Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jagruijt 07-03-2017 Via de website gekocht

Binnen No Time in huis!

Het was heel eenvoudig het juiste product te vinden en eventuele gerelateerde alternatieven voor bijv. Een andere kleur.
Direct na de bestelling werden er slimme en leuke manieren aangeboden om de wachttijdperceptie te kunnen verbeteren. Een leuk sarcastisch detail zoals een rustgevend muziekje tegen ongeduldigheid werd erg gewaardeerd.
Een bevestigings email had meteen en duideijk track and trace nummers en met door samenwerking met Post NL werd ik via de app op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd.

Al met al, de website, de levering en product waren top! De grappige manier van interactie met de klant na de bestelling geeft een gevoel van menselijkheid in een toch zo snel groeiend bedrijf!

AK 07-03-2017 Via de website gekocht

Snel, netjes en duidelijk

Snelle levering. Zending prima te volgen dmv. de track&trace code. Correcte service, keurig nette bezorgers die snel en vakkundig de wasmachine installeerden. Alleen jammer dat ze hem ook niet even waterpas gezet hebben maar voor de rest niets op aan te merken. Raad het iedereen aan!

André 07-03-2017 Via de website gekocht

goede correcte service.

Goede snelle correcte levering.
Het mooie is,dat hun ook leveren tussen 18 en 22 uur.(zonder extra kosten)

Ben Janzen 07-03-2017 Via de website gekocht

Cool & Clean

Waarom ik voor Coolblue hebt gekozen. Toegangelijke website/shop. Duidelijke product informatie en daarbij eventuele alternatieven. Het product dat ik nodig hebt en wil kopen op voorraad is voor mij belangrijk. Daarbij de vlotte afhandeling van mijn order en snelle levering (volgende dag) top. En dan was Coolblue niet de goedkoopste, maar de door mij benoemde punten zijn doorslaggevend om bij Coolblue te kopen.

Tot de volgende keer!

Petra 07-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

Vandaag besteld, morgen geleverd. Echt super service. Bij een probleem, dadelijk hulp via social media, telefoon of chat...wat wil een mens nog meer. Voor mij een van de beste webwinkels die ik ken. Zeer betrouwbaar.

Kees 07-03-2017 Via de website gekocht

Super site

Hele overzichtelijke site. Duidelijke en uitgebreide informatie. Erg veel zoekopties mogelijk om aan of uit te vinken. Qua prijzen ook zeker een aanrader

Hans 07-03-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Binnen 1 minuut na het bestellen van de "beste koop" wasmachine bij Coolblue kreeg ik een mailtje met het tijdstip van de bezorging. De wasmachine werd keurig op dit tijdstip geïnstalleerd. Zeer professioneel.

Grubinsky 07-03-2017 Via de website gekocht

Super!! Zaterdag besteld, zondag in huis!

Op zaterdag nespresso machine besteld. Op zondag geleverd! Goed bezig! Prima machine ook nog. Wat wil je nog meer?

s van de velde 07-03-2017 Via de website gekocht

de service en de mensen zijn er super goed en vriendelijk

super bedrijf ze zijn allemaal even vriendelijk en ervaren zou het iedereen aanraden om daar te kopen heb al meer dingen daar gekocht super gewoon

L van Bekkum 07-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Hoewel ik al langer klant ben bij CoolBlue, blijft het toch steeds weer plezierig zaken doen.
Op de website is het super eenvoudig om je weg te vinden en de producten met elkaar te vergelijken. Heb je je keuze gemaakt is een bestelling zó geregeld en weet je dat je bestelling al bijna direct onderweg is.

Rieneke 07-03-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak.

Duidelijke site, gemakkelijk om te bestellen.
Goede opvolging via email. Vervolgens bezorging zoals beloofd.

Tom 07-03-2017 Via de website gekocht

Superservice aan sterke prijzen

Net een Mio 505HC gekocht die ettelijke euro's goedkoper was dan op andere shops. En dan nog eens op zondag geleverd!
Ook het aanbod is zeer groot en je kan heel wat reviews en info vinden.
Zeker een aanrader!

Guido 07-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering mooie prijs

Snelle levering en een mooie prijs. Wat wil je nog meer? Houden zo zou ik zeggen. Jammer dat de review percé uit 100 karakters moet bestaan want dat voegt niet zo veel toe

Debby 07-03-2017 Via de website gekocht

Alles loopt zoals je verwacht. Prima dus!!

Een prima online site om van alles en nog wat te bestellen. Het door mij bestelde telefoonhoesje was precies zoals het omschreven was en de levering verliep ook prima.

