Deze score is berekend op basis van 2172 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieter 17-01-2020

Al Jaren koop ik vrijwel al mijn electronica bij Coolblue. In het begin een kleine winkel in Kralingen met deskundig en zeer vriendelijk personeel. Palmtops, PDAs, allemaal haalde ik ze bij Coolblue. In de loop der Jaren aan vele klanten, collega's en vrienden aanbevolen. Als er iets was met je product dan werd het netjes opgelost. Maar aan dit beleid lijkt nu een einde te zijn gekomen. Mijn vier maanden oude Ipad air 3 start niet meer op en vertoond strepen op het scherm. Naar de winkel gegaan in de veronderstelling dat men wel een oplossing hierop zou worden gevonden. Op een vriendelijke toon (dat dan weer wel) werd mij meegedeeld dat het gebruikersschade/drukschade is (vraag mij af of het verboden is op een touchscreen te drukken. Coolblue verschuilt zich hierbij achter apple voorwaarden, een zwaktebod aangezien ik mijn ipad bij Coolbue en niet bij de apple store heb gekocht.Had ik dat ding laten vallen dan was ik het daar natuurlijk mee eens geweest en had ik mijn kostbare tijd niet besteed aan het bezoeken van de winkel in Rotterdam. Nu kreeg ik de keuze om voor 421 euro het scherm te laten repareren van een 4 maanden oude ipad air 3. Dat is net iets minder dan de nieuwprijs. Teleurgesteld verlaat ik na bijna 20 jaar het klantenbestand, voortaan geef ik mijn geld elders uit. Gelukkig zijn er voldoende alternatieven:-)

Beste Pieter,

Dank je wel voor je review. Ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan gehoopt. Helaas valt gebruikersschade nooit onder de garantie. Ongeacht waar je het gekocht hebt of wie de fabrikant is.

Het spijt ons, dat wij je niet anders kunnen berichten.

Thea Bovenga 17-01-2020

Ik ben al jaren klant van Coolblue,nooit problemen gehad altijd perfect geholpen met een vrolijke glimlach,top service en vriendelijke medewerkers,erg tevreden met de service van Coolblue,echt cool!

Sjaak 17-01-2020

Geweldige service. Perfect geholpen.
Net effe anders
De stenen winkel is zeker Cool.
Medewerkers zijn niet per direct op jacht naar je geld. Het Blue gevoel begint al bij binnenkomst

Jan Jelissen 16-01-2020

Januari 2020
Onze 11 jaar oude Sharp combimagnetron is met de jaarwisseling kapot gegaan.
Wij besluiten eenzelfde Sharp magnetron te kopen omdat de oude erg goed bevallen is.
Het nieuwe model lijkt nog steeds erg veel op het oude model met de nodige aanpassingen en deze keer in het zwart.

Na wat zoeken op internet blijkt ook de prijs nog steeds rond de €260,- euro te liggen.
Onze keus valt op Coolbleu vanwege de eigen brengservice en de indruk dat we er een serieuze garantie (service) mochten verwachten
Het betreft een Combimagnetron van ca.30 kg 60cmx55cmx40cm

3 januari
Magnetron wordt geleverd met post nl. De pakketbezorger tilde zich bijna een breuk. De magnetron werd niet geleverd met eigen brengsevice. Dit is alleen voor witgoed?

15 januari Het lampje is kapot (alleen maar een lampje kapot!!)
tel naar CB (CoolBleu)
oplossing: nieuwe combi kopen en afrekenen. Als post nl deze morgen brengt de defecte in de doos doen en terug meegeven aan post nl.
Daarna wordt de aankoopsom van het defecte apparaat teruggestort op rekening.

In de daarop volgende mail staat dat de teruggezonden magnetron in de originele verpakking terug moet komen om de aankoopsom terug te krijgen.

Telefoon naar CB.
Ik moet 2 magnetrons betalen en krijg het aankoopbedrag van het defect apparaat niet(volledig) terug. CB legt uit dat er ca €30,- ingehouden zal worden omdat originele doos er niet meer is.
De doos van de nieuw te kopen magnetron is niet goed omdat codes niet overeen komen met de defecte magnetron.

Ik stel voor om de magnetron in de meest nabije vestiging om te gaan ruilen. Dit kan en dan is Arnhem het minst ver weg vanuit Wijchen. (Ca 35km) In de gegevens zal vermeld worden dat het om een defect gaat om zo te proberen om het volledige aankoopbedrag terug te kunnen krijgen.

Op internet zie ik dan dat de vestiging in Arnhem midden in het winkelcentrum ligt. Het is hier niet mogelijk om in het centrum te parkeren. Dus ik zal met een magnetron van 30 kiologram op mijn nek naar het winkelcentrum en terug moeten sjouwen. De Coolbleu breng sevice ziet de magnetron niet als witgoed.

