Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cor. Piette¡ 03-02-2019

Op zoek geweest naar een printer Epson ET-2650. Aanbieders genoeg maar heb besloten voor deze te kopen bij Coolblue. Een goede keuze geweest gezien zeker de informatie. Duidelijk de bezorg tijd post NL - duidelijk mail wat betreft de installatie en het belangrijkste de informatie en uitleg de cachback € 30 retour van Epson.

Willem 03-02-2019

Goede website. En bovenal de geweldig goede bezorging. Accuraat en zeer vriendelijk.

Thea 03-02-2019

Prima shop! Goede aflevering en vriendelijke heren, die de wasmachine keurig hebben geïnstalleerd en de oude meegenomen.

Peter Van Meel 02-02-2019

Gemakkelijke bestelwijze, snelle afhandeling en correcte leveringstijd !
Beter kan niet !

Pieter 02-02-2019

Niet de goedkoopste. Maar wel de beste service. Ik weet inmiddels hoe het is om een duur artikel volledig kapot terug te krijgen na "reparatie" (bol). Gaat me bij coolblue niet gebeuren.

Wietse 02-02-2019

Ik vind het koop proces erg leuk: wacht therapie :) en de verassende manier waarop de doos in elkaar zit :) verder op zondag bezorgen wauw. Jammer dat we de tweede doos pas de volgende dag kregen...

te bWinkel 02-02-2019

Voor het eerst iets besteld via internet. En positief verrast wat afspraken en bezorging betreft.
Precies zoals aan gegeven en op tijd werd de machine bezorgd. Netjes uitgepakt en keurig op de zolder geinstalleerd. Tevens zoals afgesproken werd de oude machine meegenomen. Keurige bezorgers en zeer vriendelijk personeel van Coolblue.

DylanVDB 02-02-2019

Goede en overzichtelijke site met de juiste prijzen. Veel keus en snelle levering. Bestelde items retour sturen verloopt ook zonder enige moeite.

Marieke 02-02-2019

Dag na bestelling inderdaad in huis, op zondag. Super fijn. Wel een klein pakje in een erg grote doos, dat zou nog beter kunnen. Anders een 10

Ingrid 02-02-2019

Borsteltjes voor elektrische tandenborstel besteld op zaterdag en gedacht die komen wel begin volgende week. Werden op zondag bezorgd. Geweldig toch

Rob 02-02-2019

Beloofd zondag te leveren en kan dat niet waarmaken. Waarom bieden ze dat aan?

Lein 02-02-2019

Airfryer xl Philips besteld s avonds volgende morgen al voor 11 uur was deze geleverd. Helemaal super scheelt ook veel geld met winkels die het zelfde apparaat verkopen.

fvg 02-02-2019

Snelle levering en ik wordt goed op de hoogte gehouden ben tevreden met het produkt

Paul 01-02-2019

Goede winkel, veel keus, snelle levering en uitstekende service. Eventuele garantie aanspraken worden snel en prettig afgehandeld.

Kathleen 01-02-2019

Natuurlijk heb ik eerst prijzen vergeleken voor ik mijn product heb aangekocht. Toen bleek dat ze ook op zondag leverde heb ik besteld maar met in mijn achterhoofd dat ik het pas maandag zou krijgen. Maar neen zondag omstreeks 17u ging de bel met een vriendelijke meneer met mijn bestelling.
Superrrrrrr ik kan jullie allemaal coolblue alleen maar sterk aanbevelen.
Dit is de eerste website waar ik heb gekocht die effectief echt op zondag leverd. Mijn dank daarvoor.

Willem 01-02-2019

Zeer makkelijk,snelle levering en een goed overzicht van de bezorging en een zeer vriendelijke persoon die het is komen afleveren

L 01-02-2019

Goede service, snelle levering! Tevreden over aankoop, informatie rondom bezorging.

C.de Bondt 01-02-2019

Top onlineshop. Alle (en dat zijn er nogal wat) bestellingen perfekt en snel geleverd
Kan niet beter.

M de Ruyter 01-02-2019

Uitgebreid assortiment en gebruiksvriendelijke website. Fijn dat er ook veel keus is wat betreft de levering. Zelf haal ik graag m'n bestelling op en wordt dan altijd vriendelijk en gastvrij geholpen. Ik vind het hele concept een zeer aangename ervaring

Moke 31-01-2019

Heel vriendelijke mensen Die komen leveren, ze leggen heel goed uit van de garantie en de terug zending van het pakket . Heel betrouwbaar Coolblue geen ander opmerking

Suzanne 31-01-2019

De keren dat ik bij Coolblue iets heb besteld ben ik altijd netjes en correct geholpen. Ook over telefonisch contact zeer tevreden. Beleefd, vriendelijk en deskundig.

Franciska 31-01-2019

Supersnelle levering. Geen onnodige verpakkingen. Geen verzendkosten.
Goede nazorg.

