Deze score is berekend op basis van 2227 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Danielle 21-12-2016 Via de website gekocht

Hele fijne winkel, live en online

Erg makkelijk zoeken, zeer veel keuze, goede vergelijkingsmogelijkheden, zeer scherpe prijzen, snelle service en goede omruilservice als er wat is.
Ook zeker zeer nette mensen als je belt of als je in de winkel bent. Je krijgt er klant is koning gevoel bij. Erg prettig!

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Uitstekend en net personeel
  • Scherpe prijzen
  • Perfecte service
  • Snelle levering

JLoo 21-12-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces, goede service. Maken beloftes waar!

Wij kopen vaker via Coolblue en vinden het een betrouwbaar adres. Heldere communicatie en snelle levering. Ook op website duidelijke uitleg van producten en prijsstelling. Top!

J 21-12-2016 Via de website gekocht

super service, echt een aanrader

Ik wilde graag een sporthorloge en hoorde van een vriend dat hij hem bij jullie had gekocht. Op zondag besloot ik hem dan ook echt te kopen. Voor zondag avond 23.59 uur besteld. de volgende dag in huis. Hierbij ook nog de keuze om thuis te laten bezorgen of bij een post NL ophaalpunt. Ik kon mijn bestelling goed volgen via de app en het kwam keurig nog voor de afgesproken tijd aan. Met andere woorden, Ik ben helemaal happy met mijn aankooop en de leverservice.

Pluspunten

• snele leverservice
  • top producten

lenkens 21-12-2016 Via de website gekocht

tv scherm

goed betrouw snelle levering (waarschijnlijk een gangbaar product) en anders chappeau.
voorheen ook al een printer gekocht met de zelfde snelheid geleverd. 18.00 betseld, 9.30 uur in huis.

Inge 21-12-2016 Via de website gekocht

Top

Ik heb voor Coolblue gekozen voor de snelle levertijd, aanbod en gunstige prijzen. Ik heb verschillende keren besteld en het netjes iedere keer de volgende dag in huis. Het contact met de klantenservice was ook prettig, werd goed geholpen. Ik zal de volgende keer weer zonder aarzeling bestellen bij Coolblue!

Pluspunten

• snelle levering
  • uitgebreid aanbod
  • gunstige prijzen

Micha 21-12-2016 Via de website gekocht

Supersnel!

Gemakkelijk en snel bestellen via de overzichtelijke site. Op zaterdag middag besteld en op zondagmiddag geleverd. Super!

Pluspunten

• snelle levering
  • zondag levering

Pol56 21-12-2016 Via de website gekocht

Goed voor een vette glimlach

Behalve dat er een fantastisch assortiment is waar ik kan vinden wat ik wil, zorgt Coolblue permanent voor een vette glimlach op mijn gezicht door de originele manier van aankoop bevestigen, je op de hoogte houden waar de zending is en uiteindelijk de doos waar je nog maar net verwachte (want lang duurt dat wachten niet) in zit. Dan de belangrijkste glimlach en het geluksgevoel bij het unboxen. Coolblue snapt wat je doormaakt ;)
Zakelijk heb ik ook regelmatig met deze winkel te maken en niets dan lof. Feilloze leveringen, goede kwaliteit dus hoe het met de service is, durf ik niet te zeggen. Ik heb ze nog nooit nodig gehad daarna... Dikke pluim voor deze winkel.

Pluspunten

• snel
  • veel keus

tevreden klant 21-12-2016 Via de website gekocht

tevreden klant

steeds eenvoudig om te bestellen, in een paar muisklikken, punktuele levering, factuur volgt netjes per mail en steeds binnen beloofde tijd bij ons op kantoor

Pluspunten

• goedkoop
  • super service

Marlies 21-12-2016 In de winkel gekocht
Groningen

een andere mobiel, zo blij mee

Ik had destijds een mobiel gekocht, maar geheugen was chronisch vol. Met mijn mobiel naar de coolblue winkel in Groningen gegaan. Ene X heeft ons toen geweldig gehopen.
Na gezamelijk overleg heb ik toen maar besloten om een andere mobiel te kopen. Na goed advies en een geweldige tip € 100,-- cashback heb ik nu een prachtige Sony met 32 gb geheugen. Kom nu maar op met die app's op de mobiel.

