Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan Kattevilder 04-02-2017 Via de website gekocht

I pad

De enige shop,die de iPad op kortetermijn kon leveren. Enige minpuntje is, dat PostNL hem bij de buren afleverde, terwijl Coolblue in haar mail stelt, dat een handtekening vereist was.

Jasper 04-02-2017 Via de website gekocht

Prachtige website!

Site bijna de goedkoopste. Toch voor Coolblue gekozen voor goede service en snelle levering. Pakketje savonds om half 10 besteld volgende dag al in de brievenbus.

Dennis 04-02-2017 Via de website gekocht

tevreden met Coolblue niet met levering

Ik heb via Coolblue een TV gekocht welke door PostNL werd geleverd om 23.15 uur 's-avonds. in de track-en-trace was aangegeven dat dit tussen 18.00 en 21.30 uur zou zijn. Klacht ingediend bij Coolblue maar geen reactie ontvangen

Arcom 04-02-2017 Via de website gekocht

Super snelle topservice voor scherpe prijs

S'avonds laat besteld, gelijk krijg je bericht of eea voorradig is en wanneer geleverd. Direct op de hoogte gehouden, mooie kleine slottijden. Perfecte aflevering, zonder kosten naar zolder en oude toestel retour, afgekoppeld en wel. Nieuwe ook aangesloten, zulke service zie je zelden meer, kunnen veel winkels Voorbeeld aan nemen. In een woord Top!

PieterJ 04-02-2017 Via de website gekocht

Inspirerende omgeving

Een Coolblue-winkel bezoeken is zoiets als op bezoek gaan bij - laat ik het netjes houden - een snoepwinkel. De mensen staan je professioneel te woord en het wachtsysteem met nummers werkt goed en laat je relaxt wachten.

felix 04-02-2017 Via de website gekocht

het een hele fijne webwinkel

het is een hele fijne webwinkel

het word allemaal op afspraak geleverd en de service is ook heel erg goed

René 04-02-2017 Via de website gekocht

Etiger S4-C-Eu

Goede aflevering, correcte prijs, goede producten. Heb nog vergeleken met producten die ergens anders heb gekocht en prijs is in het voordeel van Coolblue

Tim 04-02-2017 Via de website gekocht

Vriezer

Donderdag vriezer besteld en gekozen voor een aflevering op een zaterdag. We hadden een mail gekregen dat de chauffeur tussen half 9 en half 11 zou komen. Om 9 uur een sms'je gehad dat de levering maandag zou komen ookal hadden we het besteld voor een zaterdag en al bevestiging hadden gehad dat het toch zaterdag geleverd zou worden.. jammer dat ze het niet konden leveren ookal werken de meeste mensen doordeweeks dus geen tijd hebben om op een maandag tussen 8 en 6 uur savonds te gaan zitten wachten op de bank

Beste Tim,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om feedback achter te laten. Wat naar dat het zo mis ging met de levering van uw bestelling. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest en niet de service die u van ons mag verwachten. Wij zouden graag nog de mogelijkheid hebben om te kijken wat we nog voor u zouden kunnen betekenen en eveneens om voor terugkoppeling aan de bezorger te kunnen geven. Zou u misschien het ordernummer van uw bestelling met een begeleidend schrijven willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij hier direct mee aan de slag. Alvast bedankt voor de moeite!

Sander 04-02-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Ondertussen al veel dingen besteld en nog nooit problemen gehad met bezorging + snelle levering! Goede klantenservice, bij een probleem helpen ze je goed en snel. Retouren is geen probleem en reparaties worden goed en snel afgehandeld!

Kooi 04-02-2017 Via de website gekocht

Supersnel, zelfs op zondag!

De mediamarkt had een aanbieding, bleek Coolblue dezelfde prijs te hanteren alleen 's avonds besteld de volgende dag in huis. Keuze was snel gemaakt!

JS 04-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Tevreden en sterke prijzen in vergelijking met andere webshops. Ook leuk is de kortingsbon bij bestelling!

Ruud 04-02-2017 Via de website gekocht

Super :-)

Ondanks dat ik heel veel vragen had werd alles heel vriendelijk beantwoord. Uiteindelijk heb ik mijn beslissing genomen, rond 5 uur besteld en de andere ochtend om 9 uur werd het al afgeleverd! Super!!!!

Sandra 04-02-2017 Via de website gekocht

Heerlijk warm bedje!

