Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Theo 15-10-2016 Via de website gekocht

Tuinverlichting bij CoolBlue

Binnenkort krijgt onze tuin een opknapbeurt dus waren we op zoek naar nieuwe tuinverlichting. Nadat we wisten wat we wilden hebben zijn we gaan kijken waar we het voordeligst konden kopen. Dit bleek bij CoolBlue te zijn, een webshop waar we al menig maal iets hebben gekocht. Zoals gewoonlijk makkelijk bestellen en betalen. De levering was zoals beloofd de volgende dag. Alles dik in orde!

Pluspunten

• Grote sortering
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering

Pascal Leurs 15-10-2016 Via de website gekocht

Helemaal tevreden

Goeie prijzen, goede service, snelle levering, wat wil je nog meer?
En over het product an sich ben ik ook meer dan tevreden, snel apparaat, makkelijk in het gebruik, super mooi beeld (groot formaat 5,5").

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Makkelijk bestellen
  • Snelle levering

Kees Swinkels 15-10-2016 Via de website gekocht

Coolbue

Goed aanbod met eerlijke prijzen. Medewerkers hebben echt verstand van zaken en dat maak je ook wel eens anders mee. Daarnaast heeft Coolblue de klantbeleving echt hoog in het vaandel.

Pluspunten

• Service
  • Aanbod
  • Snelheid levering
  • Kennis van producten

Ffffffff 15-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service. Toen het geleverde product beschadigd was werd direct een nieuwe geleverd. Jammer genoeg was deze ook beschadigd en was de voorraad daarna op. Wat meer aandacht voor het goed behandelen tijdens het logistieke proces is een verbeterpunt

Dick. 15-10-2016 Via de website gekocht

Levering warmtepomp droger.

Apparaat op tijd en volgens afspraak geleverd door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ROBSON de chauffeur en collega.
Duidelijke uitleg over e.v.t. schade en gebruik.
Als het product niet bevalt, een voeding omruilen heb ik begrepen.

K. Winters 15-10-2016 Via de website gekocht

Samsung wasmachine eco bubble

Goede uitleg van het gewilde product. Goede productomschrijving en een fantastische bezorging. Ook helemaal top dat mijn oude wasmachine werd meegenomen.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Snel en hele goede bezorgers

Joel Ulfman 15-10-2016 Via de website gekocht

Inbouwoven Miele snel geplaatst

We hadden op zeer korte termijn graag een nieuwe inbouwoven, hoppla, zó geregeld. Heerlijk als je 2 linkerhandjes hebt terwijl je rechts bent. Nu de eerste appeltaart al weer gebakken.

Pluspunten

• Assortiment ruim
  • telefonisch advies
  • Snelle plaatsing

Nathja 15-10-2016 Via de website gekocht

mevrouw

Hele goede service met de klantenservice. Netjes mijn bestelling telefonisch aangenomen. De monteurs die de machine brachten waren netjes en vriendelijk

Daan 14-10-2016 Via de website gekocht

Nooit teleurgesteld!

Super divers aanbod, goede prijzen, een duideljke site en nog humor in de communicatie ook :-)
Heb tot nu toe afwasmachines, boormachines, navigatie en computerspullen gekocht. Altijd pefect geregeld.

Pluspunten

• duidelijke sitw
  • aanbod
  • prijzen
  • reviews

Peter 14-10-2016 Via de website gekocht

Zoals altijd dik in orde.

Al meerdere dingen gekocht bij Coolblue en nu een nieuwe TV nodig.
Op de overzichtelijke website was in no time een keus gemaakt uit het grote aanbod, ik kon gewoon alle opties die ik belangrijk vond aanvinken en er rolde een lijst uit met tv's die aan mijn eisen voldeden, met de optie vergelijken kwam even later op de beste keus voor mij eruit.
Ik kon uit diverse betaalmogelijkheden kiezen en de prijs was aantrekkelijk. s'Avonds laat besteld en de volgende dag al in huis en dat voor de beste prijs die ik kon vinden.
Alles (acceptatie bestelling, betaling, verzending en verwachte leveringstijd) werd via email weer netjes teruggekoppeld, alleen daarvan kunnen andere online retailers nog wat van leren.
Kortom, wederom een goede ervaring met Coolblue.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Goede prijs
  • Goede communicatie naar klant toe
  • Zeer snelle levering

