Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter 30-01-2017 Via de website gekocht

SUPER

s'avonds 21.00 uur fitbit sporthorloge besteld, volgende dag 08.30 uur in huis. Dit alleen al is super, maar ze zijn niet alleen snel met leveren. Ook de service is uitstekend, ik kreeg in de middag meteen een mailtje met een extra gebruiksaanwijzing en tips van de productspecialist.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Service is uitstekend

Jac 30-01-2017 Via de website gekocht

Fantastisch produkt

Snelle levering. Goed toestel Samsung a5 en ook een goede prijs. Net zo'n goed toestel als de Samsung galant s6.
Minpuntje slecht ingepakt.

Carla 30-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!!

Na goede ervaring van mijn zoon heb ik ook besloten een TV bij Coolblue te bestellen. Prima service en snelle goede levering. Ook via de mail nog enkele goede tips gekregen. Top!!

Saskia Roeken 30-01-2017 Via de website gekocht

Bestellen met een knipoog

De wesite geeft mij een lach op mijn gezicht. Overzichtelijk en origineel. Verzending is correct en de correspondetie betreft je bestelling ook. Ik ben een zeer tevreden klant en zal zeker nog een volgende keer een bestelling doen.

Pluspunten

• Overzichtelijke site met een knipoog hier en daar
  • Duidelijke informatie
  • Correcte bezorging

Paul 30-01-2017 Via de website gekocht

Niet geleverd

Ik ben altijd zeer tevreden geweest tot ik In oktober een wasmachine kocht welke de dag erop zou geleverd worden.
Ik heb dan de ganse dag in een leeg huis zitten wachten en kreeg dan na 20u bericht dat ze niet meer die dag zouden leveren !!
Ik heb toen klacht ingediend en nooit een rea6gekregen

Minpunten

• Onbetrouwbare levering

Anita ten Cate 30-01-2017 Via de website gekocht

Goede service en altijd snel in huis! Je wordt goed op de hoogte gehouden door mail. Vriendelijke medewerkers die met je meedenken

Pluspunten

• Goede service
  • Makkelijk te bereiken
  • Vriendelijk medewerkers die meedenken

Rob 30-01-2017 Via de website gekocht

aankoop Medion mini laptop

Na lang zoeken en vergelijken op internet bij Coolblue uitgekomen.
Groot assortiment. Snelle levering. Bij een volgende aankoop zal ik weer voor Coolblue kiezen.

Pluspunten

• overzichtelijke website met veel informatie
  • snelle levering
  • goede verpakking

Minpunten

• grote verpakking maar wel veilig voor het product

Lambrichts 30-01-2017 Via de website gekocht

Dreamteam

Ruime keuze en zeer snelle levering
Een internetwinkel die zijn afspraken nakomt ,heb de winkel al aanbevolen bij kennissen dus misschien weer tevreden klanten

Monique Raedecker 30-01-2017 Via de website gekocht

Bezorging printer

Ik heb gekozen voor Coolblue omdat de printer de volgende dag geleverd zou worden. Dit gebeurde ook en via track en trace kon ik zien hoe laat de bezorger ongeveer zou komen. Dit klopte precies. Met de winkel zelf heb ik verder geen contact gehad. Ik vond alleen de grootte van het 'pakketje' nogal groot en daardoor wat onhandelbaar. Gelukkig heeft de bezorger het omhoog gedragen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Mooi op tijd

Minpunten

• Grote verpakking

DLe 30-01-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed

Ik was op zoek naar een Bluetooth hoofdtelefoon voor een lange reis en kwam terecht bij Coolblue. Ik ben uiterst tevreden met het product...een kwalitatief goede hoofdtelefoon voor een redelijke prijs. Website helemaal duidelijk met video uitleg en niet schreeuwerig. Pakket op tijd geleverd. Ik zal hier zeker vaker shoppen.

Pluspunten

• Goede communicatie over de status van bestelling
  • Mooie overzichtelijke website met handige video

ALBE 30-01-2017 Via de website gekocht

aankoop LG g5

Heel professioneel opgesteld. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je een bestelling hebt gedaan en kan de afwikkeling tot aan de levering goed volgen.

