Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

W.A.Mostert 04-08-2017 Via de website gekocht

Tweede kans product werkte niet dus terug gestuurd.

Gelukkig kon product gratis worden teruggestuurd. Wel heel veel rompslomp (en voorbereidende kosten) met teleurstelling als resultaat.

Wil 04-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige sevice en snelle levering.

De site van Coolblue is prettig, de bezorging is Top door vriendelijke bezorgers en op tijd en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de levertijd.

Martin 04-08-2017 Via de website gekocht

Te late levering

Vanwege defecte machine hadden we snel een nieuwe nodig. Zondagavond besteld, zou maandag komen. Maandag tot 22 uur gewacht, kwam niet. Dinsdag gebeld. Werd woensdag. Woensdag werd geannuleerd. Uiteindelijk pas donderdag in huis. Ergernis.

Officiele reactie van Coolblue 04-08-2017

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw bestelling zo laat is bezorgd. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het nare gevoel wat je hebt gekregen in deze situatie. We willen dit graag nakijken zodat we onze processen voor in de toekomst kunnen verbeteren. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw adresgegevens en ordernummer van de bestelling naar ons toe te willen e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw bericht graag tegemoet.

Groeten,

Sander 04-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige monitor

Monitor is goed. Ik ben heel blij met het en de service. En voor €140 is het een koopje. Ik zal zeker nog iets kopen bij hun.

Anja Ligtvoet 04-08-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Netjes afgeleverd de volgende dag al.De chauffeur belt van te voren of er iemand thuis is.En het ouwe apparaat wordt mee terug genomen!!

Bart vA 04-08-2017 Via de website gekocht

Zoals verwacht alles perfect verlopen!!

Weer een goede ervaring met de bestelling van een wasmachine.
Goede service en doen wat je verwacht!
Erg tevreden met de afterservice. Als er iets mis is wordt dat zeer goed opgepakt en opgelost!!!

Marianne 04-08-2017 Via de website gekocht

Helaas was ons product niet mee gegaan met verzending

Helaas was ons product niet meegegaan in de zending. Kregen wel steeds communicatie over dat de zending klaar stond en binnen welk tijdvak dese werd geleverd. Na een telefoontje bleek dat het product achter was gebleven in het magazijn . Er zou geprobeerd worden om de zending nog te leveren, maar helaas niks meer gehoord. Uiteindelijk een standaard mailtje om ene nieuwe afspraak te maken.
De wasmachine werd geleverd door 2 best wel chaotische jongens. Het apparaat wer snel naar boven getild en mij was een beetje onduidelijk n hoeverre de wasmachine was aangesloten en was klaar was.

Officiele reactie van Coolblue 04-08-2017

Hoi Marianne,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat je jouw bestelling niet volgens afspraak is bezorgd. Natuurlijk het feit dat het bezorgmoment ook niet soepel is verlopen, vinden wij ook niet fijn om te lezen. We willen hiervoor onze oprechte excuses aanbieden. We willen dit heel graag nakijken, zodat we onze processen voor in de toekomst sterk kunnen verbeteren. Zou je ons jouw ordernummer en adresgegevens kunnen toesturen? Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw bericht graag tegemoet.

Groeten,

Jos Klomp 04-08-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Het product was perfect. De vriendelijkheid van de medewerker in de winkel was als vanouds. De levering was stipt op tijd. De verstrekte informatie volledig. Ik koop al sinds 2004 bij Coolblue en zijn voorgangers (o.a. PDAshop) en ben nog steeds zeer tevreden.

Brenda 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Fijne shop, makkelijk om iets te bedtellen. Aanbod van tweede kans product vind ik ook goed. redelijke prijzen en snelle levering.

Niels 04-08-2017 Via de website gekocht

Niets op aan te merken.

Coolblue heeft me als eerst geholpen naar de keuze van mijn nieuwe rugzak, via allerhande filters, met nuttige opties.

Nadat de keuze gemaakt was lag praktisch 15 uren later de mijn bestelling bij het afgesproken pick up point

D. Jipat 04-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, luisterend oor en een goede service. Medewerkers zij zeer aardig. Indien er problemen zijn worden die gelijk opgelost.

gerrit 04-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle services

Snelle en goede services,we hadden hem zaterdagavond besteld en zondag 12.30uur werd de tv afgeleverd.
Super toch ??

Yajos 04-08-2017 Via de website gekocht

Top

Correcte informatie en afbeelding. Zeker met al die verschillende soorten en zeker als het over een niet recente model gaat!

Edwin 04-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Overzichtelijke website, ruime keuze, beste prijs en levering binnen 1 dag. Helemaal geweldig en Al hier zeker vaker terugkomen 👍

Rene Koch 04-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken/vinden; goede prijs; top service!

Als laatste heb ik een laptop rugzak gekocht, via de site kon ik makkelijk vinden wat ik wilde hebben. De afbeeldingen, omschrijving en reviews helden daar enorm bij.

