Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Van de perre jenny 18-10-2019

Zeer tevreden snelle levering , zeer goede service ook naverkoop had een probleempje met een steelstofzuiger binnen mijn garantie heb zonder problemen een nieuwe gekregen. Dank u coolblue , hier is de klant nog koning.

Ann 18-10-2019

Goede website , afspraken komt men na, optijd geleverd. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Aardig , vriendelijk en correct personeel

Dokter 18-10-2019

de producten de lever snelheid het personeel altijd vriendelijk en behulpzaam geweldig kunnen een hoop andere websites een voorbeeld aannemen

Fbw 18-10-2019

Duidelijke website, fijn om te filteren naar wensen en budget. Goede informatie en fijn om enkele testen te kunnen lezen. Goede en snelle service!

Yolande 18-10-2019

Prima en betrouwbare webshop, snelle levering, prijs/kwaliteit verhouding prima in orde

J 17-10-2019

Zeer klantvriendelijk, goede product kennis, zeer tevreden over het product

Freek 17-10-2019

Heerlijke winkel. Klantvriendelijk, humor, service, bezorging, verpakking, communicatie, bereikbaarheid: Alles is dik in orde. Dit is de webwinkel die het voorbeeld zou moeten zijn voor alle anderen.

Daniel Horemans 17-10-2019

Deze week heb ik Coolblue in Wilrijk-Antwerpen tweemaal (1 x Power Cable Apple, 1 x inktcartridges) bezocht. Zeer deskundig advies i.v.m. producten. Bijzonder vriendelijke bediening, vlot maar niet overhaast. Power Cable voor Apple MacBook Pro werd spontaan voor mij ter plaatste getest terwijl ik had voorgesteld dit zelf te doen; daarbij werden ook nog nuttige tips gegeven en ontving ik nog een email met nuttige tips voor het vervangen van inktcartridges - handige follow-up! Aangename winkelinrichting, snelle bediening bij een gratis kopje koffie. Zeer geslaagde winkelervaring van een tevreden klant. Om snel terug te komen...

Marco 17-10-2019

Echt heel slecht. Eergisteren een wasdroger besteld, zou de volgende dag worden geleverd. Komen ze aan met een wasmachine. Maar geen probleem zeggen ze, komt morgen goed. Komen ze de volgende dag met alleen het tussenstuk, helemaal geen wasdroger. Nu is er een retourmelding geplaatst en gaan ze eerst wachten tot ik iets terugstuur, maar ik heb helemaal niets ontvangen. Al met al paar dagen verder, geen wasdroger, wel betaald, maar weet niet of en wanneer deze wel komen gaat, of en wanneer ik mijn geld terug krijg. Samenvattend, echt heel slecht.

Beste Marco,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen os best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat de levering van jouw droger zo moeizaam verloopt. Dit hoort natuurlijk niet. Helaas omvat jouw review geen order nummer, daarom kunnen wij dit niet voor je controleren. Wij willen je vragen om te bellen met onze klantenservice.

Natuurlijk moeten we dit voor je oplossen. Ons excuus voor het ongemak.

Tevreden klant 17-10-2019

Goed telefonisch geholpen bij keuze product. ‘s Avonds besteld volgende dag geleverd. Nette behulpzame bezorgers. Goede track & trace waardoor je niet onnodig de hele dag thuis hoeft te wachten.

mieke 17-10-2019

zeer tevreden over coolbleu,alleen op de onderkant van de verpakkingen letten,en wij hebben een mooie koelkast die aan onze verwachtingen voldoet en dat voor een zeer gunstige prijst

Liesbeth 17-10-2019

De website van coolblue werkt heel prettig. Na de bestelling werd ik prima op de hoogte gehouden waar het artikel zich bevindt en wanneer en hoe laat het bezorgt zou worden.
Coolblue heeft zich prma aan de afspraken gehouden. Echt een aanrader.

jef 17-10-2019

coolblue is een web winkel waar waar men kan op vertrouwen nog nooit heb iets negatiefs mee gemaakt

P. Kaaij 17-10-2019

ik heb een senseo koffiezet apparaat gekocht bij coolblue omdat die daar het goedkoopst is.
de bezorging ging vlot en het was goed verpakt.

