Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

super blue 14-11-2016 Via de website gekocht

tevreden

Een van de beste online winkels.Een breed scala aan keuze.Alle kopers zou deze winkel aanraden.Zeker zal worden voldaan.

Nathalie 14-11-2016 Via de website gekocht

onovertroffen service

Ruime keuze uit A kwaliteit producten. Service is uitmuntend: op tijd, goed aangekondigd, keuzevrijheid, als er ook maar iets aan de hand is word je geweldig geholpen. Heel prettige mensen die je vriendelijk te woord staan en met echte oplossingen komen. Wasmachine was het laatste product: jonge jongens die ons uit komen leggen dat je na 2 maanden een onderhoudswasje voor de machine moet doen voor een langere levensduur. Vrolijk, sjouwen dat zware ding naar boven met grote voorzichtigheid, de oude machine met dezelfde zorgvuldigheid naar beneden. Kom er maar eens om. Toppers!

Pluspunten

• service
  • klantvriendelijkheid
  • prijs/kwaliteit
  • ruilen geen probleem

Nancy 14-11-2016 Via de website gekocht

Altijd goed!

Ik bestel de laatste jaren bijna alles bij Coolblue. Het assortiment is zo ruim en zoveel keus. Makkelijk vind ik op de website dat je artikelen kunt vergelijken met elkaar. De website zit goed in elkaar en met de in te stellen filters kom je snel en makkelijk bij het product waarnaar je op zoek bent.
Al verschillende keren net voor 23.59 uur besteld en dan al gewoon de volgende ochtend in huis! Dat vind ik echt Top! En ideaal dat er op zondag ook wordt geleverd.
Ik vind het een betrouwbare winkel, goede service wordt er verleend.

Ik ben ook een keer in de winkel in Eindhoven geweest en ook daar ben ik prima geholpen.
Zal deze winkel zeker aanbevelen.

Pluspunten

• zeer ruim assortiment
  • goede service
  • goede prijzen
  • overzichtelijke websites
  • snelle levering

Serife Y. 14-11-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Vanaf de bestelling tot aan bezorging prima geïnformeerd! De bezorgers waren vriendelijk, correct en snel. Niets anders dan lof!

Pluspunten

• Communicatie
  • Service

Minpunten

• Niet!

Victor 14-11-2016 Via de website gekocht

Top service! Goed apparaat!

Webshop is overzichtelijk. Je kunt snel vinden wat je zoekt. De levering verloopt heel prettig. Je wordt goed op de hoogte van de status en de bezorgers zijn erg klantvriendelijk.
De wasmachine doet wat er over beschreven staat op de website.
Kortom: Top!

PAscal 14-11-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Makkelijk en simpel te bestellen, goede service en de goedkoopste prijs. Aardige bezorglui die alles installeren.

Nick H 14-11-2016 Via de website gekocht

Helemaal mooi

Ook ik heb een bestelling gedaan bij Coolblue. Wat ik wou (een nieuwe telefoon) was door de vele filters die je kan toepassen gauw gevonden. Direct na het betalen van de telefoon bevestiging per mail gekregen. Bij het versturen weer een mooie mail gekregen met het track nummer van Post NL. De klantenservice is tot 23.59 open wat zeer handig is, omdat ik wat vragen had over het betalen en het al na 18 uur was, veel klantenservicen sluiten dan al. Ook het pakket kwam goed aan en in een doos die niet zoals je wel eens hoort nog 10 kilo piepschuim en overige rommel bevat. In het kort: helemaal mooi.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed bereikbare klantenservice

Sandra 14-11-2016 Via de website gekocht

Ontzettend blij met wasmachine van Coolblue

Voldoende keuze om een nieuwe wasmachine te kiezen ook alle productspecificaties duidelijk in beeld. De nieuwe wasmachine werd direct de volgende geleverd. Op zijn plek gezet en aangesloten. De oude machine namen ze nog mee ook. Top service!

Ikkelijn 14-11-2016 Via de website gekocht

Snel en correct

Ik heb gekozen voor Coolblue vanwege de prijs, daar kwam nog de supersnelle levertijd bij. Zondagavond 23:30 besteld, maandagmorgen 11:00 geleverd!
Communicatie ook duidelijk, ik ben tevreden.