Ook het bestel proces en het volgen van je pakketje tot aan je voordeur gaat fantastisch!

Martijn 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, mooie kwaliteit

Snel geleverd. Bestellen via internet makkelijk. Kwaliteit goed! Bestel graag via Coolblue ! Aanrader

Tamara 04-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en aardige mensen ??????

Enorm blij met mijn aankoop!
Zeer snelle levering en aardige mensen..
Zeker een winkel waar ik vaker spullen ga kopen.
👍

Linn 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer goede service

Retourzendingen en reparaties worden snel verwerkt, bestelling snel geleverd en je word goed op de hoogte gehouden! Top!

Henk Többen 04-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering goed verpakt

Veel keuze en een duidelijk verwijs naar andere produkten en duidelijke omschrijving van installatie

Peter 04-08-2017 Via de website gekocht

In een woord !!! SUPER!!!!!!

Al diverse keren besteld bij Coolblue nu ook weer een Miele wasmachine gekocht en weer alles super geregeld, van tevoren werd ik gebeld dat ze onderweg waren. Alles werd netjes aangesloten en de oude wasmachine werd meegenomen alles met een glimlach . Dus SUPER!!!!!!

Marcel 04-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering

Top service, snelle levering. Prijzen zijn goed. Alles bij elkaar erg prettig en gemakkelijk om bij Coolblue te kopen.

Ruud 04-08-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Snelle levering. Correcte maar onvriendelijke monteurs. Overigens niet zo gek als je 4 hoog de trap op moet zonder hulpmiddelen omdat ik geen lift heb. (mag dat van de ARBO?) . Alles keurig aangesloten en een proefdraai laten doen dus helemaal OK. De oude machine ook netjes afgevoerd al hadden ze die liever over het balkon gemikt maar ook daar kon ik me wel iets bij voorstellen :D

Anne 04-08-2017 Via de website gekocht

Transparant no nonsens bedrijf

Mijn dochter had goede ervaring met jullie en ik nu dus ook. Ga direct een nieuwe bestelling voor mijn moeder doen

Alexander 03-08-2017 Via de website gekocht

Powerline Devolo 1200AC

Prima webshop: simpel en eenvoudig bestellen en betalen: volgende dag per pakketpost afgeleverd: meteen te gebruiken. Zo hoort het!!!

MF 03-08-2017 Via de website gekocht

Top

Door het bezorgingssysteem weet je precies wanneer je bestelling komt. Niet uren wachten. Daarna snel en vakkundig de wasmachine geplaatst.

Percy 03-08-2017 Via de website gekocht

Wat een toppers!

Wasmachine besteld. Vanaf bestellen tot leveren werd er uitstekend gecommuniceerd. En de bezorgers...wat een toppers. Enthousiast, vriendelijk en behulpzaam. De wasmachine is keurig aangesloten, goede uitleg gekregen en de eerste testwas aangezet. Perfect... en de droger die ik een dag eerder aan de kant moest zetten om bij de wasmachine te kunnen... Ik hoefde niet eens te vragen om die terug te zetten, dat boden ze zelf aan.

J. Bakker 03-08-2017 Via de website gekocht

Mooie site met duidelijke omschrijving van de producten en reviews, vaak meerdere foto's.
Bellen en chatten zijn ook mogelijk

Carola 03-08-2017 Via de website gekocht

Wat een leuke bezorgers!

Helder, duidelijk, goede nazorg en veel humor.
Wat ik niet helemaal snapte is dat ik van te voren een bericht zou krijgen wanneer de bezorger in aantocht was. Niet gekregen, ze stonden eerder dan gepland voor de deur en het bericht kreeg ik een uur later. Humor of slordigheidje. Goed dat ik thuis was anders waren ze waarschijnlijk weggereden....

Marjolein 03-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prettige service

Sowieso had Coolblue de wasmachine die wilden hebben in tegenstelling tot de winkels waar we wilden kijken. De ene dag besteld, de volgende dag gekeverd is fijn. Want een kapotte machine met een gezin is lastig. Vriendelijke bezorgers die hem netjes aansluiten en de oude meenemen.
Ook het tijdslot dat je krijgt en de sms en het belletje als ze onderweg zijn vind ik superklatvriendelijk

Boogiemachine1975 03-08-2017 Via de website gekocht

Prima service!

2x een tv besteld die niet voldeed aan mijn wensen. 2x terug gestuurd en dit was geen probleem.. Kon ze kosteloos terugsturen. Kan de humor van de mensen bij de klantenservice erg waarderen.. Zo hoort het!

Nico 03-08-2017 Via de website gekocht

Een geweldige service

De webshop is zeer overzichtelijk, een goede technische beschrijving
van de apparaten en de prijs dat was voor mij doorslag gevend om
hem bij jullie te bestellen.

Jan 03-08-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Een duidelijke website, met veel artikelen en tegen een scherpe prijs. Goede service en snelle levering van de producten. Ook als een product retour wordt gestuurd, is de service nog primma, ze werken mee om tot een oplossing te komen.

