Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ellecommer 18-12-2019

Wat is het geweldig te weten dat als er iets op een ongelegen moment kapot gaat :
Je bij Coolblue een grote keus hebt, advies krijgt, en zeker weet dat de koop de volgende dag bezorgd wordt en als klap op pijl ook nog op de plaats aangesloten wordt. En of dit niet genoeg is: Ze nemen je oude kapotte machine mee.Wat fijn

Noukie 18-12-2019

Makkelijke duidelijke site, omschrijving duidelijk zeker bij de gekochte printer omdat er cardridges bij geleverd werden, dat wilde ik weten. Fijn dat er 2e kansjes zijn👍🏻👍🏻En de volgende dag in huis, keurig verpakt met grappige teksten op doos of mail. Dat geeft toch een glimlach😁

Kooijman 18-12-2019

Altijd super snelle levering en keurige afhandeling bij evt. problemen.
Tekst op verpakkingen zorgt inderdaad altijd wel voor een glimlach👍

Petra M 17-12-2019

De aflevering is ruim binnen de tijd afgeleverd en perfect gegaan.
Vriendelijke bezorgers.

PvB 17-12-2019

Geweldige service bij het plaatsen van mijn nieuwe wasmachine. Nog nooit meegemaakt.
Super service dat ze de oude machine direct meenemen.

willem 17-12-2019

Gezocht, gevonden, heldere info, goede prijs, besteld, volgende dag ontvangen.
Wat wil een mens nog meer?

Jean Rummenie 17-12-2019

Heb verschillende items dit jaar bij jullie gekocht koelkast, airfryer en iphone en tevreden over service en mensen die spullen aanleverden

Dirk Zwartenbol Jr 17-12-2019

Nieuwe HP Computer en HP Printer gekocht, volgende dag geleverd, alleen erg jammer dat precies dezelfde HP computer de HP Envy b270nd bij HP zelf besteld ruim € 200 Euro goedkoper is, maar daar kwam ik pas na de bestelling achter, toch een hoop geld zeker als alles precies hetzelfde is

M.G.J.Graumans 16-12-2019

Reeds meerdere keren besteld bij Coolbleu en altijd snel geleverd binnen een dag.
Nu voor de eerste keer iets afgehaald in de winkel in Den Haag en ook prima bevallen,wat een mooie winkel en deskundig personeel wat je perfect te woord staat en helpt.Zeker voor kleinere artikelen een aanrader.Grotere artikelen is makkelijker om te laten bezorgen,gaat ook altijd prima.
Zal zeker nog vaak artikelen bestellen bij Coolbleu,wat een prima ervaring tot nu toe.

Joop 16-12-2019

Product oké. Helaas niet schoongemaakt. Was 2e kans product. Zat vol gegevens van de 1e kanshebber. Netflix account, google account, telefoonnummer en koppeling enz.
Voor de rest prima.
Is via klantenservice perfect en snel opgelost.

Bert 16-12-2019

Alles snel en volgens afspraak.
Prima site met advies, zodat je in ieder geval door de bomen het bos ziet.
In een aparte mail instructies hoe het gekozen apparaat te installeren.

Jean-Pierre 16-12-2019

Snelle levertijd, goede prijs en vriendelijke bezorgers.
En dan de site + gebruikersvriendelijkheid, en de "wachttherapie" echt geweldig!!

Coolgreen 16-12-2019

Het was ooit een prima webshop. Echter zijn ze, nu ze zo gegroeid zijn, allang de klant uit het oog verloren. Als voorbeeld; 3x een droger levering afspraak, 3x niet gekomen, 3x halve dag vrij.

