Deze score is berekend op basis van 2756 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ldhg 07-05-2015 Via de website gekocht

Goede beschrijvingen bij product, makkelijk vergelijken, supersnelle service.

JEROENGEUSSENS 07-05-2015 Via de website gekocht

Het niet moeten maken van een account is super ! Gewoon bestellen zonder omwegen.

Jack Nooijen 06-05-2015 Via de website gekocht

Gewoon via internet het wijst zichzelf

Binnen 24 uur wasmachine binnen, Bezorgers heel beleefd en hebben machine goed geplaatst en korte uitleg gegeven. Oude machine weer meegenomen. Voldoende tijd om te controleren op beschadiging

Bijna oneindig

gewoon goed snel goedkoop

Zijn duidelijk aanwezig op internet, duidelijke en eenvoudige website. je hoeft je niet per se te registreren en bent ook niet verplicht de nieuwsbrief te ontvangen

Pastoor21 06-05-2015 Via de website gekocht

gewenste artikelen waren snel te vinden

binnen 1 dag in huis!

had maar 2 artikelen nodig en die waren er! Kan niet goed beoordelen wat er nog meer aanwezig is of juist ontbreekt.

1e ervaring met coolblue, gelijk enthousiast!

zie bovenstaand bij afzonderlijke vragen.

kdm2011 06-05-2015 Via de website gekocht

levering niet tip top

geen reactie of opvolging op vraag van leveringstijdstip, onvriendelijk, niet uitgepakt of aangesloten en oud toestel ook niet terug genomen (zoals allemaal beloofd in de voorwaarden)

niets te kort ...

het online kopen en betalen werkt perfect maar de (externe?) leveranciers komen de beloftes die coolblue vermeld niet na ...

Klantvancoolblue 06-05-2015 Via de website gekocht

Ik heb van te voren gebeld voor informatie en ik werd erg fijn geholpen. Relaxed om via internet te kunnen bestellen.

Super service!!

Snelle levering!! En geweldige helpdesk!! Na ontvangst van de printer ben ik op een heel professionele en prettige manier geholpen hoe ik de printer aan de wifi kon koppelen.

Prima product, snelle levering en geweldige service!!

Schepers D 06-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijker shoppen kan ik me niet inbeelden, vanuit je zetel bekijk je via uw pc het gewenste artikel. Je kan vergelijken met andere merken en eventueel andere websites.

Zeer goede en complete website.
De beschrijving die coolblue weer geeft is correct.
Tot op heden geen opmerking.
Service voor mij is:
Verschrikkelijk groot aanbod van diverse artikelen met een goede prijs.
De videopresentatie van de producten is gewoon top.Goede uitleg.
Maakt kopen en bestellen heel eenvoudig. Betalen kan via verschillende mogelijkheden.
Bestelling wordt aan huis geleverd.

Veel, heel veel diverse artikelen .
Het enigste wat ze niet hebben zijn auto's.
Denk ik.

Ik kan alleen maar positief zijn.
Dus mijn familie; vrienden en collega's.

Samengevat. Aangenaam shoppen en vergelijken voor de juiste keuze.

armand_be 06-05-2015 Via de website gekocht

Productinformatie maakt de keuze gemakkelijk. Daarna gewoon bestellen, betalen en alles wordt 's anderendaags geleverd.

Snelle en correcte levering. Retourzenden is geen enkel probleem.

Buiten de populairste artikelen is er nog een ruim aanbod van minder bekende producten. De keuze is bijgevolg niet beperkt.

Gemak, service en assortiment zijn oké.

Bshuchuk 06-05-2015 Via de website gekocht

Excellent easy to purchase online, delivery people were excellent and easy to talk to.

Franic 06-05-2015 Via de website gekocht

zeer duidelijke site

genoeg keuze

een tevreden klant zeker ?

wabouw 06-05-2015 Via de website gekocht

24/7 bezorgd en je kan tot 23:59 bestellen!

Super! Snel contact (zelfs via whatsapp) en meteen vriendelijk geholpen. Ik was niet zo tevreden met mijn laptop (er mankeerde niks aan) maar toch kon ik hem gelijk ruilen of mijn geld terug krijgen!

