Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Will-Vee 09-04-2012

Website is OK en goed bereikbaar, levering artikel zo als altijd binnen 24 uur.
Geleverde printer was kennelijk een maandagochtend exemplaar, gezien de lange lijst mankementen.
Kan voorkomen.
Toen ik zeker wist dat de problemen niet aan mij lagen, telefonische melding gedaan bij helpdesk.
Binnen een uur de (gratis) retour informatie ontvangen en 2 dagen later een vervangend exemplaar.

Zo hoort het, compliment!

Dhr. Klijn 06-04-2012

Scherpe prijs en de volgende dag in huis, ik dacht: "Dat moet ik proberen".

Op de website bevestigen ze dit nogmaals met een live klok die aangeeft: "Bestel binnen 4 uur en 25 minuten en je hebt je bestelling morgen in huis". Ze vermelden tot hoelaat ze vandaag open zijn. De duidelijkheid/openlijkheid spat ervan af, dit waardeer ik zeer.

Het bestellen ging ook heel goed. Verzending is gratis. Ik kon probleemloos betalen met creditcard en daar rekenen ze niets extra voor. Dat zie ik niet vaak in Nederland! Ook nog even gekeken hoe zij omgaan met eventueel terugsturen: daar rekenen ze ook niks voor, Top!

's avonds ontving ik een SMSje (want ik had tijdens de bestelling m'n 06 achtergelaten) met daarin: "We hebben uw TVstore.nl bestelling (blabla) ingepakt. We houden u verder op de hoogte via e-mail".

's avonds na 23:00 ontving ik een email dat ze het zojuist hadden verzonden. In de email hadden ze ook een link bijgevoegd naar "Uw pakket volgen bij Post NL". Daarbij hoefde ik geen 13 lettercode over te typen gevolgd door mijn postcode, maar het werkte gewoon! Klik, klaar!

Om 12.00u de volgende dag kwam de postbode langs met m'n nieuwe TV.

Super impressed

sjon50 06-04-2012

Na het lezen van de reactie's op de logitech one+ deze aangeschaft, en wat denk je.... niets is minder waar als wat iedereen schrijft (met uitzondering van de reactie's die minder positief waren of negatief).
Het is in een woord gewoon een klasse product en werkt kinderlijk eenvoudig.

Ik ben heel erg tevreden over de gehele bestel - betaal en levings procedure.

Coolblue..... ga zo door en wij (ik) doe(n) de mond tot mond reclame wel naar een ieder die het maar horen wil.

Dank en tot ziens.

slechte levering 04-04-2012

5,7
Gisteren een laptop besteld bij laptopshop. Garantie dat het product binnen 24 uur zou worden afgeleverd, helaas volgens de pakket bezorger postnl waren wij niet thuis, hetgeen wel het geval was. Erg jammer, postnl kan blijkbaar de 24 uurs service niet waar maken.

Officiele reactie van Coolblue 05-04-2012

Wat vervelend voor u dat u het pakket een dag later hebt ontvangen.

Samen met Postnl zijn wij bijna dagelijks bezig met het verbeteren van onze leveringen en onze service. Want wij beloven niet voor niets: Vandaag besteld voor 22.30 uur, morgen in huis.

RoRoo 04-04-2012

Na al eerder naar volle tevredenheid een hoesje te hebben besteld, ook maar voor mijn vrouw een hoesje besteld.
Wederom netjes de volgende dag binnen na zeer heldere communicatie via SMS en e-mail.
Helaas was dit hoesje incl. verpakking beschadigt geraakt tijdens transport.

een telefoontje gepleegd en besloten om een ander hoesje te bestellen en het geld van de ander terug te laten storten.

Volgende dag kregen we een mailtje dat we het defecte hoesje niet hoefden op te sturen, maar dat het geld teruggestort zou worden.

Super service!