Ander voorbeeld; Laptop binnen de garantie stuk, opgestuurd. twee weken later opeens laptop weer thuis met bericht "niet gerepareerd, werkt naar behoren". Laptop geeft direct zelfde fout (accu moet direct vervangen worden). Met fabrikant gebeld, kan 4 weken later thuis langs komen om de accu te vervangen, zij konden wel direct zien dat het niet goed was. Wederom geen compensatie vanuit coolblue ondanks dat ik bijna twee maanden geen bruikbare laptop heb gehad. "Je hebt hem toch snel weer van ons terug ontvangen?" Ja, niet gerepareerd lieven mensen van coolblue. En als kers op de taart: "Jij ging ervan uit dat deze service via Coolblue zou verlopen."

Bizar.

Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het met meerder bestellingen niet helemaal lekker verloopt. Natuurlijk begrijpen wij dat je baalt.

Een levering kan helaas vertraagt zijn en als jouw laptop niet werkt, dan heb je recht op garantie. Bel met onze klantenservice en zij pakken dit graag voor je op.

Sonnetje 16-12-2019

Makkelijke site.
Goede uitleg.
Fijn om reviews te kunnen lezen.
Netjes en goed verpakt.
En snelle levering.

Brecht 15-12-2019

Mijn smartphone was defect op zaterdag en dus beslist om er een te bestellen op Coolblue, want " voor 23u59 besteld, morgen in huis (zelfs op zondag)". Ik had mijn bestelling geplaatst om 15u30, dus ruim op voorhand.
Zondag dus de hele dag thuis gebleven voor de koerier omdat ik echt tegen maandag een smartphone nodig had. Maar geen koerier gezien, en de track&trace is niet meer geupdated sinds de voormiddag.

Het is niet meer de eerste keer dat dit gebeurt. Als ze deze service niet kunnen waarmaken, moeten ze hun klanten niets beloven. Of ze moeten samenwerken met een betrouwbare koeriersdienst.

j.schoute 15-12-2019

aanbevolen door zoon. het artikel voldoet aan de eisen/verwachtingen. Eenvoudig te bestellen en de leverantie was op tijd.

Nico 15-12-2019

Altijd zeer tevreden geweest over Coolblue, maar dit keer ben ik op het verkeerde been gezet doordat de informatie over een Lenovo tablet op de website niet klopte. De tablet zou geleverd worden met Android 9, maar er bleek Android 8 op te staan. Wat betekende dat na het updaten naar android 9 er geen verdere android updates meer mogelijk waren. En dat terwijl 9 al uitgerold was voor de productiedatum van de tablet, android 10 intussen er al is en op de website duidelijk werd gesteld dat hij geleverd werd met 9 en dat er dan nog minstens 1 update mogelijk was.
Ik heb de tablet teruggebracht, er is zeer vriendelijk gekeken of mijn klacht klopte en of er inderdaad na 9 geen verdere updates meer mogelijk waren, ik heb mijn geld teruggekregen zonder problemen en zover ik kan zien is de informatie op de website intussen aangepast. Maar deze ervaring maakt wel dat mijn vertrouwen in de info op de website nogal afgenomen is. En ik had eigenlijk ook verwacht dat ik bij een dergelijke fout, die me een trip naar de winkel kostte en 6 euro parkeergeld, een reactie of kleine vergoeding zou hebben gekregen. Daar was helaas geen sprake van.

Remco 15-12-2019

Gister besteld en draait nu al.... wat een service jongens... top.. erg blij met onze nieuwe droger top dank....
Ook de bezorging en plaatsing gingen top... Snel .Vriendelijk en ervaren....
Coolbleu thx

pieter 13-12-2019

meedenkend in de vraag van de klant, opties aangeven en een goede prijs hebben. alle ingrediente voor een goede dienstverlening. Verder een goede service en site informatie

Joost 13-12-2019

Prima service bij garantie kapotte stofzuiger. Alles eenvoudig, prettig en met prima informatie geregeld.

We zijn aangenaam verrast omdat we in het verleden te vaak hebben meegemaakt dat de garantie of service niet mogelijk was omdat we de originele doos niet meer hadden, de kassabon niet bij de hand was, en andere “flauwe” regeltjes om onder service verplichtingen uit te komen.

