Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

NatasjaV 16-09-2012

Snelle en goed verpakte levering. De site is goed voorzien van informatie zodat je zelf een afweging kunt maken.

M. Hazenoot 16-09-2012

overzichtelijke site, snelle levering.
je wordt goed geinformeerd over de status van de bestelling. zeer tevreden!

Sasteras 15-09-2012

De website is makkelijk en overzichtelijk.
Snelle levering.
En zelfs zo klantvriendelijk, dat ze je bellen als er niemand thuis is omdat je vrouw een bakkie doet bij de buurvrouw. 1 telefoontje en de bezorger kon weer verder.

Sandra Werkman 15-09-2012

Ruime keuze, supersnelle keurige levering: prima!
De betaling gaat goed met Ideal en is betrouwbaar.
We moesten plotseling een nieuwe Casio voor mijn zoon kopen, zo snel mogelijk en Rekenmachinestore was echt een uitkomst. Wij waren er blij mee.

gebrouwe 14-09-2012

De keuzehulp op de website maakt het erg gemakkelijk een printer uit te kiezen die aan je wensen voldoet. De printer werd gelijk de volgende dag geleverd. Helaas bleek de printer te groot voor de studentenkamer van mijn dochter. Gebeld met de klantenservice, geen lange wachtrij, meteen geholpen. Ze stuurden meteen een mailtje met een PDFje om uit te printen en op de doos te plakken. Terugzenden was gratis, naar een antwoordnr. De doos naar het postkantoor gebracht en de volgende dag een mailtje terug van de printershop dat de printer was ontvangen en dat het geld binnen 10 werkdagen wordt overgemaakt.
Tijdens de hele procedure van aankoop tot retourzending wordt je de hele tijd via email en sms op de hoogte gesteld van de status. Heel wat anders dan die webshops waar je iets bestelt, en na betaling vervolgens niets meer hoort, tot je produkt wordt afgeleverd.

piet van bergen 14-09-2012

Overzichtelijke site en zeer snelle afhandeling van de bestelling en van de factuur.
Daarbij een goede verpakking voor het bezorgen.
Bedankt en graag weer

Marion S 13-09-2012

Veel informatie over elk artikel, inclusief + en - punten (die je dus zelf kunt beoordelen op belang); ruime selectiecriteria en vergelijkingsmogelijkheden (waarmee je je keuze dus voor jezelf rationeel kunt onderbouwen) en prima bestel- en leveringsproces + een verpakking die niet alleen je artikel goed beschermt, maar je ook een glimlach ontlokt!
Kortom: een zeer goede (webwinkel)keuze!

Svb2012 11-09-2012

Goede website met veel informatie over het product en vergelijkingen met soortgelijke producten . In het weekend het product besteld, dinsdags al in huis.

Johan Elfrink 08-09-2012

Doordat mijn vorige fotocamera de geest had gegeven, ben ik op zoek gegaan naar een andere camera.
Na veel zoeken en prijsvergelijking kwam ik tercht bij Digicamshop.
Hier kon ik alles vinden wat ik van een fotocamera wilde weten.
De webshop is lekker overzichtelijk en duidelijk.
De levering was weer als vanouds vandaag besteld de andere dag thuis.
Kortom de service is 100%.
Zal deze shop en ook andere shops van Coolblue zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

bert69 01-09-2012

Online besteld, website doet professioneel aan en dat geeft net even meer vertrouwen, duidelijke informatie met een aantal accessoire pakketten op website.
Vanaf bestelling tot levering keurig op de hoogte gehouden per mail. Goederen kwamen zeer goed verpakt aan.

CdN2012 31-08-2012

Mijn bestelling was na een week nog niet aangekomen en waarschijnlijk kwijtgeraakt oid (en ik had het al niet zo op Post NL...)
Na contact met Shavershop.nl werd er direct een nieuwe gestuurd, ditmaal als pakketje met Track&Trace. De volgende dag kon ik mijn baard van een week eindelijk gedag zeggen!
Net als met de overige online winkels van Coolblue niets dan goede ervaringen met een uitstekende service!

