Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martin 01-02-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk en goed

Bij de bestelling van mijn product welke ik al eenvoudig op de site kon vinden lukte het niet om een Ideal betaling te doen. Het werd me makkelijk gemaakt om op een andere manier te betalen zodat ik toch de volgende dag de bestelling in huis had. Top!

nel 01-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service en snel

Fijne en vertrouwde zaak, waar ze snel en goed werken, ook de aflevering is prima. Je krijgt zelfs een mail dat het product onderweg is. Kortom geweldig.

Rob Kints 01-02-2018 Via de website gekocht

Goed assortiment,snel,betrouwbaar en goede aftersales

Ik bestel graag via internet maar liefst bij een internetwinkel die ook een fysieke winkel heeft. Omdat ik in Den Haag woon waren tot voor kort de MediaMarkt en BCC de enige spelers. Door mijn slechte ervaringen met MediaMarkt en BBC en doordat Coolbue nu ook winkel heeft in Den Haag ben ik klant geworden van Coolblue en ik ben erg onder de indruk. Ze leveren snel en als er problemen zijn dan zijn ze goed bereikbaar en tonen ze interesse en denken ze met je mee. Inhoudelijke vragen m.b.t. producten worden zeer snel en deskundig beantwoord. Als er een probleem is met je aankoop zijn ze ook zeer goed bereikbaar en denken ze met je mee. Helaas ben ik niet helemaal tevreden met mijn laatste aankoop en de tips van de klantenservice ga ik nog even uitproberen maar retourneren is mogelijk zowel via Pakketdienst als afleveren in de winkel.

Arnold 01-02-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Coolbleu heeft een top service.

Erg leuk om de bestelling zelf op te halen, zeer vriendelijk personeel en goede koffie. De bediening is zo snel dat je de koffie niet eens op krijgt. Verder hebben ze verstand van zaken en een goede prijs.

Jannette 01-02-2018 Via de website gekocht

Alles prima

Als je de klantenservice belt met een stomme vraag of als er eens iets gerepareerd moet worden(een paar jaar geleden met een tablet) als er een wasmachine wordt geleverd die naar boven moet worden getild en we vergeten waren de oude af te koppelen, iedereen blijft altijd vriendelijk en beleefd, voor mij een dikke 10 waard

Yolande 01-02-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke medewerkers

In verband met mijn verhuizing heb ik nieuwe keukenapparatuur nodig. Mijn eerste gedachte was Coolblue... Vorige week donderdag heb ik besteld en in principe zou dat dus de volgende dag geleverd worden. Echter na het bestellen stond er dat er de volgende werkdag (dus vrijdag) contact met mij opgenomen zou worden in verband met de levering.
Ik heb vrijdag echter niets gehoord. Ik heb gewacht tot maandagmiddag en daarna contact opgenomen met Coolblue. Ik kreeg een bijzonder vriendelijke medewerker aan de telefoon die mij vertelde dat het druk was maaaaar..... ik zou die zelfde middag nog gebeld worden over de levering. Tegelijkertijd attendeerde zij mij er wel op dat ik vergeten ben om een gasslang te bestellen in verband met de aansluiting. Dat vond ik bijzonder attent. Direct besteld en keurig de volgende dag in huis. Maar ik werd NIET gebeld ivm bezorging. Dinsdag maar weer afgewacht, weer niet gebeld. Woensdag wilde ik Coolblue weer bellen maar werd ik toch gebeld voor de levering. Nadat ik deze heer vertelde dat ik erg lang moest wachten op zijn telefoontje zei hij dat hij de order gisteren pas had doorgekregen? Heel vreemd dus. Dat betekent dus dat of Coolblue of het bedrijf dat gaat leveren niet helemaal de waarheid vertelt. Daar houd ik dus niet van. Alles kan, alles kan fout lopen, vergissingen kunnen gemaakt worden, computerstoringen, spraakverwarringen enz. Daar kan ik allemaal mee om gaan en dat soort dingen kunnen gebeuren. Waar ik echter niet mee om kan gaan is dat ik het gevoel krijg dat er gedraaid wordt met woorden. Kijk mijn levering heeft geen haast, maar als ik wel haast zou hebben en er wordt mij beloofd dat het de volgende dag in huis is....., tja dan gaat er wel heel veel mis als je pas een week later gebeld wordt om een afspraak te maken. Toch een 8 omdat ik bijzonder vriendelijk en deskundig te woord ben gestaan en de daadwerkelijke levering moet nog plaats gaan vinden. Daar kan ik dus nog niets over zeggen. Maar ik ben een positief mens en ga er van uit dat dat helemaal goed gaat komen

Toos Oostrum 01-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service en vriendelijke medewerkers.

