Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gv113 20-06-2011

De ene dag besteld de volgende dag al in huis. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van het verloop van de verzending. Prijs t.o.v. retail erg aantrekkelijk. Scheelde mij ruim € 70,=!

andrea21 20-06-2011

Snelle levering en keurige mailtjes van wanneer en hoe goede ervaring met de ereaderstore.nl ik had de e reader besteld de avond van te voren en de volgende dag in huis, ik zou hier zo wat kopen.

ememwop 20-06-2011

Goed advies bij de selectie en prima ondersteuning daarna

Klant 68 20-06-2011

Ik heb dit artikel vrijdagavond net voor 22.00 uur besteld en tot mijn grote verbazing werd het de volgende dag zaterdagochtend om 10.00 al bezorgd. Top!

KBHB 20-06-2011

Erg duidelijke website. Gebruikersvriendelijk en gemakkelijk doorzoekbaar. Transparant in afhandeling en betaling aankoop. Goede bevestiging van mail van elke stap in het proces: van orderbevestiging, verzending tot aankomst. Onze bestelling bestond uit twee delen. Bij aankomst van deel 1 werd niet vermeld dat het 2e deel apart bezorgd zou worden. Gebeld met Laptopshop (keurig bereikbaar op zaterdag!). Vriendelijke en snelle reactie gehad dat deel 2 op woensdag zou komen. En zo ook gebeurd.

Bewa 20-06-2011

Donderdag online besteld, vrijdag na twaalf uur kon ik de set al in de winkel in Rotterdam afhalen. Groot voordeel van het goedkoop online bestellen (scheelde € 100,00 met een "normale" winkel) en het voordeel dat je niet vooruit hoeft te betalen maar pas als je de set afhaalt in de winkel. Prima!

Herman Werkhoven 20-06-2011

6,8
Afhandeling in een woord perfect.
Een vraag aan klantenservice leverde alleen een Ticketnummer: 382617 op.
Verder loopt de Archos 7OB steeds vast. Dus reden genoeg om boos te zijn.

dochter59 20-06-2011

Zocht goed hanteerbare mobiel voor moeder (85, met gehoorapp) in verpleeghuis. Lukte prima op de site , en binnen 24 uur in huis.Toestel werkt goed, met name hands free functie en dicht/openklapfunctie voor deze leeftijdscategorie een oplossing.

Silvio Peters 20-06-2011

zondag besteld en dinsdag geleverd. Precies wat ze vertellen op de website. Geen achteraf kosten zoals bezorg transport. Keurig verpakt.

Ben zeer tevreden.

janacek 20-06-2011

heb nu voor de 2. keer iets gekocht , echt heel vlotte levering ,kan echt de winkel aanbevelen

David Metselaar 20-06-2011

In de avond besteld via goed overzicht en de volgende dag in huis. Echt uitstekend!

naamruben 20-06-2011

vrijdag 10 juni s'morgens een brother MFC-J6910DW gekocht. hier op was het pinkster weekend. ik ging er van uit dat de printer de dinsdag na pinksteren geleverd zou worden. die dag ook thuis gebleven maar geen printer. hij stond nog steeds op 11 juni geregistreerd zonder status bij de post. woensdag ochtend nog geen verandering hierin. woensdag middag werd hij geleverd maar ik was niet thuis. zaterdag had ik hem in huis. de computerstore had hem vrijdag de 10de wel afgeleverd bij de postdistributie kantoor. de printer ga ik vandaag installeren dus hier valt nog niets over te zeggen

Patrick van Eerd 20-06-2011

Zeer goede en accurate follow-up van de bestelling.
Ook het zelf inkunnen geven wanneer de bestelling wordt afgegeven is een groot pluspunt

Dirk Hendriks 17-06-2011

Ik had eerst de verkeerde bestelling gedaan. Deze kon zonder problemen worden omgeruild. Ik ben keurig te woord gestaan en geholpen. Alles was verder tijdig.

P.de Wit 16-06-2011

Dit product een paar weken geleden aangekocht bij Ereaderstore.nl. Na betalen goed afgewikkelt per email. Een paar dagen dan ook snel en goed ingepakt in mijn bezit gekregen per pakketdiens. Toppertje!

