Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Romana 13-12-2016 Via de website gekocht

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

De service van Cool Blue was ontzettend snel en is heel betrouwbaar, plus er zijn heel veel mogelijkheden om aan te geven wanneer je je pakketje bezorgd wilt hebben. Daarnaast vind ik het ook prettig dat je producten 14 dagen (tot op zekere hoogte) echt mag testen.

Pluspunten

• Snel
  • Klantvriendelijk
  • Service
  • Mogelijkheden

Heijmans 13-12-2016 Via de website gekocht

Not feeling blue with you guys!

Overzichtelijk, no-nonsense en service tot in de shop. Ik had per abuis geen cadaeujasje bij mijn cadeaubon gekregen. Ik kon die vervolgens ophalen in de winkel, geen probleem!

Pluspunten

• snel
  • overzichtelijk

Dave 12-12-2016 Via de website gekocht

HP envy 5640

Prima levering, zelfs na verandering artikel
ging perfect. zag later een iets duurdere printer met casback. bellen geregeld top

Thuis Nederland 12-12-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, vriendelijk bedrijf

Na telefonischcontact een goed en duidelijk en vriendelijk antwoord, nette en snelle levering. grote keus aan producten die ook nog eens leuk geprijsd zijn!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • Vriendelijk
  • leuk geprijsd

André 12-12-2016 Via de website gekocht

super webshop

Zeer handig dat je 's avonds laat nog kunt bestellen en dat je het artikel de volgende dag in huis hebt. Ook al is dit in het weekend.
Ook bij het beslissen van welk artikel je het beste kunt nemen wordt veel informatie verstrekt. Zelfs in de vorm van een demonstratiefilm.

Pluspunten

• snelle levering
  • uitgebreide informatie via website
  • uitgebreid asortiment

Tom van der Sterren 12-12-2016 Via de website gekocht

Veilig, vertrouwd & vlug

Coolblue is duidelijk in de productomschrijving met bruikbare reviews van klanten. Hierdoor maakt Coolblue het eenvoudiger om een keuze te maken en geeft het je een veilig en vertrouwd gevoel. Daarnaast krijg je een vlugge levering van het product cadeau!

Pluspunten

• Veilig
  • Vertrouwd
  • Vlug
  • Duidelijke productomschrijving
  • Bruikbare klantreviews

Kees 12-12-2016 Via de website gekocht

Levering lukt niet

Afgelopen zaterdag werd een roeitrainer bezorgd. Rode sticker op de doos gaf aan dat pakket uit meerdere dozen bestaat.
Inderdaad: onderstel niet meegeleverd. Tot dusver meerdere medewerkers van Coolblue aan de lijn gehad. Geen oplossing. Benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg.

Pluspunten

• Vriendelijke medewerkers

Minpunten

• Spullen niet geleverd
  • Afspraken niet nagekomeb

Officiele reactie van Coolblue 12-12-2016

Beste Kees,

Wat enorm balen zeg! Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn en wij willen dan ook direct onze directe excuses aanbieden voor het ongemak. Is het nog steeds niet opgelost? In dat geval willen wij jou vragen om het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl te sturen. Dan kijken wij gelijk met jou mee naar een passende oplossing voor deze vervelende situatie.

Rianne 12-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue maakt verwachtingen waar

Coolblue levert wat ze belooft. Wij hebben nu een paar keer wat besteld en elke keer werd het snel bezorgd en waar nodig netjes gemonteerd. Klantcontact is vriendelijk en professioneel.

Pluspunten

• snel bezorgd
  • klantvriendelijk
  • goed advies

Anja 12-12-2016 Via de website gekocht

snelle service

Veel keus en duidelijke uitleg.
Je hebt de mogelijkheid een product te kopen wat goedkoper is, tweede kans product.
Het product is helemaal nieuw.

