Deze score is berekend op basis van 2218 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mitchel 15-03-2016 Via de website gekocht

Prima service en erg goede bereikbaarheid. Alles is mogelijk

Top!

Bijna alles is te krijgen hoewel niet alle kleuren van het product leverbaar waren.

Al jaren ben ik klant en altijd naar volle tevredenheid

Doen niet aan laagste prijs garantie dus dat is jammer

Gewoon perfect 15-03-2016 Via de website gekocht

Heel duidelijk worden alle verschillen in beeld gebracht, net zoals de pro's en contra's. Hierdoor kon ik perfect uitkiezen welke rugzak ik moest hebben zonder dat ik hem van te voren fysiek hoefde te zien.

Het is heel makkelijk om een bezorgdag te kiezen, ideaal.

Er was genoeg keuze in het aantal rugzakken, maar gelukkig ook weer niet zoveel dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Makkelijker het juiste uitzoeken kan haast niet.

Edith visker 15-03-2016 Via de website gekocht

Via internet hoef je de deur niet uit

Alles is duidelijk

Groot assortiment dus keuze genoeg

Omdat ik tevreden ben

Neen

Bob H 15-03-2016 Via de website gekocht

Eren wie eren toekomt. Dit is zeker het geval voor Coolblue. Er zijn weinig webshops met zo'n duidelijke en gebruikersvriendelijke website. Een aparte website voor memory (memoryshop.nl), routers (routercenter.nl), en nog veel meer! Altijd een genot om terug te keren en precies datgene te vinden waar je naar zoekt.

De service van Coolblue is iets heel speciaals, iets waar andere websites/webshops nog veel van zouden kunnen leren! Altijd staat er iemand voor je klaar, aan de telefoon, door middel van een live online chat, noem het maar op. Let wel: er is een verschil tussen bereikbaar zijn en actief je klanten proberen te helpen met hun problemen! Uiteraard zijn er meer websites die deze functies kennen, een online chat, een klantenservice die telefonisch bereikbaar is, maar bij geen enkele van hen heb ik dezelfde ervaringen als bij die van Coolblue. Waar deze andere websites slechts bereikbaar zijn, zal Coolblue zich actief inzetten om jouw problemen op te lossen en je tevredenheid te garanderen met het door jou bestelde product.

Wat betreft Coolblue's bezorging.. moeten we het hier echt over hebben? Dit is een van hun meest onderscheidende kwaliteiten! Áltijd zijn ze hun beloftes van 'volgende dag in huis, zelfs op zondag!' nagekomen. En nee, deze stelling staat niet ter discussie, dit is feit.

Als Coolblue het product dat jij zoekt, of een nagenoeg identiek product, niet aanbiedt, dan moet je wel op zoek zijn naar een héél speciaal product. Ik betwijfel of de dag waarop ik iets zoek wat Coolblue niet aanbiedt ooit zal komen.

Als mensen mij vragen wat de toekomst voor ons in petto heeft, antwoord ik met: 'Denk Coolblue, maar dan een groter aantal'.

Als je na het voorgaande nóg niet overtuigt bent, dan heb heb ik slecht nieuws voor je.

Eric 15-03-2016 Via de website gekocht

Goede productpresentatie.

Lekker zelf kunnen bepalen/kiezen wanneer het product geleverd mag worden en dat ook nog eens, afhankelijk van je keuze, zonder extra kosten.

Voldoende en als ze het gezochte product niet hebben kijk je gewoon elders.

Winkel wordt zeker meegenomen bij het zoeken naar een gewenst product. Zeker, omdat jezelf kunt kiezen wanneer het product geleverd wordt. Nette levering ook. Ga absoluut binnenkort de 'adviesfunctie' bij een fysieke vestiging uittesten.

Anoniem 15-03-2016 Via de website gekocht

Snel gewenst product gevonden met goede prijsstelling

Het assortiment is zeer divers met juiste zoekfilters. Coolblue keuze is handig hulpmiddel. De reviews zijn inhoudelijk van goede kwaliteit, zijn zinnige opmerkingen die helpen bij keuze. Supersnelle levering, zaterdag besteld, zondag geleverd.