Ida 14-10-2016 Via de website gekocht

Ida Roos

Ik heb bij Coolblue een koffiezetapparaat gekocht! Er zat een vreemd geluid in het apparaat! Ik heb contact met de firma op genomen en ik kon mijn koffieapparaat terugsturen en ik had tot mijn verbazing 2 dagen later al een nieuwe!
Ik vind dat super service en zij verdienen een pluim van mij! Echt geweldige service

Sandra 14-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en goede klantenservice

Ik heb een aankoop gedaan van zo'n 60 netwerkkabels. Helaas waren er 7 niet op voorraad. Gebeld met de klantenservice en die heeft me vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan. Ze dacht met me mee en uiteindelijk kon ik dezelfde kabels in een andere kleur bijbestellen voor dezelfde prijs. En ze werden ook de volgende dag geleverd!

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Makkelijke website

B 14-10-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Goede service, ruim assortiment en een vlekkeloze bezorging. Ik heb een ijskast besteld en deze werd op het afgesproken tijdstip naar boven getild en in keuken geplaatst.

Jeffrey 14-10-2016 Via de website gekocht

Top Service!

Ik had mijn bestelling op 29 september om 23:40 besteld en ik kreeg mijn pakketje meteen de volgende dag!! Eerste ervaring met coolblue, maar zeker niet de laatste!!

Pluspunten

• Snelle verzending!
  • Duidelijkheid over bestelling en bezorging!

Johan 14-10-2016 Via de website gekocht

Zoveelste bestelling.......

En het is gewoon weer goed verlopen..... :-) alle bestellingen die ik heb gedaan heb ik 2 keer een foutje gehad wat mijn eigen schuld was. telefonisch waren die problemen zo opgelost door het vriendelijke personeel. Tot op heden ben ik nog nooit teleurgesteld.

Pluspunten

• goed bereikbaar
  • goede oplossingen
  • erg vriendelijk

Jan 14-10-2016 Via de website gekocht

Navigatie

Overzichtelijk eerlijk commentaar op een product goede prijzen aanbiedingen . Goede afspraken wie leverd wanneer . Kunt altijd bellen als er iets voordoet terug geef gerantie niet goed geld terug

MichelH 14-10-2016 Via de website gekocht

Handig dat je zelf een bezorgtijd kunt uitkiezen.

Uitstekende webwinkel. Handig ook dat je aan kunt geven hoe laat je je pakket bezorgt wilt hebben. Hier zit wel kosten aan, maar geeft je aan dat het 's avonds bezorgt moet worden (handig met je werk), dan is dat gratis. Verder snelle service en geen moeilijk gedoe als je een product terug stuurt.

Pluspunten

• snel
  • avondbezorging
  • zondag bezorging

Minpunten

• geen VVV bonnen in te wisselen (zoals bij Bol)

Marianne 14-10-2016 Via de website gekocht

Fijne website, snelle levering, goede verpakking

Fijne website, veel variatie, snelle levering, goede degelijke verpakking.
Meerdere keuze van betaling

Pluspunten

• Fijne website
  • Snelle levering
  • Degelijke verpakking

Bo 14-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue: Vooral niet te veel voor een glimlach!

Na 3 weken heen en weer mailen/bellen heb ik het helemaal gehad met Coolblue.

Een elektrische deken gekocht voor de koude wintermaanden die er weer aan gaan komen. Ons bed is 140 breed, dus ook een elektrische deken gekocht van 140 breed. Althans zo adverteerde Coolblue de Inventum HNL4112Z. Als klant mag je er dus toch ook vanuit gaan dat de deken 140 breed is.

Door een fout in het afleveradres kon de levering een paar dagen langer duren. Daar had ik uiteraard alle begrip voor. Helaas raakte ze al snel het hele pakket kwijt en heb ik ruim 2 weken gewacht voordat het geleverd werd. Ondertussen al een paar keer extra thuis gebleven omdat het erop leek dat het pakket geleverd zou worden.