Bas 17-10-2019

Op zondag heb ik een scheerapparaat besteld bij Coolblue en aangegeven deze graag bij de Jumbo in mijn dorp te willen afhalen. Maandag netjes een bericht dat hij afgehaald kon worden, echter eenmaal bij de supermarkt aangekomen pakketje nergens te vinden. Het blijkt dat het pakket bij een Jumbo 30km verderop is bezorgd. Foutje Coolblue of foutje PostNL, kan gebeuren.

Gelukkig heeft Coolblue altijd goede service, alles voor een glimlach, dacht ik toen nog....

Weer thuis aangekomen ben ik met Coolblue gaan bellen (overigens enorm lang moeten wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg). De jongen aan de klantenservice zag al snel dat er inderdaad iets fout is gegaan met de levering. Echter tot mij verbazing kwam hij niet met het voorstel om gelijk een nieuwe op te sturen naar het juiste afhaalpunt zodat ik slechts 1 dag vertraging zou hebben, nee, hij ging hem retour vragen en dan kon ik tot het einde van de week wachten totdat hij ontvangen is bij Coolblue en gecontroleerd voordat ze een nieuwe wilden gaan opsturen. De andere optie was dat ik zelf nogmaals het bedrag ging voorschieten en pas later het geld van het andere pakket terug zou krijgen. Geen tegemoetkoming, slechts beamen na mijn opmerking "dat hij inderdaad ook meer zou verwachten van een Coolblue".

Voor mij zat er dus niets anders op dan eerst maar dubbel te betalen zodat ik mijn scheerapparaat een dag later kon gaan gebruiken. Uiteraard ben ik hiervoor niet weer naar Coolblue gegaan. Bij Bol.com was het apparaat ook (nog wat goedkoper ook) en ik heb hem daar een dag later bij de juiste Jumbo kunnen afhalen.

Voor service hoef je niet meer naar Coolblue te gaan. Ze zijn hiermee misschien groot geworden, maar aan alles komt een einde. Ik denk dat ze nu te groot zijn geworden en de service is begonnen met aftakelen.

Beste Bas,

Wat ontzettend vervelend dat het zo mis is gegaan met jouw bestelling. Natuurlijk baal je, wij zijn er ook niet blij mee. Wij willen het graag voor je oplossen. Helaas is het onmogelijk om op één betaalde order een 2 bestelling te versturen. Wij dienen eerst het eerste product retour te ontvangen. Ideaal? Absoluut niet. Helaas wordt er misbruik van gemaakt en moeten wij voorzichtig zijn.

Jij bent de dupe geworden en dat spijt ons. Wij hopen dat je nieuwe scheerapparaat bevalt.

M 17-10-2019

Op zicht ziet het er een super printer uit. Ik kan er nog niet veel over zeggen aangezien ik hem als cadeau voor mijn zus gekocht heb en ze hem dus nog niet ontvangen heeft.

Anja 17-10-2019

Goede informatie over het uitgebreide assortiment, veel reviews van gebruikers.
Snelle levering en uitstekende afhandeling bij een klacht.

Chris B. 17-10-2019

Op de website van Coolblue vind je heel snel wat je zoekt met wat filters. Een goede technische beschrijving en heldere prijzen.

Anna 16-10-2019

Klantvriendelijk site, eenvoudig zoeken, uitgebreide informatie, snel bestellen en betalen.
Bovendien vinden wij de manier waarop wij geïnformeerd zijn over de levering erg prettig.
Naast goede service zijn wij door de heren die het product kwamen afleveren en plaatsen goed voorgelicht over het een en ander.

Kristiaan 16-10-2019

Prijs kwaliteit zeer goed.
Soms goede kortingen.
correcte bestelling op tijd geleverd.