J. Meijer 21-12-2016

Goed en snel

De verpakking was stevig en gaf voldoende bescherming. De afgesproken tijd, binnen 24 uur bezorgd, is netjes na gekomen. Ik ben zeer tevreden over Coolblue.

Allesisliefde 21-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Snelle levering en service! Binnen een dag het bestelde materiaal binnen. Ook vragen via social media zeer snel en adequaat beantwoord. Fijne service :)

Jaap 21-12-2016

Top website!

Al enige keren een artikel besteld bij Cool blue en steeds zeer tevreden. Bestellen is snel en simpel, je wordt goed op de hoogte gehouden en aflevering de volgende dag (op ons verzoek in de avond) gratis! Artikelen zijn prima verpakt!

Hans van Opstal 21-12-2016 Via de website gekocht

Een voorbeeld van een webstore !

+ Duidelijke website
+ Zeer groot aanbod van producten
+ Supersnelle levering
+ Als het moet, kan je ook nog naar een "echte"
winkel, maw je kan voor klachten indien
nodig, steeds terecht bij een "live" iemand!!

Kees Bunschoten 21-12-2016 Via de website gekocht

Sony MDR-Z7 Hoofdtelefoon Aankoop

De slogan "voor 23.59 uur besteld, morgen in huis" duurde in mijn geval( 23:52:58 ) wel 'n dagje langer, maar och.
En de "Aanbevolen Combinaties" van dat moment met de Bandrigde 3.5 6.3 mm Adapter terwijl er reeds 'n keurige Adapter van Sony bij de Hoofdtelefoon zat, was in feite wat overbodig.
Ondanks deze minpuntjes ben ik toch zeer tevreden met de gedane aankoop bij Coolblue, toch snel en prijstechnisch concurrerend.

k. wezenberg 21-12-2016 Via de website gekocht

Bosch wasmachine gekocht

heel vriendelijke mensen , en je kan je bezorgdatum zelf bepalen, alles word aangesloten.
kwaliteit en prijsverhouding is gunstig

Pluspunten

• service
  • prijs
  • kwaliteit

Minpunten

• kan niet op rekening

Anoniem 21-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden maar kan beter!

Tevreden maar kan beter!

- Het product wat ik gekocht heb was goed ingepakt en kon ik op het afgesproken tijdstip ophalen.

- Vervelend vond ik het contact met de helpdesk via Facebook. We praatten langs elkaar heen, waardoor het een onduidelijk gesprek werd en ik er niet wijzer werd.

Pluspunten

• Goed verpakt
  • Aankomst op afgesproken plaats en tijd

Minpunten

• Facebookcontact traag & onduidelijk

HdJ 21-12-2016 Via de website gekocht

Advies via o.a. whatsapp. Service is top!

Ik bak sinds kort brood thuis en had bij Coolblue een snijmachine op 't oog, maar had twijfels qua afmetingen. Via coolblue is er de mogelijkheid om advies te vragen via whatsapp. Erg leuk gesprek gehad met goed advies.
De volgende dag kreeg ik m'n pakketje binnen en alles klopte.

Zelfs de week erna ontving ik thuis een persoonlijk kaartje om me veel bakplezier te wensen. Ontzettend leuk.

Ben erg tevreden over Coolblue!

Pluspunten

• persoonlijk contact
  • goed advies

Audrey 21-12-2016 Via de website gekocht

Weer helemaal goed

Nog steeds één van de beste webshops. Ideaal ook dat je kunt kiezen om je pakket de volgende dag 's avonds te laten bezorgen (gratis!). Dan ben ik tenminste thuis.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijke site
  • bezorging ook 's avonds

Ans van Dijk 21-12-2016 Via de website gekocht

doen wat je belooft, geweldig!

webshop is erg gebruiksvriendelijk en wat ik erg belangrijk vind is dat Coolblue doet wat ze beloven, namelijk op tijd en volgens opgave leveren!

Mischa Steenmeijer 21-12-2016 Via de website gekocht

Informatie voorziening

De afhandeling van de bestelling is snel verlopen zoals aangegeven door Coolblue. Je krijgt mails met de vorderingen en ook op welk huisnummer het pakket is bezorgd. We waren niet thuis en we kregen netjes gemeld door Coolblue op welk huisnummer het pakket was afgeleverd. Extra top service want de postbode vergeet soms een briefje achter te laten.

