Deze score is berekend op basis van 13713 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Elisa Roos da Silva 16-10-2020

Website in orde, snelle levering en super service! Daarom bestel ik al jaren bijna alles bij Coolblue!

Jm 16-10-2020

Wat een overzichtelijke winkel met vooral veel uitleg en wegwijs in de nieuwste technologie. Zo kom ik erachter wat ik wel en vooral ook niet nodig heb. En als je niet kan kiezen: al vaker voor coolblues beste keus gegaan (oa een laptop, wifi mesh) en die stelden zeker niet teleur!

Yf 16-10-2020

Super blij met Coolblue. Er was iets niet helemaal goed geleverd bij mijn product. Een belletje met de klantenservice en ze gingen het gelijk voor me in orde maken.

ToonS 16-10-2020

Coolblue biedt een duidelijke orientatie hulp op product niveau en helpt indien technsiche zaken niet duidelijk zijn met een duidelijke uitleg.

Jessica 16-10-2020

Super snelle levering en altijd behulpzaam als je problemen hebt echt een top service van niveau.

Jan 16-10-2020

Heel tof winkelen op Coolblue! In alle rust thuis tot in het kleinste detail televisies vergelijken, geen vervelende verkopers, geen drukte, geen gedoe! Het feit dat je ziet wat er in stock is en zodoende de volgende dag geleverd kan worden, maakt dat je ook niet van winkel tot winkel moet rijden.

Ajdin L 16-10-2020

Altijd al aangename ervaringen gehad met Coolblue. Bij herstellingen en retours is er ook nooit een probleem in tegenstelling tot andere shops.

Dikke aanrader!

annamae 16-10-2020

Heldere site duidelijke product omschrijving. Reviews zijn duidelijk en geven een goed beeld of een product bij je past.

MJansen 16-10-2020

Besteld en zelfde dag in huis. Zeer uitgebreide track and trace gekregen. Wat wenst een mens zich nog meer. Maar 1 kleine bug gehad, vlak na het bestellen met levering op dezelfde dag kreeg ik op de Coolblue pagina te zien dat de eerst mogelijke leverdatum 6 januari 2020 was. Dit was later in de bevestigingsmail wel weer gecorrigeerd. Op dit kleine vreemde moment na had ik ze een dikke 10 gegeven.

M 16-10-2020

Goed product, snel en netjes geleverd zonder problemen. Fijn om een afhaalpunt te kunnen kiezen.

JK 16-10-2020

Duidelijke website, groot aanbod en volgende dag in huis! Precies wat een webshop hoort te zijn.

De Waal Printing 16-10-2020

Goed advies waardoor ik uiteindelijk een andere keuze heb gemaakt dan ik voor ogen had, dit op basis van gegeven advies.

ErrolC 16-10-2020

Duidelijke website, overzichtelijke informatie over producten. Je voelt je altijd welkom. Soms duurder maar de service is goed en komen ze de afspraken na.

Mohammed Mezian 16-10-2020

Snelle bestelling, snelle levering en product voldoet 100% aan mijn verwachtingen.

Corrie de wolf 16-10-2020

Mond op mond reclame...service heel goed en echt met een glimlach...wat wil een mens nog meer in deze tijd.

Da 16-10-2020

Super snel geleverd, duidelijke productomschrijving. Bezorging was binnen de aangegeven tijd.
Bij eerdere aankoop de retour service meegemaakt en dit verliep erg soepel.

Rico 16-10-2020

Goede service, zoals geadverteerd de volgende dag in huis. Ook het bellen om te laten weten hoe laat het pakket aankomt is super!

Michiel 16-10-2020

's Avonds om 23:00 koelkast besteld. Dag erna om 08:30 uur voor de deur. Vriendelijke bezorgers die koelkast op gewenste plaats zetten en vervolgens korte uitleg en aanbevelingen geven. Oude koelkast weer meegenomen en dus binnen 10 uurtjes vervanging van mijn koelkast kant er klaar geregeld.

Floris 16-10-2020

altijd snelle goede service niet altijd de laasgste prijs maar ik weet wat ik krijg optijd en met goede nahulp wanneer nodig.