Uitgebreid assortiment. Prima!

Alleen maar positieve ervaringen mee gehad, je kan het altijd terugsturen binnen 2 weken en snelle bezorging!

Freelance sociale vormingen 06-05-2015 Via de website gekocht

Thuis op de computer zoeken naar wat je echt wil en de verschillende versies naast elkaar leggen. Dat is pas eenvoudig!

Wij hadden op zondag tijd om eens te kijken wat de mogelijkheden waren. De bestelling ging door om 15u en de volgende dag werd het al gebracht. Dit doen er weinig na!

Wij wisten heel goed wat wij wilden en het was heel eenvoudig om op de website te zoeken naar het juiste artikel.

Wij waren heel tevreden over de snelle werking en dat wensen wij iedereen toe.

Het product was eenvoudig te installeren en kon vlug in gebruik genomen worden. Het is tevens heel eenvoudig om te bedienen. Omdat ik zelfstandig ben, is het niet wenselijk om lang zonder printer te zitten en dit was helemaal niet nodig.

Kenjiro 06-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijker online bestellen kan niet.

Werd zoals beloofd de volgende dag geleverd echter pas om 19 uur waardoor ik eigenlijk een halve dag verlof verspeelde.

Je kan eindeloos vergelijken met alle merken en soorten

Mochten zij een juister tijdstip opgeven van levering dan kregen ze een 10

lucdw 06-05-2015 Via de website gekocht

Ruime en vlotte mogelijkheden

Steeds op afspraak

Ruime weldoordachte assoritimenten

voor de service en de kwaliteit

ik ben heel tevreden over alle aspecten van coolbleu

Wixels 06-05-2015 Via de website gekocht

Eenvoudiger kan moeilijk

Betaling en verzending zijn tip top

Een keyboard dat niet overal te vinden is, zeker niet met azerty layout maar bij coolblue wel gevonden tegen een scherpe prijs

Ik raad iedereen aan die online iets wilt kopen om coolblue te gebruiken.

2de aankoop bij Coolblue en 2de keer dat dit uitstekend gaat. De service die zij bieden zou een streefdoel moeten zijn voor elke online shop.

Flowers 06-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website.

Snelle bezorging.

Groot assortiment.

Goed, snel, service, dus eigenlijk alleen maar maar goed.

De artikelen worden tot in detail en duidelijk beschreven, zo goed dat je eigenlijk geen meer vragen hebt. Zo ook de website, alles wat je wilt en moet weten kun je er vinden.

ellaniya 06-05-2015 Via de website gekocht

met enkele muisklikken gedaan ,als je al klant bent

zeer snelle levering zondagavond 7 u besteld ,maandag 09 u geleverd ;je kan tussen die tijd niet eens een gewone winkel bezoeken !!!en veeel goedkoper !

H-EB 06-05-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, wel raadzaam om verder te kijken dan het rijtje 'top 10 best verkocht'.

Op de goede dag, wel later dan aangegeven, geleverd. Bij dit product nog geen ervaringen met retourneren of contact gehad met klantenservice.

Assortiment kan wat beperkt zijn, dat suggereert tevens een soort helderheid en overzicht. Toch altijd raadzaam om nog andere producten op te zoeken die toevallig niet bij Coolblue voorradig zijn.

Ik zou Coolblue aanraden, maar wel met de relativerende opmerkingen over het assortiment en de 'top 10 best verkocht' lijst.

De site helpt je, soms juist door de beperktheid en visualisatie, om een keuze te maken. Dat is aan de ene kant dus positief, aan de andere kant kan je keuze dus erg gestuurd worden, daar moet je wel van bewust zijn. Voor de rest geeft de site ook wel aardige algemene informatie die kan helpen bij het maken van een keuze.

edbakvis 06-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Snelle levering.

Uitgebreid assortiment.

Je vindt wat je zoekt!

Duidelijke website, snelle levering, geen verborgen kosten.

kcmeijer 06-05-2015 Via de website gekocht

Alles is duidelijk, goed te vinden, alleen wat verwarrend dat ik na telefonisch contact een mailtje kreeg dat men geen telefonisch contact had kunnen krijgen met mij.

