Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Catherine 24-03-2019

Een fijne E-winkel waar ik altijd terugkom als ik iets van witgoed nodig heb. De bestelling is simpel en de bezorging perfect en zeer snel. ik ben heel tevreden.

Henrieke 24-03-2019

Erg prettige manier van online kopen. Bestellen volgende dag na goede communicatie van tijdvak geleverd. Oude spullen weer mee genomen. Super service.

AL 23-03-2019

Duidelijke site, vriendelijk personeel, kennis van zaken en mee willen denken. Prijs/ kwaliteit goed. Bij eventuele klachten wordt je adequaat geholpen.
Zeer klantgericht. Kan menig bedrijf iets van leren.

Ed den Toom 23-03-2019

Coolblue is een uitermate goede firma met een goede en overzichtelijk website, prima prijzen en zeer belangrijk is er geen gezeur als je product eens een keer niet aan de verwachtingen voldoet.

FPLM Verheijen 23-03-2019

snelle levering, duidelijke informatie, prettige afhandeling, duidelijke product informatie.

Rianne-Joyce 23-03-2019

Vriendelijke chauffeurs. Zetten alles netjes neer en kijken ook of het werkt. Geen rommel, geen papier of plastic. Helemaal super en uitstekende service

Basje 23-03-2019

3x is scheepsrecht...
1e levering niet volgens Coolblue’s leveringsvoorwaarden: “voor 23:59 besteld, morgen in huis”. Dinsdagavond een koelkast besteld zodat deze de volgende dag geleverd kon worden. Alle tijdsvakken zaten vol dus ze konden niet leveren. Klantenservice gebeld: voorstel om voor een tijdslot te kiezen voor donderdag de 21e leveren. Afspraak voor donderdag ochtend gemaakt...donderdag ochtend: geen koelkast! Weer gebeld. Meneer u heeft nog niet betaald. Dat klopt, in de betaal link staat betalen voor de 24e, vandaag is de 21e. Ik gezegd dat ik de order wil annuleren. Meneer we kunnen u compensatie aanbieden. Zodra de koelkast geleverd is neemt u contact met ons op en bekijken we de levering. Volgende dag koelkast eindelijk geleverd. Mail ontvangen van klantenservice dat er toch geen vergoeding komt voor de late levering. Kortom een bedrijf met veel beloftes maar deze nakomen blijkt nog niet zo makkelijk...
Bij velen zal het goed gaan maar je zult maar net diegene zijn waar het niet lekker loopt...

Beste Basje,

Dank je wel voor je feedback. Vervelend dat het zo gelopen is, wij begrijpen dat je baalt. Helaas kan het voorkomen dat de capaciteit vol zit. Wij kijken dan graag naar de mogelijkheden die wel kunnen.

Dat de levering niet is doorgegaan vanwege de betaling klopt. Je hebt gekozen voor een vooruitbetaling en dan is bestellen en betalen een principe. Is er geen betaling bij ons binnen wordt het product niet verstuurd.

Wij bieden geen compensatie aan voor een betaling die niet op tijd gedaan is door de klant.

W B 23-03-2019

Je kunt goed vergelijken, prijzen zijn erg scherp, service is prima, snelle levering

Robert 22-03-2019

Snel geleverd en al voor de levering een e-mail met installatie tips! Dat is pas meedenken met de klant.

Robert 22-03-2019

Aanbiedingen bij Coolblue, wassen neus 22-03-2019

Coolblue weet erg goede aanbiedingen te bedenken die ze niets kost. Lijkt een beetje op de Mediamarkt. Vorige week aanbieding gezien van de printer Brother DCP-J1100DW. Vrijdagavond niet in aanbieding, zaterdagmiddag uitverkocht. Geen mogelijkheid tot reservering. Maandag contact met vraag of ik gebruik kan maken van aanbieding. Is niet mogelijk, maar als die weer op voorraad is, dan kan ik het voor de aanbiedingsprijs kopen. Echter je raad het al, de vrijdag erop weer op voorraad, maar voor originele prijs. Niets meer aan te doen vanuit Coolblue, aldus een medewerker. Zulke acties mogen wat mij betreft achterwege blijven. Jammer van Coolblue.
Officiele reactie van Coolblue 22-03-2019

Beste meneer/mevrouw,

Wat jammer dat je niet de printer kon aanschaffen bij Coolblue. Uit jouw review kunnen wij opmaken dat de gewenste printer is uitverkocht. Daarnaast was de printer in prijs verlaagd. We begrijpen dat je hier erg van baalt.

Helaas is het inderdaad niet mogelijk om een product te reserveren dat tijdelijk is uitverkocht. Je kunt op de productpagina wel aanmelden voor een notificatiemail. Wanneer het product weer op voorraad is, ontvang je hier een melding van.

