Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

kouwschottel 28-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snelle levering en top klantenservice.

De shop heeft een zeer overzichtelijke indeling. De onderverdeling in verschillende webwinkels (altijd eindigend op ..shop/center.nl) werkt naar mijn mening top en geeft je altijd alleen dat wat je wilt vinden.
Mocht er onverhoopt wat mis zijn met je bestelling of als je vragen hebt staat er altijd een ontzettend leuk team voor je klaar om al je zorgen weg te nemen en je vragen te beantwoorden. De klantenservice van Coolblue staat dan ook zeker in de top 3 van redenen om bij hun te winkelen. Hiernaast hebben zij bij tal van producten voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Dit is tot nu toe altijd uitgekomen.

Kortom, een zeer goede internetwinkel met betrouwbare informatie, zeer goede klantenservice en zeer snelle levering.

Coolbleu 28-06-2017 Via de website gekocht

Coolbleu Klantenservice moet alles na vragen.

Was op zoek naar een dvd speler voor in de auto zodat mijn zoontje kon genieten van leuke filmpjes op de achterbank. Kwam uit bij coolbleu. Leuke aanbieding mooi product. Tijdens het bestellen kwam ik er achter dat ik voor het zelfde product een spijt product kon kopen. Dit is het zelfde product onder de zelfde voorwaarde maar had iemand terug gebracht naar coolbleu. Deze was iets goedkoper. Heb dus voor het spijt product gekozen. Volgende dag was het al in huis. Na controle bleek dat er een onderdeel miste: gelijk gebeld. Vriendelijke klantenservice. Persoon moest steeds iets vragen en zetten mij in de wacht. Het kwam er op neer dat ik een compleet nieuw product kreeg. Zo gezegd zo gedaan. Product kwam weer netjes aan. Bleek ook hier weer iets te missen. Weer gebeld en klantenservice moest weer over leggen en mocht zelf niet handelen had ik het idee. Er zou een onderdeel na gestuurd worden. Zelfde avond kreeg ik nog een mail dat ik het product moest terugsturen. Erg verwarrend. Gewacht. Dag later kwam het missende onderdeel. Los in een doos gestopt met losse schroeven zonder handleiding. Toch maar eens gebeld. Vreemd hier en vreemd daar. Het was inmiddels een dag voor vertrek op vakantie. Ze konden niets meer doen en zou mijn geld terug krijgen. Hier was ik niet mee geholpen. Zelf het idee geopperd dat ze een vergelijkbaar model zouden sturen zodat ik dit
Nog de zelfde avond inhuis zou hebben met hun speciale service. Het bleef stil aan de andere kant van de lijn. Je raad het al werd weer in de wacht gezet. 10
Minuten later. Ja het was ok ze gingen het regelen en ik moest alleen het product weer terug sturen. Ze gezegd zo gedaan. Om een uur of 22 was het pakketje er al. Alles klopte en zat er bij. Product terug gestuurd. Had dit nog nooit meegemaakt bij coolbleu.

Officiele reactie van Coolblue 28-06-2017

Beste heer/mevrouw,

Wat een aparte ervaring met onze klantenservice, het is inderdaad erg vreemd als je 2 keer een product krijgt, waarbij iets blijkt te missen. Dat is niet alleen vreemd, maar ook erg vervelend. Gelukkig is het voor je opgelost en dat is het allerbelangrijkste. Wel willen we graag tot op de bodem uitzoeken wat er nu precies is misgegaan. Zou je daarom het ordernummer van de bestelling kunnen toesturen? Dit mag naar geenglimlach@coolblue.nl

AlWil 28-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en uitsekende Niet goed, Geld terug regeling

Elke keer meteen de volgende dag geleverd. En bij terugsturen product (helaas een keer voor gekomen; product deed niet wat de folder beweerde), prima geld-terug-regeling.

Jean-Luc 27-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en bezorgopties

Goede webshop, gemakkelijk bestelproces, snelle levering incl avondbezorging (gratis op werkdagen). Ook eenvoudig om een product te retourneren als het niet voldoet. Klantenservice gemakkelijk bereikbaar en is zeer klantvriendelijk en adequaat.

Sven G. 27-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!!!

Van de eerste aankoop tot de laatste, altijd tiptop in orde de volgende dag geleverd. Nooit geen problemen. Ook gemakkelijk dat je met bancontact kan betalen. Kortom, zeer tevreden over de webshop en service!!!

Roland 26-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en vriendelijk en niet duur.