LvG 15-03-2016 Via de website gekocht

Diversiteit,kwaliteit

uitgebreid assortiment

Verschillende malen produkten besteld en iedere keer was alles prima en snel geleverd

Etienne 15-03-2016 Via de website gekocht

Zeer makkelijk bestellen en veel product info

Netjes op tijd bezorgd

Zeer breed

Prima winkel, nette prijzen

Eric 15-03-2016 Via de website gekocht

Zeer vlotte en gebruiksvriendelijke website.

Ongelooflijk goede, gebruiksvriendelijke webwinkel.
Efficiëntie ten top. s'Avonds besteld. s' Morgens geleverd. Prima kwaliteit.

Michel H 15-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk, meerdere webshops in 1 navigatie werkt goed !

Lees mijn commentaar dan zegt dit cijfer genoeg ;-)

Ruime assortiment zoveel dat ik soms zelf begin te twijfelen voor welk artikel ik zal gaan

Service en klant vriendelijkheid staan centraal .. je wordt goed en duidelijk geholpen !

In april 2014 een laptop gekocht een maand geleden lade de accu niet meer op en aangezien dit een transformerbook was had ik niks meer aan tablet gedeelte ... Deze opgestuurd naar asus en asus gaf aan dat dit niet binnen de garantie viel omdat op een accu maar 12 maanden garantie zit en de kosten dus voor mij zal zijn ... Contact met coolblue gehad en zei vonden dat dit wel binnen de garantie valt omdat het hier gaat om een niet replace bare accu dus ik kon als klant deze ook niet zelf vervangen ... opgestuurd naar coolblue en zei gaven aan dat ze de kosten voor eigen rekening nemen, na een week kreeg ik netjes een mail dat het ze speet dat het langer duurde als normaal en dat ze de volgende 2 opties hebben voor mij ... > Naar aanleiding van uw retourzending stuur ik u deze mail. > Onlangs hebben wij uw product ontvangen en doorgestuurd naar de erkende reparatiedienst. Helaas duurt de herstelling langer dan verwacht en vind ik dit erg vervelend voor u. Om deze reden wil ik u graag de volgende opties aanbieden: > 1. Wachten op de herstelling van uw product. > 2. U ontvangt een shoptegoed ter waarde van het aankoopbedrag. Helaas is uw product namelijk niet meer leverbaar. Op deze manier kunt u zelf een alternatief uitzoeken. Het shoptegoed is te gebruiken in al onze (web)winkels. Dit noem ik pas service ! mogen vele andere winkels een voorbeeld aan nemen ;-)

ans hellegers 15-03-2016 Via de website gekocht

makkelijke site

heel snel

veel keus

geen klachten

E Scheuer 15-03-2016 Via de website gekocht

Producten zijn te vergelijken en veel info om je keuze te bepalen.

Top

Heel veel keus

Ga zo door top!! Mijn bestelling was binnen 14uur in huis.

Cees Spieringshoek 15-03-2016 Via de website gekocht

Mooi vanachter je pc een product uitkiezen.

Genoeg keuze.

Goede en snelle communicatie.

Westlander78 15-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijke zoekfuncties.

Als je er niet uit komt helpen ze je altijd. Dit kan per telefoon,mail of chat. Service altijd hetzelfde. Super.

Kijk op de website. Zegt genoeg :-D

Simpelweg een superwinkel waar de klant op de 1e plaats komt.

Als ik iets van elektronica zoek kijk ik als eerste bij CoolBlue. Maar ook voor bijvoorbeeld Speelgoed, keukenapparatuur, etc kun je hier terecht.

Alie 14-03-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk en ruime keus

Snelle bezorging

ruime keus in merken

wilma 14-03-2016 Via de website gekocht

Fijne site ook snelle reactie als je vragen heb.

Keurig netjes alles gebracht.
Bellen als ze eraan komen.
En hele vriendelijke jongens die alles netjes aan hebben gesloten

Thornwood 14-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke site.

Supersnelle levering door 2 erg beleefde medewerkers van het bedrijf Dynalogic.

Voor mij voldoende assortiment.

Goede,snelle levering en je wordt prima op de hoogte gehouden over bezorgtijdstip.

Jokie 14-03-2016 Via de website gekocht

Veel keuze, gemakkelijk om thuis even op je gemak te kijken.

Prima service, niks op aan te merken

Heel ruim assortiment en de beoordelingen te lezen.

Snelle, accurate service.

Wat mij betreft kan ik geen verbetering adviseren.

