Deze score is berekend op basis van 3268 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MThomasj 16-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en snel bezorgd

Goed bereikbaar voor eventuele vragen

Groot asortiment en ook een van de goedkoopste

Zeker een aanrader voor iedereen

Goede service, snel bezorgd en een van de goedkopere webwinkels. Zeker een aanrader!

harriegulikers 16-06-2015 Via de website gekocht

Artikelen vinden op Coolblue gaat snel. Als je via google naar specifieke producten zoekt krijg je sowieso vaak Coolblue als webwinkel in de antwoorden te zien.

Hun communicatie is van absolute wereldklasse. Heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Zoals bv: same day delivery, of de manier waarop hun dozen in elkaar steken...

Ik heb eigenlijk tot nu toe alles op coolblue kunnen vinden waarnaar ik op zoek was. Maar ja, je kunt toch niet 4x een 10 geven ;)

Deze webshop kan ik iedereen van harte aanbevelen. Bestel maar eens een klein product en sta versteld van hun service. Daarna wil je niks anders meer en kom je steeds bij hun terug... Ik ben vooral onder de indruk van hun snelheid en de punctualiteit (tijdslot koerier is soms tot op de minuut vooraf bekend).

Coolblue levert ongelofelijk snel, gratis en met een geweldige service: hun communicatie is top: de bestel bevestiging, de verzend bevestiging, de notificatie van de koerier: alles is strak gepland en goed op elkaar afgestemd. Coolblue staat voor mij momenteel op nr 1 van online webshops wat betreft communicatie en levering. Bij elk toekomstig electronica artikel zoek ik eerst bij Coolblue, want dan weet je dat het binnen no-time thuis wordt afgeleverd.

Romain Manssens 16-06-2015 Via de website gekocht

Fantastisch toestel,enorme energie.correct en snel geleverd.een grote aanrader.

Perfect

Grote keuze .motiveerbaar juist

Altijd

Perfecte service en lang niet mijn laatste aankoop

kajkuipers 16-06-2015 Via de website gekocht

Het gemak begint al bij het zoeken in google. Vrijwel alle zoektermen over elektronica komen bij een coolblue site terecht. Hierna aangekomen op de site van coolblue heb je te maken met een schoon en verzorgde maar vooral overzichtelijke website. Het bestellen van producten gaat snel en kan ook gedaan worden als 'gast', dit kan tijd schelen omdat er niet per se een account nodig is.

7 dagen per week bereikbaar en bestellingen bezorgen, dat is DE definitie van service zichzelf. Als impulsieve koper is het fijn dat je aankoop ook snel op de mat ligt. Hierin staat Coolblue een paar stappen voor op de concurrentie.

Alles op het gebied van elektronica is aanwezig bij Coolblue. Ik vind het jammer dat Coolblue niet buiten dat assortiment gaat/is. Mijn onderbouwing hiervoor heeft te maken met de service dat ik ervaar bij Coolblue. Ik vind de service zo fijn dat ik niet op andere sites wil bestellen. Zou graag willen dat ik voor alles bij Coolblue terecht kan.

Voor iedereen. Waarom langer wachten dan één dag op je aankoop?

Ben gewoon heel erg tevreden over Coolblue. Zie bovenstaande beoordeling.

kapper dirk 16-06-2015 Via de website gekocht

heel duidelijke www met snelle links

zeer snelle levering, om 23.30u besteld en de dag daarop 08.30u netjes afgeleverd

zeer ruim asortiment

reden. laptop stuk. ik was op zoek naar een nieuwe laptop maar tijdens mijn vrije dag, op maandag zijn de meeste pc winkels gesloten, daarom terecht gekomen op coolbleu

Gejoan van der List 16-06-2015 Via de website gekocht

Goede servive

Zie boven

Veel producten

Goed service

Ben een nieuwe klant en ben tevreden zoals het nu gaat met retour zenden en nieuwe producten aan kopen.En wat ik belangrijk vind goede sercice.

ellen thijssen 16-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk site

van alles op de hoogte gehouden

ruim aanbod

zou ik zeker doen

zeer klantvriendelijk, vlotte levering, werd van elke stap op de hoogte gehouden

stijn.vanhull 16-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige manier van aankopen doen. Eens je bent geregistreerd hoef je niet bij elke nieuwe aankoop terug je creditkaart gegevens door te geven.

Van bestelling tot aan levering wordt je perfect op de hoogte gehouden. Levering is zoals beloofd. Vandaag bested voor middernacht, de volgende dag geleverd.