MrTheo 31-03-2012

5,5
Gisteravond een EMINENT EM7280 Besteld
Schreeuwerige reclame op de website: BELOOFD voor 22:30 besteld, morgen in huis....
Ik dacht WOW, dus bestellen voor 22:00, maar vanochtend is de status dus gewoon nog: Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden...

Ik heb dan zoiets van, zet het dan ff niet op je website! Beloofd! Dacht al zoiets van, dat kan niet zo snel.

Peterhhw 25-03-2012

Geweldige service!
Na mijn bestelling kreeg ik keurig een mailtje dat het de vlgd dag geleverd werd etc...
Ik kan alleen maar zeggen dat ik dik tevreden ben over PDAshop! Een aanrader!

Erik1976 07-03-2012

Bij deze winkel een printer gekocht. Helaas werkte de printer niet naar behoren. Ik werd door de klantenservice echter perfect geholpen en al de volgende dag was er een monteur van xerox om het probleem te verhelpen.
Na een paar weken trad hetzelfde probleem weer op. Opnieuw gemeld bij de klantenservice en opnieuw lukte het om de volgende dag al een monteur aan huis te hebben. Even ging het goed, maar toen opnieuw dezelfde melding. Printershop bood opnieuw een monteur aan, maar toen ik aangaf een nieuwe reparatie niet te zien zitten, kon ik het apparaat kosteloos terugsturen. Het bedrag werd ook zonder enig probleem gecrediteerd.

Complimenten voor deze service. Steeds snel en goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en zeer professioneel geholpen. Ondanks dat het product dus niet beviel, ben ik zeer tevreden over de service!

Etienne Snoeckx 05-03-2012

Kocht dit toestel(en ook reeds een aantal laptops en acessoires) bij coolblue.
Pluspunten:
-goede verkoopdienst
-goede ondersteuning
-perfecte levering
-levering binnen 24 uur
Belangrijk is hier op te merken dat ook de dienst na verkoop zeer goed is:
-garantiebepalingen worden correct nageleefd en probleem snel opgelost
-na aankoop, wanneer men om welke reden dan ook, de indruk heeft een miskoop te hebben gedaan wordt ook dat prima door de klantendienst opgelost.Het aangekochte toestel kan binnen 14dagen na aankoop kosteloos en zonder opgave van reden worden geruild en als dat niet kan wordt het betaalde bedrag integraal teruggestort.Dit is dus geen reclamestunt die via hun website wordt gemaakt, maar het is de realiteit. Smartphoneshop van coolblue is niet alleen de beste webwinkel op dit moment het is ook het huis waar elke klant optimaal ondersteund en geholpen wordt.Er zijn niet voor niks zoveel klanten die hun aankoop doen via coolblue.
DE verkoopdienst van coolblue verdient een dikke pluim!

hvane 04-03-2012

na een update deed mijn HTC het niet meer, na contact te hebben gehad kon ik mijn HTC kosteloos terug sturen en binnen 2 dagen had ik gewoon een nieuwe HTC gekregen! geweldige service en geweldige klant vriendelijkheid! van mij een dikke 10 op alle fronten!

RvG1 03-03-2012

Super snelle service. Vandaag besteld, inderdaad volgens hun info de volgende dag geleverd. Geheel volgens de verwachting. Je voelt je weer eens als klant behandeld.

Roelof J 03-03-2012

Ik koop al een tijdje bij de PDA-shop. Was dat in het begin om de heel scherpe prijs, nu doe ik dat, terwijl de pda-shop vaak een paar procent duurder is dan de goedkoopsten, omdat er steevast heel snel geleverd wordt maar ook omdat als er al eens wat niet in orde is, men dat heel snel hersteld.
De logistiek is fantastisch. Door dom toeval waren een paar van de geleverde producten niet in orde. Een parrot helicopter, een harde schijf en een Samsung Note. Wel verdeeld over een langere periode gelukkig ;) de rest was altijd prima. Maar als iets niet in orde was en nadat ik het gemeld had kreeg ik in alle gevallen een retourmail binen het uur met een retourformulier. Nadat het pakket via de post was teruggezonden had ik in alle gevallen het vervangende produkt na 3 dragen in huis. 1 Dag voor verzending, 1 dag voor behandeling en 1 dag voor terugzending. Kijk, daar heb ik dus met liefde een iets hogere prijs voor over want als iets niet in orde is en je moet gaan zitten wachten, dat is gewoon beroerd.
Pda-shop: top in orde, professionals dus.

