Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

De Zutter Gunter 17-09-2017 Via de website gekocht

Ontgoocheld

Donderdag een bestelling geplaatst voor een aanzienlijk bedrag, op zondagavond nog steeds niets ontvangen, maar bedrag wel al van rekening.
Dus het motto "vandaag bestellen morgen thuis geleverd" zou ik zeker met een korreltje zout nemen.

Marleen 17-09-2017 Via de website gekocht

Rugzak binnen 12 uur in huis!

Rugzak van mijn zoon was kapot. 's avonds laat een nieuwe besteld en deze werd rond de middag al afgeleverd. Via mail op de hoogte gehouden van de levering en de bezorger kwam op tijd met rugzak in tas. Goede service!

Theo 17-09-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Zeer goed georganiseerd bedrijf en supersnel in de bezorging. Geen bezorgkosten. Scherpe lage prijzen. Uitstekende veilige verpakking. Veilige betaling vooraf.

Loek 17-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering met goede nazorg

Binnen 24u netjes bezorgd. Meteen ook maar een handleiding per e-mail ontvangen hoe de gekochte iPad te installeren.

S van de Braak 17-09-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijke goede en snelle service!

Donderdagavond een nieuwe wasmachine besteld en nog geen 12 uur later stond mijn nieuwe Indesit al te draaien. Vriendelijke mensen van de bezorging, mooi op tijd, bellen een kwartier vantevoren als ze er zijn, oude wasmachine nemen ze mee en de nieuwe wordt supersnel aangesloten. Ik raad Coolblue zeker aan!

Y 17-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

fijne site met snelle levering!
In goede staat alle ontvangen en prijs/kwaliteit is oké
een volgende keer zeker weer kijken..

Gino Vertriest 17-09-2017 Via de website gekocht

pakje is nooit geleverd

Na contact met de klantendienst werd beloofd een nieuw pakket op te sturen, helaas is dit niet gebeurd.

Catherine 17-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Zeer plezierig aan de telefoon geholpen, razendsnel bezorgd, artikel voor scherpe prijs. Kreeg ook nog kortingsbon voor booking!

ielke 17-09-2017 Via de website gekocht

verrast over de service

Voordat ik de ipad geleverd kreeg (deze was onderweg) kreeg ik een mailtje hoe ik met de ipad aan de slag kon gaan. Een paar tips voor apps zaten er ook bij.
Petje af voor deze service

Klok 17-09-2017 Via de website gekocht

Geen problemen. Gewoon doen wat er beloofd is.

Ik kies vaak voor coolblue. Dit komt door de goede acties, service en betrouwbaarheid. Cool blue is makkelijk bereikbaar als je vragen hebt.
Vakkundig personeel neemt je vraag serieus en geeft gepaste oplossingen, wat niet altijd beter is voor coolblue. Klant staat voorop.

Daphne 17-09-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Product was direct leverbaar en eenvoudig te bestellen. Ik kon het ophalen bij dichtstbijzijnde punt en dat gaf veel gemak.

Nienke 17-09-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Kan op elk moment bestellen, prettige klantenservice, vriendelijk personeel, coolblue komt afspraken na. Heel fijn dat er een combi van winkel en webwinkel is: Als je wilt kan je producten ook live zien en voelen.

J.hogewoning 17-09-2017 Via de website gekocht

Alle lof voor de snelle bezorging en service

Als 75 jarige die niet zo van webshops is, is de Coolblue site en een verademing! Kom ik er niet uit schakel ik de servicelijn in en kom ik er altijd uit.

Danique de Prez 17-09-2017 Via de website gekocht

Hele fijne en leuke winkel!

Coolblue is een hele fijne en gebruiksvriendelijke winkel. Ook maken ze het wachten wat minder erg door hun wachttherapie, wat echt leuk is verzonnen!

w. van der voort 17-09-2017 Via de website gekocht

snel efficient en goede produkten

snelle service, goede website met veel informatie over de te bestellen produkten. Tot nog toe alleen maar lof. Ik heb eens een produkt verkeerd besteld en dat was geen probleem, ik kreeg zonder enig geharrewar een ander produkt meteen toegestuurd.

Wilte Everts 17-09-2017 Via de website gekocht

Hoogwaardig kwalitatief gemakkelijk te installeren printer.

Voor een redelijke leek in no time te installeren. Goedkoop en super kwaliteit! Binnen 1 dag bezorgd en de resultaten (scans en prints) leverden méér dan een glimlach op.