Telefoon naar CB
Ik vertel dat Arnhem niet te doen is en dan komt Eindhoven als tweede optie naar voren.
De omruil wordt naar Eindhoven verzet. (60km vanaf Wijchen)
Verder werd mij verteld dat ik de verpakking voor de zekerheid eigenlijk een maand moet bewaren voor ik hem weggooi. Kartonnen doos van (70cmx7ocmx50cm)

Ik besluit om de 11 jaar oude defecte combimagnetron die ik nog niet naar de milieustraat had gebracht) open te schroeven en te kijken waar en hoe het lampje gemonteerd was.
Ik heb deze overgezet naar de nieuwe combimagnetron. Alles werk weer zoals het hoort.

Telefoon naar CB
Ik vertel wat ik gedaan heb en vraag om een nieuw Sharp gloeilampje omdat het oude lampje dat ik er in gezet heb al 11 jaar oud is. Aan dit verzoek is door BC voldaan en er zal een nieuw lampje op de post gedaan worden.

Dit is toch wel de meest slechte service die er volgens mij geleverd kan worden.
Eigenlijk is dit gewoon helemaal géén service. Je hebt dus gewoon totaal geen garantie bij Coolbleu.

Het zal ze volgens mij niets interesseren maar dit is voor mij de laatste aankoop bij dit internetbedrijfje.

Beste Jan,

Dank je wel voor je zeer uitgebreide review. Wat een ontzettend vervelende situatie, wij begrijpen dat je baalt. Dat doen wij ook.

Helaas kunnen wij het voor jou niet meer oplossen. Wat kunnen wij wel? Dit intern bespreekbaar maken om herhaling op deze manier te voorkomen.

Het spijt ons oprecht dat het zo is gelopen.

Alex Pi 16-01-2020

Zojuist door een medewerker van Coolblue geïnformeerd dat mijn bestelling klaar lag voor afhalen bij het filiaal in Tilburg. Vol goede moet langs gegaan om er achter te komen dat mijn product voor iemand anders is bestemd en dat ik dus niks mee krijg. Morgen mag ik terug komen. Tripje heen en weer is niet erg, dagje wachten ook niet. De false informatie is wel hoogst irritant !!

Beste Alex,

Dank je wel voor je review. Je hebt gelijk! We moeten altijd eerlijk zijn over een situatie. Jij bent de dupe geworden. Daarvoor ons excuus.

Alex Hantson 16-01-2020

Spijtig dat er geen -9 score voor Coolblue kan gegeven worden!!!!
Vervolg op eerdere reveiw (zie onderaan):
Na opnieuw verschillende mails en telefoontjes, bleek dat de mensen van de service niet wisten waar ze mee bezig waren. Steeds werd er geschreven dat we onze koffieautomaat opnieuw zouden moeten opsturen voor herstelling, daar waar het ''waarschijnlijk'' herstelde toestel onvolledig werd terug gezonden en de meegezonden kalk/water filter er gescheurd in zat!
Uiteindelijk was er toch iemand die verstond waar het om ging.
Er werd een nieuwe kalk/water filter verzonden op 13/01/2020.
Voor het ontbreken niet terug gezonden melkbeker ontving ik volgende mail op 14/01/2020:
''Beste meneer Hantson,
Je hebt bij ons aangegeven dat de melkbeker van je Philips-machine ontbreekt. Jammer genoeg kunnen we deze zelf niet naleveren. Daarom wil ik je vragen om deze zelf aan te kopen via Philips: https://www.philips.be/c-p/CP0153_01/complete-melkbeker
Na je aankoop kun je ons de factuur en je IBn bezorgen voor een complete terugbetaling.
Alvast bedankt voor je medewerking en onze excuses voor het ongemak.
Glenn van Coolblue''
Ik heb opnieuw telefonisch contact opgenomen. De persoon (Hichem van Coolblue) aan de lijn, verstond mijn ergernis en bevestigde mij dat het niet mijn taak was om deze beker aan te kopen. Hij vroeg me te reageren op dat mailtje en daarin schrijven dat Coolbleu dat zelf maar moest aankopen. Als de reactie via hem zou gaan, had het blijkbaar zo goed als geen invloed.
Ik heb geantwoord dat ik geen mailtje meer schrijf, dat hij als die van de service afdeling is, maar moest regelen dat de melkbeker naar ons werd verzonden.
Tot zover het vervolg van deze soap!
We hebben dus nog steeds niet kunnen testen of onze koffieautomaat voor de na de 2de maal weg geweest te zijn, hersteld is. Om dat te testen hebben we de melkbeker nodig.
Sinds 14/11/2019 hebben geen gebruik kunnen maken van het toestel!!!
Eerdere review betreffende dezelfde koffieautomaat:
Op 18/01/2018 bestelde ik een koffie automaat Philips 4000 EP4050/10.
Dit toestel heeft een hele tijd naar behoren gewerkt tot 11/2019. Het plaatsen van het melkpotje onderbrak de werking van het apparaat. Op 14/11/2019 werd het toestel voor herstelling bij Coolbleu in Wilrijk afgegeven. Op 04/12/2019 het toestel ''onhersteld en beschadigd'' terug gekomen.
Na veel over en weer geschrijf, werd het toestel op 10/12/2019 opnieuw afgegeven ter herstelling. 07/01/2020 toestel terug ontvangen maar nu opnieuw problemen. Er ontbreekt het eerder mee verzonden melkpotje en de kalk/water filter zit opengescheurd in het waterreservoir. We kunnen dus ondertussen niet nagaan of het toestel is hersteld.
We zitten al bijna 2 maanden zonder koffieautomaat, omdat de hersteldienst van Phillips en/of Coolbleu zijn werk niet goed doet.
Service is altijd heel vriendelijk doch ... je zou van zulk bedrijf als Coolbleu toch verwachten dat er een eindcontrole plaats vindt voordat herstelde toestellen terug naar de klant verzonden worden. Uit wat wij hier meemaken, leid ik af dat zulke service niet aanwezig is.
Dat vind ik in dit specifiek geval slordig en onprofessioneel!

