Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sjon 08-02-2017 Via de website gekocht

DECTtelefoonshop.nl

Duidelijke en snel te configureren zoekopdracht. Komt meteen bij het juiste product terecht. Na bestellen op zaterdag, zondagochtend al geleverd, Zeer tevreden.

Wim Van Hauwaert 08-02-2017 Via de website gekocht

Daarom COOLBLEU

COOLBLEU doet wat ze beloven, zonder zeuren, zonder irriterende bijkomstige vragen.
Afspraak is afspraak, Voor concurrerende prijs heb je een product dat doet wat het moet. De leveringstermijnen zijn fenomenaal kort.
Het aanbod is enorm, ook van bekende goede merken. Voldoet het niet wat jij ervan had verwacht, Gewoon gratis retourtje. Zonder gezeur achteraf. Daarom is COOLBLEU mijn keuze

geurtsemsa 08-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Altijd als eerste kijk ik op de website van Coolblue! Erg snelle goed verpakte levering met daaraan gekoppeld ook nog eens een scherpe prijs.

Tonnie 08-02-2017 Via de website gekocht

coolbleu braadpan besteld

Goede internet shop met vlotte afhandeling , goede service hadden de bestelde braadpan zeergoed verpakt en binnen een dag binnen.

Saskia 08-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop X-Doria 360 cover voor IPhone 7plus

Op de website stond vermeld voor 23.00 uur besteld de volgende dag in huis. Dat is prettig en daarom bij deze webshop dit product besteld. Helaas ging die vlieger niet op! Geen cover ontvangen. De volgende dag gemaild met de shop maar zij konden niets voor ons doen omdat dit product toch met PostNL was verzonden en ze niet meer konden traceren waar het pakketje was gebleven. Gelukkig kwam de cover eind van de middag toch nog aan (tweede dag). De cover is verder prima.

michel 08-02-2017 Via de website gekocht

bleuthoot headset

is een perfecte shop keuze genoeg alle categorie
s avonds bestelt volgende dag s avonds afgeleverd
werkt perfect

Jim Waasdorp 08-02-2017 Via de website gekocht

Cool Coolblue

Altijd goeie service met de klantenservice en andere zaken. De bezorging word ook altijd goed geregeld

Anna 08-02-2017 Via de website gekocht

Huawei 8P lite

Ik heb gekozen voor jullie shop, omdat ik door iemand van een telefoonwinkel op jullie werd geattendeerd. Het was erg overzichtelijk en duidelijk. Binnen een dag was het pakketje daarna in huis. Het maakte niet uit dat het op zondag viel. Levering binnen 1 dag. Een dikke pluim. Ik ben zeer tevreden.

Alice 08-02-2017 Via de website gekocht

My first chromebook

Jammer dat ondanks dat ik voor 23.59 mijn bestelling plaatste, ik niet de volgende dag geleverd kreeg, omdat mijn betaling nog niet binnen was.

Gerben 08-02-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk.

Duidelijke website: goede rubricering en informatie over artikelen goed te vinden en zeer duidelijk, snelle levering, geen enkel probleem ervaren.

Hans 08-02-2017 Via de website gekocht

Helder en snel

Reeds meerdere malen aankopen gedaan via deze website en tot op heden zeer tevreden over aangeboden artikelen, beloftes en de aflevering. Alleen conform.

Herman 08-02-2017 Via de website gekocht

Onze eerste aankoop bij Coolblue.

Alles is helemaal volgen afspraak per mail, keurig op de aangegeven tijd geleverd met vriendelijk personeel. Al bij al een zeer goed bedrijf.

Kees 08-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende informatie en service

Snelle levering zijn we inmiddels wel gewend overall, maar ik was aangenaam verrast over de compleetheid en duidelijkheid van informatie, de vriendelijkheid, besteladviezen, snelle reacties of de facebook chat. Coolblue heeft het goed georganiseerd. (Ben alweer met mijn volgende bestelling bezig)

Renske 08-02-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service

Ik had op zondagavond een was droogcombinatie besteld. Ik kon een goede keuze maken door de veld reviews. Vervolgens keurig op de hoogte gehouden over het te leveren tijdstip. Prima uitleg en aansluiting door de twee heren. Ga zo door Coolblue!

Esther 08-02-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Duidelijke website, snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding. Blij met televisie van Toshiba, 40 inch.

Berry Mescher 08-02-2017 Via de website gekocht

Philips Intense Zilver krijgt van mij GOUD!!!!!!!