Dufraing M 03-08-2017 Via de website gekocht

Snelle, correcte, betrouwbare service .

Gebruiksvriendelijke site , vanuit je luie zetel betrouwbaar kunnen bestellen met een correcte retour service .

Rollie 03-08-2017 Via de website gekocht

2e kans perfecte optie

Al zoekende naar een nieuwe desktop kwam ik ook bij Cool Blue langs. Zag een goede computer tegen een goede prijs. Zag toen 2e kans optie. Dit scheelde toch 15% van de prijs voor een retour gestuurde nieuwe computer. Thuis zag ik dat de folie er nog omzat en er dus sprake was van een splinternieuwe computer voor een zeer mooie prijs. Goed initiatief dat zeker klanten oplevert. Ik kijk volgende keer weer voor een 2e kans product. Ben toch geen dief van mijn eigen beurs?

GV 03-08-2017 Via de website gekocht

Een goede betrouwbare webshop duidelijke site de LG wasmachine binnen 2 dagen in huis correcte afhandeling kon zelf bepalen welke datum bezorgd kon worden, nette en beleefde jongens die hem brachten zeer tevreden met wasmachine.

Lore 03-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Net zoals beloofd werd mijn pakketje de volgende dag geleverd. Het product zag er volledig uit zoals ik verwacht had.

linda 03-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

snelle levering , zeer goede communicatie via mail. Service geen mening hierop hebben we gelukkig geen aanspraak hoeven te maken

louis 03-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

een printer uit gezocht op een avond rond 10 uur,de volgende ochtend werd het al bezorgd .klasse van Coolblue

Jos 03-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima prijs!

Ruim assortiment en de vertrouwde snelle levering van Coolblue, bevendien ontvang je per e-mail handige tips met betrekking tot je aankoop

Kees Blom 03-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en eerlijk advies over E-readers. Nu zijn mijn ervaringen met Cool Blue al heel goed (lang leve de Zappos cultuurwaarden) en was de beslissing om hier mijn E-reader te bestellen snel genomen. Levering is goed te volgen en is ook op tijd geleverd. Kortom een tevreden klant die een volgende keer weer bij Cool Blue zal terugkomen.

S van es 03-08-2017 Via de website gekocht

Administratief moet verbeterd levering prima

Steeds na 3 keer bellen verkeerd leveradres
Dus duurde 4 dagen voor het geleverd/omgeruild was
De bezorgers prima

Nathalie 03-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en snel geleverd!

Makkelijk bestelproces en Super handig dat 's avonds bezorgen! Ik ben zeer tevreden. Een volgend product zal ik ook hier bestellen.

Edwin willems 03-08-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar,proactief dmv instructiefilmpje

Snel, betrouwbaar,proactief dmv instructiefilmpje Hoe t product te gebruiken. Emailservice prima. Levering en track en trace-code alles ging prima

Arjan Janse 03-08-2017 Via de website gekocht

Niet alleen woorden, maar ook echt daden

Coolblue heeft het allemaal. Een groot assortiment met vrijwel alles wat je kan bedenken, scherpe prijzen, altijd gratis leveren (en indien nodig: gratis retourneren) en natuurlijk de aller-, aller-, allerbeste klantenservice van Nederland. Omdat de kwaliteit van de producten hoog is is het vrijwel nooit nodig, maar -als- er eens iets aan de hand is dan zorgt Coolblue er voor dat het snel, netjes en vriendelijk wordt opgelost voor je. Dikke complimenten voor dit bedrijf.

MK 03-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en snel geleverd.

Overzichtelijk website, prima service en snel geleverd.

Neeltje 03-08-2017 Via de website gekocht

Het is ook geweldig hoor goeie service

Het is allemaal goed geleverd en netjes aangesloten het klopt met de reclame die we op televisie zien. Ga zo door allemaal

Kim 03-08-2017 Via de website gekocht

Hele goede service..vandaag besteld, morgen in huis.

Had een email gestuurd met vraag..vrijwel direct antwoord...
En na bestelling en levering persoonlijk kaartje in de bus met mededeling veel plezier met de aankoop.

Nicole 03-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Makkelijk te vergelijken en bestellen.
Had cool blue nog gebeld en ook telefonisch perfect geholpen.
Ook de bezorgers waren top, vriendelijk en voorzichtig.

LG 03-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en Supersnelle Levering!!

Om 22.45u nog contact gehad met een hele opgewekte dame van de klantenservice inzake een printeraankoop en de volgende dag om 11.00u werd het al afgeleverd, echt top👍

Marijn 03-08-2017 Via de website gekocht

Top service en de medewerkers van Dynalogic top!

Om 21:30 ging de wasmachine kapot, iets voor 10en besteld bij Coolblue en om 20:30 de volgende dag stond de nieuwe wasmachine te draaien. Vooral dankzij Semere en Abdul die namens Dynalogic de wasmachine naar boven tilde en de oude wasmachine weer mee namen. Bedankt heren!