M.Kloek-Wielenga 30-08-2012

Om te beginnen is dit gewoon een goede webshop, maar de manier waarop ze met je bestelling omgaan is een en al belevenis. Ze houden je continu op de hoogte van waar je pakje is tot het moment dat het in je brievenbus is beland. Zo krijgt het een extra toegevoegde waarde. Het verpakkingsmateriaal is een cadeautje op zich met allerlei grapjes erop. Je bent al in een goede stemming om het uit te pakken. Maar het meest tevreden ben ik toch wel over de after sales. Ik moet erg wennen aan het nieuwe toestel (jongens, ik ben 61 dus dan weet je het wel) en op hun mail over hoe de pda voldeed had ik dan ook een beetje lullig een paar frustraties terug gemaild. Ik kreeg toen een schattig bemoedigend mailtje van ze terug. Op mijn klacht dat ik buiten het scherm niet goed kon lezen en zo ook geen foto's kon maken adviseerden ze me om de helderheid hoger in te stellen. Nou, ik wist natuurlijk ook weer niet hoe dat moest, daar hebben ze me toen stapje voor stapje doorheen geleid. Ik heb er echt een goed gevoel over ik durf nu ook wat meer met het toestel, gewoon omdat ik weet dat als er iets onverhoopt mee misgaat ik ze altijd kan bellen.

R. van der Velden 26-08-2012

Heb bij beamercenter de Panasonic PT-AT5000E gekocht.
Zeer goede service bij Beamercenter!
Snelle levering,zoals beloofd binnen 3dagen.
Via email en SMS service prima op de hoogte gehouden betreft de bestelling en levering van het product.
Zeer goed verpakt.{in de originele fabrieksverpakking}
Een aanrader!
En deze 3D beamer is prima!Mooier en scherper 3D als in de bioscoop!

PaulavW 21-08-2012

Een betrouwbare winkel met goede (after)sales. 's Avonds laat een babyfoon besteld via internet en werd zoals beloofd keurig de volgende ochtend afgeleverd. Helaas bleek de babyfoon bij aankomst defect te zijn, meteen telefonisch gemeld. Vrijwel direct ontving ik een retourprocedure per mail waarmee ik het pakket weer kosteloos retour kon sturen. Volgende (werk)dag ontving ik een bevestiging dat mijn pakket was aangekomen en een dag later had ik de nieuwe babyfoon alweer in huis. Echt top! Buitengewoon goede en snelle service. Wij zijn er zeer over te spreken en zullen in de toekomst hier zeker aan denken mochten we weer iets nodig hebben.

Louise K 17-08-2012

Heb telefoon aangeschaft bij Prepaidstore.nl waar achteraf geen SDkaartje bij bleek te zitten. Ik kwam pas na een week tot de ontdekking.
Dit per email laten weten en gelijk antwoord dat het werd uitgezocht. Niet te achterhalen waar het mis is gegaan, dus is Prepaidstore zo klantvriendelijk geweest om mij een (gratis) SD kaartje toe te sturen!!
Chapeau!
Beveel deze internetwinkel bij iedereen aan.
Groet van een zeer tevreden klant.

pietc00 14-08-2012

Een gigantisch snelle levertijd gekoppeld aan een extreem lage prijs. Prima sewrvice d.m.v. het op de hoogte houden van het verloop van de offerte. Complimenten.

Smak1 12-08-2012

's-avonds 19.30 de navi besteld, volgende dag om 10.00 stond de pakjesman al aan de voordeur, perfekt!!

Navi was degelijk verpakt, ook een pluspunt dus.

Aankoopprijs was in orde, zeker vergeleken met de concurrentie.

Bij uitpakken had ik de indruk dat er een verkeerd accessoire bijgeleverd was, nam eerst contact op met Garmin Support NL maar na een lijdensweg van 1 1/2 uur aan de telefoon hangen en nog niet geholpen worden (1ste keer, na 30 minuten wachten, kreeg ik een enkel engelssprekend persoon aan de telefoon die ook nog eens niets van navi's en accessoires afwist, na opnieuw bellen een nederlandsesprekende vrouw aan de lijn die absoluut niet bereid was om te luisteren en zeer snel en onbeschoft het gesprek afkapte met de woorden: voor vragen, hulp, opmerkingen en klachten moet u bij de leverancier zijn) besloot ik GPSshop te bellen: 10 sekonden wachttijd en ik had een zeer vriendelijke en deskundige helpdeskmedewerker aan de lijn die ook nog eens precies wist waar het over ging en meteen aan het werk ging om mijn 'klacht' van verkeerd geleverde accessoire (wat naderhand toch het goede bleek te zijn...) af te handelen.

