Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Van der Wees 17-07-2017 Via de website gekocht

Wasmachine naar zolder gebracht, oude wasmochine mee,
Rommel van uitpakken ging ook mee,
Ze waren vriendelijk en beleefd,met een gezonde dosis humor en een glimlach

Perfecto 17-07-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Alles klopt zoals is afgesproken ! Product levertijd en betaalvorm. S'avonds besteld en inderdaad dag later in huus👍🏻👍🏻👍🏻

E_consument 17-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snel geleverd en fijne communicatie

Coolblue zorgt ervoor dat je je prettig ondersteund voelt gedurende het hele aanschafproces. Van goede informatievoorziening bij het maken van de keuze tot prettige e-mails bij het wachten op je bestelling. Die knipoog in de mail (pakket was bij de buren afgeleverd omdat we niet thuis waren 'kosten ophalen: 1 koekje') viel heel goed bij mij.

Wim Hendriksen 17-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

De site is erg overzichtelijk en de omschrijving van de producten uitstekend. Coolblue is een geweldig goede webshop.

Katty 17-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue een SUPER winkel

Van bij het uitzoeken van je aankoop tot aan het ontvangen van je aankoop verloopt alles super vlot. Waren alle winkels maar zoals Coolblue. 👍👍👍

Ron 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Goede kwaliteit en snelle levering.
Tot nu toe geen problemen gehad.
Mijn volgende bestelling is absoluut weer bij cool blue.

Kristiaan 17-07-2017 Via de website gekocht

Hier vind je alles

Zeer goede informatie vooraf: makkelijk om een keuze te maken. Alleen was het even zoeken tot ik vond dat het enige verschil tussen de koffieautomaten waartussen ik nog twijfelde, de kleur was.

Sanne 17-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ontzettend snelle service, fijn dat je zelf de dag kan kiezen wanneer je wilt dat het word bezorgd. De bezorgers waren ontzettend vriendelijk, alles was snel uitgelegd en het stond binnen een paar minuten. Echt top!

Bart 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel besteld, snel in huis

Is makkelijk shoppen en wordt snel geleverd. Gratis bezorging is altijd goed. Heb geen ervaring met de afhandeling van klachten of serviceverlening

S. 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel en juist

Alles volgens afspraak zoals op de website stond.
Niets meer of minder. Het product was goed verpakt en ook naar wens.

NM Busscher 17-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering met zeer correcte communicatie/service!

Top communicatie, snelle levering door kundig en correcte medewerkers! Zeer tevreden! Je hoeft je nergens zorgen om te maken alles is geregeld, wasmachine draaide al voordat de heren de deur uit waren.

W. Woortman 17-07-2017 Via de website gekocht

Het is cool om te kopen bij coolblue

Ik heb al meerdere apparaten gekocht bij coolblue en ben nog steeds tevreden over de service en levering die coolblue geeft.

Zeer tevreden 16-07-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Alles was gewoon perfect. Ik werd heel goed op de hoogte gehouden hoe laat mijn product zou komen. Ik kreeg netjes een smsje. En ik werd heel netjes gebeld met een vrolijke stem. Heerlijk en wat een verademing. Zo kan het dus ook. De 2 jongemannen die kwamen waren leuk en aardig. Alleen het voorstellen al was uniek. Wij zijn zeer tevreden. En de koelkast is precies wat ik had verwacht

Halima 16-07-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service en super klantvriendelijk

Lang opzoek geweest naar een goede laptop voor mijn studie waarmee ik binnenkort start. Na veel zoeken, vergelijken en beoordelen kwam ik uit bij Coolblue.
Ben eerst langs geweest in een van de winkels om hem te bekijken, wat overigens top is dat dat kan!!! Vervolgens een paar dagen later ( 2 om precies te zijn ) naar Utrecht gereden om hem te kopen! Vriendelijke medewerkers, die wel een beetje verbaasd waren dat een meisje zo'n krachtige laptop kwam kopen. Wat ik overigens wel grappig vond!
Super tevreden ermee, dit zal zeker niet mijn laatste aankoop bij Coolblue zijn. Ga zo door :)!!!!

Gulsen Yilmaz 16-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik vind het echt top dat er zo snel is geleverd en keurig netjes afgeleverd bij mij!Alles was prima verpakt.Daarom zou ik iedereen aanraden om bij Coolblue te bestellen!

