Deze score is berekend op basis van 3255 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 10-02-2017 Via de website gekocht

supergoede aanbieding Sonicare tandenborstels

Gemakkelijk te vinden op de website en een prima prijs voor een mooie aanbieding die de avond ervoor was besteld en keurig de volgende dag bezorgd

Gitta de Bruijn 10-02-2017 Via de website gekocht

Fijne service, snelle reactie en levering.

Waar momenteel overal de ipad air2 uitverkocht is en er een levertijd op zit van diverse weken, kon ik bij jullie deze gewoon bestellen en werd hij de volgende dag al geleverd. 's Avonds bij het bestellen, ging er iets mis met mijn betaling en kon ik nog gewoon de klantenservice bereiken, ondanks dat het al 21;30uur was. Direct werd er door jullie een link gestuurd om alsnog onze bestelling in orde te maken. Dat noem ik nou nog eens service.

Henk H 10-02-2017 Via de website gekocht

Afstandbediening voor Sony Bravia 4k tv

Op voorraad en inderdaad de volgende ochtend in huis. Ook werkt het zoals in de folder beloofd, wat wil je nog meer?

A. Nap 10-02-2017 Via de website gekocht

Prima prijs/kwaliteit, supersnelle levering

Zeer overzichtelijke website. Eenvoudig afrekenen en mogelijkheid tot retourneren.
Dinsdagavond besteld, de volgende dag in de middag in huis, en 's avonds draaide het apparaat. Netjes en verzorgd ingepakt en verstuurd. Top.

Jos 10-02-2017 Via de website gekocht

"Cool" ....... die CoolBlue !!!

Zoek je een webwinkel die echt doet wat je van ze verwacht: supersnelle levering en uitstekende service, ook wanneer er iets mis gaat ? Bestel dan bij CoolBlue !

Peter 10-02-2017 Via de website gekocht

Prima online winkel

Groot assortiment, goede service en snelle levering. Ben al geruime tijd, tot volle tevredenheid klant van Coolblue.

co86 10-02-2017 Via de website gekocht

beter dan andere winkels en webshops. helder en duidelijk!

voor een 2e keer bij coolblue besteld. wat een overzichtelijk en duidelijke webshop met ruime keuzes en actuele producten (geen over jarige producten) ook geen extra kosten achteraf als verzend of service kosten. je weet meteen waar je aan toe bent. zeer snelle levering en ook in een degelijke verpakking ontvangen. sommige producten kun je goedkopere vinden bij andere web shops, maar ik betaal graag (het gaat vaak maar om een paar procent) wat meer voor deze services.

Ria van den Heuvel 10-02-2017 Via de website gekocht

prima prijs/kwaliteit en super service

De website is super goed in elkaar gezet. een trefwoord is voldoende om de juiste informatie boven water te krijgen.

Danny van Rooijen 10-02-2017 Via de website gekocht

Geweldig, zoals altijd.

Mijn samsung j5 dual sim besteld via de website. De website waar je prima kan navigeren en selecteren. Dezelfde avond nog geleverd. Echt top, aanrader voor iedereen.
Heel soms kun je ergens anders voor enkele euro's minder verkrijgen, geloof mij de service van Coolblue is veel meer waard dan die enkele euro's.

Heylen roger 10-02-2017 Via de website gekocht

TV aankoop

Aankoop correct verlopen ! De besrelling was binnen de 12u bij mij thuis zoals beloofd !. Doe zo voort Coolbue !!! 👍👍👍👍👍👍

Lambert 10-02-2017 Via de website gekocht

Lambert

De bestelling is in een oogwenk bedaan, onze kinderen zijn ook zeer ingenomen met de dienstverlening. Levering is zoals afgesproken en de prijzen redelijk. Wat wil je nog meer?

Nicky 10-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon Top!!!!

Klantvriendelijk,beleefd,correct, snel, uitstekende service! Gewoon TOP!
Deze tekst was te kort. Deze moet minimaal uit 100 tekens bestaan, maar was al klaar na 73 tekens. Dus hierbij toch nog een klein minpuntje voor coolblue.

Victor 10-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige zaak en service!

Router besteld, maar bedacht dat ik een andere wilde. Retour zenden en een nieuwe besteld met externe SSD. Wat een verademing in vriendelijkheid, snelheid van afhandelen, communicatie en de prijzen zijn gewoon goed

Luc 10-02-2017 Via de website gekocht

Sony Flitser HVL-F45RM

Prompt en correct, Prijs heel gunstig. Snelle afhandeling en opvolging. Goed verpakt. Nog geen 24u en thuis bezorgt.

Arnold 10-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Geweldige wasmachine gekocht bij Coolbleu met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ook de levering was zeer snel

A. 10-02-2017 Via de website gekocht

Eerste bestelling met een echte glimlach op ons gezicht!