Joruso 14-11-2016 Via de website gekocht

Misleidende en slinkse verkooptechniek Coolblue

Misleidende en slinkse verkooptechniek van Coolblue. staat afgebeeld met kist en toebehoren. Maar wat afgebeeld staat krijg ik niet. Ik krijg alleen de schroefboormachine in een ander koffertje. Bovendien doen ze net of dit een aanbieding is maar de schroefboormachine in dit plastic koffertje is al zeker een jaar overal te koop voor dit bedrag. Niks geen aanbieding. Ze hopen alleen dat ik erin trapt en dat ik het uiteindelijk toch niet retourneert. Ik kan gewoon niet geloven dat dit product per vergissing op deze manier op de site is gezet (van online winkelen moeten zij het hebben) . In elke online winkel is er duidelijk verschil gemaakt tussen alleen de schroefboormachine in het koffertje en dezelfde aankoop maar dan met de uitgebreide kist met toebehoren. Nooit verwacht van coolblue. Ik heb de bestelling wel geretourneerd en toch maar weer naar de winkel als er aanbieding is.

Officiele reactie van Coolblue 14-11-2016

Beste Joruso, wat vervelend dat u het gevoel hebt dat u bent misleid. Dit is niet de bedoeling. We vinden het jammer dat u een product hebt ontvangen dat niet aan uw verwachtingen voldoet. Het is ook zeker niet de bedoeling om iets te adverteren wat niet gelijk is aan het werkelijke product. Kunt u via Facebook contact opnemen met onze klantenservice om het ordernummer door te geven? We willen het graag nakijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Groeten,

Eric Kooreman 14-11-2016 Via de website gekocht

kan beter

Kort geleden bij een andere aankoop een cadeaubon gehad en deze was nu al niet meer geldig, vind ik weinig klantvriendelijk.

Officiele reactie van Coolblue 14-11-2016

Hey Eric! Bedankt voor je review. Wat vervelend dat uw waardebon is verlopen. We willen graag nakijken of wij nog wat voor u kunnen betekenen. Kunt u via Facebook contact opnemen met onze Klantenservice?

Groeten,

M. Nieuwveld 14-11-2016 Via de website gekocht

Dik tevreden!

De site sprak me erg aan. Ondertussen al meerdere producten besteld naar dikke tevredenheid. Er was één product wat niet goed functioneerde, dit werd erg snel zonder problemen opgelost. Een aanrader dus.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Mooie producten
  • Goede service als een product niet functioneerd

Meindert Wentzel 13-11-2016 Via de website gekocht

Meindert Wentzel

Door positieve adviezen gekozen, wasmachine om 1600 uur besteld, de volgende ochtend om 10.30 uur draaide hij al mijn eerste was. Super vlot aangesloten, behulpzaam en vriendelijk personeel.Helemaal blij!

Pluspunten

• Ook nog eens de goedkoopste
  • de snelste
  • de vriendelijkste

Bas 13-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue: echte dienstverlening!!

- complete informatie op de website
- soepel bestelproces
- keurige en heldere statusinfo (de avond voor de levering een breder tijdsvak, een paar uur later een preciezer tijdsvak van 1 uur, een half uur voor levering een sms en 10 minuten voor levering een belletje)
- net personeel die zorgvuldig omgaan met de spullen en efficiënt werkten
- de machine is naar de 2de etage getild en aangesloten en de oude machine is meegenomen
- geen verpakkingsmateriaal in de woning

Pluspunten

• Dienstverlening / service van het personeel
  • Weten waar je aan toe bent
  • Communicatie
  • Mooi product

Minpunten

• Geen!!!

