Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Advers1 31-01-2015 Via de website gekocht

prima service, duidelijke uitleg en volgbaar over de levering. Ondanks dat de bestelauto betrokken was bij een ongeluk werd ik toch netjes gebeld en op de hoogte gehouden over de levering.

Cilly Mutter-Hertogs 30-01-2015 Via de website gekocht

Een keer in de winkel geweest, werd keurig behandeld en kreeg advies. Uitstekend!

Snelle levering en GEEN verzendkosten, ongeacht prijs van gekocht artikel. Duidelijke site!

Alfred vd Plas 30-01-2015 Via de website gekocht

Goede site met vele mogelijkheden tegen scherpe prijzen en goede service. Wat wil je nog meer. Afspraak is afspraak. Zondag besteld en maandag ontvangen.

Goed: afspraak is afspraak breed assortiment scherpe prijzen Wat kan beter: nvt

Klaas100000 30-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijk

Niks op aan te meke

Snel, duidelijk en netjes.

Frankjnb 29-01-2015 Via de website gekocht

Je kunt het niet verkeerd doen

Geen verzendkosten en volgende dag geleverd

Carl Zloch 29-01-2015 Via de website gekocht

Ik ga de volgende toch weer naar een winkel met goede service. Uiteindelijk is dat toch gemakkelijker.

De afhandeling van mijn klacht is ver onder de maat. Cool Blue onwaardig! Kost mij ook heel veel tijd. Dat wil ik niet.

De koop moet goed geregeld zijn. Ik kreeg de crosstrainer op tijd binnen. Echter, de after sales heb ik bij Cool Blue als slap en niet doortastend ervaren!

Ik heb zeer veel moeite met de afhandeling van de klacht. Uiteindelijk moet ik nog nog zelf oplossen. Dit is toch te gek. Gelukkig kan ik in het weekend, als mij klacht nog niet is opgelost, crosstrainer door Cool Bleu laten ophalen. Jammer van al mijn werk, maar als het moet...Het was trouwens een cadeautje!!

Officiele reactie van Coolblue 30-01-2015

Beste meneer Zloch,

Bedankt voor uw melding via Kieskeurig.nl
We zien dat u een vraag heeft gesteld betreft de adapter en dat deze nageleverd zou worden vanuit de leverancier. Dit hebben wij toegezegd gekregen van de leverancier, maar helaas is deze afspraak niet nagekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor.
We hebben direct contact opgenomen met onze inkoper en zij weer met de leverancier. De adapter wordt nu alsnog voor u ingepakt en naar u verstuurd. U ontvangt vanavond per email de track&trace code vanuit de leverancier, zodat u het pakket kunt volgen. Uw pakket wordt morgen door DPD aan u geleverd.

killieboy 29-01-2015 Via de website gekocht

Site is overzichtelijk.

Snelle levering.

Veel verschillende merken verkrijgbaar.

Alles te verkrijgen. Scherpe concurrerende prijzen.

Mooie site met breed assortiment. Zeer scherpe concurrerende prijzen. Goede service. Vragen achteraf om de service nog beter te maken.

uai026 29-01-2015 Via de website gekocht

Ik weet geen webwinkel waarbij het makkelijker bestellen is dan bij Coolblue

WOW factor

Voldoende, maar niet zoveel als sommige andere shops.

Coolblue stelt me nooit teleur

Bestellen bij Coolblue is anders dan bij andere webwinkels, altijd goed en je wordt positief verrast door de service, zoveel beter als bij andere webshops!

GepensioneerdeRobert 27-01-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld en niet overdreven van prijs

Geleverd op afgesproken dag

Verscheiden

Keurige afhandeling

Heb geen mening, is gekocht als verjaardagsgeschenk voor 1/02/15. Geef het in uw originele plezierige doos af. mvg

sjonnies123 27-01-2015 Via de website gekocht

website is overzichtelijk en makkelijk

had het zaterdag besteld en zondag bezorgt zoals het op de website staat vermeld. prima

is uitgebreid voor ieder wat wils in goedkope en duurdere klasse

het is de eerste keer dat ik heb besteld bij Coolblue.nl is prima gegaan in de toekomst zeker weer wat bestellen

k.bresser 25-01-2015 Via de website gekocht

Lekker makkelijk, alle merken beschikbaar
Overzichtelijke site

Zondagavond besteld, maandag stofzuigen (of was een paar dagen zonder stofzuiger rustiger geweest :))

Met name de wachttherapie, wat een vinding! lol!!!

