Kris 05-05-2021

de bestelling werd in perfecte staat geleverd binnen het voorziene tijdsbestek.
Prima werk!

Koenraad 05-05-2021

Coolblue verschaf eerder een aanvaardbare service. Sinds Corona en hun sterke groei is de service er zeer sterk op achteruit gegaan
In plaats van online te kopen met alle problemen daarna waarbij ik zeer veel energie moet steken om geld terug te krijgen heb ik er nu definitief mee gestopt nog iets bij hen te kopen. Mijn verwachting waren een goeie service aan een marktprijs, realiteit is dat ik mijn aankoop 2x moet doen en moet wachten op terugbetaling van coolblue

Brits 04-05-2021

Ik heb al verschillende items gekocht en ze zijn vlekkeloos verlopen , een maal iets niet juist maar dat hebben ze vlug verholpen
dank u

FilC 04-05-2021

CoolBlue slaagt er steeds weer in om hun beloftes na te komen.
Goede beschikbaarheid, snelle levering, producten waarvan je reviews vindt die mee bepalen of je toch niet zou overwegen om voor een alternatief in dezelfde shop te gaan, een aanrader!

Jeannine Veugelaers 04-05-2021

Heel duidelijk
Fijn dat je kan vergelijken
Eerlijke reviews
Snelle levering

Johnathan Liesenborghs 04-05-2021

Duidelijke webshop, veel keuze, prijzen zijn goed en de levering is fantastisch! Top werk Cool Blue!

Solrac 04-05-2021

Niet alleen bij aankoop van hun woord, ook bij een annulering; altijd met een kwinkslag, alsof je bij je buur iets zou gaan kopen.

weversknoop 04-05-2021

Gemakkelijk te vinden wat je zoekt en snelle levering. Snelle respons in geval van problemen.

C De Ren 04-05-2021

Fijne correct service, levering was perfect op tijd. Site is zeer klantvriendelijk en gemakkelijk om te gebruiken.

Bob Malfliet 03-05-2021

Perfecte service. Keurige aanmelding per sms en later per telefoon. Heel vriendelijke medewerkers.

M 03-05-2021

Ik heb voor mijn nieuwe keuken een vaatwasser en een kookplaat aangeschaft en met alle twee gedoe gehad.

De vaatwasser konden we niet installeren omdat er een aantal onderdelen ontbraken. Dit heeft ons een maand gekost om dit op te lossen (niet de verantwoordelijkheid van Coolblue schijnbaar).

De kookplaat werd op de site omschreven als 3 fase maar bleek bij levering 2 fase te zijn. Ook daarvoor hebben we kosten moeten omdat we geen enkele hulp van Coolblue konden krijgen. Persoonlijk zou ik dus geen grote aankopen doen via deze winkel omdat de afhandeling gewoon niet goed is.

leon 03-05-2021

Wat ik zo erg kan appreciëren is de uitgebreide technische uitleg die je krijgt bij de producten. Op voorhand heb je al een idee wat er precies op de markt is, wat de verschillende principes zijn en waarin merken van mekaar verschillen.

Jolien 03-05-2021

Extra scherm besteld om het thuis werken gemakkelijiker te maken. Ik bestelde om 21:00 en ontving mijn pakje de volgende dag al om 09:00! Topservice en zeer tevreden over mijn scherm!

vande walle 02-05-2021

snelle service goeie uitleg in de winkel of aan telefoon
vriendelijke medewerkers
snelle levering aan huis

Pierrot 02-05-2021

Handige en overzichtelijke website.. Super gemakkelijk bestelproces, indien nodig zeer snelle levering. Duidelijkere communicatie voor de levering is haast niet mogelijk! En last but not least wanneer je belt is coolblue gewoon meteen bereikbaar!

Kathy Goossens 02-05-2021

Zeer betrouwbaar, snelle leveringen, je wordt steeds op de hoogte gehouden, ook bij wijzigingen. Steeds bereikbaar en goeie feedback. Topservice! Prijskwaliteit goed, goeie producten.

Kris Lambrechts 02-05-2021

Makkelijk te selecteren met alle info,
Goede info via de filmpjes over smart toestellen 😋

Christel 02-05-2021

Handige site waar je met gemak artikelen kan vergelijken, ook het advies (beste cool bleu keuze) vind ik fijn - en deze keuze is echt niet altijd de duurste keuze-, goede uitleg, snelle levering, zelfs op zondag!

Mark DD 02-05-2021

Optimale en duidelijke afhandeling via de site - stipte levering met duidelijke boodschap de dag van levering en een kwartier voor aankomst.

Ringo 01-05-2021

Mijn motivatie is dat Coolblue altijd van zijn woord is. Hij of zij maakt dat wat ze beloven ook waar. Ze kunnen heel goed tegen zeuren en helpen je ondertussen om een juiste keuze te maken in wat op je lijf geschreven staat. Zelfs tijdens die eerste lockdown hebben ze me geholpen om mijn bestelling boven te krijgen. En nu dus net hetzelfde, ik was geïnteresseerd in een stoomreiniger van Karcher. Door filmpjes van Coolblue te bekijken op YouTube, reviews op hun website te lezenden ik de juiste keuze gemaakt. En ik ben er echt superblij mee! Wie had ooit gedacht dat kuisen zo fijn kan zijn. En echt niet gezeverd, stoomkuisen is zo zalig , je weet dat alles wat dood moet zijn dood is, je ziet het resultaat zeker bij zo van die verwaarloosde hoekjes in het huis! Zalig om die proper te spuiten en een filmpje van maken om naar de rest van de familie te sturen, die ongetwijfeld zelf zullen overwegen om een Kärcher SC easyfix aan te schaffen, het is echt een moord-machine en toch zo klein en geel, maar hartstikke veel power jonge! Kuis je niet graag, haat je het gebruik van allesreinigers, dweilen, natte handen, continue moeten bukken,… echt waar dan moet je deze kopen want dat verdien je, jij die elke dag zo hard werkt, mag zichzelf ook wel eens iets toesteken, zo krijg je tenminste terug wat meer tijd om leuke dingen te doe voor jezelf. Niet twijfelen, dit is echt een supermachien! Voor een echte superman!
Geniet er samen van !!!!! En nu ook nog eens voor een superprijs!

loderik 01-05-2021

een zeer goede shop, duidelijke uitleg over de artikelen, en een snelle levertermijn.
goederen waren 's avonds besteld en de dag erna al geleverd.

Sarah 01-05-2021

Snelle levering en alles geleverd zoals voorzien. Fijn dat je kon kiezen wanneer geleverd werd.

Bart 01-05-2021

Heel duidelijke site, groot en gevarieerd aanbod, interessante prijzen, zeer snelle levertijd,...

Peter 01-05-2021

Zoals altijd bij mijn laatste bestelling netjes op de beloofde tijd geleverd. Kan ik niet zeggen van andere online winkels.
Ook de service is top. Bij 1 van de vorige bestellingen was het product beschadigd (transport waarschijnlijk). De dag nadien reeds een vervanging ontvangen.
Blijft mijn favoriete online shop.

Kris Brees 01-05-2021

De online keuzegidsen (huishoudelectronica, ict) helpen in de meeste gevallen om op de belangrijkste dingen te letten en een goede keuze te maken. Bij de keuze van een NAS had ik er net niet voldoende hulp aan, maar Coolblue's specialist hielp me telefonisch verder om de goede keuze te maken.