Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marlies Jeurissen 18-11-2011

Afgelopen week onze eerste blueray speler gekocht. Wat een mooi beeld zeg! Eerst informatie ingewonnen via het centrale nummer, daarna in hun winkel gaan kopen. Website mag iets overzichtelijker.

Alain Pattyn 10-11-2011

4,8
bij Digicamshop een Sony camera gekocht, er is echter geen uitgebreide handleiding bij, wel een link die verwijst naar het internet, waarbij men één voor één de pagina's (ongeveer 292) moet openen, downloaden en uitprinten, dus zeker GEEN pdf formaat om in 1 maal uit te printen!
De website van de aangeboden camera vermeldt heel duidelijk NEDERLANDSE HANLEIDING.

Marcelkooyman 04-11-2011

Ik heb in de loop der jaren meerdere producten bij 1 van de Coolblue webshops gedana, en het is altijd perfect afhandeld. Keurig op tijd, je wordt netjes geinformeerd over het hele traject. Ook de medewerkers aan de telefoon zijn erg klantgericht en vriendelijk!

Frederique review 22-10-2011

5,5
Als grootbesteller van deze shop mag je wat meer service verwachten. Na heel veel klagen is mijn laptop, die na 1 dag ermee ophield vervangen. Nu een klein jaar verder en na 2 adapter te hebben besteld bleek het het wederom aan laptop te liggen (accu). Gebeld gemaild, adapters mogen retour maar geen reactie meer ontvangen over de oplossing voor mijn laptop. Ondanks dat mijn 1e melding binnen de garantietermijn viel. Als ZZP er kun je niet zonder je laptop. Dus voor iedereen die zakelijke de producten gebruikt, zou ik 2x nadenken voordat je bestelt bij Coolblue/laptopshop, want de afterservice ontbreekt. Dit terwijl dit de usp van het bedrijf zou moeten zijn. Balen. Inmiddels mijn verlies genomen en de laptop laten maken bij een lokale electronica specialist, binnen een dag geregeld. Dus nu kan ik eindelijk mijn review schrijven:)

Officiele reactie van Coolblue 24-10-2011

Wij begrijpen dat dit een vervelende ervaring voor u is geweest. In alle eerlijkheid staan wij hier zelf ook van te kijken omdat dit niet onze normale gang van zaken is. Wij nemen nog contact met u om dit toe te lichten.

M.Klaster 21-10-2011

De website is overzichtelijk,de bereikbaarheid en hulpvaardigheid bij vraagstelling is prima.Het bestellen is simpel en de levering is klasse.De After sales is voor ons reden om zonder aarzeling vervolgaankopen te doen bij de Digicamshop.Waar maak je nog mee dat je een week na aankoop een handgeschreven kaartje krijgt toegezonden met daarop vermeldt ,veel plezier met de door u aangekochte camcorder,Je kunt gerust stellen dat het jullie niet ontbreekt aan verkoopkunde les 1.

Printerman 19-10-2011

6,3
Printer okee, after sales ronduit slecht

Ik heb bij deze webshop onlangs een printer gekocht, die goed bevalt, daarover gaat deze review niet. De webshop is aan de voorkant goed, sterke site, snelle levering wordt waargemaakt.

De aftersale is van een teleurstellend nivo. Dit is wat er gebeurden; na installatie van de netwerkprinter op een off-line netwerk mbv een netgear switch werd de printer wel herkend, maar was niet te vinden; iets met een ip adres dat online wordt toegekend, offline niet - dan is een handmatige config nodig. Hierover belde ik de helpdesk.

De helpdesk medewerker gaf snel toe geen verstand van de Mac te hebben en het vraagstuk. Hij zei me dezelfde dag of ander morgen terug te bellen. Daar had ik toen direct al het gevoel bij dat het op de lange baan ging; en ja hoor, na vier werkdagen kwam er een standaard email zonder oplossing, met als afsluiting: als u een probleem heeft, bel ons! Ik heb het erbij laten zitten en heb elders een oplossing gezocht.

Markus1977 10-10-2011

6,8
Laatst een receiver besteld, prima geleverd, binnen enkele dagen in huis. Website is een beetje druk, maar het lukt wel om info te vinden. Geen ervaring met after sales maar dit zal wel goed zitten

da123viking 07-10-2011

Tja wat moet ik nog zeggen ....Super shop !!
Snelle levering goede service en aftersale.
Kom hier zeker terug voor een volgende aankoop.