Het assortiment was meer dan voldoende. Mijn keuze viel op een elektrische deken van Medisana . Goede productbeschrijving en de laagste prijs bij Coolblue. De dag erna geleverd......prima verpakt, zeer tevreden.

Peter 04-02-2017 Via de website gekocht

Inkt

Inkt besteld voor printer. Eerst vergeleken met andere websites en Coolblue was het goedkoopste. Om 23 uur besteld, om 6,30 uur lag het in de bus. Dus, snelle levering. Ik heb al verschillende zaken besteld bij Coolblue en ben er heel tevreden over.

Espirit 04-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop telefoon

Eerste keer besteld, uitstekende ervaring.
Aankoop gaat makkelijk, opties super duidelijk en ze hebben echt nagedacht vanuit de klant.
En tijdens wachten op levering sturen ze alvast product instructies zodat je je niet verveeld.
Ik hoorde al van zakelijke relaties : super leuk en top bedrijf. Niet alleen naar de klant maar ook naar hun onderleveranciers (itt tot sommige grote con-collega bedrijven)

Paul 04-02-2017 Via de website gekocht

goed

makkelijk en snel betalen, ook op zondag leverbaar. grote hoeveelheid reviews waar je naar kan kijken

AGD 04-02-2017 Via de website gekocht

Inderdaad wanprestatie

Geen goede service bij mankement na het aankopen van een printer. Telefonische aanwijzingen werden per email toch veranderd en werd ik naar Canon verwezen...

Beste meneer/mevrouw,

Wat naar dat u zo'n vervelende ervaring hebt gehad met Coolblue. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je verkeerde of tegenstrijdige informatie van ons ontvangt. Kunt u ons misschien nog een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl waarin u uw ordernummer vermeldt en een korte uitleg geeft van de situatie? Dan gaan wij meteen voor u kijken wat we nog voor u kunnen betekenen.

LvdW 04-02-2017 Via de website gekocht

LvdW

Snelle levering. Coolbleu doet wat het beloofd. Artikel is goed en duidelijk omschreven, voldoet aan de verwachting.

wendy 04-02-2017 Via de website gekocht

aankoop wasmachine bij coolbleu

Wasmachine bij cool bleu besteld. Goeie service, snelle levering!! Besteld voor 23.59 dag erna geleverd!! Gebruiksvriendelijke site waar je een keuzemenu kunt invullen wat je graag aan opties wilt en daar komen de beste keuze's uit....zelfs een optie voor het keurmerk van de consumentenbond!!! Top.....deze winkel kan ik iedereen aanbevelen!!!

Patrick Van Rompaey 04-02-2017 Via de website gekocht

Waarborg Black Berry

Mijn BlackBerry smart phone was 4 weken oud en viel constant uit . Ik had die bij CB terug ingeleverd om te laten herstellen onder waarborg. Na een week kreeg ik het bericht dat dit toestel onherstelbaar was. Onmiddellijk werd doorCB een voorstel gedaan om een nieuw toestel op te sturen of mijn geld terug te geven. Ik heb dan voor het laatste gekozen.
Nadien heb ik een andere smart phone bij CB met het opstaande bedrag gekocht.
Alles is perfect afgehandeld en zonder problemen of discussie.
Voor mij is dit een top bedrijf met een ongelofelijke service !!

Andy Heere 04-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie

Op woensdagavond een speaker besteld, kon 'm de volgende dag al ophalen. Steeds werd ik goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Top, een aanrader.

Saskia 04-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon prima

Alles klopt gewoon. Concurrerende prijzen, duidelijke en volledige productbeschrijving, goede service en levering.

Okko 04-02-2017 Via de website gekocht

Tweede keus wanprestaties

Twee x Macbook pro besteld tweede keus. Beide blijken pas na 3 dagen zoeken niet leverbaar. Bellen heeft geen zin. Je moet lijdzaam afwachten of er geleverd wordt.

Beste Okko,

Wat vervelend dat de tweedekansjes die u op het oog had niet meer leverbaar waren! Wij kunnen ons voorstellen dat het jammer is dat u deze mooie laptops niet meteen de volgende dag in huis had. We kijken graag nog even voor u na of alles juist is verlopen. Kunt u misschien het ordernummer van uw bestelling met een begeleidend schrijven sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Irene 04-02-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden met levering en afhandeling daarvan.

