Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Patrick M. 25-02-2017 Via de website gekocht

top koopbeleving!

Coolblue blijft je positief verrassen! Vanaf het zoeken naar het juiste product tot uiteindelijke levering wordt je perfect geïnformeerd. Oh ja, het product voldoet volledig aan de wens. Ga zo door mensen!!!

Supper coolblu 25-02-2017 Via de website gekocht

Supper goede service

Heel makkelijke om online te bestellen en waar ik vreselijk om moest lache was als je klaar was met bestellen dat je daarna naar relex muziek kan luisteren enzo top echt 2017

U. Barelli 25-02-2017 Via de website gekocht

Dhr.

Beantwoord aan al mijn verwachtingen. De omschrijving van de producten is uitvoerig en voor de gemiddelde consument goed leesbaar.

24" Monitor Benq

Prima monitor.
Afhandeling door coolblue uitstekend.
Dag te laat geleverd maar dat komt op conto van postnl.
Al eerder een monitor bij Coolblue gekocht maar die beviel niet, geen enkel probleem bij het teruggeven in de winkel.
Vriendelijk personeel.

Joop 25-02-2017 Via de website gekocht

Joop

Vlotte levering zoals vermeld wordt op de site en duidelijke Info over tijdstip van levering en goed bereibereikbaar indien nodig voor nadere informatie

lamber schellekens 25-02-2017 Via de website gekocht

fotocamera

makkelijk zoek naar een fotocamera, en daarna uit 3 camera overzichtelijkde verschillen zoeken wat voor jouw het beste camera zou zijn

Wilbert prins 25-02-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Overzichtelijke shop met reviews wat je keuze voor het produkt vergemakkelijkt.
Fijn is ook de enorme snelle levering en de inzicht in tijdsplanning. Kreeg vlak voor bezorgmoment nog een sms en werd netjes gebeld dat produkt er binnen vijf minuten zou zijn.

Petra 25-02-2017 Via de website gekocht

Fijne combi van internet en fysieke winkel

Ik vind het fijn om me op internet op een product te orienteren, reviews te lezen en iets uit te kiezen. Coolblue voegt hieraan iets extra's toe doordat je voor service of garantie naar de winkel kunt gaan

Coolblue is duidelijk

Coolblue geeft goede informatie bij al zijn produkten
Via de site ook telefonisch werdt ik goed geholpen

Coolblue is duidelijk

Coolblue geeft goede informatie bij al zijn produkten
Via de site ook telefonisch werdt ik goed geholpen

Tja 25-02-2017 Via de website gekocht

Veel te grote doos!

Over het algemeen goed, alles verliep volgens de beschrijving. En toen kreeg ik de doos: bijna niet te dragen, en met een moeilijk te bepalen zwaartepunt. Eenmaal thuis bleek dat de doos van Coolblue twee keer zo groot was als de doos van de printer erin. En die was voor mij zeer goed te dragen geweest...
Waarom niet een (grote) sticker?

T. Schipper 25-02-2017 Via de website gekocht

zeker een aanrader

Goeie overzichtelijke webshop. Wat ik persoonlijk heel prettig vind is dat ze bij de producten ook combi's maken met eventuele accessoires (bijvoorbeeld de stofzuiger en bijbehorende stofzuigerzakken) zodat je verzekerd bent dat je de juiste spullen bij elkaar hebt.

KikeB 25-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue altijd cool

Altijd op tijd geleverd, goede tips en reviews op de site, prima keuzehulp en filters online, goede en snelle service voor ruilen en retour en ook nog bijna altijd de scherpste prijs!

Ingeborg Haagen 25-02-2017 Via de website gekocht

Fijne overzichtelijke website met veel producten.

De website is goed en overzichtelijk vormgegeven, met veel producten en bijpassende accessoires te kiezen. Alle reviews te lezen, en een zeer snelle levering.

MarcelS 25-02-2017 Via de website gekocht

Gigaset E550A Zilver Duo

Perfecte telefoon voor mijn ouders, en de dag erna al geleverd. Kotom, toppie!!
De grote toetsen en de ondersteuning voor gehoorapparaat en luide beltoon haalde mij over tot deze aankoop.