Gilian 15-10-2020

Vlotte levering en ruim assortiment aan een goede prijs. Kom hier sowieso nog terug

W.M.Bijnevelt 15-10-2020

Door meerdere keren gebruik gemaakt te hebben van deze webshop sprongen deze punten er echt uit: Snelle levering en ruime keuzemogelijkheden!

Vercruysse Rudy 15-10-2020

gemakkelijk om het juiste product te vinden , eenvoudig om te bestellen en afhalen gate rekenen . correcte levering , alleen een te groot tijdsvenster wanneer het pakje bezorgd wordt

Peter 15-10-2020

Het product werd keurig op de dag van release bezorgd! Super verpakt, in 1 woord: perfect!

H. Stoffels 15-10-2020

De website helpt je echt bij het maken van de juiste keuze, het aanbod is ruim en de levering liep gesmeerd. Het ‘vandaag besteld, morgen bezorgd’ werd waargemaakt.

Thoke 15-10-2020

Zeer hulpvaardige klantendienst die alles nog eens extra navraagt om samen tot een oplossing te komen

RCL 15-10-2020

Philips Hue outdoor spot set (3 lily spots a 285,-) gekocht. Helaas gaat na 15 maanden de voeding defect, kan natuurlijk gebeuren bij electronica.

Bij Coolblue hier melding van gemaakt en vervolgens gelijk telefonisch contact opgenomen om af te stemmen dat ik er niet op zit te wachten om de complete set inclusief kabels op te graven uit onze tuin daar enkel de voeding stuk is, weinig begrip ik kon proberen enkel de voeding op te sturen. Om e.e.a zelf uit te sluiten heb ik zelf een nieuwe voeding aangeschaft waarna de set weer als vanouds werkt!

Voor mij vanzelfsprekend heb ik toen enkel de voeding opgestuurd met een begeleidend schrijven waarin ik dit motiveer. Ruim een week later een mail dat ik niet alle onderdelen geretourneerd zou hebben, toch nog maar een mail aan gewaagd waarop ik een voor mij positieve reactie ontving “ik snap dat je de hele set niet uit gaat graven, we gaan enkel de voeding ter garantie claimen bij Philips”.

Helaas na een dag weer een mail dat ik niet alle onderdelen had geretourneerd, toch maar weer gaan mailen en gerefereerd naar mailwisseling van de dag ervoor (ik was er toen eigenlijk al klaar mee en uitgraven van de set voelt nogal onzinning als reeds bewezen is dat het de voeding is) en heb aangegeven van de reparatie af te zien als het zo moest. Dit werd gelijk prima bevonden door de medewerker van de klantenservice en de defecte voeding wordt weer naar mij opgestuurd, hierop gereageerd dat het onzin is om mij het product terug te sturen vanuit kosten alsook milieuoogpunt.

Iets wat meer inlevingsvermogen zou op zijn plaats zijn bij een bedrijf wat service hoog in het vaandel heeft staan. Voor mij dus geen glimlach meer

Colin Oosterveld 15-10-2020

Ik heb voor coolblue gekozen omdat je vrij makkelijk en overzichtelijk het geen kan vinden wat je zoekt en dan bestellen betalen en klaar

John 15-10-2020

Zoals gebruikelijk weer uitstekend qua levering en product en de aftersale is ook altijd perfect. , goede wijn behoeft geen krans..

Eddy 15-10-2020

Wat een snelle service en een goede samenwerking met de post.nl zodat ik een goede indicatie had wanneer ik het pakket zou ontvangen. Ik ben direct op de hoogte gesteld van wachttijden en garantie, factuur etc. Per mail. Fijn want O raak ik geen Bonne Ties meer kwijt! Ik ben blij met het geleverde apparaat. Ik kan weer koffiedrinken!

Serge 15-10-2020

Snelle levering zoals beloofd ook terug betaling na terug sturen zonder problemen

anoniem 15-10-2020

Dinsdag een DAB+ radio besteld bij Coolblue, woensdag al geleverd.
Correcte en snelle levering

Rene 15-10-2020

Altijd heel tevreden geweest met mijn aankopen echter nu voor het eerst een klacht over een reparatie tijdens garantie. Gopro een camera die door gewoon gebruik niet meer funcioneert krijg je een reactie dat je een klepje niet goed hebt gesloten. Geen garantie en geen goede oplossing voor de aanschaf van een nieuw product. Erg jammer had meer van het service niveau verwacht van coolblue.

