Stefaan 25-11-2020

Vlotte webshop, zeer snelle levering, vooraf reeds mail met diverse tips. Kortom:prima!

Paulien 25-11-2020

Alles was zeer duidelijk en vlot verlopen, zelfs op een zondag heb ik mijn aankoop gekregen wanneer het op zaterdag besteld was.

Hana 25-11-2020

Laagste prijs i.v.m. andere winkels. Snelle levering van bestelde producten.

Wendy 25-11-2020

Het product dat we kregen was exact zoals het beschreven was op de site. Snelle levering en goed verpakt.

Patrycja 25-11-2020

Grote keuze ..goede prijzen..
Super snel geleverd..
Heel tevreden
Aanrader

tony 25-11-2020

zeer snelle levering , juist de opvulling van de verpakking zou nog beter kunnen .

Tony 25-11-2020

Mijn eerste aankoop met Coolblue, dacht zo weer een andere winkel, zal wel hetzelfde zijn ... maar toch. Zeer nette website, de prijs zat goed en supersnel geleverd. Had het voor 22h besteld, dan de nachtshift gedaan en daarna in bed en toen ik opstond was mijn pakje daar zeer netjes verpakt in de overduidelijke coolblue kleuren. Leuke ervaring en met wat ik besteld was ik ook zeer tevreden. Mij zien ze zeker terug

Taniac 24-11-2020

Website is heel duidelijk- bestelling bevestigd en levering absoluut vlug (op zondag!) . Goed gepakt. Alles perfect

Renata 24-11-2020

gemakkelijk overzichtelijke website, veel reviews, veel keuze, vriendelijk, vlot betalen, altijd keurig verpakt geleverd en op tijd

Christine DF 24-11-2020

Zeer tevreden ! ik heb mijn pakketje ontvangen op de voorziene dag.
Zeer veilig verpakt en vriendelijke levering.
Ook mijn bestelling voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Ook het personeel van Coolblue is zeer vriendelijk en hulpvaardig .

Johan 24-11-2020

Prijs kwaliteit top, levering op dag gevraagd ook al was het weekend toch is de levering aangekomen in deze drukke dagen voor jullie. Dikke merci en ga zeker volgende keer terug bij jullie aankopen plaatsen.

Loes 24-11-2020

Zoals altijd vlot, vriendelijk en correct behandeld. Afhaalpunt in de kelder coronaproof georganiseerd. Ik kon ook zeer snel na mijn online bestelling de aankoop gaan afhalen.

Tom 24-11-2020

Altijd correct en vriendelijk.
Steeds een snelle levering.
Uitgebreid product aanbod.
Handige video's op de Site.
Die tevens zeer handig is.

Wij vergelijken altijd de prijs op elke site
En steeds vaker komen we bij cool blue uit.
Wat blijkt uit onze aankopen.

Ook geven wij voor grotere aankopen liever de voorkeur aan cool blue om dat ze altijd correct zijn.

betty 24-11-2020

Je kan aanklikken aflevering volgende dag, was initieel op zaterdag. Zaterdag door drukte bij post NL niks geleverd. Dus maandag ging pakket er zijn. Tussen 16h en 20h, niks ontvangen. Pakket zou er maandag zijn voor 22h niks ontvangen... Vandaag afleverdatum onbekend. Dit is geen correcte concurrentie. Prijs bij Van den Borre was idem. Wij kozen voor cool blue omdat we sneller levering zouden ontvangen... Bij van den Borre waren ze eerlijk en hebben ze vermeld. Af te halen op maandag... Wij zijn zeer ontevreden over de service

l wiendy 24-11-2020

Door covid heb ik mijn bestelling via de webshop moeten plaatsen. Normaal ga ik naar de winkel in Wilrijk en daar ben ik zeer tevreden over de service

Vix 24-11-2020

goed gestructureerde shop, je vind snel wat je zoekt, je bekomt voldoende informatie over je product

Sarah 24-11-2020

Correcte prijs in vergelijking met andere winkels. Gratis geleverd op zondag. Had het wel vrijdag besteld, dus niet de volgende dag gekregen, maar toch relatief snel gezien de momenteel drukke periode. Informatie rond het uur van afleveren eveneens heel correct en aangenaam omdat je niet voor niets zit te wachten. Heel erg tevreden dus! Alleen 1 tip Coolblue, het is een detail, andere kartonnen dozen gebruiken, het zal misschien aan mijn ongeduld en/of onhandigheid gelegen hebben, maar deze was na openen onbruikbaar en dat is toch lastig als je het artikel wil terugsturen.

Iris 24-11-2020

Ik vind het leuk at ze zo snel beschikbaar zijn, zowel met leveren als met antwoorden op vragen. Ook als mijn aankoop na verloop van tijd kapot is, maken ze dit heel snel en super goed, of bieden ze gewoon een nieuw toestel aan.
Bedankt voor jullie snelle en goed service!

K 24-11-2020

Snelle levering, gemakkelijke vergelijking van producten, eenvoudig betalen.

Thierry 24-11-2020

Ik vond het makkelijk om te vinden wat ik zocht.
De bestelling ging vlot en de levering was snel.
Ik ben zeer tevreden van jullie dienst.

Karin 24-11-2020

Goede prijs, eenvoudige site. Levering is correct verlopen. Duidelijke communicatie via mail , goede opvolging.
Prima zeer tevreden.

Herman 23-11-2020

Vandaag besteld en vandaag afgehaald , met een zeer vriendelijke bediening beneden in de garage in de kou en blijven lachen , das nog eens fijn in deze tijd toch !

Johan 23-11-2020

tot op heden nog altijd niks ontvangen. Ook geen status wanneer het zal geleverd worden

Sylvia 23-11-2020

Snelle levering. Leuk dat vrienden zeggen “ Heb jij uw pakje al ? Ik wacht van vorige week op mijn bestelling bij ... 😄

henk 23-11-2020

dit is een hele verbetering met wat ik gewoon was van telefoon ( een refurbisched i phone ) een betaalbare oplossing voor wie toch een iphone wil de i phone XR