Het begint nu 's nachts toch redelijk koud te worden, dus ik kon niet wachten om mijn elektrische deken op mijn bed te gooien. Helaas bleek de Inventum HNL4112Z helemaal geen 140 breed te zijn. Ik vind het niet erg om knus te slapen met mijn partner, maar een elektrische deken van maar 80 cm breed wordt toch wel erg krap.

Gelijk contact opgenomen met Coolblue. Het artikel nummer is hetzelfde, maar de maat klopt niet. Fout van Coolblue dus. Ik had er zelfs een screenshot van als bewijs van hun fout.
Mijn klacht werd echter afgedaan met de mogelijkheid om het pakket te retourneren en ene cadeaubon van 10 euro. Een artikel retourneren noem ik geen extra service. Iedereen mag een pakket retourneren ongeacht de reden. Moet ik ook nog extra tijd vrijmaken om naar een retourneer punt te gaan etc.

De 10 euro cadeaubon was aardig geweest voor het lange wachten op mijn pakket. Maar dat compenseert niet de valse advertentie die Coolblue mij voorschotelde.

Zelf kom ik uit een zeer bekend Zweeds bedrijf waar de klant altijd de prijs krijgt die op het prijskaartje stond. Hier hoeft de klant niet 3 keer voor te bellen en 2 keer alles uit te leggen.

Laatste keer dat ik iets bij Coolblue bestel. Slechte klantenservice! Valse advertentie met artikelen en valse advertentie met de slogan: Alles voor een glimlach.

Je kunt beter online winkelen bij Bol.com of een andere webshop. Daar luisteren ze wel naar de klant.

Minpunten

• Slechte service
  • Valse advertentie
  • Luisteren niet naar de klant

Marieke 14-10-2016 Via de website gekocht

Humor van de bovenste plank, evenals de service trouwens.

Superleuke site met veel informatie over de producten. Snelle levering en goede service. Hier ga ik vaker mijn spullen kopen.
Ik moet ontzettend lachen om de humor op de site, reclame-folder en in de mail. Ik hou hiervan.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Persoonlijke benadering
  • Humor

Herman 13-10-2016 Via de website gekocht

Binnen 24 uur nieuwe wasmachine op z'n plek!

Onze wasmachine was kapot gegaan, en op Coolblue vonden we een hele mooie aanbieding. 's Avonds besteld en eind volgende ochtend stond ie al in onze badkamer te blinken. Vriendelijke bezorgers hebben keurig de nieuwe wasmachine naar boven gedragen en de oude weer afgevoerd. En de machine doet het prima!

Pluspunten

• veel keuze
  • scherpe aanbieding
  • snelle levering
  • keurige & vriendelijke bezorgers

Gabriëlla 13-10-2016 Via de website gekocht

Erg slecht. Stofzuiger die ik wilde bestellen staat op kieskeurig voor €139,-. Wil ik bij coolblue afrekenen willen ze dat ik €152,- ga betalen. Naar de klantenservice gebeld. Ze kunnen niets aan de prijs doen. Hij blijft €152,-
Je begrijpt dat ik tegenwoordig ergens anders bestel, want dit grapje is niet de eerste keer en ik zal ook de enigste niet zijn.

Minpunten

• Slechte service
  • Betalen prijs is hoger dan waar ze mee adverteren

Officiele reactie van Coolblue 13-10-2016

Beste Gabriëlla,

Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring hebt met ons. Het kan zijn dat een advertentie op een andere website achterloopt, waardoor de prijs op de website anders is. De prijs op onze website is echter altijd leidend. We vinden het jammer dat u hierdoor niets mere bij ons wilt bestellen. We hopen dat u ons later nog een nieuwe kans wilt geven. We wensen u nog een fijne dag.

Groeten,

P.H.Nielen 13-10-2016 Via de website gekocht

Passeerzeef

Na even geleden voor het eerst een bestelling gedaan te hebben zoveel service dat ik het deze keer weer heb gedaan. Weer alle lof en snelle service en levering.