GPSshop: ga zo door, dit levert jullie trouwe klanten op.

Martin 1983 12-08-2012

Ik heb eerder al wat spullen bij Coolblue gekocht en de levering is netjes de volgende dag zonder extra kosten. Ook dit keer weer perfect geleverd.

De site zelfs mist luidpsrekers maar voor receivers en blu-ray speler ga je zeker vinden wat je zoekt. Je hebt een filter met opties en kan dan vergelijken. Verder heb ik gemerkt dat de klantenservice erg goed is. Al meerdere keren vragen gesteld en altijd goed geadviseerd. Qua prijzen zijn ze niet de scherpste maar ze staan altijd op een prima prijs en de service en levering maakt het voor mij goed. Ik heb nooi zo'n vertouwen in buitenlandse prijsvechters.

Simone & Michiel 10-08-2012

Op 6 augustus omstreeks 16.00 uur telefonisch bestelling geplaatst bij vestiging Rotterdam, omdat de gewenste laptop niet op voorraad was. Volgende dag netjes zowel per e-mail als per sms bericht, dat de laptop vanaf 12.00 uur afgehaald kon worden. Ook in de winkel prima en correct behandeld. Goede ervaring dus met deze (web)winkel.

Ikweetnie 10-08-2012

Gisteren voor 12.00 een navigatie besteld.wordt helaas pas maandag na 14.30 bezorgd.jammer had hem morgen nodig gehad....

frederik de groot 03-08-2012

wederom erg tevreden over mijn bestelling bij coolblue/digicamshop. De informatie over het product was erg overzichtelijk. via sms en email netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling. aftersales ervaring bij andere aankopen bij coolblue tot dusver altijd erg goed

Koenie80 31-07-2012

1,8
Zeer teleurstellende levering en service door deze zeer matige winkel. Ik bestelde een draadloze digital analog convertor, de Arcam rDAC KW. Draadloze kit volgens de site, dus je verwacht een werkend product. Na bestelling kreeg ik het apparaat thuisgestuurd, maar de draadloze USB dongle ontbrak. Op de site stond niet vermeld dat deze er niet bij werd geleverd. (Dit staat er nu overigens wel, na mijn boze telefoontjes) Ze wisten in eerste instantie niet eens, dat er een USB-dongle bij hoorde. Oftewel, ik kon niks met mijn aankoop van E499,- Ze gingen het uitzoeken en zouden terugbellen. Maar dat deden ze een week lang niet.

De dongle zou worden nageleverd, maar was niet op voorraad. Na 3 weken was deze nog steeds niet binnen. Ik belde maar weer eens zelf en vroeg wat ik bij zou moeten betalen voor deze dongle. Ik zou worden teruggebeld, maar dit gebeurde alweer niet. Na een derde telefoontje, werd gezegd: "dat is niet netjes van onze kant, ik zorg dat de persoon die hier over gaat u zsm terug belt". Weer geen reactie dagenlang. Toen voor de vierde keer bellen. Ik kon 10e korting krijgen op de dongle, oftewel nog een extra 89e bijbetalen. Dit schoot mij in het verkeerde keelgat. Ik zei dat ik zeer teleurgesteld was in de omgang met klanten. En dat ik ook een teleurgestelde recensie ging schrijven. "Dat moest ik dan maar doen", zei de medewerker. Valt je mond open van verbazing. Deze internetbedrijven interesseert het blijkbaar weinig wat de klant vindt.

Wat een waardeloze service. Gebrekkige informatie op de site. De fout toegeven maar geen enkele tegemoetkoming. Tot 3x toe, niet worden teruggebeld na de belofte dat dat zou gebeuren.

Ik heb het apparaat teruggestuurd. Ik bestel hier nooit meer iets. Zo ga ja toch niet met klanten om.