Mark van Wolfswinkel 25-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon goede winkel

Soms qua prijs net watduurder maar heel overzichtelijke website en vaak voor 24u besteld is levering volgende dag.

boy deutz 25-02-2017 Via de website gekocht

Printer 6970 officejet pro

HP printers zijn altijd goed, ook deze. Dus de keuze voor HP had ik al gemaakt. Alleen nog niet welke. Mooi alle types op een rij. Makkelijk kiezen en de snelle levering is helemaal het einde.
Deze printer is fantastisch, niet te groot en kan heel veel.

Snoey Kiewit 25-02-2017 Via de website gekocht

aankoop wasmachine

Prettige ervaring met Coolblue. Snelle levering, mail gestuurd omdat ik plotseling weg moest. Keurig weer een andere afspraak ingepland. Bezorgers zeer correct en kundig!

Bedankt voor de goede service!

KiWi 25-02-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

We waren op zoek naar een wasmachine en droger. Totaal geen verstand van natuurlijk, maar mbv de vergelijker op de site toch 2 machines gevonden die goed voldoen aan onze wensen. Ook is het fijn dat Coolbleu de Beste Koop van de Consumentenbond en de eigen Beste Koop vermeldt.
Dinsdagavond om 22:00 keuze gemaakt en besteld, volgende dag kwamen 3 keurige jongens de machines leveren en installeren. We hadden er geen omkijken naar. Ook het afvalmateriaal werd meegenomen. Wij zijn super tevreden!

Yolanda 25-02-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Heerlijk vanuit huis bestellen, laten bezorgen waar en wanneer je wilt, prima winkel! Jammer van de opmerking dat de tekst te kort is en minimaal 100 karakters moet hebben. Er is niet meer over te zeggen, wat goed is, is goed.

Robert 25-02-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, snel, overzichtelijk

Zoals de titel zegt, de site is makkelijk en overzichtelijk en het is snel geregeld. Zowel het bestellen als de levering gaat snel.

J.G.N. Corstjens 25-02-2017 In de winkel gekocht

gewoon een klant die op zoek was naar een tablet

Ik werd welkom geheten door een vriendelijke gastvrouw die direct iets te drinken aanbood. Verkoper's eerste vraag was "wat verwacht u van een tablet en wat wilt u er in ieder geval mee kunnen doen en heeft u ook een bedrag in uw hoofd wat u er aan uit wilt geven. Daarna liet hij me op z'n computer producten zien die in de buurt kwamen van mijn vraag en somde de voor- en nadelen er van op. Ik ben uiteindelijk met een zeer tevreden gevoel en een nieuwe tablet de deur uitgegaan. Inmiddels heb ik er ook verschillende accessoires gekocht en ook bij de aankoop van iets simpels, hadden ze altijd alle tijd voor je en goede adviezen. Ik blijf er zeker terugkomen. Coolblue maakt wat mij betreft, de TV reclame, die spreekt over "vriendelijkheid", helemaal waar. Mijn ervaring is met de winkel van Coolblue in Utrecht.

Joost 25-02-2017 Via de website gekocht

De alles-kunner, die alles goed kan.

Aanbod:
Het aanbod van CoolBlue is soort van gigantisch. Ik zeg soort van, omdat ze zo'n beetje elke categorie internet winkel dekken, maar ze zich nergens in gespecialiseerd hebben. Als je denkt dat 'jouw soort' tv er niet bij zit, kan dat goed, omdat ze simpelweg niet het grootste aanbod tv's hebben. Dit omdat ze zich nergens in gespecialiseerd hebben. Voor de rest nog steeds een gigantisch aanbod, waar je mij zeker niet over hoort klagen.

Bezorging.
Bezorging van CoolBlue is denk de beste kant van het bedrijf. Ze bezorgen alles de volgende dag en zelfs bijna alles op zondag. Daarnaast krijg je bij pakketjes een track en trace nummer om zo de voortgang van je bezorging bij te houden. Kan niet beter in mijn mening!

