Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roy 29-04-2018 Via de website gekocht

Super Service

Mijn wasmachine kapot en dacht aan de laatste aankoop waarbij ik niets tevreden was. Ik kwam door deze omstandigheden bij Cool blue terecht. Super service kreeg ik. Alles geregeld tot om de puntjes. Geweldig. Mediamarkt is niets vergeleken met wat ik aan service kreeg.

miranda koning 29-04-2018 Via de website gekocht

fijn dat alles zo soepel en volgens afspraak kan verlopen

Ik vind het heel fijn dat afspraken nagekomen worden en dat de oude spullen mee terug gaan en het nieuwe wordt aangesloten, Vriendelijk personeel

Marianne 29-04-2018 Via de website gekocht

Alles was in orde moet alleen nog nieuwe inkt bestellen👍Ik ben tevreden met mijn aankoop😁en ook de telefonische dienst was heel goed!

Elly Batenburg 29-04-2018 Via de website gekocht

Heel blij met coolblue.

Geweldige goed service en aardige verkopers.

Grote zaak met veel mogelijk heden.
Doordat zij veel personeel hebben in de winkels wordt je snel en adequaat geholpen;
Heel blij met Coolblue.
Coolblue is zeer colant.

Bea 29-04-2018 Via de website gekocht

prima service ben 100% tevreden

Dit bedrijf is Top al verschillende keren besteld levert vlug met vragen kan je altijd terecht nemen altijd telefoon op keurig aan de telefoon als er problemen zijn worden die opgelost.

MAB smits 29-04-2018 Via de website gekocht

Enthousiaste service

Goed assortiment, goede website, zeer vriendelijk en servicegericht personeel, handige winkels waar je het spul ook kunt bekijken.

Coolwinkelier 29-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Het bestelde product werd snel geleverd, precies zoals aangegeven. Goed en degelijk verpakt ook. Helblauwe zeer herkenbare kleur.

noeftie 29-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering.

Je krijgt een bericht waarin het tijdvak staat van leveren. Dit was een tijdvak van slechts een uur.Super, dat kost je tenminste geen halve dag verlof. Stipt om tijd en alles netjes geplaatst en oude wasmachine ook meegenomen.

HELEN 29-04-2018 Via de website gekocht

Altijd tevreden bij coolblue

Ik ben altijd zeer tevreden over coolblue, ook i.v.m. service. Omdat mijn zus een slechte ervaring had, heb ik haar naar coolblue gestuurd, waar zij zo tevreden was, over de service, en welke
pc voor haar het beste was, dat ook zij nergens anders meer wilt kopen.
Helen

Scholten 29-04-2018 Via de website gekocht

Het is weer een feestje

Wat gaat het toch makkelijk , laat bestellen , afrekenenen met iDeal zonder opnieuw de pinpas te moeten zoeken , inloggen en de volgende dag bestelling ophalen bij een service punt. Aansluiten en het werkt prima

A.G. De Jonge 28-04-2018 Via de website gekocht

Wat een vriendelijke bezorgers!

Wasmachine gekocht, erg makkelijk te bestellen, we zijn goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd! En de levering ook top zeer vriendelijke bezorgers, de machine aangesloten en de oude meegenomen inclusief verpakkingsmateriaal. Ze vroegen zelfs nog om een doekje om de vloer schoon te maken voor dat de nieuwe wasmachine geplaatst werd.
Echt geweldig Cool Blue!!

E. Lootsma 28-04-2018 Via de website gekocht

waardloze service

printerprobleem, terug gestuurd. krijg je een nieuwe want de printer kon niet gerepareerd worden. opnieuw problemen, je hebt geen vertrouwen meer in die printer, je wilt je geld terug of een ander printer. dan kan niet je moet opnieuw standaard procedure volgen. dit is alles behalve klant vriendelijk.

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het dat je problemen hebt met de door jou aangekochte printer. Tevens vinden wij het jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing en daarom zouden wij graag met je in contact treden.

Zou je ons middels een bericht aan geenglimlach@coolblue.nl kunnen voorzien van jouw order- en/of retournummer en van een korte toelichting van jouw klacht. Wij beloven dat we dan spoedig bij je terugkomen met een inhoudelijke reactie.

Onze excuses voor de ongemakken.