Pluspunten

• Direct leverbaar en thuis.

Janneke 13-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine Siemens

Goede en snelle levering. Er wordt een tijdsbestek van twee uur doorgegeven voor de levering, waarbij er ook nog eens twintig minuten voor aankomst wordt gebeld! Super fijn. Het brengen en halen van kinderen naar school wordt daardoor een stuk minder stressvol. Hele behulpzame medewerkers bij het plaatsen van de machine, die tevens tips gaven om de levensduur van de machine te verlengen!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Kundige medewerkers

Marjolein 13-10-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Product was zoals omschreven, duidelijk bestelproces en supersnelle levering. Hier bestel ik vaker en is altijd, ook het ruilen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt
  • Duidelijke website

Michiel 13-10-2016 Via de website gekocht

Superservice

Snelle en goede service. Geen lastige vragen bij retour en een erg groot aanbod. Als het bij CB wordt verkocht kijk ik niet verder.

LV 13-10-2016 Via de website gekocht

Levering wasmachine

Coolblue heeft keurig binnen het aangegeven tijdsbestek geleverd, netjes van te voren gebeld. De mannen hebben zich keurig voorgesteld, wasmachine twee trappen op gesjouwd en geïnstalleerd. Niets anders dan lof!

Peter Daenens 13-10-2016 Via de website gekocht

KitchenAid keukenmixer

Zoals altijd bij CoolBlue: Veel keuze, goed productinformatie, competitiieve prijzen en snelle levering. Ik kom terug!

Pluspunten

• Keuze
  • Gebruiksgemak

Robbie 13-10-2016 Via de website gekocht

Prima ervaring, telkens weer!

Zeer regelmatig uiteenlopende producten besteld via CoolBlue.nl, van joystick tot wasdroger. Altijd snelle levering en prima service. Als de levering van een groter product iets later is, wordt er netjes even gebeld.

Ook wanneer een bestelling niet is wat je had verwacht, is een belletje naar de uiterst vriendelijke klantenservice alles wat je nodig hebt om je gerust te stellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klantenservice
  • Prettige site
  • Groot assortiment

bart 13-10-2016 Via de website gekocht

Super service! Vandaag besteld, de volgende dag bezorgd én aangesloten. Bezorgers en klantenservice zijn echte dienstverleners. Top bedrijf, volgende bestelling plaats ik ook bij Coolblue!

Pluspunten

• Snelheid
  • Service

Rob 13-10-2016 Via de website gekocht

Makkelijk goed en snel.

Veel keus en goede prijs en makkelijk zoeken. Snelle en goede bezorgers.
Ik zou iedereen aanraden om bij Coolblue te bestellen

kris 12-10-2016 Via de website gekocht

Samsung wasmachine besteld

De shop heeft een goede prijs/kwaliteid verhouding, hebben genoeg info op hun site staan over de producten en in het geval van wasmachines leveren ze deze aangesloten en wel en nemen ze de oude mee terug. Zelf het verpakkingsmateriaal gaat mee.
Daarbij is de samsung ecobubbel een goede, zuinige en stille machine.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteid
  • Levering geweldig

MK 12-10-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Bij Coolblue een nieuwe telefoon besteld. Deze was niet op voorraad. Omdat ik nog niet zeker was over welk type, heb ik beide besteld met accessoires, zodat ik in de winkel mijn keuze kon maken. Bestelling snel geleverd (volgende dag), geen betaling vooraf vereist en dus alleen afgerekend wat ik uiteindelijk wilde aanschaffen.

Rebecca 12-10-2016 Via de website gekocht

Excellent service

One of the best webshop in the internet. The customer service replies within minutes. Great efficiency.

Pluspunten

• Customer service
  • Good delivery service

Fam Peters 12-10-2016 Via de website gekocht

Prima (web)winkel

Na het doorlopen van de gebruiksvriendelijke website een goed product aangeschaft. Na de aankoop duidelijke instructies en spelregels per mail ontvangen. Vriendelijke en professionele medewerkers die na uitleg over Coolblue en het nieuwe product het oude witgoed zonder problemen afvoerden.

