Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mets 16-09-2010

Ik heb la meerdere producten aangeschaft bij deze zaak. Ik vind het echt geweldig! Op de dag van verzenden kreeg ik zelfs een sms met de melding dat mijn laptop onderweg was. Daarnaast werkt de site gewoon goed en is het betalen helder en duideijk beschreven.

koevke 15-09-2010

Goede, snelle afhandeling. Prima.

acid 15-09-2010

Duidelijk en servicegericht.
Na bestelling meteen een orderbevestiging, later op de avond een sms met verstuurgegevens, daarna nog een e-mail met track en trace nummer en bevestiging dat het scheerapparaat is opgehaald door koerier.
Volgende dag als afgesproken in mijn bezit.
Bij deze winkel wil ik in de toekomst nogmaals bestellen!!!

Huib 2010 15-09-2010

eenvoudige bestelling (met toegesneden suggesties voor aanvullende items direct in één besteling opgenomen). Eenvoudige betaling en goede informatie over orderbestiging en orderafhandeling. Snel thuis bezorgd zonder extra kosten. Betrouwbare indruk, mede door hoge rating op vergelijkende sites.

Holsteinski 14-09-2010

Bij saturn geprobeerd multi media speler te kopen ging niet lukken konden hem wel bestellen mar beweerden geen datum van levering te kunnen afspreken omdat het apparaat slecht te verkrijgen zou zijn.
Op internet gezocht en gevonden bij de MP3 shop en binnen 3 dagen geleverd super echt top

Rita74 14-09-2010

Onze senseo had het begeven. aangezien wij hier dagelijks meermalen gebruik van maken, was ik op zoek naar een nieuw senseo apparaat, bij een webshop welke een apparaat op voorraad had en de volgende dag ook uitleverde.
Ik had 's avonds tegen 21 uur een senseoapparaat besteld, online betaald en de volgende dag in huis !!! Snelle levering, netjes verpakt en kreeg er nog een gratis padhouder bij ! Ze maken waar wat ze op de site beloven. Prima webshop, zou ik de volgende x zeker weer bestellen.

Hebben overigens geen ervaring met de aftersales bij Koffiecenter, maar hopen dat zo te houden :)

achamel 14-09-2010

Prima beoordeling, produkt was niet in voorraad, was besteld, maar na een week gemaild dat ik nog niets gehoord had, daarna is er direct werk van gemaakt en drie dagen daana was het produkt in mijn bezit

s.groenewege 14-09-2010

Duidelijke website, meteen keuze kunnen maken. 's Avonds laat besteld, volgende dag al netjes bezorgd. Super service!

MvL1 14-09-2010

Overzichtelijke site, levering binnen 3 dagen.

Kortom genieten van m'n nieuwe espresso machine

GB13 13-09-2010

Coolblue doet wat ze beweren. Om 19:30u besteld, de volgende dag binnen. Deze ervaring heb ik ook met mijn MP3 spelers en mijn GSM.

gradje56 10-09-2010

Ik heb mijn bestelling 's avonds om 18:00 gedaan en de volgende dag om 12:30 uur had ik de printer binnen.
Via mail werd ik van elke stap op de hoogte gehouden.

marijeweterings79 08-09-2010

Gisteren heb ik een printer besteld bij deze winkel. Op de site stond 'voor 22.00 uur besteld is morgen in huis'! Nahja, het was niet zo dat ik de printer direct nodig had, maar ik heb wel even op twitter gezegt dat ik die weddenschap wel aan durfde te gaan! Zo gezegd, zo gedaan. Om exact 21.52 heb ik de printer besteld en vandaag om ongeveer 16.00 uur had ik de printer in huis. Dit komt bij mij over, dat de winkel doet wat ze beloven! En daar heb ik respect voor.
Over de kwaliteit van de printer kan ik nog niks zeggen, hij staat nog keurig in de doos ingepakt.