Ik ben al heel lang klant bij Cool Blue, goed en betrouwbaar!!
Altijd goede service,en vlotte levering!!
Zeer uitgebreide produktlevering!!!
Heel goede website ,zeer goede weergave van alle produkten (top)

Rob 08-02-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service. Oude weg en nieuwe geplaatst. Top

Goede website goede prijs, snelle service en had er al eerder gekocht zeer tevreden. Goed en aardig personeel

Sanne 08-02-2017 Via de website gekocht

Blij

Na 1x coolblue ben ik om, jullie hebben een vaste klant erbij.
Handige site, met reviews bij het product. Makkelijk een account aanmaken en snel bezorgd.

Valerie 08-02-2017 Via de website gekocht

Super nice

Ik had nog nooit via Coolblue besteld. Was even langs gegaan voor wat info en de vriendelijkheid van het personeel bij Coolblue Rotterdam hebben mij doen besluiten dit eens te proberen. Website is super makkelijk, en vond het awesome dat ik een bezorging in de avond kon kiezen en nog zonder bij betalen ook. Ivm mijn wisseldiensten ben ik niet op vaste tijden thuis dus dus kwam perfect uit. Bezorger was ook heel vriendelijk. Al met al super bedankt!

Dorien 08-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Snelle levering je word goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken mbt tot levering. Je betaald gelijk of achteraf. Ik heb tussentijds gevraagd of er een artikel bijzat en werd hier netjes over geïnformeerd

REE de Waal 08-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue supersnel, PostNL onvoldoende

Het bestellen ging zoals we van coolblue gewend zijn: snel en duidelijk. meteen krijg je per mail bevestiging en niet veel later een verzendbevestiging met daarin een track and trace code.
Helaas stond er bij het volgen van de track and trace geen tijdvak vermeld. Aangezien een dag thuis zitten geen optie was, hebben we de postbode helaas gemist. 's Avonds heb ik via Postnl.nl aangegeven dat we het pakketje wilden ophalen bij de buurtsuper. (dit zou kunnen vanaf 15:00 uur de volgende dag). Meteen na het werk ben ik dus naar de super gereden. Helaas was hier geen pakketje :-(. Bij thuiskomst stond er echter een doos aan de achterdeur. (gelukkig onder het afdak, want het regende). Dit vind ik helemaal niet netjes van PostNL, zeker niet omdat er eigenlijk voor het pakketje getekend moest worden en aangezien ik een desktop computer had besteld welke in de doos zat. Uiteraard kan Coolblue hier niets aan doen, maar misschien een moment op PostNL op de vingers te tikken.

Waarschijnlijk heeft de postbode het met de goede bedoelingen aan de achterdeur gezet, maar wat als de doos nat geregend was?? of het pakketje weggenomen was??

Officiele reactie van Coolblue 09-02-2017

Beste,

Ontzettend bedankt voor je review. Eerlijk gezegd schrikken we nogal van dit verhaal! Dat is zeker niet de bedoeling. Weet je zeker dat de desktop geen schade op heeft gelopen? We zouden hier graag een melding van maken, want ook wij vinden dit niet acceptabel. Zou je hiervoor het ordernummer van je bestelling en een kort begeleidend schrijven willen e-mailen naar: geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we direct voor je aan de slag. Alvast bedankt en mijn excuses voor het ongemak.

Els Leuwerink 08-02-2017 Via de website gekocht

Een overzichtelijk aanbod. Alles is snel te vinden. En een super snelle service.
Minpuntje: ik kon geen tijdstip van levering vinden.

Didi 08-02-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering. Prachtig product!

Overzichtelijke site met veel keuze. Mooie producten en goede mogelijkheden om producten te vergelijken. Super snelle levering.

Marian Coenen 08-02-2017 Via de website gekocht

wasdroger

zeer snelle en zeer goede bestel en levertijd. Prima conctact zodat je thuis bent als ze leveren. Zeer vriendelijke bezorgers.

Manon 08-02-2017 Via de website gekocht

Top!

Cool Blue is een fantastische winkel! Ook al bestel je laat op de avond, de volgende dag is het binnen. Echt geweldig! Alles is netjes verpakt wat ervoor zorgt dat er geen onnodige schade ontstaat.

Zeebonk 08-02-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Duidelijke website, snelle levering met vriendelijk personeel. Kwalitatief goede producten. Een goed bedrijf

mireille 08-02-2017 Via de website gekocht

super bediening

Deze shop is correct! Levering op zondag!!! Vind je nergens denk ik.
De artikelen worden klaar en duidelijk omschreven. Het is een overzichtelijke site.
Super bediening!

Fam Kramer 08-02-2017 Via de website gekocht

Fam Kramer

Coolblue is een duidelijke website waar je goed kunt filteren en goede vergelijkingen kunt maken. Zo kom je altijd tot je beste keuze!

