Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

camembiere 12-10-2015 Via de website gekocht

winkelmandje was steeds leeg (10 pogingen)ondanks keuze van artikel; heb een ander artikel extra moeten selecteren, om die later te annuleren om door te kunnen tot betaling;
ook aanpassing gegevens betaalkaart werden niet opgenomen, heb nieuwe betaalkaart moeten activeren.

altijd zeer vriendelijk, snel, duidelijk en correct bediend.

wou een macbook air 13" 4/128 bestellen; was tijdelijk uitverkocht; na melding van terug beschikbaar was toestel na 2 uur weer uitverkocht; heb dan het type 8/128 gekocht (+€100) omdat aankoop vrij dringend was

voor zeer goede advies en service

plus is zeker Service, advies, geduld, vriendelijkheid, online is zeer gebruiksvriendelijk min: jammer dat gewenst product niet in voorraad was, en ondanks mail + sms dat terug beschikbaar was, na 2 uur weer uitverkocht. Heb 1 duurder model moeten aanschaffen (+100€) om onbekende wachttijd te vermijden.

Ab 12-10-2015 Via de website gekocht

duidelijk en overzichtelijk, vooral door de handige filteropties bij het zoeken

Snelle levering en ook bij retourneren duidelijke hulp en wordt geen enkel probleem van gemaakt

Pricewise niet altijd de allergoedkoopste, maar door service, snelle levering en goede site toch vaak mijn supplier of choice.

devroe dirk 12-10-2015 Via de website gekocht

heel mooie site

direkt hulp indien nodig

mag dan nog uitgebreider zijn

zeker weten

in één woord goed

Deancool 12-10-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk in gebruik

Onmiddellijk besteld en geleverd

Redelijk veel

Aan iedereen

Doet wzt ze beloven service snelheid

Evelien 12-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle levering en tijdens het leverproces word je op de hoogte gehouden.

Gratis verzending en retour. Omdat er (uiteindelijk maar 1 dag) vertraging was op de levering, kon ik de aankoop ongedaan maken. Dit heb ik overigens niet gedaan.

Uitgebreid assortiment.

Prettig shoppen!

AH 12-10-2015 Via de website gekocht

Fijne zoekcriteria, beste prijs

Supersnelle levering

Kijk ook eens op Marktplaats, daar biedt Coolblue 2ekansjes aan.

Johanna Longertsaey 12-10-2015 Via de website gekocht

heel gemakkelijk bestellen on-line

zeer snelle service ivm met welke betaling ook

wat meer moet je nog hebben

ruim assortiment,snelle levering ongeacht de betaling,heel gemakkelijk te bestellen en zeer vriendelijke klantenservice moest je vragen hebben.

De beste on-line winkel snel en correct en ook in de winkel zeer snel / vriendelijk / Zeer Behulpzaam en mensen die hun vak kennen of in meerdere vakken thuis zijn.

Floor 12-10-2015 Via de website gekocht

Ik hoefde maak drie keer te klikken om bij juiste product te komen. Daarbij hoef ik me niet eerst te registreren / klant te worden. Erg makkelijk

Ik vond wat ik zocht.

Prima

AadTinnenbroek 12-10-2015 Via de website gekocht

Het kan niet makkelijker!

Coolblue doet wat het belooft.

Voortreffelijk en ruim assortiment

Top!

Snelle en prima levering van het bestelde artikel en hele goede schriftelijke begeleiding via de mail. Tevens scherpe prijzen. Perfect!

Huib 12-10-2015 Via de website gekocht

Vlotte site

Supersnelle levering

Volop keuze

Goede ervaring.

Bij aflevering werd er niet om een handtekening gevraagd, maar tv werd wel,keurig in de kamer gebracht.

Ka 12-10-2015 Via de website gekocht

Je bestelt een product en de volgende dag is het er al! Het bestellen via de website gaat heel gemakkelijk.

Een geweldige service. Als je vragen hebt kun je ze altijd (m.u.v. 's nachts) wel bereiken zonder ellendig lange wachttijden. Wanneer je iets de ene dag besteld is het de volgende dag al binnen, echt super! Het enige wat fijn zou zijn is dat je kan aangeven op welke tijd het bezorgd wordt. Maar misschien kan dat nog niet bij PostNL. Kortom een service waar niks op aan te merken is!

