Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jolanda1275 13-03-2015 Via de website gekocht

De producten zijn gemakkelijk te vinden en te vergelijken op de website.

Vrijwel altijd kun je er van op aan, dat het product de volgende dag al binnen is. En op de website is al te zien, als het niet op voorraad is.
En geen moeilijk gedoe, als je iets terug wil sturen.

prima

Gewoon goed, snel en prima service

Bijna alles koop ik via coolblue, wasautomaat, koelkast, kleine accessoires etc. Altijd is het goed gegaan.

Asbaa1967 13-03-2015 Via de website gekocht

Tot op heden is iedere verzending supersnel en op schema verzonden en afgeleverd ben zeer tevreden.

hompie1935 13-03-2015 Via de website gekocht

De Website is duidelijk en de producten zijn makkelijk te vinden.Het betalen is gemakkelijk, maar dat komt ook omdat ik al jaren bij Coolblue koop.Het is een zeer duidelijk programma, dat door iedereen makkelijk is te volgen.

Indien er vragen zijn worden deze op een professionele en vriendelijke wijze beantwoord.Evenzo de levertijden en bezorging zijn perfect. Niets dan lof.Met retouren heb ik geen ervaring! Zodoende GEEN commentaar.

Het assortiment is zeer groot. Ik zou geen webwinkel kunnen noemen die met coolblue kan concurreren.De Prijzen zijn redelijk en voor de concurrentie niet te evenaren. Dat is de rede dat ik bij Coolblue bestel.

De enige aanbeveling die ik kan doen:
Koop een keer bij Coolblue en je hebt de juiste webwinkel gevonden!

Lees mijn beoordelingen en dan weet je waarom ik Coolblue aan iedereen kan aanbevelen!!!!!

lavensc 13-03-2015 Via de website gekocht

Perfect

Niks Op aan te merken,perfect

Zeer groot

Zeer goed, zeer snel

eliensmeets91 13-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, handig ook er een top 10 wordt gemaakt. Snelle levering

engeneer 13-03-2015 Via de website gekocht

netjes thuis afgeleverd binnen de vooropgestelde termijn zonder extra kosten!

meer keuze dan in de betere electrozaak

al meerdere keren iets besteld en niks op aan te merken

gemakkelijk winkelen vanuit je zetel, groot assortiment, gemakkelijk om producten en prijzen met elkaar te vergelijken. Bij problemen is er nog steeds een fysieke winkel waar men terecht kan.

bettiemaaike 13-03-2015 Via de website gekocht

eenvoudig en goed

Ik vind jullie hilarisch :) word er blij van, met jullie maffe gekkigheidjes. En service. Tja :)

elveedee 13-03-2015 Via de website gekocht

Ik zocht een fietsendrager, en wist niet dat Cool Blue in feite een webwinkel was met een grote diversiteit van producten. Had ik het wél geweten dan had ik toegestaan dat er nog mails zouden worden toegezonden en zou ik de 5 € bij een volgend aan te kopen product wel hebben gewaardeerd. Maar een fietsendrager koop je maar één keer toch...

Besteld in de vooravond, aangeleverd aan huis om 9.30 u s'anderendaags! En netjes de trap opgedragen en binnengezet!

Zie bemerking bij Gemak. Ik kende Cool Bue niet, ik kocht alleen een fietsendrager. Meer info over het assortiment had welkom geweest.

Ik kijk zeker nog eens terug naar de website bij een of andere aankoop. Gratis levering aan huis is een luxe.

infohawi 13-03-2015 Via de website gekocht

Coolbleu had de op dit produkt de beste prijs inclusief verzendkosten. Ik had het de volgende dag al in huis dus ze doen wat ze beloven.

pschille 13-03-2015 Via de website gekocht

de mensen van Dynalogic begrepen geen nederlands, zijn 2x langs geweest en nog vergaten ze de extra gratis tabletten. wacht er nog steeds op

lagekouter27 13-03-2015 Via de website gekocht

Van thuis uit, over verschillende merken uw keuze maken.

Vandaag gekozen en besteld - morgen door bpost geleverd. Vlugger en eenvoudiger kan niet.

Keuze genoeg.

Beter kan niet - dus waarom niet aanbevelen aan een ander ? Kreeg de aanbevelingen ook vanuit mijn vriendenkring.