Heel vriendelijk contact. Snel, duidelijk, ook snelle bezorging, prettig dat er een tijdsaanduiding van 2 uur is wanneer de bezorger komt. Zonder verwarrend mailtje een 10.

veel keuze

pas eerste product, maar goed begin

prettige winkel, duidelijk, redelijke prijzen, goede service, snelle gratis bezorging

beeckmans 06-05-2015 Via de website gekocht

Ongelooflijk, besteld zondagnamiddag en afgelever binnen de 24 uur.

daar waar anderen een levertijd hadden van 3 weken, het was bij jullie in voorraad; Super

we hadden toevallig bezoek uit het buitenland en die standen met hun mond open van verbazing. De email follow up was inderdaad verbazingwekkend.

Ook de isntallatie was vlekkeloos en efficient

ongelooflijke service, email follow-up, levertijd, leveering zelf, installatie; Er is geen betere. Zo simpel is dat

hennyhuls 06-05-2015 Via de website gekocht

De goede en snelle levering

neeltie 06-05-2015 Via de website gekocht

goed toegankelijke site met fijne route naar je gewenste artikel. diverse betaalmogelijkheden

je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces na aankoop

een assortiment is nooit compleet en dat kan ook geen enkele winkel bieden. Coolblue heeft een zeer ruim assortiment waaruit je kunt kiezen.

positief; zeer ruim assortiment, fijne overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en te betalen. zeer snelle levering. er kan op bepaalde dagen ook 's avonds bezorgd worden

walterdeschrijver 05-05-2015 Via de website gekocht

Vlot online bestellen en volgende dag geleverd. Absoluut TOP !

Veel tussentijdse meldingen over status bestelling + een persoonlijk telefoontje om de levering af te spreken. Chauffeur belde netjes 20 minuten alvorens te leveren. Vriendelijke kerels die zorg dragen voor een vlotte installatie. TOP !!

Had misschien nog iets vollediger mogen zijn ?

Gezien mijn positieve ervaringen geen probleem om aan te bevelen.

lklklk 05-05-2015 Via de website gekocht

zondag levering top

product assortiment kan breder

patjearnout 05-05-2015 Via de website gekocht

Zonder opmerkingen zéér goed!

Snel en correct

Keuze genoeg

Ster toestel,zowel gebruiksgemak,kwaliteit als prijs.

D.M.Diessen 05-05-2015 Via de website gekocht

' s Avonds tegen 11 uur besteld en de volgende ochtend om 11 uur geleverd! Dat noem ik supersnel!

De site is overzichtelijk en geeft me de indruk dat er alles aan gedaan wordt om de aankoop goed te ondersteunen. Aangezien alles erg vlot is verlopen heb ik de verder service na aankoop niet hoeven testen.

De keuze was voor mij voldoende, ik zocht iets en dat was beschikbaar. Heb de site niet echt gebruikt voor vergelijking.

Tot nu toe erg positieve ervaring.

Ruim assortiment, duidelijk, scherpe prijs en supersnelle levering. Hartstikke goed! Enigst puntje van kritiek is dat ik nergens op de aankoopnota de vermelde garantietermijn zie staan. Die was volgens de site namelijk 2 jaar, daar waar ik elders 1 jaar tegen kwam. Hoe lang ik nu precies garantie heb is me dus niet 100% duidelijk. Zolang ik geen garantie nodig heb zal het geen verschil uit maken....

petrus bitbyter 04-05-2015 Via de website gekocht

6,8

De micro-usb kaartjes waren makkelijk te vinden maar heel veel waren niet meer leverbaar.

Gewoon snel en correct afgehandeld

zie bij gemak

Afhandeling gaat gewoon goed. In dit geval was het wel hinderlijk te moeten zoeken naar de kaartjes die ik hebben wilde tussen de vele die niet meer leverbaar waren. Als er reden is die informatie beschikbaar te houden, breng die dan in een aparte categorie onder.