Prima aanbod. Zoals beloofd de volgende dag geleverd. Heel goed op de hoogte gehouden van de aankomsttijd. Mooie concurrerende prijzen.

hein 26-06-2017 Via de website gekocht

geen coulance of korting ondanks onvolledige specs

Betreft een samsung ue32j5200.
Ik heb deze tv voor mijn slaapkamer online gekocht bij coolblue vanwege de gunstige prijs, goede ervaringen en snelle levering.
In de specs stond/staat : geschikt voor CI/CI+.
Ik had nog een (dure) CI+ plus module, dus prima.
Na installatie bleek deze module echter niet geschikt voor de tv.
Het moesteen CI+ 1.3 module zijn. Dus werkte het niet en moest ik alsnog deze bijkopen of bijhuren.
Het enige wat coolblue aanbood was een compensatie van 5 €, samsung kon niets voor mij betekenen behalve de specs aanpassen.
Slechte samsung ue32j5200service....

Hi Hein,

Allereerst willen we je bedanken voor het schrijven van deze review. Wat vervelend om te lezen dat je verkeerd geïnformeerd bent omtrent jouw nieuwe tv. Wij kunnen ons helemaal voorstellen dat dit teleurstellend is, Mochten wij jou nog verder kunnen helpen met deze kwestie, ontvangen wij graag een mail op het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Christel van Coolblue

Tessa 26-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

goede service, betrouwbaar, snel !

Geweldige winkel en ook om online bestellen. Een zaak waar je op aan kunt. Heb al diverse keren bij cool blue besteld. En zo'n uitstekende garantie, die krijg je nergens. Diverse keren online gekocht, maar ook in de winkel.

de Boer 26-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Zolang er niets fout gaat is Coolblue goed. Echter u raad het al bij ons ging het fout. Een verkeerde telefoon geleverd. En de fout lag aan Coolblue! Graag nog even een keer betalen en dan heeft u hem morgen in huis. Anders minimaal 5 dagen wachten. Medewerker klantenservice zou het wel even regelen. Dus nogmaals besteld en betaald. Telefoon retour gestuurd. De volgende dag wederom verkeerde telefoon. Weer de fout van Coolblue en de fout was de vorige dag al bekend! Klantenservice geeft weer zelfde antwoord bestel hem maar voor de 3e keer en betaal hem ook voor de 3e keer of wacht minimaal 5 werkdagen. Ze denken toch niet echt dat wij 3 keer voor een product betalen welke wij telkens niet geleverd krijgen! Wij hebben geen geldboom op de rug groeien! Klantenservice blijft vervolgens volledig in hun eigen protocollen hangen en kan niets voor je doen. Belachelijk. Voor ons nooit meer Coolblue.

Beste meneer de Boer,

Allereerst willen we je bedanken voor het schrijven van deze review. Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. We kunnen ons helemaal voorstellen dat het erg frustrerend is als het verkeerde product tot twee keer toe geleverd wordt. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons jouw ordernummer in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl toe te sturen? Dan pakken wij deze zo snel mogelijk op en kijken wij graag met jou mee.

Tom 26-06-2017 Via de website gekocht

Drama als je product (+ vervangende) niet naar behoren werkt

Dacht dat Coolblue wel okay was met de service. En zo lijkt het ook, je kan terugsturen als iets niet goed zit, zonder problemen. Maar als het product, en daarmee bedoel ik het model, gewoonweg niet werkt in je huis (hierbij gaat het om een audio streamer) heb je dus al gouw een jaar lang een ping-pong effect met pakketjes. Resultaat, na 3x terugsturen en reparatie bij leverancier een nieuwe, die ook niet werkt.

Garantie voor oplossing geeft Coolblue niet, nooit niet, jammer zeg. Bel je na de 4de retouraanmelding, is het nog niet duidelijk genoeg om een garantie te geven dat deze omgeruild gaat worden voor een ander merk en model. Hoe heet dat ook alweer? Oja, procedures. Iets wat enorme slechte service veroorzaakt in dit geval.

Nu maar afwachten of de garantie aan de telefoon dat het genoteerd wordt en in overweging genomen wordt ook echt waarheid is. Eerdere "nietzozeker" garanties aan telefoon bleken ook een belofte van een glimlach wat zich tot een teleurgestelde klant ontwikkelde.

Bagger als je dus de pech hebt dat iets niet werkt in combinatie met je omgeving of andere apparatuur en Coolblue maar niet begrijpt dat het niet door het product/model komt.