Hele goede service, en zelfs met een glimlach van de bezorgers die volgensmij niet eens bij Coolblue werken! Wij werden verrast met het mailtje waar ze de belofte nakwamen om de volgende dag (wat een zondag was) te leveren! Ze zeiden zelfs dat we de bezorgers mochten verrassen, de groetjes doen en confetti gebruiken! Inderdaad, Coolblue - alles voor een glimlach!

Ze verdienen een 10! En ik hoop dat met de komst van meer elektronica en met de komst van maar klanten (100%) vanwege hun service, dat het altijd ook met een glimlach blijft!

Antje 10-02-2017 Via de website gekocht

Nespresso koffiemachine

Snel en keurig geleverd, website goed en makkelijk bereikbaar. Overzichtelijk. Duidelijk en eenvoudig te bestellen.

Yvonne Siekman 10-02-2017 Via de website gekocht

Dienstverlening zoals ie overal zou moeten zijn

Voor 't eerst iets besteld bij Cool Blue, na eerst de recensies van anderen gelezen te hebben. Je wordt heel goed geïnformeerd tijdens 't hele proces van bestellen tot en met afleveren. De bezorgers zijn super vriendelijk, behulpzaam en aardig. Cool Blue komt zijn afspraken na, ze doen wat ze zeggen. Geen gedoe, dienstverlening zoals 't hoort. Onze koelkast is prefect, helemaal wat we wilden. Kortom; Cool Blue is een aanrader.

Ronald 10-02-2017 Via de website gekocht

Service en bestelling afhandeling plus info

Eerste bestelling
Correcte afhandeling
Goede informatie
Redelijke prijzen
Goed op de hoogte gehouden via mail
Ik zeg perfect

Hans Koppens 10-02-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel bestellen bij CoolBlue

Heel goede shop, veel aanbod en ook mijn artikel stond erbij. Prijs goed en bestellen ging ook goed. Dus een echte aanrader!!

Betuwe66 10-02-2017 Via de website gekocht

wel hun best gedaan maar zonder gewenste resultaat

De pannenset die ik wilde was hier het goedkoopste. Er werd snel gereageerd toen ik niet tevreden was over de pannendeksels. Helaas was de afwikkeling en informatievoorziening daarna chaotisch en duurde erg lang.

Officiele reactie van Coolblue 10-02-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat naar dat uw ervaring met ons niet optimaal was en dat er onduidelijkheid is ontstaan rond de pannendeksels. Dit is uiteraard niet de bedoeling en ook niet de service die u van ons mag verwachten. Zou u misschien het ordernummer van uw bestelling met een begeleidend schrijven willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij meteen aan de slag om te kijken waar het mis ging en wat we nog voor u zouden kunnen betekenen. Alvast bedankt!

P. 10-02-2017 Via de website gekocht

Beste webwinkel van het moment

Altijd goede service, snel bezorgd en lage prijzen. Vaak dingen besteld, bijna nooit problemen gehad. Mochten er problemen zijn doen ze altijd hun best om dit op te lossen.

Ilse 10-02-2017 Via de website gekocht

Altijd goed!

Heldere keuze/selectiemogelijkheden in de shop, overzichtelijke site en betaalprocedure, zeer correcte communicatie over bezorgmoment en zoals beloofd werd het product (wasmachine) de volgende dag bezorgd op het gecommuniceerde moment. Daarnaast oude machine meegenomen en nieuwe keurig geïnstalleerd. Bij volgende aankopen zal ik ook altijd kijken wat coolblue biedt. Overigens vorig jaar een even zo positieve ervaring gehad in de winkel in Eindhoven. Mijn complimenten!

JP 10-02-2017 Via de website gekocht

Wederom uitstekend.

Altijd goed. Heel erg goede natuurlijk overkomende doordachte service, ook als je belt. Je krijgt ongevraagd goed advies. Dat zie je weinig in Nederland.

F. 10-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en tips via mail

Website is erg overzichtelijk met een groot aanbod. Ik heb mijn product snel ontvangen en kreeg zelfs via de mail nog tips voor het gebruik van mijn product.

Colin 10-02-2017 Via de website gekocht

Top Service

Ze hebben een groot aanbod en goede service, dit is een voorbeeld voor veel andere online winkels. Er is altijd een goed overzicht van de artikelen die snel en soms wat later bezorgd worden. Daarom kan je een goede keuze maken. Ik adviseer mijn vrienden / kennissen om altijd eerst bij Cooblue te kijken voordat ze verder zoeken. 9 van de 10 keer hoeft dat ook niet!

O. 10-02-2017 Via de website gekocht

Samsung Galaxy Xcover 3 VE

Correcte informatie, snelle levering, alles mooi en stevig verpakt. Het product zag er net zo uit zoals beschreven stond.