Pluspunten

• Voorgang melding tot en met de bezorging

Smalleke 21-12-2016 Via de website gekocht

Leuke website, gemakkelijk te bestellen, snelle levering

Fantastisch, makkelijk om te bestellen, snelle levering, retour zonder problemen, pakje (of gedeelte) verloren gegaan? Geen probleem. Er wordt naar een snelle en goede oplossing gezocht.
Nog nooit problemen gehad met Coolblue.

Peter 21-12-2016 Via de website gekocht

Peter

Snelle levering met track en trace. op het juiste tijdstip binnen. goede nazorg . Leuke prijs voor goed product.

Richard 21-12-2016 Via de website gekocht

telefoon en abbonement

Na vergelijken bij diverse sites bij coolblue uitgekomen met de beste prijs. Ik had nog wat vragen en deze werden direct beantwoord via de chat. Duidelijke communicatie via de mail over de verdere afhandeling en bezorging.
Alles snel afgehandeld en bezorgd volgens afspraak.

Pluspunten

• snel antwoord op vragen
  • duidelijke communicatie over voortgang bestelling
  • goede prijs

Justine smit 21-12-2016 Via de website gekocht

Snel, sneller snelst!

Geen wachttijden, heel snelle bezorging, uitstekend!! Wat een gemak, vanuit huis zo bestellen en er op kunnen vertrouwen dan het de volgende dag in huis is!

Ries 21-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Snel en gemakkelijk. Dat is waar eigenlijk alle Coolblue shops voor staan. Veruit de meeste producten zijn op voorraad en voor een goede prijs. Leveren of ergens afhalen, kan allemaal.

Alleen zou het handig zijn vooraf te weten of een pakketje/ envelop door de brievenbus kan. Dat maakt de keuze bezorgen of ergens afhalen gemakkelijker.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Gemakkelijk bestellen
  • Geen account nodig

Minpunten

• afmeting verpakking niet (vooraf) bekend.

Harry 21-12-2016 Via de website gekocht

Top product, prima prijs!

Op zoek naar een netwerk switch voor thuis. Eerst maar eens wat rondgesurft. Vervolgens kwam ik, alweer, uit bij Coolblue.nl voor een top product voor een prima prijs.

Pluspunten

• plug and play
  • netwerk snelheid
  • ziet er goed uit

Minpunten

• nog geen ontdekt

Ruud 21-12-2016 Via de website gekocht

Wat wil je nog meer??

Ondertussen is het al een 'open deur' maar CoolBlue begrijpt als de beste hoe modern shoppen vandaag de dag hoort te werken.

Op zaterdagavond om 23.00 uur 's avonds iets bestellen en dan ongeveer 12 uur later (op zondag dus) de pakketdienst aan de deur te hebben staan is gewoon een fantastische ervaring! Goed bezig team CoolBlue. Voor mij is een van de CB-website een "one-stop" geworden. Fijne feestdagen aan het gehele team!

Pluspunten

• Snelheid
  • Uitgebreid aanbod
  • Scherpe prijzen

Rob Draak 21-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar bedrijf wel net iets duurder.

Gekozen voor de betrouwbaarheid. Ik koop er al jaren! Jammer dat ze net iets duurder zijn dan andere shops.

Pluspunten

• betrouwbaar

Minpunten

• duurder

Alexander van VraagAlex.nl 21-12-2016 Via de website gekocht

Super service, snelle levering en altijd een antwoord!

Ik heb Coolblue aan de telefoon gehad, ben in de winkel geweest in Utrecht en heb zelfs de baas een keer gesproken bij een event. Dit bedrijf begrijpt service en wat je moet doen om klanten blij te maken!

Ik ben een van de meest kritische mensen op de wereld en zou niets slechts kunnen zeggen over Coolblue.

Behalve... dat een laptop die ik jaren geleden kocht niet meer werkt...

Pluspunten

• Snelle service!
  • Extreem deskundig personeel!
  • Mega assortiment!

Minpunten

• Dat mijn oude laptop niet meer werkt :(

Bertie B. 21-12-2016 Via de website gekocht

creatief en innovatief

Top organisatie met hoog gemotiveerde medewerkers die altijd met je meedenken. Snelle service, goed advies, creatief in oplossingen, innovatieve uitstraling.