Dit was de eerste keer dat ik iets bij cool Blue bestelde maar zou het de volgende keer weer doen. Goede telefonische advies en contact en een snelle bezorging van het product.

M Jansen 01-02-2018 Via de website gekocht

Service perfect!

Snelle service en extra service door bv handleidingen middels filmpje toe te lichten.Daarnaast heb ik vernomen dat coolblue goed is voor zijn personeel. Vriendelijke uitstraling en overzichtelijke website met vele mogelijkheden voor pakket ophalen.

Rick 01-02-2018 Via de website gekocht

Super webshop

Overzichtelijke website, duidelijke specificaties, veel reviews. Na bestelling wordt je duidelijk op de hoogte gehouden over de status van de order.
Helpdesk reageert duidelijk en snel.
Zeer snelle levering.

Pyt 01-02-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snel!

Duidelijk en snel! Je krijgt zelfs nog extra info toegestuurd over het product wat je besteld. Met de garantie service heb ik geen ervaring want heb daar nog geen gebruike van hoeven maken.

conny 01-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte service.

Geweldige service en heel prettige telefonische communicatie. Ik kan Coolblue bij iedereen aanbevelen.

Jan Willem Godeschalk 01-02-2018 Via de website gekocht

Goede service en maken beloftes waar

Super blijf zo doorgaan . En blijf vooral werken aan verbeteringen waar dan ook
Met vriendelijke groet
Jan Willem Godeschalk

Ton 01-02-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

Hoewel coolblue niet meer de goedkoopste webwinkel is betaal ik graag een paar euro meer. Goede service en de zekerheid van fysieke winkels is het meer dan waard!!!

johan 01-02-2018 Via de website gekocht

snelle service

Goede website en snelle levering en ook nog tegen een goede prijs.
En vriendelijk personeel bij aflevering.

Koos 01-02-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en een uitgebreid pakket tegen scherpe prijzen. De belofte van voor 23.59 uur besteld, de volgende dag geleverd wordt helemaal waargemaakt.

Wilco 01-02-2018 Via de website gekocht

Zeer vlot aankoop/levering proces

Het hele proces van aankoop tot levering is super! Ik kan Coolblue bij iedereen aanbevelen. Kreeg zelfs nog een mail met installatie advies om snel op weg te zijn met mijn nieuwe apparaat. Dit verraste me ten zeerste.

Yannick H. 01-02-2018 Via de website gekocht

Topservice

Coolblue is 1 van de beste onlineshops die ik ken. Nog nooit problemen met leveringen gehad. Altijd op tijd, verzorgt en alles duidelijk. De klantenservice is ook top. Altijd binnen het uur reactie bij problemen of een klacht. Ook worden klachten opgelost zonder moeilijk te doen. Hun gamma is breed maar zou nog uitgebreid mogen worden. Voor de rest niets op aan te merken. Gewoonweg Top!

Koen 01-02-2018 Via de website gekocht

Prettige service in de winkel

Vriendelijke en deskundige hulp in de winkel bij aanschaf nieuwe telefoon. Medewerker zette vlot alle gegevens en accounts over en zorgde ervoor dat ik binnen 20 minuten met een werkende telefoon de winkel uitliep.

S. Pathuis 01-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekend proces !

Na ruime orientatie op de aanschaf van een nieuwe autoradio, ben ik tot het uiteindelijk produkt van Coolblue gekomen. Coolblue was in deze de goedkoopste, en na orientatie op de site, kreeg ik goede en uitgebreide informatie. Ook het bestel- en betaalproces verloopt erg soepel, levering volgens afspraak.
Het produkt was goed verpakt, en van goede kwaliteit.

Helma Puyk 31-01-2018 Via de website gekocht

super service

Op zaterdagmiddag een koel/vriescombinatie besteld, oude kapot. Op zondagmiddag geleverd binnen de 24 uur. Netjes een mail de avond door voor gekregen over de aflevertijd. De volgende morgen een SMS tussen welk uur en een kwartier voor tijd een telefoontje. Super service tot op de plek waar hij moest staan. Netjes gekeken of alles het deed. Top bezorgers.
Dit alles door de reclame op tv. Ga Coolbl zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Anne-Marije 31-01-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Duidelijke omschrijving van de producten. 1 product was anders dan ik had verwacht. Deze heb ik eenvoudig terug kunnen sturen. Snelle afhandeling van het geretourneerde product.

Pedro 31-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en kwalitatief goed verzorgde levering

Goede ervaring in het verleden met Coolblue. In de vergelijking site wederom de goedkoopste. Voor 24.00 bestel morgen in huis, ook op zondag en dat maken ze echt waar. Goede prijs kwaliteit.
De verpakking is goed en geeft een glimlag bij openen, Top!!

