Deze score is gebaseerd op 934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart 02-12-2020

Uitstekende website, duidelijk advies en de juiste info over elk product.
De uitzondering op de regeling wat betreft levertijd en communicatie daaromtrent.
Elke andere shop is later dan ze communiceren

GVDB 02-12-2020

Gemakkelijk om te bestellen.
Snel geleverd.
Vriendelijke mensen.

Er was ook een cashback van 100 euro beloofd. Deze heb ik nog niet gehad, maar ik ga ervan uit dat deze nog komt :-)

Thomas 02-12-2020

Wat een service! Beste customer support ter wereld.
Hier kunnen veel anderen een voorbeeld aan nemen.

Andy Maelstaf 02-12-2020

Vlot, makkelijk en duidelijke mogelijkheden om de beste koop te kunnen maken. Je kan items vergelijken en zo eventueel een eerste keuze met meer opties kiezen, waardoor je meer haalt uit je koopervaring. Erg vlot geleverd, prima!

Christiane 02-12-2020

Was beste prijs inclusief levering.
Levering was zeer snel in veilige verpakking.

Franky - Baasrode 02-12-2020

Keuze om een iPhone 7 aan te kopen, ging erg makkelijk door middel van de filters en het handige overzicht.
De scherpe prijs was een extra argument om niet langer te wachten, en direct te bestellen.
Betalen ging erg vlot, en de dag nadien werd de iPhone 7 al aan huis geleverd.
Mooie klantenservice !!!

Luc 02-12-2020

levering mislukt door foutieve ingaven Coolblue Nederland bij Bpost! Men kan mij niet dezelfde prijs garanderen die ik betaald heb. Men kan blijkbaar ook niet het bestelde materiaal terug opsturen!

kris 02-12-2020

Doet waarvoor je betaald hebt! Prima service ook na verkoop en snelle levering

Benjamien 02-12-2020

Snelle levering en zeer overzichtelijke site. Veel reviews en een groot aanbod zorgen dat je een weloverwogen keuze kan maken.

Rudi Galle 02-12-2020

Zeer vriendelijk personeel die de coronaregels perfect toepast! De winkel is beter bereikbaar dan de vorige in Lochristi.

Ruben Devriendt 02-12-2020

overzichtelijke site, duidelijke informatie, scherpe prijzen, en een snelle levering!

Herman 02-12-2020

Correcte dienstverlening, snelle levering, prijzen niet altijd de laagste..

Coen 02-12-2020

Snel gevonden wat ik nodig had, snel bezorgd, en in de tussentijd fijne bevestigingsmails.

gunther peter vdd 02-12-2020

snelle levering , perfect op uur zoals aangegeven, goed verpakt voldoet aan verwachtingg

Filip 01-12-2020

Ik gebruik deze web-side reeds geruime tijd ondanks het feit dat ik geen voorstander ben van online aankopen. Wat coolblue voor mij zo bijzonder maakt is dat de aangeprezen goederen, de aankoopwijze , leverings- en betalingscondities steeds kloppen. Tot op heden ben ik heel tevreden van wat ik aangekocht en ontvangen heb. Ik kan deze winkel en de partners waarmee ze samenwerken warm aanbevelen.

Gerald 01-12-2020

Professioneel, heldere website, snelle afhandeling en tijdige levering kortom happy customer!

Maarten 01-12-2020

Tevreden over de heldere website en het nakomen van de beloofde leveringstermijn

Tom 01-12-2020

Zoals altijd een heel goede service, zoals we gewend zijn van coolblue! Duidelijke specificaties van het product, overzichtelijke site, vlotte levering en het vertrouwen van een zeer goede dienst na verkoop. Altijd een veilige keuze!

Ann 01-12-2020

Site is heel overzichtelijk en duidelijk.
Levering van het pakje was, ondanks de drukte en het feit dat het een zondag was , op tijd.
Super service. 👍👍

Sam 01-12-2020

Coolblue is qua prijs/kwaliteit onovertroffen. Verder een snelle en correcte dienstverlening in alle opzichten. Vriendelijk en behulpzame medewerkers. Ook dienst na verkoop is top.
En, ze hebben ook een coolblue-verkooppunt. Dus bij problemen kan je daar altijd terecht. Is een groot voordeel tegenover de andere webshops!

Chris 01-12-2020

De bestelling, betaling én levering gebeurden zeer vlot. Ik plaatste mijn bestelling op Black Friday en ondanks de drukte en de moeilijke periode waarin we zitten, corona weet je wel, was mijn pakketje de maandag erna al geleverd in het door mij gekozen afhaalpunt.

Rik Taffeiren 01-12-2020

Ik heb mijn pakje nog steeds niet ontvangen... Voor 13u15 besteld, op zondag geleverd....Helaas nog steeds niets... Track en trace geeft niks weer... Ik snap dat het zondag niet geleverd kon worden maar dan verwachtte ik het toch gisteren of vandaag. Jammer want ik ben anders altijd tevreden geweest.

Peter 01-12-2020

Correct producten aan normaal prijs. Levering is Top. Goede Keuzehulp (Coolblue's keuze)
+ Groot aanbod.

Els Kelem 01-12-2020

Ze waren zeer vriendelijk aan de telefoon!
Ik ben ook vooral zeer blij met de super snelle levering : zaterdag besteld, zondag geleverd!
Hoe zalig kan het zijn!!!
Bedankt Coolblue!

peter13 01-12-2020

wij zijn heel tevreden van coolblue!! pakket werd snel en netjes verpakt afgeleverd. de site is ook heel duidelijk met de nodige uitleg.