Lars W. 13-11-2016 Via de website gekocht

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Wasmachine gekocht via Coolblue. Super snelle levering en de jongens die hem kwamen leveren haalden zonder problemen de eerst de oude machine van zolder en liepen met het zelfde gemak met de nieuwe naar boven. Da's wel anders dan bij mijn vorige wasmachine die geleverd werd met veel schade in het trappenhuis en aan de machine zelf.
Helaas bleek de bestelde wasmachine niet over de gewenste programma's / instelmogelijkheden te beschikken. Klantenservice gebeld om advies en die kwamen direct met de suggestie om hem om te ruilen voor een andere die wel over deze mogelijkheden beschikte. En dat gewoon zonder extra kosten (de andere was wel €50 duurder, maar geen kosten voor het extra ophalen en leveren). Een paar dagen later allemaal weer geregeld en de nieuwe machine voldoet helemaal.
Coolblue is voor mij een ideale winkel, vaak de goedkoopste en zelfs als ze iets duurder zijn zou ik voor ze kiezen. De kwaliteit en de service van deze winkel geeft me gewoon een blij gevoel.

Pluspunten

• Deskundig
  • Breed assortiment
  • Service echt met een hoofdletter S
  • Snellere levering is haast niet mogelijk
  • Veel producten zelfs op zondag leverbaar

Pieter 13-11-2016 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar en goed geregeld. Helemaal goed.

Ik bestel vaker bij Coolblue omdat ze snel leveren en je keurig helpen wanneer je vragen hebt over een bestelling. Goed gereld en op-en-top Nederlands! Altijd goed

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snel
  • Goede deals

Joke 13-11-2016 Via de website gekocht

cool blue printer

Keurig op zondag bezorgd en een hele fijne printer. Zeker een aanrader voor andere printer zoekers. Fijn dat er 7 dagen per week geleverd word.

Pluspunten

• 7dagen per week bezorgd
  • Fijne shop waar alles duidelijk wordt uitgelegd

Geenhuisvrouw 13-11-2016 Via de website gekocht

Zanussi condensdroger

Ik heb voor deze webwinkel gekozen, omdat deze er ten eerste uitnodigend uitziet. In Maart heb ik al een iPhone aangeschaft via Coolblue, verlopen zonder problemen! Dus de kans was groot dan ik wederom bij Coolblue een aankoop zou doen.

Ditmaal een droger. De prijs was ook lager dan bij andere webshops.
Op maandag de bestelling geplaatst voor een levering van afgelopen vrijdag. In de nacht van donderdag op vrijdag, netjes een SMS gekregen met het verwachte tijdsvak. In de ochtend een meer gespecificeerde tijd gekregen.

Een half uur van tevoren nog een belletje gekregen met de geschatte tijd. 3 jongemannen (netjes voorgesteld!) hebben de droger geplaatst en aangesloten en gekeken of hij het wel deed! Wat ook heel fijn is, je hebt geen omkijken naar het verpakkingsmateriaal.

De volgende keer zou ik hier zo weer bestellen!

Pluspunten

• Uitnodigende website
  • Goede reviews
  • Fijne medewerkers
  • De juiste prijzen

Minpunten

• Geen bestelupdate, je moet inloggen hiervoor.

Linda 13-11-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Zeer tevreden over Coolblue! Mega snelle bezorging met een uiterste besteltijd van 23.59. In de communicatie uitingen die je ontvangt omtrent je bestelling krijg je een lach op je gezicht :) Dat doen ze echt heel goed!

Pluspunten

• Voor 23.59 besteld, volgende dag in huis!
  • Goede communicatie

Elsteck 13-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en levert supersnel

Heldere website met to the point informatie. Er wordt supersnel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snel
  • Goede informatie

Minpunten

• Qua prijs meestal de adviesprijs

Anouk 13-11-2016 Via de website gekocht

Goed overzicht en snel!

De coolblue website is altijd heel overzichtelijk, goede productinformatie en levering uit voorraad is altijd snel! Ook de klantenservice is zeer behulpzaam bij vragen of je product.

Pluspunten

• Goede productinformatie
  • Overzichtelijk
  • Snelle levering
  • Behulpzame klantenservice

E.J. 13-11-2016 Via de website gekocht

super

Snelle service, al diverse keren naar alle tevredenheid besteld bij coolblue. Dat schept vertrouwen. Duidelijke site.