Alain 31-01-2019

Vlotte en eerlijke service, zeer overzichtelijke website met een ruim aanbod aan producten en snelle gedetailleerde info indien men een vraag heeft.

Chucky 31-01-2019

Leuke originele webwinkel. Concurrerende prijzen en een zeer goede bezorgdienst. Wasmachine en droger werden, zoals beloofd, naar de bovenverdieping gebracht en netjes aangesloten en daarna gecheckd op werking. Oude apparaten werden mee gratis retour genomen. Wij hadden er geen omkijken naar. Uitmuntende service!

Karluk 31-01-2019

Super service, goede prijs/kwaliteit en een website die overzichtelijk is en makkelijk in gebruik.

Ôs Heem 31-01-2019

we zijn super tevreden over de producten die we bij Coolblue besteld hebben. Prijzen zijn heeeeel aantrekkelijk. De kwaliteit van de producten is heel klasse. De levering van de producten is speciaal. De bezorgers stellen zich voor met handshake en dit geeft een klant een gewaardeerd gevoel. Dit is geen gewone koude bezorging maar een bezorging met een warm gevoel en een glimlach. De bezorgers van Coolblue geven een voorbeeld hoe de wereld zou moeten zijn, gewoon vriendelijk en respectvol voor elkaar. De wereld zou er helemaal anders uitzien. Super en chapeau voor alle medewerkers van Coolblue.

L.M. Verijken 31-01-2019

Ik heb de koelvriescombi vanuit Benidorm besteld en is correct op tijd in Nederland afgeleverd.

L 31-01-2019

snel bestellen en snel bezorgen op de dag/tijd die uitkomt

haat het dat je 75 tekens moet neerzetten !!!!!

Geert 31-01-2019

Zeer tevreden van een vlotte levering en de goede opvolging. Prima webstek.

Eric 31-01-2019

Levering op tijd ontvangen, juiste spullen, goede prijs, alles volgens afspraak.

Karien Bruin 31-01-2019

Zeer tevreden over de service! Levering tot en met tweede etage, en heb genoten van de wachttherapie! Wat een kadootje! Door een kadoosje (kadobon in de vorm van een doosje) in aanraking gekomen met Coolblue, nu zijn we vaste klant aan het worden!

levering luxe A+++ droger 31-01-2019

Webshop vind ik overzichtelijk en omschrijving en foto's zijn goed.
Levering
door logistic partner"" van CB met grijze naamloze bestelbus
Alleen stekker in stopcontact gestoken. Niet waterpas gezet.
Pleizenzeef niet gebruiksklaar gemaakt.
Geen uitleg.Dus zesje voor de moeite.
CB maakt reklame bootschap jammer genoeg niet waar.

Cvdd 31-01-2019

Zeer betrouwbaar, uitgebreide info bij de aangeboden producten op de Coolblue-web en "last but not least": steeds ultra snelle levering na bestelling!!

S. Oostveen 30-01-2019

Ik ben zeer tevreden. Een heel goed overzicht van de producten en informatie erover, en de prijs.
Alles via de site goed te vergelijken en de artikelen duidelijk en goed op te zoeken. Gemakkelijk te bestellen en af te rekenen. Goede informatie via de mail over de bestelling en verzending.

Frans 30-01-2019

Ondertussen al menig aankoop gedaan bij Coolblue. Altijd 100 procent tevreden. zowel levering als verwachting m.b.t. de kwaliteit. Prima website.

E.B. 30-01-2019

Coolblue heeft een prima website, overzichtelijk met veel tips. Had een Inventum electrische deken en een electrische voetenzak besteld. Heerlijk warm bed en warme voeten. Snelle levering, de ene dag besteld, volgende dag keurig op tijd in huis. Bovendien zijn de medewerkers van de Klantenservice erg vriendelijk en bereidwillig om je met alles te helpen. Met andere woorden: ben uiterst tevreden.

patricia 30-01-2019

ruime keuze aan producten , niet duurder dan ergens anders .
Kreeg de melding dat mijn product op zondag zou geleverd worden , was vrijdagnacht besteld . dacht ja ja dat zal wel .
Werd inderdaad op zondag gratis geleverd .
Ik was aangenaam verrast .

Joris 30-01-2019

Goede site en duidelijke omschrijving van de soorten wasmachines.Prima levering precies volgens de reclame, TOP, mail, sms , van tevoren bellen , keurig afgeleverd en geïnstalleerd en uitleg gegeven en de oude machine zonder probleem meegenomen. Een pluim voor deze service. 1 min puntje, staat voor 23.uur besteld volgende dag in huis ook op zondag, maar helaas bij mij was de zondag al vol!!! Maar direct op maandag geleverd.

Renee 30-01-2019

Goede productinformatie, fijne, simpele website, supersnelle levering. Ik heb voor Coolblue gekozen omdat het een Nederlands bedrijf is en ik zeker weet dat - mocht er toch iets misgaan met mijn bestelling - ik zonder problemen mijn geld terug krijg.