Kenny 15-10-2020

Denk dat dit ver weg één van de beste winkel/webshop die er op het moment is... elk probleem is bij hun op te lossen. Nu zeker 30+ bestellingen bij ze gedaan... en elke keer zijn ze hun beloftes nagekomen...daar kan hun "grote concurrent" een voorbeeld aannemen!
Laatst vlak voor het slapen ( 23: 45) een bestelling via de webshop gedaan.... in de ochtend bij me tweede bak koffie stond de bezorger al voor de deur :)

Nick van der Valk 15-10-2020

Prima sevice, binnen dag geleverd en ook de verkeerde bestelling werd het geld snel terug gestort

Dierickx André 15-10-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat zij beloven de volgende dag te leveren ! Bij het afronden van de bestelling wordt deze 3 dagen later pas geleverd. Zeer misleidende reclame

Ithaka 15-10-2020

Vlotte levering
Prima communicatie
Je weet waar je aan toe bent en kunt erop bouwen.
Heel belangrijk

Niek 15-10-2020

Duidelijk website met een goede zoekfunctie. Snelle levering en ze weten je elke keer weer te verbazen met een nog betere service bij de bezorging.

van Dijck 15-10-2020

heb al vaker iets gekovvcht bij Cooblue en altijd tot volle tervredenheid .Ik kijk altijd als eerste op hun website al ik iets nodig heb

Depapavan 15-10-2020

Duidelijke webshop met goede, nuttige informatie en veel reviews. Een aantrekkelijke prijs en de deal was beklonken! Heb de producten door omstandigheden nog niet gebruikt, maar dat komt nog wel.

Marcel 15-10-2020

Coolblue is niet de goedkoopste maar de dienstverlening is gewoon uitstekend.
Duidelijke omschrijvingen bij de producten en snelle levering.

Vera 15-10-2020

De service is super er staat genoeg informatie bij de spullen en wordt snel geleverd.

Hessel 15-10-2020

Leuke website en erg goede klantenservice. Ook in de winkels zelf is het personeel vriendelijk.

Willem 15-10-2020

Telefoon gekocht. Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle accurate levering. Top!!

Alex R. 15-10-2020

Super! Mijn pre-order van de Oculus Quest 2 werd op de dag van release netjes bezorgd. Ik kreeg een SMS van de bezorger en stipt 15 min later stond hij voor mijn deur.

A.B. 15-10-2020

Wij hebben draadloze oortjes besteld voor onze dochter. Het product wordt snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Joost 15-10-2020

Altijd erg prettig shoppen met onze vrienden van Coolblue. Eenvoudige bestellen, je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen omtrent je order. En belangrijk: ze doen wat ze beloven. Geen rompslomp.

Petje af. Keep it up!

Salvio 15-10-2020

Coolblue vind ik persoonlijk de beste winkel waar ik electronica kan kopen. Met veel opties en een snelle levering kies ik Coolblue over andere winkels.

Inéz 15-10-2020

Goeie duidelijke omschrijving, makkelijk vergelijken met andere producten, snelle levering en de service kun je gewoon gezellig noemen

Melanie Knights 15-10-2020

I have bought before from Coolblue with no problems. The site is easy to negotiate and I like the 'Coolblue Choice'. Ordering and payment is easy and delivery is super quick... however, I just bought an MP3 and when it arrived it had obviously been opened and unpackaged before. The screen was scratched and the screen protection sticker was under the MP3 player. I did send an email and received a fast response asking me to send it back. I needed it for work the following day so chose to keep the one sent, but the customer care was great.

Hans van der Linden 15-10-2020

Natuurlijk is een TV overal wel te koop of te bestellen online, maar bij Coolblue is je aankoop toch elke keer weer een soort van cadeau. Over te Samsung kan ik duidelijk zijn, uitstekende keuze geweest. Ik heb deze rond 22:00 in de avond besteld en werd de volgende dag om 15:00 geleverd. Vanzelfsprekend het bekende mailtje vooraf en een kwartier voor aankomst een belletje. Hoe leuk kan shoppen online zijn.