Beste Alex,

Dank je wel voor je zeer uitgebreide review. Wij begrijpen dat je baalt, het verdient ook alles behalve een schoonheidsprijs.

Recent heb je contact gehad met onze klantenservice en is volgens ons alles alsnog naar behoren voor je opgelost.

Ons excuus voor al het ongemak.

wouter 15-01-2020

Service tot het fout gaat. Waardeloos hoe ze mensen drie dagen laten wachten omdat iets niet geleverd is op het depot. Een tv en een soundbar besteld en drie keer en drie dagen wordt je gebeld dat ie niet in de bus zit. Hoe durf je zo met iemand zijn tijd om te gaan. waardeloos.

Beste Wouter,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling zo'n vertraging op loopt. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Wij verwachten dat je ondertussen netjes alles hebt ontvangen en wensen je er veel plezier mee.

Lenie 14-01-2020

Product bezorgd door post NL i.p.v. Coolblue en bezorger heeft het oude apparaat niet mee retour genomen. (magnetronoven). Website suggereert dat oude apparaten mee retour genomen worden. Dus geen glimlach voor Coolblue

Beste Lenie,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw oude magnetron is meegenomen. Dit is wel de afspraak.

Wij maken dit direct bespreekbaar met onze vervoerder. Ons excuus voor het ongemak.

remunj 13-01-2020

Nette zaak. Al eerder gekocht maar nooit een probleem gehad. Nu camera-the gekocht en de fotos waren "bagger". Coolblue gebeld en idd service met een glimlach. De klantenservice vroeg goed door waar ik de camera voor nodig had. Adviseerde mij er drie en echt niet de duurste. Topzaak en overal gaat wel eens iets mis. het gaat erom hoe je het oplost. Waarom dan geen 10?? omdat als je belt je ook doorverbonden kunt worden met Belgie en dat accent is niet altijd goed te verstaan. maar ook daar de service top.

Paul 13-01-2020

Top service, vriendelijke bezorgers, duidelijke website, juiste prijs, goede beschrijving van het produkt

Lordb 13-01-2020

Prima winkel, die alle afspraken nakomt. Keurig van te voren gebeld voor aflevering. Alles aangesloten en afval meegenomen. Zeer tevreden!

Een ontevreden klant 12-01-2020

Wij hebben een wasmachine besteld bij coolblue die vandaag tussen 12 en 13 uur zou worden bezorgd. Een half uur voor leveren zouden wij worden gebeld. Nu krijgen wij van Coolblue een mail dat zij om 10.42uur bij ons aan de deur hebben gestaan, maar dat wij niet thuis waren.
Dit terwijl wij de hele tijd thuis zijn geweest en wij ook niet door de bezorger zijn gebeld.

Het blijkt volgens de bezorginformatie zelfs zo te zijn dat zij bij het verkeerde adres hebben gestaan.
Wij hebben direct melding gemaakt en gevraagd of de bezorgers alsnog de wasmachine vandaag kunnen leveren. Ondanks de fout van Coolblue om naar het verkeerde adres te rijden en geen telefonisch contact op te nemen, zijn zij niet bereid om alsnog vandaag de wasmachine te leveren. Dit terwijl zij op rij afstand van ons huis zijn.
Het geld kunnen zij ook na 3 dagen terug storten op onze rekening.
Bedankt Coolblue voor deze zeer klantvriendelijke houding!