Helemaal tevreden 30-01-2017 Via de website gekocht

Goede service en duidelijke site

Na lang zoeken bij Coolbleu ons espresso apparaat besteld. Op de site konden we goed alles met elkaar vergelijken en alle specificaties van het apparaat stonden erbij. Wij zijn zeer tevreden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke website

HermandJ 30-01-2017 Via de website gekocht

Toyota ECO260C naaimachine

Zelf heb ik geen ervaring met werken op een naaimachine, maar mijn 95 jaar oude moeder heeft er altijd veel plezier aan beleefd om zelf leuke mode te maken . Ze heeft de laatste tijd niet meer genoeg gevoel en kracht in haar vingers om de draad door de naald te krijgen. Ze heeft daarom haar naaimachine weggedaan. Toen ik hoorde waarom realiseerde ik me dat er naaimachines bestaan die een hulpje hebben om het garen door de naald te krijgen. Ik ben op internet gaan kijken en kwam vlug bij CoolBlue uit. Je kunt bijvoorbeeld eerst kiezen voor een mechanische machine en dan ook nog voor de optie automatisch garen door naald rijgen en dan heb je nog maar een paar machines over. Als je van de laagste naar de hoogste prijs kijkt blijken de eerste 2 machines ten onrechte in deze lijst staan en moet je echt bij de eigen pagina van elke machine kijken of hij wel zo'n functie heeft om er achter te komen dat het niet klopt, maar voor de derde machine was de beschrijving wel kloppend. Ik heb inmiddels de machine voor haar gekocht en hem bij mijn moeder laten afleveren en dat is allemaal naar wens. Bij het uitpakken blijken er wat opties te zijn waar ik nog achteraan moet (extra spoelen en een klemmetje om de klos mee op de machine te fixeren). De papieren handleiding was voor meerdere modellen en er stond niet op hoe die tool om het garen door de naald te rijgen werkt. Gelukkig heb ik dat zelf kunnen ontdekken, mogelijk staat het op de DVD die meegeleverd is maar daar heb ik nog niet naar kunnen kijken.
Al met al enkele minpunten voor die website omdat er fouten staan in de database. Gelukkig ben ik daar op verdacht en heb ik een foute aanschaf kunnen vermeiden.
ik denk dat deze categorie producten in jullie sortering geen prominente plaats inneemt en kan me voorstellen dat het daarom lastig is om alle aspecten er van helemaal op orde te hebben.

De papieren handleiding is niet specifiek genoeg en bevat geen info over hoe de draad inrijg functie voor de naald werkt. Ik ben gelukkig technisch genoeg en heb het zelf achterhaald, het een hele zoektocht van proberen voor ik door kreeg hoe het kon werken.

Mark 30-01-2017 Via de website gekocht

Goed.

Een hele fijne keten die graag met de klant meedenkt & adviseert. Online kan je niet altijd alles vertrouwen; maar Coolblue wel.

Henny 29-01-2017 Via de website gekocht

Philips Decttelefoon.

Ik had op Decttelefoon gegoogled en kwam toen op Coolblue uit. Qua prijs en naamsbekendheid kwam Coolblue voor mij als beste naar voren. En wilde de telefoon snel in huis hebben. Dat zijn ze ook 100% nagekomen. Er was ook netjes aangegeven dat ze tussen 18.00 en 20.00 uur zouden komen, ze waren er om 18.15 uur. Dus stipt op tijd, niet onnodig hoeven wachten.

Pluspunten

• gemak
  • stipt op tijd

Minpunten

• nog niet ondervonden

Ron 29-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service en door aanbieding hele scherpe prijs.

Levering zoals afgesproken, voor 23.59 besteld, volgende dag in huis. Via mail d.m.v.Track and Trace op de hoogte gehouden over levering. Donderdag om 14.00 uur besteld, vrijdag om 11.00 uur in huis! Door btw actie bij andere winkels bij Coolblue dezelfde zeer scherpe actierijs alleen veel snellere levering.

Moes 29-01-2017 Via de website gekocht

UE55ks7000 gekocht

Helemaal top!
Ik had geen zin om naar de mediamarkt te gaan voor de btw actie, vanwege de enorme drukte.
Coolblue bood dezelfde Led tv aan voor dezelfde prijs en voor 23:59 besteld de volgende dag thuis. Precies zoals beloofd. Track&trace van de bezorger was zo accuraat tot aan de deur!