aaltje 02-03-2012

Ik bestel hier altijd van alles van stofzuiger tot laptop tot spiegelreflexcamera. Altijd vlot bezorgd en keurig ingepakt. Geen enkel negatief punt.

Arend Vermazeren 26-02-2012

Een paar dagen geleden kocht ik een nieuwe PC bij computerstore. De levering was zeer snel, 's avonds besteld en de volgende ochtend al in huis. Na een paar uur werken ging de fan een gek geluid maken en nam ik contact op met computerstore. De computer kon teruggestuurd worden en ik kreeg adres etiket en retourbon via de mail toegestuurd. Diezelfde middag stuurde ik hem op en twee dagen later had ik een nieuwe PC in huis, zeer tevreden!

Simon654 24-02-2012

Na een foutieve bestelling (een niet compatible component) doen ze niet moeilijk en nemen ze het product gewoon terug.
Daarnaast uitstekende informatievoorziening gedurende het proces van aanschaf en afhandeling melding.

nvrijn 21-02-2012

Bij vorige internet winkels wordt een Nederlandse uitvoering belooft maar wordt een niet Nederlandse uitvoering geleverd.
PDAshop belooft een nederlandse uitvoering en levert die OOK!.Alles prima geregeld.

Alleen 'vandaag voor 22.00 uur besteld, morgen in huis kunnen zij niet waarmaken. De levering kwam een dag later. Niet erg maar beloof dit dan ook niet.

Leon Rodigas 21-02-2012

De levering was uiterst snel, gratis en correct. Een onderdeel was defect maar werd, nadat ik het op woensdag had teruggestuurd,reeds op vrijdag weer nieuw geleverd.

Mohoelo 14-02-2012

Ik was niet tevreden over het product dat ik had gekocht (Onkyo htx-22hdx) en heb deze zonder problemen & gratis terug kunnen sturen.

Website:
Goed en duidelijk. Alle nodige informatie is makkelijk te vinden. Extra kortingen op accessoires is ook mooi meegenomen.

Bereikbaarheid:
Ik had nog wat vragen over het terugsturen en werd via de telefoon snel en vriendelijk geholpen. Telefoonnummer en tot hoe laat je kunt bellen is ook in één oogopslag te zien.
Daarnaast is het ook fijn om te weten dat Coolblue 3 filialen heeft.

Bestelling en levering:
Een groot pluspunt is het kiezen van de leveringsdag. Alles zat verder netjes verpakt.

Aftersales:
Ge-emaild dat ik product wil retourneren en deze werd snel beantwoord, inclusief verzendpapier die uitgeprint en opgeplakt moesten worden. Vervolgens netjes binnen de 10 dagen volledige bedrag teruggestort gekregen.

Jef1982 12-02-2012

Duidelijke en overzichtelijke webshop met een vrijwel compleet assortiment. Alle bekende merken koffieapparaten zijn er te vinden.

De website is goed te navigeren. Alles is snel te vinden en biedt een goede hulp bij het kiezen van het juiste apparaat. Ook de product informatie is uitstekend: alle nodige specificaties zijn er te vinden.