Jasper3105 28-07-2012

Met de kerst bij Digicamshop deze lens en een filter besteld binnen enkele minuten gepiept. Ik werd van alle stappen op de hoogte gehouden via de e-mail en de sms (ingepakt, verstuurd). Netjes volgende dag geleverd en review geschreven toen ik een e-mail hiervoor ontving. Een tevreden klant.

renate1991 19-07-2012

Zoals op de site staat beschreven wordt de levering de volgende dag geleverd als je voor 22.30 besteld. Om 22.00 heb ik besteld en om 22.15 was de betaling van mijn rekening af. Ik kreeg geen bevestiging, dus toch maar even gebeld. Ze hebben de betaling niet binnen en kunnen verder niks voor me doen.... Ook niet als ik voorstel om een kopie van mijn afschrift op te sturen via de mail. De volgende dag krijg ik geen laptop. Meerdere keren aan de lijn gehangen en aangegeven dat er haast bij is, maar de winkel is niet bereid om mij te helpen. Zeer slechte klantenservice en de belofte dat de bestelling de volgende dag binnen is kunnen ze ook niet nakomen! laatste keer dus dat ik hier iets bestel.

Rotjedam 19-07-2012

TV 's avonds 22.15 besteld, volgende dag 15.00 in huis.
Op de hoogte gehouden via mails en sms berichten !!
Goed gedaan COOLBLUE

Marco 00001 16-07-2012

de Sony cybershot RX100 camera was als een van de eerste bij Coolblue te koop. Werd de volgende dag netjes volgens afspraak afgeleverd (in een mooie blauwe doos). Gewoon goed! After sales nog geen ervaring mee gehad.

Ruud_cool 13-07-2012

Vanmiddag mijn camera ontvangen. Nette website die het zeker begrijpt. Keurig op de hoogte gehouden per sms over mijn bestelling en ook een mail gekregen waar ik mijn pakketje kon volgen.

Jammer dat ze alleen geen echte winkel hebben, had hier graag eerst mijn camera willen zien, nu eerst gekeken bij de Mediamarkt en vervolgens online besteld voor een lagere prijs. Maar als je ergens koopt online, dan zeker bij deze shop, hebben alles op voorraad en doen wat ze beloven! Ga zo door

Julien90 13-07-2012

Ik was op zoek naar een nieuwe camera voor m’n vakantie. Via kieskeurig uitgekomen bij de digicamshop en daar een camera besteld. Ik heb
mijn bestelling keurig ontvangen. Toen hij was bezorgd, had ik nog wel een vraagje en had ik gebeld, maar dat duurde toen vrij lang.
Verder tevreden over de digicamshop.

A. van Schijndel 09-07-2012

Goede site met een groot assortiment. De uitgebreide productomschrijvingen waren erg duidelijk. Aangezien ik niets van lichtontharing wist heb ik ook de klantenservice gebeld en om extra informatie gevraagd. Daar ben ik erg goed geholpen met het maken van mijn keuze. En als je niet tevreden bent, of problemen hebt met je bestelde product mag je het zelfs gratis terugsturen. Ik vond het ook erg fijn dat mijn bestelling de volgende dag al thuisbezorgd werd. Wat mij betreft is epilatorshop een aanrader.

Maupvantol 08-07-2012

Op de website was het eenvoudig om een keuze tussen de verschillende typen BB te maken.
Na het bestellen kreeg ik direct een bestelbevestiging en werd het pakket de eerstvolgende dag verzonden, waarvan ook weer bevestiging werd verzonden. Binnen 2 dagen werd de BB geleverd. Het pakket is goed te volgen via track&trace.

Anne_Z 28-06-2012

Zeer goed overzichtelijke website waar je gemakkelijk de juiste keuze kan maken. Daarnaast tot heel laat te bestellen en ook nog de volgende dag in huis. Je krijgt netjes een sms als je bestelling is verpakt en onderweg is met de post. Product wordt ook in een leuke verpakking aangeleverd, niet in zo'n gewone kartonnen doos, maar in de huisstijl van het bedrijf.

Goed doordacht allemaal, super service en ook niet belangrijk goede levering van het door mij bestelde product.

VanThielen Marcel 28-06-2012

Heel tevreden over digicamshop heb al verschillende toestellen gekocht daar en heel goede service , snelle levering en ook als ik vragen moet stellen over bepaalde aankoop steeds snel antwoord per mail.
Zelfs na de verkoop ook nog goede service had slechts één toestel waar na 5 maanden een defecty aan was en mocht het direkt terug opsturen .
Al mijn aankopen blijf ik dus doen bij digicamshop, e n coolblue voor andere artikelen .
Wat Zeker niet mag vergeten worden is dat zij de goedkoopste zijn want mijn nieuw foto toestel dat ik bij hun kocht hen nmL. een nikon D7000 koste in de winkel hier zelfs 200 € meer .
Proficiat digishop.be !!