Mark de Bruijn 07-03-2017 Via de website gekocht

Mifi TP Link M7300 bestelling.

Zaterdag besteld en zondag geleverd, geheel in overeenstemming met het beloofde. Top! Het geleverde product voldoet volledig aan de omschrijving en verwachtingen.

Joceline 07-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering

De prijzen zijn scherp, je vindt moeilijk ergens anders hetzelfde product goedkoper.
Snelle levering, zelfs op zondag.

Ivdbr 07-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en vriendelijk

Het product was keurig verpakt en snel geleverd.
Goed advies is gegeven.
CoolBleu heeft goed gehandeld en is tot nu toe een aanrader.

Bob Jansen 07-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

De bestelde wasmachine werd keurig op tijd geleverd en gedurende het hele bestelproces werden wij keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en het verwachte levertijdstip. Keurige monteurs welke de machine netjes hebben afgeleverd en geinstalleerd, alsmede het oude apparaat afgevoerd.
De enige reden voor een puntje aftrek is dat het vergelijken van de producten erg lastig was, een koophulp had handig geweest.

Peter 07-03-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze suggereren/beloven

De site is lekker informatief en georganiseerd. Als je een vraag stelt, dan wordt er vlot gereageerd. Gewoon zoals je het via het net graag hebt.

Monique 07-03-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid!!

Groot assortiment, vlotte gratis levering en erg klantvriendelijk!!
En als er eens iets mis is wordt het keurig opgelost.
Ik koop er regelmatig en bevalt steeds prima!

Cathy pot 07-03-2017 Via de website gekocht

In orde.Niks aan te merken.

Ik maakte er voor de eerste keer gebruik van via vrienden en ben zeer tevreden.De leveringstijd ok zoals afgesproken en de bestelling met veel zorg verpakt.Voor herhaling vatbaar.

Dokus 07-03-2017 Via de website gekocht

correcte service

Ik had een espresso apparaat besteld, net voor twaalf uur 's avonds en deze werd keurig de volgende dag bezorgd. Coolblue doet dus wat ze beloven.

Yolanda 07-03-2017 Via de website gekocht

TOP!!!!!!!

Makkelijk, snel, en dat speciale gevoel dat je tegenwoordig nergens meer krijgt. Dat je echt klant bent en een geweldige service!!!!!
Coolbleu, Thnx!!!!

nico v 07-03-2017 Via de website gekocht

eerste ervaring met cool blue

Hoewel ik al wat ouder ben, is mijn eerste bestelling bij cool bleu heel makkelijk geweest. Goede vergelijkingsmogelijkheden en snelle soepele afhandeling,

Paul 07-03-2017 Via de website gekocht

Product prima, verzenden traag.

Het product wat os geleverd voldoet prima aan onze verwachting. Alleen over het verzenden zijn we niet tevreden. Er stond voor 23.59 besteld de volgende dag geleverd. Onze bestelling is ruim voor die tijd gedaan, maar was niet op de beloofde tijd (volgende morgen 8.30 uur) op plaats van bestemming. Dit werd pas de dag erna.......beetje jammer

Officiele reactie van Coolblue 07-03-2017

Beste Paul,

Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die u heeft genomen voor het schrijven van de review. We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is, dat een pakketje niet op de afgesproken dag is geleverd. Dit is zeker niet de bedoeling geweest en willen u dan ook onze excuses aanbieden voor het ongemak.

We willen het graag verder onderzoeken. Zou u het ordernummer en een kleine toelichting naar geenglimlach@coolblue willen sturen.

Alvast bedankt voor de reactie.

Xavier 07-03-2017 Via de website gekocht

Dit was een tweede kans product, maar nog als nieuw.

Voor een mooie prijs deze AB kunnen kopen.
Een tweede kans product wil niet zeggen dat die gebruikt hoeft te zijn.
Dit product was gewoon als nieuw.
In originele doos en ongebruikt.

Carin 07-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Supersnelle gratis levering de volgende dag. En met een duidelijke tijdsbepaling van 1,5 uur waarbinnen het pakketje inderdaad bezorgd werd.