Wanneer de printer weer op voorraad was, bleek de printer weer voor het oude bedrag worden verkocht. Wij geven vooraf niet aan tot wanneer een prijsverlaging plaatsvindt. En wanneer het product niet meer voorradig is, dan kunnen wij niet meer het product voor het oude bedrag aanbieden.

Sorry dat wij niet het gewenste product voor de aantrekkelijke prijs konden aanbieden. We hopen dat je in de toekomst meer geluk hebt en een product wel op voorraad is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, laat het ons weten.

Jolanda 22-03-2019

Wij kiezen voor Cool Blue omdat ze een snelle en correcte verwerking bieden. De volgende dag geleverd is ook echt de volgende dag binnen. En niet zoals hun bolle conculega 3 dagen later zonder enige update.

Merlijn 22-03-2019

Laten we beginnen met de website van Coolblue. Een van de beste webshops die er bestaat. De website ziet er erg verzorgd uit en alles is goed te vinden.

De service is ook perfect, met vragen wordt je zo geholpen. De levering van producten is ook perfect, met de fiets een pakketje bezorgen. Goed voor het klimaat :)

De prijzen op de website veranderen vaak als een andere winkel bijvoorbeeld iets in de aanbieding doen. De prijzen zijn erg vergelijkbaar met concurenten zoals Mediamarkt of Bol.com. Vaak goedkoper of gelijk. Bijna nooit duurder.

Ik zou hier zeker vaker iets bestellen en de winkel ook zeker aanraden aan andere mensen.

Ragnhild 22-03-2019

Een goede service en een snelle levering (met voldoende levermogelijkheden)
En maken de snelle levering ook echt waar (en niet alleen zeggen op de site en vervolgens er veel langer over doen). Dus maakt beloftes waar.

H. van Rooijen-Melis 22-03-2019

heel goede service, zeer snelle levering en prima kwaliteit/prijs verhouding.
problemen worden door vriendelijk personeel op juiste wijze opgelost.
dit is mijn ervaring bij deze winkel.

F.A. van der Linden 21-03-2019

we zijn bijzonder tevreden over de levering. keurig op tijd en even telefoontje vooraf erg plezierig. met zorg werd het nieuwe apparaat geleverd en op z'n plek gezet en het oude apparaat afgevoerd.
we zijn dik tevreden.

Michel 21-03-2019

Een zeer correcte afhandeling. Heel handig als je zelf de leveringsdatum kunt vast leggen. Zeer schappelijke prijs. Wat zeer handig is dat Coolblue meestal een filmpje hebben over de uitleg van het produckt zodat je weet wat je koopt. In het kort: Prima webwinkel.

ger duijts 21-03-2019

artikel bevalt , prijs goed/goedkoop en behandeling en afhandeling prettig en correct m.a.w. zal niet e laatste maal zijn dat ik iets aanschaf via deze web winkel

Jan limmen 21-03-2019

Vanwege goede ervaringen van kinderen en vorig jaar een afwasmachine gekocht bij coolblue

John 21-03-2019

Goede website en doen wat ze zeggen.Het is fijn dat ze ook winkel hebben dan kan zien wat je koopt

David 21-03-2019

Ik ben al jaren klant. En van de eerste bestelling doet coolblue het uitstekend vind ik. De voornaamste redenen zijn:
-Een zéér duidelijke website.
-Een zéér eenvoudige bestelprocedure en betaalprocedure.
-Een correct prijsbeleid.
-Kans op een tweedekansje (een product dat al eens besteld is geweest,maar dan geretourneerd)en dit met een serieuze korting.
-De helpdesk met vriendelijke mensen.
-De zéér snelle levering.
-Het retourneren of vervangen van het toestel, gaat zonder problemen.
Daarom zien ze mij nog terug,en blijf ik klant.

Dick 21-03-2019

Mooie en duidelijke website. Makkelijk bereikbaar voor advies. Snelle levering. Garantie gevallen snel en duidelijk afgehandeld, kortom ze doen wat ze beloven!

Mevr.Bonten 21-03-2019

Keurige aflevering ben heel tevreden, mooie wasmachine goed geïnstalleerd super

Karin 21-03-2019

Vlotte levering. Producten ook in winkel te bekijken en dan zijn daar altijd vriendelijke, behulpzame medewerkers

Jeroen 21-03-2019

Voor de aller eerste keer een aankoop gedaan bij cool blue , een philips TV .
De aankoop is van a tot z prima verlopen. Ze doen wat ze zeggen en in mijn geval is de TV keurig afgeleverd. Cool blue brengt met eigen mensen de goederen !
Dus geen tussenkomst van vervoerders , erg fijn.
Ben dik tevreden en dit is zeker niet mijn laatste aankoop.