Loes 08-02-2017 Via de website gekocht

Fijne blender

Levering was erg snel, maar daarom bestel ik ook bij Coolblue. Echt een fijne blender. Lekker veel vermogen en bevroren fruit maakt hij makkelijk en snel kapot tot een lekkere smoothie. Makkelijk schoon te houden en nog makkelijker te gebruiken.

bluebox 08-02-2017 Via de website gekocht

Prima en behulpzame klantenservice. Alleen jammer dat de bezorgdoos waar mijn laptop van 1049 euro inzat zo groot was. Op deze manier beweegt de laptop alle kanten op tijdens de bezorging. Ook lijkt me het handiger dat de beschermfolie aan BEIDE banten zit ipv alleen de bovenkant...

Amber 07-02-2017 Via de website gekocht

Goed advies en snelle bezorging

Ik was op zoek naar een apparaat waar ik zelf weinig verstand van had, dus ik werd erg blij van de advies pagina's en review video's die ik op Coolblue kon vinden. Uiteindelijk heb ik daardoor voor mijn gevoel een top apparaat gekocht. Daarnaast is het geweldig dat mijn pakket de volgende dag, op zondag, werd bezorgd.

Prima 07-02-2017 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik zocht, snel bestelt en snel in huis

Makkelijk en overzichtelijk site, wat ik zocht snel gevonden, bestelling ook makkelijk, voordeel, je kunt het product ophalen wannner het jou uitkomt, krijgt ook update waar het pakket is.

Petra 07-02-2017 Via de website gekocht

Levering

Al vaker bij Coolblue gekocht en telkens een goede levering op de eerstvolgende werkdag. Je wordt vanaf het begin goed oo de hoogte gehouden hoelaat de bezorging ongeveer komt en alle keren is dat goed uitgekomen. De artikelen worden goed en deugdelijk ingepakt en altijd in een ruime overdosis met lucht gevuld plastic opgevuld om schade te voorkomen. 3x elektronische artikelen gekocht en alle keren zonder schade aangekomen. Eenmaal hadden we na verloop van tijd een defec aan onze luxe senseo, konden hem retour sturen en oo zeer korte termijn kregen we hem weer terug met een nieuw onderdeel erin. Super service dus.

Mt93 07-02-2017 Via de website gekocht

Perfect

Perfect. Zaterdag 23:00 besteld, zondagmiddag in huis. Ofwel, snelle levering voor een goede prijs. Helemaal tevreden

Ron 07-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling is een opéénstapeling van fouten. Slecht!

Omdat ik een verjaardagcadeau wilde kopen voor schoonvader, de bestelling telefonisch gedaan en specifiek gevraagd of het lukt op tijd te leveren. Bij ophaaladres kwam ik erachter dat het pakket pas twee dagen later zou arriveren. Om toch een cadeautje te hebben, naar de winkel gereden en moest ik de bestelling opnieuw afrekenen. Gevraagd de andere bestelling te annuleren en tot twee keer toe niet gebeurd. Nu in afwachting of mijn betaling binnen 2/3 werkdagen wordt geretourneerd zoals ze hebben beloofd. Conclusie: er gaat veel mis in het bestelproces!

Officiele reactie van Coolblue 07-02-2017

Beste Ron!

We vinden het ontzettend vervelend dat het u zoveel moeite heeft gekost om het verjaardagscadeau van uw schoonvader te kunnen ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Verder zijn we erg verbaasd dat uw telefonische bestelling tot twee keer toe niet is geannuleerd. We willen het graag voor u nakijken. Wilt u zo vriendelijk zijn om het ordernummer van uw telefonische bestellingen en een kleine toelichting per e-mail te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

Wennekes 07-02-2017 Via de website gekocht

P. Wennekes

Een apparaat ging zaterdags kapot. Zaterdagmiddag besteld en zondag 14 uur keurig in huis, en voor een nette prijs.

Mirjam Verheij 07-02-2017 Via de website gekocht

Wat een surprise

Tot onze schrik kregen wij een wasmachine (
Samsung WF70F5E0Q4W/EN EcoBubble) kado. Zaterdag kregen wij via via een mailtje dat er een wasmachine besteld was. Maandag gelijk al binnen, werd netjes naar 3 hoog getild (flatje zonder lift) en de oude wasmachine werd weer meegenomen, na een week niet kunnen wassen omdat de oude van 20 jr kapot was. Wat een luxe opeens. We genieten nu van onze wasjes doen.

Sandra 07-02-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven, gewoon top service!