Coolblue doet duidelijk alle moeite om ook de service en garantie goed te regelen. Top!

Wim Goddyn 12-12-2019

Coolblue is een prettige webshop, omdat ze ook telefonisch bereikbaar zijn als je informatie wil. De service bereidheid is erg goed en je krijgt een deskundige medewerker aan de telefoon.

Koen 12-12-2019

Altijd snelle bezorging.
Laatst een product, dat gekocht is op een oud emailadres waar ik niet meer op kan inloggen, defect geraakt. Er is via de klantenservice alsnog binnen 1 dag de bestelling achterhaalt en een reperatieticket voor me aangemaakt. Ondanks de feestdagen toch snel binnen de aangegeven tijd het product weer terug gekregen en het werkt weer perfect!

Adry 12-12-2019

Heb al meerdere producten online besteld bij Coolblue. Altijd prima in orde en op tijd.

Jeroen 11-12-2019

Alles voor een glimlach ❓
Dat dacht ik ook, totdat er iets is met een product
Coolblue ‘verschuilt’ zich achter hun leverancier, zonder enige vorm van wederhoor. Laat staan coulance vanuit Coolblue zelf En dit bij een product wat wij nog geen 3 maanden in gebruik hebben
Zwaar teleurgesteld
En spijt dat ik bij Coolblue dit product heb gekocht

Beste Jeroen,

Wat vervelend dat het met jouw product net even anders loopt dan verwacht. Wij maken uit jouw review op dat het gaat om de reparatie van een product. Helaas vertel je ons niet wat er precies is misgegaan. Jammer.

John 11-12-2019

Als het goed gaat, dan leveren ze snel. Maar als het fout gaat duurt het erg lang voor ze het oplossen. Al zo 5 dagen voordat ze een poging doen om te kijken waar pakketje is en dan van die positief niets zeggende emails waar je niks aan hebt. Ook geven ze graag PostNL de schuld.

Beste John,

Wat ontzettend vervelend dat uit gerekend jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Natuurlijk baal je, dat doen wij ook. Wij zoeken dit dan ook graag voor je uit, maar dat kost tijd.

Gezien de termijn die nu voorbij is, verwachten wij dat het naar alle tevredenheid alsnog voor je is opgelost.

Ves Engels 11-12-2019

Mbt het bestellen en leveren maakt Coolbleu haar slogan absoluut waar. Zondagavond besteld en vanwege Black Friday dinsdag geleverd. Maar...na het plaatsen en installeren van de “tweede keuze” machine van Miele ging het fout. Bezorgers startten het calibreer-programma en vertrokken. Geen verdere controle en een uur later stond de badkamer blank. Geprobeerd bezorgers te bereiken maar helaas. Via klantenservice werd een afspraak gepland voor de woensdag. Echter, wat schetst onze verbazing? Het beloofde sms’je (hoe laat aanwezig) was niet verstuurd. Wederom klantenservice gebeld. Andere medewerkster. Zij zei dat er sprake was van een procedure fout in de planning. Opnieuw poging voor donderdag. Namiddags mail met info dat het vrijdag werd. De irritatie sloeg toe. Wederom beloftes niet nagekomen. Wederom contact gezocht. Wederom andere medewerkster die opnieuw constateerde dat er weer een procedurefout was gemaakt in de planning. Toch afgedwongen dat er vrijdags op z’n minst iemand kwam checken wat er nu aan de hand was (verkeerde aansluiting of lekbeveiliging stuk?) En inderdaad, 2 bezorgers kwamen controleren en stelden vast dat lekkage door fout in machine werd veroorzaakt. Zij vertrokken weer na een spoed-opdracht te hadden aangemaakt om machine zaterdag te ruilen. Echter, er was geen “tweede keuze” machine meer voorradig. Na een langdurige onderhandeling tegen bijbetaling toch maar een nieuwe laten plaatsen. Ook om van het “gezeik” af te zijn en weer te kunnen wassen. Deze review is niet om “de vuile was” buiten te hangen maar geeft wel aan dat er bij problemen zoals wij hebben ervaren nog heel veel verbetering mogelijk is. Complimenten aan zowel de bezorgers als ook de medewerksters die ons te woord hebben gestaan. Zij bleven, ondanks de voor hun duidelijk merkbare en begrijpelijke irritatie, correct en vriendelijk. Zij zijn helaas vaak het klankbord van ontevreden klanten. Mijn conclusie is dat een en ander te voorkomen was geweest. Jammer, voor ons een gemiste kans.