G 17-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Goede informatie over producten vriendelijke mensen aan de telefoon
Duidelijke website
Snelle en goede levering

Leslie Verpoorte 17-09-2017 Via de website gekocht

Nog steeds niet geleverd!!!!

Besteld op 14/9 om 22:15! Zou expliciet 16/9 geleverd worden. Mailbevestiging! 2e Mail dat de zending onderweg is op 16/9. Niets geleverd! Zaterdag nog steeds niet geleverd!!!! Zondag, ik ben reeds op weg naar de UK! Dus het item hoef ik niet meer, ik koop er eentje ter plaatse in de UK! Veel beloven, en ??????

joost 17-09-2017 Via de website gekocht

ongelofelijke snel en correcte uitvoering

Overzichtelijke site/ duidelijk bestel-proces/ razendsnelle levering volgens dag en tijd/prettige aftersales/extra tips en tevredenheid- meting.

Eigenlijk de ouderwetse service van een plaatselijke (fysieke) winkel,.......maar dan via internet

Janneke 17-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving van voor en tegen,snelle levering

Product makkelijke te vinden in webshop, keuze uit meerdere alternatieven. Duidelijke omschrijvingen. Goede prijs, snelle levering

Henri 17-09-2017 Via de website gekocht

Zoals afgesproken werd er ook gehandeld. Prima dus.

Duidelijk en vriendelijk geholpen. Goede manier van communicatie. Wasmachine is grandioos bezorgd. Oude wasmachine is mee retour genomen. Goede uitleg en instructie door de bezorgers.

Han 17-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, duidelijke website

De mensen van Coolblue doen wat ze beloven. De website is duidelijk en de artikelen worden volgens afspraak geleverd.
Coolblue heeft alleen artikelen van goede kwaliteit in het assortiment.

soete bart 17-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue is dé grootste, dé beste, dé eerlijkste.

Een hele tijd terug (jaren), toen ik de eerste aankoop bij Coolblue deed, had ik totaal geen aandacht voor de "blije klanten feedback". Mijn product, mijn keuze in het aanbod en aan de beste prijs, dát was belangrijk. De rest zoals de aanlevering, de voor- en na-service vond ik vanzelfsprekend. En dat verliep zoals voorzien en voelde me daar dan ook goed bij. Ondertussen ervoer ik wel, en ja ook Coolblue moest leren , met voornamelijk andere webwinkels (kledij,..) dat 'totaalservice' absoluut géén evidentie is. Daar moet met véél tijd, moeite en strategie aan gewerkt worden, elke dag opnieuw. Coolblue doet dat en zijn er écht goed in. Ik schaf, alles wat kan (én dat is toch aardig wat) aan met een blind vertrouwen bij Coolblue. En ja misschien, héél misschien scheelt het enkele euro's met de andere (B-)webwinkels maar kopen doe je in vertrouwen en daarom is Coolblue in mijn gedachten dé grootste, dé beste en dé eerlijkste in zijn sector. Probeer, ervaar en koop mét jouw goed gevoel want Coolblue heeft het in huis. En morgen wellicht bij jou thuis.

Liet 16-09-2017 Via de website gekocht

Super snel en netjes

Website is overzichtelijk en gemakkelijk. De bezorging, wow ! Eerst een sms met een tijdsspan van 3 uur, wat echt heel fijn is. Bezorging van onze vriezer zou tussen 15 en 18 uur zijn. Om 17 uur waren ze er en de twee jongens waren supersnel, bekwaam, namen al het verpakkingsmateriaal mee en binnen 10 minuten was het gefixt. Ze waren zelfs zo snel de deur uit dat we geen tijd hadden om een fooi in hun handen te drukken, dat was jammer. Kortom, dik tevreden, zo kan het dus ook.

Marcel van Leeuwen 16-09-2017 Via de website gekocht

De klant is koning bij Coolblue

Breed assortiment, duidelijke productinformatie, reviews van andere kopers, goede website, eenvoudig bestelproces, geleverd volgens afspraak. Zoals het hoort!

Jos 16-09-2017 Via de website gekocht

super snelle levering en dat op een zondag, echt super.

We waren op zoek naar een fietsendrager voor onze elektrische fietsen en hebben gevonden op deze site.
Hij zag en goed en compact uit en voor een goede prijs en bleek ook nog eens snel geleverd te kunnen worden dus was de beslissing om hem aan te schaven snel gemaakt.

Sandra 16-09-2017 Via de website gekocht

goeie service!

