Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan K. 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en perfecte telefonische ondersteuning.

Mijn printer was kapot na jaren trouwe dienst. Via de website direct een nieuwe besteld en de volgende dag al geleverd. Aangesloten en het printen van documenten heeft geen vertraging opgelopen. Bij een eerdere aankoop van een Gigaset met 4 handtoestellen was het instellen mij niet helemaal duidelijk. Coolblue gebeld, meteen een deskundige aan de lijn die mij rustig heeft uitgelegd hoe ik de instellingen moest uitvoeren. Meteen resultaat en weer een tevreden klant dank zij Coolblue !

Luuk van Esschoten 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service, top levering ??

Goede prijs en kwaliteit verhouding
Rond 22.00 uur besteld en de volgende dag al om 14.00 uur geleverd
Echt top

Peter Wibbelink 31-10-2017 Via de website gekocht

Perfectie nastreven

De eerste klant gerichte webshop waar je ook nog vriendelijk geholpen wordt.
Ik ben Fan, de beste reclame voor jouw bedrijf zijn je klanten.

Raytjuh 31-10-2017 Via de website gekocht

Top top topper

Heerlijke online shop. Makkelijk iets te vinden. Goede service. Top klantenservice. Ik ben een zeer Tevreden klant

Boudewijn 31-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!! Zaterdag besteld, zondag geleverd!!

Goede overzichtelijke site, en een verbazend goede en snelle levering!
Product voldeed ook voor 100% aan de verwachting.

Jan 31-10-2017 Via de website gekocht

Heel snel geleverd, zaterdag besteld, zondag geleverd!

Tweede kans artiekel snel geleverd. Goed op dehoogte gehouden door track and trace. Voordelige prijs.

Johan van den Hove 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Apparaat snel nodig. Snelle levering. Goede uitleg en beschrijving. Ook bij telefonische vragen contact zeer behulpzaam!

Pat 31-10-2017 Via de website gekocht

Prima !!!

Snel en keurig afgeleverd. Vriendelijke medewerkers, alles keurig op de plaats gezet en verpakking en oud spul retour genomen.

Erik 31-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte aflevering

De aflevering van de wasdroger is prima verlopen. De droger is boven geplaatst,aangesloten en getest Daarna is de oude machine meegenomen en de verpakking opgeruimd .Alles naar wens

Bella 31-10-2017 Via de website gekocht

Een glimlach door Coolblue

Hele snelle levering en een prima product!
Werknemers erg klantvriendelijk.
Als ik op mijn bus wacht en er komt een Coolblue busje langs, zwaaien de altijd, love it :)

Evie 31-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Is heel betrouwbaar,khad 2 maal hetzelfde besteld en betaald en kheb na 2 dagen mijn geld terug op de rekening gekregen,super service en heel vriendelijk bij de levering

Kim 31-10-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Zoals de titel al doet vermoeden vind ik Coolbleu een top bedrijf het enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is dat ze zelfs op zaterdag om 08:00 bij je op stoep staan haha! Super vriendelijke bezorgers en staan je netjes te woord. Nieuwe wasmachine werd netjes start klaar (zelfs een proefwas) op zijn plek gezet en onze oude wasmachine werd mee genomen!
Thanks coolbleu, voor ons nooit meer een ander!!!

Loes Alexandra 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering & duidelijke omschrijvingen

Ik moest snel een nieuwe droger hebben en de aanbevelingen en duidelijke omschrijvingen op de website maakten de keuze zeer gemakkelijk. Helemaal fijn dat Coolblue zelf de plus- en minpunten op een rijtje zet, zo weet je zeker dat je een goed overwogen keuze kan maken. Levering was razendsnel en de oude, kapotte droger is keurig mee terug genomen. Ik ben helemaal happy met mijn keuze.

Dirk 31-10-2017 Via de website gekocht

Typisch CoolBlue

Ik heb in de afgelopen jaren al vaak een bestelling geplaatst bij CoolBlue en nog geen een keer is er iets fout gegaan. Ook nu, ik heb een Nest Thermostaat gekocht, kreeg er nog een gratis stand bij en zoals verwacht is het pakket de volgende dag geleverd. Daar hoef je je ook nooit zorgen om te maken.

mariette 31-10-2017 Via de website gekocht

geweldige service

ruime keuze in online winkel, snelle levering zelfs op zondag, product voldoet aan verwachtingen, mooie kleur, goede maat,

Geert 31-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, goed aanbod, goede prijs

Vaak snel, goed aanbod, makkelijk zoeken op de site.
Klantenservice weet ik niet, want nooit problemen gehad.
Moeilijk te vinden: losse Oculus touch controllers als 2de kans met een kleine korting en in goede staat geleverd.
(eerdere bestelling: Service bij bezorging droger was top!)

