Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bernard Burghgraeve 05-04-2018 Via de website gekocht

Slecht levering + Onvriendelijke medewerkster

Op 3/04/2018 aangekocht en zou op 4/04/2018 moeten geleverd worden aan huis. Daarvoor bel ik dan naar coolblue om te vragen wat er met mijn levering is gebeurd. Hierbij zeggen ze dat het op 5/04/2018 zal toekomen. Deze ochtend bel ik nogmaals en neemt er een onvriendelijke mevrouw op waarbij ze zegt dat het nog niet voor 5/04/2018 zal zijn. Overigens zegt ze dat het de fout is van Bpost, terwijl het pakje nog in het magazijn ligt van Coolblue

Lola 05-04-2018 Via de website gekocht

Top service en vriendelijk

Wat een geweldige service bij coolblue. Werd per mail en sms op de hoogte gehouden over de te verwachte levering en werd zelfs een kwartier voor aankomst door de vriendelijke bezorger gebeld dat zij er aan kwamen.
Vriezer werd keurig in de garage gezet door twee zeer vriendelijke bezorgers.

N 04-04-2018 Via de website gekocht

Komt levertijd niet na

KOmt levertijd niet na en geeft dan de schuld aan PostNL en doet verder niets.
Ik dacht van coolblue op aan te kunnen maar blijkt niet waar te kunnen maken wat ze zeggen.

Officiele reactie van Coolblue 06-04-2018

Beste N,
Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend om te lezen dat het met jouw bestelling en levering niet naar wens is gegaan. Wij zijn jouw verkooppunt en daarom ook het aanspreekpunt als er iets mis gaat. Wij willen daarom ook ons excuus aanbieden voor het ongemak.

Ingrid 04-04-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

De site geeft een goed overzicht van de producten en een eerlijke beschrijving. Nooit ben ik teleurgesteld in de aangekochte producten, ze bleken er altijd mooier uit te zien en het beter te doen dan gehoopt!

Mary 04-04-2018 Via de website gekocht

coolblue toppie.

Fijne Service, als het nodig goed geholpen snelle levering, gewoon een fijne winkel, als ik weer iets nodig heb zal ik zeker eerst bij cool bleu gaan kijken op de site.

William de Haan 04-04-2018 Via de website gekocht

Een service waar nog veel bedrijven iets van kunnen leren.

Fijn bedrijf leuke producten en je kunt ze altijd maar dan ook altijd bellen met een vraag over een product.
Voor mijn een website waar ik graag terug kom.

Oskam 04-04-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare service

Coolblue informeert je goed bij producten op een andere manier dan andere soortgelijke webwinkels. Ze testen producten en geven er dan uitleg over en beoordelen het ook zelf ipv alleen de klant achteraf. Al met al een betrouwbare site met goed prijzen en makkelijke bediening.

Slechte service coolblue 04-04-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Tweedehands product gekocht. Scheelde slechts 25 euro op de nieuwprijs omdat er een krasje op de kast zou zitten. Levering was heel snel, echter bij het uitpakken bleek er op het scherm ook een kras te zitten en de benodigde schroeven on de tv pp de voet te kunnen monteren ontbraken. Hierop heb ik aangegeven dat ik voor 25 euro meer in dat geval liever een schade vrije en complete doos met inhoud zou ontvangen.

Dit was gelukkig geen probleem echter ophalen kon wel maar ik zit nog steeds zonder televisie.

De bezorger belde bij het ophalen naar zijn leidinggevende en gaf aan dat ik.de oude tv mocht houden tot de nieuwe werd afgeleverd maar omdat het nogal een grote tv was zag ik het niet zitten om ermee te blijven slepen met alle bijkomende risico's.

Natuurlijk...

... weet de klantenservice van niets en ben ik alweer 3 dagen aan het zeuren om een tv en niemand die kan vertellen wanneer er 1 bezorgd zal gaan worden, want de oude is nog niet aangekomen (gaat via kennelijk van zoetermeer is Frankrijk naar rotterdam) en tot overmaat van ramp vragen ze mij hoe de bezorgers heten. Coolblue dat weet ik niet! De bezorgers laten namelijk geen aflever bericht achter. Er wordt geacht een krabbel te zetten op een gsm en in goed vertrouwen doe jij dit als klant. Je ontvangt hiervan geen afschrift en vervolgens kun je dus niets bewijzen. Dom van mij, maar gezien de goede recensies heb ik dit in vertrouwen gedaan.

