Deze score is berekend op basis van 12720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sander 29-10-2020

Veel en goed materiaal te vinden met occasioneel mooie kortingen. De max ook dat bijna alles met de fiets wordt geleverd!

Toon van drunen 29-10-2020

handige site, alles goed te vinden, prima adviezen duidelijk reviews, snelle vriendelijke levering dus:
echt service met een glimlach dus

cool bleu 29-10-2020

Goede omschrijving van de aangeboden producten en diensten, en duidelijke uitleg en de snelle afhandeling .

Tim 29-10-2020

Ik zou de HP EliteDisplay E273 lekker bij Coolblue bestellen. De service is daar fantastisch als je er iets mee aan de hand hebt.

Thomas 29-10-2020

Mijn pakketje de one plus Nord. Werd geleverd, En hoe. Het pakketje lag buiten in de regen en het pakketje was helemaal doorweekt. Ik mag blij zijn dat die het nog doet. Maar is gelukkig wel snel geleverd.

Stefaan 29-10-2020

Altijd makkelijk om producten met elkaar te vergelijken en een goeie zoekmotor maakt het winkelen altijd aangenaam

Rick 29-10-2020

Altijd snelle levering en goede service. Het telefoontje wat je van te voren krijgt voordat het geleverd wordt is ook een leuke ervaring. De bezorgers altijd even vriendelijk! Hun motto alles voor een glimlach houden ze zich aan.

Remy 29-10-2020

Zeer onprofessioneel en slecht bedrijf. Ik heb mijn laptop laten repareren die nog geen 2 jaar oud is. Wordt mij verteld dat er andere schroeven in de laptop zitten waardoor deze niet onder de fabrieksgarantie valt. Coolblue heeft mij dus destijds een tweedehands laptop verkocht waar ik voor kan betalen. Ik raad ook niemand aan iets te kopen bij Coolblue. Ze doen dagen over reageren en als jij niet op rijd een keuze maakt vernietigen ze het product. Ik bestel hier geen apparaten meer want als er iets mis is zul je aan het kortste eind trekken. De concurrent heeft veel betere service!

Sander 29-10-2020

Overzichtelijke website, snelle levering en nauwkeurig blok waarin geleverd is

tom 29-10-2020

Goed assortiment, zeer kundige medewerkers, goede service en bereikbaarheid en afspraak = afspraak

Arjan 29-10-2020

Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Coolblue belooft service met een glimlach en die belofte maken ze waar

P. Almeida 29-10-2020

Best price and super quick, sustainable, environmentally-friendly delivery on bicycle!

Es 29-10-2020

Geweldig snelle levering. Duidelijke productbeschrijving en bovenal goede service!

Beste keus in electronica 29-10-2020

Ruim assortiment, goed beschrijvingen en keuzehulpen, goede klantenservice, en 's avonds besteld volgende dag in huis.

Kaan 29-10-2020

It is in the city center, convenient location. Staff was friendly, covid measures was well arranged.

Jean 28-10-2020

Heel fijn zoveel informatie over de specificaties van laptops. Fijner keuzemenu op coolblue dan bij de concurrenten!

Koen 28-10-2020

Snelle en correcte levering uitgebreide keuzemogelijkheden, makkelijk om te bestellen...top....

Marten 28-10-2020

Coolblue heeft een erg duidelijke website zodat je gemakkelijk een keuze kan maken. Snelle levertijden en altijd goede service bij problemen.

Garcet 28-10-2020

Jullie houden zich perfect aan de afspraken! De chauffeur was heel vriendelijk en behulpzaam! Ook voor hem een score van 10.

Marjo 28-10-2020

Super snelle levering.
Geen moeilijk gedoe als er iets niet helemaal goed gaat met je bestelling. 😀
Bijna alles kan er er kopen.
Mooie aanbiedingen hebben ze steeds.
Dus ben heel blij met coolblue

TvB 28-10-2020

Levering conform afspraak. Prettiige en overzichtelijke website. Ruime keuze van het beoogde artikel;

Silke 28-10-2020

Top winkel! Altijd goede levering en over retourneren doen ze niet moeilijk. Ook van de tweedekansjes ben ik fan (geretourneerde producten tegen gereduceerde prijs)! Tegenwoordig gewoon genoemd op de website zelf en niet zoals vroeger alleen op marktplaats.