Beste,

Wat ontzettend vervelend dat het zo is misgegaan met de levering en plaatsing van jouw Miele. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor ons excuus. Binnen Coolblue maken wij dit natuurlijk bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Helaas is dat voor jou te laat.

Ondanks alle ongemak wensen wij je veel plezier met de nieuwe machine.

Henk P. 08-12-2019

Op zich -zoals in de regel- wel tevreden, maar wel een beetje zuur om te constateren dat een paar dagen na bestelling/betaling het product, een Braun scheerapparaat type 5 5030s, bijna een kwart goedkoper is geprijsd. Zodat ik het vermoeden krijg dat de prijs tijdelijk, i.v.m. Sinterklaas, wat naar boven was bijgesteld, zeker omdat er nu niet bijstaat dat er sprake is van een aanbieding of iets dergelijks.

Jeetjemineetje_wat leuk 08-12-2019

Geweldige, krachtige stofzuiger aangeschaft! Ben er heel blij mee! Daarnaast snelle service, had het product te volgende dag al in huis :D!

ET 06-12-2019

Helaas is Coolblue niet meer zoals vroeger... Ik heb een televisie bij hen besteld ook al was het goedkoper bij de concurrent wegens hun betrouwbaarheid in het verleden. Ze kwamen meerdere malen hun afspraken niet na. Uiteindelijk nadat de afspraak 3 keer was veranderd en alsnog 3 uur later aangekomen, hadden ze geen tools mee om de tv te installeren (!). Ik heb mijn situatie meerdere malen besproken met de klantenservice en de na veel moeite konden ze alleen een voucher van 10 euro aan mij geven om te besteden bij Coolblue (!). Ik ben door al dit verhaal één werkdag kwijt...
Daarnaast reageert de klantenservice op mijn klacht best kortaf en betuttelend..Erg jammer :(

Beste ET,

Wat balen zeg, dat tot drie keer toe het ons niets is gelukt om onze afspraken na te komen. Wij begrijp dat je baalt. Dan doen wij ook.

Dit is ook niet wat je van ons mag verwachten, hiervoor bieden wij ons excuus aan.

Peet 06-12-2019

Nette onlinewinkel met groot assortiment. Zeer snelle en nette levering. Super aardige bezorgers.

Thijs 06-12-2019

Mooi artikel voor een goede prijs. Zelfs iets eerder geleverd dan de verwachte tijd zodat ik extra lang van de tv kon genieten ik in het weekend! Andere webshops hadden meer moeite om op tijd te leveren na Blback friday

Jan 06-12-2019

Duidelijke omschrijving van het artikel op de website. Belangrijk! Snelle levering.

Claudia De gruijl 06-12-2019

Helaas een vertraagde levering maar ik werd goed op de hoogte gehouden! Daarna perfect aangesloten en getest! Heel blij mee.

Ad 05-12-2019

Ik heb een Nespresso koffie apparaat gekocht. Bestellen gaat eenvoudig en bezorging was keurig op tijd. Apparaat werkt naar behoren, maar niet de blauwe Coolbluedoos waarin het apparaat bij mij werd afgeleverd, maar de doos van het apparaat zelf was behoorlijk gehavend. Dat moet dus al zijn gebeurd, voordat hij in de verzenddoos werd verpakt. Het is dat het geen verjaardags, sint of kerstcadeau is, anders had ik hem onmiddelijk geretourneerd. Gelukkig voor Coolblue heb ik eerder wel goede ervaringen gehad.