Ramses 07-03-2017 Via de website gekocht

Een bevredigend vluggertje

Ik heb deze winkel voorbij zien komen op TV, maar ook als reclame op bushokjes bijvoorbeeld.
Ik weet niet, de stijl van dit soort kwaliteitswinkels spreekt me gewoon aan. Kwaliteit vanwege de manier waarop ze zichzelf presenteren, waar ze duidelijk over nadenken, moeite in steken, en waardoor je vaak al automatisch weet dat ze woord bij daad zullen voegen.
De wijze waarop Coolblue zichzelf profileert, doet me denken aan de manier waarop Bol.com zichzelf presenteert. Dat maakt verder niet uit. Dat mag, het werkt, en ik hou intens van die stijl; de juiste mensen aan het roer, en die weten wat zij aan het doen zijn.
Ik heb nooit eerder iets bij Coolblue besteld, maar de winkel heeft me wel altijd gelonkt op zijn manier. Ik had een setje oordopjes nodig, en dit zijn uiteindelijk JBL earspeakers geworden. Bij Coolblue was de prijs hetzelfde als in een andere winkel, maar de verzendkosten waren gratis! Dus ben ik voor deze winkel gegaan, en het is prima bevallen. Je zou kunnen zeggen dat het een vluggertje was; een toevalligheid dat ik via een bepaald product bij deze site ben terechtgekomen. Binnenkort ga ik de winkel wat meer uitpluizen, kijken wat er zoal wordt aangeboden, en natuurlijk ook kijken naar de prijzen.
Dat dit een kwaliteitswinkel is was me al duidelijk voordat ik ooit iets bij ze gekocht had. Het was een vluggertje, maar tevens een introductie, én voor herhaling vatbaar mocht ik, op elektronicagebied, weer eens iets nodig hebben. Deze winkel zat al een tijdje in mn achterhoofd, en die gaat daar voorlopig ook niet uit.

Ruud 06-03-2017 Via de website gekocht

Prima snelle en goede service

Vrijdag eind van de dag koelkast besteld zaterdag half 10 bezorgd prima oude netjes meegenomen en 4 uur later weer lekker koud biertje

Sjaak 06-03-2017 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijk

Ik was opzoek naar een goedkope laptop. Met een aantal muisklikken had ik snel gevonden wat ik zocht. Website is overzichtelijk en goed te vergelijken.

FDA 06-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering, duidelijke communicatie

Hele duidelijke website, scherpe prijs, snelle levering, duidelijke communicatie! Voldoende product informatie.

Rebecca 06-03-2017 Via de website gekocht

Precies op tijd!

Op het laatste nippertje bedachten we ons dat we voor het feestje nog een koffiezetapparaat nodig hadden. Eerdere ervaringen met Coolblue waren zeer positief, dus gekozen om het apparaat via hen aan te schaffen. We hadden het apparaat de volgende dag al nodig en volgens de planning moest het ook lukken. Het feestje begon om 15u en om 15u10 werd het koffiezetapparaat afgeleverd! Precies op tijd! Met dank aan de snelle service van Coolblue (en natuurlijk ook aan de postbezorger).

Irene 06-03-2017 Via de website gekocht

TOP KLASSE!

's Avonds rond 22.45 uur de bestelling geplaatst (camera, lenzen, tas, extra batterijen) en de volgende dag vóór 11.00 uur was het al in huis! Echt geweldig!
De wachttijdtherapie is echt geinig!!

Daisy 06-03-2017 Via de website gekocht

Tweedekans router

Wat fijn dat jullie tweedekans producten aanbieden tegen een betere prijs. De router deed het perfect echter kleine tip: reset de router voordat deze weer verzonden word dat had mij een hoop frustratie gescheeld.

C. van Gestel 06-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle en goede service, bestelling goed te volgen en de aangegeven bezorgtijden klopte precies. Keurig verzorgd pakket.

Marco 06-03-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze, goed advies, snelle levering.

Op zoek naast een Smart TV uitgekomen bij Cool Blue vanwege de ruime keuze. Telefonisch goed advies gekregen en de levering was snel. (volgende dag)

L.Vahl 06-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle bezorging

Duidelijke site met voldoende uitleg over de apparatuur die je zoekt, redelijke prijzen en een zeer vlotte afhandeling en bezorging.
Ik ben er zeer tevreden over.

FE 06-03-2017 Via de website gekocht

Snelle serivce

Makkelijk te bestellen via de website,duidelijkheid over wanneer ze komen ,ruime keuze in producten!

yvonne 06-03-2017 Via de website gekocht

geweldige service

vandaag besteld morgen in huis binnen no time krijg je bericht en je nota volgende dag bellen ze nog op dat ze onderweg zijn oude nemen gelijk mee

ruud 06-03-2017 Via de website gekocht

info en levering

duidelijk en direct info over het artikel snelle levering zonder kosten . overzichtelijke web winkel (website) makkelijk zoeken redelijk aanbod van merken / producten in alle prijs categorie.