R.Tummers 25-01-2015 Via de website gekocht

Ook het koeriersbedrijf verdient een 10. Houdt je goed op de hoogte wanneer product arriveerd. Sluiten wasmachine snel aan, ruimen alles netjes op en zijn zeer vriendelijk.

JAPJAPABC 24-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, duidelijk aanbod en ze houden je constant op de hoogte.

Super! Wanneer je een vraag hebt kun je zelfs op whatsapp terecht, ik had binnen 10 minuten al antwoord!

Door alle shops die onder coolblue vallen is het assortiment zó groot dat ik lang niet alles gezien heb.

Top!

Aankoop gedaan bij Coolblue omdat ze én de goedkoopste waren én ik zoveel goede reviews te zien kreeg wanneer ik zocht op internet. Bestelproces was makkelijk, overzichtelijk en snel. Ik wilde op zondag laten leveren, dus heb eerst via Whatsapp even gecheckt in hoeverre dat ook zou plaatsvinden. Binnen 10 minuten antwoord, en op vrijdagavond besteld voor zondaglevering. Overal netjes een mail van gehad en op zondag een sms van PostNL met een tijd waarop ze zouden komen. Echter kwamen ze niet... Meteen even weer een Whatsappberichtje richting Coolblue, en ze gingen het direct uitzoeken! Voor het ongemak kreeg ik een tegoedbon, die ik meteen heb gebruikt voor een andere aankoop. Mijn bestelling kwam ipv zondag pas op woensdag, en na het product goed te hebben bekeken e.d. kwam ik tot de conclusie dat het niet was wat ik zocht. (Bestelling was een soundstand, echter verhoogde deze de TV dusdanig dat de kijkhoek niet prettig was. Heb namelijk een vrij hoog tv-meubel ten opzichte van de bank, en de soundstand voegde net iets té veel extra hoogteverschil toe) Contact gehad met Coolblue, alles werd geregeld. De medewerker zou een retourticket voor me aanmaken die ik later die dag zou ontvangen, echter was deze er al na een minuut of 2-3!!! Vriendelijk te woord gestaan, Elke dag bereikbaar tot 23:59 op allerlei manieren, snelle service, groot aanbod en een scherpe prijs! Alles voor een glimlach? Nou die heb ik zeker, zelfs terwijl mijn product toch niet helemaal naar wens was. De service maakt dit meer dan goed, en ik zal daarom ook nog veel vaker terugkomen bij Coolblue!

HannekeB 23-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en betalen

Vind het een prima webwinkel heb al vaker wat besteld en kreeg het snel en zonder problemen geleverd. Ook fijn idee dat je ook naar een fysieke winkel kan gaan om de producten te zien/kopen

cdtslingerland 23-01-2015 Via de website gekocht

De stappen van orientatie naar aankoop zijn heel eenvoudig

Ik ben onder de indruk van de snelheid en wijze waarop jullie mij als klant per mail op de hoogte hebben gehouden over de status van mn bestelling.

Prima, ik vond wat ik nodig had

Absolute aanrader! Ik heb de afgelopen dagen al meerdere mensen gesproken over jullie klantgerichte werkwijze

bart wouters 22-01-2015 Via de website gekocht

mooie webshop, enkel zoekfunctie zou nog beter kunnen door de mogelijkheid om voorkeuren te kunnen ingeven (bv. oplopende prijs, ...)

duidelijke bestelprocedure en zeer vlotte levering

ruim assortiment, wel niet de goedkoopste prijzen op het internet.

vlotte levering, ruim assortiment maar niet de beste prijzen

vlotte levering, ruim assortiment, mooie webshop met grappige details (cfr. tips om wachttijd op pakketje vlotter door te komen)

FastRider 21-01-2015 Via de website gekocht

Erg gemakkelijk bestellen Compleet met actuele voorraad.

Van shoppen tot bestellen en levering word je zeer nauwkeurig op de hoogte gehouden dmv email en zelfs als je een mobiel nummer hebt ingevuld per sms.

Erg groot maar kan altijd meer natuurlijk.

Zeer zeker beveel ik deze webshop aan bij vrienden en familie.

Alles al gezegd eigenlijk en heb geen negatieve punten over coolblue. Kortom echte topwinkel.