Carolina 31-01-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Duidelijke productomschrijving en directe levering binnen 1 werkdag. Levering was keurig op tijd en gedurende de dag te volgen

Toos 31-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snelle levering

Goede shop snelle levering en goede prijs.
Had al een goede ervaring met cool blue en ook nu is het weer prima gegaan echt een bedrijf om aan te raden.

Mick 31-01-2018 Via de website gekocht

Erg nette service

Regelmatig bestel ik bij Coolblue vanwege de overzichtelijke site, hulp bij keuze maar vooral voor de service. Erg gebruiksvriendelijke website, overzichtelijk en bevat genoeg informatie om mij te helpen kiezen tussen verschillende producten. Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar het feit dat de levering snel en betrouwbaar is, is voor mij meer waard dan het prijsverschil. Daarnaast een erg vriendelijke, behulpzame en snelle klantenservice.

Saskia 31-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, altijd A-ok

Je vindt (bijna) alles bij Coolblue, bovendien kan je zelf altijd makkelijk verschillende producten vergelijken waardoor je een gedegen keuze kan maken.
Toch nog miskocht? Geen probleem want je kan zonder probleem terug sturen.

Kitty 31-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service. Binnen 24 uur in huis

De website is zeer overzichtelijk. volop keus in verschillende prijsklasse. Ik heb op zondag bestelt en had het maandag al binnen.

Marieke 31-01-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Altijd prettig in contact, snelle bezorging, geen gedoe als een apparaat het binnen de garantie niet meer doet.

Thera Onrust 31-01-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Ik heb twee maand geleden een oortjes koptelefoon besteld van 17.95 en nu spontaan uitval van het rechter oortje. Ik heb het gemeld en meteen een nieuwe toegestuurd gekregen. Erg klantvriendelijk.

Jansen 31-01-2018 Via de website gekocht

S’avonds een blender besteld en de volgende dag in gebruik

Meerdere malen iets besteld en dat doe je niet voor niets.
Goede service prima bezorging en de verpakking is optimaal.

Jilles 31-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima service, duidelijke site, snelle levering en ik heb geen problemen kunnen ontdekken, ben dik tevreden

Jolanda 31-01-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Snelle afhandeling bestelling, goede informatie over het gekochte product, attente en vriendelijke medewerkers!

Jant 31-01-2018 Via de website gekocht

Super

Cool blue gekozen omdat wat ik zocht daar het goedkoopst was. En gelijk volgende dag in huis.
Prettig dat ook de tijd er bij staat dat ze het brengen. Super!!!!!

Taxdefax 31-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service zonder glimlach.

Alles voor een glimlach blijkt een loze belofte.
Ik probeerde op 30 januari een tv te bestellen voor een aanbiedingsprijs.
Dit liep meerdere vast in het bestelsysteem bij het kiezen van een afleverdatum waardoor het niet mogelijk was de tv te bestellen.
De dag er na probeerde ik het weer maar nu was de tv omhoog gegaan van 598 naar 679.
De reactie van Coolblue was "Ik kan echter niks voor je betekenen in de prijs. De prijzen op de website staan echt vast en kunnen helaas niet aangepast worden. Excuses voor het ongemak.

Bij mij is er voor Coolblue nooit meer een glimlach te zien en ga in het vervolg ergens anders mijn tv en andere spullen kopen.

Officiele reactie van Coolblue 31-01-2018

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend jammer dat jij de gewenste televisie niet voor het oude bedrag kon aanschaffen. Het klopt inderdaad dat de prijzen op de website vast staan. Dit betekent dat wij niet het product voor het oude bedrag kunnen aanbieden zolang de bestelling niet is geplaatst.

Het spijt ons enorm dat je de aankoop hebt misgelopen. Uiteraard beschikken wij over een brede collectie aan televisies. Het is mogelijk dat een vergelijkbaar model voor hetzelfde prijs beschikbaar is.

Mocht je nog andere vragen hebben of advies willen bij het vinden van een vergelijkbaar model, neem dat direct contact op met onze klantenservice afdeling. Wij helpen jou graag verder.

CowboyHenk1983 31-01-2018 Via de website gekocht

Veel keuze en altijd snelle en goeie service!

Ik vind coolblue altijd referentie nummer 1 als ik op zoek ga om online iets te kopen. Door de variatie aan verschillende shops vind je altijd wel wat je nodig hebt. De keuzehulp is ook altijd heel welkom en beperkt je keuzes tot wat jij belangrijk vindt en je dus niet door het ganse kluwen van mogelijkheden moet worstelen. Coolblue levert ook altijd snel en keurig zonder veel schade.