Rax1979 02-10-2011

PDA shop heeft mij echt verrast! goede aanbod van producten en snelle levering(binnen één dag geleverd!)
De website is overzichtelijk , bereikbaarheid geen ervaring mee.

De prijzen zijn op kieskeurig niet altijd up to date en het loont eerst op de site van PDAshop te kijken wat de aanbod is. Ik heb sinds enkele dagen de htc desire via de shop en het scheelde mij bijna 100,-!

aanrader!

tevreden klant99 24-09-2011

Super service!
Om 16u30 besteld en de volgende morgen om 8u45 geleverd.
Zeer goede communicatie over de behandeling van je bestelling.
Heb hem nog maar net, dus hoop dat de aftersales in geval problemen even vlekkeloos verloopt, maar deze service geeft me toch vertrouwen.
Tot nu toe echt tevreden!

Elise88 23-09-2011

Snelle levering, correct en telefonisch goed bereikbaar bedrijf.

Han Kruyswijk 23-09-2011

Gemakkelijk om te kiezen. Was aanvankelijk niet op voorraad. Meldden per e-mail dat het artikel er weer was. Besteld, waarna prompte levering zonder mankeren.

Undeviljur 17-09-2011

Het product bevoel achteraf en heb het geretourneerd. Dit was gratis en kreeg het volledige aankoop bedrag terug.

echt super die service van coolblue!!

verder heb ik al meerdere malen wat gekocht bij de verschillende winkels die die onder coolblue. Ik ben zeer te spreken over hun winkel en hoe ze je helpen als je vragen hebt.

Techneut 08-09-2011

Prettige site om informatie te vinden. Duidelijke informatie over het product. Laat op de dag besteld (in mijn geval rond 20:30) en toch de volgende dag binnen voor een zeer goede prijs.

NellekeA 07-09-2011

Ik ben heel blij met deze mooie en goede blender. Het is goede kwaliteit tegen een goede prijs. Ik had ook niets anders verwacht van Coolblue. Ik heb mijn bestelling 's avonds rond 20 uur besteld en de volgende dag kon ik al heerlijke smoothies maken! Super bedankt!

NellekeA 07-09-2011

Een overzichtelijke en mooie website. Ze maken waar wat ze zeggen, vandaag bestellen morgen in huis! Ook erg fijn is dat ze geen bezorgkosten rekenen, zelfs niet als je wilt retouneren. Ik ben tevreden met mijn aankoop maar dat weet je nooit vooraf dus fijn dat je het dan weer terug kan sturen of naar een van de winkels kunt gaan. Ik heb geen ervaring met de after sales maar als onderdeel van Coolblue heb ik er alle vertrouwen in dat wanneer er iets mocht zijn, ze het zullen oplossen.

D. Dubber 02-09-2011

Correcte service. Supersnel. Goede uitleg. Altijd vriendelijk en correct. Klant is hier nog echt koning.
Dit geldt overigens voor alles shops van COOLBLUE.
Kan geen enkel negatief punt bedenken.

Pablo56 31-08-2011

2,8
Te late levering. Namen geen verantwoording.Schoven alle verantwoording in de richting van de klant. Geen compensatie. Matige zakelijke aftersales

robin117 30-08-2011

Duidelijke site. Ik kon een goede productvergelijking maken. De bestelling heb ik online betaald en werd zoals beloofd binnen 24 uur geleverd.
De communicatie verloopt via email en sms en is correct en volledig.

Theo-picolo 27-08-2011

Ze komen hun afspraken na. Zeer snelle verzending.
Een voorbeeld voor andere webshops.

Mattijsje 25-08-2011

Dit bestellen, betalen en afleveren ging zo gemakkelijk en snel, dat is fantastisch. Op het werkadres afgeleverd, zodat ik verder niets hoefde te regelen. Heb zelfs nog een bedankje terug gekregen toen ik ze bedankte voor de goede service!

koorddanser42 25-08-2011

Geheel volgens opgave site!
Vandaag besteld, morgen in huis.

HvW01 25-08-2011

Top geregeld....s'avonds besteld en de volgende dag reeds in huis.

Thewelsman 25-08-2011

Tweede HTC Wildfire S die ik kocht (een voor mijn zon en een voor mijn vrouw). De tweede had strepen over het scherm. Retourzenden en direct een nieuwe ontvangen. Levering van de toestellen de dag na bestelling.