De klantenservice is goed bereikbaar, zelfs op een later tijdstip. En, zeer belangrijk, het product kan afgehaald worden in de winkels waar ik nog wat vragen kon stellen. Goed om te weten dat ik hier nog terecht kan mocht het nodig zijn

De Groot1956 11-02-2012

Ik heb in januari een bestelling gedaan en dit is nu na een maand stuk gegaan en ik heb de smartphoneshop gebeld en dit voor gelegd en zonder problemen er van te maken sturen ze de andere dag netjes een nieuwe ik vind dit een zeer goede service
tevens vind ik dat de winkels waar ook de smartphoneshop deel van uitmaak een prima beleid voering hebben van besteld is direct verzenden en als klant heb je dit ook dan zeer snel in huis en dit ook incl verzend kosten
Coolbleu [ Smartphoneshop] gaat zo door

Sanderrrrrrrrrr 11-02-2012

Erg goede ervaring met Shaveshop.nl. Een Wahl Bodyshaver gekocht een aantal weken/maanden geleden. Dit was snel en handig geregeld. De volgende dag al in huis. Helaas begaf het apparaat het vorige week.

Maar met een perfecte aftersales afgehandeld. Een perfecte service van Shavershop. Ik heb nu weer een werkende thuis gekregen.

Anoniem 09-02-2012

Wederom een geslaagde aankoop bij een webwinkel uit de coolblue keten. Dit keer heb ik een draadloze IP camera gekocht bij computerstore.nl, de DCS 932L.

Het aankopen gaat altijd makkelijk, vooral als je een eigen account hebt aangemaakt. Scheelt weer het continu invullen van je persoonlijke/adresgegevens.

Via sms en track en trace ben je altijd op de hoogte van de leveringstatus. Helaas kreeg ik mijn product niet de volgende dag binnen, ondanks dat ik voor 22:30 had besteld. Maar dit lag volgens mij meer aan TNT en het winters weer.

frieda501960 08-02-2012

Prima klantenservice. Mijn e-reader liep steeds vast, eerst tot 2 x toe omgeruild voor een nieuw exemplaar en nu geld retour ontvangen. Prima service, zonder moeilijk doen. Geweldig.

Raul34 04-02-2012

Ik koos ervoor om het product via deze aanbieder te bestellen omdat zij een scherpe prijs hanteren en geen verzendkosten berekenen. Dit laatste is zelf opmerkelijk aangezien ik deze bestelling om 21.00 uur plaatste en direct de volgende dag het product in ontvangst mocht nemen. Dat is mijn inziens een extra service waar deze winkel € 0,00 voor vraagt. Deze winkel voeg ik even toe aan mijn favoriete lijst.

pieter 4320 02-02-2012

had een karkit besteld welke netjes werd bezord. Bleek dat bij deze geen box zat voor het schakelen naar je speakers. Een belletje was voldoende om uit te zoeken dat hij apart besteld kon worden ondanks dat hij niet op de site stond. Na mailwisseling werd hij meteen afgestuurd waardoor ik uiteindelijk een goed werkend systeem heb. hulde voor de snelle actie scheelde me opnieuw de boel uit elkaar te halen... goede service!!

bruno01 27-01-2012

na een slechte start toch in orde gekomen...
feit: ik bestel een product dat op voorraad is dus ga ik er van uit om de volgende dag deze te ontvangen.
na een uurtje krijg ik standaard mailtje met de vermelding u product is niet op voorraad ... inderdaad hier krijg ik wat van !
na een telefoontje en twee mails heb ik dan toch mijn toestel na 1 week ontvangen.
ik heb begrip dat dingen fout kunnen lopen maar een eerlijk antwoord is het minste wat je als klant zou mogen verwachten en niet ... ja meneer uw product word zeker deze week geleverd om te concluderen dat het dan toch niet zo is , tja ... maar enfin het is goed gekomen het is ze vergeven en ik moet toegeven dat hun verpakking wel zeer origineel en mooi is

gerrit1963 23-01-2012

Was al een tijdje opzoek naar de samsung wis09 voor mijn samsung tv voor draadloos internet en all share maar kon het niet bemachting maar wel bij cool bleu die hadden het op voorraad vrijdag 20 januari besteld zaterdag morgen in huis zeer snelle levering en zeer netjes en goed verpakt wij zijn hier dan ook zeer tevreden over en gaan zeker vaker kopen bij cool bleu echt een aanrader.