Frank 16-07-2017 Via de website gekocht

Positieve ervaring

De service werkt echt perfect.
Momenteel reeds 4 dingen aangekocht via coolblue en het is echt een aanrader.
Coolblue is niet de goedkoopste goedkoopste maar ik betaal liever een euro meer voor een perfecte service. Snelle levering, goede communicatie betreft de levering.
Moet er ook nog bij vertellen dat de prijzen mijn inziens scherp zijn t.o.v. de winkels.

Mieke 16-07-2017 Via de website gekocht

geweldige snelle service

binnen een dag binnen, bedankt voor de tip met wat er te koop is bij mijn laptop die ik van jullie heb gekocht. koop zo weer eens wat bij jullie

Bas 16-07-2017 Via de website gekocht

Zonder enige reden levering twee keer uitgesteld

's Avonds rond een uur of 21.30 een tv besteld welke volgens de website (bestellingen voor 23.59 uur) de volgende dag geleverd zou worden. De track & trace code gaf dit 's nachts ook nog aan. De volgende dag kreeg ik echter een melding dat de levering een dag was uitgesteld. Dag erna bleek opeens de levering weer met een dag vertraagd te zijn.

Dus drie vrije dagen moeten nemen om dit pakket (in dit geval een tv) in ontvangst te kunnen nemen. De klantenservice is ondanks vriendelijk vooral onwetend en kon me geen enkele informatie geven waarom de levering vertraagd was. De afdeling 'bezorging' die spoedig met mij contact op zou nemen, heeft helemaal niks meer laten weten.

Coolblue heeft mij geen enkele verklaring kunnen geven, of een garantie kunnen geven dat dit in de toekomst beter zal gaan. De hele afhandeling van mijn klacht geeft mij ook erg de indruk dat dit kennelijk vaker voorkomt en het ze weinig kan schelen. Als troost geven ze je dan een waardebon waar je niks aan hebt, want een partij die zijn afspraken niet na kan komen zal ik niet nogmaals snel bestellen.

Als je alle tijd hebt en genoeg vrije dagen hebt om thuis op een pakketje te wachten zal ik vooral bij Coolblue bestellen. Als je liever een leverancier hebt die wel binnen een dag kan leveren dan zal ik vooral de concurrenten aanbevelen.

Officiele reactie van Coolblue 16-07-2017

Hey Bas,

Bedankt voor het invullen van een review. Super vervelend om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op jouw pakket. Het is inderdaad absoluut niet de bedoeling dat je drie dagen wacht op jouw pakket en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Het komt zo nu en dan inderdaad voor dat er iets mis gaat waardoor je langer moet wachten op jouw pakket maar we zijn met je eens dat het niet netjes is dat je in de tussentijd geen updates van ons hebt gekregen. Uiteraard proberen wij elke dag een beetje beter te worden en wij werken er dus heel hard aan om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voor gaat komen. Wij hopen dus van harte dat je tóch iets aan de cadeaubon hebt en ons nog een kans geeft. Wij willen je namelijk heel graag laten zien waar onze service wel echt om draait. Geniet in ieder geval heel erg van je avond en hopelijk tot gauw.

bvr 16-07-2017 Via de website gekocht

doen wat je belooft

Ergens om 22:00 besteld en de volgende dag keurig een mail en een sms dat en hoe laat het gebracht zou worden. en ja hoor tussen 16:30 en 18:30 en men kwam 17:30.

CH 16-07-2017 Via de website gekocht

Volledige uitleg over het product op de wbsite. Voor vragen over een product, kun je tot laat in de avond terecht bij de klantenservice. . Vlotte levering. Goede service.

Anoniem 16-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

iPad bij Apple niet te krijgen en hier binnen 2 dagen geleverd! Mooi projektontwikkelaars en snelle levering!

Ernie 16-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering, zelfs op zondag.

Best ruime keuze, ik ben ook altijd benieuwd naar reviews van andere kopers en wat de keuze is van Cool Blue. Dat laat ik meetellen bij de keuze van mijn aankopen.

lejo 16-07-2017 Via de website gekocht

Besteld, betaald, geleverd

Deed gewoon wat ik verwachte. Afleveradres aangegeven en afgehaald op het aangegeven afleverpunt. Pico bello afgeleverd, mocht ik weer iets nodig hebben dan
zal ik weer rondkijken bij Cool Blue...

