2015 In de winkel gekocht
Amsterdam

Makkelijk en snel.

Prettige medewerkers. Afhalen in winkel gaat snel.

Wat ik fijn vind, is dat je online kunt (uit) zoeken en bestellen en meteen kan ophalen in de winkel en nog mooier: je kunt het bestelde produkt ook betalen in de winkel

C3Q 22-05-2015 Via de website gekocht

Bestellen gaat snel en vlot. Super duidelijk en soms ook leuk en grappig.

Vlot, snel, duidelijk

Kan waarschijnlijk altijd beter, tot het misschien te veel wordt.
Ik heb alleszins keuze gehad en mijn ding gevonden.

Ze hebben bijna alles en zorgen bij elke levering voor ook een grappige tint: filmpjes,leveringsdozen,...

Het enige wat voor mij ontbreekt is dat de levering niet door jonglerende bikini babes gebeurt. Voor de rest heb ik geen nuttige punten ter verbetering.

jose dieckman 22-05-2015 Via de website gekocht

Goede service, besteld en de volgende dag in huis, mailbevestiging gekregen en ik ben ook nog gebeld, prima.
Wasmachine moest naar zolder dat was geen makkelijke klus, alles zonder beschadiging voor elkaar gekregen. Oude wasmachine mee terug, aangesloten en al het verpakkingsmateriaal meegenomen, ik kon gelijk wassen! Perfect! Aardige jongens.

Ruim voldoende

aanrader voor iedereen.

Dieneke08 22-05-2015 Via de website gekocht

Het bestellen gaat super. Je kunt ook makkelijk informatie vinden en je krijgt nog andere suggesties ook. Ook denken zij mee met mogelijke accessoires die je mogelijk ook kan gebruiken.

Hoe vaak je ook belt, ze staan je vriendelijke te woord. Niks is te veel moeite!

Ik heb genoeg keuze.

Ik heb de winkel al aan iemand aanbeveelt zo enthousiast ben ik. En dit doe ik echt niet snel.

De scherpe prijs, snelheid van levering en het gevoel dat je krijgt dat je als klant er echt toe doet maken het een topbedrijf. Het maakt dat je graag terugkomt. Pas maar op BOL!

thiboanais 22-05-2015 Via de website gekocht

alles kan je vlot bekijken

alles word vlot verlopen en op tijd echt te vrede bedankt

wat wil je nog meer hebben van op je luien stoel bestellen en dag er na gratis thuis geleverd en alles in orde echt te vrede bedankt

adri11 22-05-2015 Via de website gekocht

alles is goed tevinden

snelle verzending goed verpakt
als er iet mis gaat wordt snel opgelost

ruim voldoende,prijzen ook goed

ja zeker weten

ik heb niks te klagen ben zeer tevreden

eemieke 22-05-2015 Via de website gekocht

Het is een duidelijke website waar je de producten goed op kunt vinden.

De levertijd is zeer snel. Ik had het zondag besteld en de dag erop kon ik het al ophalen.

Het assortiment is redelijk goed, het mag alleen nog iets uitgebreid worden.

De website is duidelijk en overzichtelijk en er is een snelle levertijd.

Shining 21-05-2015 Via de website gekocht

Je besteld van thuis uit en de volgende dag wordt je bestelling al geleverd.
Je betaald gemakkelijk met Mister cash

Snelle en correcte service

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment aan producten in verschillende prijs klasse. Een snelle - verzorgde en correcte service. Ik ben een zeer tevreden klant!

13512468 21-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en voldoende uitleg/foto's. Producten vlot met elkaar te vergelijken. Vlotte betaling.

Correcte en duidelijke informatie wat betreft de levering. Goed op te volgen, heel stipte levering.

Mogelijk om voldoende produkten te vergelijken in verschillende prijsklassen.

Zeer tevreden over vlotte bestelling/betaling. Alles verliep duidelijk en correct.

dirkvd001 21-05-2015 Via de website gekocht

Alles makkelijk te vinden met de zoekfunctie

Tot in de puntjes geautomatiseerd

Keuze genoeg

Niet alles is goedkoper dan elders.

's Avonds om half tien besteld, 's morgens al thuis. Kan dus eigenlijk niet sneller.