Heelgroot assortiment aan artikelen uit verschilllende categorieen. Via slimme en handige manier van naamgeving.

Service en kwaliteit tegen heel scherpe prijzen. Dat is toch wat je wil.

Ik heb al enkele keren een bestelling geplaatst bij coolblue zonder enig problem. Ik blijf klant.

Christophe77 16-06-2015 Via de website gekocht

Had geen probleem om te vinden wat ik zocht

Snelle service en ook goed dat je op de hoogte gehouden wordt wanneer u storting aangekomen is, pakket gemaakt wordt en verstuurd. Precies zoals ik graag met kiala werk voor pakketjes te versturen.

Hangt af van wat je zoekt. Misschien wat inspelen op de producten die test aankoop ook aanprijst ?

Leuk en gebruiksvriendelijk

Prima winkel , zoals vermeld misschien wat meer inspelen op test-aankoop. Is maar suggestie hoor.

jur606 16-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk zoeken bestellen en betalen

snelle service snelle levering en genoeg keuze waar te ontvangen

tot nu toe altijd alles kunnen vinden wat werdt gezocht.

goed,degelijk, veilig en snel

britteamanda 16-06-2015 Via de website gekocht

Ik belde naar coolblue om te vragen of een product op voorraad was en daar werd correct op geantwoord. De medewerker klonk zeer enthousiast

Iets wat ik wilde bestellen hadden ze niet bij een andere winkel maar wel bij coolblue

Ik vind het een hele overzichtelijke site, vriendelijke medewerkers, een goed assortiment en een prima klantenservice!

vera serru 16-06-2015 Via de website gekocht

Je kan kiezen uit diverse toestellen, en de revieuws bekijken.

De dag ervoor besteld, de dag erna reeds geleverd. Spaart tijd en verplaatsing uit. Prima

Breed assortiment, toch eerst wat vergelijken lijk mij het beste.

Makkelijk bereikbaar via internet, en zeer goede sevice.

Ik vind het makkelijk en fijn om rond te neuzen in de internetwinkel. Vergelijken met andere gelijkaardige producten is makkelijk, en het kan soms neigen tot aankopen andere zaken, die wel niet onmiddellijk maar toch noodzakelijk blijken.

Anne01 16-06-2015 Via de website gekocht

Product is gemakkelijk vind- en bestelbaar. Gratis verzending.

Snelle reactie van de helpdesk, zo nodig 's nachts alhoewel ik dit niet uitgeprobeerd heb

Is niet altijd de goedkoopste van de onlineshops maar hun service is uitstekend. Helaas hebben ze niet "alles" waardoor ik wel eens uitwijk naar een andere webshop.

Zeer zeker!

Gratis verzending! Duidelijke omschrijving van het product incl. de voor- en nadelen ervan. Snelle reactie van de helpdesk.

whisper58 16-06-2015 Via de website gekocht

heel makkelijk te bestellen

het product zou de volgende dag geleverd worden (vrijdag) , maar was in de vrachtwagen blijven staan, en kwam pas maandag. Heel jammer was een vaderdag kado .....

groot genoeg

mijn andere ervaringen met CB zijn altijd heel positief geweest .

Een hele fijne winkel. Had tot nog toe prima ervaringen, Behalve met de laatste, die toch wel een tijdslimiet had ivm vaderdag. Ik heb gebeld op zaterdag waar mijn airfryer bleef, en die bleek nog in de vrachtwagen te staan. Ik kon wel een nieuwe bestellen, en betalen ?? en dan zouden ze er alsnog een sturen die dan zeker zonder geleverd zou worden. Sorry maar dat vind ik geen service, mag je nog eens 189 euro betalen voor een fout van de chauffeur. Plus alle ellende van dien want die moet ook weer terug gestuurd worden. En dan kun je wachten op je geld. Nee sorry dit is geen klantvriendelijke oplossing. Daarbij ben ik vrijdag heel de dag thuis gebleven voor de levering die niet kwam. Ze hadden op zijn minst iets kunnen laten weten. Dus de volgende keer zal ik iets terughoudender zijn om te bestellen.

Loek437 16-06-2015 Via de website gekocht

Zo gevonden, zo besteld en zo geleverd

Volledige openheid middels E-mails vanaf de bestelling tot aan de levering.