Voor de telefoon die ik heb besteld (HTC One mini 2) zijn nog niet heel veel hoesjes, dus ook niet in de webshop van Coolblue. Maar dat is ook het enige wat qua assortiment iets minder is. Verder hebben ze eigenlijk zo goed als alles wat er te koop is.

Het gemak, de service, de levertijd, het assortiment zijn aspecten die gewoon goed zijn. Natuurlijk heeft elke winkel wel wat kleine details die beter zijn, maar die zijn niet schokkend genoeg om lager dan een 10 te gaan.

JennyG 12-10-2015 Via de website gekocht

mijn product was niet op voorraad en ik heb een email ontvangen zodra deze beschikbaar was

na 24u geleverd, met de mogelijkheid om het pakket te volgen en de aankomst uur in te schatten wat heel handig is

voldoende keuze

ik zou deze winkel zeker aanbevelen wegens de grote assortiment, beschikbaarheid, leveringsmogelijkheden en leveringstijd

Mj den Outer 12-10-2015 Via de website gekocht

Veel uitzoek, en duidelijke site

Gauw in huis

Veel keuze en prijsvriendelijk

Nee zo houden

marjolein 12-10-2015 Via de website gekocht

makkelijk bestellen en snel in huis, heel fijn als je snel iets nodig hebt ter vervanging

pas problemen gehad met afleveren van vriezer, altijd vriendelijk te woord gestaan en toch goed geholpen totdat probleem is opgelost

van vriezers tot telefoonhoesjes dat is toch makkelijk

gewoon erg fijn als het zo makkelijk besteld en snel geleverd wordt en anders prima service als je hulp nodig hebt

zelfs marktplaats coolblue 2e kans is een aanrader!

Françoise 12-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke informatie, veel keus, makkelijk zoeken en vergelijken

Snelle bezorging goed te volgen, afleverservice en aansluiten e.d. was prima! Correcte medewerkers en heel vriendelijk en behulpzaam

Breed assortiment, ook binnen een en hetzelfde merk

Eigenlijk geen klachten tot zover maar uiteraard zal de echte serviceverlening en garantie pas tellen als er een keer iets mis gaat. Gelukkig hebben wij dat nog niet meegemaakt. Hopen dat dat zo blijft!

Loremie 12-10-2015 Via de website gekocht

had dringend een nieuwe droogkast nodig maar was te ziek om naar winkel te gaan. Lekker van uit mijn bed een nieuwe besteld.

De mannen die kwamen leveren waren zeer vriendelijk en maakten er geen problemen van om deze naar de eerste verdieping te brengen. Uitgepakt en geïnstalleerd , beter kan niet

Ruime keuze, met voldoende product informatie

Ben zeer tevreden van de service. 's Morgens wist ik perfect in welke tijdspanne er werd geleverd. Een half uurtje van ervoor een sms gekregen en een telefoontje van de koerier. Product werd 's anderendaags reeds geleverd wat het nodige ongemak van opgestapelde was naar een minimum herleidde. Ik had een ruime keuze in de producten die werden aangereikt, beoordelingen die beschikbaar waren en overzicht van de productinformatie. Zeker een aanrader !!!

marga 12-10-2015 Via de website gekocht

het was makkelijk te vinden wat je zocht

vrij snel kreeg ik bericht dat ze bezich waren met de bestelling

veel keuze

snelle bezorging

Niek 12-10-2015 Via de website gekocht

Lekker snel bestellen en snel bezorgd.

Prima, geen gedoe gewoon doen wat beloofd is.

Prima

Is niet de eerste keer dat ik bestel bij Coolblue, met reden. Prijs is prima en snel bezorgd.

Ruud 12-10-2015 Via de website gekocht

Erg overzichtelijke webshop, dat zorgt voor veel gemak.

De klantenservice was erg goed bereikbaar voor mij om te vragen wanneer mijn pakket geleverd zou worden. De gratis installatie van mijn wasmachine was ik ook erg blij mee.

Erg goeie prijs kwaliteit!

T S 12-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site en snelle levering!

Snelle reactie

Snelle reactie, duidelijke site en snelle levering

Barre 12-10-2015 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden, soms alleen verwarrend dat je naar een sub-winkel gaat - vooral als je dan nog iets totaal anders ook wilt bestellen.
Proces van bestellen - supersnel en makkelijk.