Pluspunten

• duidelijke website
  • werknemers vriendelijk en professioneel

A.H. 12-10-2016 In de winkel gekocht
Website

Tefal pannenset Inspiration

Nadat ik de pannenset bij Coolblue had besteld vanwege goede service en Shopkorting, ging de bezorging niet vlekkeloos. Ik kon niet aangeven dat er op de bezorgdag overdag niemand thuis was en Post.nl dus voor niets zou komen. De volgende dag is het wel goed gegaan, nadat ik heb kunnen aangeven dat er overdag weer niemand thuis was.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede service

Minpunten

• Geen tijdperiode voor levering mogelijk

Nickiforov 12-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Deze winkel belooft bestellen voor middernacht volgende dag geleverd zelfs op zondag ,heb dit al 2 keer gedaan en het was toevallig elke keer op zaterdag besteld rond 22:00 en jawel zondagochtend geleverd.Vele winkels beloven dit ook maar komen hun afspraak niet na.Het is echt TOP WERK wat ze bij cool blue presteren .ze zijn misschien niet de goedkoopste, maar ik betaal liever wat meer voor z'n perfecte service.ECHT EEN AANRADER

Pluspunten

• Zondag levering
  • Goede communicatie
  • Uitgebreide collectie

Minpunten

• Soms de prijs

beni 12-10-2016 Via de website gekocht

diverse malen al bestel bij coolblue, super service

Ik heb nu al diverse malen bij coolblue besteld. Van kleine dingen tot grote apparatuur. Altijd keurig netjes geleverd zoals op de site vermeld staat. Een enkele keer heb ik een verkeerd artikel besteld, kon ik meteen omruilen zonder gedoe of verzendkosten. Klantenservice is ook altijd heel behulpzaam en denkt altijd mee. Artikelen komen altijd goed verpakt en compleet aan. Op de site kan je op alle manieren betalen. Een winkel gewoon zoals het hoort.

Pluspunten

• service
  • betrouwbaarheid
  • deskundig personeel
  • no nonsense
  • scherpe prijs

Twan 12-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine en droger

Prijs was goed en de machines beste uit de test. zondagavond 11:00 besteld.
Smaandags om half negen smorgens geleverd. Oude apparaten weer mee en draaiend afgeleverd.
Condensdroger aansluiting had beter gekund maar dat koste mezelf slechts 3 minuten(toch iets te zeuren)

Arco 12-10-2016 Via de website gekocht

toppie service

Overzichtelijke site, je kan er werkelijk alles vinden. Verschillende artikelen op één adres.
Goed verpakt en een snelle levertijd.

Diana 12-10-2016 Via de website gekocht

super geholpen klanten service

bij coolblue was de stofzuiger die we wilde het goedkoopste. Nog nooit eerder besteld. maar topservice hoor. 11 oktober besteld en vandaag voor 12 uur in huis.
er zat een cashback aktie bij bosch en die kon ik niet vinden. klanten service gebeld en die hebben me meteen geholpen. top!

Sietske 12-10-2016 Via de website gekocht

Cool Blue perfecte service

Kwam als goedkoopste boven voor de aanschaf van een droger. Gratis verzending en meenemen van oude droger. Goede installatie en nette en vriendelijke bezorgers. Snelle levering. Ook nog vraag gesteld via chat. Contact was prima. Duidelijkheid over de levering via email. 30 minuten voor de aflevering word je gebeld door de bezorgers.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Duidelijke website
  • Snelle levering
  • Duidelijke aflever info via mail

Thieu 12-10-2016 Via de website gekocht

Mijn ervaring

Heb onlangs voor de eerste maal in mijn leven witgoed niet in een speciaalzaak gekocht (die sterven uit...) maar bij Coolblue. Eigenlijk heb ik maar een opmerking en die heeft betrekking op het meer tijdig informeren wanneer geleverd wordt. Het betrof een wasdroger, dus moest je er voor thuis blijven. Ze konden niet vertellen wanneer geleverd werd (alleen de dag) en het tijdstip werd pas in de nacht vooraf gemaild. Dat is echt veel te laat en moet beter kunnen.

