Deze score is berekend op basis van 1099 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M. Coenradie 08-03-2017 Via de website gekocht

Nakomen wat ze beloven.

Zeer overzichtelijke site. Veel artikelen met zeer duidelijk demo filmpje. Scherpe prijzen. Zeer correcte berichtgeving en waarmaken wat ze beloven zoals werkelijk de volgende dag afleveren en je daar perfect van op de hoogte stellen.

ADL 08-03-2017 Via de website gekocht

Niets mis met COOLBLUE

Er is een snelle bezorging, een goede verpakking, de prijs is goed en de site gemakkelijk.
Het aflever-moment wordt goed duidelijk gemaakt in berichten die je via de mail krijgt.

Margreet 08-03-2017 Via de website gekocht

Deze shop heb ik gekozen om de duidelijke website met een grote keuze aan artikelen met ruime informatie over de artikelen. Hier heb je tenminste iets aan.
En de levering is supersnel, het is helemaal waar wat zij zeggen, voor 23.59 uur besteld, de volgende dag thuisbezorgd. En dit klopt gewoon. Ben er helemaal blij mee.

Nieske 08-03-2017 Via de website gekocht

Fijn: bezorgd op zondag.

Gratis bezorging op zondag, zeer vriendelijke bezorger en een prima product! Ook de informatie op de site was duidelijk en handig.

Michael 08-03-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

het juiste product, snel te bestellen en ook nog aan kunnen geven wanneer het bezorgt moet worden. Vervolgens op de juiste dag het product in huis hebben. Perfect!

Evelien 08-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Supersnelle levering, goede communicatie, duidelijke website.
Handige tips en het verpakkingsmateriaal tovert een lach op je gezicht!

Ton Blankenstein 08-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en snelle levering

Al veel bestellingen geplaatst van wasmachine tot zaagmachine en melkopschuimer en altijd snelle levering én een duidelijke opgaven van de bezorgtijd. Als er een keer iets niet duidelijk is, kun je altijd bellen en je wordt dan snel, vriendelijk en goed geholpen. Laatst was de melkopschuimer defect: teruggestuurd, door de postbezorger in ontvangst genomen, maar daarna nooit bij Coolblue bezorgt. Na doorgeven van het track-en-trace nummer aan Coolblue had ik de volgende dag al een nieuwe in huis, dus nog voor het onderzoek naar het verloren pakket afgerond kon zijn. Onlangs een Devolo powerline adapter gekocht: nog voor ik hem in huis had, kreeg ik als een mail van Coolblue met installatie advies. Top geregeld! Ook vind ik dat ik nooit teveel betaal.

Rick 08-03-2017 Via de website gekocht

Uiteindelijk kwam ook nu weer de glimlach

Na eerdere goede ervaring met Coolblue zondagavond vanaf mijn bank een bestelling voor een TV geplaatst die ik de volgende dag graag wilde ontvangen. Bestelling liep goed, ik werd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Later die avond kreeg ik een verzendbevestiging die ik de volgende dag kon volgen. Omdat ik de bestelde TV graag snel wilde hebben volgde ik de bestelling nauwgezet. De bestelling zou voor 15.30 uur worden bezorgd door PostNL.
Maar... ondanks dat Coolblue alles doet voor een glimlach was het lachen bij mij vergaan toen ik een melding van PostNL ontving dat mijn pakketje was bezorgd, terwijl ik de postbode niet had gezien. Geen TV te zien.
Vervolgens gebeld met Coolblue - vriendelijk te woord gestaan - die er bij mij op terug zouden komen. Uiteindelijk bleek het pakketje enkele huisnummers verderop te zijn bezorgd, de bezorger had het waarschijnlijk niet goed gelezen. Kan gebeuren en uiteindelijk was de glimlach er niet minder om.

Daan 08-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ik kon het "tweede kans" product krijgen; een teruggestuurd product in perfecte staat met een leuke korting. Top!

Autcentrum Flevoland 08-03-2017 Via de website gekocht

fijne winkel goeie prijzen

top winkel vandaag bestellen is morgen in huis en keurig verpakt
goede foto's met uitgebreide omschrijving ga zo door !

Francine 08-03-2017 Via de website gekocht

Snel en prima service

Vrijdagavond een tv besteld, zaterdag voor 10u geleverd. Sneller kan bijna niet.
Enkele dagen later was er een prijsdaling op dezelfde tv. Een simpel mailtje naar Coolblue en 2 dagen later was het verschil reeds terug gestort op mijn rekening. Prima service.