Eenvoudig - snel - correcte afhandeling - betrouwbaar.

rover112 13-03-2015 Via de website gekocht

snel en simpel

nette behandeling

makkelijk en overzichtig alles in 1

de klantvriendelijkheid de service

De klantvriendelijkheid het gemak de service het assortiment

johan de nijn 12-03-2015 Via de website gekocht

zoeken en bestellen op de site
direkte levering , was wel niet thuis , kon direkt afhalen op postkantoor

zeer goed

makkelijk

bij vorige levering (diepvriezer) de ploeg moeten erop attent maken van onvoorzichtige behandeling van uitgepakt produkt

pstoevel 12-03-2015 Via de website gekocht

Goede, eenvoudige site. Helder bestel- en betaalproces

Netjes afgeleverd nieuwe wasmachine, oude meegenomen (geen omkijken naar), aangesloten: klaar voor gebruik

Vooraf gebeld of voorraadgegevens actueel waren, precies op de afgesproken datum geleverd, geen addertje onder het gras. Eerlijke informatie

Zie hierboven. Was heel erg belangrijk dat de wasmachine SNEL werd geleverd, tegen concurrerende prijs

petlem 12-03-2015 Via de website gekocht

Goedkoop en hele snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens de levering

Een top winkel en snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens de levering en zeker een goede prijs

Gestigt 12-03-2015 Via de website gekocht

Snelle service, duidelijke website. Enige rare vond ik dat het pakje met toch wel een artikel van waarde erin, gewoon in de brievenbus werd gedaan en er niet voor ontvangst getekend moest worden.

GuoStarx3 12-03-2015 Via de website gekocht

Ik heb 's avonds om 23u besteld en de volgende dag om 10u 's morgens is het aangekomen zonder iets te doen. Coolblue is denk ik het meest betrouwbare verkoper online. Nog nooit problemen meegehad en altijd zich aan de afspraken gehouden.

Snelle service. Nooit problemen mee gehad. Nooit telaat. Ze leveren zelfs op zondag!!!!!!!

Een breed en goed geselecteerde aanbod door specialisten.

Handig. Snel. Goede service.

pirewit 12-03-2015 Via de website gekocht

De website is zeer overzichtelijk. Zoekmachine werkt goed en snel.
De website zelf reageert snel en zakelijk opgesteld.
De betalingsprocedure is duidelijk.

De functie om de leveringsdatum te kiezen is een groot pluspunt.

Ik wou nog een Nilfisk hogedrukreiniger accessoire (Nilfisk Autosproeier) bestellen, maar dat is niet opgenomen in het assortiment. Coolbleu is niet altijd de goedkoopste.

Alle aankopen bij coolblue zijn zonder problemen afgehandeld. Het voordeel is ook dat er winkels zijn waar je tercht kan als er toch iet mis zou gaan. Je krijgt daar goed advies (winkel wilrijk).

Al mijn aankopen bij coolbleu zijn zonder problemen verlopen. Zij zijn niet altijd de goedkoopste, maar het feit zij winkels hebben is een pluspunt omdat je een fysiek persoon kunt spreken bij eventuele problemen.

Sylvia Olaerts 12-03-2015 Via de website gekocht

Ik vind de service zéééér goed...je wordt op voorhand verwittigd van het uur dat er geleverd wordt, de dag zelf ....en een kwartiertje voor aankomst bellen ze nog eens.
Dit vind ik een bijzondere vermelding waardig. Je bent totaal niet aan huis gekluisterd.

RonaldOsephius 12-03-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel bestellen wat je nodig hebt

De volgende dag binnen

Ruim voldoende

Betrouwbare internet shop met uitstekende service

Heb nog niet kunnen gebruiken omdat telefoon nog niet binnen is.

AshRaaH 12-03-2015 Via de website gekocht

Klaar en duidelijk

Snel, makkelijk, vriendelijk, duidelijk

Coolblue is super. Of je er nu iets koopt van 5€ of 5000€, je krijgt steeds een duidelijk uitleg waar je iets aan hebt. Je koopt er nooit een kat in een zak en de prijzen zijn uiterst competitief. De levering is snel (de dag erna) met duidelijke communicatie. (je krijgt mail en telefoontje over het exacte tijdstip)

teun_erfgbhcdfty 12-03-2015 Via de website gekocht

duidelijke site, snelle doorloop, snelle levering, geen profiel aanmaken om iets te kunnen bestellen

je wordt goed geïnformeerd over voortgang. geen ervaring met klachtafhandeling want nooit klacht gehad.

pgvinken 12-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site

Donderdag besteld, vrijdag om 8.30 uur goed verpakt bij Bruna afgehaald.

Ruime keuze

siber.fw 12-03-2015 Via de website gekocht

Snelle site, overzichtelijk. Volgende dag geleverd als je voor middernacht besteld.

jwbtholen 12-03-2015 Via de website gekocht

Website duidelijk genoeg voor mij. Betaling gemakkelijk.

Erg klantvriendelijk te woord gestaan. Geleverd volgens afgesproken termijn.

Achteraf nog een bedankje dmv een kaartje geweldig.