Service.
Ik heb persoonlijk nog geen problemen gehad met CoolBlue, en heb dus ook nog nooit contact gehad met de klantenservice. Ik kan hier daarom geen beoordeling over geven. Echter heb ik wel een droger en een wasmachine besteld bij CoolBlue. Deze zijn beiden maar de zolder getild door personeel van CoolBlue en zijn daar ook geïnstalleerd door ditzelfde personeel. Vervolgens zijn de oude apparaten van de zolder naar beneden getild en meegenomen. Ik heb er zelf dus helemaal niks aan hoeven doen. Ook dit was weer een uiterst fijne ervaring.

Conclusie.
Gigantisch fijne internetwinkel. Ik persoonlijk gebruik alleen nog maar CoolBlue. Hoewel ik het nog niet vermeld heb in deze beoordeling is de prijs van CoolBlue ook nog eens goed. In 95% van de gevallen de goedkoopste, en zo niet, ben ik bereid extra te betalen voor het gevoel dat mijn pakketje in goede handen is en de volgende dag in mijn eigen handen is.

Deze winkel staat voor mij ver boven de andere internetwinkels en ik raad hem dus zeker aan!

Will Kuipers 25-02-2017 Via de website gekocht

Hitachi tv

Ik weet uit familie en vriendenkring dat jullie goed zijn en heb het zelf ook al ondervonden. We kregen er geen zenders op dus ik met klantenservice gebeld. ZE helpen je zo geduldig en vriendelijk . En de verzendtijd is Super snel. Daarom terecht een 10

Anoniem 25-02-2017 Via de website gekocht

Prima shop

Een leuke korting ontvangen op 2e keus product . Was al een keer uitverpakkng geweest mooi dat je dat kan kiezen!

Teejee 25-02-2017 Via de website gekocht

een bedrijf waar je graag bij winkelt en terug komt.

Goede service snelle levering kortom beter kan bijna niet! Ben zeer tevreden zowel mijn telefoon wasmachine en laptop komen er vandaan. Ik wil niet anders meer dan alleen bij coolblue kopen.

telefoon 25-02-2017 Via de website gekocht

wysiwyg

Heldere advertentie, goede verhouding van prijs en product (na vergelijking met andere aanbieders), prompte aflevering.

Alexander 25-02-2017 Via de website gekocht

Prettige site en snelle leveringen

Groot aanbod, veel informatie en alle reviews maken het makkelijk om de juiste keuze te maken en te kiezen wat voor mij belangrijk is. Erg blij met Coolblue.

M. Hoek 25-02-2017 Via de website gekocht

Mischien wel de beste webshop

Zeer snelle service. Ook telefonisch prima geholpen. Mensen zijn vriendelijk en hebben kennis van zaken.

John 25-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon Geldig Goed

Een betrouwbare goede service en snelle correcte levering. Echter een opmerking voor het milieu probeer na te denken over verpakkingen om een verpakking nu veel karton over.

Yolanda 25-02-2017 Via de website gekocht

Sprima service

Na de online bestelling krijg je gelijk bevestiging dat het op voorraad is en even later dat het naar de post is met tracé and tracknr. Even later een leuk mailtje met alvast wat aanwijzingen. 8k kon dat zeer waarderen.

Poeda 25-02-2017 Via de website gekocht

Snel & Goed

Supersnel geleverd (laat in de avond besteld en de volgende ochtend keurig bezorgd), keurig verpakt zodat het ongeschonden aankomt, goed op de hoogte gehouden. De aanbieding was ook echt aantrekkelijk.