Caroline 08-03-2017 Via de website gekocht

Precies wat wordt beloofd

Een gemakkelijke webshop..duidelijk en eerlijk. Goede prijzen in vergelijking met anderen. E het is echt...voor 23.59 uur besteld, de andere dag in huis!

Toos 08-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering, super bedrijf!

Omdat wij met 2 vrouwen in huis wonen, en onze wasmachine op zolder staat zocht ik een bedrijf wat de wasmachine naar boven zolder tilt en die oude weer mee kon nemen... En dan ook nog eens vandaag besteld, morgen in huis! Niemand kan een dag zonder een wasmachine toch? Helemaal niet met 2 kinderen!

De meeste bedrijven doen bezorgen wel op zolder, maar tegen betaling, net als het meenemen van het oude apparaat. Uiteraard zoekt iedereen eerst de "bekende" websites af. Toen kwam ik bij Coolblue, en die rekende helemaal geen extra geld, dit was gewoon "part of the deal!!" Hoe geweldig is dat!

Via leuke mails werd ik keurig op de hoogte gehouden, en inderdaad, zondagmiddag 17 uur besteld, maandag 09.30 uur stond mijn wasmachine te draaien! 2 sterke jongens hebben de oude machine weer mee genomen, en ik heb er geen werk aan gehad!

Dit is nog eens service, en dit is nog eens klantvriendelijk! Ik bestel voortaan alles bij Coolblue!

Kees Kok 08-03-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over Cool Blue.

Een redelijke ruime keuze op de webshop.
Goede betalings mogelijkheden, maar wel altijd vooraf betalen.
Levering geschiede vlot met hele aardige coole gasten die zeer behulpzaam waren.
Zou Cool Blue ten zeerste aanraden.

Ineke 08-03-2017 Via de website gekocht

Super!

Groot assortiment, goede prijs/kwaliteitverhouding en supersnelle levering. Echt een aanrader op alle fronten.

Elise 08-03-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop

Coolblue had een onwijs snelle levering. De producten waren efficiënt ingepakt waardoor je minder verpakkingsmateriaal overhoud.
Ruime keuze in het assortiment. Met overzichtelijke specificaties en reviews.

Freco 52 08-03-2017 Via de website gekocht

Top Service Bij Coolblue,

Coolblue,
Inmiddels 2 keer product besteld
Tweede keer product helaas retour moeten sturen.
maar de afhandeling liep naar tevredenheid.
Coolblue zeer betrouwbaar.

Craig 08-03-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Aardig aanbod en snel geleverd. Niet alles is het gunstigste geprijsd maar ze leveren wel betrouwbaar.

Mario 08-03-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Coolblue geeft net dat beetje extra aandacht aan klantgerichtheid waarmee ze zich voor mij onderscheiden van overige webshops waar ik in het verleden een bestelling heb geplaatst. Gewoon een prima service, netjes op tijd en klantgerichte houding van de bezorgers. Ga zo door!

R van Sijll 08-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Op zondag mijn product besteld, maandag om half 10 's ochtends al in huis. Hele snelle service, alles compleet. Ik raad Coolblue zeker aan.

Freek 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Ik heb deze shop gekozen om de betrouwbaarheid en snelheid met betrekking tot levertijd. Daarnaast voor de uitstekende service bij pre- en after sales. Tijdens levering was er schade aan een bi nenhuisdeur gemaakt, maar dit werde zowel door doorelkaar bezorgers als de klantenservice professioneel en snel opgelost.

Mevrouw van Rijn 08-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle bezorging en service met een lach!

Top service en snelle bezorging. De Smartphone werkt ook naar behoren. Handig dat er zowel voor- als nadelen worden opgesomd zodat je een eerlijk beeld kan krijgen over de kwaliteit.

M.J. van der Wijk 08-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Was bij toeval dat Coolbleu zou leveren. Heel snel in huis. Wist niet dat ik niet achteraf kan betalen. Toch prima voorlichting gekregen na tel contact.

Steven 08-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende hulp

Ik had een sd card nodig die aan bepaalde eisen moest voldoen. Na op internet gespeurd te hebben kon ik die niet vinden, maar had wel een vermoeden. Coolblue gebeld (op zondagavond). Zij hebben mij geholpen om de juiste te kiezen. Direct bestelling in orde gemaakt en volgende dag in huis.