Blok30 21-01-2015 Via de website gekocht

goede overzichtelijke website

levering op tijd en zonder problemen.

kwam op de website via consumentenbond. De beste tomtom tegen de laagste prijs

Doen wat ze beloven: levering binnen 24 uur. en dan nog in een vrolijke verpakking!

Franeker100 20-01-2015 Via de website gekocht

Heldere website, keurige mails met de juiste informatie m.b.t. betaling en bezorging.

Bestelling liep perfect. 's Avonds besteld, de volgende dag kon ik het pakketje al afhalen. Ideaal. En mijn compliment dat ik over deze webwinkel had gemaakt via het contactformulier kreeg ik van Coolblue een enige kaart in de bus!

Prijs is zeker concurrerend. Of er genoeg keus is weet ik eigenlijk niet.

Zeker aanbevelenswaardig. De website is erg prettig leesbaar en de levering is sneller dan het licht.

Zie hierboven. Plus geen verzendkosten.

insom 20-01-2015 Via de website gekocht

duidelijk en vlug

op punt en zonder problemen voor levering

steenbok1965 19-01-2015 Via de website gekocht

het is makkelijk bestellen via de webshop van Coolbleu en de service is voortreffelijk je kun kiezen welke dag ze komen. De chauffeur belt op hoelaat hij verwacht dat hij komt. De oude machine nemen ze mee en de nieuwe word aangesloten. Daarom een aanrader voor iedereen.

rievieuwer 19-01-2015 In de winkel gekocht
Oostplein, Rotterdam

4,5

Bestellen is eenvoudig, vervolgens sta je in de winkel anderhalf uur te wachten en ga je met lege handen naar huis.

De medewerker in de winkel deed wel zijn best, daarvoor dan drie sterren.

Geen merkbare poging tot service, zie mijn motivatie van de beoordeling.

Online een Motorola Moto G 16GB besteld i.c.m. een verlenging van een Telfort-abonnement voor een goede, maar wel marktconforme prijs, dat zou zonder bijbetaling zijn. In de winkel sta ik eerst een half uur te wachten, vervolgens probeert de medewerker een uur lang het abonnement te verlengen (dat was voor hem voor het eerst voor Telfort). Dat lukte steeds niet, en uiteindelijk blijkt dat het niet kan om het toestel zonder/met geringe bijbetaling bij Telfort te krijgen. Dat was een fout op de website. Met bijbetaling van 36 euro kan het wel, maar het leek mij redelijk om het gewoon mee te krijgen zoals het op de website stond, zeker na anderhalf uur wachten. De volgende dag zou de filiaalmanager er zijn, maar toen kon ik niet. Bij telefonische navraag wilde de persoon ook niet begrijpen wat mijn probleem was, maar ze zouden terugbellen, wat ze niet gedaan hebben. Later nog eens proberen te bellen om teruggebeld te worden, wat weer niet gebeurde. Kortom, service in naam, ik heb er niets van gemerkt, en weiger ook ooit nog iets te proberen te kopen daar. Het is al wel een half jaar geleden, het moest me nog van het hart.

Beste meneer Agema,

Heel vervelend dat dit zo verlopen is. Excuses hiervoor.
We hebben uw melding doorgegeven aan de winkel manager met de vraag of hij contact met u op wil nemen.

MarinaRB 19-01-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en geeft voldoende productinformatie om een goede keuze te kunnen maken. Een bestelling plaatsen is daarna heel eenvoudig.

De levertijd is kort en het is erg prettig dat je zelf kunt bepalen op welke dag er geleverd moet worden. Op deze manier ben je altijd thuis om zelf de bestelling in ontvangst te kunnen nemen!

Het assortiment is, voor ons althans, groot genoeg! En bij prijsvergelijkingen kwam Coolblue voor de producten die wij er besteld hebben gunstig naar voren.

Tot nu toe hebben we alleen positieve ervaringen met Coolblue.

De informatie over (Smart) TV's op de website is uitgebreid. Je hebt de mogelijkheid om verschillende merken/typen met elkaar te vergelijken, zodat je een weloverwogen keuze kunt maken. Daarnaast is de levering snel en is het een prettig idee dat Coolblue ook over een fysieke winkel beschikt waar je met eventuele vragen terecht kunt.