Hi Tom,

Wat vervelend om te lezen dat je jouw ervaring bij Coolblue zo teleurstellend ervaren hebt. Het is zeker niet fijn als er zoveel tijd over een reparatie heen gaat. Dit is ook niet de service die jij van ons verwachten mag. Wij ontvangen graag jouw ordernummer zodat we jouw gegevens er bij kunnen pakken en met jou mee kunnen kijken. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons deze te sturen in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken wij dit zo snel mogelijk op. We zien jouw reactie graag tegemoet.

Martin 26-06-2017 Via de website gekocht

Gewend aan snelle levering. Probeer echter niet de Same Day.

Was altijd een negen vanwege de betrouwbare en snelle levering. Vandaag de "same day delivery" geprobeerd. Een grote ellende. Tracking klopt helemaal niets van. Uiteindelijk niet geleverd wegens "overmacht". Gebeld met Coolblue: "dan heeft onze bezorger(Dynalogic) te veel pakjes aangenomen en konden ze niet op tijd leveren". Verzoek van Dynalogic op site om nieuwe bezorgafspraak te maken. Extra bezorgkosten krijg je wel terug vn Coolblue, maar dat lijkt me me wel het minste bij zo'n wanprestatie. Beveel nog wel aan maar toch wat minder.

Werner 26-06-2017 Via de website gekocht

veel problemen, teleurstellende service

Bij bestellen op webshop kwam er wel een betaalbevestiging maar geen orderbevestiging. Producten bleken nog in winkelwagen, daarom nogmaals besteld en afgerekend. Uiteindelijk bleek eerste bestelling wel doorgekomen. Blijkt vaker voor te komen, maar is toch vreemd voor webshop van dit formaat. De volgende dag kreeg ik mail dat 1 product niet op voorraad was terwijl volgens webshop wel voorradig was. Daarna kreeg ik mail dat bestelling volgende dag niet binnen zou komen. Een deel van de order kwam wel de volgende dag binnen, een ander deel pas dag later. Bij klantenservice wist men ook niet hoe het zat. Veel tijd kwijt met bellen. Bij levering bleek dat van een van de ventilatoren afstandbediening ontbrak. Over nasturen wordt erg moeilijk gedaan. Alles voor een glimlach blijkt loze marketingkreet. Moet van leverancier af komen en wordt niet uit bestaande voorraad gehaald. Van een ander product bleek ook nog eens de montage handleiding niet te kloppen, daar heb ik niet eens meer over gebeld. Nu maar afwachten of het ontbrekende onderdeel nog een keer komt.

Hoi Werner,

Allereerst willen we jou bedanken voor het feit dat je de tijd genomen hebt om een review te schrijven. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het bestelproces zo stroef verlopen is. Wij kunnen ons helemaal voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Wij hebben inderdaad last gehad van een storing op onze website, hier zou jij echter niet de dupe van mogen worden. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons jouw ordernummer toe te sturen in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken wij direct hoe het ervoor staat met het ontbrekende deel van jouw ventilator.

jan 26-06-2017 Via de website gekocht

zeer goede webwinkel

Zeer overzichtelijke webshop, product was zelfs 20 euro goedkoper dan in de meeste andere winkels. Perfect, zoals beloofd, de volgende dag geleverd. Mogelijkheid om op de site verschillende producten te vergelijken.

Willyke 26-06-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Is een website die doet wat hij beloofd.
Kan geen enkele negatieve ervaring beschrijven.
Een verademing.
Hopelijk blijft dit natuurlijk zo.
Wanneer ik iets nodig heb, eerst naar Coolblue.
De rest volgt later en is in de meeste gevallen(alle) overbodig.
Heel fijn dat de webwinkel bestaat.
Dikke pluim.

Stefan 26-06-2017 In de winkel gekocht
Coolblue Oostplein

Amateuristisch en belabberd

Vaatwasser besteld.installatie geregeld. Niks is goed gegaan en wat zegt coolblue. Helaas meneer, dat is het beleid van het drukke ingeroosterd installatiebedrijf. Terwijl dat bedrijf de procedure niet goed volgt. Klant is geen koning en kan dus betalen. Coolblue belooft dit te regelen, niet gedaan. Coolblue belooft je terug te bellen. Doen ze niet. Je te woord proberen te staan en veel beloven maar niks doen..

