Deze score is berekend op basis van 2157 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

esther19664A 16-11-2012

Nadat de aangekochte ipad kapot ging, was het heel eenvoudig om hem te rerourneren. Kregen keurig een ontvangst bevestiging, waarop we tevens de voortgang konden bijhouden. Nadat er een defect was geconstateerd kregen we zonder slag of stoot zoals in de garantie vermeld stond een nieuwe ipad. Dat hebben we echt wel eens anders meegemaakt. Geen gezeur met kleine lettertjes, geen flauwe pogingen om er onderuit te komen. deze winkel doet wat ie zegt. Betrouwbaar, heerlijk!

li an 12-11-2012

Epilatorshop heeft me heel goed geholpen bij de productkeuze. Zeer overzichtelijke site, met uitgebreide informatie. Vragen via de mail werden binnen een dag op een duidelijke manier beantwoord.

mar1975 12-11-2012

Vrijdagmiddag een e-mail gestuurd betreffende een laptop. Binnen een korte tijd al reactie gekregen. Om 20.00 uur eindelijk besloten te laptop te willen bestellen en nog even telefonisch contact opgenomen betreffende de levertijd, omdat ik zeker wilde weten dat de laptop de volgende dag bezorgd zou worden. Zeer vriendelijke man die gelijk mijn bestelling ingevoerd heeft, het enige wat ik hoefde te doen was de betaling. Keurig netjes op de hoogte gehouden door sms en e-mail van inpakken tot verzenden. En de laptop werd de volgende dag keurig netjes bezorgd! Ik kan dan ook niet anders als zeer positief zijn over deze winkel. Vriendelijke medewerkers, super service en ontzettend snelle bezorging!!

Anoniem 11-11-2012

goede informatie over het product, snel betaald, wat op verschillende manieren kan, netjes een sms en een email gekregen van wanneer mijn pakketje klaar was en wanneer het verstuurd werd, ook netjes op tijd de volgende dag geleverd.

prima service en zeer tevreden over mijn product

Sixtie 11-11-2012

De Braun staafmixer Multiquick 5 MR 570 Patisserie heb ik nu 3 weken in bezit en ik ben heel tevreden over levering en service.
Na ontvangst van de betaling (overschrijving) kreeg ik onmiddellijk email dat de mixer de volgende dag zou geleverd worden.
De volgende dag werd de mixer inderdaad aan huis afgeleverd!
De prijs: 119€ (20€ goedkoper dan in de winkel).

mailadres2011gmail.com 09-11-2012

Bezorging ziet er allemaal gelikt uit, je moet alleen geen mankement hebben. Ik heb het product 3 x teruggestuurd,3 x hebben ze als robots dezelfde standaardprocedure gevolgd: de tablet is 'zorgvuldig' onderzocht, maar 'niets kunnen vinden'. Niemand keek ècht naar het probleem: na 75% batterijniveau loopt de accu in een minuut leeg.
Het beloofde antwoord op email 'binnen 4 uur' klopt totaal niet.

G. Sieb 08-11-2012

Gesuggereerde levertijd voor een iphone 5 was 23 oktober. Ondertussen is het 8 november en heb ik nog geen idee waar ik aan toe ben. Ik word totaal niet op de hoogte gehouden en heb natuurlijk wel direct moeten betalen.

Telefonisch zijn ze goed bereikbaar maar kunnen ze me niet eens een indicatie geven over wanneer de iphone nu eindelijk geleverd gaat worden. Niet echt zinvol geweest dus.

mirnr1 07-11-2012

Al vaker hier besteld en steeds opnieuw uiterst tevreden. Ook nu weer een snelle en foutloze levering.

Swansea 07-11-2012

Heel erg duidelijke website. Bestelling erg gemakkelijk en zeer snel verwerkt en geleverd. De afhandeling was zeer correct en duidelijk en liet niets te wensen over. Erg vriendelijke benadering. Kan de webshop aan iedereen aanbevelen.

leohoek 06-11-2012

Fantastische winkel met een meer dan uitstekende website waarin veel informatie over de producten word geleverd.

Baghdadi 01-11-2012

Duidelijke website met goede info. Goede prijzen. Zeer snelle levering. Veel betaalmogelijkheden. Aanrader....