Jos 13-11-2016 Via de website gekocht

bosch boormachine

prima service, snelle afhandeling.
besteld artikel komt in prima staat en verpakt aan.
track en trace uitstekend.

jacqwess 13-11-2016 Via de website gekocht

Honderd procent tevreden

Duidelijke productomschrijving, goed product waar ik heel blij mee ben (precies wat ik nodig had ) en vooral uitstekende service. Bezorgers waarschuwden me dat de koelkast een micro- beschadiginkje had en vroegen of ik dat wel accepteerde. Dat deed ik. Kreeg ik 5% korting. Netjes. Bedrag werd ook meteen teruggestort. Verder ook alles keurig afgewikkeld. Dit was mijn 1e ervaring met Coolblue, maar ik zal er zeker terugkomen.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Service

De Witgoed Dokter 13-11-2016 Via de website gekocht

Prima Service en aanbod

Was opzoek naar een niet al te dure en snel leverbare laptop. Uitgekomen door kennissen bij Coolblue en moet zeggen dat ik zeker niet teleurgesteld ben. De bezorging daarentegen is een apart verhaal waar Coolblue niets aan kan doen. Bezorging wordt uitgevoerd door PostNL maar die presteren het om het zowel het afleveradres en de postcode handmatig te veranderen waardoor het pakket in ieder geval nooit bij mij was aangekomen als ik de track en tracé niet had gevolgd. Nu door snel handelen de boel kunnen herstellen en doorgegeven aan Coolblue die direct handelend heeft opgetreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prima Klantenservice

Minpunten

• Bezorging door PostNL

Marcel 13-11-2016 Via de website gekocht

Tis bijna saai

En weer geen reden om te klagen.
Superbezorgers deze keer. Nu heb ik de gehele Coolblue ervaring doorstaan. Bestellen, en deze keer een wasmachine die door de eigen bezorgdiensten geleverd werd. Kortom, ben je een azijnpisser, en wil je graag klagen, bestel dan niet bij Coolblue.

Anita 13-11-2016 Via de website gekocht

Niet 100 % maar 200 % TOP

Hoe vervelend is het als je wasmachine kapot is en je dan ook nog een paar dagen moet wachten op een nieuwe. Ik heb de nieuwe machine 's avonds om half elf besteld en de dag erna werd hij afgeleverd. Ik kreeg 's morgens een sms dat de machine tussen 13.00 en 16.00 uur geleverd werd. Kon heel goede volgen via track en tracé. En een half uur tevoren kreeg ik sms met de tijd dat de machine geleverd werd.
Daarna zonder problemen de machine naar boven gebracht, geïnstalleerd en de kapotte machine meegebracht. Helemaal top!

Pluspunten

• Snelheid
  • Service
  • Levering

Sjaak 13-11-2016 In de winkel gekocht
groningen via online winkel

snelle service

Online goed kunnen vergelijken en hierbij was de prijs/kwaliteit bij mij de doorslag en natuurlijk de volgende dag in huis of gelijk ophalen.
waar je dan wordt geholpen door vriendelijk personeel en als ze wat minder over een onderwerp weten de juiste man/vrouw er bij halen top.

Pluspunten

• Service
  • snelle levering
  • prijs/kwaliteit

Mjan 13-11-2016 Via de website gekocht

tweedekanslaptop

Ik heb eerst nog even gebeld waarom deze laptop een tweedekansproduct was. Dat konden ze keurig voor mij opzoeken. Hij heeft een nieuw scherm, en is inderdaad als nieuw,. Dus ik ben er erg blij mee.
Verder snelle levering en helemaal ok.

Danielle 13-11-2016 Via de website gekocht

Supper geholpen

Onze wasmachine was voor de 2e keer kapot. Hij was nog wel maken maar dat zou net zoveel kosten als een nieuwe. Op de site bij Coolblue gekeken. jeetje wat een keuze. Dus de telefoon gepakt en echt heel goed geholpen. Een mooie deal voor een wasmachine en een nieuwe droger Top

Pluspunten

• Groot asortiment
  • Mooie deals
  • goede service aan de telefoon

Minpunten

• Groot asortiment zoveel te kiezen

Sabrina 13-11-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering van mijn bestelling