Sooi Van Bostraeten 04-05-2015 Via de website gekocht

zeer snelle levering, zelfs op zondag. ongelooflijk!

zeer goede service, zeer duidelijke website, producten goed omschreven, alles zeer duidelijk. Handleiding erbij. Aangekocht product werk perfect.

gratis oortjes erbij gekregen

zeer goede service, zie hierboven. Wel relatief dure producten t.o.v. concurrenten en gemiddelde marktprijs. Maar goedgemaakt door snelle levering en groot assortiment.

wawie 04-05-2015 Via de website gekocht

zeer goede site

vlotte afhandeling

Aleid Overbeek 04-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, geode omschrijvingen

In de winkel prima geïnformeerd en na de bestelling verschillende mailberichten over voortgang bestelproces. Supersnelle levering

Mijn bestelling was een kofferset. Voldoende keuze in merken en goede prijs/kwaliteitverhoudingen

Uitstekende winkel!

Ik heb de set online gekocht, maar was vooraf in een fysieke winkel. Prima service, behulpzaam en meegedacht. Gemakkelijke site, goede communicatie over voortgang bestelling en levering. 's avonds om 22.00 uur besteld, 's morgens om 9.00 uur in huis. Ruime keuze in leveradressen/momenten, gratis verzending. Keurig ingepakt.

hagen667 04-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden wat je nodig hebt

Zeer snelle reactie op de bestelling en snelle levering

Uitgebreide assortiment en concurrerend in prijs

yvonne en kees 04-05-2015 Via de website gekocht

snel en goed.

zeer snel gebracht.

bijna alles verkrijgbaar.

ik heb geen klachten over to nu toe alles.

Tot op heden kan ik niks negatiefs bedenken.

Romien 04-05-2015 Via de website gekocht

Klik, klik, bestel, betalen... Supergemakkelijk en overzichtelijk.

Bestellen voor 23u, betalen, volgende dag gratis geleverd. Schitterende dienst !!

Redelijk wat keuze. Heb al een paar keer gehad dat ik op zoek was naar een bepaald type product, maar dat ze enkel het nieuwere type in hun assortiment hadden. Over het algemeen vind je er bijna alles dat je wilt.

Snel, gemakkelijk en gratis levering. Wat heb je meer nodig?

liliane melis 04-05-2015 Via de website gekocht

Onze vroegere Saeco espressomachine was stuk. Daarom hadden we een nieuwe nodig. Er was een groot assortiment maar wij hebben spijtig genoeg een te lichte Saeco aangekocht. Mochten wij in een fysieke winkel gekozen hebben hadden we dat wellicht opgemerkt en een zwaardere (duurdere) genomen. Daarom zou ik toch overwegen om in de toekomst voor zo'n aankoop in een fysieke winkel te gaan.

Z.J 04-05-2015 Via de website gekocht

Voor 23:59 besteld echt op tijd bij post.nl en kan laten bezorgen bij gewenst afhaalpunt (pakjesgemak)

Aantal zaken die ik bij hen zou willen kopen zitten niet in het assortiment.

Betrouwbaar en makkelijk retourneren.

PeetersACR 04-05-2015 Via de website gekocht

Selectie criteria op de webshop zijn volledig en to the point. Er is voldoende technische en vergelijkende informatie beschikbaar.

Op een feestdag (vrijdag 1 mei) besteld en op zondagmiddag 3 mei geleverd. Insussen wordt je via mail op de hoogte gehouden van de vorderingen van je bestelling.

Je hebt de keuze uit een erg breed assortiment.

De commentaren op de vorige beoordelingen spreken voor zich

Carlijns 04-05-2015 Via de website gekocht

Alles ging snel en gemakkelijk

De mok die ik kocht was bij andere websites, niet meer te verkrijgen

Geen opmerkingen

Vooral de snelle en gratis verzending groot pluspunt!

boonh 04-05-2015 Via de website gekocht

Online bestellen, snel betalen op meerdere manieren.

Bestelling was snel bezorgd.

Coolblue heeft vaak goede aanbiedingen. De top 10 van producten vind ik zelf enorm handig. Dat bespaard mij zelf zoeken naar de beste producten. Klantreviews vind ik erg fijn en dat heeft Coolblue ook goed vermeld op hun site. Daarnaast hebben ze veel info over de producten en vaak ook video's. Ook accessoire vermelding is handig. En een extra is dat ze creatief zijn, welke oefeningen je bijvoorbeeld met je pakket kunt doen, step ups enzo haha.

maudivanbree 04-05-2015 Via de website gekocht

Goede site; niet chaotisch; gewoon duidelijk, daar hou ik van.