Pluspunten

• snel
  • snel bezorgd

D.W. 12-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice

Hoewel de bestelling die ik eerst had ontvangen wat mankementen had werd dit uitstekend verholpen door de klantenservice, hierdoor kijk ik tevreden terug op de transactie.

Pluspunten

• Snelle/vriendelijke klantenservice
  • Snelle bezorging
  • Goed afhandelen van probleem

Minpunten

• Weinig fysieke winkels

Anita 12-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal geweldig

Zeer ruime sortering, makkelijke bestel -en betaalwijze. Hele snelle levering door aardig personeel.

Annemieke 12-12-2016 Via de website gekocht

blij met mijn bestelling!

Snelle service! Goede kwaliteit.
Via de mail wordt je keurig op de hoogte gehouden wat betreft de bezorging van het product.

Pluspunten

• snelle service
  • duidelijke communicatie
  • ideal betaling

jasna 12-12-2016 Via de website gekocht

CoolBlue

Zeer snelle levering, uitstekende website.
Een bestelling plaatsen gaat heel makkelijk.
Ik vind de retour voorwaarden en uitleg heel goed.

Roy 12-12-2016 Via de website gekocht

Bestellen coolblue

Groot aanbod, makkelijk zoeken en snelle keurige levering. De communicatie via de mail is zeer goed. Tijdsvolgorde levering wordt ook aangegeven. De goederen zijn netjes ingepakt. Top zaak.

Luc uit Kluisbergen 12-12-2016 Via de website gekocht

Compressor Airpress

In boekje stond dat er nog compressor olie moest op gedaan worden voor in gebruik name. Bij nazicht was er wel al olie in het toestel. Dus positief. De eerste tests zijn positief, ballen oppompen, banden, en met pistool vuil wegblazen.

Martin 12-12-2016 Via de website gekocht

Prima webshop

Coolblue is een zeer goede webshop. Was op zoek naar nieuwe tv. Via adviespagina van Coolblue goede keuze kunnen maken. 's Middags om 14.45 uur besteld, om 20.15 uur in huis. Ook perfect transport door Dynalogic. Werd steeds op de hoogte gehouden van tijdstip levering incl sms met exacte tijd.

Sandra 12-12-2016 Via de website gekocht

Perfect

Super snelle levering en nette service, wasmachine wordt naar boven gebracht en aangesloten en oude wasmachine wordt retour genomen, als ik weer wat moet bestellen doe ik dat zeker weer bij coolblue.

Pluspunten

• Snel
  • Goed geregeld

gerda 12-12-2016 Via de website gekocht

jee zo geweldig,en heeeel snel

ik vind het helemaal toppie zaterdag besteld, en
zondag al in huis, plus hetgeen ik had besteld al heel lang wilde hebben, is een top product
cool bleu ik koop voortaan bij you

vvda 12-12-2016 Via de website gekocht

een webwinkel zoals een webwinkel moet zijn

Coolblue heeft het allemaal: handige keuzehulp (reviews en vergelijkingen), een goede website, vlotte service en een grote klantvriendelijkheid.

Pluspunten

• snelle levering
  • keuzehulp
  • klantvriendelijkheid

Joost 12-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede kwaliteit,

We waren op zoek naar een nieuwe televisie en hebben dankzij de uitgebreide informatie van Coolblue een passende televisie gevonden. De goede prijs en snelle levering maakt de aankoop helemaal compleet. We zijn erg tevreden!

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • goede prijs
  • snelle levering

Nelleke 12-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging

Het koffiezetapparaat arriveerde inderdaad al de dag erna, en ook nog op de aangegeven tijd. Daar was ik erg blij mee. Verder functioneert het apparaat goed.