Bas Legger 15-06-2011

Snel en goed verpakt aangeleverd

Jan1964a 15-06-2011

Zeer handige website, duidelijke informatie, zeer snelle levering. Je vraagt je af waarom je nog naar een gewone winkel gaat.

Hans Buunen 15-06-2011

Goede duidelijke Web-site en aflevering volgens afspraak. Goede info tijdens aflever proces qua status.

Nico1961 15-06-2011

Het gekochte product werd snel geleverd maar voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen. Dat werd heel netjes opgelost door GPSshop.nl: ik krijg mijn geld terug en vanwege de geringe prijs hoefde ik het artikel niet eens terug te sturen. Een aanrader!

Reinier65 14-06-2011

niets te klagen en alles ging voorspoedig. snel in huis en de goedkoopste prijs.

Bibibora 14-06-2011

Overzichtelijke site en een zeer snelle levering. Kortom, één van de beste internetwinkels die er is!!!

Harry1h755 14-06-2011

De goedkoopste winkel voor dit product, snelle levering.

HJvdK 14-06-2011

Ruime keuze, goede prijsstelling, correcte en snelle verwerking en aflevering!

FS1234 14-06-2011

Prima shop en geweldig dat je kunt kiezen op welke dag het pakket afgelever wordt.

ingridwarning 14-06-2011

Snelle levering. Geen aanmerkingen eigenlijks.
Specificaties staan duidelijk op de site.
Prima in orde dus.

Savershopisgoed 14-06-2011

Even gezocht op internet naar een goede prijs en goede service. Gevonden bij de Shavershop.
Goede en snelle levering tegen een prima prijs.het scheerapparaat werd de volgende dag ( zaterdag) geleverd.
Ik kan je deze winkel beslist aanraden.

ballo66 14-06-2011

Vrijdag besteld,zaterdag in huis,ik had het pas maandag verwacht. ;)
Even van te voren de voorraad gechecked per telefoon omdat ik voor de eerste keer wat had besteld bij deze winkel.
Sommige winkels zitten er weleens naast met alle ergenis van dien.
Werd vriendelijk te woord gestaan,bestelling gedaan.
Per sms krijg je te lezen dat het word ingepakt en zo per mail op de hoogte gehouden over de verzending.
Ik heb geen aanmerkingen hierover,enkel positief en aan te raden deze winkel !
Aftersales is niet van toepassing:heb ik geen beroep op gedaan.
Volgende keer kom ik hier gegarandeerd weer terug.

Wilma2011 14-06-2011

Op woensdag tegen de avond een stoomreiniger besteld, de dag daarna was Hemelvaartsdag, dus vrijdagmorgen om 09.15 uur de bestelling in huis. Prima!!

M. Chaiba 14-06-2011

Ik koop veel online maar deze webshop verdiend gewoon een pluim!!, Wat ik erg goed vond is dat je via sms en mail geinformeerd werd over de afhandeling. Over after sales kan in nog niets zeggen, Prijsvergelijking kwam deze shop als goedkoopst.

M. de Gier 11-06-2011

Vrijdagavond besteld, zaterdagochtend geleverd. TOP. Niet de goedkoopste, maar snelle levering en (hopelijk niet nodige maar vast ook) goede diensten achteraf zijn ook wat waard. En de webpagina ziet er duidelijk, compleet en technisch goed uitgevoerd uit.

MCdW 11-06-2011

Om 21.30 uur 's avonds besteld om 10.45 uur de volgende ochtend in huis!

W.J. Wolsink 08-06-2011

Ik heb de Bosch stofzuiger in de middag via de webshop besteld alles was duidelijk en te begrijpen en de volgende dag is hij keurig in een blanco afgesloten doos afgeleverd. Geen gedoe gewoon zoals je het mag verwachten.

carla van den 08-06-2011

Ik werd (gratis) per sms op de hoogte gehouden dat m'n bestelling was ingepakt en dat ik verder op de hoogte werd gehouden per mail wat ook perfect gebeurde.Ik had mijn bestelling de eerstvolgende werkdag in huis.

adriaan35a 07-06-2011

heb sinds kort een netgear router aangeschaft via routercenter,,zeer overzichtelijke site,zeer snelle levering,product werkt perfect..al met al een zeer goede internetwinkel

DPF 07-06-2011

De informatie vooraf voordat je het artikel toegestuurd krijgt is heel uitgebreid.
De zending wordt op de beloofde tijd aangeleverd.