Nette en snelle levering van mijn bestelling en een hele goede service. Bestel geregeld bij deze shop en ben altijd tevreden.

hans 13-11-2016 Via de website gekocht

usb stick

snelle levering, goed product.
verpakt in bubbeltjes folie, brievenbus post.
Dus geen pakketpost , milieuvriendelijk

Pluspunten

• levering
  • verpakking

Paul 13-11-2016 Via de website gekocht

Paul

Coolblue is :
Uiterst betrouwbaar
Klantgericht, ik ken niet EEN andere die zo klantgericht is.
Ingesteld op het verlenen van service, zelfs meer dan waar andere zelfs prijswinnaars een enorm starre houding aannemen.
Coolblue is niet altijd de goedkoopste maar die paar euro die zij duurder zijn zijn ze dubbel waard mochten zich problemen voordoen.

Pluspunten

• SNEL
  • UITERST BETROUWBAAR
  • Enorm SERVICE GERICHT
  • Beter dan andere priswinnende bij problemen

Minpunten

• Geen gevonden

Ria 13-11-2016 Via de website gekocht

Super fijne wasdroogcombinatie

Een overzichtelijke site, duidelijke omschrijving bij de artikelen. Vanavond besteld, ook de volgende dag door twee medewerkers bezorgd en op zijn plaats gezet. Snelle service

Leo 13-11-2016 Via de website gekocht

koel,vriescombinatie

prima service, fijne bezorgers, vlotte afwerking, goede bezorginfo via sms en mail, dit is mijn tweede bestelling en die bevalt zo goed dat ik het aan iedereen vertel hoe goed en vlot alles gaat, ze pakken het buiten uit zodat je geen rommel binnen hebt , nemen oude witgoed artikelen mee terug, prima bedrijf!!

MM 12-11-2016 Via de website gekocht

Super service!

Zeer snelle levering en uitstekende service. Het geleverde product bleek niet goed af te sluiten. S' avonds een vriendelijke medewerker van de klantenservice aan de lijn die mij mededeelde dat er een nieuw exemplaar de volgende dag opgehaald kon worden in de winkel of thuisgestuurd zou worden.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Vriendelijk personeel

Remco 12-11-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Snel en goed geholpen

Ik wilde graag persoonlijk de klantgerichtheid ervaren waar ik al veel over gehoord had. Ik werd niet teleurgesteld, prettige ontvangst, kundig en snel geholpen

Pluspunten

• Snelheid
  • Vakkundigheid
  • Duidelijkheid

Minpunten

• parkeren lastig

Henny 12-11-2016 Via de website gekocht

Zij doen wat ze beloven

Had tot voor een paar weken geleden geen koopervaring(en) met Coolblue. Heb daar nu de laatste 2 weken 2 afzonderlijke bestellingen gedaan. De 2e bestelling op basis van de positieve ervaring van de 1e bestelling. Moet dan ook vaststellen dat de hoge waarderingsscore die deze webwinkel krijgt niet zo maar uit de lucht komt vallen. Beide producten zijn keurig op tijd (binnen het door hen aangegeven tijdvak ) afgeleverd en ook aan de aflevering was niets aan te merken. Vriendelijke medewerkers wie niets teveel was.

Pluspunten

• Coolblue is prijsgunstig
  • Komen beloften na
  • Vriendelijke medewerkers
  • Klantvriendelijk

Minpunten

• Tot nu toe geen

paula 12-11-2016 Via de website gekocht

uitstekende service

Alleen maar goede ervaringen. Snelle service, goed track&trace, beste prijzen, aflevering zonder problemen.

Wadfeder 12-11-2016 Via de website gekocht

Huis weer schoon.

Had een nieuwe stofzuiger nodig, 's avonds een nieuwe stofzuiger online besteld en de volgende dag in huis. Prima gegaan.
" Dat is snel, lijkt Coolblue wel"

Pluspunten

• Snelle levering
  • Degelijk

A.A. van der Vlies 12-11-2016 Via de website gekocht

Lekker vlot!