PBS 01-11-2012

Makkelijk en snel bestellen. Je wordt prima via SMS
op de hoogte gehouden over de status van je
bestelling.
Supersnel en zonder problemen de andere dag in huis

Bernilde 31-10-2012

Prima service! 's Avonds besteld en de volgende dag in huis.Je kunt kiezen of je het pakje thuis wilt laten bezorgen of via Pakje Gemakje. Je wordt goed en snel geinformeerd via de mail.
Problemen worden snel en naar volle tevredenheid opgelost door erg vriendelijke medewerkers bij de klantenservice. Aanrader!!

bravo62 30-10-2012

Een gemakkelijke site , gevonden via coolblue , overzichtelijk , gemakkelijk te bestellen , niet duur en een snelle levering.
S'avonds voor tien uur besteld , de volgende avond afgeleverd.

fmkoorstra 30-10-2012

een duidelijke website, de op de website beloofde snelle levering wordt geheel waargemaakt, het bestelde product wordt prima verpakt verzonden.

ineke6561 30-10-2012

'S AVONDS VOOR 22:30 UUR BESTELD EN DE ANDERE DAG AL IN HUIS!!!
SNELLE EN GOEDE LEVERING!!!!
bIJ EEN VOLGENDE AANKOOP GA IK ZEKER EERST OP DE WEBSITE VAN PDASHOP KIJKEN!!!

Mac.Albert 29-10-2012

Vorig jaar mei een Foxit eReader besteld.(gratis bezorgd) Heerlijke leeskwaliteit. De reader liep echter steeds vast en moest tenslotte na elke 50 pagina's worden opgeladen. Onlangs een mail met het probleem gestuurd, volgende dag een mail met antwoord nummer ontvangen en gratis opgestuurd. Binnen twee dagen bericht dat het produkt niet meer leverbaar was, niet hersteld kon worden en kon met korting van de nieuwwaarde een ander produkt bestellen. Dat noem ik Service met een hoofdletter!

andre souet 27-10-2012

Website is helder en eenduidig. Prima snelle levering. Goede prijs. Product voldoet geheel aan de verwachting zoals die op de website wordt voorgespiegeld.

Iwan1965 19-10-2012

In korte tijd 2 producten besteld en beide keren verliepen
bestelling en bezorging erg snel en duidelijk. Je wordt prima
op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, de site is overzichtelijk en up to date. Ik vind Coolblue een absolute topper onder de webwinkels.

StanvdB 18-10-2012

Het product zelf is prima, voldoet aan alle verwachtingen. Ik ben een vaste klant van de PDAshop en Coolblue, en ik ben ook nog altijd zeer tevreden. De site is mooi en overzichtelijk, het verzenden gebeurt bijzonder snel en de klantenservice is vriendelijk (zowel online als in het filiaal in Eindhoven). Een echte aanradar.

johan-evelo 18-10-2012

Krachtige, stille en energiezuinige stofzuiger (slechts 1250 Watt motorvermogen).
Wel behoorlijk zwaar.
Zeer snelle levering door Cool Blye.

john4711 18-10-2012

Nog dezelfde dag op de hoogte gebracht van het verloop van de bestelling en verzending. De volgende dag keurig afgeleverd.

mvr. Westenberg 14-10-2012

5 jaar geleden hebben mijn zus en ik een ps3 bundel gekocht, was toen een perfecte deal( een ps3, 3 games en 2 controllers voor ong. 664 euro). toen we de harde schijf na 4,5 jaar wilde vervangen voor een grotere (ook bij consoleshop gekocht) werden we geholpen aan de servicebalie toen we zelf de schroeven niet loskregen. heb daarom mijn nieuwe ps3 slim ook bij consoleshop gekocht, beste service en klantvriendelijk die ik ooit bij een winkel heb meegemaakt. helaas nu minder goed bereikbaar door de wegwerkzaamheden op de oude dijk.

Dhr Tempelmans 13-10-2012

Het bedrijf coolblue was in eerste instantie goed te bereiken. De reactie op de mail duurde wel erg lang, een aantal dagen. De bestelling was ook later dan afgesproken.
Ik heb daarna het product teruggestuurd omdat ik niet tevreden was over het resultaat. Coolblue wilde het product echter niet terugnemen omdat ik het geprobeerd zou hebben. Na een aantal keren over en weer te hebben gemaild kreeg ik daarna zelfs geen reactie meer op de e-mail. Ze laten je gewoon met het product zitten. De after sales is daarom ook flink beneden niveau en mijn probleem is niet opgelost. Dit bedrijf verdient echt een "koude" douche.

Kcid 12-10-2012

uitstekende product! Snel en prima verpakt geleverd.
22.05 uur sávons bestelt en de volgende dag om 11.30 in huis!
Uitpakken in pluggen en PLAY! UITSTEKEND!!! En heel goede Service niks om op te klagen. Dit (ik) is een zeer tevrede Klant!

kuifjened 10-10-2012

Prima winkel, zeer betrouwbaar. Vorig jaar iets niet goed met product, netjes opgelost! Nu helaas weer een kapotte Luvion en ze verkopen het niet meer, hoop dat ze me nog wel helpen!!!