John 28-10-2020

Volgens de afspraak netjes op de dag geleverd. Duidelijk overzichtelijk tot een keus kunnen komen.

Brian 28-10-2020

I heb een tweedekans set powerbeats pro gekocht maar ben er 99% zeker van dat deze niet echt zijn. Normaal ben ik echt heel blij met coolblue en de service die ze bieden.

Eric Holdtgrefe 28-10-2020

Zeer gemotiveerd en klantvriendelijk personeel waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. Goede en uitgebreide product range.

Geert 28-10-2020

ellenlange wachttijden voor een stuk informatie of een retour. je zit maar te wachten om niets

ErnaT 28-10-2020

Ik heb voor mijn appartement een refurbished wasmachine gekocht. Ik ben daar heel weinig en wilde niet teveel investeren.
De chauffeurs hadden absoluut geen zin om met een zware wasmachine te sjouwen.. alles was teveel en met tegenzin.
Daarna wilde ik de machine installeren en was tot onze verbazing de water toevoerslang op meerdere plaatsen kapot.
Voor mij onmogelijk dat deze machine is nagekeken laat staan getest. Ik ben nu bezig met de afhandeling
hailey7363 29-10-2020

hallo!
ik heb hetzelfde verhaal.
er werd een wasmachine refurbished geleverd die schimmel had en een vreselijke geur had!
ook werd mijn oude wasmachine tegen mijn muur aangesmeten, waardoor er veel vies water tegen mijn vers geverfde muren aankwam.
nooit meer.

Steve 28-10-2020

Pakket was perfect in orde maar de levering gebeurde 1 dag later dan voorzien door jullie onderaannemer Bpost. Ik moest dat zware pakket bovendien zelf gaan afhalen, dus niet thuis geleverd. Zelfs geen eenmalige poging tot thuislevering.

Pim 28-10-2020

Als werkt prima. Tijdens het zoeken van een product zijn er meer dan genoeg filters om je in deze te helpen. Pakketjes worden altijd optijd geleverd

Buckfast 28-10-2020

Dit is een webstore waar nagenoeg alles te koop is. De leveringen zijn perfect en de service is ongekend. Het is heerlijk om op je gemak vanachter de laptop uit te zoeken wat je wilt kopen in een duidelijke, overzichtelijke en uitstekende website. Bijzonder prettig zijn de selectie mogelijkheden. Bij items die niet in voorraad zijn kan je aangeven of je een bericht wilt ontvangen zodra deze weer leverbaar zijn.

Fons Welters 28-10-2020

Goede ervaring uit het verleden. Betrouwbaar en efficiënt. s’ avonds besteld en de volgende morgen in huis. Wat wil je nog meer?

Rob 28-10-2020

Supersnelle levering zoals je van Coolblue ook verwacht. Zuigkracht stofzuiger gewoonweg goed.

EM 28-10-2020

Heel goeie service, veel keuze, snelle levering. Prijs-kwaliteit altijd correct.

Maaike 28-10-2020

Altijd een snelle levering, altijd een duidelijke omschrijving van het product en altijd super klant vriendelijk!! Als ik iets nodig heb, kijk ik altijd als eerst bij jullie. Echt super!

Paulus 28-10-2020

Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar de service en snelheid van leveren is van zeer hoog niveau.
Daarom beveel ik Coolblue van harte aan!

Martin 28-10-2020

Bestel al jaren bij Coolblue. Zowel privé als zakelijk.

Dik tevreden met Coolblue. Afgelopen week verhuisd en alles bij Coolblue besteld.
Goed prijs, lekker snel en altijd klaar om je te woord te staan.

Anja 28-10-2020

Supersnel geleverd! Zondag avond een Nintendo Switch besteld en maandag morgen in huis!! Top!!

andre 28-10-2020

Zoals altijd goede levering van het de bestelling. In dit geval een wasmachine.
Netjes neergezet en uiteraard de oude verwijdert.

anita 28-10-2020

Goede productomschrijving, leuke mail met tips over het product, vlotte levering (zaterdagavond besteld, zondagmiddag om 13 uur geleverd) door bezorger op de fiets uit Hilversum, die mij ook nog (alvast) een verjaardagskaartje stuurde (hij vroeg bij bezorging namelijk om mijn geboortedatum en ik vroeg toen aan hem waarom hij dat wilde weten en of ik dan een verjaardagskaart kreeg). Kortom super tevreden :-)

Co 28-10-2020

Apple Watch 6 besteld bij Coolblue.nl en een dag later al om mijn pols, zeer snelle service/levering. En wat een top horloge is deze Apple Watch 6, zeer blij mee.