Er zijn zoveel bedrijven die zeggen voor 20uur besteld volgende dag in huis maar de meeste zoals media markt en bol.com maken dit niet waar. Je moet soms weken wachten en vaak sturen ze ook nog eens het verkeerde product. Ik heb nu meerdere keren bij Coolblue iets besteld en ze doen gewoon wat ze beloven. Ik heb s'avond een powerbank besteld als verjaardagscadeautje en ik had m de volgende dag rond lunch tijd al in huis, netjes ingepakt en wel. Had best wel rondgeshopt en ondanks dat ik ergens anders Euro 5 korting kreeg kwam ik bij Coolblue voor een gelijkwaardig product nog goedkoper uit. Versturen is ook gratis wat ik erg op prijs stel. Al in al, een betrouwbare online winkel met goede prijs/kwaliteit verhouding en top service!

Prima winkel

Bestel regelmatig bij Coolblue. Tot nu toe gaat de verzending altijd snel en goed.
Qua prijs zijn ze niet altijd de allerlaagste. Maar heb wel enkele keren gebruik gemaakt van hun service i.v.m. Defect of niet tevreden en die afhandeling was elke keer foutloos en naar volle tevredenheid. Voor zo'n service hoef ik dus niet altijd de goedkoopste te hebben.

Eric K. 07-02-2017 In de winkel gekocht

Bestelling op Zaterdag 04/02 en nog niet in mijn bezit 07/02

Belofte van "7 dagen per week geleverd" en "Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis" niet gerespecteerd.

Ben special zaterdag 04/02 naar de winkel van Zaventem gegaan want had het artikel dringend nodig. Artikel niet in voorraad en bediende stelde voor om deze zondag 05/02 te late leveren.

Heb expliciet 2 keer gevraag of ze zeker waren dat het op zondag gingen lever en verzekerde dat dit zal gebeuren.

Vandaag 07/02 heb ik steeds mij artikel niet en op de hoop toe kan ik naar postkantoor gaan om mijn artikel af te halen.

Dit was te verwachten want men moet echt naïeve zijn om te geloven dat Bpost zijn plichten respecteert.

Ton Verhoeven 07-02-2017 Via de website gekocht

personen weegschaal met bluetooth

goede keuze uit div. weegschalen,duidelijke omschrijving meerdere reviews.
goede prijs en snelle levering.

w stok 07-02-2017 Via de website gekocht

bezorging

Service uitstekend, voorraad voldoende keus, prijs kwaliteit prima, snelle bezorging en op zondag zonder extra kosten te berekenen.

Ad 07-02-2017 Via de website gekocht

Mio Spirit

Prijs, kaliteit, snelheid van levering vandaag besteld morgen in huis, ook in 't weekend. Duidelijke website.

Jeanet 07-02-2017 Via de website gekocht

Uitstejkende service en snelle levering

Bedrijf doet wat het zegt, goede website, prima service, snelle levering, en je wordt stap voor stap op de hoogte gehouden

Wim Engels 07-02-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende Webshop

Wat een goed klantvriendelijk en vooral service gericht bedrijf is Coolbleu.
Wij hoorde dit van anderen en hebben dit nu zelf ervaren wij moesten een
aankoop ruilen binnen de kortste tijd geregeld absoluut top.
Zeer service gericht personeel prima.

Gerard Roth 07-02-2017 Via de website gekocht

G Roth

We zijn uiterst tevreden over Coolblue. Inmiddels hebben we 3 aankopen gedaan, een vrieskast,een wasmachine en een koelkast. Telkens is alles gegaan zoals we het graag wilden hebben. Duidelijke website met gunstige prijzen, snelle levering, track en trace : het werkte allemaal prima. Zou Coolblue met vertrouwen aanbevelen.

Helga 07-02-2017 Via de website gekocht

H.A. Leenaars

Snelle bezorging. Goede voorlichting over de artikelen. Mochten de artikelen toch niet aan je verwachtingen voldoen, geen problemen met retourneren.

Vond wat ik zocht.

Ik vond het gewenste artikel voor een heel scherpe prijs. De levering ging volgens afspraak. De bestelprocedure is eenvoudig en duidelijk.

Stephan 07-02-2017 Via de website gekocht

Levering bestelling

Ik vindt cool blue echt top, zocht de nieuwe galaxy 5a 2017 in goud kleur voor mijn vriendin, bij mediamarkt kon ik er nog maand op wachten, bij cool blue op zaterdag besteld op zondag geleverd, hartelijk dank voor de topservice

Coolblue......een aanrader

Bij coolblue altijd een snelle levering, correct, goede voorwaarden voor eventuele retournering.
Je weer waar je aan toe bent.