A.Stam 19-01-2015 Via de website gekocht

De koelkast werd netjes uitgepakt en in de keuken neergezet. Klein minpunt: ik moest hem zelf nog waterpas zetten. Ik was helaas op het laatste moment vergeten een aantal voedingsmiddelen uit de oude koelkast te halen (die werd meegenomen). De vervoerders controleerden helaas niet of er nog iets in de koelkast stond, maar hen valt dat niet echt te verwijten. Heb ze hier nog wel meteen over gebeld (kwam erachter nadat ze net waren vertrokken) maar men gaf aan al te ver weg (?) te zijn om de spullen even terug te brengen.

Ik werd via email op de hoogte gehouden inzake het bestelproces en 2 dagen van tevoren werd ik door een vriendelijke medewerkster gebeld over de exacte leverdatum. De bestelling ging heel makkelijk via de website van Coolblue. Goede service vond ik ook de gratis en snelle levering.

christ steyaert 19-01-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke webshop

Totaal geen klachten

Voldoende keuze,het belangrijkste is aanwezeig,een te grote keuze maakt het dan toch weer te moeilijk om kiezen;

Het zijn correcte prijzen,dus zeker aan te bevelen om eens een kijkje te nemen op de webshop.

Duidelijke website,voldoende producten,voor sommigen misschien te weinig keuze maar voor mij in ieder geval voldoende.En tenslotte correcte prijzen wat zeker niet onbelangrijk is.

Jellevanderzee 19-01-2015 Via de website gekocht

3,5

Heel slecht service, na 2 weken gaat onze wasmachine, samsung kapot. De service van Coolblue bestaat uit een dienst waarbij ze binnen 2 tot 3 weken de wasmachine vervangen... Als gezin met kleine kinderen 3 weken zonder wasmachine? Wanneer je de machine koopt heb je hem de volgende dag in huis?

Ik zou coolblue aan niemand aanraden, puur gericht op verkoop en totaal niet op service!!!

Als je binnen 1 dag een wasmachine kan leveren voor de verkoop, dan moet je ook binnen net zoveel dagen een wasmachine kunnen vervangen als deze er net twee weken staat. Niet allerlei excuses gaan bedenken en 2 tot 3 weken levertijd bij vervanging zeker als het om een wasmachine gaat!!!!!

Beste meneer van der Zee,

Heel vervelend dat uw wasmachine zo snel al niet meer naar behoren werkt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We ruilen de wasmachine dan ook graag voor u om, omdat u dit binnen 2 weken na aankoop bij ons meldt. We ontvangen de wasmachine dan graag eerst terug en ruilen hem dan voor u om. U heeft dan, in de meeste gevallen, binnen 3 werkdagen weer een nieuwe wasmachine in huis.
Indien u de voorkeur zou hebben om uw wasmachine te laten repareren dan kan er een monteur bij u langs komen om het probleem te bekijken. Voor een reparatie staat gemiddeld 2 tot 3 weken. Wellicht dat u de termijn voor omruiling en reparatie door elkaar heeft gehaald?

Zodra we uw wasmachine ontvangen hebben, dan ruilen we hem voor u om en ontvangt u van ons een bericht per e-mail. Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust nog even contact met ons op.

eliasvisser 19-01-2015 Via de website gekocht

Een bestelling op een zaterdagavond/nacht besteld, maandag in huis. Heel bijzonder.

+ levertijd!

kikibri 17-01-2015 In de winkel gekocht
coolblue rotterdam oostplein

Wat een fijne winkel met tijd en oog voor de klant. Bij binnenkomst krijg je direct iets te drinken aangeboden, wat mij betreft niet essentieel maar wat een verwennerij. Als leek wilde ik graag een lage prijsklasse tablet kopen en ben uitgebreid geholpen, op de computer heeft de verkoper een uitgebreide vergelijking gedaan van 3 tablets en van alles uitgelegd wat het is en wat het doet. Daar kwam er 1 uit, deze heeft hij ook vergeleken met een nieuwere versie, die groter maar ook duurder was en daar kwam al snel uit dat eigenlijk de oudere goedkope versie beter was. hier was hij open en eerlijk over. De tablet die ik nam was er in verschillende kleuren, maar niet fysiek in de winkel er werd direct aangeboden om een exemplaar vanuit de landelijke opslag naar de winkel te laten komen.Super vriendelijk, maar een kleur is ook maar een kleur, maar wederom super service. Hij heeft me nog even gewezen op de pakkage deals en daar scrolde hij doorheen, maar er is niet op aangedrongen. Erg fijn. Toen de verkoop helemaal rond was werd ik er ook op gewezen dat ik hem eventueel binnen 14 dagen terug mocht brengen als ik niet tevreden was. ja, mijn complimenten kan ik hier alleen maar op zeggen.