Koen b 14-03-2016 Via de website gekocht

Website is eenvoudig opgemaakt

Een service om u tegen te zeggen. Correct en zeer snel

Heb mijn hp laptop bekeken bij meerdere winkels maar enkel coolblue kon hem aanbieden vanuit hun stock

Reeds meerdere dingen gekocht en zelf s avonds laten leveren terwijl bestelling maar om 14 u 50 doorgegeven was.
Super

Zeer betrouwbaar

Mellissa 14-03-2016 Via de website gekocht

Alles verliep gewoon goed. Vergelijken, accessoires uitzzoeken en dergelijke.

Door een klein foutje kon ik eerst mijn mobiel niet in ontvangst nemen, coolblue heeft dit netjes en tijdig opgelost.

Ook bij een nieuw product/aankomend product hebben ze vaak al accessoires, zoals hoesjes, in het assortiment.

Klantenservice is snel en doet zijn best om je zo goed mogelijk te helpen. Veel producten waar je uit kan kiezen en het is overzichtelijk, vind ik.

Martine va Dijk 14-03-2016 Via de website gekocht

Alles is prima te vinden, bestelproces is makkelijk

Supersnelle levering!

Breed assortiment, goede kwaliteit, filteren op prijs is handig

Snel, handig, kwaliteit, redelijke prijs

Janine 14-03-2016 Via de website gekocht

Bestellen ging heel gemakkelijk!

Keurig een mailtje gehad met verdere info, bestelling zou volgende dag geleverd worden, wat ook keurig gebeurde!

Vind ik zelf moeilijk te beoordelen, omdat ik niet weet wat er allemaal te koop is. Maar er waren zoveel soorten, dat ik niet kon kiezen, dus vond ik het assortiment al gauw groot genoeg.

Gemakkelijk, snel en niet de duurste!

Sebastiaan 14-03-2016 Via de website gekocht

Site werkt goed. ook bestellen en betalen gaat soepel.

Volgende dag in huis. Heren bezorgers hebben de wasdroger op zolder gezet.

Francis Arthur 14-03-2016 Via de website gekocht

Bij de aankoop van mijn telefoon heb ik meerdere keren contact gehad en ben tevens met allerlei mogelijke abonnementen geholpen en tot een mooie conclusie gekomen met behulp van de medewerker aan de telefoon.

Als er iets is wat goedkoper of niet veel duurder is dan een product kost dan haal ik het liever bij CoolBlue omdat ik bij deze winkel een veilig gevoel heb met kostenloos retourneren, tot laat in de avond service en leuke, enthousiaste medewerkers!

Ik heb een koptelefoon, verstekzaag, telefoon en andere dingen bij Coolblue gekocht en kijk nu naar een fitness apparaat. Het assortiment is breed en er is vaak onderlinge keuze in het betreffende onderwerp.

Ik vind het erg leuk als ik een goed gesprek heb gehad met een medewerker, gelachen heb en dan ook nog een met de hand geschreven kaartje in de bus krijg van de herinnering. Dat zie je nergens anders!

Door deze winkel gaan andere winkels nu ook wat beter hun best doen.

Eric 14-03-2016 Via de website gekocht

Handig. Als je eerder al iets besteld hebt hoef je niet opnieuw je gegevens in te vullen.

Altijd binnen 14 dagen kosteloos terug sturen.

Heel compleet en ruim assortiment.

Je kan altijd een 10 geven. Echter zullen er altijd verbeteringen mogelijk zijn.

Anna van Rijswijk 14-03-2016 Via de website gekocht

Jullie waren de goedkoopste en leverden het snelst.

Keuken machine werd de volgende dag geleverd

Kon vinden wat ik nodig had

Wij zijn heel goed te spreken over bestelling en aflevering

Jullie zijn een aanrader ook prijstechnisch

H van Elsacker 14-03-2016 Via de website gekocht

goed en makkelijk om producten te vinden

prima op tijd geleverd en goed aangegeven hoe laat het wordt bezorgd.

ruime keus in vergelijking met anderen

prima

Harm 14-03-2016 Via de website gekocht

Heel eenvoudig zoeken op de site, goede short-list te maken om snel tot een besluit te komen. Ook de beschikbaarheid van het product lijkt gegarandeerd

Slechts een paar klikken en de bestelling is geplaatst, betaald en onderweg. Ook een goed zicht op waar de bestelling zich bevindt en wanneer de levering verwacht wordt. Die is overigens correct nagekomen!