Hoi Stefan,

Wat naar om te lezen dat de installatie van jouw vaatwasser niet naar wens is verlopen. Wij kunnen ons helemaal voorstellen dat je daar van baalt. Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor het feit dat jij niet terug gebeld bent door 1 van onze collega's. Zou je ons jouw ordernummer toe willen sturen in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken wij graag mee met jou om te ontdekken wat er gebeurd is. We zien je reactie graag tegemoet.

Chrik 26-06-2017 In de winkel gekocht

Zeer betrouwbare winkel

Bij Coolblue vind je alles op het gebied van elektronica. Misschien niet de goedkoopste aanbieder maar wel de betrouwbaarste tot nu toe is mijn ervaring. Zowel online als in de winkels wordt zorg gedragen voor het juiste aanbod. Een telefoontje is genoeg om de betreffende winkel het product in voorraad te laten hebben. Tenzij, in mijn geval, het product (tijdelijk) niet meer leverbaar is.

Arnout 26-06-2017 Via de website gekocht

Geduldige en vakbekwame mensen

Voor een digibeet als ik ben, kreeg ik telefonisch alle antwoorden die ik hen stelde. Bravo voor het geduld en hun duidelijk advies wat ik het beste kon doen.
Inmiddels ben ik in het bezit van de aanbevolen tablet van Samsung en inderdaad ik kan er prima mee omgaan en dat na 1 dag!

De Bra Andrea 26-06-2017 Via de website gekocht

Review

Zeer zeer goed! Na een slechte levering door bpost is er onmiddellijk gereageerd via een e-mail. Fantastisch en erg klantvriendelijk. Ik zal in de toekomst beslist weer aankopen doen bij CoolBlue!

Diana van der Woerdt 26-06-2017 Via de website gekocht

Vandaag besteld = morgen in huis????

Overzichtelijke site, genoeg keuze voor scherpe prijzen. Binnen 24 uur levering Inc mail waarmee je op de hoogte wordt gehouden wanneer en hoelaat je product wordt geleverd👍🏻

Bart 26-06-2017 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering en prima leveringsvoorwaarden

Ik ben heel tevreden over CoolBlue, goede informatie op de website, prima leveringsvoorwaarden en service.
Grappig zijn de YouTube filmpjes die uitleggen wat CoolBlue allemaal doet.

Sander 26-06-2017 Via de website gekocht

Top service, snelle levering!

Al meerdere malen wat bij CoolBlue besteld, en het blijft denk ik mijn favoriete webshop. De service als er iets mis is is geweldig, de levering is snel (volgende dag in huis, of zelfs de zelfde dag als je net wat extra betaald). En de prijs-kwaliteit verhouding van de producten is ook nog eens helemaal prima.

Wim 25-06-2017 Via de website gekocht

Weer een mooie aankoop bij Coolblue!

Weer een keer een aankoop gedaan bij Coolblue, deze keer een inkjetprinter, HP Envy 4526. Met zijn goede webshop, ruime keuze, de aanbeveling van "Coolblues keuze", makkelijke betaling en snelle verzending vind ik Coolblue de ideale shop voor allerlei apparatuur. De enkele keer dat ik van de klantenservice gebruik heb gemaakt, ging dit zonder gezeur.

Peter 25-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Duidelijke omschrijving van het navigatiesysteem met alle plussen en minnen. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Pascal 25-06-2017 Via de website gekocht

Waardeloos!!!

Ik heb 1 jaar geleden een tom tom gekocht daar via de website. Eerst ging de accu al niet een hele rit mee en sinds vandaag gaat. Die niet meer aan.

Had ik meteen gebeld wordt mij verteld u heeft 2. Jaar garantie alleen op accu niet hoe kan dat weer dan:S

Echt slecht bestel er nooit meer wat hun met 2 jaar garantie. Bullshit

Ik raad coolblue iedereen af!

Geert 25-06-2017 Via de website gekocht

vlugge levering

De shop levert zeer vlug.
Via Bpost moet men zelf niet thuis blijven.
De site is zeer overzichtelijk en aangenaam om in op te zoeken.

Rob 25-06-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf, geen goede producten

Een heel goed bedrijf met een goede en leuke klantenservice. Ik bestelde alleen al om deze reden met alle plezier bij Coolblue. Helaas zijn de producten in de categorie 'laptops' gewoon zo waardeloos, dat ik mijn bestelling niet meer plaats.
Vorig jaar in augustus bestelde ik een Lenovo 2-1 laptop, hij werkte erg slecht en werd omgeruild voor een ander. Helaas vertoonde deze dezelfde mankementen. Na het omruilen voor laptop nummer 3: was het weer hetzelfde verhaal. Uiteindelijk netjes mijn geld terug ontvangen.

