Deze score is berekend op basis van 2169 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fam. Floor 26-09-2017 Via de website gekocht

Echt fantastische service, kan niet beter!

Alles top! Wasmachine en magnetron met gezelligheid gebracht en wasmachine zelfs aangesloten en demo gekregen hoe het werkt. Dat zie je toch nergens meer? Bijna overdreven, maar wel goed natuurlijk... :) Oude apparaten meegenomen, ook heel fijn. Ga zo door, Coolblue!

jolanda 26-09-2017 Via de website gekocht

22:00 bestellen om 11:00 de volgende dag in huis. Geweldig !

coolblue maakt het je makkelijker om een keuze te maken door de reviews van andere mensen en overzichtelijke pagina

wilmet frans 26-09-2017 Via de website gekocht

goede service

makkelijk andere sites te ingewikkeld ruim aanbod aan producten en makkelijk op te volgen waar je product zich bevind

BCL 26-09-2017 Via de website gekocht

Super service en bezorging

Via de klantenservice advies gevraagd welke wasmachine voor mij het beste zou zijn. Prima geholpen. Via een paar keer klikken de wasmachine besteld en op de door mij gekozen datum en tijd thuis bezorgd gekregen. Bezorgers stelden zich netjes voor en hielden rekening met mijn spullen en waren voorzichtig met het oude trappenhuis. Wasmachine werd netjes aangesloten en kreeg nog advies hoe hem te gebruiken. Super tevreden met Coolblue.

Inge Kentie 26-09-2017 Via de website gekocht

Cool Blue een echte aanrader. Eerst op de site gekeken daarna voor extra info naar de schop geweest. Prima advies. Na bestelling duidelijk wanneer onze wasmachine geleverd zou worden.
Service filmpje gezien service is echt zoals in het filmpje . Na plaatsing wasmachine hebben ze de droger er ook nog even opgezet zonder dat ik er om vroeg. Erg vriendelijke en professionele bezorgers. volgende bestelling word zeker weer bij Cool Blue gedaan.

George 26-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue is topper.

Huistelefoon besteld via de website van Coolblue , site zeer overzichtelijk met alle info die men wenst . De afhandeling prima geregeld geen omkijken aan , alles zeer overzichtelijk via mail doorgestuurd gekregen , wat betaling en levering pakket betreft , zaterdag besteld zondag netjes afgeleverd top .
Zou zeggen , stay cool with Coolbue..

Wilma 26-09-2017 Via de website gekocht

Super geholpen via Whatsapp

Was op zoek naar een tablet voor onze zoon, via Whatsapp om hulp gevraagd en gekregen. Koop regelmatig bij Coolblue vanwege goede begeleiding bij aankoop, maar ook bij een eventueel defect is de afhandeling super.

Louis 26-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, perfecte afhandeling.

Goede site, makkelijk de gegevens van het te kopen apparaat te achterhalen, genoeg reviews om een oordeel over het apparaat te kunnen vellen, perfecte en klantvriendelijke bezorging.

Jacky 26-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service doen wat ze schrijven

Coolblue doet wat ze beloven op de website, retourneren geen probleem mee, garantie geen problemen mee, doen wat ze beloven.

Erik Stel 25-09-2017 Via de website gekocht

Super service en klantvriendelijk

Aan de hand van jullie geweldige reclamecampagne.
En na bestelling( telefonisch) super afgehandeld en perfect geleverd volgens uw reclame. Ik ben overtuigd en praat/ vertel dit door.

Rosa 25-09-2017 Via de website gekocht

Alles is goed gegaan

Ik heb ervoor gekozen om mijn rugzak bij Coolblue te kopen omdat ik had gehoord dat de service heel goed was. Ik had 's avonds om 11 uur een bestelling geplaatst en de volgende dag kwam de postbode al langs (hoewel er werd aangegeven dat het pakket tussen 13:30 en 15:30 zou komen, en het vervolgens pas om 20:30 kwam toen ik net een kwartier de deur uit was... De volgende dag was een zondag dus ik kreeg het pakket 2 dagen later. Maar daar kan Coolblue zelf niks aan doen). Verder ook goede Whatsapp service toen ik een vraag had over een bepaalde rugzak.

Albert Pols 25-09-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Uitstekende productkennis en service

De Samsung Galaxy Note 8 die ik bij voorinschrijving besteld had werd keurig op tijd geleverd.
De Note 8 is smaller dan de Note 2 die ik 4,5 jaar geleden ook bij Coolblue kocht, dus ik heb in de winkel in Groningen een passende houder voor in de auto gekocht.
Omdat ik direct na de aankoop een afspraak had waarvoor ik de routeplanner op de telefoon nodig had bood de medewerker (Jeroen) spontaan aan om de nieuwe houder in de auto te monteren. Klasse!

