Deze score is berekend op basis van 2765 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hoesje 12-03-2017 Via de website gekocht

iPhone 7 hoesje

Ik had het hoesje uitgezocht op internet, besteld en de volgende dag had ik het in huis. Voldoet volledig aan de verwachtingen! Ben er blij mee!

Steeman 11-03-2017 Via de website gekocht

Update van eerdere Coolblue review wb prijsverschil koelkast

Op mijn eerder geplaatste review (zie 14.00 uur vandaag) met de kanttekening over het prijsverschil tussen datum bestelling en aflevering LG GSL360i cev koelvrieskoelkast , ben ik al 4,5 uur later keurig gebeld door Coolblue met begrip hiervoor. Krijg het verschil teruggestort. Top gewoon.
Mijn eerdere cijfer 7 update ik hierbij naar een 10 (niets op aan te merken) en zal in de toekomst bij hun vaker bestellen.

Bram 11-03-2017 Via de website gekocht

Altijd goed

Snelle levering, altijd op voorraad, goede service en kwalitatief altijd goed. Bij vragen of problemen altijd snel antwoord of een oplossing.

r.m.b. wooninck-dekker 11-03-2017 Via de website gekocht

goede services

deze shop kwam over als betrouwbaar en prima daarom heb deze shop ook gekozen. gemakkelijk en duidelijk om naar het product of merk te zoeken. zijn heel vriendelijk en de levering was heel snel en ook heel goed in orde.

Fred 11-03-2017 Via de website gekocht

wederom tevreden

Bestelling was aanvankelijk niet op voorraad, maar voor E-mailing aangemeld.
Na E-mail melding dat voorraad was aangevuld, artikel resp. weer beschikbaar kwam, gelijk bestelling kunnen plaatsen, waarna met prima order- verzendbegeleiding, volgende dag aflevering plaats vond.

Co 11-03-2017 Via de website gekocht

snel en vakkundige service en levering

Ik kon gericht zoeken, verschillende keuzes. Heb prijzen vergeleken met andere sites. Uiteindelijk voor Cool bleu gekozen. Voor 23.00 besteld de volgende dag in huis. Dat klopt dus

Kwien 11-03-2017 Via de website gekocht

Aan alle verwachtingen voldaan

's avonds om 22:00 besteld en de volgende dag om 15:00 was het aanwezig op afhaalpunt. De volledige bestelling, was onbeschadigd. Per mail werd ik op de hoogte gehouden. De aanbieding was ook beter dan andere aanbieders. Coolblue was de enige die de camera aanbood met geheugenkaart en extra batterij maar zonder tas.

HW de Vries 11-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding

De site vind ik helemaal fantastische goede uitleg over de producten duidelijkheid is heel belangrijk . Cool Blue geeft ook direct aan wanneer iets geleverd word, met andere worden service is goed.

Steeman 11-03-2017 Via de website gekocht

Mooie en prima afgeleverde Amerik. koelkast, maar ..

Goede website met veel productinfo en nette bezorging van die 117kg zware koelvries tot in de keuken in het verkondigde tijdvak. Oude evengrote koelkast meegenomen.
Mooie stille koelkast, wat een verschil met die 12jr oude Samsung.

Wat wel tegenviel is dat ik op zaterdag 4/3 de LG voor E888,- bestelde (en gelijk moest betalen) en op de maandag van aflevering/ingebruikname E89,- goedkoper op de site stond.
Was me dit bijv. bij een lichter apparaat overkomen, dat ik had ik 'm onuitgepakt retour laten nemen en opnieuw besteld.
Wellicht is een tegoeddbon in dit soort gevallen een idee?

Willem 11-03-2017

Update : werd 4,5 uur later al zeer netjes door Coolblue gebeld met begrip voor mijn kanttekening. Het prijsverschil van E89,- wordt teruggestort. Top gewoon. Helaas lukt het me niet mijn eerdere algemene score van een 7 te verhogen naar een verdiende 9.

