Deze score is berekend op basis van 1415 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Geert 15-02-2018 Via de website gekocht

prima service qua levering

Normaal gezien kopen wij groot elektro lokaal, dit keer gekozen voor Cool blue wegens scherpere prijs, eerlijk is eerlijk. Aangenaam verrast door vlotte afhandeling en in het bijzonder de puike en stipte levering.

C. Kerckhoffs 15-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs met gratis verzending

Beste prijs (goedkoopst), duidelijke webshop, goede levering en stevige omdoos om verpakking. Factuur met garantie ook duidelijk.

Jan 15-02-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf.

Goede site, goede prijzen en top service! We hebben al meerdere malen bij Coolbleu gekocht en tot dusver zonder problemen en senl geleverd.

Laura 15-02-2018 Via de website gekocht

Top service

Een hele fijne service, vriendelijke bezorgers en duidelijke en geruststellende antwoorden op mijn vragen over ruilen. De koelkast is fijn en keurig neergezet. De mails en sms berichten tussendoor over de precieze bezorgtijd waren top!

Henk de Graaf 15-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop!

Zeer gebruiksvriendelijk en prettige website, concurrerende prijzen, prima en zeer snelle levering.
Coolblue heeft een enorm aanbod aan artikelen, tevens heel overzichtelijk gerangschikt op hun website. Coolblue beschikt ook over winkels en dat is altijd prettig om artikelen 'fysiek' te bekijken. De instructievideo's op de website zijn erg nuttig. Coolblue is een bekend bedrijf en geniet een goede naam. Mede door positieve reviews en positieve eigen ervaring met dit bedrijf, betrouwbaar en een reden om bij dit bedrijf mijn aankopen te blijven doen, ze hebben de gunfactor.

Bart Brouwer 15-02-2018 Via de website gekocht

Doos van een meter

Een flexibel product van 23 gram gestopt in een doos waar vijf atlassen in zouden passen. En dan twee keer een hele avond zitten wachten op het betreffende pakje, waar niet voor hoefde te worden getekend.
Stop dat de volgende keer gewoon in de brievenbus, en bespaar mensen een hoop ergernis.

Officiele reactie van Coolblue 15-02-2018

Beste Bart,

Wij willen jou graag bedanken voor jouw reactie. Het is ontzettend vervelend om te vernemen dat jouw bestelling op een milieuonvriendelijke manier is geleverd. Deze levering is niet volgens de richtlijnen gelopen welke wij bij Coolblue nastreven. Onze welgemeende excuses voor de teleurstelling. Graag denken wij samen met jou mee over deze verbeterpunten. Kun jij jouw ordernummer en klacht opsturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Jeroen 15-02-2018 Via de website gekocht

Service is top!

Helaas begaf onze wasmachine het plotseling. Na even zoeken kwamen we op een model van bosch. Prijzen waren overal nagenoeg hetzelfde maar dankzij de reclame van coolblue en verschillende beoordelingen toch voor het eerst voor coolblue gekozen. En ze maken inderdaad alles waar! De avond ervoor besteld en de volgende ochtend stond ie al te draaien. Alles netjes aangesloten de oude weer meegenomen. Je word ook een aantal keer netjes op de hoogte gehouden van het tijdsbestek waarin ze komen. Dus kan al met al niet anders zeggen dan top geregeld.

Hetty 15-02-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Smiddags besteld en de volgende dag geleverd. Alles helemaal zoals het hoort. Ik ben tevreden en kan Coolblue zeker aanbevelen.

Rob 15-02-2018 Via de website gekocht

Prima

Ene dag besteld en netjes volgens afspraakje de volgende dag afgeleverd op afhaaladres. Besteld artikel in prima staat ontvangen.

Ph 15-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en makkelijke bestelling en levering

Prijstechnisch zeer gunstig / goedkoopste, gemakkelijk bestellen en snelle levering van de bestelde goederen

ArjunA 15-02-2018 Via de website gekocht

Glimlach

De glimlach van de slogan van Cool Bleu manifesteert zich bij koper en verkoper. Dat is een zeldzaamheid in de praktijk.

Ted Loeff 15-02-2018 Via de website gekocht

Een tien waard

Wat jullie beloven komen jullie ook na. Goed product en op tijd op de plaats van bestemming. Fijn om zaken met jullie te doen.