Japilo 25-06-2012

6,8
Via Koffiecenter.nl een Bialetti Mia koffiemaker besteld voor 4 kopjes en een RVS Filterplaatje met rubber ring. De levering van van de bestelling was zeer goed en snel verzorgd. Helaas bleek de koffiemaker een defect te hebben en heb ik contact opgenomen met de after sales van koffiecenter. Na zeer beleefd te woord zijn gestaan en het verzoek om de gehele bestelling retour te zenden begon de ellende.
Alleen een RVS filterplaatje en rubber ring werd toegestuurd, maar geen nieuwe Bialetti Mia koffiemaker. Na meerdere keren telefonisch contact en het sturen van e-mails wordt nu waarschijnlijk het bedrag teruggestort minus het bedrag van een RVS filterplaatje en een rubberen ring. Ik zit nu opgescheept met een onderdeel van een koffiemaker welke ik niet bezit. Het was de eerste keer en meteen de laatste keer om iets via Koffiecenter.nl te bestellen.

Japilo 27-06-2012

Koffiecenter.nl heeft toch nog contact met mij opgenomen en excuses gemaakt voor het vervelende voorval. Ze hebben aangegeven de fout heel graag te willen herstellen om het vertrouwen terug te winnen. Ik ben hiermee akkoord gegaan en binnen een dag is alsnog een nieuwe koffiemaker bezorgd.

Kitty78 22-06-2012

Supersnel service!!!! Een aanrader om op deze site te bestellen. Heb binnen anderhalf dag mijn mobiel, Telefoniste waren erg klantvriendelijk snelle reactie en update hoe de status van je bestelling is. En betrouwbaar site. Zeker een 10 waardering.

Nosy8 16-06-2012

De shop maakt volledig waar wat gezegd wordt : "bestelling voor 22.30 uur besteld, morgen in huis". Op vrijdag besteld en zaterdag afgeleverd. Dat noem ik nog eens logistiek ! Prima service. Ga zo door, mannen en vrouwen !!

Coelers 05-06-2012

De tondeuse bij dit bedrijf gekocht. Alles ging helemaal goed. De site werkt goed en is overzichtelijk. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van de levering. Dit ging bij mij helaas helemaal mis. De eerste dag had PostNL een vertraging. En de tweede dag gaf PostNL aan dat ze langs zijn geweest maar dat er niemand aanwezig was. Toen maar even gebeld met Tondeusestore.nl. Ik werd erg netjes te woord gestaand en er werd me verteld dat ze er werk van zouden maken en dat ik het pakket de dag erna zou ontvangen. De dag erna gaf de Trackandtrace weer aan dat er niemand aanwezig was. Weer contact gehad met tondeusestore.nl . Zij hebben toen weer contact opgenomen met PostNL. En uiteindelijk is toch nog diezelfde dag mijn pakket geleverd. Wat dat te gaat erg veel lof voor de service van Tondeusestore.nl

Cathy123 05-06-2012

- snelle bezorging;

- zoeken naar voor geschikte producten is op deze website eenvoudig;

- mededelingen over wanneer pakket wordt verstuurd en ontvangen via e-mail zijn goed;

- ik heb alleen 2x gebeld (omdat ik niet werd terug gebeld) met de vraag of de riem van de tas af kon. Laptopshop gaf aan dat dat kon en nu blijkt de riem niet van de tas af te kunnen. Dat vind ik jammer. Dan had ik namelijk een andere tas gekozen.

- wel fijn dat ze niet extra rekenen als je ze wilt bellen.

FlevoMarco 04-06-2012

Digicamshop doet wat ze belooft:
- zeer snelle levering conform afspraak;
- snel reageren op vragen via mail;

Verder ben ik in het bijzonder te spreken over de excellente aftersales. Van tevoren vroeg ik of een bepaald type flitser bij de camera zou zitten omdat ik dat een beetje uit de website afleidde en medewerkers aldaar ook. Achteraf bleek deze specifieke flitser er toch niet bij te zitten maar een mindere. Hierover in contact getreden en waar ik voorbereid was op een discussie is de flitser alsnog zonder enige vorm van bijbetaling voor me besteld. De enige teleurstelling die ze niet weg konden nemen (het "slechte" nieuws) is de levertijd. Hij komt pas eind juni binnen. Alsof ik me daar nog druk om kan maken er deze service!