Naam-Kees 21-08-2011

Goede informatie op website. Snelle levering. Al met al geen enkele klacht. Stoomgenerator voldoet prima. Goede kwaliteit voor een lage prijs. Geen verzendkosten is eveneens een pluspunt.

Ronalddi 21-08-2011

's Avonds besteld en de dag erna netjes afgeleverd.
Op de site van de winkel wordt een goed beeld gegeven over het apparaat.

W.M.Koppen 20-08-2011

Snel het juiste produkt ontvangen.

Ernst-Biker 17-08-2011

2,8
Via de website heb ik een bundel "BC 2209 Targa + Fietshouder & Snelheidssensor" aangeschaft. Omdat ik eea nog snel nog voor mijn fietsvakantie nodig had heb ik deze bij Fietscomputerstore.nl uit de Coolbleu winkelketen gekocht. Wat een drama zeg!

Ik kreeg een incomplete bundel geleverd. Omdat ze op hun website heel geheimzinnig doen met leverancier artikelnummers was communicatie héél moeilijk, allen op omschrijving die ook nog eens niet eenduidig is tussen website en orderbevestiging. Ik leverde mijn klacht aan via email en telefoon eea zo duidlijk mogelijk met de omschrijvingen van hun website, screenshots etc. Tot op heden (na vele, vele mailtjes) geen resultaat. Het verkeerde onderdeel uit de bundel had ik volgens afspraak teruggestuurd,ik zou het juiste opgestuurd krijgen. Tijdens mijn vakantie ( ik heb mijn afwezigheid gemeld) van 3 weken presteerde ze het om mij een mail te sturen dat het wel het goede onderdeel was (ECHT NIET!) en hebben ze het resterende geld teruggestort. Kortom ik heb nu een losse fietscomputer ipv de voordelige bundel + vele kostbare tijd verloren.

Huub2011 16-08-2011

Garmin Nüvi 1490T gekocht, maar spraak functioneerde soms wel, soms niet. Ondanks de onduidelijke klacht kreeg ik gelijk een RMAnummer en is het apparaat per omgaande vervangen. Binnen drie dagen had ik een goed functionerend apparaat in huis.
Prima service!!

Diederen 16-08-2011

Ik had de verkeerde Ipad besteld. Teruggestuurd en na enige weken, want de door mij gevraagde Ipad was niet op voorraad, keurig geleverd gekregen. ook enkele keren telefonisch contact gehad met de klantenservice. Hier ben ik op een uitstekende manier geholpen door betreffende medewerker. Echt top.

careless2000 16-08-2011

De standaard als het gaat om snelle levering. Prima afhandeling en informatievoorziening. Prijzen zijn marktconform en niet altijd de allerlaagste, maar de voor 22.00 uur besteld, volgende dag geleverd maakt dat meer dan goed.

Robertus65 15-08-2011

Donderdags besteld, vrijdag na 12.00 uur af kunnen halen. Ook vrijdagsmorgens nog een sms ontvangen, dat laptop klaar ligt.
I.v.m. andere mindere ervaringen eerst contact gehad. Mij werd verteld, als er voorraad aangegeven staat op de site, dan is dat ook zo. Dit klopte dus inderdaad ook. Kunnen andere webshops nog wat van leren.
Afhandeling in Eindhoven verliep allemaal heel soepel.

Alexa123 15-08-2011

Had in China verleden jaar een goedkope E Reader gekocht en liet die helaas vallen. Wilde dus nu snel een goedkope vervanging. Prima ding(bijna hetzelfde als degene die ik had)voor dezelfde prijs en ontzettend snel bezorgd! Vrijdag 22.30 uur besteld, Zaterdag 11.15 uur in huis. Dikke Pluim! Jullie doen echt wat jullie beloven.

Angel40 15-08-2011

Goede overzichtelijke site. Snelle levering en goed product.
Heb inmiddels al 2 e boeken gelezen. Zalig

Creed-1 15-08-2011

Goed verzorgde webside. Correcte levering 1 dag na bestelling.

Elios 15-08-2011

Zoals altijd levert een Coolblue winkel precies wat het beloofd wanneer het het beloofd!

du bois 15-08-2011

Super webwinkel. Er wordt (heel) snel geleverd en je wordt constant op de hoogte gehouden van de status van je levering (per sms en mail). Ik had naast de e-reader ook een aparte hoes besteld, maar bij nader inzien werd de e-reader standaard met hoes geleverd. De extra hoes heb ik retour gestuurd. Ook dan krijg je binnen de aangegeven tijd respons en wordt je weer goed op de hoogte gehouden. Ook fijn idee dat je met je aangeschafte product naar een fysieke winkel kan. Zeker een aanrader!