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snel

dempixels 29-01-2017 Via de website gekocht

goede en snel! top!

alles is netjes afgeleverd de laptop + het Ram geheugen en ook daadwerkelijk ''vandaag besteld morgen in huis''

alleen helaas er stond bij ''+ Gratis Forza Horizon 3 voucher t.w.v. 59,99'' maar daarvan heb ik nooit meer van gehoord/gezien oftewel ik heb het nooit gekregen en/of gezien. maar voor de rest is het allemaal perfect gegaan!

raad ik deze webwinkel aan? ja!

Pluspunten

• snel en netjes
  • op tijd afgeleverd

JMM 29-01-2017 Via de website gekocht

Easy purchase, timely delivery

Ordering was very easy and delivery of my item was on time. No hassle at all. I have tried to buy a phone from another web shop earlier and it was a horrible experience. With Coolblue everything went as planned and I am very happy.

Pluspunten

• Website was easy to navigate
  • Timely delivery

roelof 29-01-2017 Via de website gekocht

Goede betrouwbare vlotte winkel

Eerst zocht ik op de site met het dikke mannetje.
Maar Coolblue had de printer een tientje goedkoper. En waarom zou ik dat weggooien.
Vlot geleverd als perfekt ook uitleg over apparaat. Helemaal top!

Sarah 29-01-2017 Via de website gekocht

Sarah

Tegenwoordig is Coolblue voor mij de beste winkel voor elektronica. Twee redenen: 1. Zij brengen grote huishoudelijke apparaten tot op de plek waar ze moeten staan, eventueel inclusief montage (gratis).
2. De prijs is even laag als bij de concurrent.
Jammer dat je voor aansluiting van een wasmachine op een trekschakelaar wel moet bijbetalen, want ik later een wasmachine zou willen bestellen.
Maar toch nog een keer: Goede indruk bij Coolblue, ook bij mijn vorige bestelling. En, het is echt - de volgende werkdag thuis.

dini koskamp 29-01-2017 Via de website gekocht

hoesje telefoon

veel keus en snelle levering. Ik vond het leuk om te scrollen op jullie site en dat er zoveel keus was. Ik ben door een vriendin op jullie site gewezen. Fijn dat ik via internet kon bestellen en betalen.

Pluspunten

• veel keus
  • snelle levering

Minpunten

• nvt
  • nvt

jcr 29-01-2017 Via de website gekocht

Prima!!

bestellen,bezorgen,perfect en volgens afspraak de volgende dag thuis.En practisch alles in huis.
Voor mij een betrouwbare Coolblue.

J.Cornet 29-01-2017 Via de website gekocht

Bosch wasmachine

Goede service, snelle levering van het bestelde product, vriendelijke installateurs/bezorgers...kortom...ik zit met een glimlach.

Pluspunten

• Duidelijke info over status van je bestelling
  • Snelke levering
  • Montage service
  • Oude wasmachine wordt meegenomen

Minpunten

• Geen....

Wim 29-01-2017 Via de website gekocht

Wireless koptelefoon

In de avond besteld, volgende dag rond de middag in huis!
Prima produkt en prijs ook, heb er geen aanmerkingen op.

Pluspunten

• snel
  • prijs

Jordy van Domselaar 29-01-2017 Via de website gekocht

Beste web winkel van Nederland.

Zoals de titel al zegt vindt ik deze winkel de beste web winkel van Nederland. Snelle, en goede service, snelle leveringen(vaak kun je je bestelling per direct ophalen) en een duidelijke website.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle leveringen
  • Duidelijke websites

Petra Lisi 29-01-2017 Via de website gekocht

Petra Lisi

SUPER ervaring met Coolblue en zéker niet de laatste!! Daags na bestelling geleverd. Vrijwel direct n track en tracenummer doorgekregen. Kwartier voor levering n sms-bericht en daarnaast n belletje van de bezorger. Helemaal tevreden over de aankoop en vooral over Thijs en Björn, de bezorgers van Coolblue. Oude wasmachine naar beneden, nieuwe naar boven en aangesloten en alles in rap tempo. Dankjulliewel jongens!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Zeer goede communicatie