J.M.E. Peters 06-03-2017 Via de website gekocht

Prima levering van 2 uiterst vriendelijke jongens

Wij hadden nog nooit bij Coolblue een bestelling gedaan dus het was voor ons best spannend, temeer daar wij aan deze cultuur niet echt gewend zijn.
Een uitstekende levering van zeer vriendelijke jongens.
Vrijdagavond om 18.30 uur besteld zaterdag ochtend om 08.30 afgeleverd en aangesloten. TOP

L.G. 06-03-2017 Via de website gekocht

Dit is een overzichtelijke shop met een ruim assortiment, de levering was zoals beloofd de dag na bestellen in huis en alles was netjes verpakt. Het is een hele fijne winkel.

Adrie 06-03-2017 Via de website gekocht

super snelle levering .

goede info vooraf, snelle levering en concurrerende prijzen .
en snelle antwoorden via Wattsapp.!
daarom beveel ik deze winkel aan .

Wica 06-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en een goede service.

Snelle levering en een goede service. Ik had iets niet goed gedaan met een printer aansluiten. Het servicenummer gebeld. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Een dikke pluim voor de Coolblue medewerkers.

Henk van den Brink 06-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte bezorging

Besteldienst mbv GPS te volgen. Op Internet gezien dat de wagen de straat inreed. Met twee man de wasmachine naar tweede etage en de oude retour. Top gedaan!

Bennie Benjamins 06-03-2017 Via de website gekocht

Heel slecht, bizar

Op zondag vaatwasser besteld, maandag mail binnen dat ik 1 cent te weinig betaald had en dat er geen afspraak gemaakt en geleverd kon worden. Gebeld met servicenummer en medewerker gaf aan dat toch 1 cent betaald moest worden...bizar werd een beetje boos en na overleg werd mij de 1 cent weggescholden en zou er binnen 1 werkdag gebeld worden over levering en plaatsing extern bedrijf. Volgende dag dus geen telefoon en track en tracé van dit bedrijf werkte ook niet. Volgende dag weer gebeld met Cool Blue, excuses weer, ik zou direct gebeld worden. In de middag nog geen telefoon en track en tracé werkte nog niet. Weer gebeld en aangegeven dat ik de orde wilde annuleren, was goed en ik zou binnen 2 werkdagen mijn geld weer terug zien. Laat in de middag gebeld door het externe bedrijf dat ze een afspraak wilden maken voor levering. Hij was niet op de hoogte van de annulering???

Vrijdagavond een mail van Cool Blue met de vraag hoe de vaatwasser beviel en dat ze ook accessoires konden leveren!!! Nee, nee, weer gebeld en weer excuses dat ze dit niet tegen konden houden, intussen nog geen geld binnen.
Vanmiddag weer mail Cool Blue of ik mee wilde doen voor review vaatwasser en ik hierbij euro 100,- verdienen. Weer gebeld met Cool en Blue en weer excuses, konden ze weer niet tegen houden en mijn vraag waar mijn geld bleef werd ook negatief beantwoord, het lag bij collega's en was nog niet overgemaakt en ik moest toch wel rekenen op 3 werkdagen!

Wat een bedrijf!!!! Bizar voor woorden en nu nog niets geregeld, verwacht nu een reactie leiding binnen Cool Blue. Hoop dat ze dit lezen.

Officiele reactie van Coolblue 07-03-2017

Beste Bennie,

Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de review te schrijven. We begrijpen heel goed dat u ons een negatieve beoordeling heeft gegeven, want alles is misgegaan wat mis kon gaan. Het is zeker niet de bedoeling geweest om u zo lang te laten wachten en al helemaal niet dat u contact met ons op moest nemen, terwijl wij u hebben beloof u te contacteren. We willen u dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Dit is niet wat u van ons mag verwachten.
We willen het graag verder onderzoeken, alleen hebben we hiervoor wel het ordernummer nodig. Zou u deze naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Martine 06-03-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijke keuze op site. Behulpzame medewerkers in winkel. Stipte levering. Correcte producten. Alles naar wens.

Valentina Manera 06-03-2017 Via de website gekocht

Excellent service!

The product was in perfect conditions and with all the needed instructions.Delivered quickly and between the expected time range, perfect service...highly recommended!

Ron 06-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en zeer snelle levering, kwaliteit en prima verpakt, zal zeker weer bestellen als ik iets nodig heb.

Masena Invest B.V. te Barendrecht 06-03-2017 Via de website gekocht

Service is echt goed!!

Onze printer werkte niet goed. Wij hebben 'm opgestuurd naar CoolBlue en werden keurig op de hoogte gehouden van de status. Toen de printer na twee weken niet terug was van de reparatie, zoals beloofd, kregen we een nieuwe printer bezorgd. Dat noemen wij: service!!