Ik heb gekozen voor Cool Blue, omdat de website me aanstond, de prijs goed was, en de levering verder goed is afgehandeld. ik ben zeer tevreden

Bri_D 04-02-2017 Via de website gekocht

goede service, overdreven verpakking

De site is gebruiksvriendelijk en de service is goed. Ook werd mijn bestelling op de beloofde datum geleverd (werd ook goed over gecommuniceerd).
De verpakking wekte echter wel mn verbazing: mijn staafmixer werd in een dusdanig grote doos verstuurd, waar er met gemak nog 6 bij hadden gepast. Zonde van alle papier wat daarmee verspild wordt. Denk ajb wat meer aan t milieu...

Jan 04-02-2017 Via de website gekocht

tevreden klant

duidelijke site, makkelijk besteld, duidelijke info ontvangen omtrent de levering, op tijd geleverd, en netjes en degelijk verpakt.

Nick 04-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine levering

Gisteren een wasmachine besteld, en vandaag(zaterdag) al in huis. Mensen van Coolblue kwamen het brengen en wat ons opviel was dat ze ontzettend vriendelijk aan de deur kwamen. Keurig vertelde wat ze gingen doen, en ons goed informeerde over de wasmachine.. Kan niet anders dan ze een 10 geven, dit is zeker een reden om zo iets anders te bestellen!

Smits 04-02-2017 Via de website gekocht

Top winkel!

Coolblue levert altijd snel en goed, ook deze keer voldeed de bestelling aan de verwachting. Op zondag besteld, maandag in huis...

Hans 04-02-2017 Via de website gekocht

Een topper, prijs/kwaliteit meer dan waard, mooi design.

Super mooi en handig / functioneel in gebruik. Een echte Topper en aanrader voor deze grote smartphone. Optimale bescherming voor smartphone en door het kunnen buigen van de case ook dwars te gebruiken.

Olga 04-02-2017 Via de website gekocht

Mevrouw

Mijn 2de telefoon die ik bij Coolblue besteld heb en net als een paar jaar terug werd deze ook keurig op de afgesproken tijd en goed verpakt geleverd!
Voor de aankoop heb ik een paar dagen verschillende toestellen vergeleken en werd ook hierbij prima geholpen!
Dik tevreden met deze winkel en de service!

Johan 04-02-2017 Via de website gekocht

Plantronics BackBeat Fit Blauw

Goed product, prima service. Voldoet uitstekend aan alle verwachtingen! Zeker een aanrader, zowel verkoper als het product!

Martine 03-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue klantenservice

De mensen van de klantenservice zijn heel erg goed. Ze nemen de tijd om te reageren op mijn mails en zijn nog super sympathiek. Mij hebben ze in elk geval prima geholpen.

Gouda 03-02-2017 Via de website gekocht

Prima en snel

Zoals gebruikelijk super snel geleverd. Coolblue is misschien niet altijd de aller goedkoopste, maar de service is super. De prijs is overigens ook niet slecht.

Mirjam 03-02-2017 Via de website gekocht

Afhandeling probleem artikel

Wij hadden tot 2 maal toe problemen met een koffiezetapparaat. Dat hebben ze geweldig opgelost in zeer korte tijd! Top!

Henk Buis 03-02-2017 Via de website gekocht

Mijnheer

Een van de betere zo niet de beste online webshops, absoluut concurrerende prijzen, is vaak de goedkoopste en een supersnelle levering, tot nu toe altijd binneb 24 uur m'n bestelling ontvangen. Aanrader!

G.V/ 03-02-2017 Via de website gekocht

Levering wasdroger.

Bestelling ging perfect.
Leveringsrapporten via email super.
Tijdsbepaling heel fijn.
Aflevering op tijd, KLASSE.

Giovanni 03-02-2017 Via de website gekocht

Aantal fouten in advertenties, service en levering zijn top!

Ik heb hier mijn product besteld omdat dit een grote naam is in de online webshop wereld en er dus vanuit ga dat zowel de service als de levering uitstekend is. Dit was ook het geval. Het is wel jammer dat er in een aantal advertenties fouten staan waardoor klanten soms een product kopen en hierbij vervolgens functionaliteiten missen.

Anita 03-02-2017 Via de website gekocht

Niet te geloven !

Om 22.30u in de avond een wasmachine besteld, de volgende morgen om 11uur kon er weer gewassen worden, super snel!
Ook de communicatie over de betaling, bezorgtijd is super geregeld, je wordt bijna tot op de minuut op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Half uur voor bezorgen een mail, 10 minuten voor bezorgen een telefoontje om oa de situatie in te schatten zodat alles soepel kan verlopen. Kortom erg tevreden.