Ivo Rook 17-01-2015 Via de website gekocht

ook bij retour in fysieks shop in Groningen buitengewoon prettig geholpen: hier staat service hoog in het vaandel !!

prima keus , service zowel online als Fysiek in Groningen !!

whmstas 17-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede informatie

Aflevering exact volgens afspraak

mach5 17-01-2015 Via de website gekocht

Geweldig gewoon betalen via Paypal zonder extra kosten en gratis verzending in de avond. Uit de kunst want mijn vrouw en ik werken overdag.

Het assortiment, bevat wel veel van Tom Tom tot Yamah receivers en TV's, maar je moet wel heel goed opletten wat de aanbiedingen zijn. Cool Blue houdt wel heel goed bij waar nu vraag naar is, en koopt dan heel scherp in. Echter ze doet dit alleen voor het lagere prijssegment dat is tot ongeveer 600 euro. Ze durft dit niet aan in het sTOP egment van 4K TV's Zoals samsung F8500. Anderen zijn hier wel in het gat gesprongen door deze TVs heel scherp in te kopen en voor Duitse E-bay prijzen in Nederland te verkopen. Ook hier is een enorme vraag naar

Uitstyekkende aanbiedingen die niemand ergens anders heeft en makkelijke betaling en levering

Nou ik heb mijn mening al verwoord.

candida 17-01-2015 Via de website gekocht

Doet wat ik ervan verwacht!

TOP.

Ruime keuze,gemakkelijk om toestellen te vergelijken.

Snel en efficiënt, goed contact( ook via sms)

De service is gewoon goed, ruime keuze en meestal de goedkoopste en super snel geleverd: gratis!

Jasonoudshoorn 17-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijke te bestellen, duidelijk overzicht op de site.

Zaterdag besteld en zondag ook echt in huis

Ruime keuze en makkelijk te vergelijken

Nette levering / updates over de levering !! Top

Lees motivatie bij geschreven punten

Jkoomen 17-01-2015 Via de website gekocht

1,5

Geen hulp of service geboden bij defecte internet router. Ik kom een aantal weken zonder internet te zitten en er wordt geen vervangend of nieuw apparaat aangeboden. Slechte service aan een trouwe klant!

Ik was enthousiast en goede klant, nu niet meer. Als dit de service is die Coolblue aanbiedt (geen service) dan beveel ik hen dus ook niet aan bij vrienden en kennissen

Ik ben al jaren een goede klant van CoolBlue omdat hun assortiment, bestelproces en service zo goed zijn. Ik heb inmiddels 2 routers gekocht bij Coolblue / routershop, die allemaal defect bleken te hebben. In april besloot ik een dure router - de Netgear Nighthawk - aan te schaffen. Na een half jaar blijkt ook deze een defect te hebben. Gebeld met Coolblue, moet retour worden gestuurd. Ik heb dan een aantal weken geen internet meer thuis, dus vroeg om vervanging cq gewoon een nieuwe, zodat ik niet met een probleem zou zitten. Vervanging doet men niet aan en een nieuwe geven ook niet. Zeer slechte service aan een trouwe klant, ik koop hier niet meer

Beste meneer Koomen,

Vervelend dat u zoveel problemen met verschillende routers heeft gehad. Vanwege de leeftijd van uw Netgear Nighthawk AC1900 (ca. 9 maanden) kunnen wij deze niet direct omruilen voor een nieuw exemplaar. Wij bieden uw product dan eerst aan ter reparatie, wat 2 á 3 weken tijd kost. Natuurlijk proberen we uw product zo snel mogelijk weer bij u te krijgen.
Mocht het zo zijn dat uw product na deze reparatie nog niet naar behoren werkt of dat uw reparatie langer dan 3 weken duurt, dan kijken we graag samen met u naar een passende oplossing. We vragen u eerst om ons een kans te geven om het product te laten repareren. Wij hebben geen leentoestellen tot onze beschikking.

We zien uw Netgear Nighthawk AC1900 graag tegemoet!

Ejfgroen 16-01-2015 Via de website gekocht

Ideeal, nog kunnen bellen om 23u! Dag later, om 7:30, geleverd.