Supersnel geleverd, indrukwekkend.

Heb alles kunnen vinden wat ik nodig had.

Perry 12-10-2015 Via de website gekocht

Simpel menu zodat het product snel op een makkelijke manier te vinden is.

Supersnelle levering, een overzichtelijke bestelstatusweergave.

Het product wat ik nodig had was op voorraad, dus ook hier geen klachten.

Snelle levering en een overzichtelijke webshob met actuele bestelstatusweergave. Wat wil je nog meer?

Jeroen van Hes 12-10-2015 Via de website gekocht

Het bestellen via coolblue was makkelijk en snel.

De service was uitstekend, alles is zeer goed omschreven waardoor ik geen hulp nodig heb gehad en/of vertraging bij bestellen.

Groot aanbod in producten. Veel producten van verschillende merken. Zodat je de afweging kan maken welk merk je wilt.

Voor iedereen die online producten wil aanschaffen beveel ik coolblue aan.

Zeer goede (razendsnelle) levering. Veel mails mogen ontvangen over de levering van het product. Bijvoorbeeld dat het product is verstuurd en wanneer de verwachte tijd van levering is.

MeganD 12-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site

Heel rappe verzending zelfs in het weekend!

Veel keuze

Heel gemakkelijke winkel, overzichtelijk, snelle levering TOP!

Heel gemakkelijk!

stefv65 12-10-2015 Via de website gekocht

Handige zoekfuncties hebben me dadelijk naar het gewenste toestel geleid.

Donderdag 11u15 bestelling geplaatst. Om 15u30 kreeg ik reeds een mail dat m'n bestelling verzonden was, en vrijdagochtend stond het pakketje reeds op mijn tafel ! Dikke pluim hiervoor !

Geen tien, maar je kan natuurlijk nooit alles in je assortiment hebben.

Snelle, makkelijke zoekmachine. Duidelijke omschrijving van de producten met mogelijkheid te vergelijken. Doe daarbij de snelle, correcte service en jullie verdienen een dikke 10/10.

Alles TOP !

Bakker 12-10-2015 Via de website gekocht

Helaas kreeg ik een beetje laat bericht op een vraag aan jullie klantenservice, anders had ik een andere wasmachine genomen omdat de info bij de machine niet correct was.

Veel keuze!

Wat ik zeer stuitend vond is jullie afleverservice! Nog nooit zo slecht meegemaakt! Mijn partner was er vorige week niet en ik had kennelijk een van jullie (vele!) mails over het hoofd gezien dat ik zelf de machine moest afkoppelen. Dus die knul zegt: dat duurt wel een half uur, dus dat kunnen wij niet doen. Zij weer vertrokken. Heb ik iemand laten komen die dit in 5 minuten had geregeld. Komt de volgende dag team 2. Die zetten 'm met zo weinig inlevingsvermogen neer dat ie een stuk naar voren staat omdat de kraan erachter zit en daarnaast de wasmand er niet meer naast kan. Dit straalt zeer slecht af op jullie.

Wolfpetra 12-10-2015 Via de website gekocht

Gewoon vanuit je zetel je produkt kunnen bestellen.

Geweldige service, je wordt via mail constant op de hoogte gebracht hoe het zit met je bestelling via mail.

Zeer ruime keuze. Eigenlijk bijna alles wat je zoekt en scherpe prijzen.

Handig!

We wisten niet goed wat kopen voor de verjaardag van de zoon. Op het laatste nippertje dan toch gevonden wat hij graag had op Cool Blue. 's Avonds na 22:00 uur besteld en de dag erna al geleverd voor hij thuis was van school. Hier was er eentje aangenaam verrast. Niets beschadigd daar het met veel zorg werd ingepakt en afgeleverd.

Firas 12-10-2015 In de winkel gekocht
Eindhoven

Zeer overzichtelijke webshop, zeer behulpzaam en capabel personeel.

TOP SERVICE!
Ondanks de hoop nooit met de (aftersales)service in aanraking te komen, was het vorige maand toch zover. Gelukkig is dat bij Coolblue eerder een voordeel dan een nadeel. Wegens een te lange reparatieduur werd mij een andere passende optie aangeboden. Helemaal geweldig!

Overzichtelijk en behoorlijk divers assortiment. Verbetering ervan zou ik zoeken in het aanbod van meer kleuropties.