Fouten kunnen gemaakt worden, maar het gaat er om hoe deze naar tevredenheid worden opgelost. Blijkbaar gaat het bedrijfsbelang toch voor het belang van de klant. Mooie slogan, alles voor een glimlach!

Beste,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als we bij het verkeerde adres staan. Dat is niet echt handig. Helaas is het niet mogelijk om dezelfde dag alsnog terug te komen. We dienen een nieuwe afspraak te maken, hoe vervelend dat ook is.

Het spijt ons.

Tilly janssen 11-01-2020

Een keer Coolblue maar nooit meer! Een combimagnetron gekocht bij Coolblue. Wij dachten dat het apparaat goed was,maar in de 2 e week merkte ik dat er wat met de sluiting van het deurtje niet in orde was,na hem amper gebruikt te hebben. Contact op genomen met Coolblue,en moest hem dan terug sturen,helaas hadden we de doos niet meer,wat ik ook gezegd heb. Moesten maar dozen ophalen bij AH. en hebben dat ook gedaan. Eigenlijk had ik hem ook nog zelf weg moeten brengen naar post NL. Nou dat is voor mij dus echt niet te doen en had "geluk"dat ze hem toch op kwamen halen. Binnen een maand na aankoop zou er een nieuwe geleverd worden staat er in hun eigen voorwaarden! Niks van dat alles! Ik kreeg geld terug op mijn rekening minus bijna 30 euro omdat de originele doos er niet meer bij was.
Dit is toch geen service! Zeer slecht,ben er niet over te spreken!

Beste Tilly,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal lekker verloopt met jouw combimagnetron.

Wij begrijpen dat je baalt van de hele situatie. Als een product binnen de 30 dagen stuk gaat lossen we dit natuurlijk meteen op. Helaas hebben wij ook kleine lettertjes welke onderdeel zijn van de algemene voorwaarden.

Ontzettend jammer dat je die net gemist hebt. Wij vragen je altijd om tijdens de bedenk tijd je verpakking te bewaren. Zodat binnen de 30 dagen jouw product veilig en in de juiste verpakking terug kan naar Coolblue om omgeruild te worden of in jouw geval geld terug.

Het spijt ons dat het zo is gelopen.

Harry 10-01-2020

Had net voor Kerstmis een Ring deurbel gekocht bij Coolblue, kreeg ik hem met Kerst cadeau! Ik koop vaker iets bij Coolblue omdat de prijzen redelijk (laag) zijn en de levering altijd correct. Nu voor het eerst dus de deurbel teruggebracht en wel fysiek naar de winkel in Arnhem. Keurig ontvangen in de winkel ( oa koffie) en alles netjes afgehandeld. Binnen drie dagen zou het geld worden overgemaakt. Dat was er dus al na twee dagen.
Zo hoort het en zou het altijd en overal moeten zijn.