Technisch is het assortiment prima, alleen bestaat er momenteel geen witte uitvoering van wat ik wilde hebben (ook niet bij andere sites!). Vandaar één puntje minder

Gewoon makkelijk, snel en betrouwbaar, goede informatie zonder poespas en toch met een vrolijke noot (waarom zou je eigenlijk een doos met een hamer openmaken?)

Tot volgende keer!

Mitchell 14-03-2016 Via de website gekocht

Na het eerste contact wilde ik nog verder kijken, dit werd positief ontvangen en werd niet aangedrongen om het product te moeten kopen. Daarnaast vond ik de website overzichtelijk en makkelijk toegankelijk

Het personeel heeft al mijn vragen kunnen beantwoorden en kunnen weerleggen. Product werd perfect op tijd bezorgt.

Het is een uitgebreid assortiment en alle denkbare benodigdheden worden aangeboden, alleen vind ik persoonlijk de prijs van telefoonhoesjes erg prijzig, maar dat is overal zo.

De website is toegankelijk voor iedereen, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, het assortiment is breed en diep genoeg en ze komen leverafspraken af. Vandaar overal een 9!

één van de beste webshops die er momenteel zijn. Zou het iedereen aanbevelen.

Adriaan 14-03-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Service is altijd prima. Ik heb zelfs een telefoon mogen omruilen na de 2 weken bedenktijd. Erg vriendelijk personeel.

Ruime keuze.

Topzaak! Daar mogen er veel een voorbeeld aan nemen.

Is misschien niet altijd de goedkoopste maar wel de beste qua levering en service.

Maarten Binnendijk 14-03-2016 Via de website gekocht

zo'n tien klikken verder had ik de printer vergeleken en gekocht. Supersimpel!

Snel, correct, conform belofte.

Bij een 10 is er geen verbetering mogelijk, vandaar de 8.

Wat ik bestelde was op voorraad en werd de volgende dag, conform belofte, afgeleverd. En dat allemaal ook nog eens voor de beste prijs!

Bij de extra bestelde inkt was het, mijn fout(!), niet gelijk duidelijk dat het niet om originele cartridges ging. Gewoon niet goed opgelet maar, ter verdediging, ze werden wel erg "origineel" gepresenteerd.

willem Schaperkotter 14-03-2016 Via de website gekocht

met twee muisklikken gevonden wat ik zocht.

Supersnel bezorgd (volgende dag.

ze hebben alles

Prijzen zijn goed, geen bezorgkosten, technische informatie is compleet

lekker simpele webshop

Klant 14-03-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via een overzichtelijke site en , als op voorraad,volgende dag in huis.

Nog geen Amazon.com maar komt in de buurt.

Piet 14-03-2016 Via de website gekocht

Makkelijk

Op tijd geleverd

Komen de afspraken na

tournoy werkt 14-03-2016 Via de website gekocht

s'middags besteld, volgende dag in huis

goede communicatie over het product en levering

top, alles wat ik zocht voor kantoor

prima web-shop

ga zo door

mina 14-03-2016 Via de website gekocht

telefonisch goed bereikbaar voor eventueel beantwoorden van vragen, bestelling en betaling via de site gaat makkelijk

vooral zeer tevreden over de bezorging, zeer klantvriendelijk en ze doen hun werk op een professionele manier en met brede lach op het gezicht. zeer snel in huis, vrijdag wasmachine besteld, zaterdagochtend al in huis, aangesloten en werkend

Ytsma 14-03-2016 Via de website gekocht

Voldoende keuze van flatscreen TV's en door de beoordelingen had ik snel een keuze gemaakt.

Ik had een vraag en die werd snel beantwoord. De levering was vlot en voorzien van track & trace, waardoor ik wist waar ik aan toe was.

Mijn keuze was gebaseerd op het product dat het meest is besteld en goede aanbevelingen kreeg.

Tegenwoordig kijk ik eerst bij Coolblue, voordat ik een andere winkel overweeg.

Ik vind de wijze van communicatie van Coolblue uiterst prettig.