Jenet 15-10-2019

We hebben 3,5 week moeten wachten tot het geld van het geretourneerde artikel, een home trainer, op onze rekening stond. De home trainer trapte te zwaar om kracht op te bouwen.

Beste Jenet,

Wat vervelend dat je zolang moest wachten op geld terug. Wij begrijpen dat je baalt. Helaas hebben wij dit niet helemaal zelf in de hand. Er zit ook een kleine vertraging bij de bank.

Hanne 15-10-2019

Coolblue is een zeer correcte en behulpzame website. Op deze website kunt u zeker vertrouwen. Uw product wordt ook de volgende dag gratis geleverd, en dat zelfs ook op zondag!
Zelf bestelde ik al een aantal dingen van coolblue en ik ben erg tevreden!
Ik raad deze website zeker aan!

Victor 15-10-2019

Topshop!

Ongekende snelheid..
Om 23:30 besteld, de volgende dag om 8:15 bezorgd!

Naast de snelheid ook nog eens de beste prijs, heb je iets leuks gevonden en wil je het snel in huis hier kopen:)

Joy 15-10-2019

Coolblue is voor mij de ideale webwinkel. Als ik iets nodig heb kijk ik eerst of zij het hebben. Je betaald nooit teveel, hebt een ruime keuze en gebruiksvriendelijke site. Kom ik er niet uit dan kan ik de klantenservice bellen en word ik altijd goed geholpen. Moet er onverhoopt iets retour dan is dat ook geen probleem. Kortom niet voor niets geef ik Coolblue een 10.

linda 15-10-2019

-makkelijk zoeken, je kunt opgeven wat je graag wil in een artikel en dan rolt er zo een lijstje uit met artikelen die in aanmerking komen
-snelheid van bestellen en leveren is prima
-service is super je kan het gewoon thuis proberen bevalt het niet kan het terug en is er ooit iets wat niet helemaal goed is wordt het altijd keurig netjes opgelost zelfs met 2de kans artikelen

Fred 15-10-2019

Een webshop waar andere webshops een voorbeeld aan kunnen nemen. Dan bedoel ik ook alles: bestellen, klantvriendelijkheid ,service. De klant is hier echt koning. Al veel besteld bij Coolblue; sommige producten iets duurder dan bij andere webshops, maar toch voor Coolblue gekozen omdat je zekerheid hebt van een goede service en (eventuele) klachtenafhandeling. Top Shop!

Tarik 15-10-2019

Van bestelling tot levering allemaal top geregeld.
Coolblue kan alleen nog van perfect naar perfecter.

Henk 14-10-2019

Heb hier al vaker gekocht. Nooit problemen gehad. Doen wat ze beloven. Telefonisch goed bereikbaar. Snelle bezorging en wordt geleverd in grappige verpakking...

Sjef 14-10-2019

Vaker al, heb ik wat aankopen gedaan via internet, hoewel dat eigenlijk niet mijn voorkeur heeft. Door wat zoeken, kwam ik voor het aanschaffen van een nieuwe printer bij Cool Blue uit. Dat heeft me goed gedaan. Voortaan ga ik eerst eens naar de website van Cool Blue, voordat ik mijn licht opsteek bij andere leveranciers. Het gaat er zo ontspannen en gemoedelijk aan toe bij Cool Blue, dat ik daardoor zeer positief ben verrast.

Arkenaar 14-10-2019

Geen gezeur. Kwaliteit in alle delen van hun organisatie. Prompte leveren. Een verademing....een bedrijf wat doet wat het beloofd.

Leon 14-10-2019

Uitstekende service!
Prima levering, tijdens het hele proces keurig op de hoogte gehouden.
Bezorging keurig netjes binnen afgesproken tijdsbestek.

Top organisatie!