van den Heuvel 09-01-2020

30 december heb ik een Airfryer XXL bij Coolblue besteld. Met oudejaarsdag had ik een diner en kon een Airfryer goed gebruiken. Ik had een cadeaubon ontvangen van mijn werk. Daarbij levert Coolblue als je voor 23.59 besteld de volgende werkdag al en dat heeft voor mij de doorslag gegeven om daar te bestellen. Ook in het verleden altijd goede ervaringen met Coolblue.
Helaas kreeg ik op de dag van levering op oudejaarsdag een mail dat mijn levering niet afgeleverd kon worden door de drukte bij PostNL. De leverdag zou dan 2 dagen later worden wat te laat is. Kan gebeuren dacht ik. Even bellen met de klantenservice van Coolblue om te vragen wat de mogelijkheden zijn.
Ik heb aangegeven dat ik hem speciaal voor oudejaarsdag besteld heb en er ook vanuit gegaan ben dat hij ook daadwerkelijk geleverd zou worden. Coolblue gaf mij aan dat er helaas geen oplossing is om toch nog te leveren oudejaarsdag omdat zij afhankelijk zijn van PostNL. Ik heb zelf aangeven dat hij in een paar winkels wel op voorraad is en dat ik best bereid ben om hem zelf op te halen. Coolblue gaf aan dat de bestelling al onderweg is dus dan kan de order niet meer geannuleerd kan worden. De enige oplossing was dan dat ik zelf een nieuwe order kon plaatsen en uiteraard deze ook zelf betalen. De nood was hoog en heb toch die tweede maar besteld en zelf afgehaald in Eindhoven (106 KM enkele reis). Als coulance bood de medewerkster van de klantenservice wel een tegoedbon van 10 euro aan die ik kon gebruiken bij de tweede bestelling. Dat is dan toch wel netjes dacht ik.
De Airfryer is netjes geleverd door de winkel in Eindhoven en heb toch oudejaarsdag kunnen genieten van mijn nieuwe aankoop.
Later de te laat geleverde nieuwe Airfryer teruggebracht naar de winkel in Arnhem. Dit is allemaal netjes afgehandeld en prima geholpen door de medewerker die mij te woord stond. Ik vroeg hoe het zit het retour boeken van de cadeaubon van 10 euro. Werd die dan teruggezet zodat ik bij een volgende bestelling de bon weer kon gebruiken? De medewerker heeft het nog even dubbel nagevraagd aan de manager maar hij gaf mij aan dat de 10 euro cadeaubon ook bij het terug te betalen bedrag teruggestort zou worden. Echt super netjes dacht ik! Goede service.
Een paar dagen later (binnen de toegezegde termijn) kreeg ik de betaling teruggestort. Echter zonder het tegoed van de cadeaubon.
Na een telefoontje met de klantenservice van Coolblue werd mij aangegeven dat de 10 euro teruggeplaatst is in de webshop. Ik zou de korting dus kunnen gebruiken bij een volgende bestelling. Ik gaf aan dat de medewerker in de winkel mij anders heeft toegezegd. En dat ik de 10 euro bij de terugstorting zou krijgen. De medewerker van de klantenservice gaf mij daarop aan: "dan heeft de winkelmedewerker dat verkeerd verteld, een cadeaubon storten wij nooit terug".
Het gaat me niet om de 10 euro die ik nu niet teruggestort krijg maar overall ben ik niet tevreden hoe dit alles gelopen is. Zelf een nieuwe order plaatsen, zelf afhalen, 10 euro korting krijgen uit coulance en toezegging krijgen dat de 10 euro bij de extra levering gestort wordt, terwijl deze achteraf toch niet teruggestort wordt (afvallen van eigen collega's bij Coolblue) vind ik niet netjes.
Voor mij voorlopig even geen Coolblue meer.

Dave 09-01-2020

Nieuwe wasmachine binnen 2 maanden defect.Reparatie pas na 2,5 week mogelijk.
Meerdere keren contact met klantenservice gehad houden zich strak aan de ingestudeerde regeltjes .
Met andere woorden ze doen niks voor je , geen service "koning klant' vergeet het maat.
Nooit meer Coolbleu!!

Beste Dave,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw machine direct al kuren vertoont. Dit vinden wij ook vervelend. Helaas zit jouw aankoop buiten onze 30 dagen niet goed geld terug garantie. Wat er dan overblijft is de fabrieksgarantie.

De monteur is ingezet en wij verwachten dat het snel is opgelost.

Anke 08-01-2020

Ik ben zeer ontevreden over de dienstverlening. Op 25 december 2019 heb ik een telefoon besteld voor mijn schoonmoeder met de belofte dat deze op 27 december 2019 bezorgd zou worden. Dit werd vervolgens per mail bevestigd en via track en trace kreeg ik het bericht met tijdstip waarop ik mijn bestelling kon verwachten. Helaas werd mijn bestelling niet bezorgd. De weken erop ook niet. Op 8 januari 2020 kom ik erachter dat de bestelling door coolblue geannuleerd is, nadat ik zelf met de klantenservice had gebeld. Mijn schoonmoeder is ondertussen ruim twee weken niet bereikbaar. Ik vind dit vervelend en dit noem ik geen service.

Beste Anke,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het anders dan verwacht is verlopen met de telefoon van jouw schoonmoeder. Wij begrijpen dat je baalt.

Helaas kunnen wij vanaf deze plek niet bij jouw order gegevens en niet de reden achterhalen waarom wij hebben geannuleerd in plaats van alsnog leveren.

Wellicht ben je in de gelegenheid om te bellen met onze klantservice, zij kijken dit graag voor je na.

sskoczz 08-01-2020

Sounds great, but it's not.

After my third order I must say NEVER AGAIN!

The website is very nice, contact with customer service is good as well, prices are ok, company with a fresh approach.

But...

I never recived my stuff from CB on time! There is alweys somthing going on, and I'm pritty tired of it at this point. I'm buying online to save time. Many phone calls and emails later I can only say, that with CoolBlue it's always the opposite. They are just unreliable!

Sven Heddes 08-01-2020

erg makkelijk bestellen, vlot betalen en snel leveren. Keus uit nieuw en 2e keus: prachtig.
Dus de ervaringen met coolbloe zijn in alle opzichten OK, nu de oordoppen nog.