Verder waar de site zich t.o.v. De concurrentie onderscheidt is het kopje met sterke en minder sterke punten van de camera. Dat kom je niet vaak tegen.

senji 03-06-2012

product wordt in goed beschermende verpakking verstuurd en aftersale service is echt top. goede communicatie en er wordt serieus met je behaldeling omgegaan

John4203 02-06-2012

PDAshop maakt waar wat ze op hun website vermeld. Snelle antwoorden en snelle, correcte leveringen. Heerlijk om weer eens met een betrouwbare webwinkel te werken. De laatste tijd komt het helaas steeds vaker voor dat voorraadschermen er perfect uitzien "op voorraad, direct leverbaar" en na bestellen en betalen blijkt de werkelijke levertijd pas. Maar niet bij PDAshop, die hanteren nog ouderwets "afspraak is afspraak". Klasse.

miloman1959 21-05-2012

Dag voor hemelvaart besteld. Keurig binnen de vermelde tijd gebeld voor het maken van een afleverafspraak. Dag na hemelvaart kwam de koerier het pakket keurig afleveren. Was wel wat te vroeg op, want afleverafspraak moest verschoven worden, maar was gelukkig geen probleem. Top geregeld zo!

Hendrikjannetje 20-05-2012

Geen problemen ondervonden. Vrijdagmiddag besteld en zaterdag eind de middag in huis met PostNL zoals beloofd op de website. Geen verzendkosten en ook nog eens de laagste prijs.

Lethela 19-05-2012

Vrijdagavond om 22.15 besteld, de dag erna voor 14.00 in huis! Dat noem ik service! Keurige mailtjes en sms om je op de hoogte te houden.

Maria004 19-05-2012

's-avonds half 10 besteld. De volgende dag in huis. Helaas was de machine licht beschadigd. Na telefonisch contact met klantenservice (direct contact!) de machine nog dezelfde dag gratis teruggestuurd. De volgende dag 's-avonds al een mail dat er een nieuwe machine klaar voor verzending stond. En inderdaad volgende dag in huis. Je word goed op de hoogte gehouden over de retourstatus en status van je order. Deze goede en snelle service ben ik nog bij geen enkele webwinkel tegengekomen.(en ik bestel al jaren via internet)
Een dikke tien voor deze winkel.

Ketelbinkie 15-05-2012

Een zeer overzichtelijke site. Vooral de slicing maakt het kiezen eenvoudiger. Heb ze nog gebeld met een vraag en werd ook in het weekend vrij snel te woord gestaan en goed te woord gestaan. Belangrijk vind ik het ook dat producten op voorraad zijn, bovendien geen verzendkosten. Levering was zoals verwacht werd hierbij ook keurig via sms en mail op de hoogte gehouden.

harold44 11-05-2012

Na een grote teleurstelling met Pixmania (een maand ellende en frustratie en geen navigatie) snel via de website besteld en naar de winkel gereden om 'm op te halen.
Snelle behandeling en nette service.
Navigatie voldoet aan de verwachtingen in tegenstelling tot levering van Pixmania (deze bleek gebruikt / incompleet en defect).

Met aftersales (nog) geen ervaring, maar dat zal ook wel goed zitten bij gps shop.

Geocacher66 28-04-2012

Mijn gps die ik een aantal maanden geleden bij de gpsshop gekocht heb is stuk gegaan. Na een mail naar de klantenservice ben ik prima geholpen, kon ik mijn gps gratis retourneren ter reparatie en kreeg ik een dag later een niewe gps.
Superservice!

Paul Boeters 27-04-2012

Ik had 4 gb geheugen aangekocht via deze webwinkel wat achteraf niet functioneerde in mijn netbook. Dom van mij, ik had in de technische detail van mijn netbook moeten kijken en ook nog eens op de site van de laptopshop, want daar werd dit risico nog eens extra onder de aandacht gebracht. Ik heb de 4gb weer ingepakt en opgestuurd en enkele dagen later de 2 gb ontvangen die wel goed werkt. Ik ben heel tevreden!

Sand- 23-04-2012

Eerst rustig door het assortiment van Laptopshop gegaan en daarna met de hulp van de klantenservice de juiste keuze kunnen maken. Gemakkelijk en snel en een levering daags nadien !

naam a v d w 17-04-2012

Uitstekende webwinkel word alle minuut op de hoogte gehouden waar het bestelde product is, TOP ga zo door