Alex 31-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het belooft

Coolblue levert alles op tijd, zelfs op zondag tegen een redelijke prijs en je wordt goed geïnformeerd tijdens de levering.

Cindy 31-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Duidelijke omschrijvingen en er wordt waar gemaakt wat er staat. Ik kocht een tweede kans i phone die ook echt als nieuw eruit zag.

Wanda 31-10-2017 Via de website gekocht

Perfect in alle opzichten

Al jaren klant ondertussen. Van kleine electronica tot wasmachines. Website duidelijk en overzichtelijk. Coolblue doet wat het beloofd. Volgende dag levering, vriendelijke en behulpzame bezorging bij grote artikelen. Service is top, ook de after sales. Als iets niet goed (meer) werkt, ook veel later dan wordt het prima opgelost en is men zeer behulpzaam. Voor mij beste online store. Waarom dan geen 10? Regelmatig is de prijs wat hoger dan bij andere shows. Vandaar een puntje minder.

Marcel 31-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Alles super gebruikersvriendelijk. Een overzichtelijke website. Veel keuze. Goede communicatie via de mail. Snelle levering.

Kees 31-10-2017 Via de website gekocht

Alles voor een lach is bij mij gelukt!

Top service, scherpe prijs, veel keuze en het nakomen van afspraken zonder moeilijk doen!
Pakketten worden goed verzorgd en altijd op tijd bezorgd.

Ferdi 30-10-2017 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk de keuze gemaakt en product besteld

Heb op de site gemakkelijk een vergelijking kunnen maken tussen de verschillende types en merken laptops en simpel kunnen bestellen, volgende dag keurig geleverd.

harold64 30-10-2017 Via de website gekocht

snel en voordelig

snelle levering en de voordeligste prijs ,en als nodig goed advies en service!

zeer zeker aan te bevelen !

Bert 30-10-2017 Via de website gekocht

ze doen wat ze zeggen

naast dat Coolblue een goed overzicht van de producten geven ze ook adviezen. Op een persoonlijke manier. Je voelt je er thuis.

Guus 30-10-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldig bedrijf

Bij keuze voor Coolblue afgegaan op de goede reviews. De goede kritieken worden helemaal waargemaakt. Goede website, duidelijke toelichting bij product. Vriendelijke, vrolijke en zeer correcte bezorgers. Bezorging buiten aangegeven tijdraam, maar ik zat aan het einde van de rit. Anders hadden ze een 10 gekregen.

Dominique 30-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Het product was goed verpakt. Ook kon ik heb de volgende dag bij het dichts bijzijnde PostNL punt halen al vanaf 10:00. Ook super dat je moet teken en je legitimatie moet laten zien om heb mee te kunnen nemen.

R.C. 30-10-2017 Via de website gekocht

Erg blij mee, snelle levering. Top hoor ga zo door ????????

Top hoor, ga zo door.We zijn zeer te spreken over coolblue.
Site is duidelijk, artikelen goed omschreven en te vergelijken met anderen is altijd handig.
Snelle levering.
👏🏻👍🏻👊🏻

Henk 30-10-2017 Via de website gekocht

De snelle reactie, de snelle levering en het informeren over het geleverde vind ik prettig. Derhalve zou ik een ieder aanbevelen om bij aanschaf van apparatuur eerst te kijken bij Coolblue.

Tonnie 30-10-2017 Via de website gekocht

Super service eerst even gebeld en persoonlijk gesproken

Super service eerst gebeld en door iemand persoonlijk gesproken die alles perfect kon uitleggen en een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Koert 30-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Mijn aankopen doe ik eigenlijk grotendeels bij Cool Blue zodat ik weet wanneer er iets mis is ik een goede service kan verwachten.