Wilma 11-03-2017 Via de website gekocht

Zoooooooo makkelijk

Na een rondje zoeken bleven er twee winkels over die dezelfde vriezer verkochten voor dezelfde prijs. Door een eerdere goede ervaring gekozen voor Coolblue. Het apparaat werd zonder verpakking binnen gebracht (uitpakken gebeurde in de wagen en de rommel bleef ook daar) en vervolgens op zijn plek gezet, nagekeken op beschadiging - die er inet was - en aangezet. He-le-maal goed.
Minpuntje is voor mij de late melding van tijdstip van bezorgen (vóór 02:00 uur, maar dan lig ik te bed, net als de meeste mensen denk ik). Ze waren overigens wel precies op tijd.

L. Sels 11-03-2017 Via de website gekocht

Service = Top !

Zeer correcte, snelle & vriendelijke service. Bieden steeds alle mogelijke hulp/info ((indien nodig). Echt een aanrader.

Dirk Van Calster 11-03-2017 Via de website gekocht

MEER DAN TEVREDEN

de correctheid - de snelheid - de service -
snelle respons op je vragen waarmee je zit - wat wil je nog meer

danielad 11-03-2017 Via de website gekocht

Great service!

I received top assistance at the shop in Rotterdam, the delivery was super fast, very happy with the service.

T.Devos 11-03-2017 Via de website gekocht

Weekendaankoop

Aankoop geplaatst op zaterdagavond, zondagmiddag reeds geleverd.
"Breekbaar" materiaal was ook zeer degelijk verpakt.
PRIMA SERVICE!

Wilfried 11-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

correct ,snelste levering , uitgebreide keuze uit allerlei artikelen pc , huishouden enz.... Reeds meerdere malen heb ik gebruik gemaakt van de beste webwinkel Coolbleu, vandaag bestellen morgen in huis zonder extra kost.

E.houtsma 11-03-2017 Via de website gekocht

Het op sturen van de Henry stofzuiger was goed verpakt en met duidelijke bergeleiding bezorgd .
Wij zijn dan ook zeer tevreden over de service van coolBlue

Pylae 11-03-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Coolblue doet niet zo moeilijk

Coolblue heeft dezelfde prijs als alle andere grote winkels, maar wel een betere service. Zo moet je bij de Mediamarkt erg veel moeite doen om een product te wisselen.

Silke 11-03-2017 Via de website gekocht

Blij met snelle retourservice!

Snelle levering. Maar ook toen mijn product na een aantal maanden kapot ging een prima retourservice! Alles in no-time geregeld en ik werd netjes op de hoogte gehouden van het retourproces. Toen mijn product niet meer te repareren bleek, ontving ik een shoptegoed (nieuwwaarde). Daarmee heb ik een nieuw product aangeschaft. Ik heb mijn product op vrijdag opgestuurd en ik had op dinsdag een nieuw product in huis. Daar wa ik blij mee!

Hartsuykeer 11-03-2017 Via de website gekocht

Goede service na bestelling

Het bestellen via de website gaan uitstekend. De was- droogcombinatie is vervolgens erg snel thuisbezorgd door twee prima en vrolijke heren van Coolblue die goed op de hoogte waren om wat voor een soort product het ging.

Denwijn 11-03-2017 Via de website gekocht

iPhone 7plus

Ja wat moet ik er van zeggen ... gewoon top de goedkoopste en een super snelle breng service .. vandaag besteld is vandaag ook in huis 👌

Dokus 11-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Goedkoopste na enig speurwerk snel geleverd. Alles klopte. Bekende naam. Goede recensies. En zo was het ook in mijn geval

Dierckx Frank 10-03-2017 Via de website gekocht

Dank medewerkers van Cool Blue :-) tof ophaalpunt B-post

ophaalpunt B-Post bij Delhaize, is gewoon de straat oversteken. Hoef niet thuis te blijven en zeker niet de verplaatsing naar centrum van postkantoor te maken, geen parkeerproblemen of parkeermeters. Goede informatie van de verzending, en is zeer snel geleverd en goed verpakt :-)
Ook de online info werkt snel en duidelijk, proficiat medewerkers van Cool Blue, voor jullie goede service.

Carl 10-03-2017 Via de website gekocht

stiptheid

cool blue doet wat ze beloven. daar krijg je een glimlach van!
het juiste product op de juiste tijd en juiste plek bezorgd, tegen een uiterst juiste prijs. en juist daarom krijg ik een glimlach.

robbert 10-03-2017 Via de website gekocht

goede service

in het weekend tv kapot ... zoeken via google kwam ik uit bij coolbleu. normaal ga ik naar de mediamarkt maar dat is nu volledige veranderd snelle goede service en uitleg van je besteld product en een snelle levering TOP.. Hier kan de mediamarkt nog wat van leren

ik ben helemaal om.