Patrick 28-10-2020

In een paar jaar tijd is de klantenservice van Coolblue achteruit gehold. Contact met de klantenservice kan alleen via twitter of telefoon. Een chatfunctie heeft Coolblue niet. Via twitter krijg je met geluk de volgende dag een reactie en telefonisch sta je heel lang in de wacht.

Bij een defect product binnen de garantieperiode kun je ervoor kiezen om tegen betaling(!!) langs te komen in de winkel of het product op te sturen. Maar "hier kunnen weken overheen gaan" is de letterlijke reactie van Coolblue. Met andere woorden: zelfs binnen de garantieperiode wordt je gedwongen om te betalen of weken te wachten!

De kwaliteit van een winkel leer je pas kennen als je de klantenservice nodig hebt. Bij Coolblue is de kwaliteit ver ondermaats.

Bennie 28-10-2020

Coolblue is voor mij de meest correcte webshop, je kan altijd direct zien of het voorradig is, voor je besteld, de levering is heel snel en bij vragen of problemen heb je ook heel snel antwoord. Ik kijk altijd eerst bij Coolblue

een ontevreden klant 28-10-2020

Langs deze weg wil ik mijn ongenoegen uiten over de naservice en dienstverlening van coolblue!Bij het terugsturen in een garantie periode van een artikel, de uitleg bekomen dat het allemaal de fout van de klant. Beter nog, klanten laten betalen voor onherstelde zaken terug te krijgen! Ongelooflijk. Zeg het voort, koop nooit meer bij coolblue! Bol.com en andere sites lkeveren ps naservice. Hun slogan "alles voor een glimlach" is ver te zoeken bij klanten!

Roel 27-10-2020

Over het algemeen heeft Coolblue kwalitatief goede producten in assortiment ipv zoveel mogelijk producten, maar nog wel voldoende keuze. Tevens prettig navigeren door assortiment met uitgebreid aantal filters. En altijd uitgebreide productinformatie er bij inclusief handleiding.
Bijna overbodig om te vermelden, zoals bekend snelle levering.

Jeroen 27-10-2020

heldere site, zeer snelle levering en als het moet goed contact en zonder zeuren terug. Service dus!

Mario 27-10-2020

Ruime overzichtelijke keuze op de website, vandaag bestellen en morgen in huis.

Vincent 27-10-2020

Coolblue heeft een goede website met product informatie en reviews. Goede service en afspraken komen ze na.

Richard 27-10-2020

Ik meerdere producten bij Coolblue gekocht in de afgelopen jaren. Deze zijn altijd scherp geprijst en op tijd bezorgd. De website is overzichtelijk en van goede (en actuele) informatie voorzien. Top!

Danny 27-10-2020

Enige winkel online waarvan ik wéét dat ik ervan op aan kan als het gaat om nakomen van de op website gedane beloften.
Groot, zo niet enorm, assortiment. Goede, eerlijke prijzen. Veel gebruikerservaringen terug te lezen, alsmede reviews van hun eigen personeel en een schat aan gegevens met betrekking tot productspecificaties.
Snelle levering, fysieke winkels. Zelfs de dozen waarin je verzending verstuurd word zijn een waar feestje om te ontvangen en uit te pakken. Goede aftersales, al heb ik die niet heel vaak nodig gehad.

Alles voor een glimlach zeggen ze. Als iedere webshop de helft doet van wat CoolBlue doet, zou een glimlach op mijn gezicht brengen. CoolBlue is wat betreft de overtreffende trap van een glimlach... Je weet wel, de kramp in je bakkes van het glimlachen wanneer je verliefd bent.

Martine 27-10-2020

Ik vind de site heel overzichtelijk. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Leveringstijd wordt correct nageleefd. Coolblue is een echte aanrader