Minpunten

• Veel te late bezorginfo.

HansH 12-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue.... Het heeft mijn leven veranderd!

Natuurlijk is de titel met een knipoog echter zit er zeker een kern van waarheid in. Tegenwoordig kijk ik eerst bij Coolblue, check de prijs bij andere aanbieder maar bestel uiteindelijk 99% van de keren bij CB.

De service is ronduit geweldig, vlotte service afhandelingen (denk aan retouren en reparaties) en het fijnst, zelf beslissen wanneer je pakket aankomt! Bij veel artikelen kun je kiezen uit levering in de avond wat met full time werken echt een uitkomst is.

Ook bezorgen op zondag, heerlijk!

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Assortiment
  • Bezorgmogelijkheden

Minpunten

• Tsjah?....

Linda 12-10-2016 Via de website gekocht

Makkelijk, snel, goede service en klantvriendelijk!

Wasmachine gekocht. 's avonds rond 22.00u besteld, ging erg makkelijk. Volgende ochtend om 7.30u (!!! was een beetje erg vroeg, maar goed) stonden er twee ontzettend vriendelijke bezorgers voor de deur, die gelukkig wel keurig 20 min van tevoren even belden (anders had ik nog liggen slapen).
Ze hebben de wasmachine naar de zolder gebracht, aangesloten, gedemonstreerd, tips gegeven en aangezet voor eerste reiniging na montage. Dit zal allemaal bij de prijs in, bij andere winkels vragen ze daar extra geld voor.
Toen merkte ze op dat de woning nogal nieuw was, dus ik vertelde dat ik er net een week woon. Oh dan gaan we een kaartje sturen zeiden ze.
Volgende dag een kaartje namens de bezorgers op de deurmat.
Al met al een ontzettend snelle en fijne ervaring.

Pluspunten

• Snel
  • Goede service
  • Klantvriendelijk
  • Makkelijk bestellen

Bea 12-10-2016 Via de website gekocht

Super handig

Stofzuigerrobot kwam binnen in onbeschadigd doos. Na uitpakken doet het apparaat het prima. Nog niet zo lang in gebruik maar voor zo ver goed.

Mike 12-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue is perfect voor alles

Service perfect, kwaliteit perfect, snelheid perfect. Ik zeg zoen! Ik ken geen andere webwinkel die je zo goed kan voorzien als Coolblue!

Pluspunten

• Service, tijd, productlijn.

Minpunten

• Pakket was in keer kwijt en toen moest ik wachten.

Henk Scheffer 12-10-2016 Via de website gekocht

Samsung bluray DVD player

Snel, efficient en redelijke prijs. Coolblue was iets duurder maar gekozen op service rating. Voor 4 Euros verschil goede ervaring

Pluspunten

• snel
  • duidelijk

Viviane, Schaarbeek 12-10-2016 In de winkel gekocht
Leuvensesteenweg, Zaventem

Beloften van Coolblue worden waargemaakt!

Aangetrokken door hun website, met glimlachende mensen, kocht ik in januari 2015 een e-printer aan via de website. Inderdaad perfect geleverd, na een overtuigend telefoongesprek dat ik met hen had. Een herstelling van deze printer werd uitermate snel en goed uitgevoerd, 2 weken geleden, van het toestel nog onder garantie. Fairplay, met de glimlach, goede kennis van hun producten en, zeer belangrijk, nu ook met verkooppunt in Evere/Zaventem voor nog snellere service dan 24u. Bedankt, Coolblue, reuze dat u er bent !

Pluspunten

• hun positieve commerciële houding, met glimlach
  • met kennis van zaken
  • goede productvergelijking, Top-10

Minpunten

• geen, totnogtoe

Jan 12-10-2016 Via de website gekocht

Jan

Levering en service tijdens plaatsing is zeer goed te noemen.
Bezorgers waren zeer vriendelijk en behulpzaam