Art 12-12-2016 Via de website gekocht

Beste webshop

Nog nooit een slechte ervaring gehad bij Coolblue. Als ik voor een bestelling uit meerdere webshops kan kiezen, ga ik altijd voor Coolblue. Zelfs als het ietsje duurder is.

ksandel 12-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Wat ik vooral top vond aan coolblue was de geweldige service! Ik had een verkeerd adres doorgegeven en mijn pakje kon dusdanig niet geleverd worden. Een telefoontje - met een heel vriendelijke medewerker - later, en alles was opgelost. super ervaring

Pluspunten

• sevice
  • prijs

Anne 12-12-2016 Via de website gekocht

geen 24 uurs levering

Prijzen zijn prima, klanten service ook. Maar post.nl levert hier niet op zaterdag. Dus dat kun je wel mooi beloven (omdat anderen dat ook doen), maar het is gewoon niet waar. Ik heb dan ook grote twijfels of het vandaag (maandag) wel geleverd gaat worden. Volgende keer laat ik het afleveren bij een afhaalpunt, wellicht had ik het dan wel zaterdag kunnen ophalen. Locatie: Emmeloord.

Veerle van D 12-12-2016 Via de website gekocht

Fijne webwinkel met uitstekende service

Duidelijke en overzichtelijke webwinkel. Ze hebben een groot aanbod waarin je producten gemakkelijk met elkaar kunt vergelijken.
Het personeel is vriendelijk en vakkundig.

Pluspunten

• Duidelijke site die gebruiksvriendelijk is
  • Personeel is beleefd

Ray 12-12-2016 Via de website gekocht

Prima!

Prima snelle service.
Alles loopt op rolletjes en je wordt goed op de hoogte gehouden.
Ik bestelde 's avonds laat en ontving het keurig de volgende dag!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede informatie

Jerry 12-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine en droger besteld

Vrijdag middag een wasmachine en droger besteld, zaterdag om 8 uur geleverd!!
Zelfs op zolder gezet, aangesloten en oude apparaten mee retour genomen. En dat zonder extra kosten. (En nee, producten waren niet duurder dan bij concurrerende websites)

Pluspunten

• Snelle levering door Coolblue zelf
  • Apparaten zorgvuldig boven gebracht
  • Apparaten aangesloten en getest
  • Zeer nette en klantvriendelijke medewerkers

dreamweaver 12-12-2016 Via de website gekocht

goede service!

Superfijn dat we zo snel na bestelling de wasmachine konden ontvangen.

Ook de bezorgers waren erg aardig en hielpen netjes. Top hoor!

Pluspunten

• snel
  • scherp geprijsd
  • prettige bezorgers

Minpunten

• duidelijker vermelden hoe oude machine klaarzetten

JJ 12-12-2016 Via de website gekocht

Shopgemak

Mijn mening al eens ge-uit tijdens een IT-bijeenkomst van webshopmanagers: Coolblue maakt het mogelijk om binnen korte tijd, met alleen een inlog op de webshop, bij diverse webshop die aangesloten zijn, snel en zonder omwegen een aankoop te doen. Wanneer je één keer al je gegevens juist hebt ingevuld ligt de kracht in de terugkerende klant die zonder problemen snel een aankoop kan doen. Dit in een webshop met goede filter-mogelijkheden op producten, goede reviews en duidelijke video-product uitleg op bepaalde producten.

Pluspunten

• winkelgemak
  • Vaak de prijs

Michiel 12-12-2016 Via de website gekocht

snel geleverd

Had een switch nodig voor een project. Levering is snel (volgende dag). En je kunt gelijkt kiezen om het bij een afhaalpunt af te halen in de buurt zodat je niet nog een dag moet wachten als de bezorger je toevallig gemist heeft.
Informatie over bestelling en traject erna, duidelijk.

Carine 12-12-2016 Via de website gekocht

toner Brother

Heb een nieuwe printer en vond nergens de juiste toner. Zocht even op coolblue, vond hem direct en de dag erna heb ik hem al ontvangen!
Makkelijk & snel!