G.Oost

Cora P. 22-01-2012

De dag na het schrijven van dit review had ik contact opgenomen om te horen of er al verandering was gekomen in hun standpunt. "Toevallig" was de man die ik aan de lijn kreeg een andere mening toegedaan en bleek er wel van alles mogelijk...... Eindresultaat is dat ik een substantieel bedrag terug kreeg (gelijk aan de afschrijving over 4 jaar), en dat ik een andere e-reader kon uitzoeken. Kortom ondanks alles toch naar volle tevredenheid opgelost. Of het iets met review heeft te maken van hiervoor is niet bekend maar het is goed dat je als consument een platform hebt als Kieskeurig.nl om dit soort verhalen te delen.
Dank hiervoor Kieskeurig!!!!

Paul Wendels 22-01-2012

Op zoek naar een nieuwe camera.
Deze snel gevonden op de overzichtelijke site.
Bestelling gemaakt en volgende dag opgehaald in de nette winkel met vriendelijk personeel.
Thuis de camera getest en blijkt dat er 12 pixels defect zijn!!!!
Net even een mailtje gestuurd, en nu maar hopen dat de service net zo goed is als de rest.

(het zesje van de bereikbaarheid heb ik gegeven omdat ik heb gebeld en na TIEN minuten wachten maar weer heb opgehangen) Daarintegen is de bereikbaarheid van de winkel (parkeren) juist weer goed.)

va0075 20-01-2012

sinds 22 juli 2011 in mijn bezit Vanaf aanschaf problemen met navigatiesysteem.
1e keer werd ik verzocht direct contact op te nemen met Navigon, omdat zij die afspraak met Navigon zouden hebben. Helaas Navigon reageerde op geen enkele wijze. Terug naar GPSshop. En zowaar via hun gemaakt. Helaas nu weer kapot. Kontakt met hun zowel telefonisch als per mail. Eerst apparaat opgestuurd en twee dagen later toebehoren als opladers en zuignap. Dit omdat de indruk werd gewekt dat er een omruil zou plaats vinden. Vandaag volgende antwoord ontvangen. "Uw retour valt helaas niet onder de garantie. Indien wij het product opsturen zal de fabrikant met een prijsopgave komen.
Hierbij heeft u drie opties.
1. Akkoord gaan met de prijsopgave, het bedrag voldoen en uw product gerepareerd retour ontvangen.
2. U gaat niet akkoord en wenst uw product ongerepareerd retour. De administratie en onderzoekskosten bedragen 50,- euro hiervoor.
3. Het toestel laten vernietigen. Er worden geen kosten aan u berekend.
Wij vernemen graag wat u wenst.
Op dit punt kunnen wij het toestel nog ongerepareerd aan u retourneren zonder bijkomende kosten."
Geen enkele toelichting waarom het niet onder de garantie valt. Absurde afwikkeling voor een toestel van nog geen half jaar oud.
Conclusie prima levering, echter waardeloze nazorg.

Officiele reactie van GPSshop.nl 23-01-2012

Beste va0075,

Het kan natuurlijk altijd dat u het niet eens bent met onze constatering. Daarom gaan we uw navigatiesysteem opsturen naar Navigon voor een second opinion. Zodra wij meer informatie hierover hebben nemen wij direct contact met u op.

cora p. 19-01-2012

5,8
We hebben in december 2010 een ereader (cool-er) gekocht bij de ereaderstore. Na 5 maanden startte het apparaat niet meer op. De reparatie duurde 3 weken.
7 Maande later, de garantie was net 3 weken verlopen, stopte de reader weer met hetzelfde probleem. De reader is wederom ter reparatie opgestuurd en tot onze verbazing kregen we een mail met daarin de boodschap dat de reader buiten garantie is en dat alle kosten voor onze rekening zouden zijn bij reparatie! Na een telefoontje richting de Ereaderstore (Coolblue) bleek het niet om een “vergissing” te gaan maar om een gebruikelijke procedure. Toen ik de medewerker attendeerde op het feit dat je mag verwachten dat een ereader langer meegaat dat 13 maanden wat het antwoord dat hij daar niet over ging maar wel een mailtje zou sturen….