Simon Burgerhout 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en kwalitet

Top web winkel bijna alles eenvoudig te vinden en snelle levering zelfs op zondag zonder extra betaling. Zal me naar al die jaren maar eens aanmelden.

Mathieu 08-03-2017 Via de website gekocht

afspraak = afspraak

Via internet besteld. Zeer duidelijke beschrijving van de producten. De prijs is scherp
Bestelling is makkelijk te volgen
Je krijgt van te voren een bericht wanneer de monteurs komen. De oude machine is meegenomen en niks is te veel. Prima services ! wat je verwacht van een leverancier
klasse !

Barbara Benjamins 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbara webshop

Ik heb er al eerder wat besteld en ben erg tevreden. Snelle bezorging, goed verzorgd en betrouwbaar.

Sylvia 08-03-2017 Via de website gekocht

uitstekende shop!

Duidelijke uitleg over het aan te schaffen apparaat. Prijs tov andere winkels goedkoop. Tevens mail ontvangen over de installatie van het apparaat na bestelling en voor de ontvangst. Vandaag besteld morgen in huis. Keurig, kan niet anders zeggen.

Marieke 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Ik heb voor Coolblue gekozen vanwege de snelle levering en de fijne service. Alles was duidelijk, de site was ook prima. Ook is het erg leuk dat jullie op jullie site, in de mailtjes en op de post zelf allerlei grappige dingen zetten. Zeker blijven doen!

Koen v Stokkom 08-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige, snelle levering

Snelle en accurate levering
Duidelijke website. Snel gevonden wat ik zocht. Vergelijkingen van gelijke producten overzichtelijk op een rij. Keuze was snel gemaakt. Geweldige service !!

Edwin van Noort 08-03-2017 Via de website gekocht

Fantastisch hoe een leveringsprobleem werd opgelost

Bij de aanvraag stond dat je een tijd van leveren kon aangeven. Dat heb ik gedaan: zondag tussen 08.00 uur en 10.00 uur. Uiteindelijk kwam er niemand. Levering op zondag kan wel, maar niet met een opgegeven tijd. Gefrustreerd Coolblue gemaild en later gebeld. Vrij snel werd duidelijk dat er geen andere oplossing was dan de bezorging een dag uit te stellen. Dat zou in houden dat er niemand thuis zou zijn. Uiteindelijk heeft Coolblue op het allerlaatste moment de vervoerder toch weten te bewegen om het pakketje op het werkadres af te leveren. Daarmee voorkwam men nog een dag extra vertraging. Heel fijn!

Maike 07-03-2017 Via de website gekocht

Zelfs op zondag levering

Snelle levering. Maar ook hele nette service. Product bleek niet geheel in orde maar werd opgehaald en gerepareerd en terug gebracht. Geen gedoe , werd gewoon opgelost.

Youri 07-03-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Topshop!

Uitstekende service. In de winkel tablet gekocht en gehaald, hoesje niet op voorraad. Kosteloos nagestuurd en van alle acties gebruik kunnen maken! Topservice

jef. 07-03-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Met bestelling online begonnen vóór middernacht, en hoewel voltooid ná middernacht, toch levering op dezelfde dag van voltooiing van bestelling. Kan niet sneller.
Overzichtelijk assortiment en bruikbare recensies op de site.

A.L.Kotte 07-03-2017 Via de website gekocht

super

Ze doen wat ze beloven zaterdags besteld en inderdaad zondags in huis
als je wilt kun je chat ondersteuning krijgen, gewoon een hele goede service

Nicolas.vermeersch 07-03-2017 Via de website gekocht

Top bestelproces en keuze!

Het aanbod is vrij uitgebreid. Ook de kwaliteit en natuurlijk de zeer snelle levering zorgen ervoor dat ik heb gekozen om bij Coolblue te winkelen. De filmpjes met productinformatie zijn ook lekker duidelijk en maken het gemakkelijker om het juiste product te kiezen. De prijs is ook dikwijls lager dan bij de concurrenten.

Carla Dammers 07-03-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden over de snelle service

Ik heb gekozen voor deze site omdat het overzichtelijk is en bovendien mijn aankoop
hier de goedkoopste aanbieding. Zeer snelle service en geen bezorg kosten!!