Rob Pennock 03-09-2010

Een overzichtelijke site met direct een goed overzicht van beschikbare accesoires. Ik heb eens een artikel retour gezonden omdat het niet voldeed aan mijn verwachting. Dit is snel en zonder problemen afgehandeld. Verder ben ik zeer tevreden over de snelle levering.

adkoster 02-09-2010

De website werkt uitstekend en is goed bereikbaar. Het bestellen ging dan ook zeer vlot.
Het product bestelde ik de ene dag, in de namiddag, en had ik de andere dag binnen.
De betaling met iDeal ging ook perfect.
After sales heb ik geen ervaring mee, die beoordeel ik daarom maar als gewoon goed met het cijfer 8.

geen-naam 100 31-08-2010

Sneel levering. Goed verzorgd. Boor/schroefmachine nog nauwelijks gebruikt maar vertrouw op het merk Metabo. Had hiervoor Gamma rotzooi (Ferm). Nooit meer.

Ruud Backus 31-08-2010

Uitstekende webwinkel. Alles is zoals het hoort te zijn. Goede communicatie naar de klant gedurende het koopproces en daarna. Ze komen na wat ze zeggen

A.J.Wagenvoort 30-08-2010

Snelle en zeer goede aflevering van de camcorder.

Frederique 123 20-08-2010

3,8
Laptop aangeschaft, na 1 dag harde schijf kapot, teruggestuurd na reparatie, bleek dat er nog een onderdeel ontbrak. Retour gestuurd met melding dat ik gebruik wilde maken met de binnen 2 weken geld terug garantie. Helaas toen geen reactie meer gehad na bellen (waar ik 12 minuten in de wacht stond tot 2 keer toe) kreeg ik de melding dat hij was beschadigd aan de buitenkant terwijl ik hem in goede staat in de originele verpakking volgens hun procedure retour heb gestuurd. Dus 1 maand verder, een kapotte laptop aan de binnen en buitenkant en 700 euro armer. Waardeloos.

JD Rotterdam 18-08-2010

Heb bij digicamshop.nl mijn Nikon P100 besteld. Naast de scherpe prijs was de levering zeer snel.
Daarom dus erg tevreden over de service van Digicamshop. Bovendien is de website helder en stelt het de bezoeker in staat een goede vergelijking te maken tussen de verschillende producten. De P100 is in mijn vakantie dan ook mijn ideale reispartner gebleken.

Silvie 17-08-2010

Voor mijn product de goedkoopste winkel. Het bestellen en de levering verliep makkelijk en snel. Verschillende betaalmogelijkheden. Track en Trace van je bestelling. Zeer goed verpakt. Snelle levering. Goede service. En mijn espresso-apparaat voldoet aan alle verwachtingen, heerlijke espresso/cappuccino.

pklapper 16-08-2010

Het is een prettige en overzichtelijke site. De afspraken die je maakt worden keurig nagekomen. Ook de aftersales is prima. Kortom een zaak waarmee het prettig zaken doen is.

jkrugers 16-08-2010

Ik heb zelden/nooit zo'n goed opgebouwde website gezien: zeer informatief, overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.
Ik ben naar de winkel in Eindhoven gereden en dat gaat op zich goed maar parkeergelegenheid is soms wat lastig.
Bestelling en levering verliepen soepel en volgens planning.
After sales heb ik nog niet nodig gehad, dus geen oordeel. Maar gelet op het voorgaande, zal ook dat dik in orde zijn.

Fossie 16-08-2010

Duidelijke website met voorraadstatus. Voor 22:00 uur besteld is morgen in huis en dat klopt precies! Helemaal in orde. Product werkt goed. Dus helemaal tevreden.

judgep 16-08-2010

Scherpe prijs en snelle levering

herman03 16-08-2010

Na dagen afwegen welke laptop ik zou kopen, heb ik mijn beslissing gemaakt via de website. Heel makkelijk te doen, sorteren op prijs/merk/processor,etc.
De informatie is heel duidelijk weergegeven.
De bestelling ging ook super.
Wilde de laptop graag hebben voor het weekend maar had na de bestelling 30 juli 2010 00:03 m'n twijfels of dit zou lukken, en ja hoor! dolgelukkig werd deze zaterdagmorgen geleverd.

rb32 16-08-2010

Al eerder via coolblue besteld en omdat ze bij mij in Eindhoven zitten maak ik er graag gebruik van. Afhalen o locatie. Info via email is perfect, site vind ik matig, veel info en weinig overzicht.