Prima en duidelijke site. Goede producten en keurig op tijd bezorgd. Ben heel tevreden en blij bij Coolblue kopen.

Niels 16-09-2017 Via de website gekocht

Toppertjes

Gewoon goeie services makkelijk en betrouwbaar
Snelle levering. En als er iets niet goed komt is het is het zo opgelost

Carmen 16-09-2017 Via de website gekocht

Waanzinnige eerste evaring!!

Leuke shop en de goedkoopste in t product wat ik zocht!!
Goede en snelle service!
Leuke eerste ervaring dus!!

Paul 16-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en aansluiting van apparaten

De titel zegt genoeg, dacht ik :) Tja, hoe kom ik aan 100 karakters, Nou gewoon door te zeggen dat de service uitstekend is , dat je 20 minuten van te voren wordt gebeld over de op handen zijnde levering.

Rick van Hemert 16-09-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service

Ik was op zoek naar een nieuwe laptop voor mijn verjaardag. Ik heb per E-mail vragen gesteld over laptops en zeer snel al antwoord gekregen. Omdat ik erbij vertelde dat het voor mijn verjaardag was, kreeg ik ook nog een kaart en een leuke Coolblue mok opgestuurd! Superleuk dat zij aan meer denken dan aan enkel het verkopen van de producten.

Ger 16-09-2017 Via de website gekocht

Altijd goed

Makkelijk shoppen op de site je kan meteen nakijken of de prijs goed is en daarna meteen bestellen want meestal de beste prijs en keurig nette service zonder kleine lettertjes

sderks 16-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, scherp geprijst, maar dure accessoires

Snelle levering, duidelijke website, goede service en een uitgebreid assortiment. Kortom een betrouwbaar adres. Kijk alleen uit met de prijzen van de accessoires. Die zijn geregeld nog hoger dan de adviesprijs van de fabrikant.

Andre Jansen 16-09-2017 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

goede service en snelle levering; zelfs op zondag.
Betaling met krediet kaart mag nog vlotter verlopen.

Nathalie87 16-09-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Goede en zeer snelle service

Had heel dringend een nieuwe laptop nodig tegen een voordelige prijs. Na even op de site van coolblue te kijken, direct gevonden wat ik zocht en de dag nadien al gaan halen! TOP gewoon!

Ria koning 16-09-2017 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over cool bleu .Houd zich aan de afspraken .Ik vond het geweldig dat ik de dag na de bestelling de wasmachine thuis kreeg De mannen hebben de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe wasmachine aangesloten . Dit alles duurde nog geen half uur .Ook de mannen waren zeer vriendelijk.

inkie 16-09-2017 In de winkel gekocht
groningen

Veel en vriendelijk personeel

Goed te bereiken, je wordt snel geholpen, advies is super. Artikel was niet in de winkel, werd de volgende dag bezorgd, prima service !!

PNTC 16-09-2017 Via de website gekocht

Snel, overzichtelijk , communicatief & leuk bezorgteam!

Ik kies doorgaans voor Coolblue vanwege het uitgebreide assortiment en de overzichtelijke informatieverschaffing (productspecificaties etc). De bezorgmethode is snel, communicatief en we werden geholpen door een vriendelijk bezorgteam.

Mo 16-09-2017 Via de website gekocht

Nog steeds niet geleverd

Al 2 dagen voor niets gewacht op de bezorger, ondanks bericht dat hij onderweg zou zijn. Aan het einde van de dag product wederom in sorteercentrum.

Officiele reactie van Coolblue 16-09-2017

Hallo Mo,

We begrijpen dat het ontzettend vervelend is wanneer je 2 dagen voor niets thuis hebt gewacht op de levering van jouw bestelling. Je kunt van onze Coolblue service verwachten dat wij de bestelde producten de volgende dag al leveren. Wij doen dit door het pakket tijdig aan de koerier te overhandigen. In sommige gevallen gaat het mis en dat vinden wij heel spijtig.

Graag kijken wij met jou mee waar het precies is mis gegaan. Dit kunnen wij doen door een pakketonderzoek op te starten. Met dit onderzoek kunnen wij de vertraging ook bij de koerier aankaarten en aangeven dat dit niet de normale gang van zaken is. Het pakketonderzoek kunnen wij aanvragen met behulp van het ordernummer. Kun je ons het ordernummer in een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij er meteen achteraan.