Heb gevonden wat ik moest hebben

Klantvriendelijk top!!! Bedankkaartje achteraf geweldig Levering op afgesproken tijdstip!! Verkoper niet opdringerig en heel vriendelijk.

m1o9n6i5que 12-03-2015 Via de website gekocht

duidelijke website
werkt goed
snel te bestellen

prima correct en snelhulp als je n vraag hebt

heb niet heel uitgebreid gekeken
was op zoek naar 1 type product
denk wel dat dat goed zit

refrus78 11-03-2015 Via de website gekocht

zoals het hoort!

dezelfde avond nog bezorgd op exact het aangegeven tijdstip! fantastisch!

eenvoudig besteld, dezelde avond nog in huis (bijbetaling €10). fantastische service!

zelossc 11-03-2015 Via de website gekocht

Ruim assortiment. Veel informatie. Duidelijk.

Bezorging op zaterdag, zondag, maandag , de zelfde dag nog in huis. Geen probleem bij coolblue.

Het assortiment mag wat groter. Dan zou ik hier alles bestellen.

Beste internet winkel. Vanwege de snelle levering.

Niet te duur. En bestellingen kun je de zelfde dag nog laten bezorgen. Op zondag laten bezorgen, ook geen enkel probleem. Dit gaat coolblue veel klanten op leveren.

bengerritsen 11-03-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk te bestellen zelfs in het weekend

goede service

uitgebreid assortiement

coolbleu something for you

goede website vriendelijk personeel aan de telefoon

david schauvaerts 11-03-2015 Via de website gekocht

duidelijk opgebouwde website ,simpel te bedienen

zeer goede service je wordt met een mail op de hoogte gehouden van je aankoop die je deed ,tot op de eindbestemming top

veel goede deals en goedkoper als ander sites , wat ook zeer goed is zijn de verzending is gratis

ik heb deze aanbevolen aan m'n collegas van het werk en famillie

ik ga niets veranderen vindt het goed zoals het is echt top

Mark010 11-03-2015 Via de website gekocht

Bij online bestellen zijn alle producten per soort per aparte site te bekijken/bestellen wat zeer overzichtelijk is.

Heb al diverse keren bij hun iets online gekocht en het werd altijd binnen 24 uur bezorgt mits op voorraad natuurlijk. De optie om het in de avond tussen 18.00 en 21.30 ook gratis te laten bezorgen is een extra pluspunt. Zeker bij tweeverdieners die pas na 17.30 thuis zijn.

Het gehele assortiment is ruim voldoende.

Tot nu toe alleen maar goede punten voor deze winkel.

verhenne 11-03-2015 Via de website gekocht

Vanuit de luie zetel te bestellen

Nog geen problemen ondervonden

Voldoende keuze

Dag erna geleverd, topsite tot zover.

zwollezuid 11-03-2015 Via de website gekocht

De site is zeer overzichtelijk en biedt veel producten aan.

Dat ze op zondag leveren, heeft ons ERG GEHOLPEN! onze babyfoon ging kapot, dus meteen zaterdag besteld en volgende dag in huis!!

Ik heb nog niet veel op de site zelf gekeken, maar met onze bestelling heb ik een volder van cool blue gekregen, en in die volder staan heel veel verschillende producten.

Het product was snel bezorgd. Ik krijg ook automatisch de leveringstijden via sms. Het product was goed ingepakt en product zelf is natuurlijk ook prima. En qua prijs valt ook mee, je kon wel ergens voor een paar euro goedkoper vinden, maar dan zal ik het pas dinsdag thuis hebben, i.p.v zondag. GOEDE SERVICE!

Het product was snel bezorgd. Ik krijg ook automatisch de leveringstijden via sms. Het product was goed ingepakt en product zelf is natuurlijk ook prima. En qua prijs valt ook mee, je kon wel ergens voor een paar euro goedkoper vinden, maar dan zal ik het pas dinsdag thuis hebben, i.p.v zondag. Ik heb maar een ervaring met dit winkel, maar ik ben ZEER TEVREDEN! van daar een hoge cijfer!

Jenkwortel 11-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop

Duidelijke voorwaarden die ook stipt worden nageleefd.

Zou wat uitgebreider mogen zijn, maar de keuze is wel enorm.

Duidelijke webshops, goede service

Duidelijke webshop, goede prijsstelling, zeer snelle verzending en goede service

tomcat1965 11-03-2015 Via de website gekocht

vanuit de luie zetel shoppen, zelfs op zondag, is fantastisch!

perfect!

Nog geen slechte ervaringen, altijd zeer positief!

Er is een ruime keuze; de prijs zit goed; de site is overzichtelijk en makkelijk, betalen gaat vlot, en last but not least: de levering ('s anderendaags om 9.00 reeds)is ongelofelijk! (maar wel zeer prettig!)

marijke47 11-03-2015 Via de website gekocht

Goede en duidelijke website. Geen problemen ondervonden met de betaling. Stap voor stap werd je op de hoogte gehouden van het bestelproces via de mail. Dat was erg fijn.