Huib van Burik 30-10-2017 Via de website gekocht

Soms blij soms minder

Verkeerde voorlichting gekregen over een bepaalde smartphone. Als ik dan een andere nieuwe wil bestellen moet ik eerst een aantal dagen wachten op de terugbetaling van het geretourneerde toestel, voordat ik een andere kan bestellen. Terwijl ik al meerdere malen kenbaar heb gemaakt dat ik het toestel voor mijn werk dagelijks nodig heb.

Enrica 30-10-2017 Via de website gekocht

Voor ons alleen nog maar Coolblue

Duidelijke website, snelle levering, en nette bezorgers, al met al een hele positieve ervaring.
Maar dat wisten we al, we hebben in het verleden vaker bij Coolblue besteld

Stefanie 30-10-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en goed geleverd

Ik vind dat je makkelijk kan zoeken en de specificaties door kan geven voor de laptop die je zoekt. Beter dan op andere sites. Hierdoor was het snel duidelijk uit welke modellen ik keuze had en kon ik snel bestellen. De volgende dag werd het pakketje al bezorgd en de doos met grappige gebruiksaanwijzing deed me glimlachen. Prima service.

M.Weers 30-10-2017 Via de website gekocht

slechte service met opsturen van pakket

hebben bewust voor cool blue gekozen omdat de pakketservice de volgende dag zou zijn . Echter alles behalve na veel bellen en uitleggen werd het pakket pas twee dagen later aan het einde vd dag bezorgd. De verrassing was dus in het water gevallen . Kiezen volgende keer dus voor een ander bedrijf

Officiele reactie van Coolblue 30-10-2017

Beste M. Weers,

Wat onwijs naar om te zien dat we onze belofte niet waar hebben kunnen maken. Het is natuurlijk niet de bedoeling om je zo lang te laten wachten op je pakketje. We willen je dan ook op het hart drukken dat dit meer uitzondering is dan regel. Bij dezen dan ook onze excuses voor het ongemak. Mochten we verder nog iets anders voor je kunnen betekenen, horen we dat graag.

Don 30-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue's partner Dynalogic is ronduit dramatisch.

Coolblue is normaliter een correct en service gericht bedrijf, maar de afgelopen 2 orders zijn werkelijk totaal verprutst. 1 was een pre order, reeds geplaatst ion augustus 2016. Kon niet meer geleverd worden. Andere winkels hadden hier echter geen problemen mee. Gevoel blijft hangen dat Coolblue hier gewoon over m'n preorder heen heeft gekeken. Wel een cadeaubon gehad van 20,- maar had liever die preorder op tijd gehad. De terugbetaling van de order zou binnen 3 werkdagen gebeuren. Nu ongeveer 1,5 week verder maar geen geld terug.

Vervolgens een andere preorder, dacht nu juist: Bestel hem wat later, dan zit ie in elk geval in de recente orders. Dat klopte wel maar vervolgens krijg je met Dynalogic te maken... Die na wat over en weer te mailen zelf maar besluit om jouw order te annuleren! Ohja, wel eerst nog 3 verschillende berichten sturen over wanneer ze het pakket komen afleveren.
En als logistiek partner van Coolblue doodleuk zegt je niet te kunnen helpen met de planning van de bezorging van je pakket... Dan snap je volgens mij echt je vak niet.

Met Coolblue gebeld, uitleg gegeven en gezegd dat ik door dat gedoe inderdaad die order niet meer hoef want ben dan een week verder voordat ik het heb en dan haal ik het sneller in de winkel. Uiteraard veel begrip en de werknemer zou zsm het geld terugstorten en kijken waar de terugbetaling van de preorder van augustus 2016 bleef. Vervolgens een mail van een andere Coolblue-er die zegt dat het mijn wens is geweest de order te annuleren en dat hij dat gaat doorgeven aan de vervoerder dat het geannuleerd is (Wat de vervoerder Dynalogic zelf dus al had gedaan) en na retour ontvangst van het pakket binnen 3 werkdagen tot uitkering van de betaling word overgegaan. Hoop dat dat inderdaad gaat lukken.

Op dit moment dus even geen aanbeveling. Coolblue mag eerst weer de zaakjes op orde hebben zoals ze normaliter functioneren.

Officiele reactie van Coolblue 30-10-2017

Beste Don,

Wat onwijs vervelend om te moeten zien dat je laatste twee bestelling zo treurig zijn verlopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet wat je van ons mag verwachten. Het klinkt alsof je wel heel veel pech hebt gehad bij beide pre-orders, waarvoor dan ook onze excuses. Ik hoop dat alles nu wel goed is afgehandeld, anders kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Verder, hoop ik dat je ons toekomst toch nog een keer weet te vinden, opdat we kunnen bewijzen dat bestellen bij ons heel leuk kan zijn.