Simon 05-12-2019

Website is duidelijk heel simpel de info is heel duidelijk en overzichtelijk mijn bestelling was op tijd verzonden en op tijd bezorgt ze hebben me goed op de hoogte gehouden heb een 9 gegeven omdat er altijd ruimte voor verbetering moet en mag zijn

Mariska 05-12-2019

Na bestellen netjes de bevestiging. Vervolgens keurig op de hoogte gehouden omtrent bezorging. Vandaag tussen 10.25 en 11.25 en ja hoor 10.53 stond de bezorger voor de deur. Op zn fiets in de kou. Dik op tijd, ontzettend aardig, heel beleefd. Het kan dus wel!! Coolblue echt alléén maar complimenten. Post.nl maar zeker ook DHL en DPD kunnen een voorbeeld aan jullie nemen. Ik zou zeggen start een bezorg cursus of breid het assortiment uit naar vrijwel alles want eigenlijk wil ik voortaan alleen nog maar bij jullie bestellen. Hulde

attie 05-12-2019

Op de tv wordt het allemaal mooi weergeven. maar in werkelijkheid wordt mijn koelvries combinatie uit het vrachtwagentje gehaald. Terwijl het regent wordt er buiten eerst de verpakking eraf gehaald, dan wordt de verpakking eerst opgeruimd. Piepschuim klein maken in de zakken doen en mijn koelvries combinatie staat nog steeds in de regen? O,ja u staat te wachten in de deuropening. we zetten hem meteen binnen. Ik wijs de plek aan waar ik hem wil hebben. Hij helt harstikke over. Moeten jullie hem niet recht zetten..Nee, Mevr. als u hem vol laad komt hij vanzelf waterpas te staan. ?????? wel heb ik ooit zo,n stom antwoord gehad? nee nog nooit. En waterpas zetten kan ik gelukkig zelf wel zonder eerst vol te laden!

Beste Attie,

Wat ontzettend vervelend dat de levering en plaatsing van jouw koelvries combinatie zo is verlopen. Dit hoort natuurlijk niet. Ze dienen deze direct binnen te zetten en ook waterpas. Dat is het minste.

Het spijt ons dat het zo is gelopen. Wij maken dit natuurlijk binnen Coolblue bespreekbaar.

Thijs 04-12-2019

Holy sh*t. Wat een prachtig bedrijf. Coolblue doet daadwerkelijk alles voor een glimlach. Maandag 2 monitoren ontvangen, waarvan één een tweedekans monitor (een in principe nieuw product, maar in een geopende doos en daarna geretourneerd). Helaas bleek er wat mis te zijn gegaan bij de intake en was de monitor meer beschadigd dan er stond vermeld, kan gebeuren.

Dezelfde dag nog contact opgenomen en ik kreeg direct een aantal opties waar je echt blij van wordt. Ze dachten mee naar een oplossing. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen het product te retourneren, in ruil daarvoor kreeg ik een nieuwe monitor opgestuurd (geen tweedekans dus). Dinsdag retour gestuurd, donderdag een nieuwe monitor in huis, zonder kosten.

Echt perfect geregeld coolblue! En dat voor een mooie prijs.

Christien mouthaan 04-12-2019

Niet al te moeilijk om een keuze te maken, makkelijke website. Besteld en snel en netjes bezorgd. Keurig verpakt.

John 04-12-2019

Het wereld snelheidsrecord artikel leveren staat op naam van Coolblue wat mij betreft.
Om te onthouden.