JC 31-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Heel veel keus. Veel reviews bij artikelen wat erg prettig is. Staat goed bekend. Fijn dat een artikel heel snel geleverd kan worden. Had de wasmachine zondagavond besteld en maandagmorgen om kwart voor 8 werd hij al geleverd. Goede aankondiging in de mail qua tijdstip van levering!

Mirjam cigri- terpstra 31-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig! Bestel nergens anders mee

Geweldige service.
Geweldig chauffeurs
Andere bedrijven moeten hier een voorbeeld aan nemen.! Kreeg op tijd hoe laat ze kwamen en kater ook weer bericht gekregen dat ze iets later zijn. Buiten gewoon goede service. Zo als het hoort

W R M 31-01-2018 Via de website gekocht

Aanschaf soundbar HW-K335

Uit meerdere aankopen bij Coolblue via de website is mij steeds opgevallen dat het koopproces, de levering en de installatie instructies steeds vlekkeloos verlopen en ik ben zéér kritisch ! Duur of niet, de wijze waarop de aanschaf wordt geleverd komt op mij steeds sympathiek over. In mijn geval bleek de aanschaf van relatief goedkope soundbar HW-K335 opnieuw géén miskoop. Prima geluidje .....

Tavin 31-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Snelle levering ,, duidelijk overleg en hulp! Mooie prijs.
Vriendelijke vrouw aan de lijn

Ga zo door👌🏽

Cuypers 31-01-2018 Via de website gekocht

Snelle, goede service!

Super fijne webshop. Heel overzichtelijk en fijn dat je producten kan vergelijken. Ook fijn is dat je het de dag erna al in huis hebt!! Ideaal. Dikke aanrader.

D van Assen 31-01-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Overzichtelijke website met uitgebreide uitleg over het product tegen scherpe prijzen, bezorging is uitstekend.

Jeannette 31-01-2018 Via de website gekocht

Top! Snelle levering en superaardige bezorgers

Fijne shop met snelle levering, duidelijke uitleg. Klantvriendelijke bezorgers die de tijd nemen voor een goed advies en uitleg over de machine, ondanks dat ze nog vele apparaten moeten afleveren die dag. Zeer tevreden en zeker een aanrader!!!!

Jo-Anne 31-01-2018 Via de website gekocht

wat een feest

voor een jarige kleinzoon hebben we een elektrische tandenborstel besteld. en we werden na de snelle levering ook erg vrolijk van de mail en verpakking. Zo grappig om een confettivel bij de mail te doen. Je ziet jezelf al de bezorger ontvangen daarmee ( niet gebruikt trouwens) en met de doos wordt vast en zeker nog geknutseld. echt een pakje om blij van te worden!

Jacky Wolters 31-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zeer gebruiksvriendelijke webshop, veel producten, overzichtelijk gepresenteerd. Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer snelle levering. Al meerdere producten via Coolblue gekocht van laptop tot warmtelamp en alles is goed.

PAJ van Erp 31-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk, snel en een goede service

Een uitgebreid assortiment, makkelijk vanuit de huis inkopen doen, snelle levering, eenvoudig in gebruik en een goede klantenservice.

Jits 31-01-2018 Via de website gekocht

Snel en ontzettend makkelijk!

Snelle service, zelfs op zondag bezorging! Je krijgt een tijdsblok van 2 uur voor de bezorging. Wat prettig is voor het thuis blijven! Wel een ontzettend grote doos!

Hmj Heuvels 31-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede webshop !!

Goede betrouwbare webshop...Betaling is gemakkelijk en veilig....bestelproces is super....levering is altijd goed en snel....assortiment is uitstekend.

Dick 31-01-2018 Via de website gekocht

prima service: gemaakte afspraken worden perfect uitgevoerd

site is heel toegankelijk en na de bestelling volgt een vrolijk " wacht" menu, per mail volgt een track en trace link om de loop van de levering te volgen en op het afgesproken moment wordt het product geleverd: fantastisch dat je binnen 24 uur je bestelling ontvangt! Dus een volle 10

Avd 31-01-2018 Via de website gekocht

Super!

Fijne service. Snelle levering. Binnen aangegeven tijd. Super dat avondlevering gratis is. Producten makkelijk te vinden. Vriendelijke bezorger.

Chantal 31-01-2018 Via de website gekocht

Prima producten. Zeer goede service

Producten worden in goede staat en op tijd geleverd. Retourneren is geen enkel probleem. Heel goede klantenservice: minder onpersoonlijk dan de meeste.
Enige minpunt: je hoort pas de avond van tevoren wanneer de installateur komt. Je moet dus een hele dag vrijhouden, terwijl je eigenlijk maar twee uur thuis moet blijven. Maar dat ligt waarschijnlijk aan post.nl i.p.v. aan Coolblue.