Anja 30-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Buiten het feit dat het een gebruiksvriendelijke website is vind ik het persoonlijk erg fijn dat je vanaf het plaatsen tot de aflevering van de bestelling op de hoogte gehouden wordt. Van de ontvangst bevestiging tot aan 10 minuten voor levering het telefoontje van een medewerker dat ze er bijna zijn. Top Service en kan het iedereen aan bevelen om bij Cool Blue te bestellen.

Mirjam Tillie 30-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Makkelijke Te vinden, duidelijke zoekactie, makkelijke en duidelijke bestelinformatie. Bij vragen tel. Me op site waar je ook snel en duidelijk geholpen wordt.

Henk 30-10-2017 Via de website gekocht

Duidelijkheid snelle levering en binnen de tijdsnorm eerder ook een artikel gekocht bij coolblue en de service was ook goed

jam bruinsma 30-10-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering

overzichtelijk daarom kan je de juiste keuze maken.
het is makkelijk zo te bestellen dan hoef je de deur niet uit, zeker niet als je slecht ter been bent.en de service IIS geweldig

Peter 30-10-2017 Via de website gekocht

Een zeer snelle levering, een goede prijs

Een goed toegankelijke en complete site met een breed assortiment. 23 uur besteld en de volgende dag om 15.30 uur afgeleverd! Hoe fijn is dat 😊

Lotte 30-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette service

Snelle bezorging en goed op de hoogte gehouden van het proces via de mail. Pakket was netjes verpakt. Kortom goede service!

Bart 30-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en prefect servers

Goede uitleg over het product.
De soundbar zelf is uitstekend mooi en vol geluid, makkelijk te installeren echt een aanrader.
Ik zou zeggen koop er zelf maar een!

Petra 29-10-2017 Via de website gekocht

Net als op de reclame

Drie keurige vrolijke beleefde mannen. Voelde me echt een klant. Ze hebben alles gedaan om mij te vreden te stellen. Keurig op tijd ook! Dikke pluim

Sven 29-10-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf dat producten zeer snel lieverd!

De avond daarvoor besteld en de volgende ochtend in huis. Geweldig bedrijf! Product en bedrijf voldoet aan verwachting

Assasins Creed Origins 29-10-2017 Via de website gekocht

Super service voor levering van games

Super service, in fantastische staat in de ochtend afgeleverd! Fijn dat deze pakketten ook in de brievenbus kunnen.

JP Wagenaar 29-10-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Service is top en vlot in de winkel.

De winkel is makkelijk te berijken, en de medewerkers terzake kundig en eerlijk voor de corrante producten.

Herman 29-10-2017 Via de website gekocht

prima vlotte levering

goede selectie kunnen maken en 's-avonds om 22.00 uur besteld. de volgende dag keurig afgeleverd.
Goed product, goede prijs.

van rumst gilbert 29-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik bestel reeds een aantal jaren produkten bij coolblue en ben daar zeer tevreden over. Ze doen wat ze beloven en tegenstelling met andere webwinkels. De levering gebeurt steeds zoals vermeld op de webpagina en de faktuur en meldingen in mijn e-mail post zijn heel duidelijk opgesteld. Ik raad iedereen aan gebruik te maken van deze webwinkel.
Gilbert van rumst

HvH 29-10-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze

Goede adviezen bij het zoeken naar een passende oplossing naar aanleiding van mijn vraag over home cinema sets. Je kunt merken dat het personeel weet weer je over praat

Resi 29-10-2017 Via de website gekocht

Speerpunt klantenservice

Top klantenservice! Staan je vriendelijk en deskundig te woord, er wordt naar oplossingen gezocht. Soms zelfs een attent kaartje als de situatie daartoe gelegenheid biedt. Website is goed toegankelijk, voldoende filtermogelijkheden om zo gericht mogelijk te zoeken. Eigen account waarin al je bestellingen EN facturen terug te vinden zijn. Dus nooit meer een factuur kwijtraken.
Soms is Coolblue iets duurder dan de con-collega verkoper maar door de uitstekende service is de keuze voor Coolblue gerechtvaardigd!