Marjan 16-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Hele snelle service! En de hele customer journey en ervaring is goed over nagedacht. Positieve benadering

Rb 16-07-2017 Via de website gekocht

Veilig verpakt

Naast de goede service en de snelle aflevering is ook het goed en breukvrij verpakken van de apparatuur prima in orde!

Sander 16-07-2017 Via de website gekocht

Prima webshop, gezellige service

Prima website waar alles gemakkelijk ye vinden is. Leuke klantenservice en algemeen contact. Levering gelijk de volgende dag was ook goed.

Tobias 16-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

Was op zoek naar een goed werkende homeplug, want mijn internet was slecht op de bovenste etage. Op basis van de beste keuze volgens Coolblue geselecteerd.
Devolo homeplugs besteld volgende dag in huis. Eindelijk goed internet boven!

Kost wat maar heb je ook wat!

Filmakers 16-07-2017 Via de website gekocht

De continue updates over de status van mijn bestellingen is goud. 1 minpuntje, mensen vinden het leuk om bij coolblue te bestellen, dus is het ook leuk als het coolblue busje voor de deur staat. In mijn geval was het niet zo. (Als ik dan toch iets moet noemen 😁)
Verder chapeau

Goolaerts 16-07-2017 In de winkel gekocht
Wilrijk

vlotte service

service was zeer goed maar als het jouw beurt was, is het niet duidelijk naar welke balie je moet gaan je hoort wel je ticket nr roepen maar van waar? misschien de balie een kleur(bovenaan tegen het plafond) geven en dit meegeven op het TV scherm

Jan 16-07-2017 Via de website gekocht

Goede en correcte informatie

Correcte afhandeling van de bestelling en goede plaatsing en in bedrijf stellen van de bestelde machine.

blij 16-07-2017 Via de website gekocht

Altijd blij met Cool Blue!

Cool Blue zegt; vandaag besteld, morgen in huis. En dat is ook zo, altijd. Spullen stevig verpakt, altijd in orde. Wil je advies? Bel dan gerust, ze staan voor je klaar. Fijne zaak die Cool Blue. Als je bij Cool Blue besteld ben je altijd net iets blijer met je spullen als dat je bij een ander besteld.

Yj 16-07-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en gemakkelijk met betrouwbare service.
Als er iets aan zou schelen ben ik zeker dat ik geholpen ga worden.

Cynthia Jansen 16-07-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijk wat een keurige, snelle levering!

Ongelooflijk, groot assortiment veel keuze in prijs/kwaliteitverhouding maar het allerbelangrijkste was dat onze wasmachine stuk was. Wij bestelden om half 10 's avonds een wasmachine en om 9:00 uur in de ochtend de volgende dag stond er
weer een keurig werkende wasmachine op mijn zolder. Op zijn plaats gezet door 2 keurige heren en de oude wasmachine werd ook nog meegenomen. Binnen 12 uur kon ik weer wassen!

Pieter Postma 16-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en plezier in het werk straalt er van af

De punctuiële aanbeveling en omschrijving van product maakt het kiezen makkelijker zodat er snel gekozen kan worden .
En de snelle aflevering , bevordert om voor coolblue te kiezen

S. van Dijk 16-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Op donderdag een wasmachine besteld bij Coolblue. Op vrijdag is deze geleverd in de tijd die is doorgegeven via de mail en de sms. Je wordt prima op de hoogte gehouden en de bezorger belt inderdaad als ze er over 15 min zijn. Vriendelijke bezorgers, oude wasmachine is meegenomen en verpakkingsmateriaal is meegenomen en de nieuwe wasmachine is keurig op de juiste plaats gezet.
Uitleg gehad over het eerste gebruik.
Het is makkelijk om een bestelling te plaatsen via de website van Coolblue, vriendelijke bezorgers en je hebt er zelf geen werk aan.

Marc H 16-07-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldwinkel!

Geweldige service:van website tot in je huis! Tot aan de bezorgers stralen ze de klantgerichtheid en vriendelijkheid uit. Afgelopen vrijdag nieuwe koelkast gebracht door .... en ...... Vrolijk en goed.

Leon 16-07-2017 Via de website gekocht

Snel de koffers kunnen vinden die we zochten, de volgende dag al geleverd. Alleen even moeten navragen hoe het cijferslot werkte, daar was geen gebruiksaanwijzing van bijgesloten.