Mols 08-01-2020

Ik vind het leuk om bij Cool Blue te bestellen. Ik hou van de humor waar ze alles mee doen. En alles is heel snel in huis. super als je altijd van het laatste moment bent.
De garantie is ook top, je wordt netjes en snel geholpen.
De levering (een wasmachine en een tv) was ook top. Wasmachine werd netjes waterpas geïnstalleerd. Ze zetten me zelfs puur uit service de droger weer er bovenop.
Mis alleen de Afterpay nog...

R van de mast 08-01-2020

levering en montage tv. Bezorgers hadden geen idee waar ze mee bezig waren.

ruim 2,5 uur bezig geweest, de tv was te nieuw en instellen wisten ze dus niet, na veel doorlezen van de gebruiksaanwijzing kwamen ze eruit. Toen de beugel. Bij de muurmontage ging het verkeerd. Boren waren ze niet echt mee bekend. 1 bezorger lukte het toch, totdat er een bout afbrak tijdens het vastdraaien. dan maar nieuwe gaten. de tv hing te laag en niet in het midden. slechts 30cm te ver naar rechts waardoor de tv niet vlak tegen de wand kwam. De bezorgers hielden het na 2,5 uur voor gezien. Een latere monteur (niet van coolblue) heeft de fouten hersteld, de tv hangt nu in het midden en op de goede hoogte, tevens bleek dat de beugel op de kop gemonteerd was en dat er gewone pluggen waren gebruikt met daarin bouten met schroefdraad metrisch 8mm. Die horen in een moer maar zeker niet in een plug! kortom de tv is prachtig maar instellen en monteren door coolblue, daar kun je beter niet voor betalen!
Het herstel duurde nog geen half uurtje en was de helft goedkoper dan bij coolblue.

Beste meneer/mevrouw van der Mast,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de installatie en montage van de tv niet volgens wens is verlopen. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Wij maken dit ook direct bespreekbaar met onze installateurs om herhaling te voorkomen. Helaas lost dit voor jou nu niets meer op.

Wij willen je vragen om contact om te nemen met onze klantenservice voor een stukje compensatie voor het ongemak.

Veel kijk plezier.

Elsemiek 07-01-2020

Dikwijls al besteld bij Coolblue. Prima en duidelijke webshop, heel gebruiksvriendelijk. Coolblue doet wat het belooft. Snelle levering en goed verzorgd.

E.Franke 07-01-2020

Gebruiksvriendelijke site. Had vooraf de aankoop al onderzoek gedaan bij oa consumentenbond en kijk en vergelijk. Wist wat ik wilde en na besteld te hebben ivm feestdagen 2 dgn daarna bezorgd. Goede info tussen besteldatum en tijdstbezorging via mail.

Peter 07-01-2020

Normaliter klantgericht. Google Nest thermostat besteld incl installatie en krijgen al bijna 2 weken te horen dat wij gebeld worden voor installatiedatum, waar normaal max 3 dagen voor staat. Contact met Coolblue, de installatie afdeling, alles opgestuurd per mail, dagelijks gebeld. Men blijft keurig, volgt het script, maar geen toezegging dat het nu echt opgelost is. Coolblue van de waarde goede klantenservice af. Momenteel waardeloos.

Beste Peter,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk baal je, je wenst gewoon snel een afspraak. De installatie van een Nest doen wijzelf.

Mogen wij je vragen om nog één keer te bellen met onze klantenservice. Zij zoeken dit graag voor je uit.

Alex Hantson 07-01-2020

Op 18/01/2018 bestelde ik een koffie automaat Philips 4000 EP4050/10.
Dat vind ik in dit specifiek geval slordig en onprofessioneel!

Daphne 07-01-2020

Beloven voor 23.59 besteld volgende dag in huis. Op vrijdag 21 uur besteld ,op zaterdag alleen nog tegen extra betaling. Dan maar op zondag, omdat we geen vrij kunnen nemen deze week. Kregen een tijd door. Tussen
16.15 en17.15. Om 19 uur niemand. Gebeld, o nee hij staat nog in depot. We komen morgen dan wel. Ter compensatie 20 euro voucher. Zo slecht dit.

Marcel 06-01-2020

Prijs en service top!
Vooral de service doet ons altijd blijven kopen bij cb

Jan Willem 06-01-2020

Vorige week een Belkin draadloze oplader besteld om cadeau te geven. Apparaat is netjes op tijd binnen gekomen, echter werkt het apparaat niet. Dit is al het 2de product wat ik besteld heb bij Coolblue welke het niet doet.

Beste Jan Willem,

Dank je wel voor je review. Vervelend dat een cadeau bij ontvangst defect blijkt te zijn. Hier zijn wij ook niet blij mee, maar kan helaas wel gebeuren.