Willem Moorman 15-02-2018 Via de website gekocht

Goede service en

Ik heb bij ervaring meegemaakt dat als je een probleem hebt met een geleverd artikel dat men hun uitrste best doen je te helpen, ik had een combimagnatron welke net 1 week voor het einde van de 2 jarige garantie stuk ging en na telefoniscxh kontakt met coolblie het apperaat werd opgehaald en na 2 weken werd terug bezorgd maar na weer 2 weken weer stuk ging zij dit weer ophaalden voor garantie weer trachte te repareren , maar dat bleek toch einde van het produkt zij mij het volledige bdrag aanboden weer bij hun te bestseden wij waren zeer blij, en hebben nu weer een nieuwe combi gekrgen ,SU{PER bedrijf. BEDANKT VOOR DEZE UITMUNTENDE SEVICE COLBLUE,WIJ ZIJN BLIJ MET JULLIE

C.fkies 15-02-2018 Via de website gekocht

Coolblue levering geweldig

Goede omschrijving van de producten die je koopt was bij andere niet in orde
De prijs was goed niet de allergoedkoopste maken service perfect en op zondag leveren

Arnold 15-02-2018 Via de website gekocht

Te grote verpakking

Wij hebben een Maglite 6D zaklamp.toen wij deze ontvingen, was ik zeer verbaasd over de verpakking, daar paste wel 25 zaklampen in. Ik vond dit echt verpakking verspilling.

Officiele reactie van Coolblue 15-02-2018

Beste Arnold,

Hartelijk dank voor jouw bericht. Wij vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat jouw bestelling op een milieuonvriendelijke manier is geleverd. Dit is natuurlijk niet de service waar wij normaliter naar streven. Ik wil jou dan ook mijn welgemeende excuses aanbieden voor de teleurstelling. Wij zijn natuurlijk wel bereid om samen met jou hierover verder te denken. Kun jij jouw ordernummer en klacht opsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Vervolgens kunnen wij samen verder kijken naar de verbeterpunten in deze situatie.

Alvast bedankt.

Hein 15-02-2018 Via de website gekocht

Snel gereageerd, op tijd bezorgd!

Coolblue issnel met reageren en met leveren. De switch die ik bestelde was 27 euro en ik had hem binnen een dag! Fijn! En zelfs zonder verzendkosten!

LeibyK 15-02-2018 Via de website gekocht

Ongehoord Fantastische Service!

Zondag middag kwamen we achter dat ons vaatwasser na 20 jaar trouwe dienst heeft het begeven. Gingen zoeken en kwamen bij CoolBlue uit- goed geprijsd en goede informatie. Maar het meeste wat ons overgehaald heeft is de bestel/levering dienst. We hebben uiteindelijk rond 23:00 op zondag avond nieuwe vaatwasser besteld en nog geen 12 uur later werd deze geleverd, aangesloten, oude apparaat en verpakking materiaal meegenomen. We hebben gewoon de file vaat overgezet naar de nieuwe apparaat en alsof er helemaal niets gebeurt was. Top team die bezorgers. Aardig en netjes! Dit is een "Consumer Paradijs"

Bob van Wissen 15-02-2018 Via de website gekocht

Beste winkel die ik ken.

Er is geen winkel beter dan Coolblue. Coolblue heeft alles wat nodig is om een goede winkel te zijn.

Mroben 15-02-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Binnen 24 uur het pakketje geleverd volgens afspraak. Een betrouwbare winkel die geen duizenden mailtjes stuurt. Je krijgt de nodige informatie en that's it. Geen reclame ect..
Ook nog wel grappig, na betaling kom je op een wacht therapie site, ik vond het hilarisch. Ik had er nog nooit van gehoord.

G Amsterdam 15-02-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle levering.

Als er een probleem is, wordt er niet moeilijk gedaan en wordt het meteen opgelost. Super snelle levering

Lieve 15-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en interessante prijs/kwaliteit

Snelle levering, bijna exacte tijdsbepaling voor de levering, Nederlandstalige!! en vriendelijke leveranciers

E. Walraven 15-02-2018 Via de website gekocht

Gewoon écht goed

Nu een paar keer iets op de website gekocht. Nooit problemen gehad. Savonds besteld, de volgende middag in huis, met een geen gezeur retour formulier mocht het niet bevallen. Ze doen echt wat ze beloven. (En dat alles ook nog eens een beetje humor n de communicatie, dat maakt het gewoon een fijne bestel ervaring.