Fred 04-12-2019

TOP, lekker geregeld Coolblue, er gaat een hoop goed maar ook wel eens gigantisch fout bij Coolblue! Ik ontving gisteren een mailtje dat het pakje door de drukte niet bezorgt kon worden.. dus ik als een speer naar de winkel van CB want ik moest het artikel vandaag hebben.. alles onderweg telefonisch geregeld en inderdaad het pakketje lag klaar in de winkel om opgehaald te worden pfff.. eind goed al goed. Dat het mij een uur tijd koste om heen en weer in de spits naar het centrum van Rotterdam te rijden ging het mij niet om, maar thuiskomend en Post Nl aantreffen met een pakketje van CB in zijn hand om af te geven.. werd ik absoluut niet vrolijk van.

En bedankt CB laat mij eens merken dan vaste zakelijke klanten hoog in het vaandel staan!

Reactie van Coolblue: sorry foutje! .. So not cool!

Beste Fred,

Wat ontzettend vervelend dat de communicatie zo te wensen heeft overgelaten. Dit is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten.

Ons advies is om met je account manager contact op te nemen om dit verder te bespreken.

Victor 04-12-2019

Top, overzichtelijke website, product naar wens, op tijd geleverd en alles volgens afspraak.

Jan Roelofs 04-12-2019

Nog nooit zo vriendelijk en met kennis van zaken geholpen met het juist overzetten van alle gegevens van mijn telefoon.

Niet blij 04-12-2019

Wij zijn ervan beschuldigd het product beschadigd te hebben en ze hebben een behoorlijke deel van het aankoopbedrag ingehouden. Wij hebben de klantenservice als zeer klantonvriendelijk en amateuristisch ervaren. Nooit meer cool blue voor ons, wij voelen ons echt belazerd.

Jelle 04-12-2019

Ik krijg steeds vaker slechte ervaringen met coolblue. Nu 2x deze week terwijl ik er best veel bestel.

De eerste keer bestelde ik een boel SSD schijven die op voorraad waren, ook in de ochtend waren ze nog steeds op voorraad echter kreeg ik rond de middag bericht dat een collega ze niet meer kon vinden.

Gisteren wederom wat besteld, nu geven ze PostNL de schuld dat zij het zogenaamd niet op tijd konden verwerken (PostNL dus, niet Coolblue). Ook dikke onzin natuurlijk.

Ik weet niet wat er in dat bedrijf aan de hand is, maar het wordt slechter en slechter. En ter compensatie komen ze met 10 EUR vergoeding, die ze van mijn part in hun **** kunnen steken, omdat het voor mij meer schade toebrengt aan klanten doordat ik aan hun mijn belofte niet kan nakomen dan de miezerige 10 EUR die ze je voor je neus duwen waar ik persoonlijk niks aan heb.

B.Smit 04-12-2019

zeer tevreden, pas de 2e x bij coolbleu apparaten gekocht, makkelijk kiezen, snelle levering, een echte aanrader.

Gerhardus 03-12-2019

Zoals in eerdere ervaringen weer prima in orde bij Coolblue! Makkelijk bestellen, snelle levering.
Zoals een internet winkel hoort te zijn. En mooie black friday aanbiedingen.

Sacha 03-12-2019

Heel makkelijk om wasmachine te kiezen via de site. Half uurtje op voorhand SMS gekregen dat ze gingen toekomen. 10 min op voorhand telefoon gekregen dat ze er bijna waren. Toen ik de deur opende meteen een goedgezinde en enthousiaste man, leuk om te zien ! Op 10min was het geïnstalleerd en werd het getest. Alles dik in orde, ondertussen al 2 wasjes gedaan zonder ook maar 1 probleem. Merci Coolblue en toffe bezorgers !

Stefan 02-12-2019

Snelle verkoop met een glimlach. Bij coolblue lacht men niet meer als je aan de deur trekt betreffende service...

Cool-blue was een fantastisch bedrijf en is afgegleden tot een slecht bagger bedrijf die geen enkele verantwoordelijkheid neemt...

Nooit meer coolblue!!!

Ron Reijnen 02-12-2019

Snel geleverd, goed product. Duidelijk service/ handleiding
Ivm Black Friday nog voordeliger.
Doet perfect z’n werk tot nu toe .