Je geld terugkrijgen gaat ook niet vanzelf. Daar mag je nog minimaal een week op wachten. Dus al met al heb ik 3 weken geleden betaald voor een televisie en mag ik hopen dat ik 4 weken later een keer geld terug heb ontvangen van een tv die niet conform vooraf gegeven is geleverd (meer schade en niet compleet), niet heeft gefunctioneerd (zwart beeld) en niet conform afspraken is opgehaald.

Wat een slechte service!! Schaam je coolblue!

Officiele reactie van Coolblue 06-04-2018

Beste,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend om dit allemaal te lezen. Wij willen heel graag dit tot op de bodem voor je uitzoeken. Wij zijn nog in afwachting van jouw order nummer. Mail je deze nog naar ons?
geenglimlach@coolblue.nl

Frans 04-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levertijd

Coolblue is een zeer goede zaak met vlotte levertijd en bestellingen zijn makkelijk door iedereen te plaatsen.

Yves Kina 04-04-2018 Via de website gekocht

Zoveelste aankoop bij Coolblue vlekkeloos verlopen

Een bijzonder gebruiksvriendelijke website, zeer duidelijk en overzichtelijk, met een grote keuze aan producten, netjes opgesplitst in gemakkelijk te vinden rubrieken.
Mogelijkheid om verschillende artikels te vergelijken met elkaar
Heel vlot en gemakkelijk om te bestellen, correcte omschrijving van de producten, interessante prijs tov van concurrenten ( webshops en fysieke winkels ) . Correcte en vlugge levering van de goederen op het gevraagde adres ( er is mogelijk om ergens anders dan het facturatieadres te laten leveren) . De goederen zitten goed en veilig verpakt.
De geleverde goederen beantwoorden volledig aan de omschrijving én de verwachting.
Vlotte betaalmogelijkheden ( Bancontact of Visa ) .
Ik beveel Coolblue aan, aan al mijn vrienden en kennissen.

W verbiesen. 04-04-2018 Via de website gekocht

Een goeden Service.

Goed en snel in huis ben er heel blij mee ik vind coolblue
Een goede webshopen het is snel in huis ik atviezer het aan iedereen voor mij is het een 8 waart.

Cmesken 04-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle levering

Ik bestelde eerste paasdag een fitbit. Ik had niet verwacht om deze al begin van de week te ontvangen. Dit vanwege de feestdagen die er tussen zaten. Ook bevalt het product super goed!

Linke Loutje 04-04-2018 Via de website gekocht

Goede beschrijving van her artikel; makkelijk te bestellen.

Ik zocht een betere oven, want die ik had, was eigenlijk te klein, maar daar deal je dan mee, maar al een keer kapot, terug gestuurd en een nieuwe gekregen, prima service. Edoch, binnen een jaar deed de onder verwarming het niet meer. Garantie uiteraard verlopen, dus...zoeken. Bij jullie gevonden, maar helaas geen indicatielampje, wanneer de temperatuur is bereikt. Toch besteld en zeer tevreden !

Jan / Westmalle 03-04-2018 Via de website gekocht

Prima service .

Zeer goede website met duidelijke en juiste uitleg over producten.Bestelling gedaan op een paar minuten voor middernacht en toch nog op zaterdag geleverd en oud toestel meegenomen.
Schitterend!

M.P. 03-04-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment, voor 23.59 bestelt, volgende dag bezorgd

Makkelijke site, groot assortiment, makkelijk vergelijken, voor 23.59 bestelt, de volgende dag de bestelling thuis, ook mogelijk om een bezorgoptie te kiezen.
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, gratis bezorgd

victor 03-04-2018 Via de website gekocht

Levering zeer snel volgens afspraak voor laagste prijs. Top product, wel ruim ingepakt, maar zonder gebreken.

Jan Willem 03-04-2018 Via de website gekocht

Alles goed geregeld van website, status levering tot levering van mijn nieuwe wasmachine. Uitstekende uitleg van de mannen die de wasmachine hebben geplaatst. Ga zo door!

Zeer tevreden klant 03-04-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering. Vantevoren 2 maal met cool blue gebeld voor informatie. Zeer keurig en correct te woord gestaan. Dag na aankoop was hetzelfde product 30 euro goedkoper. Direct gebeld en het verschil retour gekregen zonder moeilijk doen. Perfect tevreden.