Nellie 03-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekend.

Uitstekende service.Er wordt ook direkt gereageerd via Facebook als er iets is of wanneer je een vraag hebt.Krijg bericht als je pakket verzend klaar is en als je niet thuis was tijdens de bezorging weer een mail dat het pakket nog een maal aangeboden wordt.Coolblue is snel en je order zit prima en stevig verpakt.Ik ben helemaal happy met Coolblue.

Willemijn 03-02-2017 Via de website gekocht

Willemijn

Duidelijke product beschrijving, na bestelling snelle en duidelijke communicatie over de aflevertijd. Mannen die hem netjes hebben afgeleverd en geïnstalleerd waren erg secuur en vriendelijk.

Tjeerd 03-02-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service en nog liegen ook

Gisteren een droger besteld en gelijk het bericht dat deze vandaag geleverd zou worden. 8.34 uur krijg ik een bericht binnen dat de droger over een half uur zou worden geleverd, 8.45 uur op de zaak en na een paar uur gebeld met de bezorger. "ik was er maar er was niemand" waarop ik aangaf dat dit niet kon want we waren er immers 8.45 uur. De bezorger wilde ook niet terug komen want hij was 4 km verderop. Ik de service van coolblue vertellen waarop die medewerker zegt "excuus dat had zo niet mogen gebeuren en wij nemen gelijk contact weer op". Vanmiddag 16.00 uur maar zelf weer gebeld. Antwoord; "uw verhaal klopt niet en van de bezorger wel, maandag zijn wij vanaf 7.30 uur bij u" Ik vraag kunt u nu al wat specifieker zijn want normaal gesproken gaat ons bedrijf 9.00 uur open. "Nee werd mij vermeld, gewoon 7.30 uur aanwezig zijn." Schandalig!! ze storten binnen 3 dgn het geld terug.

Beste Tjeerd,

Wat naar dat de levering van uw nieuwe droger niet soepel is verlopen en u de droger niet hebt ontvangen. Wij kunnen ons voorstellen dat u hier aardig van baalt. Zou u misschien het ordernummer van uw bestelling met een begeleidend schrijven willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken wij meteen voor u na of u op een juiste manier bent geholpen. Alvast bedankt.

fijko arbeider 03-02-2017 Via de website gekocht

camera en accessoires

goede toegankelijke website, prima telefonische voorlichting, uitstekende prijs!
snelle levering
kortom prima service!

Wilk 03-02-2017 Via de website gekocht

CoolWeb | CoolDelivery | CoolBlue xD

Fastest delivery ever! Competitive prices!
Just order, sit down and wait for a package xD
Really recommend 😎

Patrick 03-02-2017 Via de website gekocht

Prima kwaliteit en service!

Coolblue is duidelijk en overzichtelijk. Snelle adequate service. Ze doen wat ze zeggen. En dat is belangrijk.

Wim 03-02-2017 Via de website gekocht

Prima service en goede prijs.

Uitgebreid aanbod, goede keuzehulp en altijd goede aanbiedingen. Al verschillende keren zeer voordeling en tot grote tevredenheid een 'tweedekansje' gekocht. Nooit teleurgesteld. Aanrader!

Ray 03-02-2017 Via de website gekocht

Prima deal!

Goede en goed toegankelijke informatie op de website. Vlotte levering. Uitstekende printer. Kortom prima deal.

giessedi 03-02-2017 Via de website gekocht

snel en correct!

alles verliep moeiteloos en correct. chapeau!
een staaltje gemak en tevredenheid voor een klant, die graag terug zal komen.

Wilco 03-02-2017 Via de website gekocht

Wilco

CoolBlue heeft een snelle en goede service en levering van de bestelde goederen.
Ook bij eventueel retourneren wordt niet moeilijk gedaan en krijg je snel het betaalde bedrag terug.

Ria nieuwveen 03-02-2017 Via de website gekocht

wasautomaat

snelle aanschaf prima behandeling snelle bezorging goede plaatsing gezellige mannen verder voor herhaling vatbaar

Marcel 03-02-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Enorm gemakkelijk: voor 23.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Ze brengen de koelkast waar je het hebben wilt, nemen evt. je oude mee terug en nemen ook de verpakking mee. Simpel, snel en goede prijs/kwaliteit. Bedankt!