Christa 18-12-2023

Heel snelle en vriendelijke levering
Gratis plaatsing en uitleg.
Goeie communicatie ivm met levering.
Correcte levertijd.
Gratis meenemen oud toestel.

JRO 17-12-2023

Het aankopen op de webshop ging heel vlot en de producten (switches o.a. TL-SG108) werden correct en de dag later geleverd.
De producten zijn echter tot 40% goedkoper bij andere web shops, ook met bezorging.

Elias D. 17-12-2023

Product besteld en de dag nadien geleverd zomder vertragingen. Pluspunt aan Coolblue is de keuzehulp en het advies dat je via de website krijgt. Uniek in vergelijking met andere grote onlinewinkels.

Jelle 17-12-2023

Snelle levering en een top klantenservice. Werd snel terug gecontacteerd op mail over mijn vraag en werd direct in orde gebracht.

Dirk Van Dyck 17-12-2023

Ik kocht een pc muis, en die ging bezorgd worden op zaterdag, maar bpost is voorbij gereden, heb ik zelf gezien. De post beweert dat het in de bus gestoken is .Coolblue was in het begin zeer vriendelijk, maar na 14 dagen , geen woord meer. Je geraakt ook zomaar bij de klantendienst;Dus pakje weg en ik zit te wachten. Het gaat niet over een wasmachine, maar een pc muis. Let op als je iets besteld, eens betaald en er gaat iets mis, ben je de pineut en sta je alleen. Alles om een gRimlach. ze weten wel dat dit een te klein bedrag is om iets te ondernemen. Nooit meer Coolblue voor mij

Geert 17-12-2023

Gewoon grappig en goed in alle aspecten van het proces.
Coolblue doet echt alles voor een glimlach zelfs wanneer het fout loopt!
Ik heb bij hen nog nooit een blauwtje opgelopen!

TOPPER 16-12-2023

Alles berijkbaar met de druk van een toets.
Alles beschikbaar wat je nodig hebt.

Niels Aerts 16-12-2023

Super service, mijn goederen de volgende dag al kunnen afhalen op het door mij gekozen afhaalpunt.

Kim 16-12-2023

Onze stofzuiger viel onverwacht in panne. Via Coolblue konden we heel vlot verschillende modellen vergelijken. De keuzehulp stuurde ons alvast in de juiste richting zodat we een eerste selectie hadden ik het grote aanbod. Een dag later konden we onze nieuwe stofzuiger al afhalen in het afhaalpunt en voldoet hij inderdaad aan onze noden. Zeer tevreden over onze aankoop!

Regine 15-12-2023

De site is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk. De prijzen zijn heel interessant. Vlotte communicatie en snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

carmen 15-12-2023

Zeer vriendelijke medewerkster Sabrina, wist onmiddellijk welke smartphone we in onze gedachten hadden en wat zou passen voor ons, duidelijke uitleg over het gebruik en de accessoires ; bleef tijd maken voor ons, Bij de afrekening alles nog eens duidelijk herhaald , hier komen we graag terug !

Wesley 15-12-2023

Bij de aankoop/bestelling van mijn Solis Espresso machine werd dit keurig en tijdig in orde gebracht.
Aangeboden koffie tijdens het korte wachten maakt het ook aangenamer.
Na eerdere aankopen en een goede klantenservice na aankoop was dit voor de hand liggend dat ik weer bij Coolblue ging bestellen.
Graag tot de volgende.

Stefanie 15-12-2023

makkelijk bestellen, makkelijke site, prijzen zijn goed, snel leveren, goede after sale, doen niet moeilijk als iets stuk is, is gewoon een aanrader !!!!!

Christian P. 14-12-2023

Bestellen en de dag erna ontvangen... producten zijn telkens goed verpakt en bij grotere items wordt het door de eigen koeriers verstuurd die weldegelijk vriendelijk en behulpzaam zijn.