Goede service. Het tablet werd inderdaad daags na de bestelling keurig afgeleverd op het aangegeven tijdstip.

Op het moment van de bestelling was het Samsung tablet bij Coolblue het goedkoopst. Ik kon vergelijkingen maken met andere winkels. In combinatie met een beschermhoes kreeg ik zelfs nog extra korting.

Deze winkel kan ik iedereen aanbevelen

Je wordt goed geinformeerd over de levering. Komen afspraken na. We zijn erg tevreden.

StephanieH 11-03-2015 Via de website gekocht

Zondagmorgen heb ik mijn smartphone besteld en meteen had ik al een bevestiging dat mijn pakket klaargemaakt ging worden en de dag erop al meteen in huis. Alles is perfect gelopen en is een hele fijne webwinkel.

Bvoan 11-03-2015 Via de website gekocht

In een paar klikken alles geregeld

Perfecte info over wanneer te levere en super netjes op tijd geleverd, netjes geplaatst

Meer dan afdoende keuze

Gewoon zeer tevreden.
Nu alleen nog hopen dat de wasmachine het lang blijft doen

Wessel Verheijen 11-03-2015 Via de website gekocht

Mag op sommige vlakken zoals tablet en laptophoezen nog wat uitgebreider.

+ Snelle en goede bezorgtijden en kwaliteit - Afhankelijk van de productgroep een niet erg uitgebreid assortiment.

bart210576 11-03-2015 Via de website gekocht

Zondagavond 22u besteld, maandagmiddag 11u30 in huis. TOP¨.

sholofly 10-03-2015 Via de website gekocht

Snel besteld, snel geleverd!

Die ene keer dat ik moest bellen werd ik uitstekend en adequaat geholpen.

Het assortiment is uitgebreid maar mag nog groter.

Als je bereid bent om ietsje meer te betalen voor snellere service en bestelgemak, dan is coolblue een aanrader.

hstehouwer 10-03-2015 Via de website gekocht

Perfect

Voor mijn zoekopdracht prima

Ik geef nooit een 10

Ik vind alles goed wat mij opviel was de degelijke verpakking

j.vdwal 10-03-2015 Via de website gekocht

Het bestellen van een product gaat zo gemakkelijk. Mijn probleem was meer om een goede keuze te maken.

De levertijden zijn snel zoals is beloofd. Prima.

In het product wat wij zochten was genoeg keuze.

Ik heb alleen maar ervaring met 1 product.

het is het gemak, de snelheid maar ook dat het vertrouwd is

kathymartens 10-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke uitleg over het artikel

We werden up-to-date gehouden ivm de levering van het produkt. Wanneer het verzonden werd tot wanneer het geleverd werd. Werd zelfs geleverd voor het uur dat op voorhand gezegd was. Dus extra snelle levering. Vandaag besteld, morgen geleverd.

ruim assortiment. Vonden specifiek wat we zochten

Als je iets dringend moet hebben - niet twijfelen

eddie-emmer 10-03-2015 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen , duidelijke site en goeie service . keurig mailcontact :-)

mamabianca 10-03-2015 Via de website gekocht

van thuis uit

sms e-mail gekregen en alles wat jullie schreven was waar

als jullie zo blijven door gaan als jullie bij mij hebben gedaan zou ik de hele wereld melden alleen bij jullie te kopen

ldelcourt 10-03-2015 Via de website gekocht

Zeer vlot selecteerbaar via website adhv parameters

Levering werd per e-mail bevestigd op 8/3, maar is op vandaag (10/3) nog steeds niet gebeurd. Via tracking van B-post blijkt het packet zich momenteel in het sorteercentrum van Charleroi te bevinden.

svangroen 10-03-2015 Via de website gekocht

Super snelle service en ook nog eens op zondag geleverd! Helemaal top!

SCMvS 10-03-2015 Via de website gekocht

De website is erg duidelijk het product was makkelijk te vinden.

Het product werd zelfs op zondag bezorgd, heel fijn. Ik kreeg die dag een mail tussen welke tijd ik de bezorger kon verwacht, prima dus

Het product was bij cool blue het goedkoopst

Bestel hier en de volgende dag heb je het al in huis, zelfs op zondag

Alles is prima. De website, de bezorging en ook het telefonisch contact met een medewerker dat ik eerder had

solidshag 10-03-2015 Via de website gekocht

Bezorgen kosteloos op zondag. Dus werkelijk 24/7...

Kan niets anders bedenken dan goeds.

Meestal staan alle nieuwe spullen er in. Slechte spullen op basis van reviews komen er niet meer in.

Het is een webshop, waar fysieke winkels nog een hoop van kunnen leren.