Albertus van Elsen 03-04-2018 Via de website gekocht

Giga klantvriendelijk

Hele goede website, maar ook klantenservice is zeer goed bereikbaar en je wordt buitengewoon vriendelijk te woord gestaan. De informatie die je krijgt tijdens het bezorgproces is ook top. Daar bovenop concurrerend geprijsd. Kortom op alle fronten top. Aanrader

Aljosha 03-04-2018 Via de website gekocht

Nog nooit ergens anders zo een top service meegemaakt!

Snelste en beste levering tegenover iedere concurrent. Heb ook nog nooit zo makkelijk een product kunnen terugsturen (of inruilen voor een ander product in mijn geval) dat niet voldeed aan mijn verwachtingen.

Langeslag 03-04-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Hele goede service. Gingen terug met een product omdat deze tegenviel. Werd helemaal niet moeilijk over gedaan en samen gekeken naar een beter produce. Waar we zeer tevreden over zijn. Allen waren erg vriendelijk in de winkel. Wachttijd erg kort

Gert 03-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Gemakkelijke bestelling en vlotte levering.
In goede orde ontvangen en in gebruik genomen.
Ben zeer tevreden

Boezim 03-04-2018 Via de website gekocht

Een breed assortiment aan producten, scherp geprijsd, met zelfs een korting op geretourneerde artikelen. Levering gebeurt snel, zelfs op 2de paasdag.

Marty 03-04-2018 Via de website gekocht

Top

Mp3 speler aangeschaft.website is overzichtelijk,het bestelproces eenvoudig en product werd de volgende dag keurig geleverd.

adjan 03-04-2018 Via de website gekocht

vlotte service;interessante uitleg op de website!

Duidelijke info en demo op de website, vlotte bestelling en betaling, zeer snelle levering. Lost de belofte in.

Maurice 03-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

's-middags een HP printer besteld en nog geen 24 uur later afgeleverd, top! en nog goedkoper wezen dan de concurrentie.

Paul Cobben 03-04-2018 Via de website gekocht

Ze komen hun afspraken na

Duidelijke productinformatie op de website. Eenvoudig bestelproces. Voor 23:59 besteld is volgende dag geleverd

Paul 02-04-2018 Via de website gekocht

Prima service, snel en behulpzaam

Prima service. Droger ging tijdens vakantie thuis kapot. Vanuit Spanje om 23.40 uur besteld om op zondag te leveren. Uitstekend geregeld. Netjes naar zolder gebracht en aangesloten. Oude droger vanaf zolder meegenomen.

A 02-04-2018 Via de website gekocht

Klanservice werkt behoorlijk bij elkaar langs

De wasmachine die wij bestelden is niets mis mee ook de bezorgers keurig en bekwaam.

Alleen bij de bezorging is veel mis gegaan.
Wij krijgen een mail dat de machine geleverd wordt alleen het aflever adres is niet correct . Direct gebeld met de klantenservice om het juiste adres door te geven ja dit kwam allemaal goed hier een bevestigingsmail van gekregen.
De volgende av zou de machine bezorgd worden tussen 19 en 22 om 22 uur nog geen machine bleken de bezorgers bij het verkeerde adres te zijn geweest. Huh dit hebben wij door gegeven aan de klantenservice maar de service niet aan de bezorgers. Oké nou ja handig .
Nu kwam de machine de volgende ochtend . Keurig op z'n plaats gezet . En ik zou hiervoor een commensatie krijgen dit was een voucher voor een dagje weg ik gebeld met de service dat ik hier niet mee akkoord ga. Vervolgens krijgen wij s nachts een mail v cool bleu dat onze machine opgehaald werd s avonds door een bedrijf. Opgehaald ? Waarom ? Weer gebeld dit blijkt werderom een misverstand te zijn maar konden het desbetreffende bedrijf niet meer annuleren deze moesten wij maar vertellen dat het een misverstand was. Kortom de machine top! Maar de samenwerking er om Heen tja .

Ik moet eerlijk zeggen wij hebben hiervoor een compensatie gekregen van 55 euro te besteden op de Site .
Het heeft mij veel tijd en energie gekost en ik hoop in de toekomst beter geholpen te worden.

Officiele reactie van Coolblue 03-04-2018

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst willen wij onze welgemeende excuses aanbieden voor het verloop van de levering. Het is absoluut niet gebruikelijk dat een levering zo moeizaam verloopt als de aflevering die je bij Coolblue hebt ervaren.