Wij ruilen de oplader graag voor je om.

Jannes Kamphuis 06-01-2020

Leuke shop en gemakkelijk zoeken. Juiste omschrijving en strakke prijzen. Beetje prettig gestoorde site met de extra’s die je er gratis bij krijgt.

Anton 06-01-2020

Makkelijk te bestellen, goede prijs, snelle levering, goed product. Helemaal TOP!

Ad 06-01-2020

De site is zeer goed te bekijken en alles is makkelijk te vinden. Ook zoals beloofd de ene dag besteld andere dag in huis zeer goed er tevreden over Cool Blue

Rob 05-01-2020

Snelle correcte levering, makkelijk bestelsysteem, zou een dag later bezorgd worden wegens drukte maar kwam toch op de eerstgenoemde tijd.

Rico 05-01-2020

Geen verrassingen. Maten op site kloppen met werkelijkheid. Verder duidelijke levering en op tijd en goede communicatie rondom levering.

Leonie T. 05-01-2020

Duidelijke website. Goed in te stellen filters bij zoekopdracht. Ruim aanbod. Veel beoordelingen over producten te vinden. Levering op de gekozen dag, ook op zondag.

Rosemary 05-01-2020

Leveranciers zijn wettelijk verplicht oude apparaten in te nemen. Coolblue maakt daar echter een potje van; ze laten jou met je oude magnetron naar het postkantoor sjouwen. Terwijl de oplossing zo simpel is: gewoon met elke orderbevestiging een retourlabel meesturen. Geen glimlach dus van ons.

Beste Rosemary,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat onze externe vervoerder jouw magnetron niet heeft meegenomen.

Gelukkig is dit op te lossen. Via onze website vind je opties om dit alsnog milieuvriendelijk in orde te maken,.

Wiljo 05-01-2020

De bezorgers waren goed geïnstrueerd en namen de tijd om de wasmachine/droger te installeren met kennis van zaken.

TS 05-01-2020

Eerst koop je een tv van totaal ruim € 2.000. Ik bestel er een soundbar bij en op aanraden van een medewerkster een passende soundbarbeugel. Ondanks mijn twijfel bevestigd zij dat ik echt de juiste soundbarbeugel heb. Bij levering blijkt dat de soundbarbeugel niet past. De doos met de soundbar is zeiknat. Ondanks mijn tegenwerpingen wordt dat ding neergezet. Het werkt toch is de conclusie van de monteur. Ik spreek af dat ik ga bellen om om te ruilen: ik vertrouw het niet dat als de soundbar nat is geweest er geen gevolgschade kan zijn. De medewerkers die moeten installeren kunnen niet met de ziggo module overweg. Ik installeer ter plekke met hulp van ziggo mijn module en se tv. De heren gaan in galop de deur uit. Een laat zijn handschoenen liggen in de haast. Ook hangen er twee draden nog onder uit de tv! 😡ik bel maar met de klantenservice hoe dit nu kan allemaal! Omdat ik geen soundbar wil hebben met mogelijk water erin, bel dus ook om om te ruilen als afgesproken met de monteur. Dat kan niet, ik moet een nieuwe kopen en de oude retourneren. Dat doe ik dus maar. Ik betaal weer een soundbar en retourneer de oude. Op zaterdag komt er weer iemand van Coolblue en knipt de uitstekende draden weg. Ook verwijderd hij de ten onrechte door de monteur aangebrachte oude chromecast uit de nieuwe tv(de nieuwe tv zit er een ingebouwd) dus volkomen overbodig wat hij heeft gedaan. Bovendien stoort het ding de chromecast in de tv. Ook weer tegen mijn instructie in. Toch geplaatst door de eerste monteur. Moet ik wel weer extra voor thuis blijven. Ondertussen heb ik afgesproken dat ik alle installatiekosten terug krijg vanwege alle ondeskundigheid en overlast. Dan moet ik nog €242 euro terug krijgen van de soundbar, de soundbarbeugel en de installatiekosten. Ik ben nu al weken bezig mijn geld terug te krijgen van geretourneerde artikelen. Men crediteert maar raak op de oude facturen en geeft slechts een klein deel geld terug. Dit heeft tot gevolg dat ik bij mijn bestellingen 3 tv’s zie met evenzoveel soundbarrren. Mailen, bellen en telkens zeggen ze wat vervelend dat u op uw geld moet wachten. Telkens zeggen de medewerkers uw geld wordt teruggestort: Naisja, Amal, Luca , Kyra en anderen van wie ik de naam nu niet direct paraat heb geven aan dat het geld komt en nu Arnel begint weer opnieuw met zijn vragen omdat ze het kennelijk ook niet meer snappen. Wat ook niet zo vreemd is als je in mijn bestellingen kijkt door alle crediteringen door Coolblue. Al met al heb ik nu 5 keer gevraagd om mijn geld: heb 5 keer gehoord dat het komt. Ik heb echter de resterende € 203 euro niet ontvangen. In plaats van € 242 die gestort zijn komt er nu €40 terug.
Wat een winkel: advies is ondeskundig, geleverde elektronica is beschadigd, plaatsing is ondeskundig en de administratie in een puinhoop ..nu net heeft Rick specialist van Coolblue trouwens weer bevestigd dat het geld terug komt: de afdeling heeft het verwerkt ( net als alle andere keren trouwens) we wachten maar weer af..drie werkdagen weer ...Kyra zegt vervolgens nu dat er niets gebeurd is : zij heeft een opdracht ingeschoten naar de afdeling: ik wacht het af.....over drie werkdagen moet ik het geld ontvangen op mijn bankrekening. Nu voor de 8-10e keer contact gehad met Coolblue. Ik ben de tel kwijt.