Met vriendelijke groet, Guillaume

Beste meneer/mevrouw Lootsma,

Allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor het schrijven van je review. Wij van Coolblue betreuren het dat je problemen hebt met je printer. Tevens vinden wij het jammer om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent met de door ons aangeboden oplossingen.

Omdat wij graag met je in contact treden zou ik je willen vragen om een e-mail te sturen aan geenglimlach@coolblue.nl met daarin je order- en/of retournummer en een korte toelichting. Wij beloven dat we dan spoedig bij je terugkomen met een inhoudelijke reactie.

uitstekend 28-04-2018 Via de website gekocht

TOP service

TOP service, vanaf de website, het product vergelijken, alle beschikbare informatie. Dan het bestelproces, snel alles geregeld. De levering , alle informatie wanneer, hoe laat, sms en bellen. Afleveren, plaatsen en testen, daarna inspectie. Klaar ... niets op aan te merken.

Rob 28-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Een droger bij Coolblue gekocht. Prima prijzen daar trouwens. De afvoerslang kon niet worden geinstalleerd wegens het ontbreken van een y-stuk op de afvoerbuis. Een belletje en de volgende dag kwamen ze er een brengen en installeren! Voor mij een 10 met een griffel!

Rietveld 28-04-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Betrouwbare en snelle service, met name het meenemen van de verpakking en het oude apparaat bij witgoed.
Ruimhartig retourbeleid, waardoor geen angst voor eventuele miskoop. Redelijke toelichting op de website.

SEK 28-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige 24 uurs bestel mogelijkheid

CoolBlue is een Betrouwbare website plus snelle gratis levering. Voor 24:00 uur besteld morgen gratis in huis. Dit ben ik bij andere websites nog niet tegen gekomen.

Bvstraaaten 28-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Gekozen voor deze winkel dat de Bloeddrukmeter die ik gekocht heb 30 euro goedkoper was dan elders. een Omron 6 confort dus dat is toch verdienen

Annerie 28-04-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Service van niks!

Na dat ik een half jaar heb getwijfeld om een macbook te kopen en daarnaast te twijfelen waar ik dit zou gaan kopen, de keuze gemaakt om de macbook te kopen bij Coolblue, service met een glimlach.....
Op donderdag 26/4 de Macbook opgehaald in de winkel in Groningen, twee uur reistijd. Kom ik thuis en wil ik graag de software update uitvoeren. De Macbook loopt direct helemaal vast en is niks meer mee te beginnen. Vervolgens krijg ik de optie om de Macbook retour te sturen en wanneer zij deze hebben ontvangen zouden ze een nieuwe toesturen. Ik heb ondertussen al lang en breed €1600 betaald, maar dat lijkt hun allemaal niet uit te maken. Uiteindelijk afgesproken dat ik de laptop wederom om ga ruilen in Groningen as maandag, met de vraag of ik dan wel een tegemoetkoming kan krijgen aangezien ik twee keer meer dan twee uur moet rijden en ondertussen al lang en breed alles heb betaald. De collega kon mij op donderdag avond geen uitsluitsel over geven, maar hij zal zeker zorgen dat ik op vrijdag 27/4 een reactie op zal verwachten. Helaas, geen reactie en krijg ik pas vandaag 28/4 een reactie met totaal geen antwoord op mijn vraag, alleen maar dat ik hem retour kon aanbieden bij PostNL, terwijl ik al wat anders had afgesproken.... Vervolgens weer moeten bellen en krijg ik dus de reactie dat ze geen tegmoetkoming willen geven. Ze willen liever mijn laptop terug en hem aanbieden als tweede kans om vervolgens korting daarop te geven.
Kortom, ik ben helemaal klaar met Coolblue, totaal geen service en zal er nooit meer wat bestellen!

Beste Annemerie,

Hartelijk dank voor het schrijven van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het om te vernemen dat de door jou gekochte MacBook direct met een defect kampte, zeker als je een flinke reis hebt moeten maken om de laptop bij ons aan te schaffen. Wij begrijpen dan ook goed dat je baalt van het feit dat je het artikel vervolgens retour moet aanbieden, voordat wij jou van een oplossing kunnen voorzien.