Marc vh 21-05-2015 Via de website gekocht

Met enkele clicks heb je gekozen en betaald. Veel produktinfo

Komen hun belofte na vandaag bestellen en morgen geleverd

Beste prijs, snelle levering

Cool blue is mijn favoriete shop online die goede prijs/aanbod heeft.

jeroen18 21-05-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie. Service heb ik geen ervaring mee, maar hopelijk is dat ook niet nodig.

nicole wouters 21-05-2015 Via de website gekocht

Vanuit je bureaustoel een bestelling plaatsen. Niks is makkelijker toch.En je kan beoordelingen van klanten raadplegen in geval van twijfel of het een goede aankoop is.

Alles is echt gegaan zoals werd afgesproken. Eén dag later was de bestelling ter plaatse en ik werd constant op de hoogte gehouden over waar mijn pakket zich bevond.

Het assortiment is enorm. Weinig artikels die ze niet hebben bij coolbleu

big-dipper 21-05-2015 Via de website gekocht

Product is snel te vinden op de site.

Misschien iets te veel follow up tot levering product, maar beter dat dan dat je in het ongewisse wordt gelaten over je bestelling.

Beetje huiverig om daar ook het maximale voor te geven. Ik heb tot op heden maar 1 bestelling geplaats.

Het is niet fair om het bedrijf waar ik eerder zaken mee heb gedaan te noemen en dat van mij vandaag nog in vlammen op mag gaan, maar de souplesse waarmij alles verliep bij cool blue is bijna ongeloofwaardig.

Ik hoop dat men deze service in de toekomst ook nog waar kan maken, dan blijf ik zeker klant bij cool blue.

Vermako BVBA 21-05-2015 Via de website gekocht

snel, makkelijk, overzichtelijk

alles is vlot verlopen

iedereen die snel zijn artikels wil hebben raad ik aan dit via jullie te doen.

G. Harbers 21-05-2015 Via de website gekocht

Overvloed aan keuze met vaak leuke acties!
Gewoon vanuit de woowoonkamer bestellen.

De helpdesk is tot s'avonds laat te bereiken. Ik had een vraag en ben meteen aller vriendelijkst geholpen. Men kwam de belofte meteen na!

Zeer breed.

Vanaf het moment dat ik de bestelling heb geplaatst ben ik goed op de hoogte gehouden via een sms'je en email over de vorderingen van mijn bestelling. Ik kon zelfs aangegeven wanneer de producten bezorgd zouden worden. Ik heb s' avonds laat besteld en het werd de middag erop al bezorgd. Hier bestel ik zeker weer!

drente 21-05-2015 Via de website gekocht

5,8

duidelijke beschrijving van het product en vergelijkingsmogelijkheden

Wij kozen voor levering op een door ons gekozen tijdstip en namen daarbij voor lief dat het door ons gekozen product bij Coolblue iets duurder was. Product werd niet geleverd die avond, maar de volgende dag overdag op een ander adres aan de andere kant van het appartementencomplex. Motivatie van de bezorger: anders had u het moeten ophalen bij PostNL. Compensatie van Coolblue: een kadobon van maar liefst 5 euro te besteden bij Coolblue. Bestel ik nog weer dan? Even denken hoor.

Het bezorgingsdrama en de manier waarop Coolblue hier mee om is gegaan vind ik beneden de maat. Er zijn vele aanbieders die qua prijs concurrerend zijn, dat moet men zich goed realiseren!

zie boven

jwstoker 21-05-2015 Via de website gekocht

Als ik iets nodig heb kijk ik altijd eerst of ik het via coolblue kan krijgen. Niet altijd perse de goedkoopste, maar wel de allerbeste webwinkel van dit moment. Ik heb enkele keren voor een goedkoper alternatief gekozen, maar vaak was dat uiteindelijk niet de beste keuze. Zegt genoeg toch?

macfan55 21-05-2015 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke website

Veel producten

Snelle levering - goede communicatie

Zeer snelle levering en duidelijke communicatie met goede producten

steefd 21-05-2015 Via de website gekocht

goede en overzichtelijke site, zowel op mobiel als computer.

Goede online winkel, snelle en gratis levering, goede klantenservice.

kurtmertens 21-05-2015 Via de website gekocht

Filters om te zoeken werken prima, product goed gevonden en de bestelling makkelijk kunnen afronden.

Ik heb gevonden wat ik nodig heb, dus voor deze keer was het assortiment al in orde.

Prijs zit goed. Levering zoals beloofd, de dag na de bestelling geleverd. Product voldeed 100% aan mijn verwachtingen.