Sander 10-03-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service!

Ik heb afgelopen jaren diverse keren wat besteld bij Coolblue. Altijd keurig op tijd bezorgd en vaak de goedkoopste. Ook bij een retour wordt alles netjes en zeer snel afgehandeld. Voor mij is dit de beste en meest betrouwbare webwinkel die ik ken. Chapeau!

Petra 10-03-2017 Via de website gekocht

Super service, spullen altijd snel in huis. Overzichtelijke site. Geen verzendkosten en tot 23:00 bestellen en de volgende dag in huis.

Krijnen 10-03-2017 Via de website gekocht

Een berichtje en zelfs een belletje voor aflevering

Ik had al begrepen dat Coolblue een hoge servicegraad heeft maar om dit zelf te ondervinden is top. De uitermate vriendelijke en behulpzame bezorgers gaven naast de sms welke in vlak voorafgaande ontving nog een belletje dat ze er ieder moment aan kwamen. Na de installatie en perfecte uitleg namen ze de verpakkingsmaterialen mee waarbij ik ook nog eventuele oude apparatrn mee kon geven. Ik geef 5 sterren!!

p de hoon 10-03-2017 Via de website gekocht

super van cool bleu

mooie website en duidelijk hoe en wat je wilt bestellen.en eerlijk is eerlijk Cool bleu was het goedkoopste .Keurig een dag later geleverd en goed verpakt.
dus mijn mening toppie 👍

K 10-03-2017 Via de website gekocht

Betaling geweigerd

Betaald via PayPal, gekoppeld aan bankaccount. Coolblue besloot echter ná het goedkeuren van de betaling de betaling te weigeren en het geld terug te storten op mijn PayPal rekening.
Dus maar via iDeal alsnog besteld, dus nu is het geld twee keer van mijn bank afgeschreven en moet ik 10(!!) dagen wachten tot ik het geld terugkrijg.
Slecht hoor, weiger de betaling dan meteen.

Officiele reactie van Coolblue 10-03-2017

Beste K,
Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw betaling niet soepel gelopen is. Hier zit u natuurlijk helemaal niet op te wachten. Zou u uw persoonlijke gegevens of ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl willen versturen? We zien dit graag tegemoet.

Groeten,

Marijke 10-03-2017 Via de website gekocht

Supertevreden!

Duidelijke informatie over het product dat je wilt kopen, website heel toegankelijk, scherpe prijs, leuke combi-aanbieding, snelle levering, vrolijke teksten op de doos die je inderdaad laten glimlachten. Super tevreden!

adrie oudenes 10-03-2017 Via de website gekocht

netjes

overzichtelijke webside ,goede productinformatie,vlotte afhandeling ,snelle verzending ,zelfs op zondag.

coo van Eenennaam 10-03-2017 Via de website gekocht

Blij met snelle levering

Makkelijk alles te vinden en erg gebruiksvriendelijk, goede sortering van produkten.
Via gewone winkel was produkt niet te verkrijgen.

Els 10-03-2017 Via de website gekocht

Snel en leuke mailtjes met wachttips ??

Snelheid, kwaliteit en prijs, leuke frissen teksten.
Makkelijk te vinden, bestelgemak. Zekerheid van snelle levering voelt betrouwbaar.

anndk 10-03-2017 Via de website gekocht

Aangenaam verrast!

Ik koop niet zo vaak iets via internet, maar de website van Coolblue is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ik heb zonder problemen snel de nodige vergelijkbare info gevonden over het artikel dat ik wenste aan te kopen. En ik heb dit ook op een zeer eenvoudige manier kunnen bestellen en betalen. Ook de levering verliep zeer vlot op de door mij gekozen dag.
Ik zal zeker Coolblue aanbevelen bij vrienden en familie.

Dominique 10-03-2017 Via de website gekocht

Erg goede service

De service bij Coolblue is erg goed verlopen. Ik had een verkeerde bestelling gemaakt maar na één telefoontje was het opgelost. Erg fijn!

Ineke 10-03-2017 Via de website gekocht

Prima!

Snelle, goede levering!
Mogelijkheid artikelen onderling te vergelijken op prijs, kwaliteit, milieu eisen etc.