Vriendelijk personeel, prettige site, persoonlijk, maken een feestje van bestellen

Door zeer klantgericht en persoonlijk te zijn, beveel ik hen aan

Zie eerder genoemde punten

Blankestein 16-01-2015 Via de website gekocht

Via Kieskeurig bij Coolblue uitgekomen daar het strijkijzer wat ik graag wilde aanschaffen bij hun voor de laagste prijs te verkrijgen was. Bovendien was ik ook nog in het bezit van een kortingsbon van 5 euro, zodat ik de volgende dag in het bezit gekomen ben van het goedkoopste strijkijzer van Nederland!

Levering zonder verzend- of transportkosten! De ene dag besteld, de volgende dag in huis!

Voldoende keuze in het assortiment, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Bovenstaande motivaties zeggen genoeg denk ik.

MVA0619 16-01-2015 Via de website gekocht

keuze, bestelling enbetaling werken zoals verwacht

Product gratis de volgende dag geleverd.
Perfect verpakt

Doet perfect wat hij moet doen. zoals op site gezet werkt hi jook op fitnessapparatuur

eddie r 15-01-2015 Via de website gekocht

makkelijk en snel .
wel wennen

bij deze al gedaan bij kennissen en vrienden

w.seldenthuis 14-01-2015 Via de website gekocht

vanachter de pc kan alles worden geregeld

perfect

goede wijn behoeft geen krans

Belangrijk vind ik dat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht

dbrackx 14-01-2015 Via de website gekocht

Vanachter je computer bestelling geplaatst en HOP... de dag erna in de winkel !Bestelproces is gewoon kindergemakkelijk !

Levertijd was zoals afgesproken: de dag erna en je wordt telefonisch op de hoogte gehouden !

Ruim assortiment aan produkten. heb beslist mijn produkt gevonden !

Kan het NOG gemakkelijker ? Ik denk het niet !

bliksum 14-01-2015 Via de website gekocht

alles was makkelijk

geweldige service

veel keuzes voor een goede prijs

omdat het zo goed geregeld was

de service was geweldig, de aflevering keurig

Visje33 13-01-2015 Via de website gekocht

Uitstekende service

MarieP 13-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk, duidelijk en overzichtelijk.
Veel uitleg over producten.

Snel en betrouwbaar.

Ruim assortiment

overzichtelijke site, met veel info en uitleg. Betrouwbaar. Snelle levering. Super!

SophieS 13-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke snelle site.

Zeer snelle levering.

hstoffers 12-01-2015 Via de website gekocht

In het bestelproces wordt teveel informatie vestrekt als je gebruikt maakt van het doorkliksysteem. Daardoor wordt het onoverzichtelijk.

Ik heb de koelkast 's avonds op de website besteld en de volgende ochtend rond 12.00uur werd de veilig ingepakte koelkast geleverd. De bezorgers hebben de kast op de aangewezen plaats geinstalleerd en de inpakspullen weer meegenomen. Prima service en zonder extra kosten.

Het aangeboden assortiment is ruim voldoende. Coolblue was de goedkoopste leverancier van het gekozen product.

de vlotte levering, de prima service bij de bezorging en de scherpe prijs leiden tot de conclusie dat ik Coolblue kan aanbevelen bij mijn kennissen en familie.

zie antwoord bij Gemak.

lumin 12-01-2015 Via de website gekocht

Positief: Scherpe prijs, vlotte afhandeling van de bestelling, snelle levering.

Petie81 12-01-2015 Via de website gekocht

Website werkt goed en vanaf de bestelling wordt je keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.

a stax 12-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Makkelijk te bestellen.

Voldoende sortering

Zie gemak en assortiment

De service kan ik niet beoordelen.

Multimamaja 12-01-2015 Via de website gekocht

Hele snelle verzending, zondags besteld, maandag in huis! Ik was compleet verrast, normaal bezorgen ze hier nooit op maandag! Ik vind het leuk dat er word meegedacht met de klant en niet na normaal een bestelling te plaatsen 'daaaaag', nee, er wordt ingespeeld op het enthousiasme van de klant en dat is super! Ook superfijn dat er reviews bij de producten zelf zitten vanuit Coolblue, heeft ons echt geholpen met het maken van de keuze!

Polen030 11-01-2015 Via de website gekocht

Zaterdagavaond om ca 8 uur besteld, zondagavond om half zeven ontvangen. Top!

In het weekend bestellen en ook nog geleverd krijgen, bizar dat het kan

Top leverservice

Top!