Vorig jaar oktober bestelde ik een HP laptop voor mijn bedrijf. Vanaf dag 1 was het eigenlijk al raak: weer een slechte accuduur en het systeem werkte traag. Via mailcontact kreeg ik de tip om te resetten. Dit gedaan hebbende, was het probleem minder geworden. Niet opgelost, maar wel werkbaar. Daarna is het weer zo achteruit gegaan dat er niet meer mee te werken valt. Loopt continu vast, je moet minstens 3 keer klikken op iets om daadwerkelijk te klikken en de laptop werkt amper zonder aan de snoer te zitten. Ik zou hem kunnen opsturen voor reparatie, maar i.v.m. mijn bedrijfje kan ik hem niet zo lang kwijt zijn.

Een keertje een slecht werkende laptop leveren kan gebeuren, maar tot 4 keer aan toe bezorgt mij flinke twijfels.
Ik ben nu op zoek naar een nieuwe laptop, maar doe dit helaas niet meer bij coolblue. Jammer, maar voor laptops beveel ik ze niet aan.

Officiele reactie van Coolblue 25-06-2017

Hey Rob,

Wat enorm balen dat jij zoveel pech hebt gehad met jouw laptops. Wij kunnen jouw teleurstelling heel goed voorstellen en snappen dat jij het vetrouwen kwijt bent. Wij willen dan ook direct onze excuses aanbieden voor het ongemak! Mochten wij jou toch nog kunnen helpen of mocht jij nog vragen hebben, dan willen wij jou toch vragen om een e-mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan helpen wij jou direct verder!

Brinks 25-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service! Vlotte levering!

Met de Wachttherapie, prima door de 12uur levertijd heen gekomen! Super tevreden met de gang van zaken! Keep it up!

Jacques 24-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service !

Al diverse malen op de site gaan surfen en reacties gelezen...en dan uiteindelijk toch besteld. En het mag gezegd worden, niets is overdreven. Top service !

André van Doorn 24-06-2017 Via de website gekocht

Netjes bezorgd, echter niet op tijd.

Het pakket is netjes verpakt bezorgd op locatie. Zaterdag deugdelijk verpakt. Echter de belofte dat als je voor 23.59 uur besteld deze de volgende dag wordt bezorgd, klopt niet. We hebben vrijdag rond 21.00 uur besteld en we konden het pakket op maandag na 15.00 uur ophalen. Getracht contact op te nemen maar heb dat na 20 minuten in de wacht opgegeven. Jammer! Als je deze belofte niet kunt waarmaken (veel klanten hebben hier last van hebben we gelezen), laat die dan achterwege!
Ondanks dit zijn we tevreden en zullen we zeker een volgende aankoop durven doen.

Den Helder 24-06-2017 Via de website gekocht

Te laat geleverd, geen tegemoetkoming, wachtijd servicedesk

Op vrijdag 23 juni rond een uur of 20:00 besteld om zaterdag te ontvangen. Nu krijg ik op zaterdag een bericht dat ik het pas maandag kan ontvangen. Coolblue pretendeert "Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis". Dat is dus niet zo en daar baal ik ontzettend van. We hadden ons verheugd om zaterdag film te kijken.
Daarnaast sta je minimaal 10 minuten telefonisch in de wacht om iemand van de Servicedesk te spreken, en dat 2 maal......

Officiele reactie van Coolblue 24-06-2017

Beste,

Bedankt voor je bestelling. We snappen heel goed dat je baalt van deze vertraging. Dit is inderdaad echt niet de bedoeling. We kijken graag met je mee, zodat dit in de toekomst niet meer voor kan komen. Zou je je ordernummer via e-mail door willen geven aan geenglimlach@coolblue.nl ?

Jenny 24-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goede prijs

Ik ben zeer tevreden over Coolblue heb al keer eerder via website iets gekocht en vind ze erg betrouwbaar, snelle levering en goede prijs. Ze doen wat ze beloven.

Peter van Lune 24-06-2017 Via de website gekocht

Voor alles wat je nodig hebt, en dan ook nog topservice!

Het telefoongesprek met de melding van het defect van het product, liep heel relaxed. Vrijwel direct werd aangeboden om hele hele artikel te vervangen. Heel vriendelijk en deskundig. Binnen 2 werkdagen, had ik het artikel in huis.