JSR 10-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop en bezorging wasmachine

Uitstekende communicatie over het bezorgingsproces. Zeer klantvriendelijke bezorgers die goed werk hebben geleverd.

Elly 10-03-2017 Via de website gekocht

Erg goede service.

Het door ons gekochte product is dezelfde dag bezorgd, heel netjes ingepakt met beschermingsmateriaal.

Vera 10-03-2017 Via de website gekocht

Altijd blij met Coolblue. Voorspelbaar geweldig.

Mooie site met scherpe prijzen. Goede details beschikbaar. Altijd vlot bezorgd. Houden zich aan afspraken. Ongekende service.

Ellen 10-03-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Snelle levering, installateurs zijn top
probeerden de wasmachine aan te sluiten
maar viel niet mee, bleven het toch proberen
een 10 voor ze.
Hopelijk hebben we veel plezier van onze nieuwe wasmachine.

R.H. van Duijn 10-03-2017 Via de website gekocht

Goede cervice

Geen goede voorlichting over mijn nieuwe TV !!! Op de vraag "wat is het verschil tussen een TV van € 500.00 en € 2500.00"heb ik nooit een antwoord gekregen. Een van € 500 gekocht en die valt tegen. De oude TV werd NIET meegenomen. In de advertentie staat van wel!!! Bij het aansluiten werd ik WEL goed geholpen door de telefoon !!!

Gerard 10-03-2017 Via de website gekocht

goede service

heb nu al enkele keren hier besteld, levering is correct en snel.
veel belangrijker : bij een van de vorige bestellingen wat problemen gehad met de instelling van een webcam vraag neergelegd bij coolblue en de leverancier... coolblue was sneller en betere antwoorden dus "need I say more"

Rob 10-03-2017 Via de website gekocht

Ongekende service

Door een kennis geadviseerd om mijn wasmachine bij cool bleu te kopen vanwege de service.
De machine werd geplaatst, gemonteerd, duidelijke uitleg en werd de de droger er opgezet en aangesloten. Ik ben zeer tevreden.

nora 10-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, inclusief de dienst na verkoop.

Ik bestel al jaren bij COOLBLUE en ben nog nooit teleurgesteld geweest in de service! Snelle levering, super afhandeling bij retour of omwisseling van een product. Ook al is het gewoon omdat het product niet aan je verwachtingen voldoet, kan je het toch nog probleemloos terug sturen. Ook de mensen in de webwinkel (ANTWERPEN alleszins toch) zijn supervriendelijk en gemotiveerd.

Witte Reus 10-03-2017 Via de website gekocht

Top service, aardige bezorgers!

Prima en snelle service. Goede adviezen en kaarsrecht neergezet. Het was best veel tillen desalniettemin had superman het niet sneller gedaan!

Sjaak en Jac 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en het is fijn dat je pakketje te volgen is. Na lang zoeken vonden wij de juiste bbq handschoen bij Cool Blue. Goede kwaliteit en helemaal na onze wens.

Amsterdam student 10-03-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, snel, duidelijke info

Slow coocker gekocht die ook op andere site's verkrijgbaar was. Echt bij coolblue geven ze meer relevante informatie waardoor je zeker weet dat je het juiste product kiest

W.Wenting 10-03-2017 Via de website gekocht

Soms wordt een belofte in een reclame waarheid.

Coolblue heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ook het gemak van bestellen en de direct kenbaar te maken keuzemogelijkheid van leveren, ophalen, aan huis bezorgen of op een afhaaladres spreken mij zeer aan. Ook de directe follow up na levering is in mijn optiek een groot pluspunt.
In mijn geval advies over mijn TV. Over het aanbod valt ook niets aan te merken. Moest bij veel winkels mijn product bestelt worden, lange levertijd, bij Coolblue was het er. Geleverd en wel.

Hannes 10-03-2017 Via de website gekocht

doet wat je ervan verwacht

Doet wat je ervan verwacht:

Eenvoudig genoeg, op het gewenste product klikken, betalen op de wijze naar jou keuze en de volgende dag in huis. Wat valt er nog meer te wensen?

Nikki 10-03-2017 Via de website gekocht

Top!!

Zelfs een berichtje waar het afgeleverd is! Komen afspraken keer op keer na. Echt een trouwe service en nette klantenservice.