Dit is mijn eerste aankoop via Cool Blue. Alles is perfect verlopen. Dus als ik ooit nog eens iets wil aankopen wat in het aanbod van Cool Blue zit, dan twijfel ik niet.

emmyost 21-05-2015 Via de website gekocht

Alles is goed beschreven

een perfecte service

Je kan er bijna alles vinden

De winkels zijn gemakkelijk bereikbaar en ook de thuislevering gaat zoals afgesproken

karnemelk13 21-05-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk dat alles naar huis wordt gebracht, zelfs naar Brugge. Geen gesleur !

De mensen waren heel vriendelijk, doch de vaatwasser hebben wij zelf geinstalleerd .

Grote keuze, lage prijzen !!

De goede punten zijn zeker de vlugge levering en uitstekende service.

jpmc 21-05-2015 Via de website gekocht

Dankzij een goede website, snel het gewenste item gevonden ...

Na de bestelling continu op de hoogte gehouden van de voortgang ...

Genoeg te vinden bij Coolblue ...

Al aardig wat via Coolblue aangeschaft, steeds zonder problemen ...

Geen enkel negatief punt tot op heden. positief : zie hierboven ...

De Clercq Johan 21-05-2015 Via de website gekocht

Goed gemaakte webwinkel

perfect

bijna alles

voor het gemak zonder geloop

mschmidtszalowski 21-05-2015 Via de website gekocht

snelle bezorging, mogelijkheid om het artikel in de avond bezorgd te krijgen

SMS en email bevestigning

Colberte 21-05-2015 Via de website gekocht

Had een vaatwasser Miele uitgezocht maar overal op bestelling. Alleen bij Coolblue was hij direct leverbaar en tegen dezelfde meest voordelige prijs. Geen moment getwijfeld, 's anderendaags geleverd. Super!

Jan Verlaan 21-05-2015 Via de website gekocht

Zoals uit de hoge score blijkt ben ik uitermate tevreden over de winkel!

Dirkje1 20-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijker kan niet.

Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de snelle levering.

Groot assortiment.

Alles gewoon perfect. Graag tot een volgende keer wat mij betreft.

Alles gewoon perfect. Graag tot een volgende keer wat mij betreft.

wouters67 20-05-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

zeer correct en vlot, zowel op de site, als aan de telefoon.

ruim

alles perfect , zoals beschreven

Alles verlopen zoals beschreven op de website. Zeer correcte en vlugge service. Het is de eerste website waar ik iets bestelde, en dat de levering is gebeurd zoals beloofd. Zondag 1945 uur besteld, maandag om 1100 uur al geleverd en geinstalleerd.

gertjan13 20-05-2015 Via de website gekocht

het is een makkelijk te gebruiken en bedienen appaaraat

een goede en snelle service

ruim arsortiment

het is een goede winkel met een zeer goede service je word overal mee op de hoogte gehouden.

Ik vind het een goede en service gerichte winkel met een uitgebreid assortimen

Omnidextrous 20-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijker dan een zoekveldje invullen en meteen de juiste producten vinden kan bijna niet.

Ik belde CoolBlue voor de openingstijden op zondag. Mederwerker boodt daarna ook meteen aan om te controleren of het product dat ik wilde halen wel op voorraad was in de winkel waar ik het wilde kopen.

Voor het product waar ik naar zocht (GoPro accesoires) heb ik niets gemist dat ik op andere sites wel kon bestellen.

Goed assortiment, zeer vriendelijke en toch niet opdringerige medewerkers, duidelijke website. Snelle levering en tussendoor goed op de hoogte worden gehouden van de status van de bestelling.

Ik kan werkelijk geen enkel minpunt bedenken buiten enige onduidelijkheid over de openingstijden (volgens de site tegelijk wel en niet open op een zondag). Maar foutjes kunnen overal optreden en ik ben er zeker van dat daar nu naar gekeken gaat worden.

eabroug 20-05-2015 Via de website gekocht

Goede website

x van de klantenservice hielp mee zoeken

snel geleverd, je werd goed geinformeerd met mail wanneer het pakketje kwam

Geen verzend en retourkosten

Torelli Bruno 20-05-2015 Via de website gekocht

Heel grote overzicht en uitleg op alle producten.

Heel goed

Heel goed kan niet beter.

Heel goede producten en het eerlijkste in het prijs en kwaliteit.Vandaag besteld morgen aan huis.

Zij zijn eerlijk in het prijs en kwaliteit en ze hebben een heel goede en grote assortiment.