Ilse 29-01-2017 Via de website gekocht

HP Envy 7640 printer

Prettige webshop, klantvriendelijk. Snelle en correcte levering, vriendelijk en vrolijke communicatie :)

Pluspunten

• Snelle correcte levering
  • Goede communicatie

A van Oudheusden 29-01-2017 Via de website gekocht

vlug geleverd

prijzen vergeleken met andere aanbieders coolblue de goedkoopste en geleverd volgens afspraak netjes geleverd

Jan Vos 29-01-2017 Via de website gekocht

Ver weg en toch dichtbij

Coolblue heeft een mooie mix gevonden tussen 'laat mij het zelf maar uitzoeken op de site' en ' toch wel handig die videotjes en contact mogelijkheden met medewerkers'. Dat geeft mij vertrouwen dat er een echt bedrijf achter de site bestaat met werknemers die er alles aan doen om mij tevreden te stellen. Daarmee is Coolblue onderscheidend wat mijn ervaring betreft.

Pluspunten

• Intuitive website
  • Breed assortiment
  • Bemenst
  • Leuke ervaring

Atie 29-01-2017 Via de website gekocht

kruimeldief Tristar KR-2156,waar voor je geld ! ****

Shop doet wat die belooft! Goede prijs/kwaliteit verhouding,gratis en snelle levering. Alleen maar goede ervaringen. De site is zo makkelijk en overzichtelijk dat zelfs ik (digibeet} er geen moeite mee heb.

Lewise de Bruijn 29-01-2017 Via de website gekocht

Grappige klantvriendelijkheid

Dit is de eerste keer dat ik een review over een winkel schrijf. Dat zegt misschien ook al wat. Ik vond het een erg aangename bezigheid om te winkelen bij Coolblue, ten eerste de overzichtelijke website en het ruime aanbod. Ten tweede de klantenservice, via de mail werd ik uitgenodigd om de bezorger met zelfgemaakte confetti te bestrooien. Hier moest ik even twee keer naar kijken of ik het wel goed gelezen had, super leuk! Helaas was ik niet thuis toen de bezorger kwam, maar het is allemaal goed gekomen en heb mijn pakketje keurig op tijd ontvangen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijke site
  • Humor

Leonie wiggers 29-01-2017 Via de website gekocht

2de kansje gekocht, helemaal blij mee :-)

Top service, mooi prijsje
Snelle bezorging of gratis afhalen waar jij wilt.
ik ga zeker vaker bestellen bij coolblue.

Pluspunten

• makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• nog niet gevonden

Siep Amsterdam 29-01-2017 Via de website gekocht

Prima compacte en licht te hanteren stofzuiger!

Snelle levering en een goede service! Goede en duidelijke voorlichting en een prima vergelijkingsmethode. Apparaat voldoet aan alle beloofde eisen.

Pluspunten

• snelle levering
  • voorraad artikel dus snelle levering

margot van kuik 29-01-2017 Via de website gekocht

super leuke, stoer uitziende schooltas

goede service, snelle levering, en goed verpakt veel keus op de website, goede product informatie en uiteindelijk zeer tevreden met het gekozen product

Rob 29-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, mooi artikel, goede prijs

Ruime keuze, snelle levering, goede informatie over de verzending, goede prijs van het product.
Nuttige info.

Sven 29-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijzen en betrouwbare service

Coolblue is een erg fijne en overzichtelijke webwinkel. Ze hebben een erg breed scala aan producten en hun levering is altijd snel. De productvideo's van Coolblue vind ik persoonlijk ook erg fijn om een iets beter beeld van het product te krijgen en de functionaliteiten. Naast bovengenoemde doen ze er bij Coolblue ook alles aan om eventuele problemen met je bij hun aangekochte producten snel te verhelpen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijke webwinkel
  • Productvideo's
  • Breed scala aan producten
  • Betrouwbare service

Theo18 29-01-2017 Via de website gekocht

Perfect

De site is overzichtelijk en geeft veel informatie. Bestelproces is snel. De bestelling werd de volgede dag afgeleverd. Helemaal top!