Ben 10-02-2017 Via de website gekocht

Snel

Ik vond het erg fijn dat er een ruime mogelijkheid was om te filteren op de verschillende koffers. Zo kun je de juiste keuze snel maken.

En de levering was erg snel.

Wouter 10-02-2017 Via de website gekocht

Perfect

Veel keus, snelle levering en een goede klantenservice.
Veel van mijn elektronica, gereedschap en huishoud spullen komen hiervandaan en heb vanaf het begin een goede ervaring met Coolblue.

Henk 10-02-2017 Via de website gekocht

Zoals verwacht

Prima service snel en perfect,ik heb bij alle bestellingen tot nu toe nog geen gebruik hoeven te maken van de retour service dus kan deze niet beoordelen. klasse dus!!!

J.F van Dopperen 09-02-2017 Via de website gekocht

Synology DS416 met 2Tb harddisk

Bestelling van de componenten was overzichtelijk en duidelijk. Levering van de NAS DS216 incl harddisk vond binnen de geplande tijd op track&trace plaatst. Componenten waren degelijk en goed verpakt incl leveringsformulier. Factuur afhandeling was eveneens perfect van Coolblue.

Kim Fijma 09-02-2017 Via de website gekocht

Mooie Lenovo-IdeaPad...

Ik zocht een betaalbare LapTop. Bij verschillende concurrenten gekeken en prijzen vergeleken. Via Internet kwam ik bij Coolblue terecht; een mooie en informatievolle site. Hoewel de drivers van type verschilden, koos ik voor een Lenovo-IdeaPad, die ik de volgende dag, '-middags al geleverd kreeg. Ook aftersales spreken mij zeer aan..

Anita 09-02-2017 Via de website gekocht

Top service

Tv gekocht en kreeg zelfs uitgebreide mail hoe ik alles moest installeren. Heel duidelijk en zelfs voor iemand die a-technisch is zoals ik te doen

Johan 09-02-2017 Via de website gekocht

Blauwe toppers

Coolblue is een duidelijke website met goede prijzen snelle levering en daarnaast ook nog eens hele goede klantenservice.
Heb al eens een probleem gehad met Motorola en Coolblue heeft dit perfect verholpen.
Daarom zijn het Blauwe toppers

Lisanne 09-02-2017 Via de website gekocht

Top service!

Super geregeld. Wasmachine besteld via Coolblue. Aardige bezorgers die ook nog extra uitleg gaven! Oude wasmachine ook weer meegenomen, scheelt een hoop gedoe. Klantenservice bovendien goed bereikbaarZ

Arjan 09-02-2017 Via de website gekocht

Hopen dat iets niet kapot gaat

Bestellen bij Coolblue gaat vlot en soepel. Nooit problemen met de levering gehad. Nu voor het eerst helaas de service nodig gehad, die op zich vriendelijk is. In oktober een MiVue Dashcam gekocht. Deze gaf al vrij snel problemen en vage klachten die niet in de handleiding terug te vinden waren. Piepjes, en steeds onderbroken opnamen. Het leek eerst aan de geheugenkaart te liggen. Maar toen ik vier "kapotte", en deels voor niets weggegooide, geheugenkaarten verder was kon het alleen nog aan de dashcam liggen. Teruggestuurd met geheugenkaart die de klachten toonde, zodat men kon uitzoeken wat er mis is en of nu de MiVue of geheugenkaart(en) de oorzaak is. Apparaat gerepareerd retourgekregen, e.e.a. was vervangen. Binnen 5 minuten gebruiken weer de oude klachten: apparaat piept, herstart continue opnamen en op de kaart vrijwel allemaal afgebroken opnamen. Weer opgestuurd en hij is "Uitgebreid getest en goed bevonden". Ik bekijk de test opnamen van Coolblue, die nog op mijn geheugenkaart blijken te staan, en zie meteen aan de bestanden al dat de test niet goed was. De meeste bestanden zijn te klein, en de opnamen blijken inderdaad ook bij hun test gewoon onderbroken. Conclusie, er is niet serieus getest. De verkopen gaan soepel. Maar dat is eigenlijk altijd wel bij (web)winkels. De werkelijke kwaliteit van een winkel blijkt pas als je klachten hebt. Helaas zijn Coolblue en MiVue (waar ik ook contact mee gezocht heb, maar die helemaal niet antwoorden) in mijn geval genadeloos door de mand gevallen...