Graag anoniem 15-02-2018 Via de website gekocht

Geen goed advies gekregen

Afgelopen week een accuboormachine besteld bij Coolblue. Omdat wij vinden dat er niks ten koste moet gaan van het milieu of mensenrechten vroegen wij waar de Bosch boormachine gemaakt was. Jongen aan de telefoon gaf aan dat hij zeker in Stuttgard gemaakt zou zijn. Helaas toch in Maleisië! Een heel ander land dus. Erg jammer.

Officiele reactie van Coolblue 16-02-2018

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je bericht. Wat ontzettend vervelend dat je tijdens het bestellen dit nadrukkelijk hebt gevraagd en wij je niet van de juiste informatie hebben kunnen voorzien. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Intern maken wij dit bespreekbaar.

Ondanks dit willen wij je veel gemak wensen met je nieuwe Bosch.

Luigi 15-02-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijkk bestellen, snelle levering, perfect!

Alles wijst zich vanzelf. Led TV besteld met een muurbeugel erbij. Gewenste dag voor levering gekozen en vanaf dat moment word je op de hoogte gehouden tot op een tijdsvak van 1 uur met een telefoontje zelfs als ze eraan komen.

Marjet 15-02-2018 Via de website gekocht

Super service, ook in nazorg.

Coolblue neemt je oude wasmachine mee, installeert de nieuwe, voert het testprogramma uit en de bezorgers zijn zeer vriendelijk en komen precies op de van te voren gemelde tijd. Toen ik later zag dat mijn machine niet helemaal waterpas stond, belde ik. Zeer vriendelijke dame maakte een afspraak voor de volgende dag. Weer precies op tijd, snel waterpas gezet en ik kreeg nog wat uitleg over de gebruiksaanwijzing. Perfect!

frits schut 15-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service en snelle levering

zeer snelle levering, siemens oven doet waar hij voor bestemd is, website zeer goed en duidelijk,
dus alles zeer goed

R.S. Nieuwegein 15-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Makkelijk online bestellen en zie gelijk of het leverbaar is. Snelle en overzichtelijke mail met factuur en levertijd (Track&trace). Zede shop is veel beter dan de Mediamarkt die vaak hun klanten in de steek laten met hen service en zeker met hun communicatie.

Yvonne Coppens 15-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop bij Coolblue. ‘s Avonds besteld en de volgende dag keurig in huis! Perfect.

Bardange 15-02-2018 Via de website gekocht

Great Service!

Duidelijke product specs, snel vergelijken en supersnelle levering. Fijn voor de klusser met weinig tijd.

Yo 15-02-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Leveren altijd op tijd, had nog een korte vraag over mijn bestelling en kreeg via Whatsapp bijna direct duidelijk antwoord. Pakketjes zien er ook altijd netjes uit bij aflevering!
Top:)

Bastian 15-02-2018 Via de website gekocht

Snelle Levering, geweldig gewoon

Waarom?
- Snelle service en altijd op tijd

Waarom Coolblue?
- Ruim assortiment

Waarom NIET?
- Geen reden

J Jansen 15-02-2018 Via de website gekocht

Supersnel in huis

Snel en netjes geholpen nadat per ongeluk het verkeerde product besteld werd. Binnen 2 dagen toch het goede product in huis. Super snelle retourservice. Petje af!

Anand 14-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig, professioneel service

Geweldige service, duidelijk informatie, aflevering van je bestelling is perfect zoals beloofd, scherpe prijzen, ook geen moeite met retourzending. Ik ben al lang klant en zal voor heel lang nog een trouwe klant blijven (als de service zo doorgaat)! Mijn complimenten!

Marthe 14-02-2018 Via de website gekocht

Vrijdag middag de vriezer besteld en de volgende ochtend stond hij al te draaien! Fantastisch! Ook de communicatie ivm levering vond ik super en heel duidelijk!

joan 14-02-2018 Via de website gekocht

vandaag besteld, morgen weer wassen!

snelle correcte service, heldere communicatie over wanneer het artikel komt, oude wasmachine wordt meegenomen, nieuwe geinstalleerd, snel en vakkundig.

Sebastiaan 14-02-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Overzichtelijk, makkelijk het juiste product gevonden. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Zou deze website zeker aanraden!

Gina 14-02-2018 Via de website gekocht

Top!