We bieden inderdaad de mogelijkheid om de volgende dag op het juiste afleveradres alle bestelde producten in huis te verwachten. Zonder persoonlijke gegevens kunnen wij op dit moment niet achterhalen waar het precies mis is gegaan. Gelukkig heb je meerdere keren contact opgenomen met onze Klantenservice-afdeling en dus is de foutieve aflevering bij de koerier aangemeld. Door middel van deze aanmelding kunnen wij onze service blijven verbeteren zodat gelijksoortige situaties in de toekomst worden voorkomen.

Dit neemt niet weg dat jij de dupe bent geworden als gevolg van een externe miscommunicatie. Wij zullen er alles aan doen om dit recht te trekken. Inmiddels heb je een waardebon ontvangen ter waarde van €55,-. Wij hopen dat je bij de eerstvolgende bestelling en levering weer de beloofde Coolblue service wordt uitgevoerd.

Mocht je nog andere vragen hebben, schroom niet om weer contact met ons opnemen.

Vienna 02-04-2018 Via de website gekocht

Superslechte service

Ik kreeg een incompleet product geleverd en geen oplossing voor het probleem. Zelfs alleen de insinuatie dat ik zelf twee van de drie dozen zou hebben achtergehouden.

Officiele reactie van Coolblue 03-04-2018

Beste mevrouw Vienna,

Wat jammer om te vernemen dat jij jouw bestelling incompleet is geleverd. Het is uiteraard de bedoeling dat jij zo spoedig mogelijk bent voorzien van de bestelde producten.

Wij willen onze oprechte excuses aanbieden dat wij jou een onterecht gevoel hebben gegeven. Het is van belang dat wij in deze situatie een pakketonderzoek opstarten en bij de koerier navragen waar één van de pakketten is blijven hangen.

Natuurlijk willen wij graag alsnog uitzoeken waar het precies is mis gegaan en hoe wij jou alsnog van de ontbrekende producten kunnen voorzien. Je kunt het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail toesturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij meteen voor jou aan de slag!

Carina 02-04-2018 Via de website gekocht

Compleet aanbod met geweldige service

Coolblue is een topwinkel. Ze hebben een compleet assortiment, een gebruiksvriendelijke website en een handige vegelijkingsmogelijkheid op de site. Ze maken waar wat ze beloven. De snelle levering in vrolijke verpakking is zeker een pre!

Ashok 02-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en super snelle levering.

We hoorden op vrijdag 22.00u dat de wasmachine een heel raar geluid maakte. En aangezien het 18 jaar oud was, hebben we besloten om een nieuwe te bestellen. We hebben om 23.00u besteld. De wasmachine werd zaterdag (volgende dag) geleverd en geinstalleerd op twee hoog. Hierna werd deze getest. Alles keurig opgeruimd en oude wasmachine meegenomen. Ik bestel volgende keer weer Coolblue

Nicky 02-04-2018 Via de website gekocht

Op één twee drie zorgeloos besteld en geleverd!

Wat een goed idee om bij coolblue besteld te hebben!
Je vindt alle artikelen waarnaar je op zoek bent overzichtelijk terug. Je stelt zelf filters in om te bepalen waaraan jouw te bestellen artikel moet voldoen en kiezen maar!
De volgende dag werd mijn wasmachine en droogkast netjes geïnstalleerd. Alle verpakking werd terug meegenomen en ik kreeg een duidelijke uitleg over hoe de machines werken. Én daarbij nog tips over hoe je het zuinigst kan wassen en drogen.
Men was supervriendelijk en uiterst behulpzaam. Ik weet al zeker waar ik mijn vrieskast ga bestellen!

WILLY 02-04-2018 Via de website gekocht

geweldige service en enorm snelle levering

hoeven van mij niets te veranderen kan niet sneller een geweldige service en twee aardige mannen die het goed hebben uitgelegd

Albert 02-04-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Hoger gaat niet qua klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid!

CoolBlue is de absolute top als je de perfecte shop zoek. Ik voel mij altijd welkom bij CoolBlue. Vriendelijk en deskundig personeel. Geen antwoord paraat? Dan zoekt CoolBlue het op waar je bij staat. Afleveren gebeurt altijd op de afgesproken tijd en vindt plaats met alle vriendelijkheid van de wereld. Ik voel mij thuis bij CoolBlue.

otto 02-04-2018 Via de website gekocht

Versfeld

wij zijn zeer tevreden en kopen er graag woeden in de winkel goed geholpen en bij online bestellen alles de andere dag al in huis

Marja 02-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Top personeel en snelle en degelijke aflevering aan huis. Medewerkers gaan pad weg als alles ok is. Prima om op de hoogte gehouden te worden over aflevering tijd

Mika 01-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Webshop is een makkelijk en overzichtelijk, snelle levering, zeer vridenlijke contacten zoveel bij levering en klanten service zoals het overal hoort te zijn!