Jacqueline 25-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

's Avonds besteld en rond lunchtijd de volgende dag bezorgd. Half uur voor bezorging krijg je een sms dat ze er aan komen, 10 minuten er voor wordt je gebeld. Wasmachine wordt netjes uitgepakt, naar boven gesjouwd en aangezet. Oude wasmachine wordt weer keurig netjes meegenomen. Echt een super service! Vriendelijke en correcte bezorgers!

AB 25-09-2017 Via de website gekocht

wasmachine

Scherpe prijs. Uitstekend. Vrolijke jongens die de wasmachine kwamen brengen, aangesloten, tijd genomen voor de uitleg.

Droge 25-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, ondanks slechte planning toch nog bezorgd

Snelle levering, ondanks dat flink uitliepen, werd de wasmachine toch bezorgd en geïnstalleerd om 23:30uur.
Alleen kwamen we er de volgende dag achter dat ze de slang niet goed hadden aangesloten, waardoor de aansluiting lekte.

Beste meneer/mevrouw Droge,

Bedankt voor je review. Wat ongelofelijk vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe wasmachine zo is uitgelopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het is vervolgens helemaal naar wanneer blijkt dat de aansluiting niet juist is. We willen je hiervoor dan ook allereerst onze excuses aanbieden. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en wij vinden het vervelend dat dit zo misloopt. Heb je inmiddels al contact met ons opgenomen zodat we dit voor je kunnen oplossen? Mocht dit niet zo zijn, ontvangen wij graag je ordernummer en een korte toelichting via geenglimlach@coolblue.nl. Wij kijken dan zo snel mogelijk met je mee naar een oplossing.

Sam 25-09-2017 Via de website gekocht

Goed advies, Snel geleverd, Correcte afhandendeling

Na telefonisch advies met een vriendelijke meid (sorrie) meisje, kon ik snel een keuze maken en heb een Surface Pro aangeschaft. Binnen 12 uur was het apparaat geleverd bij mij thuis.
Goed advies, Snel geleverd, Correcte afhandeldeling

Marc 25-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue altijd dichtbij

Geweldig gemakkelijk winkelen bij Coolblue, een grote variatie in producten,en een heel snelle levering.

klasse service 25-09-2017 Via de website gekocht

snel besteld en snel geleverd

De wasmachine wilden we snel geleverd hebben en het liefst naar zolder. Dit was geen probleem voor de bezorgers. Ze vertrokken niet voordat alles werkte, klasse!

Miranda 25-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service

Ik heb al vaker iets bij coolblue besteld. Het is een fijne online winkel en de telefoonist/e zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en kijken direct voor een oplossing

Eline 25-09-2017 Via de website gekocht

- levering tot in huis
- TOP

van Hooff 25-09-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Duidelijke site, vriendelijke klantenservice.
De levering was helemaal top. Geen dag thuis zitten om te wachten op je bestelde spullen. Je krijgt op de dag zelf een nauwkeurig tijdsbestek van een uur wanneer ze komen en 10 minuten voor de bestelling er is wordt je ook nog gebeld!
Vriendelijke bezorgers die je spullen snel, netjes, en vakkundig installeren.

Dimitry 25-09-2017 Via de website gekocht

Wel betaald Wasmachine nooit gekregen

Wasmachine kon niet binnen een week geleverd worden.

Ze maken hier wel reclame mee, dat je de volgende dag gebeld wordt en dan binnen 3 dagen geleverd wordt.

Had hier van te voren nog over gebeld, want als het niet binnen een week geleverd kon worden probeerde ik het liever ergens anders.
Maar Coolblue garandeerde me dat het er binnen een week was.
Dit lukte blijkbaar niet, waarom? Dat weet ik nog steeds niet.
Coolblue heeft me beloofd uit te zoeken waarom er niet geleverd kon worden.
Ben nu 2 weken verder, nog steeds geen antwoord gekregen waarom er niet geleverd kon worden.
Alleen mijn geld heb ik na bijna 2 weken nog niet terug gekregen.
Ze willen eerst dat de wasmachine bij Coolblue terug is, en dan storten ze mijn geld terug, maar de wasmachine is nooit verstuurd.
Het ergste vind ik nog dat ze je steeds beloven te helpen, maar niks doen.

Beste Dimitry,

Bedankt voor je review. We vinden het onwijs vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe wasmachine zo stroef verloopt. Dit is absoluut niet wat je van ons mag verwachten en wij willen je hiervoor onze excuses aanbieden. Het is niet de bedoeling dat je het idee krijgt dat we niets voor je doen. Wij kijken dan ook heel graag met je mee naar de situatie. Zou je ons hiervoor via geenglimlach@coolblue.nl je ordernummer met een korte toelichting willen toesturen? Wij kijken dan zo snel mogelijk met je mee.