Voor mij in combinatie met kieskuerig een prima optie!

as23 12-08-2010

Ik heb voor het eerst via een webwinkel wat besteld en ben daarbij op m`n gevoel afgegaan en dat is zeker niet verkeerd geweest. Alles ging zoals er werd vermeld. Makkelijk bestellen, aflevering op tijd en ook de afhandeling was prima in orde.

nieuwbj 11-08-2010

Goede en snelle info.
Na bestellen op de voet te volgen wat status van order aflevering was.

henkvu 11-08-2010

Een HTC telefoon 's avonds 21:45 besteld en volgende ochtend 11 uur in huis, kon bestelling prima volgen via eail en internet. Er wordt snel gereageert op mailjes.
Nog geen gebruik hoeven te maken van v aftersales en heb ze nog nooit hoeven bellen.

skydive 11-08-2010

Alle informatie over de bestelling heeft mijn verwachtingen overtroffen. De actieve verstrekking van informatie en de kwaliteit van de website en dienstverlening zijn grandioos. Ik zla hier zeker vaker iets bestellen.

jos groot 10-08-2010

Prima winkel. Overzichtelijk. Scherp geprijsd. Bestelling volgens afspraak geleverd.

Ingrid Belmer 1 10-08-2010

Fantastisch ben ik telefonisch geholpen.
Aardig, behulpzaam, geen moment het gevoel aan het lijntje te worden gehouden!
Klacht supersnel verholpen.
Zo goed heb ik het nog niet eerder meegemaakt!

lisa1112 10-08-2010

Snelle levering, prima verpakking, goede service!

M.Ekelo 09-08-2010

Bestelling is erg makkelijk te doen, de klant wordt van iedere stap op de hoogte gehouden, en inderdaad binnen 24 uur geleverd.

cjpostma 09-08-2010

Nette en overzichtelijke site met veel informatie. De volgende dag geleverd zoals beloofd. Bovendien een ruime keus dus een aanrader!

feest 09-08-2010

Alles verliep perfect, het zoeken naar het artikel, de bestelling, betalings, track & trace, de aflevering! De beste ooit!

suzanna1979 03-08-2010

perfecte service - snelle levering en duidelijke informatie. Echt een aanrader - uitstekende klantenservice. Ben uitermate tevreden over Mediacenter.

peterpijpelink 26-07-2010

4,8
Prijzen zijn stukken hoger dan elders. En dan zelfs niet gespecialiseerde zaken vragen minder geld.

32 euro meer voor een camera op een totaalprijs van 279 euro vs 248 euro is gewoon idioot.

Een service argument heeft gewoon geen zin bij een compact camera want het enige wat ze mogen en kunnen doen bij een defect is namens de klant opsturen aan de fabrikant.

Hoezo meer betalen voor service, welke service dan wel?

Hugoke1 22-07-2010

2,8
Dit product werd 23/07/2010 besteld en keurig betaald, maar het afhalen op 22/07/2010 een maand na bestelling in het depot van Antwerpen liep uit op een fiasco?
Verdere afhandeling is nog af te wachten.

F. Wesseling 22-07-2010

Ik ben verbijsterd door de klantonvriendelijke behandeling van koffiecenter.nl. Omdat een besteld espressoapparaat niet aan de verwachting voldeed stuurden wij dit in overleg met koffiecenter.nl volgens voorschriften retour. Echter, er bleken bij inspectie krasjes in het apparaat te zitten. Daarom neemt koffiecenter het apparaat niet terug, terwijl uit niets blijkt dat de krasjes er door iets anders dan de doos uitpakken zijn ingekomen. Nota bene, koffiecenter heeft het apparaat ook uitgepakt om eventuele schade op te nemen. Ik ben dan ook zeer ontevreden hoe zij na het aanhoren van ons verhaal het probleem bij ons over de schutting gooit. Zelden zoiets bots meegemaakt.

DennisLeeuwarden 12-07-2010

Op Marktplaats verkoopt Coolblue B.V Ex demo producten.
Ik zag de Olympus Mju Tough 3000 Turquoise Blue camera staan met de prijs van €70, ik vond de prijs erg laag omdat de camera nieuw rond de 169 kost, maar goed het stond er dus ik een mail gestuurd naar Coolblue B.V dat ik de camera wil kopen.

Volgende dag krijg ik dit mailtje terug:

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze stellen wij u op de hoogte dat het product reeds is verkocht aan iemand anders. Ons excuses voor het ongemak. Er is nog wel leverbaar een andere camera, zie onderstaande link voor meer informatie:

Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact op: e-mail of bel (+31) (0)10 2170277. Wij helpen je graag verder.