Pluspunten

• service
  • snel
  • creatief en innovatief

Hereiam 21-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Goede, duidelijke website, uitgebreid aanbod, scherpe prijs en snelle correcte levering.
|Het is wel belachelijk dat je absoluut 100 karakters in deze motivatie moet gebruiken.

Ben 21-12-2016 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Fijne service, door de grappige toevoegingen is bestellen bij coolblue net iets leuker. Ook krijg je duidelijke info over waar je bestelling is.

Pluspunten

• Snelle service
  • Leuke extra's

Michiel 21-12-2016 Via de website gekocht

Laptop tweede kans perfect

Met een "tweede kans" laptop kreeg ik toch nog een extra korting en de laptop was echt als nieuw! Alleen de doos is open geweest. Bestelling was dag later in huis. Ik ben helemaal tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • snelle reactie op vraag via email

Reinder Bruinsma 21-12-2016 Via de website gekocht

Cartridges

Prima, snelle service. Het juiste project. Duidelijke communicatie. Je weet exact wanneer je het pakje kunt halen. Prima verpakking en verzending.

marlieke 21-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Snelle service en goede telefonische steun! Kon vragen stellen en zeer makkelijk mijn bestelling veranderen. Volgende dag had ik mijn gewenste product in huis. Tevens kon ik duidelijk volgen wanneer het thuis afgeleverd zou worden.

Roos 21-12-2016 Via de website gekocht

Prima website, snelle levering

Altijd tevreden met de serivce van Coolblue. De website is goed overzichtelijk, zoekfunctie werkt prettig en de productpagina's zijn ook prettig in gebruik. Levering was wederom een dag na de bestelling, zoals beloofd. Kortom, helemaal prima!

Pluspunten

• Goedwerkende zoekfunctie
  • Productpagina's zijn prettig met de pros/cons

Frank 21-12-2016 Via de website gekocht

goed geprijsd supersnele levering

Ik heb inmiddels meerdere dingen gekocht via Coolblue en ze hebben mij nog niet teleurgesteld. Als je op Kieskeurig kijkt zijn ze meestal de goedkoopste en daarnaast hebben ze een zeer snelle, keurige aflevering. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden vwb de status van je pakketje.

Pluspunten

• goede prijs
  • snelle levering
  • goede communicatie verzendstatus

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

Geerte 21-12-2016 Via de website gekocht

Prima service duidelijke website

Vaatwasser stuk en nu? Nieuwe besteld heel prettig dat het bezorgingsproces zo duidelijk op de site stond. Hele snelle levering. Ik wist precies hoe dat in z'n werk ging. Fijn dat de bezorgtijd tijdig bekend was. Vriendelijke chauffeur. Elke stap in het bestelproces werd keurig per mail bevestigd.

Pluspunten

• Duidelijke informatie op site
  • Bestel proces goed te volgen per mail
  • Vriendelijke chauffeur

Minpunten

• Niet

Caroline 21-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en service gericht

Regelmatig bij Coolblue aankopen gedaan.
Snelle verzending.
Goed verpakt.
Één keer iets retour en daarin op een hele plezierige manier geholpen.
Alles Voor Een Glimlach is geen loze belofte bij deze firma

Pluspunten

• Snel
  • Klantgericht

Corina 21-12-2016 Via de website gekocht

favoriete winkel

geweldig winkel, met gratis bezorging en installatie. ruime producten keuze en de beste klantenservice ooit.

Pluspunten

• gratis verzending + installatie
  • beste klantenservice

Fennie 21-12-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel om te kopen

Coolblue vind ik een heerlijke winkel en leveren snel.
Ze hebben veel producten waar je uit kunt kiezen. De filmpjes van de producten zijn erg overzichtelijk en duidelijk. Dat heeft mij de doorslag gegeven om mijn MultiTalent van Bosch te kopen.

Pluspunten

• snelle levering
  • eigengemaakte filmpjes over het product
  • ruim assortiment dus ruime keuze

Marcel 21-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Ik koop al enkele jaren (huishoudelijke) apparaten via Coolblue. Waarom? Omdat Coolblue vrijwel alles kan leveren. En dat zeer snel en tegen een scherpe prijs. Hun beschrijving is correct en het overzicht van 'plus- en minpunten' helpt bij het maken van een goede keuze. Leuk detail is de tekst op de herkenbare blauwe doos; elke keer moet ik weer glimlachen als de postbode mij het pakket overhandigt!