Jurgen C 14-12-2023

Ik heb bijna 2 jaar geleden Apple AirPods 2 gekocht.
Met de aankoop/levering was geen enkel probleem, gemakkelijk en snelle levering.
De oortjes hebben prima gewerkt tot enkele weken geleden.
1 van de oortjes begon zijn geluid langs de binnenzijde te verliezen.
Geen probleem dachten we, het is nog binnen de garantieperiode dus we maken een retourticket aan en sturen het produkt terug naar Coolblue.
Binnen 3 dagen hadden we de oortjes terug.
Ik dacht, amai dat is nogal een snelle service, maar toen ik de doos open deed, waren het gewoon terug dezelfde oortjes waar niks aan was gedaan, dus nog steeds kapot.
Ik belde naar de klantendienst, moest daar natuurlijk heel lang aan de lijn blijven vooraleer iemand antwoordde.
Toen ik mijn situatie had uitgelegd en de persoon van de klantendienst info had vernomen bij de technische dienst, bleek dat ze de oortjes niet maakten, omdat de oortjes van Amazon komen?!?
Stomverbaasd antwoordde ik, dit kan niet want ik heb zelfs gaan account bij Amazon?!
Die persoon vroeg mij de ordernummer van de oortjes en inderdaad ze zijn aangekocht bij Coolblue.
Hij gaf mij een nieuw retourticket en zei dat hij een verslag ging meesturen naar de technische dienst
Met de vermelding dat ze wel van Coolblue komen.
Dus ik dacht, geen probleem en stuurde ze voor de 2e keer op.
Rarara, wat denk je, binnen 3 dagen kreeg ik een mail dat ze terug op weg waren naar mij thuis.
Heb teruggebeld naar de klantendienst, deze keer een vrouw aan de lijn.
Terug alles uitgelegd…
Weeral diezelfde uitleg van hen naar mij toe?!
Ik zei dit kan niet en heb mij weeral moeten verantwoorden.
Nu moest ik van haar overste de factuur doorsturen van de EarPods. Die zij zelf in de computer staan hebben!!?
Vond dit heel raar, maar heb dit toch gedaan.
Volgende dag e-mail terug met de 3e keer dezelfde uitleg, dat ze van Amazon komen en ze niks kunnen doen, echt schandalig! Sta met mijn rug tegen de muur!
Dus clue van het verhaal, geen hersteld oortje en vandaag bij het opendoen van de teruggestuurde EarPods hebben ze de oplaadkabel niet mee terug in de doos gestoken!
Dus die zijn we ook nog kwijt.

PDu 12-12-2023

Makkelijke interface
Snelle service
Heldere communicatie
Snelle levering
Maakt waar wat het belooft

Bert 12-12-2023

Top website met heel onderbouwd keuze-advies. Snelle levering, product als omschreven.

CS 11-12-2023

Super snelle en makkelijke service. Ik vind het ophalen in de winkel een fantastische uitbreidint van het concept.

Joy 11-12-2023

Doet wat het beloofd, de avond ervoor besteld en da dag erna geleverd. Top Service, zeker een aanrader!

Martin Willems 10-12-2023

Coolblue laat levering doen door Bpost.. nemen dus uw oude toestel niet mee !
Is nochtans een verkoopargument.

Gerd 09-12-2023

Snel, duidelijk en correct.
In het verleden altijd goed geholpen bij dienst naverkoop.
Vriendelijk en professioneel.

Katia 09-12-2023

Super vlotte levering. Altijd handig als je vooraf berichtje krijg wanneer het ongeveer geleverd wordt zodat je niet heel de dag thuis hoeft te blijven ☺️ dankjewel

Mieke 09-12-2023

Duidelijke info over het object op de website van Coolblue, correcte prijs en super snelle en correcte levering in een ophaalpunt vlak bij. Top service! Wij kijken voor de vorm nog wel eens naar andere websites maar komen altijd, met de glimlacht, terug naar Coolblue.

jans 08-12-2023

Zeer goede service en vriendelijke bezorgers ! Op eerst verdieping geleverd zonder problemen.

de Vliegere Jochen 07-12-2023

Alles is volgens afspraak verlopen dan kun je niet anders dan tevreden zijn.
Een 10 geef ik nooit want dan zou er geen verbetering meer mogelijk zijn.