Faahmi Ollong
Coolblue B.V.

Ik dus kijken welke camera dat is en tot mijn verbazing is het gewoon het zelfde artikel en advertentie, alleen nu met wat grote wijzigingen zoals de prijs is veranderd van €70 naar €139, de staat is veranderd van in nieuw staat naar lichte krasjes op het scherm. Je zou dan zeggen dat deze goedkoper zou zijn.

Er is dus een fout gemaakt in de prijs, alleen is het erg jammer dat ze er over liegen om te zeggen dat het artikel al is verkocht terwijl dat helemaal niet zo is.

En nu hebben ze ook snel de advertentie verwijdert.

SanderMaassen 09-07-2010

Ik heb nog nooit zo'n perfecte service gezien, me beeldscherm van me cowon s9 was gebroken, dus had ik hem opgestuurd, geweldig retour systeem hebben ze. 4 weken later had ik een gloednieuwe.

Daarnaast geven ze echt waar voor hun geld.

TOP SERVICE!!!!!!

JanGom 03-07-2010

Ze waren voor mijn product het goedkoopste.Gaven als één van de weinigen nog een presentje erbij.Beloofden de levering buitengewoon snel,de volgende dag al en deden dat ook.Zelfs voor de middag (11.30).Besteld de dag ervoor ongeveer 17.30.Alles klopte.Ik zou geen klacht kunnen bedenken totnutoe.Ik heb natuurlijk geen ervaring met de eventuele service.

kenneth3 02-07-2010

Via GPS shop een navigon besteld. Deze werd keurig verpakt en op tijd geleverd. Via email een bestel- en verzendbevestiging ontvangen en verder kan je via tracktrace de bestelling volgen.
Ideal betaling is mogelijk. De website is overzichtelijk en duidelijk. De productinformatie is compleet en correct. Dus al met al een prima webshop.

AnneLuka 15-06-2010

Zeer duidelijke en snelle orderafhandeling. Zeer goede informatievoorziening omtrent verpakken en shippen van order. Order is gemakkelijk te volgen via TNT T&T.
Ik heb gisteren om 21.55u een laptoptas besteld, vanochtend om 9.20 is deze geleverd. Netjes verpakt.

jan.linux 10-06-2010

Ik heb reeds verschillende producten bij de verschillende shops van Coolblue besteld. Alles komt snel aan en de website is heel duidelijk.

Laatst had ik een product ontvangen dat niet goed werkte. Het product teruggestuurd en geld terug ontvangen.

Prima service dus :-)

BearFoot 08-06-2010

Ik werdt goed op de hoogte gehouden vanaf de bestelling, betaling tot de zeer snelle levering.

kurt.mattheeuws 06-06-2010

Ik heb reeds verschillende malen items via Laptopshop en de andere shop binnen het bedrijf besteld. Alles verliep steeds zeer vlot. Op tijd bestellen en 's anderendaags geleverd!! Ongelofelijk, maar waar!
Vlotte communicatie en zeker goeie service na verkoop.
Gps werkte niet meer naar behoren. Binnen gedaan en kort daarna een volledig nieuw toestel gekregen!!

JoscTr 03-06-2010

Heldere website die uitstekend ondersteunt bij productkeuze; anderen vind ik duidelijk minder.
Ruim assortiment. Goede prijsstelling. Maakt waar wat ze toezegt in order voortgangsinfo en aflevering.
Bij niet tevreden snel geruild.
Vriendelijke en behulpzame klantenservice.
Heb de indruk dat ze mijn probleem met de combinatie van Cannon printer/scanner en ASUS Eee PC niet adequaat hebben opgepakt en de betreffende leveranciers hebben aangesproken op het software conflict. Bij de meer complexe problemen ervaar ik de service van betrokken leveranciers vaak als erg slecht. Laptopshop doet het hier niet beter. Fabrikanten zouden hun interoperabiliteit moeten testen, maar dat is praktisch ondoenlijk. Dan is de oplossing, als grote retailers en distributeurs die moeite doen en in de oplossing goed samenwerken met de fabrikanten. Fabrikanten zouden dat moeten sponsoren.

hschouwink 30-05-2010

Snelle en duidelijke telefonische reactie.Snelle levering.