Marc VM 25-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede service

Ik heb voor coolblue gekozen om diverse redenen:
1. Je kan eerst kijken op de website van coolblue en verschillende producten vergelijken voor je iets koopt. Deze website is echt een aanrader, mooi opgedeeld in verschillende categorieën en dan verder onderverdeeld per categorie.
Daarbij staat er bij elke categorie nog eens een filter die je verder helpt in jouw keuze en zo het aanbod verkleint volgens de keuzes die jij maakt en maakt het dus veel gemakkelijker om het product te vinden dat jij zoekt.
Verder moet ik ook nog vermelden dat er een ruime keuze is per categorie zodanig dat iedereen wellicht vindt wat hij/zij zoekt. Elk artikel is bovendien nog eens voorzien van de nodige informatie, zowel tekst als foto's en soms video's en ook reviews van andere klanten die dat artikel al gekocht hadden.
2. Ook het personeel van coolblue is heel klantvriendelijk en hulpvaardig. Twijfel je bijvoorbeeld tussen 2 of 3 artikels of heb je extra informatie nodig over een product , dan kan je steeds bellen, chatten of een e-mail sturen naar coolblue en ze helpen je dan verder met de nodige raad en advies.
3. Ook het bestellen voorloopt vlekkeloos, verschillende betaalmogelijkheden en daarbij nog een snelle en correcte levering. Bestel je op dag A voor 24 uur, dan wordt het artikel op dag B geleverd. Ook hebben ze een uitstekend retourbeleid.
4. Dus zoek je iets en wil je iets kopen, ga dan naar Coolblue, mij hebben ze al overtuigd.

Kim 25-02-2017 Via de website gekocht

Fantastische webshop!

Afgelopen week bedacht ik me op een vrij laat tijdstip s'avonds dat ik nog een hoofdtelefoon nodig had en wilde er een aanschaffen. Wegens eerdere goede ervaringen met de webshop van Coolblue (toetsenbord, muis) ben ik direct naar de site gegaan en wat bleek? Voor 23:59 besteld is morgen gratis thuis bezorgd! Het was inmiddels 23:45 en vanwege de gebruiksvriendelijkheid van de site was de bestelling binnen no time geplaatst. En inderdaad, de volgende dag arriveerde er vroeg in de ochtend dat heugelijke blauwe pakketje. Geen gedoe, duidelijke taal, humoristische woordgrapjes op de site en goede voorwaarden. Bedankt Coolblue, super geregeld, jullie hebben er een fan bij! :)

H T Wildeman 25-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop smartphone

Informatie via contact center prima. Levering zoals gewend, snel!
Met enige regelmaat klant bij Coolblue, prima bedrijf goede service.
Ook voor een scherpe prijs kun je hier terecht.

Lukas 25-02-2017 Via de website gekocht

Nergens een betere service!

Coolblue heeft een ruim aanbod en schappelijke prijzen, maar de service is echt uitstekend! Zo heb ik ooit om 1u 's nachts nog gebeld voor een vraag, en de enthousiaste medewerker heeft me super voortgeholpen! Top!

Corine 25-02-2017 Via de website gekocht

wederom uitstekende service

Coolblue werkt met zeer scherpe prijzen en heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Veel keuze in levering, heel snel of juist later in de week. Op verschillende momenten word je geïnformeerd over de te verwachtte aankomst. Tijdens plaatsing deskundig advies gekregen over de Bosch WAQ28363NL wasmachine. Zeer tevreden, net als tijdens vorige bestellingen!

Peter 25-02-2017 Via de website gekocht

P Englebert

Prima website en snelle service met levering. Goed verpakt. Volgende keer zeker weer bestellen bij deze leverancier.

Alice 25-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue is gewoon leuk

In 24 uur geeft je wasmachine de geest, bestel je een nieuwe, due in datzelfde tijdsbestek op zolder al z'n eerste was draait -wat een heerlijk geluid - bij wijze van spreken nog vóórdat het laatste telefoongesprek met de Coolblue-er is afgerond. Dat is het leuke van online shoppen bij Coolblue: het gemak van online een apparaat in je winkelmandje gooien, gecombineerd met de telefonische contacten over bijvoorbeeld het aflevermoment. Geen ingewikkelde toestanden maar gewoon bestellen en bellen. En 't zijn leuke gasten daar! Allemaal coole Tim Hofmannetjes zeg maar. Een wasmachine die het plots begeeft is iets om chagrijnig van te worden maar bestel bij Coolblue en alle vlekken verdwijnen als sneeuw voor de zon. En als kers open de taart krijg je geinige blauwe handgeschreven kaartjes in de bus. Je moet het alleen niet erg vinden dat ze geen u en mevrouw of meneer tegen je zeggen. So what? Gezellig toch?