Eric 30-01-2019

Snelle levering.
Volgende dag al in huis.
Is toch eigenlijk als je er over nadenkt best wonderlijk dat een besteld produkt zo snel in huis is, maar het is wel wat Coolblue presteert.
Top! Ga zo door.

Sjef 30-01-2019

Top service en super nette bezorgers.
Als je hun reclame ziet, er is geen woord aan gelogen. Top!

Jan 30-01-2019

Online kopen voelt altijd een beetje risicovol. Maar bij Coolblue voelt het zeer betrouwbaar. De laatste levering was ruim binnen 24 uur na bestelling. En de prijs was ook nog eens goed.

KONING777 30-01-2019

Super service met een knipoog en heel veel producten op voorraad voor een prima prijs!

Cem 30-01-2019

Zeer tevreden over de levertijd, op tijd besteld en dag nadien (s' morgens 8u30) afgeleverd.
Netjes, zeer tevreden over en ook prijs/ kwaliteit top! verschil voelt ge wel in uw portemonnee.

Jan 30-01-2019

Goede specificatie van het te bestellen artikel, heel snelle levering. Toppy

G Martens 30-01-2019

Ik heb me laten verleiden door het marketingbedrijf Coolblue dat niet waarmaakt wat ze pretenderen. Practice what your preach maar daar doet Coolblue niet aan. Ze zijn gewoon een internetshop die dozen verplaatsen. Zowel een DeLonghi koffiezetautomaat als een Lenovo laptop gekocht in dezelfde periode. Laptop bleek een maandagochtendmodel en moest geruild worden in de winkel. Edoch daar aangekomen hadden ze een fout gemaakt en was de hele laptop niet aanwezig. Na een uur hebben ze besloten om een andere mee te geven ter compensatie. De eerste problemen traden op bij koffiezetautomaat. Na te hebben gebeld kreeg ik een zogeheten specialist en die zei binnen 2 minuten dat ze de koffiezetautomaat ter reparatie kon aanbieden aan maar dan was ik hem wel 3 weken kwijt. Na het bellen met DeLonghi bleek het een kleine ingreep te zijn want na ontkalking ontstaat er lucht en die kan je met een simpele handeling er weer uit halen. Alleen de 'specialist' van Coolblue weet dat niet. Mijn laptop is na 2 maanden steeds slomer aan het worden en dan heb ik niet eens zware programma's aan staan. Het is nota bene een gamers laptop maar het lijkt wel een laptop uit 1990 zo traag. Oplossing van de Coolblue 'specialist': stuur hem ter reparatie. Maar dat betekent na 3 weken (als het meezit) een geformatteerde laptop terug krijgen. Ze hebben ook een alternatief: terugzetten naar fabrieksinstellingen. Eum dat is nagenoeg hetzelfde. In beide gevallen kost het me enkel al een dag installeren. Er komt geen enkele vorm van goede service uit voort. Reden: ze hebben geen specialisten. Coolblue is een marketingballon. Het is een callcenter met slechte scripts. Je koopt een doos met een product en je mag hopen dat het werkt en anders stuur het binnen 30 dagen retour en vraag of je geld terug of een ander apparaat. Persoonlijk zou ik bij nader inzien voor teruggave geld gaan. Ik zal nimmer meer iets bij Coolblue aanschaffen.
Officiele reactie van Coolblue 01-02-2019

Beste meneer/mevrouw Martens,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Dat is er niet zomaar eentje. Wij begrijpen goed dat je het vertrouwen kwijt bent. Er zijn zeker dingen mis gegaan. Hiervan willen wij leren. Jouw kwestie bespreken wij binnen Coolblue om herhaling te voorkomen.

Helaas moeten wij je wel wijzen op onze algemene voorwaarde, zodra je akkoord gaat met de verkoop ga je akkoord met deze voorwaarde. Onze retour voorwaarden zijn daar onderdeel van. Daar doen we niet geheimzinnig over de het reparatie proces. Dit kost nu eenmaal tijd.

Het spijt ons dat je deze ervaring op deze manier hebt gehad.

Harma 29-01-2019

Vele dingen te koop . Snelle levering. De volgende dag al thuis. Zelfs op zondag. Super

Rinus en Corrie van Zanten 29-01-2019

Snelle levering met vriendelijke mensen die alles netjes aflevert en installeerde en ook alles goed uitlegde ondanks dat het zondag was. Super.

Monique 29-01-2019

Op zoek naar een laptoptas met een niet gangbare maat en veel opbergruimte. Die was zo gevonden en tegen een hele mooie prijs. Betalen per ideal en de volgende dag(zondag) al bezorgt.Mijn man en zonen kopen regelmatig bij CoolBlue,nl, dit was mijn eerste keer.... maar zeker niet de laatste.

Mylene 29-01-2019

Het bestellen ging zeer soepel. De keuzes voor bezorgen zijn top! Het email verkeer erg hartelijk. Ze beloven wat ze doen. Het smsje vlak voor bezorging geniaal.