Duidelijke website, goede prijs. Hele snelle levering, de volgende dag, 15 minuten tevoren een telefoontje. Perfect! Aardige bezorgers, tilden netjes de wasmachine naar 2 hoog en sloten de wasmachine aan. Oude wasmachine werd meegenomen. Van te voren goede informatie over juiste manier van afsluiten en klaarzetten van oude machine, om veel waterlekkage te voorkomen.

Herbie 14-02-2018 Via de website gekocht

Te snelle afhandeling bij levering!

Ik vind de webshop super. Snelle service, snelle levering van mijn wasmachine. Alleen vind ik dat de monteurs zich er snel van af maken na levering en installatie. Mijn wasdroger was te groot voor de wasmachine. Het tussenstuk wat ik had bij de vorige machine was in hun ogen niet noodzakelijk. Dus de droger werd zonder tussenstuk bovenop de wasmachine gezet met als gevolg dat de achterpoortjes van de droger over de machine vielen. Dus al met al: instabiel. Dit met hulp van vrienden zelf opgelost. Ook was er geen uitleg over de wasmachine. Misschien verwacht ik teveel!!

Michel van der Kolk 14-02-2018 Via de website gekocht

Buitengewone service

Enkele dagen terug kocht ik een laptop op Coolblue, hij beviel me echter niet (teveel plastic) en dus stuurde ik hem terug. Geen probleem! Retour zending werd betaald en aankoop bedrag was snel terug gestort.

Overweeg voor iets anders te gaan, als ik de sprong weer waag zal het Coolblue zijn waar die aangeschaft wordt!

Patrick 14-02-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar en klantgericht

In de webshop ging er wat fout bij de betaling, waardoor ik dubbel betaald heb voor een product. 1 telefoontje en het was opgelost. Single Point Of Contact mechanisme werkt bij dit bedrijf. Alles staat in het kader van klanttevredenheid en klantbeleving. Inmiddels mijn favoriete site.

Hugo 14-02-2018 Via de website gekocht

Aanschaf Trekz koptelefoon

Ondanks de wat hogere prijs (ten opzichte ban andere) heb ik voor deze webwinkel gekozen omdat het binnen 24 uur leverbaar was, en ik had het snel nodig.

Hennie van de Loo 14-02-2018 Via de website gekocht

Van bestellen tot en met de levering helemaal TOP!

DE site is perfect alles is snel te vinden en het bestellen gaat nog sneller. Wat een gemak.
De mate van snelheid m.b.t. de levering is helemaal te gek. Ik ben zeer tevreden. Bedankt!!

Jac 14-02-2018 Via de website gekocht

De klant is koning !

Iedere bestelling wordt keurig verzorgd ! Het gebeurt ook wel dat ik mijn bestelling zelf afhaal in hun vestiging in Eindhoven. Het personeel is ter zake kundig en klantvriendelijk. Coolblue is zeker een aanrader !

Marita 14-02-2018 Via de website gekocht

Ik vond alles heel goed en duidelijk op site beschreven en wat er staat maken ze ook waar ...en ben zeer tevreden over de wasmachine

Per en Lo 14-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Zaterdag laat stofzuiger dood. Net voor middernacht een keuze gemaakt en bij Coolblue een nieuwe besteld. Zondag middag wordt de nieuwe alweer afgeleverd. En dat tijdens carnaval! Als ze me nog extra zakken hadden aanbevolen had ik die ook nog extra besteld. Geen probleem want er zaten al zakken bij.

Fred 14-02-2018 Via de website gekocht

Super geregeld

Duidelijke site. Alle extra componenten los leverbaar. Super prijs. Ongelofelijke snelle levering. Echt top!

E.Daams 14-02-2018 Via de website gekocht

Superservice, geweldig team !!!

Supersnelle levering en alles op en top verzorgd netjes , goede uitleg en klantvriendelijk. Woww , geweldig gewoon !!! Iedereen aan te bevelen.

Jacqueline Govers 14-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik vind het een overzichtelijke site, prima service en aardige jongens.
De wasmachine van Bosch ziet er mooi uit, geeft weinig geluid en is zeer gebruiksvriendelijk

Peter 14-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

LG tv en LG Soundbar.

Goede uitleg over het product.
Aardige medewerkers en ze nemen de tijd voor je.
En er wordt je niks aangesmeerd.
Goede service.

Ken 14-02-2018 Via de website gekocht

Bestel liever iets bij Cool Blue

Door de goede manier van het benaderen van klanten blijf ik steeds maar terug komen bij dit geweldige bedrijf