Reposa 25-09-2017 Via de website gekocht

Jammer

Heb zulke goede ervaringen bij Coolblue, echter vanaf vandaag twijfels, mijn bestelling hangt “vast” in t systeem, 3keer gebeld, oplossing, nogmaals bestellen. Ik ga niet de software problemen van Coolblue oplossen, allemaal even vriendelijk aan de telefoon, maar inmiddels kan ik mijn bestelling na dagen nog niet verwachten. Zou al 3 keer voucher ter compensatie krijgen, nog niet gezien, jammer Coolblue.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We schrikken ervan dat je, ook na meermaals contact, nog niet op de juiste manier bent geholpen. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en wij willen je hiervoor absoluut onze excuses aanbieden. Zou je ons via geenglimlach@coolblue.nl je ordernummer met een korte toelichting willen toesturen? Wij gaan dan zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

Lotte Wohler- Timmermans 25-09-2017 Via de website gekocht

Keurige levering. Afgeleverd op de aangegeven tijd. Zeer vriendelijk en netjes personeel. Erg tevreden. Kan iedereen aanraden iets bij Coolblue te bestellen.

Cock 25-09-2017 Via de website gekocht

Top shop!

Duidelijke site en snelle levering
Betrouwbaar
De cadeaubon wordt geleverd in een grappige verpakking, een doosje dat je zelf in elkaar kunt vouwen.

I. Verbaan 25-09-2017 Via de website gekocht

fantastische service!

ik heb voor Cool Blue gekozen omdat me dat werd aanbevolen door vrienden; ik ben blij met de aanschaf (wasmachine) en zorgvuldige uitleg die ik heb gekregen. Het was ook plezierig om op tijd te weten wanneer de levering zou plaatsvinden, met een nauwkeurige tijdsaanduiding.

Rita 25-09-2017 Via de website gekocht

ruime keuze, snelle levering en goede service

Via de zoekmachine heb je het product snel gezocht, er is een ruime keuze met een goede productomschrijving. De levering is echt snel en de service van een sms-je en telefoontje vlak voor levering is helemaal top. Hele vriendelijke mensen die de producten graag voor jou op de goede plek zetten. En ook de service is uitstekend.

Wendy 25-09-2017 Via de website gekocht

Wederom uitstekende service

Service en klantvriendelijkheid was wederom van hoog niveau. Advies was deskundig en goed, ook de snelle levering maakt dat ik weer erg te spreken ben over Coolblue

Marina 25-09-2017 Via de website gekocht

Vrijdagavond besteld, zaterdag om 14.00 uur in huis. Top!

Betrouwbare shop zowel online als fysiek. Vriendelijk en terzake kundig personeel in de winkels. Online is de bestelling heel gemakkelijk en duidelijk te plaatsen.

Rosalie 25-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de service!

Net een wasmachine gekocht op Coolblue en ben zeer tevreden over de service. De klantenbeleveing staat voorop en dat is zeer prettig. Snelle service, makkelijk bestelproces en behulpzame medewerkers. Zeker een aanrader!

Toss 25-09-2017 Via de website gekocht

Top!

Snelle en perfecte service! Steeds goede ervaringen met Coolblue. Zelfs in het weekend. Goede site, goede informatie en een zeer uitgebreid assortiment.

Aantje 25-09-2017 Via de website gekocht

Fijne service

Gemakkelijk een keuze kunnen maken uit een hele rits wasmachines door de cool blue's keuzes.
Berichtgeving via mail en sms voor de aflevering zijn erg fijn.
Bezorging en aansluiten wasmachine vond ik erg fijn. Vooral, omdat de oude meegenomen wordt. Bezorgers zijn net en fatsoenlijk. Zie het ook wel eens anders.

Anne 25-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, service is goed

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat duidelijk op de site staat dat ze de wasmachine die we kochten, naar boven tillen, aansluiten en de oude meenemen. Dat gebeurt allemaal met de nodige info vooraf, snel en kundig. De oude machine kon niet mee omdat we niet al het water eruit hadden gekregen. Nu dat toch wel gelukt is, wordt de machine alsnog kosteloos gehaald. Alles bij elkaar prima service dus.

anoniem 25-09-2017 Via de website gekocht

Super!

Duidelijke site, nuttige info, makkelijk bestellen, goede service en hele vriendelijke mensen. Vanaf het bestellen hele duidelijke informatie wat je wanneer kan verwachten. Jongens die koelkast kwamen brengen belden keurig van te voren en het achterom brengen van de loodzware koelkast, hij paste niet door de voordeur, was geen enkel probleem!

Eline 25-09-2017 Via de website gekocht

Lang wachten op je spullen.