Perfect; alles verloopt snel en via de mail wordt je steeds op de hoogte gehouden.

Groot assortiment.

Ik heb er al verschillende producten besteld, alles verloopt goed en snel.

Delwijn 04-05-2015 Via de website gekocht

Alles was vrij vlot te vinden.

Het ging zoals was afgesproken, dus perfect.

Ruime keuze maar ben toch weer op AEG uitgekomen omdat ik daar al meer dan 30 jaar ervaring mee heb.

Snelle levering en de service en natuurlijk de prijs.

Eigenlijk kan ik geen minpunten vinden over het hele traject, van zoeken op Kieskeurig, bestellen en aflevering.

Benny mortier 04-05-2015 Via de website gekocht

Het is een goede en vlotte manier om te bestellen

Zeer goede en correcte service, ook de levering perfect

Je kan veel dingen vinden

Jullie zijn een site, bedrijf dat zeker te vertrouwen is. De contacten zijn ook goed en vriendelijk.

jdhaen 03-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en groot aanbod

Voor vragen bel of mail je en natuurlijk de super snelle levering

Is groot

Dat doe ik al regelmatig

Ik kan alleen maar positief zijn. Goede site en snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

deneb20 03-05-2015 Via de website gekocht

heel gemakkelijk online dit prodcut te bestellen, een accout aanmaken en het is OK.

Veel keuze.

Geeft een goed gevoel.

Snelle levering,

TKVideoFoto 03-05-2015 Via de website gekocht

Na keuze bepaalt te hebben, simpel bestellen en ontvangen.

Nog niet nodig gehad maar indien nodig weet ik de winkel te vinden.

Veel van wat ik zoek vind ik bij Coolblue.

Goed overzicht duidelijke, presentatie op de site voor veel apparatuur.

Tot nu toe is elke bestelling goed afgerond.

JohanVr 03-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en genoeg uitleg om te kunnen kiezen tussen de verschillende modellen (zelfs meer uitleg dan bij Vandenborre...)

De dag na aankoop belde ik 's avonds laat naar jullie omdat ik op jullie site gezien had dat mijn aankoop nu plots 11 EUR goedkoper was. Ik kreeg snel iemand aan de lijn en op een zeer vriendelijke manier werd mij verzekerd dat ik het verschil in prijs terug zou krijgen op mijn bankrekening. Wel afwachten of ik het geld ook echt krijg...

Meer dan genoeg keuze van goedkoop tot duur.

Dit was mijn tweede aankoop en ben super tevreden over alles, van bestelling tot levering : perfect.

super

Cassa 03-05-2015 Via de website gekocht

De webshops van Coolblue werken erg makkelijk! Alles is goed geörganiseerd wat ervoor zorgt dat je hetgeen wat je zoekt snel vindt.

Ook de service staat als een paal boven water. Je kan met iedere vraag terecht bij de klantenservice. Ook wordt je zeer goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, zowel per e-mail als sms.

Zeer compleet en in alle prijsklasses een ruim assortiment.

Ik heb niets dan zeer positieve ervaringen met Coolblue. Ik kan deze webshop aan iedereen aanraden!

AlohaAnita 03-05-2015 Via de website gekocht

Prettige site goed ingedeeld

Als een product stuk gaat is de service meer dan uitstekend! Duidelijke instructies en je wordt goed op de hoogte gehouden van wat ze doen.

Vaak hebben ze het product dat ik zoek

Snelle en goede levering, uitstekende service, ook na aankoop!

carlavl 03-05-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

In de shop kun je producten makkelijk vergelijken.

Echt super.

Voldoende keuze in de winkel aanwezig.

Zeer vriendelijk personeel dat verstand van zaken heeft en de tijd neemt om je te helpen.

ardesign 03-05-2015 Via de website gekocht

Snel, makkelijk prima service

Snel, makkelijk prima service

Zonder meer aan te bevelen

Geen commentaar