We wachten dat laatste af. Maar verder nette snelle site, snelle levering.

m32 09-10-2012

Uitstekende service en snel bezorgd. Fantastische stofzuiger, een evergreen. Heeft alleen geen zelfopwindende snoer maar dat vind ik geen probleem

willemvanm 08-10-2012

Het is natuurlijk de bedoeling om (negatief) kritische opmerkingen te maken dan wel anderen te waarschuwen voor mogelijke 'gevaren'.
Echter ..... t.a.v. Koffiecenter.nl zijn tot op heden enkel positieve opmerkingen te plaatsen.
In terfwoorden: snel, adequaat, afspraken worden nagekomen, meer dan goede verhouding prijs - prestatie.

ryksman 08-10-2012

handig apparaat voor nette prijs, zeer snelle levering , goed verpakt . alles bij elkaar een professionel indruk

jaze 08-10-2012

Perfecte en zeer snelle service en duidelijke berichtgeving over de levering. Zeer goed apparaat en erg makkelijk aan te sluiten. Voldoende mogelijkheden op het apparaat om andere spullen aan te sluiten, zoals de humax recorder.

schei516 05-10-2012

wij vinden het prima , moe4der van 82 moet echter even wennen.
zeer snelle aflevering, netjes verpakt, reden voor ons om verdere inkopen hier te doen.

Dhr Tempelmans 04-10-2012

Wij zijn een schoonmaakbedrijf en hebben een Stoom reiniger gekocht via de site. De reiniger beviel niet waardoor we deze retour wilden sturen. We kregen echter ons geld niet retour omdat er een paar druppeltjes water achter zijn gebleven in het apparaat. Ook het management heeft geen gehoor gegeven.

spronkmans 04-10-2012

Tevreden over de bezorging en snel over de levering van de bestelling. Pluspunt is de gratis bezorging.

M.I. 03-10-2012

Snelle levering en prima service. Had de game als pre-order bestelt en op de dag van release had ik hem binnen.

Veld68 03-10-2012

superservice en levering van fifa 2013 ontvangen 1 dag na uitlevering. Prijs en bijbehorende (telefonische) service/bereikbaarheid uitstekend

Spaccalegna 03-10-2012

keurig en snel op tijd. Om 22.15 uur het aankoopbedrag overgemaakt en de volgende dag om 15.30 uur werd de speler bezorgd. Wat ze op hun site beloven, maken ze waar.

jeroen de vries 03-10-2012

De website is duidelijk en de producten zijn gemakkelijk te vinden. Dat is dan ook meteen het enige positieve dat ik over deze zaak kan melden.
Op de website staat heel duidelijk : Voor 22.30 besteld, volgende dag in huis.

Dit is niet het geval. We zijn nu 2 dagen verder en nog steeds geen produkt ontvangen. Derhalve een 1 voor bestelling en levering.

Toen ik het product niet geleverd heb gekregen heb ik direct via de website naar de klantenservice een mail gestuurd. Je zou dan binnen 10 minuten een bevestiging krijgen. De bereikbaarheid van de klantenservice is dus matig, je kunt wel mailen via de website maar krijgt geen bevestiging. Een 5 dus.

Ook heb ik tot op heden nog geen enkel antwoord van de klantenservice mogen ontvangen op mijn klacht.
Derhalve dus ook 1 ster voor de aftersales.

Conclusie en advies: besteed je geld maar ergens anders. Ze zijn zeker niet de goedkoopste en komen beloftes op het gebied van levering en aftersales niet na.

lucinda1968 02-10-2012

Uitstekende service bestelling volgende dag al binnen, kreeg een sms dat de tv was opgestuurd.Een gigantisch snelle levertijd gekoppeld aan een extreem lage prijs.Super dit bedrijf!!

v_rudolf 02-10-2012

Hoofdtelefoonstore is een onderdeel van Coolblue. Als ik Coolblue beoordeel, beoordeel ik alle dochters en andersom. Ik koop reeds een 10-tal jaren bij Coolblue.
Van meet af aan ervaringen, die ik elders beslit niet had in de positieve zin van het woord.
Website, zeer overzichtelijk en vooral de keuzehulp is perfect. Op grond van je wensen en bestedingspatroon kom je automatisch bij het product van je keuze.
Als je er dan nog niet uit bent, dan helpen de reviews van voormalige kopers. Verdienste van Coolblue, gezien hun uitnodigingen aan kopers om de producten te waarderen.
Telefonische bereikbaarheid nooit een probleem; men wordt vakkundig van advies voorzien.
Misschien een heel klein minpuntje: soms worden technische specificaties niet getoond die wel worden genoemd op de website van de producent.
Bestelling en levering: kan niet beter! Van meet af aan wordt je op de hoogte gehouden van het leveringsproces met emails, sms'en, etc. Levering stipt. Ik zou echt geen verbeteringspunten kunnen bedenken.
After Sales: met dit product nog geen ervaring, maar ik zal nooit vergeten, dat ik ooit een Mp3-speler heb gekocht, die ik op de eerste dag van m'n vacantie had laten vallen. Na terugkomst 3 weken later kon ik hem zo (zonder enig commentaar) inleveren voor een nieuwe. Zoiets vergeet je niet!
Dus niets dan lof.
Heel soms ga ik met mijn aankopen niet naar Coolblue. Vroeger was men naast het bedrijf met de beste service ook nog eens het goedkoopst. Dat is niet meer zo. Maar als de prijs een niet al te groot verschil maakt, kies toch voor Coolblue.
(Beslist geen aandelen) :)