(Bijna) alles is er te vinden

Getoonde prijzen zijn vaak lager dan bij de conculega's

Na lang zoeken, wikken en wegen alsnog besloten om betreffende dashcam aan te schaffen. Vanwege ervaring met CoolBlue en de prijsstelling van genoemd artikel besloten om deze bij CB te bestellen.

JMBu 16-06-2015 Via de website gekocht

De site is zeer duidelijk en om te bestellen gaat zeer vlot

Binnen de 24 uur geleverd

Veel producten aangeboden, ruime keuze

Mijn toestel voldoet aan de beschrijving en binnen de 24 uur geleverd, zelf als men met de gewone bankkaart betaald. Geen Visa of andere kredietkaarten nodig om te betalen.

Tessa8461 16-06-2015 Via de website gekocht

Lekker thuis achter de PC producten vergelijken en dan een bestelling doen.

Je wordt goed en op een leuke manier op de hoogte gehouden van bijvoorbeeld waar je pakketje is. Ook word je met vragen goed geholpen.

Coolblue heeft een behoorlijk groot assortiment. Door de producten in te delen in webshops (ik heb bijvoorbeeld bij de printershop een printer gekocht) word je niet overspoelt door producten die je niet nodig hebt.

Ik heb inmiddels verschillende producten gekocht bij Coolblue en ben altijd goed geholpen. Ook word ik altijd vrolijk van hun bezorgdoos en van hun website.

Coolblue maakt het winkelen leuk, makkelijk en voordelig. En je kan kiezen tussen online winkelen of een echte winkel.

DvanI 16-06-2015 Via de website gekocht

Goeie keuze en makkelijk besteld

Snelle levering en prima op de hoogte gehouden

Veel keuze en duidelijke informatie. Hierdoor snel een goed product in huis.

stafpenningx 16-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke cataloog en onderafdelingen. Snelle navigatie.

De productinformatie is zeer uitgebreid. Product vergelijking heel eenvoudig. No nonsens maar duidelijke directe taal.
Wat mij vooral opviel is de geruststellende adequate communicatie, tijdens en na het plaatsen van de bestelling. Alsof je de exclusieve aandacht geniet van een winkelbediende aan de balie.

De keuze is verwonderlijk uitgebreid.

Geen opdringerigheid. Eerlijke informatie, ook over eventuele minpunten. Enorm assortiment.

Het systeem is eindeloos geduldig bij moeilijke keuze. Aangename en duidelijke communicatie. De haast ongelofelijke snelle leveringstermijn wordt toch gerealiseerd.

phildebacker 16-06-2015 Via de website gekocht

de site is simpel en gemakkelijk

je wordt verschillende keren verwittigd i.v.m de staat van je bestelling

veel keuze

Heb al regelmatig goederen gekocht altijd al tevreden geweest. Zelfs al eens een verkeerde bestelling ontvangen, na een mailtje werdt direct het juiste product verstuurd.

Rocolen 16-06-2015 Via de website gekocht

vandaag besteld , morgen in huis

voldoende keuze

makkelijk & goedkoop

jensboekee 16-06-2015 Via de website gekocht

een besteling doen bij coopblue gaat zeer vlot en Is snel gedaan en gemakelijk

zeer goede service en supersnelle levering

Ze hebben echt alles

Chris Vranckx 16-06-2015 Via de website gekocht

Super tevreden van de nicer dicer

Dag erna al in huis, top service !

Dag erna al iets in huis hebben aan dezelfde prijs als het in de winkel kost zonder dat ik me moet verplaatsen. Lekker geen stress van parkeerplaats vinden en veel te ver te voet moeten gaan. Geen verzendkosten moeten betalen dus ik kom vast en zeker nog eens shoppen.

Vogelaart 16-06-2015 Via de website gekocht

Zoals genoemd, binnen een half uur reactie van de klantenservice. Geholpen met iedere vraag, en elke keer werd er weer duidelijk gemaakt dat geen vraag te moeilijk zou zijn.

Ze bieden zelfs de telefoons goedkoper aan dan de provider zelf. Top!

ronaldvandenbos 16-06-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden, makkelijke site, overzichtelijk aanbod

Snel geleverd

Snelle, heldere site en supersnelle levering !

allydea 16-06-2015 Via de website gekocht

Very good product. Helpful reviews. Good customer service and fast delivery.

johanhulshof 16-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop

Snelle en transparante afhandeling

Voldoende keuze

kbinon 16-06-2015 Via de website gekocht

bijna letterlijk "in twee clicks"...

geen problemen, alles netjes zoals beloofd

kan niet vergelijken met andere sites

ik spreek hier quasi nooit over... dus ik kan't ook niet aanbevelen

rv83 16-06-2015 Via de website gekocht

Simple and easy

Ik kon kiezen wanneer de bezorging is, makkelijk en probleemlos op zaterdag bezorgt.