RPB123 07-06-2011

Door omstandigheden (vlak voor vakantie, oude GPS laat het afweten) had ik de Zumo 220 zeer snel nodig. Besteld voor 22.00 bij de GPSshop. Volgende dag keurig compleet afgeleverd. Klasse!

V. Blessing 07-06-2011

Veel diverse sorten papier op voorraad, snelle levering.
De gekozen grootte van de verzenddoos was misschien niet echt optimaal, maar dankzij de stevige en goede kwaliteit ervan alles goed kunnen ontvangen.
Is gebookmarked als betrouwbaar winkel voor toekomstige bestellingen rondom printen.

gncobben 07-06-2011

Ook deze webshop van coolblue blinkt weer uit in duidelijke informatie. Er wordt bijzonder snel geleverd als het product op voorraad is.
After sales heb ik nog nooit nodig gehad omdat de website je goed in staat stelt om het gewenste product te kiezen en de geleverde spullen noot iets mankeerden.

Fortelli 06-06-2011

Had eerst ergens anders de Braun HC20 besteld, veel slechte reviews over product en bleek achteraf toch niet op voorraad zoals wel aangegeven was, dus geannuleerd.
Hier gelukkig een duidelijke website met groot assortiment, levering volgens toezegging, perfecte updates over de voortgang van de bestelling.
Minpuntje: prijs is iets hoger dan de officiële adviesprijs van Wahl, geen prijsconcurrentie want er zijn geen andere leveranciers op het web.

JessicaTessa 06-06-2011

Via laptopshop.nl mijn nieuwe laptop besteld.
Dinsdagavond besteld en donderdag af laten leveren in woensdag omdat ik toen vrij was, erg fijn dus dat ik die optie kon kiezen.
Via email wordt je steeds op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling staat ook krijg je de track and trace code, erg fijn!

Laptop bevalt erg goed, makkelijk te installeren, ook voor een leek :-)

ErikSK 06-06-2011

Heb een paar weken geleden een desktop en breedbeeld scherm aangeschaft bij de computerstore en kan alleen beoordelen dat de snelheid van leveren indien op voorraad fenomenaal snel en super is. Verder nog geen aftersales of telefonisch contact gehad dus weet niet de kwaliteit hiervan maar denk dat dat wel goed zit.

Cool blue router center 06-06-2011

De slogan "Vandaag voor 22.00 uur besteld, morgen in huis" sluit als een bus. Keurig de volgende dag bezorgd in een degelijke verpakking. Hulde.

frankpb 06-06-2011

Productinfo erg goed. De shop catagoriseert scheerapparaten desgewenst naar baardtype.

Erg snelle bezorging. ´s avonds omstreeks 22:00 uur besteld. Volgende dag bezorgd. Bevestiging van verzending met track and trace, zodat je je bestelling kunt volgen.

Gerard de Lange 06-06-2011

Prima service. Was een trouwcadeau en is zeer snel aangekomen. Vooraf was het product niet meer leverbaar en ik ben meten op de hoogte gesteld toen het weer in voorraad was.
Koffiecenter = een aanrader

Davy001 06-06-2011

Een nieuwe PS3 gekocht bij deze firma... Een zeer goede prijs, zeer goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling en de dag erna voor 12 uur al in huis... Niets dan lof voor deze firma

raini 06-06-2011

Een supergoede webwinkel. De toch al snelle levertijd werd perfect nagekomen. Over iedere stap wordt je per e-mail geïnformeerd en ze sturen zelfs een SMS wanneer de bestelling verstuurt is. Een dikke "zeer goed".

asmit8850 06-06-2011

Duidelijke website en een goede melding via e-mail over de bestelstatus. Verder is het product de volgende dag in huis en is netjes en veilig ingepakt.

Bakels 06-06-2011

Snelle levering, Betalen met iDeal ging ook makkelijk, Goede informatie via eMail

corneliseb 06-06-2011

Een duidelijk website, concurrende prijs en een vlotte levering.

Erwin Holland 06-06-2011

Levering optijd. Via email wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van de levering.
Ik heb dus alleen maar 10-en gegeven omdat alles is verlopen zoals je mag verwachten van een bestelling en levering via internet.
Ik heb nog geen ervaring met het terugsturen van het artikel indien deze defect zou zijn.