Daan 21-03-2019

Snelle levering en volgens verwachte tijd ook geleverd,
Het product is een vernieuwing van wat ik al jaren in huis had dus vandaar Dear keuze👍

J.B.J. Bult 21-03-2019

Donderdag overdag oude wasmachine stuk. Direct gekeken bij Coolblue op de site en een nieuwe besteld.
Deze werd vrijdagmorgen als geleverd en aangesloten. Erg vriendelijke en correcte mensen.
Ze namen zelf de oude machine mee! Prima levering.

Estoppey 21-03-2019

Misleid met advisering waardoor er een miskoop was,die voor 75% werd gecrediteerd,omdat je het bedrijf vertrouwde en de verpakking niet had bewaard.Consumenten let goed op en vertrouw alleen jezelf bij een aankoop.

Beste Estoppey,

Dank je wel voor je feedback. Vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht en je niet de volle 100% retour hebt ontvangen.

Zodra je een aankoop doet, ga je akkoord met onze algemene voorwaarde. De retour voorwaarden zijn daar een onderdeel van en uitgebreid te lezen op onze website.

Hier vertellen we hoe het werkt en wat wij van de klant verwachten. En dat is bij een retour binnen de 30 dagen een complete verpakking.

Ingrid 21-03-2019

Prima klantenservice. Levering altijd op tijd en ze doen het stapje meer als het nodig is. Handig is de facturen en garantiebewijzen die staan in je account. Nooit meer spitten in je mappen met post.
Ook in de winkels zijn de medewerkers goed op de hoogte van de producten en zeer behulpzaam

Dennis Tielman 21-03-2019

Coolblue heeft een overzichtelijke site, duidelijke omschrijvingen van de producten, gemakkelijke bestellingmodule, NA de geplaatste bestelling begint een hele klantvriendelijke info-mail, waardoor je precies op de hoogte blijft van, hoe, waar en hoe laat de levering van je bestelling zal plaatsvinden.
Dit gebeurt ook daadwerkelijk: ook erg belangrijk :-)

Na de levering ook een e-mail ontvangen om te vragen of ik tevreden ben, maar dan op een manier, die me erg aanspreekt: vriendelijk en normale taal !

Heel goed Coolblue !

Jan-Willem 21-03-2019

Met Coolblue heb ik een leverancier met een goed aanbod, tot nu toe altijd tijdige levering, heldere productinformatie en ook een heel goede service. Dat bleek toen ik iets verkeerds had besteld. Was mijn eigen schuld, met hulp van een heel toffe medewerker kreeg ik snel wat ik wel nodig had. En het is gewoon een gezellige website (voorzover zoiets bestaat).

Jolanda 21-03-2019

Prima service, behulpzame klantenservice en een zeer snelle levering. Duidelijk website met nuttige informatie over artikelen. Heel handig is de mogelijkheid om produkten te vergelijken.

Marie Elise 21-03-2019

Scanner besteld rond 18 u 's avonds en deze werd de volgende dag al geleverd op kantoor. Supersnelle service. Toen bleek dat ik het ding echt niet aan de praat kreeg en de scanner terug wou sturen, was dit geen probleem en werd alles onmiddellijk geregeld. Wat een service !

Mari 20-03-2019

Bestel nooit meer iets bij coolblue want ik bestelde een bamix foodmixer, volgende dag had ik hem in huis, maakte de doos van coolblue open waar de doos van de bamix inzat. De Bamix doos was open, het karton van het binnenwerk aan alle kanten gescheurd, het zag er als vuilnis uit, niet iets om cadeau te geven!
De Bamix was al meerdere keren uit de verpakking geweest en dan betaal je voor een nieuw product!
En de gang naar het postkantoor, dat is voor je eigen rekening. Gebeld, doen of het heel normaal is dat alles stuk is, wat een waardeloos bedrijf! Ik ga gewoon weer lekker naar een winkel!
Geen aanbeveling waard

Beste Mari,

Dank je wel voor je feedback. Vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker is verlopen. Dit hoort natuurlijk niet. Wij willen hier graag voor je induiken om van te leren.

Wil je ons het ordernummer + korte uitleg mailen naar geenglimlach@coolblue.nl

Wij kijken er naar uit om voor je aan de slag te gaan.

K.van Goethem 20-03-2019

Zeer goede webshop en makkelijk bestellen en zeer snelle levering geweldig. Vakkundige plaatsing en goede uitleg van de apparaten

Carla 20-03-2019

Wat een vriendelijke mensen en een geweldige service.
We hadden een koel-vrieskast gekocht die 2 cm te hoog bleek. Geen enkel probleem en voordat de koelkast was omgeruild hadden wij het teveel betaalde geld al terug gestort gekregen. Zeer vriendelijke bezorging, kan niet beter!