Ik kon het door mij gezochte artikel snel vinden op de cool blue site, bestellen en betalen was een eitje en inderdaad de volgende ochtend werd het pakketje bezorgd!
Primadeluxe Reeds!

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig

Marnic 12-11-2016 Via de website gekocht

Kan niet beter !

Snelheid,prijs,fysisch bereikbaar indien noodzalelijk bij eventuele leveringsproblemen, kan echt niet beter.

Paula 12-11-2016 Via de website gekocht

Super tevreden!

Ik heb voor het eerst een artikel bij Coolblue besteld: een wasdroogcombinatie. Ik kwam bij Coolblue uit vanwege de voordelige prijs, maar nu weet ik dat de service minstens net zo goed is. Ik kon zelf een bezorgdag uitkiezen en werd netjes per mail op de hoogte gehouden. Op de dag zelf kreeg ik een half uur voor aflevering een berichtje en ook de chauffeur belde dat hij onderweg was. Op de aangegeven tijd stonden er twee vriendelijke chauffeurs op de stoep die mijn wasmachine binnen no time hadden uitgepakt en aangesloten. Ik werd echt blij van de goede service. Coolblue heeft er een klant bij!

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Goed geprijsd

Abdullah 12-11-2016 Via de website gekocht

top service

14:45 een bestelling geplaats de zelfde dag rond 21:00 ontvangen. goede klantenservice en zeer vriendelijke bezorgers, heb meerdere malen bij coolbleu besteld en nooit problemen ondervonden. niet altijd de goedkoopste maar wel de beste service dat mag namelijk ook wat kosten.

Pluspunten

• snel
  • klantenservice
  • correspondentie

Leonora Bloemzaad 12-11-2016 Via de website gekocht

uitgebreid assortiment, snelle levering. en humor

Op zoek naar een CrockPot slowcooker. Al googlend bij Coolblue terecht gekomen. Uitgebreid assortiment. Informatieve Site. Goede prijs. Dus besteld. Per omgaande bevestigingsbericht , met info hoe en wanneer geleverd.
Snelle levering.
Kostte mij alleen wel een koekje. Volgens de verpakking het buren-tarief voor ontvangst :)
Alleen de site in en uitloggen ging niet correct. Aardige medewerkers klantenservice.

• makkelijke site

Minpunten

• in en uitloggen

John 12-11-2016 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Duidelijke shop met alle gegevens van de producten. Gemakkelijke vergelijkingstool.
Handige 7 daagse bezorgdienst

Pluspunten

• Shop
  • Bezorgen

mkme 12-11-2016 Via de website gekocht

Cool assortiment op een gebruikers vriendelijke site

Duidelijk overzichtelijke site met ruime keuze mogelijkheden goed geprijsd en heb je hulp nodig altijd een vriendelijke medewerker die je van dienst wil en kan zijn !

Pluspunten

• Snelle levering
  • No nonsense
  • ook telefonisch goed te bereiken

lucas 12-11-2016 Via de website gekocht

prima

prima levering netjes op tijd .
bezorgd op de 2e etage zonder moeite.
netjes de oude machine weer meegenomen.
zeker aan te bevelen.

Roel 12-11-2016 Via de website gekocht

Playstation 4 Pro

Wat geweldig als je overdag werkt en geen tijd hebt om zo'n waanzinnige spelcomputer te gaan kopen op de dag dat hij uitkwam. Dit ga ik vaker doen. Coolblue, jullie zijn fantastisch! Wat een gaaf beeld in 4K!! Ik ben weer super gelukkig!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Pre-order is prima geregeld

Aad 12-11-2016 Via de website gekocht

Snel en berouwbaar

Ik heb nu diverse keren on line iets gekocht bij Coolblue en alle keren was de bestelling er keurig op tijd. Een keer werd er zelfs op zondag afgeleverd. Heb een keer telefonisch contact gehad vanwege een vraag en ben ook deze keer vriendelijk en adequaat geholpen. Ook de kwaliteit van de producten is steeds conform de beschrijvingen. Van mij een hele dikke pluim voor COOLBLUE

Pluspunten

• website overzichtelijk
  • er wordt wargemaakt wat er beloofd wordt
  • zeer prettigbedrijf