InkieA.S 09-01-2012

Een supersnelle bezorging, 's avonds half 11 besteld, de volgende dag half 5 had ik m'n keukenmachine in huis. Via internet was ook te volgen waar mijn pakketje zich bevond onderweg. Geen extra bezorgkosten. De verpakking was veilig en netjes maar ook heel creatief gedaan. Echt heel erg leuk gedaan! Op Facebook een eigen pagina ( van CoolBleu waartoe deze webwinkel behoort)waar je allerlei vragen kan stellen die binnen no-time beantwoord worden. De after-sales heb ik zelf niks mee te maken gehad maar naar wat ik lees geen enkele slechte ervaring van anderen...Voor mij eigenlijk een dikke 10 deze webshop.

Robbog 09-01-2012

Printer werd dag na bestelling geleverd. Er was een klein defect. Gratis terugzending en directe levering nieuwe printer. Via mail steeds op de hoogte gehouden van de stand van zaken.
Prima service.

Els de hardloopster 09-01-2012

Mijn garmin was na 14 maanden gebruik kapot gegaan.
Het opsturen was gemakkelijk met een door gps-shop geleverd etiket. Het was ook gratis, ik hoefde geen postzegels te plakken. Binnen een week had ik een nieuw horloge in huis!

kenneth 05-01-2012

Op 16 december had ik een autotelefoonhouder voor een Samsung Gio gekocht. De houder kwam 1 dag na bestelling binnen. Na montage viel mij op dat de houder niet goed vast bleef zitten. En na een paar dagen gebruik werd wel duidelijk dat er iets ontbrak. Plaatje op internet opgezocht en toen bleek een veertje te ontbreken waardoor de houder niet goed vastgeklemd werd. op 28 december (feestdagen he?!) contact opgenomen met de klantenservice van Coolblue Pdashop.nl. We kregen keurig binnen 1 dag antwoord en retourformulieren in pdf toegestuurd. Op 3 januari het pakketje verzonden en op 4 januari een ontvangstbevestiging gekregen. Tot mijn verbazing dezelfde dag nog een verzendbevestiging van een nieuwe telefoonhouder. Die bleek wel keurig 2 veertjes te hebben en prima te blijven zitten. Al met al zeer goede after sales. PDAshop.nl van Coolblue is zeker een hele goede webshop!

Benny62 05-01-2012

Snelle service, duidelijke website met duidelijke uitleg, prijs is aantrekkelijk.

Bassie123456789 28-12-2011

Prima service. Snelle reactie en perfecte opvolging van de klacht.

Deva Deep 28-12-2011

Overzichtelijke website met zeer goede info.
Zeer goed op de hoogte gehouden voortgang bestelling.
Zeer snelle levering, 9:30 de volgende dag.
Kortom kan niet beter.

chris1924 22-12-2011

er waren problemen met mijn navigator, die werden snel opgelost door een nieuwe te sturen.

lderks 21-12-2011

Ik hou niet van veel woorden dus kort alles is perfect.Snelle levering zeer goede communicatie en artikel voldoet volledig aan beschrijving welke mij telefonisch is medegedeeld.Kortom een TOP bedrijf.

gb.woerts 21-12-2011

Mijn mio Spirit 685 lade niet op .
heb een mail gestuurt GSP shop.
Mio terug gestuurt en binnen 24 uur was het op gelost.
Snelle servies alleen maar lof.