P. de Koning 12-12-2016 Via de website gekocht

Sonos

De Sonos Play:1 is bij verschillende webshops te koop, maar er zijn geen prijsverschillen. Daarom heb ik voor Coolblue gekozen. Ik weet inmiddels zeker dat het dan strak geregeld is. En ook dit keer klopte dat weer. Bovendien vind ik hun manier van communiceren prettig, doelgericht en persoonlijk (hoewel dat laatste vooral gevoel is ;-)

Pluspunten

• snel
  • Duidelijke communicatie

Bart 12-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue, altijd heerlijk en correct om iets te bestellen

Heb reeds verschillende malen zaken besteld bij Coolbleu en steeds is het vlekkenloos verlopen :-) Als er al eens iets tussen zat dat dead on arrival bleek te zijn dan werd dit zonder de minste twijfeling omgeruild.
Service is heel snel en correct.
Een echt aanradertje !!!

Pluspunten

• Snelheid
  • Aanbod
  • steeds correct

Yolanda Mooldijk 12-12-2016 Via de website gekocht

Echt een geweldig bedrijf

Deze site is echt een aanrader. De site op zich is ontzettend gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en vooral met een super snelle levering. Ze leveren echt de volgende werkdag al de gekochte artikelen. :-)

Josien 12-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige tandenborstel

We hadden onze oude Oral-B tandenborstel laten liggen op ons vakantieadres. We hebben toen gelijk maar een nieuwe gekocht. De twee nieuwe tandenborstels poetsen heerlijk en dat voor een scherpe prijs

Ellen 12-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Coolblue: de winkel die (bijna) alles heeft.

Whatsapp en Blackberry gaan niet samen verder. Spijtig. Wilde niet van Blackberry af. Dus DTek60 aangeschaft. Coolblue enige bekende winkel die hem op voorraad had. Nog advies gevraagd ivm vergelijking met DTek50. Uitgebreid advies gekregen!

Pluspunten

• Gemak
  • Professioneel personeel
  • Nummersysteem werkt heel goed
  • Ze hebben alle tijd voor je!
  • Lekkere koffie!

Minpunten

• Geen plastic tassen meer met grappige opdruk.

Marjolein 12-12-2016 Via de website gekocht

Goede service bij Coolblue

Vriendelijke bezorgers die als extra service mijn droger uit de schuur hebben gehaald en op de wasmachine hebben geplaatst.

Pluspunten

• Goede servive

Astrid Klein Goldewijk 12-12-2016 Via de website gekocht

zaterdag besteld en zondag geleverd toppie.

Product goed te vinden en snel geleverd. Verder is het assortiment goed en uitgebreid.
ga zo door, zal volgende keer weer bestellen bij jullie.

Esther 12-12-2016 Via de website gekocht

Fan van Cool blue

Ik kan uren op internet doorbrengen om prijzen en producten te vergelijken. Heb ook al bij aardig wat internetwinkels iets gekocht. Coolblue is veruit mijn favoriet. Overzichtelijke site, veel aanbod, goede prijzen, snelle levering en fijne service. Kortom, ik heb mijn zoektochten op internet qua tijdsbesteding al verminderd doordat ik coolblue bovenaan staat.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Goede prijzen
  • Groot aanbod
  • Snelle levering
  • Goede service

Minpunten

• Mailtjes over levering soms wat onduidelijk

J.W. Septer 12-12-2016 Via de website gekocht

snele bezorging

Shop is goed overzichtelijk. Product wat ik zocht was op voorraad en ook nog prijstechnies aantrekkelijk. En s avonds besteld,volgende middag al bezorgd.

Larmo 12-12-2016 Via de website gekocht

Service zoals service bedoeld is!

Wat een fantastische service, snel en duidelijk. Dat tegen een concurrerende prijs fantastisch!!! Zelfs levering op zondag

Annelies 11-12-2016 Via de website gekocht

nespresso koffieapparaat

Heerlijke humor heeft Coolblue. Dat zie je op de site terug en op de doos. Vind dit geweldig. En men maakt het altijd waar: altijd keurige afhandeling, perfecte opvolging van de verzending. Klopt altijd feilloos, dus ik ben blij met Coolblue.