Top assortiment aan producten, uiterst overzichtelijke webshop en uitermate behulpzaam personeel. Daar komt dan ook nog eens een uitstekende service bij. Dit lijkt te mooi om waar te zijn, maar dat is precies wat ik heb ervaren.

Andalous 12-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, alle info die je nodig hebt.

Vaak video's over het product gemaakt door coolblue, snelle levering

Zeer uitgebreide keuze.

Al verschillende producten besteld, steeds snelle levering en nooit problemen mee gehad.

ydr 12-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen zonder een opdringerige verkoper in je nek, top!

Klant staat voorop en blijft daar ook, deze service gehalte zou de standaard moeten zijn.

Ruim genoeg voor mijn wensen.

hugolus 12-10-2015 Via de website gekocht

Met een druk op de pc-toets is het product besteld!

De volgende morgen vonden we het pakje al netjes in onze brievenbus!

Het was de eerste keer, maar we gaan zeker het assortiment grondig bekijken voor meer bestellingen.

Het product was in geen gewone winkel te vinden en hier hadden we keuze genoeg.

groot assortiment - handig - snel

wat3rk3rs 12-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijk site!!!!

Supersnelle levering en informatie daaromtrent kan niet beter.

Lijkt me prima. Ik heb nog niet zo vaak iets besteld bij Coolblue (3 x nu) maar wat ik zocht, hadden ze.

Door hun duidelijke leveringsinformatie en hun enorm snelle levering.

Paul Fransen 12-10-2015 Via de website gekocht

Tot 23u59 bestellen , de dag erop geleverd.

Mails en sms over vordering van het pakje, pak te volgen via track en trace

janssens52 12-10-2015 Via de website gekocht

snelle levering

snelle service en beste prijs

Bernard 12-10-2015 Via de website gekocht

Zoek, klik, bestel, klaar.

Netjes op de hoogte gehouden van de status en levertijd. 16:00 geleverd is 16:00 geleverd. Punt. Klantenservice via W'App is snappen hoe klantenservice anno 2015 zou moeten zijn.

Teveel keuze m.b.t. trekking tassen, scherp geprijsd.

HG Hartjes 12-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, zeer informatief. Goede feedback eenvoudige bestelling.

Wordt constant goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Zeer breed en zaken op voorraad die elders niet meer te krijgen zijn.

Hans 12-10-2015 Via de website gekocht

makkelijk bestellen

niet goed geld terug

Nousch 12-10-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk

Alles verliep zonder problemen

super snelle professionele service

vinciane.gemoets 12-10-2015 Via de website gekocht

duidelijke website,alles netjes uitgelegd en makkelijk in tr vullen

goede opvolging vóór de bestelling.
Service na verkoop nog niet nodig gehad.

briekdockers 12-10-2015 Via de website gekocht

paar knoppen induwen en klaar is kees

heb zelfs nog geen 12 uur moeten wachten, geweldig

ruime keuze, maar er kan altijd verbetering kome

snelheid van de winkel is ongelooflijk, zo snel dat ik iets in men handen heb!

Gerard Hendriks 11-10-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijke website, uiterst gebruikers vriendelijk

Snelle service en retourservice

Bijna alles te bestellen wat elektronica aangaat

Zeer aan te bevelen

rudik 11-10-2015 Via de website gekocht

vanuit je luie zetel of waar ook...

snel en degelijk

goede keuze

supersnel!

weet nu perfect hoe laat het is.

yanus 11-10-2015 Via de website gekocht

Kiezen, bestellen, de volgende dag voor de middag geleverd - we worden verwend bij Coolblue.

We hadden laatst een ernstig technisch probleem met een besteld product (een cameratje dat alle beelden telkens weer overschreef ipv op te slaan), retourinfo onmiddellijk ontvangen en produkt gratis terug getuurd.

Bijna elke kleur van elk model hebben ze in stock - gedaan met wachten, al was het op net die ene kleur die je wou...

In goede en blijkbaar ook slechte tijden - tot de dood ons scheidt zou ik zeggen :-)

Tot dus ver, en dat is echt bij goede en tot op heden 1 slechte keer (het product dan, dat was geproduceerd met een bug), kan ik nergens van klagen. Alles verloopt zoals het hoort, ook al gaat het mis.