Marijke Holm-Borren 24-06-2017 Via de website gekocht

BIjzonder prettige webwinkel

Ik vind Coolblue een hele fijne webwinkel. Goede informatie over de producten, goeie prijzen en een heel goed bestel- en afleverproces. Je weet precies wanneer je artikel wordt afgeleverd en de mensen die de spullen afleveren zijn altijd bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

Marijke Holm-Borren 24-06-2017 Via de website gekocht

Bijzonder goede webwinkel

Ik vind Coolblue een bijzonder fijne webwinkel, goede informatie, ze houden zich aan de afspraken. Het bestel- en afleverproces verloopt vlekkeloos. De medewerkers zijn heel vriendelijk en hulpvaardig. Ook het sturen v/d sms-berichten over de exacte aflevering is heel prettig.

freek moorman 24-06-2017 Via de website gekocht

goedkoop en snel!

je gewenste artikel is snel te vinden.
Regelmatig zijn er ook verklarende you-tube filmpjes bij.
De prijs is , in vergelijking, aan de lage kant.

ronald 23-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service komen afspraken niet na

Zondag wat besteld zou maandag komen,allemaal loze woorden en nu nog het vervelendste geannuleerd wacht nu al vijf dagen op retour betaling en nog steeds niks op rekening.Email gestuurd word pas na 4 uur doodleuk geantwoord je krijg het bedrag na 3 dagen retour zit nu al op vijfde dag plus weekend dalijk is al 8 dagen wachten op je eigen geld NEE voor mij geen Coolblue meer!!

Officiele reactie van Coolblue 23-06-2017

Hallo Ronald,

Wat ontzettend balen dat jouw bestelling niet tijdig is geleverd waardoor je uiteindelijke de bestelling hebt geannuleerd. Onze oprechte excuses voor deze vertraging. Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, kun je verwachten dat het pakket de volgende dag in huis is. Helaas hebben wij dit niet kunnen waarmaken. Zodra het pakket weer in het magazijn terecht is, kunnen wij het aankoopbedrag terugstorten. De werking en uitvoering van de retourboeking kan ongeveer 3 werkdagen duren. Vandaar dat het iets langer duurt wanneer er een weekend tussen zit.

Wij adviseren jou om jouw bankrekening goed in de gaten te houden. Uiteraard willen wij de status van de terugbetaling controleren. Echter is dit alleen mogelijk met het ordernummer. Graag ontvangen wij een e-mail met het ordernummer en een korte toelichting. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

We zien jouw e-mail graag tegemoet.

Marlies van Bon 23-06-2017 Via de website gekocht

Zo blij met Cool Blue

Cool Blue is een heel vertrouwd adres met een goede service, goed advies, goede prijs/kwaliteit verhouding. Blij dat ik deze webwinkel heb gevonden. Ik vergelijk nog steeds, maar kom dan toch altijd weer terug bij Cool Blue. En ja, ik wijs andere mensen op Cool Blue.

Els 23-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer goede garantie

Snelle levering, en zeer goede garantie, hadden een keer iets kapot en zonder vervelend te doen, kregen we gelijk een nieuwe terug.

Koffiezetapparaat met thermoskan 23-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare service

Het is voor de eerste keer, dat ik gebruik maak van deze site en ik ben zeer tevreden.
In de toekomst (indien nodig) zal ik nog gebruik maken, omdat ge informatie krijgt over het tijdstip van de bestelling, met of zonder papieren factuur. Een dank aan al de mensen die dit klaarspeelden

Ria Dries 23-06-2017 Via de website gekocht

Aan te bevelen website. Correcte service !

Correcte website. Doen wat ze beloven zowel wat levering betreft als kwaliteit van de omschreven producten . Prijzen liggen goed .
zeer tevreden over het aangekocht product !

Roos 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Magnetron gekocht en die is de volgende dag ook echt geleverd. De website geeft goede info en foto's over dit product. Ben er erg blij mee.

Jef Vromans 23-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Printer was snel geïnstalleerd
Eerste foto afdrukken lijken mij iets te licht, verder werkt hij prima

Els 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Er was een probleempje met het geleverde product. Geen probleem voor Coolblue, ze hebben meteen een gepaste oplossing voorgesteld. Heel vriendelijk. Antwoord via Facebook binnen de 10mn. Heel persoonlijk ook. Nazorg is wat mij betreft TOP.