Diny 28-04-2018 Via de website gekocht

Strijkwijzer

Overzichtelijk, daardoor goede keus kunnen maken. Opgehaald in de winkel, zodat ik zelfde dag weer kon strijken. In de winkel extra uitleg en advies.

Lionel 28-04-2018 Via de website gekocht

Top!

Barbecue gekocht. Vergeleken met andere websites altijd de beste prijd. Na minder dan 24u werd de barbecue geleverd door zeer vriendelijke leveranciers die ook de nodige info gaven.

Dick 28-04-2018 Via de website gekocht

altijd goed geholpen en goeie service

ik heb al vele dingen gekocht bij coolblue en nooit geen problemen gehad.ik had een keer een vaatwasser besteld en de andere dag was hij binnen en geplaatst. die dag zagen wij een klein deukje en dat gemeld bij coolblue.ze vroegen of wij wat korting wilden hebben of een nieuwe vaatwasser . wij kozen voor een nieuwe en de andere dag werd hij omgeruild .nog nooit zo'N goeie service gekregen

H. Jansen 28-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer klantvriendelijke service. Oog voor details en uiteraard goede producten die snel bij je bezorgd worden.

enquist 28-04-2018 Via de website gekocht

Matige service an al helemaal geen after sales

Product besteld en was niet op de afgesproken tijd geleverd en de verpakking stonk ontzettend naar rook. Zo erg dat ik buiten het apparaat heb staan uit pakken. Oke dat is een gegeven. Maar wanneer de tevredenheidenquete komt en je dit expliciet aangeeft blijft het stil bij Coolblue. Dus concludeer ik kennelijk niet zo belangrijk. Dus highservice nou niet zo high en dan kun je beter iets minder betalen bij de concurrent.

Beste Enquist,

Hartelijk dank voor het schrijven van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het dat de levering van jouw bestelling niet verlopen is zoals je van ons had mogen verwachten en daarom willen wij jou onze oprechte excuses aanbieden.

Omdat we graag in samenspraak met jou komen tot een passende oplossing zou ik je willen vragen of jij ons middels een e-mail aan geenglimlach@coolblue.nl zou kunnen voorzien van jouw ordernummer. Wij beloven dat we dan spoedig bij je terugkomen met een inhoudelijke reactie.

Anneke 28-04-2018 Via de website gekocht

Schandalige verkooppraatjes

De eerste en laatste bestelling!! Mooie verkooppraatjes en dan, ondanks de afspraak, niet leveren de volgende dag. Navraag leert dat de bestelde wasmachine op een trekschakelaar moet worden aangesloten en dat duurt minimaal 3 werkdagen en dan ook nog eens door Postnl. Die mooie reclamepraatjes blijken dus volstrekt niet te kloppen. Gelukkig heb ik de gespreksopname nog van de verkoper klantenservice. De aangeboden cadeaubon van tien Euro, ter compensatie voor het ongemak, mogen ze houden.

Beste Anneke,

Allereerst wil ik je hartelijk danken voor het schrijven van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het dat er onduidelijkheid is ontstaan over de levering van de door jou bestelde wasmachine en de aansluiting op de trekschakelaar.

Omdat wij graag met jou in contact zouden willen treden zou ik je vriendelijk willen vragen om ons een mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met daarin jouw ordernummer. Wij beloven dat we dan spoedig bij je terugkomen met een inhoudelijke reactie.

Onze excuses voor de ontstane ongemakken.

De deugd 28-04-2018 Via de website gekocht

Prima service. Zeer attente bezorgers.

Prima shop. Volgende bestelling weer bij Coolbleu. Telefoontje vooraf. Zeer attente bezorgers, gaan zorgvuldig met de spullen om.
Kan ik iedereen aanraden.

Eburghout 28-04-2018 Via de website gekocht

goed en betrouwbaar

de website is duidelijk, producten zijn goed en de prijs is goed. vandaag besteld en norgen in huis, erg betrouwbaar, geen problemen met betalingen en je krijgt een mail met bevestiging, daarna van de bezorgen krijg je een mail met track en trace, ja kan zelf de dag en tijd van bezorging aan passen. ook krijg je een mail om hun te beoordelen of alles wel goed gegaan is. een echte aanbeveling

Ton Koenders 28-04-2018 Via de website gekocht

Heel goede service

Ik had op mijn ipad een kunststof screenprotector. Deze zat vol met krassen en vuil dat ik er niet meer afkreeg. Besloten een panzerglass screenprotector te nemen. Ik las in de reviews dat het wel eens mis kan gaan en dat iemand enthousiast was over de wijze waarop dat gedaan was in de shop. Ik heb dat ook laten doen. Ipad weer zo goed als nieuw. Meteen maar op mijn telefoon ook laten doen. Deze is ook weer zo goed als nieuw. Service dus magnifiek.