Ik wacht al meer dan een week op mijn koelkast en gasfornuis. Jullie zeggen dat je de volgende dag alles bezorgd krijgt.
Ik weet dat ik met installatie aangevraagd heb. Maar dat zou niet zo lang moeten duren. Ik vind dit heel erg vervelend.
Bel in ieder geval op dat het langer gaat duren. Er stond in mijn coolblue dat ik zaterdag 23 september alles bezorgd zou krijgen. Maar ik heb nog steeds niks.

Henk A. 25-09-2017 Via de website gekocht

CoolBlue maakt toezeggingen waar

Donderdagmiddag rond 17.00 twee artikelen besteld, vrijdagmiddag om 13.00 bezorgd. Van meet af aan goed op de hoogte gehouden van het bezorgproces, artikelen in goede staat en goed verpakt ontvangen.
De leuk bedoelde grapjes en woordspelingen van CoolBlue (in de mails en op de verpakkingen) kunnen gerust ietsje minder.

Sanson 25-09-2017 Via de website gekocht

Ik was verbaasd over geweldige service en accuraatheid.

Ik heb gekozen vanwege de naam die ik kende. Maar ik zal vanaf nu coolblue beslist aanbevelen. De service, zowel aan de telefoon als bij het bezorgen was fantastisch. Prettig, accuraat.

Judith 25-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag reeds geleverd zonder bijkomende kosten. Ook heel tevreden over het product zelf, precies wat ik zocht.

wim 25-09-2017 Via de website gekocht

goed produkt

het produkt voldoet prima.snel aangesloten en eenvoudig in bediening.afgeleverd volgens afspraak ik zou niet beter kunnen wensen.apparaat aangesloten op Bose cinemaset 321.een uitkomst prima kwaliteit.

Walter 25-09-2017 Via de website gekocht

Absolute aanrader

Snelle levering, correcte prijzen en up to date producten. Reeds verschillende keren bestellingen geplaatst en altijd keurig op tijd geleverd.

Joost 25-09-2017 Via de website gekocht

coolblue is top!

goede site, producten makkelijk bestellen en te betalen. Snelle en goede levering. Wasmachine wordt thuis afgeleverd en geïnstalleerd. En de oude nemen ze mee. Gewoon top !

Astrid 25-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service en vriendelijke monteurs

Vrijdagmiddag laat een wasmachine besteld en zaterdagochtend om 09.30 uur stond de machine al aan. Nette en vriendelijke monteurs.

Rik 25-09-2017 Via de website gekocht

Printer was eerst niet op voorraad. Daarom besteld bij Staples die ook de volgende werkdag zou leveren. Niet dus. Na twee maal bellen kreeg ik enkele dagen later bericht dat pas na ongeveer een maand geleverd zou kunnen worden. Coolblue had inmiddels weer voorraad en leverde keurig de volgende dag!.

Frank 25-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goed service

Wij hadden een luchtbevochtiger van Medisana gekocht, volgende dag geleverd, na een paar dagen bij het losdraaien van de filter om water bij te vullen scheurde de sluitring, foto gemaild en de volgende dag is er een nieuwe geleverd. Super service.

Hetty 25-09-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Heldere informatie, ruime keuze en prettige behandeling aan de telefoon, snelle levering, afval en oud apparaat weer meegenomen, dat is super!

Maaike 25-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, goed product

Veel keus in de shop, faire prijzen, goede service. Wasmachine besteld, coolblue jongens hebben hem keurig aangesloten en tronmelreiniging ingesteld, oude wasmachine weer meegenomen.

Roel 25-09-2017 Via de website gekocht

Vlekkeloos

Ik was op zoek naar een vlotte, stijlvolle en degelijke laptop. Via de site van de consumentenbond stuitte ik op een Asus laptop die aan alle voorwaarden voldeedt. Deze was alleen nog maar via Coolblue verkrijgbaar en zo kwam ik op de website. Vanaf toen liep alles van bestelling tot levering vlekkeloos. Nu geniet ik ten volle van mijn nieuwe laptop.

Yvonne penning 25-09-2017 Via de website gekocht

Erg nette service en goede klantvriendelijk

Ze waren erg beleefd vroegen al voor af bepaalde dingen aan de telefoon zo dat ze zich goed voor konden bereiden de kleine man deed de deur open en kreeg toen gelijk en ballon en werd ook net gedag zeggen benoemd liepen alles netjes na gewoon super netjes

Betty 25-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Netjes belletje, wanneer ze komen
Vriendelijke mensen goede uitleg over het product en tevens ook tips hoe je het beste uit je product haalt en ze ruimen netjes alles weer op
Complimenten

Peter 25-09-2017 Via de website gekocht

Snel

Snel en betrouwbaar. Niet altijd de goedkoopste, maar je weer wel dat je het krijgt Geen slechte ervaring gehad, dus nog nooit met de klantenservice enige ervaring gehad.