Anja 14-10-2019

Ik kon heel gemakkelijk het artikel vinden wat ik zocht, met duidelijke uitleg. Het was al laat op de avond (23:41uur), dacht dat het niet zou gaan lukken dat ik mijn artikel de volgende dag al in huis zou hebben......tot mijn verbazing had ik het idd de andere dag in huis! Wat ook heel fijn was dat ik het pakketje helemaal kon volgen, van verzending tot aan/in huis hebben. Echt top!
Ik beveel Cool Blue echt aan!

Ertugrul 14-10-2019

Ik heb vaker bij coolblue besteld en ben zeer enthousiast over de heldere, duidelijke website en belangrijker nog, de zeer vlotte, zorgvuldige aflevering.
Voor 23.00 uur besteld, morgen in huis schrijven wel meer leveranciers, maar in de praktijk valt dat soms tegen.
Bij cool blue daarentegen, wordt deze belofte waargemaakt.

Dide 14-10-2019

Voor het eerst iets online gekocht.Dat was de wasmachine van Bosch.Vanaf de bestelling tot de aflevering werd ik goed op de hoogte gehouden.De monteurs die de wasmachine brachten zette deze keurig op zolder zonder haast of extra kosten,waar krijg je dat nog deze tijd.De uitleg was ook fijn.

Carmen 14-10-2019

Cool blue is en zeer prettig bedrijf. Ze hebben een duidelijke website met veel keuze. Er staan uitgebreide beschrijvingen bij en reviews. Daarnaast is de klantenservice top en gebruiken ze veel humor! Ik word altijd blij als ik een pakje krijg kids de cool blue bus zie rijden!

Karen 14-10-2019

Van bestelling tot levering komt Coolblue zijn beloftes na. Ook als er iets fout gaat, helpt de klantenservice je vriendelijk, correct en proberen je niet op kosten te jagen.
Ik ben een veelvuldige klant en heb nog nooit iets ontvangen dat gebroken was. Het kán natuurlijk gebeuren, maar Coolblue doet er alles aan, qua verpakking, om dat te voorkomen.

Inge Beer, ook namens mijn man Cary Beer 13-10-2019

De gebruiksvriendelijkheid van de site is heel goed. Dat geldt ook voor een nauwkeurig geplande bezorgtijd en het vriendelijke en kundige personeel. Chapeau!

Ewout Pool 13-10-2019

Wat een waardeloze service. Gisteren een vriezer besteld, zou vandaag tussen 7.00 en 17.00 geleverd worden. Prima, is mijn vrije dag. Vandaag om 8.32 smsje gehad dat tussen 14.05 en 15.05 (let op de precisie) het ding zou worden geleverd. Ook Om 13.00 smsje van de bezorger dat hij er binnen een half uurtje is. Bezorger heeft om.13.52 gebeld (zonder voicemail) dat hij het adres niet kon vinden (heeft waarschijnlijk bij de buren aangebeld). Raar, huis staat er pas 70+ jaar. Om 15.06 Coolblue gebeld. Gaven toe dat het van hun kant allemaal niet handig was gegaan, maar konden (WILDEN) niet opnieuw een busje sturen. Komende werkweek bezorgen was ook geen optie, want leverde enkel tot 17.00 "in mijn regio". Uiteindelijk wordt het as zaterdag. Zeer bureaucratisch en niet bereid wat extra's te doen om hun eigen fout op te lossen. Computer says no. Ik ga hier niet meer bestellen en ik zou eenieder aanraden dit ook niet meer te doen.

Beste Ewout,

Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling vertraging heeft opgelopen, natuurlijk baal je. Dat doen wij ook. Wij willen dit graag voor je oplossen binnen onze mogelijkheden. Helaas sluiten die niet aan bij jouw verwachting en dat spijt ons.

Hugo 13-10-2019

Ruime keuze en goede prijzen. "Volgende dag in huis" betekent volgende dag in huis.