senior1950 02-10-2012

Prima toestel. Werd alleen geleverd met defecte sd-kaart. Bezoek aan de shop in Ehv: kaart wordt opgestuurd. Waarom niet meteen een nieuwe kaart meegegeven? Defect was duidelijk.
Overigens was de bejegening in de shop ditmaal veel vriendelijker dan ca 4 jr geleden (bij aankoop Tomtom).

arendvreugdenhil 02-10-2012

Gewoon niets op aan te merken, zondagmiddag besteld, dinsdagmiddag geleverd volgens afspraak. Alles geinstalleerd en het werkt prima.

Rob Es 02-10-2012

Ik begrijp dat het doosje een beetje scheef is dichtgeplakt om te accentueren dat het handwerk is, maar het mag van mij ook gewoon recht. Verder helemaal zoals het hoort, op tijd bezorgd, telefonisch contact ok, en prettige communicatie via e-mail!
Ik hoop van harte dat dit zo blijft!!

michael1965 30-09-2012

Zeer duidelijke website. Na bestelling krijg je direct een email met de datum voor af te halen. Dit geeft al meteen het gevoel dat er niets fout kan gaan. Op het moment dat het produkt af te halen is wordt je meteen via sms en email op de hoogte gebracht. Baliemedewerker bood aan om mee te helpen met naar de auto te sjouwen. Dit is mijn tweede aankoop bij Coolblue. Zeer positieve ervaringen!!

Peppone 30-09-2012

Goede website, is goed doorzoekbaar en geeft veel informatie. Probleemloze bestelling, levering door TNT op de volgende dag, factuur per e-mail. Winkelprijs was inclusief verzendkosten.

billie3 29-09-2012

supersnelle correcte levering,goed en duidelijk omschreven op hun site.
Verkopen ook artikelen in een bundel waarbij je dan meerdere gerelateerde artikelen koopt met wat korting, niet verkeerd.In het geval van de fritel was het een prima fritessnijder en vetoplossers ,we zijn er blij mee.fritel pakt snel en goed.

tank99 28-09-2012

Netjes mijn spel ontvangen, goed beschermt en door een persoonlijk fout, alsnog heel snel mijn bestelling ontvangen dankzij de snelle service van de klantenservice.

Bonbonvanjohn 26-09-2012

Telefoon besteld eind van de middag. Ik werd netjes op hoogte gehouden via email over de levering. Ik heb het op m'n werk laten afleveren. Volgende dag kwam ik op m'n werk en daar lag het pakketje al te pronken. Superservice!

LaThJu 23-09-2012

Na lang zoeken viel mijn keus op de Oregon 450t.

Op vrijdag de gps besteld, netjes op de hoogte gehouden en 's maandags had ik mijn nieuwe gps in handen.

Goep verpakt, en makkelijke en fijne afhandeling.

tante bet 21-09-2012

1,7
telfeonn gezien op kieskeurg 254 euro ,15 min verder kijken voor een sim only te bestellen,terug naar de pda shop en telefoon 268euro,wij bellen .blijven ze volhouden dat de telefoon al vanaf augustus deze prijs is,niet dus,15min verschil?bovendien kijkt mijn dochter al bijna dagelijks naar deze telefoon en wilde hem nu bestellen,klantservice niet vriendelijk en doen of je staat te liegen,erg vreem 2 mensen die kijken op 2 verschillende computers en zien hety zelfde ,maar nee pda houdt vol gelijk te hebben

Anoniem 21-09-2012

Ik was op zoek naar een nieuwe smartphone (HTC One X inclusief T-Mobile abonnement) en de Smartphoneshop.nl kon mij dit toestel in tegenstelling tot de Phonehouse meteen leveren. De website is overzichtelijk en ook voor mensen die geen account aan willen maken is bestellen bij deze webshop mogelijk. De telefonische bereikbaarheid viel in positieve zin op, geen lange wachttijd en je wordt te woord gestaan door kundig personeel. Het hele bestelproces is erg duidelijk en je wordt binnen de afgesproken tijd teruggebeld voor de bezorgafspraak. Ook de bezorging zelf was een fluitje van een cent dankzij een zeer punctuele koerier, alles binnen 24 uur geregeld.