Mac Super 23-06-2017 In de winkel gekocht

Goede hulp bij keuze

Prettige winkel en ruim van opzet. Koffie bij het wachten. Attente hulp bij transport van de Mac naar auto. Aardige bediening. Jammer alleen dat er niet twee Macs stonden om te beoordelen welk scherm 21.5 inch of 27 inch het prettigst werkt

Sjef 23-06-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd stipte correcte service; Top !

Afspraak is afspraak, Bezorgteam netjes correct en vriendelijk en voorzichtig met ons interieur tijdens het leveren van onze vaatwasser en wasmachine.

Hozel 23-06-2017 Via de website gekocht

Coolblue, altijd goed!

Coolblue geeft altijd een duidelijke omschrijving van het product op de site, levert snel en ik moet ook wel lachen om de woordgrapjes. :-)

Jan Walter 22-06-2017 Via de website gekocht

Een betrouwbare en veilige webwinkel

De website heeft relevante productinformatie waardoor je goed kunt vergelijken welk product het beste bij de wensen past. verder goede prijs/kwaliteit verhouding en een eenvoudig bestel- en betaalproces. Ik ben fan van de Coolblue winkels. De goede service, de geen gezeur garantie en betrouwbare prompte leveringen kan ik zeer waarderen.

Giovanni 22-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Als klant wordt je maximum geïnformeerd van bestelling tot levering.
Snelle service, zaterdag besteld, zondag geleverd!

L. Groenink 22-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig 0nbetrouwbare Service

Coolblue belooft bezorging binnen 24 uur. Daar kwam niets van terecht.
Mijn pakket werd 24 uur te laat bezorgd!! De motivering was de grote drukte bij de pakketdienst. Helaas ja want de zondag erop was het vaderdag en daar as bij de planning natuurlijk geen rekening gehouden. Her was mijn tweede bstelling bij Coolblue en tevens de laatste. Mijn vaderdag cadeau vie; lelijk in het water!

Officiele reactie van Coolblue 23-06-2017

Beste meneer Groenink,

Enorm vervelend te lezen dat je cadeau een dag te laat bezorgd werd. De drukte mag natuurlijk niet een reden zijn om de belofte van de volgende dag bezorgd te breken. Dat is niet wat je van onze service mag verwachten en we vinden het erg jammer dat je hierdoor niet meer bij ons zou willen bestellen. We hebben je voor het ongemak nog een kleinigheid toegestuurd per e-mail en hopen dat we in de toekomst nog eens mogen bewijzen dat we ons wel aan de afspraken kunnen houden. We hopen dat je desondanks een fijne Vaderdag hebt gehad. In het geval we je nog verder van dienst zouden kunnen zijn, horen we dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Marc Bee 22-06-2017 Via de website gekocht

NOOIT WEER..... COOLBLUE

donderdag 25 mei

product bij u besteld.

vrijdagochtend 26 mei

Gebeld met u diverse malen maar telefoonnummer werkt niet meer. emails en whattsapp naar u gestuurd en vervoerder om order te laten annuleren (ik heb heeft het verkeerde artikel uitgezocht). Dynalogic (uw vervoerder voor grote witgoed app.) gebeld; sta ik 5 minuten in de wacht voor een duur betaald 0900 nummer. Maar een email naar Dynalogic gestuurd. Apparaat is nu bij Dynalogic (vervoerder witgoed coolblue).

Zaterdag 27 mei

We weten niet of er nog een transport naar ons toe komt van 08.00-22.00 uur. Nul communicatie mogelijk met Dynalogic. Ik kan eindelijk coolblue weer bereiken en er wordt gezegd: weiger maar aan de deur.

Zondag 28 mei

35 minuten u geprobeerd te bereiken; er hangen er nog 7 voor me in de wachtrij.
Maandag 29 meiGebeld met coolblue: meneer u moet maar geduld hebben want het pakket moet eerst retour komen van vervoerder Dynalogic naar ons en dan gaan we pas crediteren. Ohja; het pakket is verkeerd gesorteerd bij Dynalogic u moet maar geduld hebben.Ik ben het even zat. U stond zo goed bekend als servicegericht. Ik doe zaken met Coolblue en niet een transporteur. Daar verschuilen uw medewerkers zich nu achter. Overigens blijven ze vriendelijk aan de telefoon. Ik zal overigens wel klant blijven want dit soort situaties komen bij elk bedrijf voor. Ik baal er nu gewoon van. Vooral omdat ik er alles aan gedaan heb om u kosten en moeite te besparen van het versturen van het pakket.