D. Krommenhoek 28-04-2018 Via de website gekocht

Coolblue zo Cool

Beter kan haast niet vanaf het begin tot aflevering wordt je op de hoogt gehouden, Perfect. Zeer vriendelijk eigen bezorgdiensten behulpzaam en attent .

Petra 28-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Ooit de ervaring gehad op een dubieuze site gekocht te hebben en na wat wantrouwen de ene na de andere slechte recensie over de verkoper te lezen, en maar hopen dat het door jou bestelde en betaalde product ooit geleverd wordt...? Voor eens en altijd genezen en alleen nog maar online kopen bij betrouwbare bedrijven als bijvoorbeeld Coolblue... hun gegevens kloppen, ze zijn benaderbaar, leveren super snel en welliswaar nooit klachten gehad maar ik vertrouw er op dat hun service in dat geval ook in orde zal zijn.

Marcella 27-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende service tot over de drempel!

Geen opmerkingen. Alles naar verwachting. Een betere service kan ik mij niet wensen. Snel, netjes, klantvriendelijk. Alles was top.

Karin 27-04-2018 Via de website gekocht

Goede klantenservice en levering.

Je word vriendelijk en snel geholpen via de klantenservice.
Snelle levering zonder poespas. En duidelijke uitleg.

bruno larmuseau 27-04-2018 Via de website gekocht

prettig bewust winkelen

de ervaringen van gebruikers zijn een pluspunt natuurlijk niet als axioma de negatieve waardering of positieve waardering voor heilig nemen. Voor de één is iets heel belangrijk voor de andere is dat dan weer irrelevant. Maar de mix geeft je een zeer goed beeld van wat je kan verwachten.

Hans451 27-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Een apparaat had een fabrieksdefect. Teruggestuurd (gratis) op maandagmiddag en direct een nieuw apparaat ontvangen op woensdagochtend. En dat slechts door het invullen van een eenvoudig retourformulier. Beter kan niet. CoolBlue maakt echt waar wat ze beloven. Zo hoort een webwinkel te zijn.

A.Kreffer Reedijk. 27-04-2018 Via de website gekocht

Bezorging wasautomaat.

Eerste levering bovenblad los ,is netjes opgelost en omgeruild met korting voor ongemak.Pluim voor de bezorgers keurig netjes.

Jonathan 27-04-2018 Via de website gekocht

Net als de reclame!

Enorm tevreden over de service bij coolblue. Alles is net zoals de reclame op tv verlopen. Op voorhand gebeld, halfuurtje voor aankomst een smsje gekregen. Enorm vriendelijke mensen! Bij de eerste levering bleek er een kleine schade te zijn. Dit is binnen de 2uur rechtgezet en onmiddelijk een nieuwe afspraak voor nieuw toestel. Top service! Doe zo verder! Voor nieuwe toestellen in de toekomst, zoek ik niet meer maar bestel ik onmiddellijk via jullie!

ap 27-04-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Nou, spullen op tijd geleverd. Verpakkingsmateriaal afgevoerd. Hele nette bezorgers die overigens aan het eind van een erg warme dag geen biertje voor onderweg wilden.

Suuske 27-04-2018 Via de website gekocht

Ik hou van die dozen!

Makkelijke, overzichtelijke site. Snelle levering.
Ik word altijd extra vrolijk van de dozen van Coolblue.
Heerlijk dat hier ook aandacht aan besteed wordt!

Truus 27-04-2018 Via de website gekocht

Super geregeld!!