Kees 16-07-2017 Via de website gekocht

Koelkast gekocht, maar die bleek ondanks meten, toch net iets te groot en kon niet op de gewenste plek komen. Dezelfde dag gebeld en een andere uitgekozen, de volgende dag keurig omgewisseld. 1 aandachtspuntje, de 1e bezorger (niet Coolblue zelf) gaf ter plekke aan maar tot de deurdorpel te bezorgen terwijl ik ervan uitging dat die op de plek zou worden gezet (althans zo staat het op de site). De 2e keer was het Coolblue zelf die bezorgde en dat verliep allemaal perfect.

Rolo 16-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

De site is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Ze hebben veel producten en goede bezorging. Super.

Tom K Ling 16-07-2017 Via de website gekocht

Beter dan de winkels

Was op zoek naar een dongel en een bluetooth adaptertje. Ik eerst naar de dichtstbijzijnde rood-witte megastore. Speld in een hooiberg. "Kan ik u helpen meneer?" Nou, niet dus, mijn idee landde niet.
Ik wist gewoon dat ik bij Coolblue zou slagen, en inderdaad. In één keer raak. Volgende dag in huis. Het wachten waard. Keurig volgens afspraak, keurig netjes verpakt. En nog goedkoper ook. Echt waar. Dat beloont meer dan dat gevoel dat ik had toen ik de winkels met lege handen en teleurstelling verliet...

Daniëlle 16-07-2017 Via de website gekocht

In één woord GEWELDIG !

Vooraf via Whatsapp contact gehad wat perfect verliep, vervolgens na bestelling prima op de hoogte gehouden over de aanstaande levering en daarna het plaatsten van de wasmachine door Gino en Angelo .. alles TOP ! Volgende keer wéér Coolblue. Bedankt !

Jan Sangers 16-07-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Gewoon een super winkel zowel qua kwaliteit en prijsverhouding. Snelle bezorging. Ruime openingstijden.

Mc Yvo 16-07-2017 Via de website gekocht

Wat ze beloven doen ze.

Mijn bestelling heb ik op zondag ergens in de namiddag gedaan, maandag voormiddag heeft b-post mijn bestelling afgeleverd, cool blue doet wat ze beloven.

Esko 16-07-2017 Via de website gekocht

Snelle Service

Met behulp van vergelijkingen tussen 3 producten geholpen een keuze te maken. En geleverd binnen 1 dag!

S.W. 16-07-2017 Via de website gekocht

Prima

Goede service en product begeleiding. Het is een webwinkel waar ik het eerst ga kijken voor mijn aankopen.

Ingrid 16-07-2017 Via de website gekocht

Goede service met een glimlach!

Makkelijk bestellen en betalen. Je wordt op de hoogte gehouden waar je pakketje zich bevindt en het wordt de volgende dag op de aangegeven tijd geleverd.

Margret L. 16-07-2017 Via de website gekocht

Aangenaam verrast

Bij bestelling iets niet goedgegaan. Dus volgende dag telefoon gepakt voor de klantenservice.Duidelijk bandje enthousiast ingesproken en je krijgt altijd een medewerker aan de lijn word je verteld. Wel of geen muziek in de wachttijd. Probleem werd door medewerker volledig opgelost en ook even gekeken wat er niet goed was gegaan bij bestelling. Volgende dag pakketje netjes volgens afspraak aan de deur.Thanks...TOP

Hieke vd Akker 16-07-2017 Via de website gekocht

Altijd uitstekende service

Als je bij Coolblue bestelt weet je dat het goed zit. Ik heb ook al eens met de serviceafdeling te maken gehad en die is gewoon top.
De levering van de producten is snel en de informatie is duidelijk.
Dit keer had ik Coolblue uitgekozen vanwege de prijs. Die is meestal vergelijkbaar met andere grote online winkels maar dit keer lager.

Tiny 16-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Coolblue speciaal gekozen ivm goede service. Bij de levering van mijn koelvriescombinatie werd mijn verpakking niet meegenomen. Na 2 telefoontjes is het daarna prima opgelost: de verpakking wordt morgen meteen opgehaald.

Nikita 16-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Goede site met handige reviews. En bezorgservice is fantastisch. Alles wordt voor je op de plek gezet en in elkaar gezet. Top!