woensdag 31 mei

pakket nog steeds niet retour gekomen naar coolblue zegt de medewerker.Medewerker zegt dat slechts 1 keer per week de artikelen weer retour gaan naar coolblue.Dat is op vrijdag vertelde hij me. Ik moet dus twee weken wachten totdat Coolblue het geld pas retour kan gaan boeken.Ik ben van Coolblue veel betere service gewend; daarom nu een paypal claim

Vrijdag 2 juni ’17

Gebeld;
Er wordt verteld in de wachtrij; nog enkele voor je
na tien minuten in de wacht je: er zijn nog 8 wachtenden voor je.
Bij mij is enkele 2 tot 3 wachtenden.
Die stakkers melden ook; we hebben heel veel geduld en een trompet.
We willen je zo snel mogelijk helpen…….
Ik zit niet op “kleuterhumor” te wachten…….
Ik heb maar weer opgehangen na 15 minuten.
Het duurt te lang.

Ook nog een ansichtkaartje gekregen van coolblue; dank voor uw geduld.
Nou rot maar op coolblue……ik heb geen geduld met jullie meer.

zaterdag 3 juni

Gebeld;
Er wordt verteld in de wachtrij; nog enkele voor je
na 17 minuten in de wacht geholpen door medewerker x.
Hij vertelde me dat het veel te lang duurde en gaat een bericht sturen aan de backoffice om het geld over te maken. Het zou er dan donderdag 8 juni moeten zijn. Hij gaf aan dat ongeacht het pakket bij coolblue terug is gekomen van de transporteur of niet, zij het geld nu moeten gaan overmaken. Kortom; het pakket is nog bij superttransporteur Dynalogic…..

Email ontvangen met retourlabels dat ik het artikel kan retour sturen. Maar ik heb nooit een artikel ontvangen! Superslordig! Later een email dat deze als niet verzonden beschouwd mag worden. Maar weer bellen; nu al 20 min wachten. Medewerker zegt dat product is retour ontvangen bij het eigen magazijn van coolblue tilburg. En dat de retour betaling aangemaakt gaat worden.

Zondag 4 juni

Geen contact gehad. Telang in de wacht gestaan. 25 minuten wachten en dan hoor je: er zijn nog 6 wachtenden voor u.

Dinsdag 6 juni

Paypal retour betaling ontvangen van coolblue. We kunnen nu eindelijk het hoofdstuk coolblue afsluiten. Conclusie: voor ons was het een lijdensweg dit keer!!! We staan open als coolblue contact met ons wil hebben. 12 dagen zijn we ons geld kwijt geweest en er is nooit iets bij ons bezorgd. Vooral de onkunde en de lange wachttijd bij de helpdesk van coolbllue heeft de emmer wel meer dan eens doen overlopen. Meteen maar weer terug naar BOl.com (die is in onze optiek zakelijker en professioneler). Let wel: dit is een momentopname! Een jaar geleden was ik een zeer tevreden klant die vaak spullen bij coolblue kocht.

We kochten een Samsung NQ50J3530BS op 25 mei 2017.
Deze review zegt niets over de samsung oven of hij goed of slecht is. We hebben de samsung niet kunnen testen.

Officiele reactie van Coolblue 22-06-2017

Hey Marc,

Heel erg bedankt voor het invullen van deze uitvoerige review. Er gaat inderdaad zo nu en dan iets mis en wij doen er dan alles aan om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk weer is opgelost. In dit geval, ben ik met je eens dat dit allemaal veel te lang heeft geduurd en daar wil ik meteen mijn excuses voor aanbieden. In de afgelopen is er, deels door hele grote drukte en het warme weer een hoop mis gegaan bij het leveren van grote pakketten en daar ben jij helaas ook de dupe van geworden. Dit heeft ook meteen gezorgd voor veel meer verkeer op social media, via de e-mail en natuurlijk de telefoon. Hierdoor heb je een een flink aantal keer erg lang in de wacht gestaan. Dit is, zoals je hopelijk weet, niet de normale gang van zaken en wij kunnen je vertellen dat de ergste drukte inmiddels achter de rug is. Wij hopen dan ook van harte dat je ons gauw nog een kans geeft om je te laten zien waar onze service echt om draait. Wij weten namelijk zeker dat wij die glimlach weer terug op jouw gezicht kunnen toveren. Als je hier verder nog vragen of opmerkingen over hebt, horen wij ze natuurlijk heel erg graag van je.