Ik was op zoek naar een model HDD met power adapter voor de Wii U. Ik vondt die op coolblue en ook voor een goede prijs!

CoolBlue is een super online winkel! Goede prijzen en snelle levering!

ches3153 16-06-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk aankopen van spullen

Snel geleverd, altijd snel antwoord op mails

Kan uitgebreider, meeste wel altijd voorradig

Nog nooit problemen mee gehad, steeds goedkoopste optie

Top winkel, snelle service. Prijs/kwaliteit is top. Echte aanrader

JensdePens 16-06-2015 Via de website gekocht

Voor mij was het belangrijk het toestel en bijbehoren 's anderendaags te krijgen. Om 15u besteld, 's Morgens toen ik om 9u op mijn werk aankwam, was alles al geleverd. Me Happy!

Frankgerbers 16-06-2015 Via de website gekocht

Artikel snel gevonden, snel besteld en snel geleverd. Top!

Artikel nergens te vinden in de winkels. Bij Cool blue wel.

deskjeverechtn 16-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, veel betalingsmogelijkheden, snelle, gratis levering.

Gert5150 16-06-2015 Via de website gekocht

Het selecteren van de juiste keuze met alle mogelijke specificatiewensen gaat nergens beter dan bij Coolblue

Vragen stellen, retourneren en aanbod zijn markleidend!

Nagenoeg alles wat ik zoek is beschikbaar of binnen een paar dagen weer op voorraad. Ook het net doen alsof iets op voorraad is totdat je de bevestiging krijgt waarin blijkt dat het een backorder is heb ik bij Coolblue nog nooit meegemaakt: transparantie is top!

Ondanks dat het soms ergens anders 10 eur goedkoper is bestel ik alles bij Coolblue als ze het hebben. Bestellen betekent dat je 100% zeker het de volgende dag in huis hebt en dat is zoals het hoort maar zeldzaam!

Zie boven.

Schaafsma4 16-06-2015 Via de website gekocht

Website is zeer overzichtelijk en werkt prima.

Het feit dat alles zo snel bezorgd wordt, zelfs op zondag, geeft Coolblue een grote meerwaarde.

Breed assortiment

Bij de aanschaf van electronica online zal ik zelf altijd Coolblue kiezen en dit ook aanraden aan vrienden/familie.

De goede service, het brede assortiment en de snelle bezorging zetten voor mij Coolblue op één.

Adjewavy 16-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk groot aanbod

Zeer snelle levering zelfs op zondag top top en nog eens top

Gewoon een goede winkel en zondag levering vind ik geweldig

joseria 16-06-2015 Via de website gekocht

bestellen vanuit je PC .
Je hoeft je niet te verplaatsen .

Binnen de 20 u was de bestelling aan huis geleverd ;ik kon het traject goed volgen . OK !!!
Ik wist wanneer ik thuis moest zijn ; geen dag thuis blijven wachten !!!!!!

Grote keuze .

ik beveel coolblue aan omdat alles vlot en correct verlopen is en dat je bij ontevreden zijn over je aankoop , die probleemloos terug kan sturen .

Alles is vlot verlopen en de prijs was lager dan in gelijk welke andere winkel .

aranka68leeuw 16-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site geen verborgen kosten

Netjes op afgesproken tijdstip bezorgd en oude apparaat afgevoerd

Voldoende keuze in alle prijsklassen

Aanrader voor wie online wil bestellen

Karel de Greef 16-06-2015 Via de website gekocht

snelle levering, goede en uitgebreide site

Doen niet moeilijk over terug sturen product.

Koninca 15-06-2015 Via de website gekocht

Gewoon een super mooie webwinkel duidelijk & overzichtelijk.

Weet je het ff niet meer bel & je wordt geholpen tot het probleem is opgelost.

Het is niet zo gek of ze hebben het wel in een van de vele CoolBleu webshops.

Eerst telefonisch informatie gewonnen over het product, top uitleg gehad daarna besteld. Wederom gebeld omdat ik de SSD niet aan de praat kon krijgen, samen kwamen we er uit dus uitstekend begeleiding bij problemen

TomTomTony 15-06-2015 Via de website gekocht

Topsite en prima bediening

Eersteklas service

Zeer ruim assortiment mét leuke aanbiedingen

Niets op aan te merken, echt top!