EBu 15-08-2011

Snel en betrouwbaar. En scherp aan de prijs. Doen wat ze beloven.

zztop2011 15-08-2011

website zeer goed
Bereikbaarheid goed
Bestelling en levering: goed en snel

Carolina erna 15-08-2011

Speciaal hier besteld omdat zij voor 22.00 uur de volgende dag nog garanderen, en dit is dan ook perfect gebeurt! Je wordt goed op de hoogte gehouden. Bevestigingsmail, en daarna weer mail met de factuur en trackingnummer. Als je wilt kun je ook een sms ontvangen. Ruime keuze! Betaling ook eenvoudig. Dat alles geeft een goed gevoel. En er zijn een hoop winkels als dit , voor scheerapparaten tot espresso machines. Ik weet wel waar ik mijn volgende item bestel! Top!

johnjh 12-08-2011

ze beloven om het bestelde de volgende dag te leveren. dus daar vertrouw je dan op. Maar helaas nu drie dagen verder.
Probleem wordt afgeschoven op post.nl. Maar ik doe geen zaken met post.nl maar met telefoonshop.nl. we krijgen te horen dat we gewoon pech hebben gehad.
Nou daar kun je het dan meedoen.
geen kado voor onze zoon op zijn verjaardag doordat telefoonshop.nl zijn beloften niet kan waarmaken. sorry maar beloof dan niks

CB11 11-08-2011

Verkeerde tasje geleverd bij de Garmin Nuvi 1490T.
Goede after sales en communicatie

jrebergen 10-08-2011

Speciaal hier besteld omdat zij voor 22.00 uur de volgende dag nog garanderen, en dit is dan ook perfect gebeurt! Daarnaast net verzorgt en je wordt goed op de hoogte gehouden. Bevestigingsmail, daarna sms en daarna weer mail met de factuur en trackingnummer. Perfect zoals ik verwacht van een heden ten dage webshop. Voor minder doe ik het niet. Betaalde uiteindelijk een 10tje meer dan de meest scherp geprijsde, maar dat maakt de kwaliteit van deze winkelketen meer dan goed. Aftersales zit ook goed, alles bij CoolBlue is goed geregeld. Besteld regelmatig spullen bij 1 van hun shops en had ik een keer after sales nodig dan wordt het geregeld precies zoals je van een winkel met service verwacht. Ik wou dat ze allemaal zo waren. CoolBlue, petje af en TOP!!!

Wyger 09-08-2011

Diverse producten besteld en ook ervaring met retourneren. Goede afhandeling van alle zaken. Zeer tevreden. Goede prijzen, ook.

H. Kleijnen 09-08-2011

's Avonds voor 10 uur besteld om af te halen in de winkel in Eindhoven. Ochtend daarna om 11uur een SMS-je ontvangen dat het apparaat klaar lag. Perfect geregeld dus. Tot nu zijn alle aankopen snel geleverd en bij een (zeldzame) retournering is er een prima service geleverd.

Mil57 09-08-2011

Echt top. Deze winkel is een tien. Fantastische afhandeling van een probleem. Gisteren opnieuw iets besteld en de volgende dag netjes verpakt in huis.

Vrouwtje33 08-08-2011

Ik vind het top, hoe Coolbleu je op de hoogte houdt van je gemaakte bestelling.
Overzichtelijk, en makkelijk. Levertijd was erg snel.. Ben helemaal tevreden. ik zal zeker de volgende keer bij de juiste prijs, bestellen bij Coolbleu!!!

Bagger Uijl 08-08-2011

Heel erg prettig dat je tot 22 uur kunt bestellen en de volgende dag het product in huis hebt. Dat doen niet veel winkels je na! Dat was ook onze overweging om voor deze shop te kiezen ook al was hij niet de allergoedkoopste, maar de verzendkosten kwamen er ook niet bij.
Voor die supersnelle service dus een hele goede deal in onze ogen.

Debilio 07-08-2011

Snelle levering, product goed: wat wil je nog meer?

Debilio 07-08-2011

Snelle levering, product goed: wat wil je nog meer?