Ja 13-10-2019

Ik heb weer via coolblue besteld omdat ik weet dat, mocht het product stuk zijn of niet bevallen dit meteen wordt opgelost

jan verhoeven 13-10-2019

ruime keuze, redelijke prijzen , goede service en zeer goede naverkoopdienst met vriendelijk en behulpzaam personeel - duidelijke uitleg (winkel te Wilrijk)

Els 13-10-2019

Overzichtelijke en duidelijke site, ruim assortiment EN een snelle bezorging.

Lein 13-10-2019

Fijn dat er ook tweede kans producten zijn. Fantastisch service en punctuele levering.

marren 13-10-2019

Is me qua service, ook voor verzekerd bij hen, heel erg tegen gevallen. Nooit meer Cool Blue. kocht Asprie C 22. na een paar maanden harde schijf kapot. CB gebeld. Moet u opzenden. We kijken wat we er aan kunnen doen en of u het vergoed krijgt. Hoezo vergoed. PC is pas nieuws. Doos kopen en opzenden. Werd niet gezegd waar naar toe. en of het bij het filiaal R'dam gebracht kan worden. Waardeloos dus. Na 12 jaar nu wasmachine, droger en vaatwasser laten vervangen, bij kleine winkel met echt service.

Luypaert Hugo 12-10-2019

Een shop die doet wat het beloofd, snelle en exacte levertijd, personeel efficiënt en vriendelijk !

Esile 12-10-2019

Coolblue is een betrouwbaar ondernemen met een uitgebreid assortiment met de beste prijzen, snelle levering die altijd op tijd geleverd word door vriendelijke bezorgers. Keurige afhandeling en een retourzending is geen probleem. Fijn bedrijf, ik koop graag bij Coolblue.

Lisa 12-10-2019

Zeer veel keuze, eenvoudige website die gemakkelijk is in gebruik, zeer snelle levering en een vleug humor dat het online shoppen leuk maakt!
Zeer betrouwbare website!

Rob 12-10-2019

heb meerdere malen besteld bij Coolblue en zij komen op de afgesproken tijd bezorgen, de bezorgers zijn altijd vriendelijk het is gewoon een heel fijn bedrijf waar ik met een goed gevoel bij kan bestellen.

Margo R. 12-10-2019

Hele snelle levertijden, zelfs op zondag bezorgd en dat is erg praktisch als je een fulltime baan hebt.
Retour proces gaat relatief snel en kwaliteit van de producten is goed.
Ze zijn wel iets duurder maar voor dergelijke service betaal ik gerust een procentje meer.
Klantenservice telefonisch is vaak druk en via Facebook krijg je na 24u pas reactie, dus mag wel wat personeel bij, maar alsnog zijn de telefonische wachttijden niet extreem lang.

Monique 12-10-2019

Wat een teleurstellende ervaring is de aankoop bij Coolblue geweest!! Je wordt in de winkel vriendelijk geholpen, maar dan komt het leveren. Daarvan gebeurt dus niets van wat er beloofd is! jEr wordt niet geleverd zoals afgesproken!! Ik heb een koelkast besteld en die zou boven gebracht moeten worden, geïnstalleerd en de oude meegenomen. Staat zo op papier, maar dat gebeurt dus niet!! De bezorger had de opdracht tot de deur te leveren en dat is beneden bij het portiek! Installeren, dwz ook waterpas afstellen, was ook niet zijn opdracht en de oude meenemen ging zeker niet gebeuren!! Daar heb ik een nieuwe afspraak voor moeten maken. Hele slechte dienstverlening dus! En dan zal ik maar niet herhalen wat de jongen aan de telefoon nog voor misplaatste grappen maakte.

Beste Monique,

Wat vervelend dat de levering van jouw koelkast anders is verlopen dan verwacht. Helaas maken wij uit jouw review niet op om wat voor koelkast het gaat. Er zijn helaas modellen die te groot zijn en inderdaad geleverd worden tot aan de drempel. Het aansluiten, inbouwen en waterpas zetten is geen standaard service. Jammer te vernemen dat dit niet duidelijk met je besproken is in de winkel.

Natuurlijk maken wij dit wel bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Het spijt ons dat het zo gelopen is.