Pluspunten

• Prima site
  • Snelle levering

Mark 29-01-2017 Via de website gekocht

Eerlijke prijzen, fantastische service

De prijzen die Coolblue voert zijn eerlijk en vaak goedkoper dan concurrenten in de markt. De service en levering zijn altijd top. Je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling en ook voor en op de leverdatum wordt je keurig geinformeerd. Hier kunnen andere organisaties iets van leren.

Pluspunten

• Communicatie
  • Service
  • Prijzen
  • Snelle en punctuele levering

Gekkesiamees 29-01-2017 Via de website gekocht

Perfect

Goede manier om je keuze te maken, perfecte service.. terug sturen en snel mijn geld terug..
fijne online winkel maar ook de fysieke winkel is prettig.. vriendelijk en behulpzaam..nemen de tijd..

Elske 29-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en makkelijk toegankelijk

Snelle site die voldoende informatie over producten geeft plus de reviews van gasten en deskundigen. Ook de telefonische helpdesk is snel, prettig en hulpvaardig

Ron Heukensfeld 29-01-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, dik voor mekaar!

Afzuigkap besteld op de bijzonder overzichtelijke website. Bezorgdatum gekozen en klaar. Keurig op tijd geleverd zoals ik het inmiddels van Coolblue gewend ben.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Snelle en correcte levering

Guy Harris 29-01-2017 Via de website gekocht

Perfect product and service

CoolBlue had a perfect ordering system that delivered the product I needed, which was hard to get elsewhere.

wasmachine 29-01-2017 Via de website gekocht

wasmachine

Prima service. Medewerkers die het bezorgen verdienen niet anders dan lof. De afspraken die gemaakt zijn worden nageleefd.

Pluspunten

• goede service
  • houd zich aan de afspraken

GERALD DEWAMME 29-01-2017 Via de website gekocht

Mr Gerald Dewamme

SNEL ,EFFICIENT, BETROUWBAAR, EIGEN WINKEL, MAKKELLIJK BEREIKBAAR via internet EN DUIDELIJK ,goede filter voor specs en videos ,EEN BEETJE DUURder WELISWAAR dan andere ?!

Pluspunten

• OVERZICHTELIJK
  • GOEDE PRIJSBALANS
  • PRODUCT GEKKOPPELD AAN ACCES.
  • HEEFT BIJNA ALLES,BETROUWBAAR
  • SNEL

Minpunten

• SOMS DUURDER DAN ANDEREN
  • NIET ALLE LAATSTE MODELLEN DUIDELIJK ZICHTBAAR
  • NIET ALLE ACCES. VAN PRODUCT ZICHTBAAR

Beem 29-01-2017 Via de website gekocht

Tv super snel in huis

Savonds besteld en binnen 1 dag tv kijken. Helemaal top. Genoeg keuze en snel kunnen betalen via paypal

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk

Corrie 29-01-2017

Sporthorloge fitbit charge 2

Coolbleu is niets mis mee, maar het sporthorloge fitbit charge2 is niet compleet als er geen ned. beschrijving bij zit, ik kan nl geen andere talen.

Minpunten

• Geen ned .beschrijving.
Officiele reactie van Coolblue 29-01-2017

Beste Corrie,

Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat de Nederlandse handleiding niet is meegeleverd. We hebben het direct voor u nagekeken en op de volgende pagina kunt u de Nederlandse handleiding terugvinden: http://handleidingkwijt.com/fitbit-charge-2-sporthorloge/. Als u verder nog vragen heeft, kunt u deze dan per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Susan 29-01-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden

Veel info, en opties om tot een goede keuze van je product te komen, vooral als je nog niet helemaal weet wat je wilt. Snel verstuurd.

Opleidingsinstituut Libosan 29-01-2017 Via de website gekocht

LaserJet printer HP

Snelle service en goede uitleg op mijn vragen.
Je merkt dat iedere werknemer verstand van zaken heeft.

Wim K 29-01-2017 Via de website gekocht

prima levering

Snelle levering, duidelijke informatie, product tegen een prima prijs, dus wat wil je nog meer, deze levering nodigt uit tot vaker bestellen bij cool blue, ook al vanwege het uitgebreide leveringsprogramma.

Pluspunten

• snel
  • betrouwbaar
  • juiste informatie