Gabriëlle 11-12-2016 Via de website gekocht

3 in 1 printer besteld

Snelle service en zelfs tijdens de korte levertijd (vandaag besteld, morgen in huis) wordt je via mailtjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Hoe de printer bevalt zal de tijd leren.

martijn 11-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal blij

Ondanks een (minimaal) prijsverschil toch weer voor coolblue gekozen: snelle en probleemloze levering binnen 20 uur, en ook positieve ervaring bij een eerder garantiegeval. Wat mij betreft risicoloos kopen bij Coolblue!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede garantie afhandeling

Minpunten

• Niet per definitie de goedkoopste

Matthijs 11-12-2016 Via de website gekocht

Professioneel

Bestelde koelkast kon op zelf gekozen dag afgeleverd worden. Op de dag zelf continue prognose over aflevertijd. Ondanks afmetingen en gewicht keurig en zonder schade naar binnen gebracht en geplaatst. Helaas geen mogelijkheid om koelkast met linksdraaiende deur te bestellen

Pluspunten

• flexibiliteit in bezorgdagen
  • online informatie over bezorgtijd
  • professionele bezorgers

Minpunten

• geen koelkast met linksdraaiende deur te bestellen

Wieneke Koek-Mulder 11-12-2016 Via de website gekocht

Ruime informatie over levering

Werknemers bij Coolblue lijken het naar hun zin te hebben op het werk, waardoor er een prettige niet commerciële sfeer heerst.

Pluspunten

• vriendelijkheid
  • uitgebreide info over leveringstijd

Minpunten

• haastige bezorging

Peter 11-12-2016 Via de website gekocht

Wer heel snel en goed voorelkaar

Goede en ruime keus,
zeer snel en zonder problemen geleverd.
Heb er al veel besteld en nog niet een probleem ondervonden.

Dikke duim omhoog voor Coolbleu dus.

Anja Maes 11-12-2016 Via de website gekocht

Powerbank

Heb al een aantal keer bij deze shop besteld en ben uitermate tevreden over de producten, de hulp als je belt voor info en eveneens over de snelheid waarmee een mail wordt behandeld, top!

Jan-Bart 11-12-2016 Via de website gekocht

Snel en Goede Service

Vrijdag besloten dat we een nieuwe wasmachine nodig hadden. Na wat onderzoek het model gekozen. Coolblue had niet alleen de beste prijs, maar kwam ook de volgende dag (14 uur na bestellen) leveren, instaleren en het oude apparaat meenemen (alles inclusief de goedkope prijs). Installateurs waren snel en professioneel. Erg tevreden.

Alleen is het niet mogelijk om wasmachines van verschillende leveranciers goed met elkaar te vergelijken.

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop
  • Inzichtelijk

Minpunten

• Vergelijken wasmachines niet optimaal

S. de Jong 11-12-2016 Via de website gekocht

Super bedrijf met top service

Wat een fantastisch bedrijf. We kunnen niet anders zeggen dan dat Coolblue weet wat klantgerichtheid en klantenbinding is. We waren sowieso al verbaasd over de enorm snelle levering. Op dinsdagavond rond 22:30 uur de wasmachine bestelt en de volgende morgen om 9:00 uur geleverd. Waarbij de tijd zowel per sms als per telefoon werd aangegeven en ook klopte qua levering. Het apparaat werd keurig aangesloten en oude mee retour genomen. Omdat ik hoogzwanger was op dat moment en in die week was uitgerekend, werd ik gefeliciteerd door de bezorgers en ontvingen we in diezelfde week een hele leuke attentie namens dit team van bezorgers van Coolblue. Heel erg leuk, dank daarvoor!