Telefoonhoes

Duidelijk, overzichtelijk, snelle levering!! meteen de volgende dag al in huis!!! overzichtelijk site prima verlopen van bestelling tot aan de levering.

Benzohaai 24-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

De website was makkelijk te vinden. Erg gebruiks vriendelijk en me bestelling was binnen 20 uur al in me brievenbus! Super tevreden!

Peter Villevoye 24-02-2017 Via de website gekocht

Ja, het bestaat: met plezier geld uitgeven...

Het klinkt misschien idioot, maar ik word er altijd vrolijk van als ik iets bij CoolBlue kan kopen. Want dan weet je dat het goed komt, van uitzoeken tot betalen en ontvangen (en zelfs het retourneren). En gaandeweg word je ook nog getrakteerd op de nodige humor !
Dit klinkt als een marketingpraatje, maar het is echt zo.

Roeland 24-02-2017 Via de website gekocht

Goede winkel maar jammer dat omschrijving niet klopt

De service was perfect. Snelle levering en goede prijs. Jammer dat t product dat de kleur 'tan' zou hebben eigenlijk gewoon geel was....

Cathy 24-02-2017 Via de website gekocht

Mw. Kieser

De webshop is maklijk te begrijpen. De producten zij goed omschreven en de prijs is goed. Verder is de levering super snel.

Steven van Wijngaarden 24-02-2017 Via de website gekocht

Involledige levering

Goede avond,

Vorige week een bouwstofzuiger besteld met accesoire voor afzuiging van elektrisch gereedschap. Bij bestelling voldoende voorraad op moment dat er geleverd moet worden is een deel blijkbaar niet op voorraad dus zal worden nageleverd maar daar hoor ik helemaal niets over. Jullie moeten je klanten daarover op de hoogte houden. Graag mij de datum van nalevering doorgeven, Wij zitten midden in een renovatie en willen graag van de benodigde gekochte dingen gebruik maken

Officiele reactie van Coolblue 24-02-2017

Beste Steven, bedankt voor uw review en natuurlijk voor de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u nog niets te horen heeft gekregen omtrent de bestelling, waarvan nog artikelen nageleverd van moeten worden. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We kijken het graag voor u en wil dit natuurlijk voor u oplossen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer en e-mailadres aan ons door te geven? U kunt het volgende mailadres hiervoor gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. Zodoende pakken we de bestelling er meteen bij en kijken we het voor u na. We zien uw reactie graag tegemoet. Alvast bedankt.

Bartelds 24-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine voor oma

Paniek de wasmachine van oma was niet meer te repareren. ' s avonds samen met haar een nieuwe uitgezocht op Cool Blue. De volgende dag werd hij al gebracht, aangesloten en de oude afgevoerd. Oma snapt het nu nog niet maar is inmiddels weer lekker aan het wassen

Han 24-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop nieuwe wasmachine

Scherpe prijs en vrijdag avond besteld en zaterdag morgen om 08:45 al bezorgt geplaatst en oude meegenomen, perfecte service en dat alles binnen 24 uur, perfect.

Alfmaister 24-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, TOP service

Na een klein vergelijkend onderzoek voor een wasdroger, kwam ik vrij snel bij Coolblue uit. Ruim aanbod. Laag geprijst. Vooral de service bij levering valt op. Op tijd een sms. 10 minuten voor aankomst een telefoontje. Installatie van apparatuur en een nette uitleg. Zeer tevreden.

hannes van der lei 24-02-2017 Via de website gekocht

maakt belofte helemaal waar, as cool as coolblue

breed assortiment, goede concurerende prijs stelling.
complete en duidelijke produkt omschrijving
in een verzichtelijke website.
een correcte en zoals beloofd een punctuele levering

Marian van Koesveld 24-02-2017 Via de website gekocht

Inktpatroon

Makkelijk besteld snelle levering. Zeker mbt het bestellen van een inktpatroon is snelheid van levering van groot belang. Anders ligt het werk stil.