J vd Bro 20-03-2019

Zij maken waar wat zij adverteren, qua levering en product/prijs kwaliteit.

J. Green 20-03-2019

Zeer correcte service en levering, ook de bezorgers maken de slogan waar, zelfs op zondagen :)

jan looij 20-03-2019

Goed geregeld ,snel afgehandeld ,Prima ervaring ,zeker aan te bevelen bij anderen

Jan 20-03-2019

Makkelijk bestellen, prima product en super snelle levering de volgende dag al.

Claarcatrijn 20-03-2019

Ik ben superblij met Coolblue, makkelijke site, goede adviezen, prettige gebruikstips en als je een keertje naar de Coolblue winkel moet omdat het toch even wat handiger is dan via internet wordt snel en deskundig geholpen. Daar waar ik voorheen echt de prijs liet bepalen, kies ik nu, ook als het eens een paar euro duurder is, voor Coolbleu

Alfred Van Erp 20-03-2019

Steeds correct met hun bestellingen. Levering altijd op tijd. Je hebt verschillende leveringswijze ter beschikking. Ook de manier van betalen kan op verschillende wijze gebeuren. De service nadien is ook top. Zo kreeg ik onlangs via mail een filmpje aangeboden die me exact uitleg gaf hoe ik de installatie van mijn gekocht product moest doen. Wat moet dat nog meer zijn? Terug sturen is ook geen probleem. Dat kan zelfs gratis. Had ooit een probleem met een aankoop dat niet meer werkte. Aangezien dat tijdens de garantie was kreeg ik onmiddellijk een nieuw toestel in de plaats. Kortom, COOLBLUE is me nog nooit tegengevallen zelfs nu na meer dat 30 bestellingen die ik er heb gedaan

Jasper 19-03-2019

Coolblue heeft echt begrepen wat klanten willen, namelijk een betrouwbare website, heldere informatie over de producten en een optimale service bij de bezorging. In mijn geval de bezorging van een wasmachine waar ze met drie man sterk binnen 10 minuten de oude wasmachine van de zolder hebben gehaald en de nieuwe naar boven hebben gebracht, aangesloten en een testwas hadden aangezet. Kortom boven verwachting!

MariLise 19-03-2019

Coolblue houdt zich aan de afspraak. Mijn wasmachine werd keurig op tijd geleverd door een paar fijne mannen die hem aansloten. 20 minuten voor bezorgtijd werd ik gebeld dat ze er bijna waren. TOP!

Niels 19-03-2019

Stuur je een windmeter op voor reparatie naar Coolblue
Coolblue heeft foute informatie gegeven. Wat er opgestuurd moest worden
Als ze hem binnen hebben krijgen je een e-mail met de melding
Eerder heb je je product naar ons teruggestuurd voor een reparatie. We hebben het product niet volledig van je ontvangen. Onze reparateur kan het op deze manier helaas niet in behandeling nemen. Dit is een product dat niet wordt gerepareerd. Wij krijgen hier een vergoeding voor.
Ik heb 10x moeten bellen met coolblue.
Om de wind meter terug te krijgen.
Je krijgt de windmeter kapot terug!
Wij hebben hem heel opgestuurd naar Coolblue.
Ik had vertrouwen in Coolblue maar nu niet meer.
Voor mij nooit meer Coolblue!

Beste Niels,

Dank je wel voor je feedback. Vervelend te lezen dat het retour/reparatie proces net even anders loopt dan verwacht.

Er zijn afspraken met fabrikanten dat in sommige gevallen een product niet wordt gemaakt, maar direct wordt vervangen. Wij hebben dan wel het complete product nodig.

Kun je hier niet aan voldoen, dan sturen we inderdaad jouw product retour, zonder dat deze gemaakt is.

Sophie Elbers 19-03-2019

Ik ben diep ontevreden over de service. Ik heb in minder dan 1,5 jaar twee keer een kapotte IPhone 7 ontvangen. Twee keer een hardware probleem. In plaats van dat ze dit probleem oplossen, moet ik hem 3 weken opsturen. Ik betaal niet voor 6 weken gedoe (2 x 3 weken). Ik betaal voor een product en de service van coolblue en nog steeds lijd ik onder dit probleem.

Joke 19-03-2019

Site is prima. Veel keus, soms wat te veel. Snelle betaling, Snelle levering, goede afhandeling van mail. Leveren ook op zondag!

ronald 19-03-2019

goeie service en behandeling,,, echt een aanrader...
de brengservice is ook prima ,,, geen klagen

Indhira 18-03-2019

Snel in huis, geen problemen en de omschrijving online van het product was zoals het product ook is.

Hannelore 18-03-2019

Goede webshop, snelle levering en betrouwbaar. Ruim aanbod, goede prijs/kwaliteit verhouding.