Nvt 01-04-2018 Via de website gekocht

Accurate afhandeling van begin tot eind.

Vanaf het begin van de bestelling tot en met de levering,een zeer goede begleiding.
Ook heel mooi de bloktijd van levering.

Vicky 01-04-2018 Via de website gekocht

Hele leuke ervaring!

Super service, maar vooral doen wat je zegt/beloofd, dat vind ik het belangrijkste. Duidelijke uitleg, grappige tips en tools om het wachten op je product prettiger te maken!! Top!!

Egeraat 01-04-2018 Via de website gekocht

Goeie snelle service

Zondagavond een wasdroger besteld en maandagmiddag geleverd. Supersnel geleverd en aardige bezorgers!

Lieneke 01-04-2018 Via de website gekocht

Super service en snel,

Op zondagavond rond 20:30 uur besteld, maandag om 8:00 uur in huis. Het kan, bij Coolblue! We hadden gezien het bestelmoment, niet verwacht dat onze wasmachine ‘s morgens vroeg al zou worden geleverd. Heel fijn dat er een half uur voordat men komt een sms-bericht wordt gestuurd en 15 minuten voor aankomst wordt gebeld. Zo hoef je niet de hele ochtend of middag te zitten wachten. Ook tips die acheraf gegeven worden voor gebruik van het apparaat getuigen van goede service.

HikingChick 01-04-2018 Via de website gekocht

Beloftes worden waargemaakt

Alle beloftes die Coolblue maakt komen ze na! Geweldige service, vriendelijke mensen en ruime keuze!

HansMPL 01-04-2018 Via de website gekocht

Prima produkt!

Prima stofzuiger, maar ja tis dan ook een echte Miele. Over CoolBlue geen kwaad woord, echter de bezorging was VEEL te laat (PostNL)!!!!
Over 'service maar wat ingevuld: kan ik niet beoordelen, behalve als er wat mis is . . . (Dán ken je je vrienden pas echt)

Appie 01-04-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht

Twee keer een bestelling gedaan, twee keer niet op tijd geleverd. Zeer slecht dus. Geloof helemaal niets van die positieve reviews hier gezien de vele klachten.

Officiele reactie van Coolblue 02-04-2018

Beste Appie,

Bedankt voor het schrijven van je review. Wat uitermate vervelend en ongelukkig dat het precies bij jou twee keer achter elkaar misgaat. Daar bieden wij onze oprechte excuses voor aan. Kan je ons het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl sturen? Bij voorbaat dank en een fijne dag verder gewenst.

Appie 01-04-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht

Officiele reactie van Coolblue 02-04-2018

Beste Appie,

Iefke 31-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service met een glimlach!!

Het product dat ik besteld had, bleek helaas toch niet op voorraad. Ik werd heel vriendelijk en vrolijk te woord gestaan door de klantenservice. Samen gekeken naar hetzelfde product maar dan in een andere kleur. Zelfs toen ik na 10 minuten terugbelde dat ik toch nog een keer van kleur wilde wisselen was dat geen enkel probleem. En een dag later werd het artikel naar alle tevredenheid bezorgd.

Stephanie 31-03-2018 Via de website gekocht

Aankoop LG computerscherm

Ik ben steeds zeer tevreden over Coolblue. Ik deed reeds verschillende aankopen bij hun en elke aankoop is perfect verlopen! Hun prijzen zijn zeer competitief en je moet zelf niet rijden. Als je het tijdig besteld (vaak tot 23u), wordt het de volgende dag geleverd. Geweldig toch! Ik grijp snel naar Coolblue, omdat ik gewoonweg echt super tevreden ben over hun service, prijs, keuze, ...

J. A 31-03-2018 Via de website gekocht

Soepele, nette en vriendelijke bezorging.

De bezorging van een vaatwasser ging snel en soepel en de bezorgers waren netjes en erg prettig in de omgang.
Goede service!

Chantal 31-03-2018 Via de website gekocht

Niet geweldig, maar TOP!!

Geweldige service bekwaam enthousiast en zeer vriendelijke werknemers. Oprecht m'n complimenten houden zo!!
Heb zowel op de website gekocht als in de winkel geweest in Amsterdam