JeanQ 18-12-2011

Coolblue heeft een nette site, is snel en is sterk in communicatie over status product. Buitengewoon tevreden ben ik over hun 'retour' en 'garantie' policy: je ontvangt een retour-verzendcode via email(dus niet zelf postzegels plakken) en volgt de status via email. Mijn baardtrimer ging stuk en met boventaande policy was het problemen al opgelost voordat het een écht probleem kon worden. De nieuwe trimmer heb ik al weer in huis :)

rob limmen 1871 17-12-2011

super bedrijf. 's avonds om 20.30 uur de speler besteld en direct een bevestiging van de aankoop in mijn mailbox. na een half uur nog een mailtje dat mijn bestelling in behandeling was. rond 22.30uur eem sms dat mijn bestelling werd ingepakt en dat ik verder via mail op de hoogte werd gehouden.
om 23.15 een mailtje dat het pakket was verzonden.
volgende dag om 14.30 uur werd de speler door post NL afgeleverd. helemaal top!!!

Tjeppen 15-12-2011

De prijzen via de webshop zijn zeker competitief te noemen.
De informatie is zeer degelijk en grondig en vergelijking tussen producten is gemakkelijk.
Zeer snelle service ('s anderendaags al aan mijn deur), zeer veilig verpakt.

Rianne779 12-12-2011

Nette overzichtelijke website met een snelle levering. Had mijn camera de volgende dag gewoon in huis. Helemaal top! Aftersales nog niet meegemaakt.

Joost Timmermans 06-12-2011

Hoi Ik ben heel goed te spreken over de PDAshop
op vrijdag besteld en de Nokia die ik besteld had werd op zaterdag geleverd dus binnen 24 uur ik vindt het heel goed en snelle levering en dit alles via internet en helemaal geen telefonisch kontact gehad of hoeven hebben ik vindt dit best een dikke 10 waard

Voskes 04-12-2011

3,2
Komen de afspraken niet na de bestelling heeft meer dan twee dagen geduurd. En bij ontvangst bleek het artikel beschadigd maar ook het terug sturen gaat omdat de bereikbaarheid zo slecht is ook niet vlot

Officiele reactie van Powertoolshop.nl 05-12-2011

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Wij willen u graag benadrukken dat dit niet onze normale gang van zaken is. Heeft u nog een retournummer of ordernummer van uw bestelling?

Henkie01 04-12-2011

Zo wil je online aankopen doen! De website is heel overzichtelijk en de printer werd keurig de volgende dag bezorgd. Top!

Klusser82 01-12-2011

Dit is een webshop naar mijn hart! Ruim assortiment en duidelijke keuzehulp. Bovendien maken ze waar wat ze beloven. Ik bestelde mijn accuboormachine even na 10 uur 's-avonds en ik had hem de volgende dag in huis. Dat is toch wel erg fijn als je aan het klussen bent!

Jaccq 23-11-2011

4,7
Na het lezen van de beoordelingen en aangezien het 80 euro met de winkel scheelde besloten me telefoon bij PDA shop te bestellen.
Vrijdagmiddag besteld. Werd binnen 2 uur teruggebeld, maar stond net buiten bereik. Zelf eind van de middag terug gebeld, maar de afdeling was niet te bereiken. Dus zou terug gebeld worden. 'S avonds om 10 uur maar weer gebeld en kreeg eindelijk na lang wachten de juiste medewerker.
Op zaterdag werd niet bezorgt en de 1 ste ochtend dat ze konden was op woensdag. Woensdag klopte er 2 kleine dingen niet in het contract, terwijl het om een verlenging gaat, dus telefoon werd weer meegenomen door de koerier. Gelijk om 10.00 gebeld om een nieuwe afspraak te maken, maar weer was de juiste afdeling niet te bereiken. Zou weer terug gebeld worden, ondertussen zijn we een paar uur verder maar nog niks vernomen. Zo uitstekend is dus service dus niet.