Enkel positieve punten te vermelden

Algem 15-06-2015 Via de website gekocht

goede begeleiding

gebeurd correct

ruim voldoende

betrouwbaar

Je kan de bestelling volgen. Geen levering kosten. Netjes verzorgd. Voldoening aan informatie. aanrader voor wie wil kopen

BarbaraVictor 15-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en vlot terugvinden van producten.

Snelle levering met gratis sms wanneer de goederen verstuurd worden.
Ik heb al een paar keer iets besteld en 1 maal is daarvan iets stuk gegaan. Na een foto verstuurd te hebben, kreeg ik zeer snel antwoord en werd mij een tegoed aangeboden en zelfs eens een terugbetaling van het stuk gegane item. Zeer vlotte en aangename service!

Ruime assortiment, maar wel niet altijd de goedkoopste. Wel eentje met de betere service!

Ik zou Coolblue aanraden voor wie echt geen tijd heeft en snel iets nodig heeft. Zeer vlotte communicatie en dienst na verkoop, daar is zeker niets op aan te merken. Voor de goedkoopste zou ik deze site niet aanraden.

Vlot qua service en communicatie. Dienst na verkoop ook zeer vlot en beter, zeker dan sommige andere sites. Stuk gegane items worden zonder probleem vervangen, hier ben ik zeer positief over! Niet de goedkoopste, jammer genoeg let ik hier ook wel op.

quintela 15-06-2015 Via de website gekocht

Delivered as promised. Purchase made at 23h00 and delivered next day at 10h00.

Yes, I could find all products I needed!

I would highly recommend CoolBlue. That is the third time I buy a product there and always received the products on time.

Fast delivered, products according to expectation, clear website.

bartjunius 15-06-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke, overzichtelijke website. Met een paar klikken kan je snel bestellen. Enige putje voor mij: 3 items vergelijken is soms wat te weinig. Maar dat is een detail!

Levering was snel, en duidelijk gecommuniceerd via sms en email. Degelijk verpakt om enige schade te vermijden. Geen gebruik moeten maken van hulpkanalen of het retourproces, dus daar kan ik niets van zeggen

Er is een ruime keuze aan producten die je zoekt. Niet altijd het scherpst geprijsd, maar ook niet echt veel duurder. En een degelijke service kost nu eenmaal. Er zit een grote waarheid in de uitdrukking "If you pay peanuts, you get monkeys". Je snapt het wel ;-)

Grootste pluspunten: snelle levering (vaak de dag erna al) en een degelijke service voor een goeie prijs!

pmelis 14-06-2015 Via de website gekocht

Op de website het door mij gezochte artikel (gps receiver) direct gevonden

Ik denk dat er niet zoveel vraag is naar het door mij gezochte produkt. Nietdesaltemin kwamen er 3 receivers die aan AL mijn eisen beantwoorden

produkt beantwoord aan mijn verwachtingen en was zeer snel (2 dagen) geleverd

Joseevdb 14-06-2015 Via de website gekocht

handig van thuis uit je bestelling plaatsen

ruim aanbod van artikelen

ruim aanbod, voor ieder een prijs van goedkoper tot duur, snelle levering

zeer tevreden

devoma 14-06-2015 Via de website gekocht

6,5

Duidelijke website en instructies

info ontvangen via gsm kan duidelijker. over een gedeelte van de levering is er niets ontvangen

heeft voldaan aan de verwachting

MarkBB 14-06-2015 In de winkel gekocht
Rotterdam

super vriendelijk, klant vriendelijk en ze nemen echt de tijd voor je.

voor de volle 100%. zelf ga ik ook vaker kijken op jullie site en misschien wel dingen bestellen.

zo als ik al gemotiveerd heb heel erg vriendelijk en goede kwaliteit. en alles was positief en er hing een goede sfeer

wilwi 14-06-2015 Via de website gekocht

Zoek op hun site, of zelfs via Google.
Bekijk heldere beschrijving en vele reviews. Bestel of reserveer onmiddellijk.

Levering dag nadien of afhaling zelfde dag in winkel.

Heel groot en bijna alles voorradig.

Eerlijk, goeie service, 14 dagen teruggave tijd.

Voor mij heel belangrijk dat je voor een eerlijke, scherpe prijs, de service krijgt waar je enkel van kan dromen. De nabijheid van een winkel of afhaalpunt is hier ook niet vreemd aan.