Pluspunten

• Uitgebreide keuze
  • Duidelijke omschrijving produkt
  • Scherpe prijs
  • Snelle levering

Bianca k. 21-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue: een aanrader!

Coolblue is vaste huisleverancier hier thuis. Waarom? Simpel: breed assortiment van goede kwaliteit, snelle service, duidelijke omschrijving, snelle levering en een kundige uitermate klantvriendelijke en klantgerichte klantenservice die weet waar ze over spreekt als je om hulp vraagt. Benaderbaar en telkens weer betrouwbaar. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• Benaderbaar
  • Snel
  • Betrouwbaaar
  • Geen onnodige poespas

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Ron Brabander 21-12-2016 Via de website gekocht

Asus RT-AC3200 router

Rond 23.00 uur op vrijdagavond besteld, bevestiging om 00.43 ontvangen, de volgende dag (zaterdag) lag het pakket klaar in de door mij aangewezen Jumbowinkel.
Netjes verpakt in doos

Pluspunten

• prijs
  • snelheid
  • website

van doren 20-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaarheid...waar vind je die nog ?

Een droogkast had ik nodig,de oude was versleten...Naar de computer,een kijkje nemen wat er allemaal was en de prijzen...ook belangrijk !!! Op coolblue,vond ik direct wat ik wilde en als ik het nog vandaag bestelde had ik het morgen.Dit sprak mij wel aan.En ja,de volgende morgen stonden ze aan mijn deur met mijn nieuwe droogkast.De oude namen ze mee,geen probleem.Als ik nog iets nodig heb,koop ik zeker bij coolblue.Betrouwbaarheid...waar vind je die nog ?...:-))

Pluspunten

• vlugge levering
  • sms,wanneer ze komen

telefoonhoesje 20-12-2016 Via de website gekocht

Telefoonhoesje

Artikel is naar de zin. De levering vond niet op de volgende dag plaats. Ik ben de gehele dag thuis geweest, mijn bel doet het prima en een hond heb ik niet. Ik kreeg van Coolblue een mailtje met de volgende tekst:
Tot onze grote spijt is het PostNL niet gelukt uw bestelling, met barcode..... te bezorgen. Misschien heeft de bezorger uw huis niet gevonden, op de verkeerde deurbel gedrukt, was deze stuk, of was u net even de hond uitlaten. Waar het ook mis is gegaan, we geven niet op. We proberen ‘t gewoon nog een keer. De dag erna is het pakketje juist afgeleverd.

Pluspunten

• prima product

Minpunten

• levering niet op de afgesproken dag

Cor 20-12-2016 Via de website gekocht

Als altijd perfect

Al meerdere malen iets gekocht bij Coolblue. Of het nu een elektrisch apparaat is of zoals nu een camera lens en een camera accessoire . Altijd makkelijk te vinden op de website. Ook de adviezen op de site en het gehele bestelproces zijn uitstekend.
De bezorging is altijd goed, en ook als je gaat afhalen zijn de medewerkers altijd bereid om je nog wat extra info te geven indien gewenst.
Alleen jammer dat ik niet kan afhalen bij magazijn in Capelle. Woon er vlakbij namelijk......

Pluspunten

• assortiment
  • bestelproces
  • informatie
  • vergelijking
  • sevice

hans 20-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop iPhone 6s

gebruiksvriendelijk en goede prijsstelling ten opzichte van andere webwinkels. Ook de aflevering was en info over de aflevering was prima verzorgd.

Viktor 20-12-2016 Via de website gekocht

Gweledige website met goed assortiment

Coolblue heeft een geweldige website die erg makkelijk te navigeren is en heeft veel keuze voor redelijk lage prijzen. (Op vergelijkings websites staat coolblue meestal in de top 3). O en ze bezorgen op zondag. Hoe vet is dat?

Pluspunten

• Bezorging
  • Website
  • Prijzen
  • Assortiment

P Brouwer 20-12-2016 Via de website gekocht

Superfijne website door de nauwkeurige zoekfuncties.

Door de vele zoekfuncties en goede productbeschrijving heb je snel jouw product gevonden en in huis.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede beschrijving van producten.
  • Goede prijs.