Danielle 04-01-2020

Coolblue is betrouwbaar, goede kwaliteit producten, snelle levering, goede productinformatie.

Lua 04-01-2020

Top service, daar zouden andere bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen. Bij CoolBlue begrijpen ze in ieder geval wat de consument verwacht. No nonsense, wat men belooft wordt ook waar gemaakt. Top!

jb 04-01-2020

Zeer slechte ervaring met coolblue heb er een nieuwe soundbar besteleld,gekocht voor nieuwprijs.
En blijkt een tweedekans te zijn de doos is behoorlijk beschadigd en de soundbar zat onder vinger afdrukken,die was dus al bij iemand anders geweest.(maar wel nieuw prijs betaald)
Als er iets mis gaat bij coolblue dan is niemand thuis,ja ze proberen je af te schuiven met een tegoed bonnetje ik noem dit ......vul het zelf maar in.
Ik koop er niets meer.

Beste JB,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Je hebt gelijk, dit klinkt als een Tweedekans en dat mogen wij niet als nieuw verkopen.

Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij pakken dit graag meteen voor je op.

Theo 04-01-2020

Gemakkelijke site hoewel ik niet echt hoefde zoeken. Bestellen was heel simpel.

Goossens 04-01-2020

Snelle correcte levering !
Al een paar dingen besteld nergens problemen mee

Judith 04-01-2020

Coolblue is vaak goedkoper dan de anderen. Mijn bestelling een TomTom 52 werd al heel snel geleverd, op een zondag nog wel. Dat had ik niet verwacht. Wij waren daar heel blij mee.
De site is prima voor elkaar , overzichtelijk en duidelijk.

atina 04-01-2020

Alle afspraken worden keurig nagekomen. Omdat ik op zaterdag bestelde werd het product op zondag geleverd. In mijn geval was dit niet echt nodig en zou een optie om later te leveren kunnen ingevoerd maar kan me voorstellen dat het voor veel mensen een uitkomst kan zijn.

MJ 04-01-2020

Altijd netjes en correct. Aangezien ze nooit moeilijk doen als er iets niet goed is, bestel ik vrijwel alles via Coolblue.
Dit keer jammer, dat de prijs een dag later € 20,00 lager was......

Ineke 03-01-2020

Prima site, gebruiksvriendelijk. Kijk altijd eerst op deze site voordat ik artikelen bestel. Goede vergelijkingen

Maud 02-01-2020

Shop okay, product okay, levering okay, maar de doos was belachelijk groot - slecht voor het milieu!

Danny 02-01-2020

Als er iets misgaat aan de kant van Coolblue met het verzenden dan ben je als consument de pineut. Koffieautomaat besteld en verkeerde gekregen (goedkoper model). In plaats van dat ze de fout erkennen en zelf aan de slag gaan om dit te verbeteren en direct de correcte versturen (en de oude ophalen) legt Coolblue dit 100% neer bij de consument. Je mag zelf labeltjes printen, inpakken en het apparaat retour sturen via een PostNL punt, vervolgens een week wachten totdat het verwerkt is en je geld terug krijgt of een ander apparaat. De "snelle" optie die Coolblue mij gaf; koop gewoon het apparaat nog een keer (bijna 400 euro) dan heb je morgen wel de goede in huis! .... echt heel slecht.

Karin Swets 01-01-2020

Zeer overzichtelijke site die concurerende prijzen heeft. Komen hun afspraken goed na. Goede communicatie en zeer vlotte manier van handelen.

Peter Bruggheman 31-12-2019

Duidelijke informatie, gemakkelijk zoeken en bestellen en snelle levering. Altijd perfecte service !