Erna Janssen 11-10-2015 Via de website gekocht

Je kan zelf bepalen wanneer je iets besteld zodat je weet dat je op de dag van levering zeker thuis bent.

Ik vind niet dat je na elke handeling die men bij coolblue doet een melding dient te krijgen. Een beetje vervelend als je 's avonds nog iets besteld en dan een melding krijgt als deze verwerkt is terwijl je slaapt.

Heb tot heden alles al gevonden wat ik nodig had en dat is handig als je iets dringend nodig hebt.

Handige en snelle oplossing voor iets wat je snel nodig hebt met duidelijke uitleg uitleg en handige website.

JaanHar 11-10-2015 Via de website gekocht

Zeer toegankelijke site, veel informatie.

Klantendienst makkelijk te bereiken en heel vriendelijk.

Uitgebreid aanbod in veel verschillende dingen.

Heel erg tevreden over Coolblue. Perfect te vertrouwen, makkelijk om pakketje op te volgen en steeds mooi op tijd geleverd.

GJ 11-10-2015 Via de website gekocht

goede zoekfunctie

overweegt de oplossing van klanten ook echt te gebruiken

veel keuzemogelijkheden

Eerlijk over de producten en wat je kunt verwachten

als ik iets zoek kijk ik eerst op de website van coolblue, 9 van de 10 keer dat zij het hebben en naast de info van coolblue zelf zijn de meeste artikelen voorzien van de ongezouten mening van de klant die het product hebben gekocht. Dan kun je makkelijker kiezen!

jan van coillie 11-10-2015 Via de website gekocht

super overzicht

sneller kan toch niet

ruime keuze

10 op 10 prijs service levering alles prima

perfect

John 11-10-2015 Via de website gekocht

Al googlend naar een merk rugzak kwam ik bij Coolblue terecht. Voor een zeer goede prijs stond daar een aanbod. De melding dat de levering gratis was en een eventuele terugzending ook maakte de beslissing gemakkelijk. De bestelling was binnen een paar minuten geregeld

Bij de bestelling worden vel aflevermogelijkheden aangegeven. Omdat ik geen zin heb thuis te wachten kon ik mijn levering afhalen bij meerdere winkels op loop of fietsafstand.

Zoekende naar een paar wandelschoenen van een bepaald merk. Deze staan niet in het assortiment!

Prima site, geweldige aflevermogelijkheden, super service. Kortom, ik weet jullie in de toekomst te vinden.

Wil Teunissen 11-10-2015 Via de website gekocht

snel, goede producten en service prima

zie boven

ruim voldoende

mfockedey 11-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met uitgebreide zoekfuncties en filters. Eens je een account hebt aangemaakt, heb je maar in te loggen en kan je bestellen. Betalen gaat snel en vlot. Het leveringsadres is niet noodzakelijk het facturatieadres, wat leveringen overdag (op werk) mogelijk maakt.

Snelle service: de levering was er reeds de volgende dag. Ik werd op de hoogte gehouden via sms. Zo zag ik wanneer alles werd ingepakt en wat later werden verzonden. Dit zorgt toch een beetje voor die extra 'sinterklaas' spanning als je iets besteld.

Zeer uitgebreid assortiment. Ook veel keuze qua bijhorende accessoires. Alleen vind ik de bundels niet altijd duidelijk. Ik bestelde een artikel (Godox 5-in-1 Reflectiescherm 80cm) en er werd mij een bundel voorgesteld met een 'Falcon Eyes Lampstatief I-2001' en 'Falcon Eyes Klem + Spigot CL-CLIP'. Ik leidde daar onterecht uit af dat het statief en klem te gebruiken waren met het reflectiescherm maar dit bleek niet optimaal. Ze komen wel van pas dus gelukkige geen onnodige aankopen gedaan.

De laatste jaren al meermaals bij Coolblue besteld. Steeds zeer snelle leveringen, steeds de juiste producten geleverd. Nog geen beroep moeten doen op de dienst na verkoop dus voor mij is deze feel-good, look-good webshop mijn eerste bron bij nieuwe webbestellingen.

Coolblue combineert gebruiksgemak met een uitgebreid aanbod in een mooie webshop. Bij veel artikelen is er een beknopte videobeschrijving waar extra uitleg over het product wordt gegeven. In 't kort; snel, goed en good-looking.