Koel/vriescombinatie een half jaar geleden gekocht en de koelkast werkte niet meer 😣 gebeld en binnen 2 dagen omgeruild voor een nieuw exemplaar. TOP geregeld. Bedankt voor de goede service!!

nico 27-04-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

goede service, goede producten, vaak tegen een mooie prijs, snelle levering en tips bij montage. Kortom aan te bevelen

Jack 27-04-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Snelle levering en prima service. Het door mij besteld product bleek een lege batterij te bevatten. Direct werden er een paar batterijen gestuurd. Mijn ervaring met de telefonische hulp/info is ook prima. Coolblue is niet altijd de goedkoopste maar de prima service compenseert dit dubbel.

van hout 27-04-2018 Via de website gekocht

goede service

snelle service, klantvriendelijk personeel, fijn dat het apparaat op de juiste plaats wordt gezet en wordt aangesloten.

Raymond 26-04-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

De producten zijn prima geprijsd de bestel- en leveringsprocessen zijn optimaal. Levering is supersnel en vaak zonder extra kosten.

Pi-Air 26-04-2018 Via de website gekocht

Super service, top...

Had een item wat niet goed werkte of zo lastig was dat ik het niet werkend kreeg en wilde het retour en m'n geld terug. Kreeg klantenservice aan de telefoon en binnen 5 minuten super geholpen, zelfs de retouretiketten werden aangaande het gesprek gemaild. Moest ff printen, item in doosje stoppen en hoppa gratis retour. 2 dagen later een nieuw item ontvangen, gewoon verrekend met de 1e.... mooi toch.

Diana 26-04-2018 Via de website gekocht

Super snel en perfecte service.

Prima site. Snelle levering. Bestellen alles bij cool blue. Zeer aan te bevelen. Zelfs in de winkel super vriendelijk personeel.

Carla 26-04-2018 Via de website gekocht

Leuk contact

Leuke vriendelijke bezorgers fijn contact per mail zeer snelle reacties leuke respons om de wachttijd door te komen echt leuk

26 april 2018 26-04-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging, service perfect.

Prettige site om te shoppen, voldoende vergelijkingsmogelijkheden om het juiste artikel aan te kopen voor hetgeen je naar op zoek bent. Betrouwbaar qua levering en geleverde product.

Jac 26-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!!!

Aanbod en produktoverzicht + een zeer goede service 's avond effe voor 23.00 uur besteld en de dag erna voor 23.00 uur in huis

K van der Have 26-04-2018 Via de website gekocht

Vlak voor 23.59 uur besteld, niet de volgende dag in huis!

Heb goede ervaringen met coolblue, vandaar een wasmachine besteld op woensdag.Maar laat op de avond... .wel voor 23.59 uur en ook betaald, maar orderbevestiging kwam ruim een half uur later. Donderdag dus. Gevolg: wasmachine werd niet de volgende dag geleverd maar pas zaterdag. ( vrijdag is koningsdag) jammer dat hier geen oplossing voor gevonden werd. Dus let op als je vlak voor 23.59 uur besteld, het komt niet gelijk de volgende dag!!
Officiele reactie van Coolblue 26-04-2018

Beste meneer/mevrouw Van der Have,

Wat ontzettend jammer om te vernemen dat jouw bestelling niet meteen de volgende dag is geleverd. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst en deze ruim voor 23.59 uur betaalt, kun je de volgende dag al een levering verwachten.

Helaas is de betaling niet tijdig verwerkt waardoor een levering op de volgende dag niet mogelijk is geweest. Het spijt ons enorm dat jij de dupe bent geweest van deze vertraging. Uiteraard willen wij alsnog voor jou controleren rond welk tijdstip de bestelling is geplaatst en wanneer de betaling is uitgevoerd. Met behulp van deze gegevens kunnen wij wellicht controleren waar het precies is mis gegaan.

Graag zien wij het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail tegemoet. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Mocht je nog andere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag in jouw reactie.

Johan Nijp 26-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer vriendelijke mensen die bij coolblue werken, en leveren op tijd en bellen je zelfs op voor ze komen
Bij ons was het een nieuwe wasmachine en die werd netjes geplaatst, aangesloten en het eerste wasprogramma gestart. Ook namen ze de verpakking en oude machine weer mee n Echt super

Michiel 26-04-2018 Via de website gekocht

Al jaren zeer tevreden klant

Bestel al jaren meerdere keren per jaar materiaal bij Coolblue, altijd zeer vriendelijk bij telefonisch contact en hele goede service ontvangen