Marc 07-03-2017 Via de website gekocht

Helemaal a la 2017

Wilde coolblue wel eens proberen want hoorde veel positieve dingen. Beviel inderdaad erg goed want het ging zoals ik verwachte. Usb stick snel geleverd en goed verpakt. Duidelijke communicatie en gelijk de factuur in de mail. Gewoon top!

Arnoud 07-03-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Zag om 23:15 dat de betaling niet goed was belde om 23:30 op kreeg iemand aan de lijn en binnen paar seconden opgelost alles bij elkaar nog geen 11 uur op moeten wachten top

Jagruijt 07-03-2017 Via de website gekocht

Binnen No Time in huis!

Het was heel eenvoudig het juiste product te vinden en eventuele gerelateerde alternatieven voor bijv. Een andere kleur.
Direct na de bestelling werden er slimme en leuke manieren aangeboden om de wachttijdperceptie te kunnen verbeteren. Een leuk sarcastisch detail zoals een rustgevend muziekje tegen ongeduldigheid werd erg gewaardeerd.
Een bevestigings email had meteen en duideijk track and trace nummers en met door samenwerking met Post NL werd ik via de app op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd.

Al met al, de website, de levering en product waren top! De grappige manier van interactie met de klant na de bestelling geeft een gevoel van menselijkheid in een toch zo snel groeiend bedrijf!

AK 07-03-2017 Via de website gekocht

Snel, netjes en duidelijk

Snelle levering. Zending prima te volgen dmv. de track&trace code. Correcte service, keurig nette bezorgers die snel en vakkundig de wasmachine installeerden. Alleen jammer dat ze hem ook niet even waterpas gezet hebben maar voor de rest niets op aan te merken. Raad het iedereen aan!

André 07-03-2017 Via de website gekocht

goede correcte service.

Goede snelle correcte levering.
Het mooie is,dat hun ook leveren tussen 18 en 22 uur.(zonder extra kosten)

Ben Janzen 07-03-2017 Via de website gekocht

Cool & Clean

Waarom ik voor Coolblue hebt gekozen. Toegangelijke website/shop. Duidelijke product informatie en daarbij eventuele alternatieven. Het product dat ik nodig hebt en wil kopen op voorraad is voor mij belangrijk. Daarbij de vlotte afhandeling van mijn order en snelle levering (volgende dag) top. En dan was Coolblue niet de goedkoopste, maar de door mij benoemde punten zijn doorslaggevend om bij Coolblue te kopen.

Tot de volgende keer!

Petra 07-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

Vandaag besteld, morgen geleverd. Echt super service. Bij een probleem, dadelijk hulp via social media, telefoon of chat...wat wil een mens nog meer. Voor mij een van de beste webwinkels die ik ken. Zeer betrouwbaar.

Kees 07-03-2017 Via de website gekocht

Super site

Hele overzichtelijke site. Duidelijke en uitgebreide informatie. Erg veel zoekopties mogelijk om aan of uit te vinken. Qua prijzen ook zeker een aanrader

Hans 07-03-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Binnen 1 minuut na het bestellen van de "beste koop" wasmachine bij Coolblue kreeg ik een mailtje met het tijdstip van de bezorging. De wasmachine werd keurig op dit tijdstip geïnstalleerd. Zeer professioneel.

Grubinsky 07-03-2017 Via de website gekocht

Super!! Zaterdag besteld, zondag in huis!

Op zaterdag nespresso machine besteld. Op zondag geleverd! Goed bezig! Prima machine ook nog. Wat wil je nog meer?

s van de velde 07-03-2017 Via de website gekocht

de service en de mensen zijn er super goed en vriendelijk

super bedrijf ze zijn allemaal even vriendelijk en ervaren zou het iedereen aanraden om daar te kopen heb al meer dingen daar gekocht super gewoon

L van Bekkum 07-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Hoewel ik al langer klant ben bij CoolBlue, blijft het toch steeds weer plezierig zaken doen.
Op de website is het super eenvoudig om je weg te vinden en de producten met elkaar te vergelijken. Heb je je keuze gemaakt is een bestelling zó geregeld en weet je dat je bestelling al bijna direct onderweg is.

Rieneke 07-03-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak.

Duidelijke site, gemakkelijk om te bestellen.
Goede opvolging via email. Vervolgens bezorging zoals beloofd.