Officiele reactie van Coolblue 10-02-2017

Beste Arjan,

Wat super vervelend dat dit op deze manier is gebeurd. Dit is absoluut niet de bedoeling en we willen dan ook onze excuses aanbieden hiervoor. We nemen de retourmeldingen erg serieus en willen dan ook uw product uiteraard goed repareren. Daarom kijken we graag met u mee wat voor oplossing we kunnen bieden hierin. Kunt u misschien in een e-mail richting geenglimlach@coolblue.nl uw retournummer doorgeven? Op die manier kunnen we kijken hoe we dit het beste op kunnen lossen voor u. We horen het graag!

ann 09-02-2017 Via de website gekocht

Ann

Na 8 dagen product nog steeds niet ontvangen. Hoewel ze weten dat er een probleem is bij Bpost (label kan niet gescand worden) wordt er aan het probleem niets verholpen. Erger nog, na 8 dagen kreeg ik het bericht dat ze veronderstelden dat ik het product ontvangen had omdat ze 2 dagen niets meer van me gehoord hadden. Een nieuw exemplaar opsturen gaat niet, geld terugkrijgen gaat niet.

Jay van Leeuwen 09-02-2017 Via de website gekocht

Decoded 2 in 1 iphone

Medewerker hielp mij het juiste product te vinden, stuurde mij een link. Product de volgende dag ontvangen en precies naar mijn verwachting.

bipbip 09-02-2017 Via de website gekocht

beoordeling coolblue

nu meerdere keren wat besteld bij coolblue, fijne e-winkel, wordt supersnel geleverd in een leuke doos vol met humor :) ze maken de producten natuurlijk niet zelf, maar hebben wel een goede selectie voor iedere portomonee wat wils.. als je zelf een beetje verdiept in het product wat je wil aanschaffen, kan je bijna geen miskoop doen, en bevalt de keus toch niet, dan kan je het product alsnog terugsturen, met als voordeel dat iemand anders jou retourtje goedkoper kan aanschaffen.
kortom alleen maar positieve ervaringen met coolblue

Rogier 09-02-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ruime keuze, nette prijzen en de service is prima!
En supersnel in huis!! Het product was goed verpakt en voldoet aan de verwachting
Hier kom ik zeker weer!!

Arne 09-02-2017 Via de website gekocht

Warm en blauw

Coolblue is een grote en professionele webshop. Zij leveren snel en zorgvuldig. Over retourneren doen ze niet moeilijk. De Moto G4 Plus smartphone die ik heb besteld voldoet aan de beschrijving van Coolblue. Een warme ervaring, en toch Cool!

Gerard Thiessen 09-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Senseo

Service van Coolblue zeer goed. Nadat ik had gemeld dat er iets aan het product stuk was kreeg ik meteen een nieuw exemplaar.
Voor zowel de telefonische behulpzaamheid alsmede de afhandeling van mijn melding kan ik niets anders zeggen dan petje af, een welverdiende 10.

Jo 09-02-2017 Via de website gekocht

Gezellig!

Wat een vriendelijke winkel zijn jullie toch! Echt grappig die berichtjes dat je confetti naar de koerier moet gooien hahaha

K-tje23 09-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Duidelijke website en makkelijk bestellen.
Ook hebben ze een snelle levering wat erg prettig is.
Goede service en kwaliteit

Igor 09-02-2017 Via de website gekocht

iets duurder maar zeker waard

misschien iets duurder maar winkel gemak en totale winkel beleving is dat het dubbel en dwars waard....

Saskia 09-02-2017 Via de website gekocht

Super snel!

'S avonds rond 22.00 een stofzuiger besteld. Gelukkig staan er veel reviews bij de producten zodat je weet waar je aan begint. Vergelijken gaat dus super. De volgende dag had ik hem al in huis! Blij mee!

m.g. van straalen 09-02-2017 In de winkel gekocht

Een glimlach en koffie bij binnenkomst

Omdat we een expressokoffiezetapparaat wilden kopen gingen we naar de winkel in Utrecht.
Bij binnenkomst kwam direct een glimlachende jongedame naar ons toe en bood ons koffie aan. Ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten en werden we deskundig geholpen. Het apparaat was jammer genoeg niet in het magazijn. We hadden het graag even willen zien. De volgende dag hadden we het echter al in huis. Niet duur en snelle aflevering.
Ook vriendelijk personeel

Hans Br. 09-02-2017 Via de website gekocht

Super Website.

De producten die je besteld worden keurig verpakt en altijd een snelle levering.
De service is perfect, en prijstechnisch prima.

Krister 09-02-2017 Via de website gekocht

Fuji camera en lens

Snelle service alweer en netjes geleverd. Alles bij het bestellen op internet ging moeiteloos. Website heel duidelijk.

Ivl te H 09-02-2017 Via de website gekocht

Het product was op voorraad en nog de volgende dag voor 14.00 uur in huis. In tegenstelling tot andere on line shops, waar ja als je het product gekocht hebt een melding krijgt dat het toch niet op voorraad is.