Wouter 14-03-2016 In de winkel gekocht
Antwerpen

Duidelijk overzichtelijke website met veel productdetails. Ook de mogelijkheid om producten te vergelijken.
Bij elk product staan reviews van verschillende gebruikers.
Ook de plus- en minpunten van elk product staan duidelijk uitgelegd.

Geweldig behulpzame telefonische klantendienst. Snelle bediening in de winkel.

Er is een ruim aanbod, maar dit kan altijd nog ruimer ;-)

Coolblue is een winkel die toegankelijk is voor iedereen. Een kenner, maar ook een volstrekte leek zal hier zijn gading vinden, en dit in elke prijsklasse.

Anika 14-03-2016 Via de website gekocht

gemakkelijk alles te vinden

leveren gelukkig op zondag en dat is een pre

ze hebben veel keus

vanwege de snelle en uitstekende service

iiyama E2473HS 14-03-2016 Via de website gekocht

makkelijk en snel te bestellen

'S avonds besteld, volgende dag al binnen

ruim assortiment, met veel reccensies

zeer goeie winkel. had er eerst nog niet zo veel over gehoord, maar heeft een hele snelle service en levert goede kwaliteit.

gewoon uitstekende winkel

Edward 13-03-2016 Via de website gekocht

Binnen 24 uur werd mijn product bezorgd bij een door mij gekozen afleverpunt.
Ik krijg feedback, wanneer ik mijn product kon ophalen.

ruim voldoende

Ben zeer tevreden!
Het bestelde product voldoet aan mijn verwachtingen.

Bosje 13-03-2016 Via de website gekocht

Informatieve website.

Helemaal niets op aan te merken.

Ruime keuze op overzichtelijke website.

Uitvoering bestelling zoals aangegeven.

Anita 13-03-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en betalen.

Iets eerder wat besteld bij Coolblue,was een klein onderdeel kapot gegaan tijdens transport, werd direkt een ander product geleverd.

Groot assortiment in een redelijke prijsklasse

Snelle afwikkeling van de bestelling en snel geleverd.

Goede webwinkel

Bjorn Ramakers 13-03-2016 Via de website gekocht

Website werkt gemakkelijk. Als er staat op voorraad, is het ook op voorraad. Uniform platform met verschillende subsites, die allemaal hetzelfde werken.

Vandaag besteld, morgen in huis. En gratis verzending.

Wat ik zoek is 99% van de tijd op voorraad!

Wie wil nou niet genieten van zo'n super service?

Wederom, zoals altijd, bedankt!

Heino 13-03-2016 Via de website gekocht

De website was duidelijk! Ok
De producten waren snel te vinden! Ok
Bestelling plaatsen als zelfstandige en niet laten leveren op het adres van de maatschappelijke zetel is een probleem! Dit staat niet duidelijk aangegeven, het bedrag om te betalen word zonder btw weergegeven, en dan achteraf een mail dat men de btw toch moet bijstorten, dit is zeer slecht aangegeven!!! Wat voor tijdverlies zorgt!!!

Correct te woord gestaan en bevestigd dat dit een probleem is?

Frank tilburg 13-03-2016 Via de website gekocht

Hag snel gevonden wat ik nodig had en alles staat er overzichtelijk op.

Bestelling was zo geplaats en kreeg snel opdrachtbevstiging terug en ook wanneer het product gepickt was en klaar stond voor verzending.
En de dag van levering een mail dat pakket door post nl was opgehaald en een afleverbloktijd wanneer het bezorgt zou worden.

Je kan er van alles vinden kunt het niet zo gek mogelijk bedenken of het staat erop.

Samsung WF70F5E0Q4W 13-03-2016 Via de website gekocht

Cool!!!!!

Geweldig!!!!!

Prachtig!!!!!

Altijd toppie!!!!

Alleen maar goeie

Kevin 13-03-2016 Via de website gekocht

Bij Coolblue bestel je eenvoudig. Verschillende artikelen vergelijken is gemakkelijk om uiteindelijk je keuze te maken. De klantenservice is heel goed en de communicatie naar de klant is duidelijk.

de Boer 13-03-2016 Via de website gekocht

Goede site
Goede producten met heldere omschrijving

Uitstekend een 10

Heel goed en ruime keuze

Gewoon uitstekend

Marjolein 13-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht van de producten, handige reviews erbij.

Makkelijk betalen, snelle en nette levering.

Ruim assortiment, makkelijk te vergelijken.

Fijne webshop.