Robby 16-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Il heb een 2e beeldscherm en een NAS gekocht en de volgende dag stond alles voor de deur en had het binnen een korte tijd aan het werk

Anoushka 16-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Op basis van goede recensies van andere gebruikers Voor Coolblue gekozen.
Monteurs waren erg kundig en vriendelijk. Wasmachine startklaar gemaakt en oude machine meegenomen, heel fijn!

EVAB te P. 16-09-2017 Via de website gekocht

Prima Service !

Goed en goedkoop en snelle levering ! Aanrader er te kopen..... zelfs op zondag. En als het kan zonder verzendkosten.

Ad Fransen 16-09-2017 Via de website gekocht

Product en service top

Er was een fout gemaakt in de bestelling. Deze werd snel en professioneel opgelost. Een snelle levering en de goedkoopste deal.

Johan Aalderink 16-09-2017 Via de website gekocht

Prima product

Duidelijk overzichtelijke website en duidelijke omschrijving van de artikelen waardoor kiezen makkelijker wordt.

Erik aarts 16-09-2017 Via de website gekocht

Devolo, wifi in de tuin

Uitstekend geholpen, in eerste instantie ander product maar bleek niet het juiste te zijn. Uitstekend geholpen bij de omwisseling. Nu juiste product en werkt perfect.

Fred, Almelo 16-09-2017 Via de website gekocht

Super service !

De beste prijs, een uitstekende service en snel bezorgd door 2 erg goede, vriendelijke en vakbekwame bezorgers.

J.v.a 16-09-2017 Via de website gekocht

Trieste bezorg service

In eerste instantie ziet alles er goed uit.
Omdat je een leverings tijd kunt afspreken
Sprak mij dit wel aan.
Kost wel iets meer maar dan hoef je niet de hele dag te wachten op je pakket.
Tot mijn stomme verbazing werd mijn pakket als laatste bezorgd en maar bijna twee uur later dan was afgesproken.geen excuses ofzo.
Je zal maar naar je werk moeten.

Officiele reactie van Coolblue 16-09-2017

Hallo meneer/mevrouw,

Wat ontzettend balen dat jouw pakket 2 uur later is geleverd dan de afgesproken tijdvak. Dit is absoluut niet de service die je van Coolblue en de koerierdienst mag verwachten. Natuurlijk willen wij de vertraging graag bij de koerier aankaarten. Dit kunnen wij doen met behulp van het ordernummer. Graag ontvangen wij het ordernummer in een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij voor jou aan de slag.

Willemien 16-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service van onze stofzuiger. Ideaal dat je kan filteren op wat jij belangrijk vind en dat je ook revieuws van anderen kan lezen. Dit scheelde mij veel tijd en de volgende dag al in huis. Zo fijn!

angela 15-09-2017 Via de website gekocht

goede aanbieding

De beste aanbieding en goede reviews. Betrouwbare website, duidelijke productinformatie en goede communicatie

Dave 15-09-2017 Via de website gekocht

Drama

Wasmachine besteld op donderdagochtend met aansluiting Electra.
Deze wilde ik graag voor donderdag geleverd (een week later) hebben.
Ze geven aan op de website dat je uiterlijk de volgende dag gebeld wordt en dan binnen 3 werk dagen geleverd krijgt wat je besteld hebt.
Dus als je vrijdag en het weekend niet meerekent zou je wat je besteld hebt voor woensdag binnen moeten hebben.
Vrijdag wordt ik gebeld dat het niet voor donderdag geleverd wordt.
het kon wel woensdag maar dan zonder aansluiting electra.
Ik zei dat ik graag met aansluiting Electra wilde.
Toen vroeg hij waarom ik het zo snel geleverd wilde hebben?
Misschien omdat mijn wasmachine STUK IS en dat cool blue beloofd binnen 3 werkdagen alles te leveren.
Zijn antwoord was dat dit bij andere bedrijven zoals mediamarkt ook niet sneller gaat.
Mijn antwoord: maak dan geen reklame als je dit toch niet nakomt.

Officiele reactie van Coolblue 15-09-2017

Hi Dave,

Bedankt voor je feedback! Wat ontzettend vervelend om hiervan te vernemen. We werken elke dag keihard om alles conform afspraak te leveren, maar helaas kan het sporadisch inderdaad voorkomen dat het niet gaat zoals gepland. Dit is ontzettend vervelend, vooral als je om deze reden bij ons iets hebt besteld. Kun je per e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl het ordernummer van de bestelling doorsturen. Dan kijken we direct mee naar een passende oplossing.

Groeten,